Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - papous

Σελίδες: 1 ... 96 97 98 [99] 100
2451
Εγώ σ' ευχαριστώ που το μοιράστηκες

2452
_Τα νέα τα έμαθες;;:Υπάρχουν και κάποιοι(!) που γεννήθηκαν τη δεκαετία του '90!!

Του 1890 εννοείς? Το ξέρω! Αφού σου ανάφερα πως τότε γεννήθηκε ο παππούς μου........ Και ο γιός μου γεννήθηκε την δεκαετία του '100 αλλά του έχω πει να μην μου το θυμίζει. :P

Πέρα από τ' αστεία, χαίρομαι που τα παιδιά μας μας ξεπερνάνε. Ένας έφηβος στην εποχή μου δεν είχε καν μυρωδιά από τέτοια θέματα και τα οράματα μερικών "ξεκομμένων" μοιάζαν περισσότερο με φαντασιώσεις.
Συμφωνώ PAN.84, καιρός είναι να συμβάλουμε όλοι στην ανάδειξή της! (Για την πραγματικότητα μιλάω)

2453
Η μουσική είναι δική σου ή πατάς σε άλλη μελωδία?
Έχασες κάποιον δικό σου?

Συγχώρεσέ με που σε ρωτάω έτσι, απροκάλυπτα....

2454
Μήπως όμως η δημιουργία και όχι η εγκαθίδρυση μιας ''οικολογικής συνείδησης'' βοηθούσε περισσότερο ώς προς την σφαιρική αντιμετώπιση των ''οικολογικών προβλημάτων'';;

Συμφωνώ κι εγώ με την σειρά μου παναγιώτη(?) του 84 (αλήθεια υπάρχουν άνθρωποι που γεννήθηκαν σ' εκείνη την εποχή? :o) Μην ξεχνάς όμως ότι η έννοια "οίκος" εμπεριέχει και τους ανθρώπους. Μιλάμε για μια ανθρωπιστική-οικολογική θεώρηση. Γι' αυτό άλλωστε και ο παππούς μου (του 1895) είχε "οικολογική συνείδηση" πολύ πιο ισχυρή από την δικιά μου. Σκέψου.... Ποιός είναι αυτός που βοήθησε στην δημιουργία της?

2455
Δημητρό, σ' αρέσει το δούλεμα ε? Πρέπει να είσαι πολύ εργατικός.....  :D

Η λύση των όποιων προβλημάτων δεν ωφελεί να αντιμετωπίζεται μεμονωμένα. Για την λύση, ας πούμε, των προβλημάτων σε σχέση με τον περιβάλλον δεν αρκεί η εγκαθίδρυση μιας "οικολογικής συνείδησης". Είναι απαραίτητο να προσφέρεται μια συνολική θεώρηση του κόσμου ως προς τις αξίες, τις ιδέες, τις πρακτικές. Απαιτείται μια αναδιάρθρωση του πολιτισμού μας εν γένει και του λόγου μας.
Αλλιώς οδηγούμαστε σε πρακτικές τύπου "Συνθήκης του Κιότο", όπου η παραγωγή CO2 μετατράπηκε σε χρηματιστηριακό είδος με μόνο σκοπό την απολαβή ενός κέρδους, αποκομμένου εντελώς από τα "πανανθρώπινα ιδεώδη". Όπως τουλάχιστον τα ορίζαμε μέχρι χθες.

Δεν εννοώ ότι είσαι αντίθετος μ' αυτά που αναφέρω, όμως η αντίθεσή σου: πρόβλημα - λύση, πρόσφερε το εύνασμα.


2456
 Ο Θωμάς και το πουλάκι


Ο Θωμάς ήταν πολύ καλό παιδί
μα είχε ένα πολύ μικρό κουσούρι
του είχε χαρίσει ο μπαμπάς του ένα πουλί
και όλη νύχτα το ’παιζε για γούρι
Ήταν ένα πολύ όμορφο πουλί
ένα τόσο δα μικρούλι καναρίνι
μα το πείραζε ο Θωμάς τόσο πολύ
που ούτε κίτρινο φτερό δεν του είχε μείνει.

