Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - oneofthem

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5
26
"Σε τελική ανάλυση, οι τιμές ακολουθούν προσφορά/ζητηση..."
"Και τι εννοεις δηλαδη? Ειναι υψηλες οι τιμες επειδη δεν υπαρχει ζητηση?"

Gabriel6th, αν αυτό που είπες το εννοείς όπως το ερμήνευσε ο Stoner, τότε λυπάμαι για το επίπεδο των καταστηματαρχών, γιατί προφανώς ο νόμος προσφοράς και ζήτησης λειτουργεί ακριβώς ανάποδα και μόνο αυτοί στους οποίους αφορά το θέμα αυτό θα μπορούσαν να το ερμηνεύσουν έτσι!
(προφανώς δεν αφορά σε εσένα το σχόλιό μου έτσι, εκτός αν είσαι καταστηματάρχης και ερμηνεύεις έτσι στους πελάτες σου το γνωστό νόμο)

27
priceless
sorry που κολλάω στο άσχετο αλλά με εκφράζει απόλυτα
πες πως σου είπαν φίλοι σου να μην ασχολείσαι σιγά το θέμα - λογικό ακούγεται
αλλά ακόμη κι αν ελαχιστοποιήσεις τις προσδοκίες σου για συνεννόηση, ακόμη και τότε ορισμένοι καταφέρνουν να σε τσιτώσουν

εξιστορώ ένα από τα πολλά, αλλά που με εξόργισε λίγο ο τρόπος αντίδρασης:
έπαιρνα για χρόνια αρκετά συχνά, ακριβώς τις ίδιες ακριβές χορδές από το ίδιο κατάστημα
επειδή κρατάω και τα κουτάκια τους, πρέπει να είχα πάρει πάνω από 50 πακέτα άνετα, ήξερα πόσο έκαναν σε δρχ και euro
μέχρι που μια στιγμή μου είπαν απευθείας ότι "δεν ξέρεις τι σου γίνεται" γιατί αυτές τις χορδές δεν τις έχουν φέρει ποτέ μα ποτέ
καμιά φορά βλέπεις πιο ηλικιωμένους να αντιδρούν στους πωλητές, ενώ άλλες φορές δυστυχώς φτάνεις κι εσύ σαυτό το σημείο

συμφωνώ, ψηφίζω υπέρ των e-shop, είτε ελληνικών είτε ξένων, μη φοβάστε εκσυγχρονιστείτε
εξάλλου έξω είναι αρκετά συνηθισμένος τρόπος αγορών και για τους ξένους αλλά και τους έλληνες φοιτητές

28
χαχα έγινε, αν τύχει θα τα πούμε κι από κοντά tasman ;)

29
"Αν ποτέ λοιπόν βρεθείς εδώ κάτω, ευχαρίστως να τα πούμε κι από κοντά. "
χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχι.......(τρίβει τα χέρια του...) >:( >:( >:( >:(θα ρθω γω στη θέση του ;D

30
hi, ο λόγος που δεν προτείνω αγορά πεταλιού και δοκιμή, αλλά δοκιμή και μετά αγορά, γενικότερα - όχι στον corky μόνο που λογικά την έκανε τη δουλειά - είναι ότι τα βιολιά είτε με μαγνήτη, είτε ηλεκτρικά είτε ηλεκτρακουστικά έχουν αρκετά διαφορετική συμπεριφορά μεταξύ βιολιών όταν συνδέονται με πετάλια, οπότε δεν υπάρχουν σίγουρες λύσεις παρά μόνο πχ equalizer όπως είπατε, κανά octave ίσως ok, αυτά ξέρω

31
συμφωνώ με roybatty και gabriel6th, δοκίμασε πρώτα τα εφφέ, σύνδεσέ το σε μια πεταλιέρα και ένα ακουστικό ενισχυτή ή σε ένα υπολογιστή και δες τι παίζει

32
παρότι άλλαξε η νομοθεσία, στην πράξη παραμένει αα, έτσι μου είπε καταστηματάρχης κι ότι περιμένουν την εφαρμογή του νόμου

33
(τώρα να ξαναπώ sorry για το off topic, ή γίνομαι βαρετός? sorry λοιπόν)

φυσικά δεν παρεξηγήθηκα, συζήτηση κάνουμε, σιγά μη παρεξηγηθούμε για το τι είπαν δύο - μεγάλοι κιθαρίστες μεν αλλά - άγνωστοι άνθρωποι πριν κάτι εκατομύρια χρόνια...
ο λόγος που το είπε ο segovia αν το είπε, λογικά είναι ακριβώς το ότι έκανε τόση δουλειά με τις σπουδές του sor
αλλά περιμένετε λίγο θα το κοιτάξω αν και είμαι αρκετά σίγουρος πως είχε ειπωθεί αυτή η φράση, ίσως τη παρέφρασα όμως από λάθος οπότε θα το κοιτάξω, διαβάσει το χω - δε θυμάμαι ακριβώς που αλλά θα ψάξω πρέπει να το χω ακόμη
πάντως νομίζω πως το είχε πει ο segovia σε μικρή (σχετικά) ηλικία και θυμάμαι ότι όταν το είχα διαβάσει κι εγώ το πήρα ως μεγάλη υπερβολή, ξέρεις του τύπου "shreddαρα πρώτη φορά και σταμάτησα να ακούω ms" που είναι μια φάση που περνάνε όλοι με κάποιο πρότυπο πιστεύω, φάση απότομης απομυθοποίησης αν θες πριν την "ισορροπία"

34
moi?