Κι ο Θωμάς το τσιγκλιτήρι
όποτε είχε μεράκι
όλο ντήρι ντήρι ντήρι
τυρανούσε το πουλάκι.

Αχ, τι γρήγορα που πέρασε ο καιρός
κι ο Θωμάς επήγε πια φαντάρος
το πουλάκι του μεγάλωνε διαρκώς
κι από καναρίνι έγινε γλάρος
Και του φώναζε ο λοχίας, «ρε Θωμάς 
ας το λίγο κι ασχολήσου και μ’ εμάς
το πουλί σου θα το έχεις κάθε μέρα
έλα εδώ να παίξεις λίγο την φλογέρα»

Κι ο Θωμάς το φανταράκι
μέρα νύχτα στη σκοπιά του
τόπαιζε σαν μπουζουκάκι
και μαδούσε τα φτερά του.

Επεράσανε τα χρόνια τα καλά
κι ήρθε κάτασπρη η τρίτη ηλικία
το πουλάκι του δεν ήτανε καλά
το ξεμέρδισε απ’ την πολύ βλακεία
Δεν κουνιόταν δεν χτυπούσε τα φτερά
κι όταν σήκωνε λιγάκι το λαιμό του
το κοιτούσε ο Θωμάς όλο χαρά
που θα μπόραγε να πάει προς νερό του.

Κι ο Θωμάς το γεροντάκι
το φυσάει και δεν κρυώνει
γιατί τάκα τούκου τάκι
το πουλί του δεν σηκώνει.

2457
Σε μουσική :Paranoid

Η γιαγιά μου η μαστούρω κάβαλάει μια εντούρω
παίρνει σκόνη και χασίσι μεσ τη πρέζα έχει ζήσει.
Κάθε βράδυ πάει τα΄πίνει και δεκάρα δε μας δίνει
Πάει στο μπαρ και τραγουδάει τις καφρίλες και ξεχνάει.

φίλε, δεν το πιστεύω! Το θυμάσαι αυτό?
Η γιαγιά μου η μαστούρω
έχει φάει ένα εντούρο
τόχει πέρα καβατζώσει
και κοιτάει να το στρώσει
για να πάει να το δώσει
να εισπράξει κάνα γρόσι.

2458
Η έκφραση της άποψης δεν αρκεί σε μια δημοκρατική πολιτεία (όπως το forum του kithara). Ο πολίτης πρέπει να καταλαβαίνει και που οδηγεί αυτή η άποψη. Δεν είναι και πολύ δύσκολο,σκέφτεσαι με τον τρόπο που παίζεις μια παρτίδα σκάκι.

Η παραδοχή της άποψης "ο Θεός δεν οδηγεί τον κόσμο προς το καλό" προϋποθέτει κατ' αρχήν την γνώση της έννοιας "Θεός" και "καλό".
Άσχετα από αυτό, πως θα μπορούσε να οδηγήσει ο Θεός προς το καλό? Είτε εξαφανίζοντας από τον κόσμο αυτούς ή αυτά που έκαναν ή που εν δυνάμει ρέπουν προς το κακό, είτε εξαφανίζοντας τα στοιχεία του κακού. Εξαφανίζοντας δηλ τις αντιθέσεις, τις αμφιβολίες και σε τελική ανάλυση την επιλογή και την συνείδηση. Φτιάχνοντας τελικά προγραμματισμένες, άβουλες μηχανές κι ένα φαινομαινικά τέλειο και περιτό κόσμο.
Σ' αυτήν την περίπτωση όμως και αυτοί οι ίδιοι που εκφράζουν αυτές τις απόψεις πρέπει από μόνοι τους να εξαφανιστούν αν και μόνο αν πιστεύουν στην άποψη τους, εφόσον είναι περιτοί ως προς τον Θεό (Σύμφωνα με την άποψή τους).

Tα αποτελέσματα αυτής της άποψης συνεχίζονται......
Η υπέρβαση της απόδειξης, η οποία είναι το ζητούμενο της εποχής μας (μόνο στο "φιλοσοφικό" μέρος της και όχι στο επιστημονικό), προφανώς δεν θα δεχθεί αυτόν τον συλλογισμό. Αναζητώντας το αισθαντικό μέρος της αρχικής υπόθεσης θα παραμείνει στην παραδοχή της αρχικής άποψης: "ο Θεός απέτυχε". Οπότε ο νέος θεός, η επιστήμη και η γνώση (η οποία δεν παραδέχεται βέβαια το απόλυτο της συναίσθησης - αλλά αυτό δεν έχει σημασία, δεν είναι αυτή που κινεί τα νήματα), πρέπει να δώσει αυτό ακριβώς που δεν πέτυχε ο παλιός. Και αναδυόμενη μέσα από μια χαοτική αντίληψη, θα καταργήσει αυτό ακριβώς το χάος από το οποίο προήλθε. Φροντίζοντας βέβαια να αντικαταστήσει το άρτιο της ελεύθερης βούλησης που την δημιούργησε, με το περιτό της προγραμματισμένης συνείδησης το οποίο δεν πρόκειτε,βέβαια, ποτέ να την αμφισβητήσει.

Εκτός των άλλων Μορφέα, η συμμετοχή σ' ένα Ελληνικό forum δεν προϊδεάζει για την θρησκεία του συμμέτοχου. Φαντάζομαι να γνωρίζεις ότι υπάρχουν Έλληνες Χριστιανοί, Μουσουλμάνοι, Ινδουϊστές, Πολυθεϊστές, αλλά και Αθεϊστές. Γιατί τόση εμμονή στον Χριστιανισμό?

2459
Εξήγησέ μου τον λόγο που το νομίζεις και με χαρά θα σου απαντήσω!

2460
Δημητρό...εγώ σκέφτηκα για φωτοβολταϊκό εδώ και μερικά χρόνια. Όσους ρώτησα (μηχανικοί ηλεκτρολόγοι) ήταν αποτρεπτικοί.............

Κανένας πολίτης δεν είναι δυνατό να υλοποιήσει λύσεις που δεν εγγυώνται σίγουρα και απτά αποτελέσματα.

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Γνωρίζω την ύπαρξη αυτόνομων ενεργειακά κατοικιών (στην Ελλάδα εννοείται) ήδη από το 1985, αν και τότε οι τεχνολογικές λύσεις που υπήρχαν ήταν πολύ περιορισμένες σε σχέση με τις σύγχρονες.


.......αργα η γρηγορα ολοι θα αναγκαστουμε να στραφουμε σε αλλη λυση! οσο πιο νωρις αρχισουμε να καταλαβαινουμε το προβλημα που μας πλησιαζει με εξαιρετικα γοργους ρυθμους, τοσο πιο ετοιμοι θα ειμαστε να το αντιμετωπισουμε.......

Η απώλεια κατεύθυνσης και προσανατολισμού, η ανάδειξη του μέρους και όχι του συνόλου, η αποσάρθρωση των βάσεων του λόγου οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στα προβλήματα που ανέφερες.
"Ο πολιτισμός ενός τόπου καταδεικνύεται από την χρήση των βόθρων του" ανέφερε ο Βίκτωρας Ουγκώ από τον 19ο αιώνα, όταν κανένα πρόβλημα σε σχέση με το περιβάλλον δεν είχε ακόμα προκύψει ή τουλάχιστον δεν ήταν ακόμα εμφανές, αποδεικνύοντας σ' εμάς τους μελλοντικούς μελετητές ότι η αλήθεια δεν σχετίζεται με την αντιμετώπιση των επιμέρους προβλημάτων αλλά με το αρχέγονο αίτιο.
Οι οικολογικές φιλοσοφικές θεωρήσεις προσπαθούν να εναρμονιστούν με τις σύγχρονες απαιτήσεις των διανοουμένων, ξεχνώντας το ότι για να χτυπηθείς με τον κόσμο πρέπει πριν απ' όλα να έχεις νικήσει τον εαυτό σου.

2461
Χαίρομαι που γνωρίζω έναν άνθρωπο που τάσεται εναντίον της ελεύθερης βούλησης. Και που φαντάζομαι θα υπεραμύνεται της προγραμματισμένης συνείδησης μέσω εντολών.

Αυτός άλλωστε είναι ένας πάρα πολύ καλός τρόπος προς την βελτίωση του κοινωνικού γίγνεσθαι.

2462
Nεφέλη, στον υπολογισμό της απόδοσης περιλαμβάνεις και τα κέρδη των φαρμακευτικών εταιριών?
Έχουμε πλεονασμό σε λεμφώματα και λευχαιμίες μετά από το ατύχημα στο Τσέρνομπιλ και ποιός ξέρει πόση επιβάρυνση από το Κορσλοντούι (για το οποίο περιέργως όλοι τηρούν σιγή ιχθύος, θα τρώνε μάλλον ψάρια Νέστου δωρεάν)

2463
.η βαση της δημοκρατιας ειναι μια:υπαρξη εκλογων για την αναδειξη πολιτικων εκπροσωπων του λαου.

Αυτό σ' έχουν μάθει να πιστεύεις?

Σύμφωνα με μια άλλη γνώμη, το "Δημοκράτης" είναι συνώνυμο του "Δημάρχου".....

Τέλος πάντων. Δεν συνεχίζω την "συζήτηση" διότι έχει ξεφύγει απ' το αρχικό θέμα. Αν ενδιαφέρεσαι, άνοιξε ένα άλλο θέμα με τίτλο: "Ποιά είναι η γνώμη σας για την Δημοκρατία" ή κάτι τέτοιο.

2464

Καλά τα 8kW, αλλα να δώσω 8k€ για ανεμογεννήτρια μέσα στη πόλη, δεν μου κάθεται καλά.

Έχουν κατασκευαστεί ανεμοηλεκτρογεννήτριες με μικρή ισχύ, ακόμα και για ιστιοπλοϊκά. Παρόλαυτά έχεις δίκιο. Το διαμέρισμα πολυκατοικίας δεν ενδείκνυται για τέτοιες εφαρμογές.
Όπως και για πολλά άλλα...

2465
είναι προφανές (στα δικά μου μάτια) πως ο wizofcom  αναφέρει τον θεό ρωτώντας αν μας κάνει πλάκα επειδή δεν είναι δυνατόν να αφήνει να γίνονται τέτοια εγκλήματα.

Αυτό είναι το πρόβλημα με την υποκειμενικότητα, πενοκτόνε. Αν ρώταγες έναν παιδεραστή θα σου έλεγε ότι "στα δικά του μάτια" δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια τέτοια πράξη που εσύ θεωρείς ως έγκλημα!

Μήπως όμως ο τίτλος δεν είναι τίποτε άλλο από μια σάτιρα-ειρωνία σχετικά με τον τρόπο αντίληψης του Θεού? "Εγώ κι εσύ θα πει θεός" λέει το τραγουδάκι. Αν το "εσύ" είναι ένα ανήλικο υπάρχει διαφορά?
Ας περιμένουμε όμως τον wizofcom να απαντήσει...


2466
Ωραία...άντε να δούμε ποιός από εμάς έχει να δώσει 8 χιλιάρικα την σήμερον για να εγκαταστήσει φωτοβολταϊκό σύστημα που δεν μπορεί να τροφοδοτήσει ένα σεσουάρ....

Με 8.000 ευρώ εγκαθίσταται ένα σύστημα εναλλακτικής ενέργειας ισχύος 8KW περίπου. Μην κολλάτε στα φωτοβολταϊκά συστήματα. Ούτε σε ότι σας ταϊζει η κάθε εταιρία για να ξεπουλήσει.
Υπάρχουν ανεμοηλεκτρογεννήτριες, κυψέλες καυσίμων, γεννήτριες ηλ ρεύματος εναλλακτικών καυσίμων και πολλά άλλα είδη. Η έρευνα έχει προχωρήσει εξαιρετικά σ' αυτόν τον τομέα.
Ψάξτε, αναζητήστε. Δεν δικαιολογείται κανένας. Οι πληροφορίες βρίθουν, λίγη προσπάθεια χρειάζεται ώστε η πληροφορία να μετατραπεί σε γνώση.

2467
Τις παιδικές ψυχές...Γιατί να κακοποιούνται τόσο βάρβαρα;;
Όσο αντίθετος και να είμαι στη θανατική ποινή,κάτι τέτοιες στιγμές εύχομαι να
ίσχυε ακόμη :(.

Αν εφαρμοζόταν η θανατική ποινή σε όσους κακοποιούν παιδικές ψυχές, πολύ φοβάμαι ότι θα μένανε πολύ λίγοι "μεγάλοι" πάνω στη γη.  :'(

2468
Πράγματι πολύ χρήσιμες συμβουλές.
Η φιλική συμπεριφορά μας ως προς το περιβάλλον αποδίδει όχι μόνο αισθητικά και μακροπρόθεσμα οικονομικά ωφέλη αλλά και βραχυπρόθεσμα.

Παραδείγματα:
1)Οικιακή παραγωγή ρεύματος μέσω εναλλακτικών μορφών ενέργειας. Μπορεί να οδηγήσει όχι απλά στην οικιακή ενεργειακή αυτονομία αλλά και σε έσοδα από την πώληση ηλ ρεύματος στο δίκτυο.
2)Οικιακή παραγωγή πόσιμου νερού απευθείας από το δίκτυο ύδρευσης μέσω συσκευών αντίστροφης ώσμωσης.(Reverse osmosis watermakers) Οδηγούν σε μείωση γύρω στο 90% των εξόδων για αγορά πόσιμου νερού ενώ συγχρόνως περιορίζουν την εναπόθεση πλαστικού στις χωματερές με την μορφή των άχρηστων πλαστικών μπουκαλιών.
3)Χρήση εναλλακτικών καυσίμων στα οχήματα. Συγκεκριμένα υγραερίου στους βενζινοκινητήρες και χρησιμοποιημένων φυτικών λαδιών στους πετρελαιοκινητήρες. Μείωση του κόστους κίνησης έως 50% στην πρώτη περίπτωση και έως 95% στην δεύτερη.
4)Χρήση εναλλακτικών μορφών θέρμανσης. Η χρήση βιομάζας εξοικονομεί γύρω στο 90% των χρημάτων που απαιτούνται για την οικιακή θέρμανση.
5)Χρήση "έξυπνων" σαπουνιών. Εδώ θα σταθώ λιγάκι. Τι είναι τα έξυπνα σαπούνια? Είναι τα κοινά υγρά φτηνά σαπούνια που συνήθως χρησιμοποιούνται για αφρόλουτρα και σαμπουάν. Ενώ είναι πολύ φιλικά προς το περιβάλλον μπορούν να χρησιμοποιηθούν για όλες τις χρήσεις, μέχρι και για πλύσιμο στο πλυντήριο. Μ' αυτόν τον τρόπο δεν επιβαρύνονται και δεν φορτίζονται οι εγκαταστάσεις βιολογικών καθαρισμών ενώ τα απόνερα των πλυσιμάτων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πότισμα των κήπων χωρίς να υποστούν καμμιά επεξεργασία. (Το λεγόμενο green water)Κι εδώ πάλι η οικονομική ωφέλεια αγγίζει το 90%.
6) Χρήση green water για πότισμα. Τα ωφέλη τόσο στην τσέπη όσο και στον υδροφόρο ορίζοντα που προκύπτουν από αυτήν την χρήση είναι όπως καταλαβαίνετε ανεκτίμητα.

2469
Το πρωί τρεμοπαίζει το όνειρο
και τη μέρα μ' αγάπη γεμίζει
μα τ' απόγευμα έρχεται πονηρό
μεθυσμένο και να
με τα μάτια κενά
σαν βουή στο κενό ψυθιρίζει

Σαν τι να θες όταν θες ότι θες
τ' άδειο χέρι σου τι κρατά
Σαν τι να θες μ' ενοχές
η μέρα φεύγει
Σαν τι να θες όταν θες ότι θες
σκέψου λίγο πιο σοβαρά
σαν τι να θες σ' εποχές
που κι η μοίρα σου πια
σ' αποφεύγει

Μες την νύχτα φαντάζει το άπειρο
το αμετάβλητο χθες ν' αντικρύζει
μες το βλέμα που χάνεται σιωπηρό
κι ορισμένο σαφώς
διαπερνώντας σα φως
το αόριστο μέλλον που αγγίζει.

Σαν τι να λες όταν λες ότι λες
κούφια λόγια μες την σιωπή
σαν τι να λες εντολές
ο νους σου παίρνει
Σαν τι να λες όταν λες ότι λες
σκέψου λίγο την αφορμή
ότι κι αν λες προβολές
στο ξημέρωμα που
σ' αποπαίρνει.

2470
Φίλε μου, πραγματικά δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σου. Εννοείς ότι η ισότητα, η ελευθερία και η αδελφοσύνη(=κοινωνική αλληλεγύη) δεν αποτελούν στοιχεία μιας Δημοκρατίας?

Μπορείς κάλιστα να το πιστεύεις όμως δεν έχεις αποδείξει τίποτα, ούτε σε μένα ούτε στον εαυτό σου. Για να αποδείξεις κάτι πρέπει να εμβαθύνεις λίγο περισσότερο στο θέμα που μελετάς. Έτσι δεν είναι? Πιστεύω ότι μπορείς να το καταφέρεις. Συνέχισε να αναζητάς.

2471
Αγαπητέ μου leytonstone, επίτρεψέ μου να σε "λογοκρίνω".

Τους όρους, τις λέξεις, και τις έννοιες που βρίσκονται πίσω από αυτές τις αντιλαμβάνομαι με τον τρόπο που παραδόθηκαν από ανθρώπους που τις ερεύνησαν και τις έπλασαν. Το να χρησιμοποιώ διαφορετικό ορισμό από αυτόν που έχει δοθεί, χωρίς μελέτη, δεν προσφέρει τίποτε άλλο εκτός από σύγχυση.

Η αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία δεν αποτελεί "πρότυπο πολίτευμα", αλλά την αρχέτυπη Δημοκρατία. Από εκεί και πέρα έχει εξελιχθεί και έχει μελετηθεί αρκετά.

Λόγω του ότι ως "Λογοκρισία" τείνει να θεωρείται η φίμωση του λόγου, "λογοφίμωση" θα την ονόμαζα, δεν επεκτείνομαι πριν ξεκαθαριστούν οι όροι. Αναφέρω όμως ότι έχω συνηθήσει να αυτολογοκρίνομαι και γενικώς να ασκώ αυτοκριτική σε κάθε έκφανση της ύπαρξής μου.

2472
Φίλε leytonstone, είναι πραγματικά μεγάλο θέμα. Αναφέρομαι στο "καταστατικό" λειτουργίας. Και όπως εκ των προτέρων ανάφερα, για την καταστρατήγηση του καταστατικού ευθύνονται όλα τα μέλη και ιδίως αυτά που απέχουν.

Θα αναφέρθω επιγραμματικά μόνο, στα δημοκρατικά χαρακτηριστικά της Εκκλησίας.
Ισότητα. Όλα τα μέλη είναι ισότιμα. Ανεξαρτήτως φυλής, φύλου και ηλικίας. Σε κοινωνική τάξη δεν αναφέρομαι διότι η Εκκλησία προϋποθέτει την κατάργηση των τάξεων.
Ελευθερία . Δεν υφίστανται σχέσεις υποταγής μεταξύ των μελών της.
Αδελφοσύνη . Γενεσιουργό χαρακτηριστικό
Εκλογή Όλα τα μέλη της αναλαμβάνουν λειτουργικές θέσεις κατόπιν εκλογής. Κανένα μέλος δεν διορίζεται. Από τους επιτρόπους έως τον Αρχιεπίσκοπο. Ακόμα και η χειροτονία σημαίνει ανάταση χεριού. Δηλ. εκλογή.
Εδώ θα σταθώ λιγάκι. Στις χειροτονίες Ιερέων όλων των βαθμίδων δεν αρκεί η απλή πλειοψηφική εκλογή αλλά απαιτείται ομόφωνη. Αυτό το νόημα έχει και η επιφώνηση "άξιος" στο τέλος κάθε χειροτονίας. Αν έστω και ένας δεν συμφωνεί η χειροτονία ακυρώνεται και η εκλογή επανεξετάζεται.

Ακόμα και η ερμηνεία των νόμων και η καθιέρωση του τυπικού μέρους της λατρείας, που δεν είναι τίποτ' άλλο κατά την γνώμη μου από τον τρόπο απεικόνησης του Θείου, γίνεται από τις Συνόδους. Ένα είδος Βουλής αντιπροσώπων.

Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι πατροπαράδοτα και ανάγονται στην πρώτη Χριστιανική Αποστολική Εκκλησία.

2473
To τραγούδι "Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι" βοηθάει πολύ στην κατανόηση του Πλάγιου Β'.

2474
Μόνο ο ορισμός της λέξης "Εκκλησία", leytonstone, είναι ικανός να σου δείξει τι κοινό έχουν.
Το ότι η σημασία του όρου "Εκκλησία" μετατράπηκε στην περιγραφή ενός άψυχου κτίσματος, δεν δικαιολογεί την αδυναμία μας. Εκκλησία χωρίς την ύπαρξη ανθρώπων δεν νοείται.
Από εκεί και πέρα η δημοκρατικότητα είναι εμφανής στους τύπους της και στους νόμους που την διέπουν. Πρέπει να λάβεις υπόψη ότι η Εκκλησία του Χριστού δεν είναι ένας πολιτειακός οργανισμός και η λειτουργία της δεν αποβλέπει σε εξουσιαστικές σχέσεις, παρά μόνο σε σχέσεις "διακονίας", προσφοράς.

2475
Μήπως υποννοείς ότι, επειδή δεν αυτοπροσδιορίζομαι ως πιστή, πρέπει να κοιτάω τη δουλειά μου? Διότι αν ναι, είσαι βαθιά νυχτωμένος φίλε μου.........Για μια φορά επιβεβαιώνεις την πεποίθηση που έχω ότι η εκκλησία αντιμετωπίζεται πλέον ως τσιφλίκι των "πιστών" της,

Διακρίνω μια επιθετικότητα που δεν νομίζω ότι την προκάλεσα. Με συγχωρείς όμως εαν άθελά μου έγινα πρόξενός της. Θεωρώ πως ήμουν εξαιρετικά προσεκτικός και ακριβής στην διατύπωση. Αναφέρθηκα σε "λόγο" και όχι σε "γνώμη". Και σαφώς δεν έκανα καμιά αναφορά εναντίον σου.

Το μόνο που είπα είναι ότι η Εκκλησία είναι δημοκρατική, κατά τα πρότυπα της Εκκλησίας του Δήμου.
Αυτό που εννοώ είναι ότι για τα δεινά της ευθύνονται κυρίως τα μέλη της, κληρικοί και λαϊκοί, τα οποία δεν κάνουν χρήση των δικαιωμάτων τους. Ίσως διότι επιθυμούν και ελαστικότητα έναντι των υποχρεώσεών τους.

Κατά τα άλλα δεν διαφωνούμε στις διαπιστώσεις αλλά στις αιτιάσεις.


Σελίδες: 1 ... 96 97 98 [99] 100