35
έρε γλέντια, άλλο andres segovia, άλλο fernado sor βρε ;) είναι οι πιο κλασσικοί οπότε καλό είναι να το θυμόμαστε σωστά

άντε ιστοριούλα, ούτε γω τα ξερω σωστά βέβαια, στο περίπου..., ο fernado sor ήταν ο πρώτος που προσπάθησε να ανεβάσει το επίπεδο της κιθάρας (τότε μόνο κλασσική υπήρχε) γιατί μέχρι τότε ήταν όργανο της ξεφτίλας, δεν έπαιζε σε ορχήστρες βλέπεις όπως τα άλλα κλασσικά όργανα, οπότε άρχισε να κάνει μεταφορές δλδ να περνάει τραγούδια γραμμένα για άλλα όργανα σε κλασσική κιθάρα. μετά από καιρό γεννήθηκε ο segovia, που θαύμαζε από μικρός τη δουλειά του sor και σιγά σιγά άρχισε να μελετάει τις σημειώσεις του. γρήγορα άρχισε να πιστεύει ότι ναι μεν ήταν καλή προσπάθεια του sor αλλά ότι ο sor ήταν πολύ χαμηλού επιπέδου κιθαρίστας κι είχε πάρα πολλά λάθη στις σημειώσεις του, οπότε ο segovia συνέχισε αυτό που άρχισε ο sor δλδ να ανεβάζει το επίπεδο ακόμη περισσότερο και να προσπαθεί να διαφημίσει περισσότερο αυτό το όργανο που ήταν πιο πρακτικό για solo από τα υπόλοιπα. γιαυτό το σκοπό κι αφού έφτασε σε ένα επίπεδο αναγνωρίσιμο από οποιοδήποτε ακροατή, άρχισε να γυρίζει όλον τον κόσμο προκειμένου να εξαπλωθεί η τέχνη της κιθάρας. για το fernado sor δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες σήμερα και νομίζω μόνο δύο εικόνες που δε μοιάζουν και πολύ μεταξύ τους, ενώ για το segovia που είναι "σύγχρονος" (πέθανε τη δεκαετία του 90 νομίζω σε μεγάλη ηλικία) υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα αφού έπαιζε κιθάρα μέχρι την τελευταία του πνοή σχεδόν...όλοι οι σημερινοί "virtuozoι" ή ξέρω γω πως αποκαλούνται, κατά καιρούς έχουν κάνει μαθήματα με δάσκαλο το segovia, όπως ο al di meola, esteban και όλοι δλδ τι να λέμε τώρα
είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι αν δεν υπήρχε ο segovia πολύ πιθανόν να μη υπήρχε η κιθάρα σαν όργανο και σαν έννοια όπως είναι σήμερα

στο θέμα μας τώρα, αν και μου κακοφάνηκε λίγο το θέμα τέλος πάντων, το βιβλίο είναι πολύ καλό για αρχάριους αλλά έχει και μειονεκτήματα όπως ότι οι ρυθμοί που έχει δεν ταιριάζουν και πολύ με τα styles που αναφέρει, δλδ μπορεί να βρεις καλπασμούς με τίτλο jazz - εντάξει υπερβάλω λίγο - ενώ επειδή εστιάζει στους ρυθμούς έχει δικό του σύστημα γραφής που δεν έχει καμία αξία παρά εκπαιδευτική

36
"Γενικά εγώ ξηλωσα τα ταστα , έβγαλα ένα καμένο ποτενσιομετρο και έβαλα το διακόπτη , οι άλλοι 2 διακόπτες που έλενχαν καθε μαγνήτη υπήρχαν δνε ήταν δικιά μο πατέντα . Ακου τώρα για το χρώμα...Εκεί πο την έξηνα (τη κιθάρα ...) για να της βγάλω το  χρώμα και να τη ξαναβάψω είδα ότι μάρεσε έτσι ξεσκησμένη και και την άφησα... Μετά βρήκα και ένα γαλάζιο σπρέι που είχε ξεχαστεί μέσα σε ένα ντουλάπι (  Tongue χρόνια το είχα ,ευτυχώς που δεν έχουν ημερομηνία λήξης  Grin ) και μου ρθε η ιδεα τα τη βάψω απο πάνω και όπως βγει ...Τελικά βγήκε μπουρδέλο και της έριξα άλλο ένα ξησιματάκι από πάνω και έγινε έτσι  Grin . Α είχα και ένα τελειωμένο μαυρο , γιαυτό έχει κάτι βούλες διάσπαρτες .... ."

χαχαχαχαχαχαχα! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D sticky! sticky! sticky!
άταστη ήθελα να φτιάξω κι εγώ από καιρό αλλά δεν έπεσε τπτ στα χέρια μου, μην την παρατήσεις αρκετοί παίζουν με άταστες και έχουν τρομερό ήχο, μιλάμε για συγκεκριμένα είδη μουσικής βέβαια
κι εγώ δεν ήθελα μουντό ήχο αλλά ταυτόχρονα ήθελα την αίσθηση της άταστης, με πίεζε κι ο μπασίστας μου να φτιάξουμε μια άταστη γιατί του άρεσε το άταστο μπάσο του, και τελικά είχα βρει μια περίεργη λύση, οπότε tasos18 αν έχεις όρεξη για τρελό πείραμα κανονίζουμε μετά βρώμικων

37
"δηλαδη παιδια,με τα απλα καλωδια οταν συνδεσεις την κιθαρα στην καρτα ηχου μονο για να παιξεις)οχι για ηχογραφηση) εχεις καθυστερηση ηχου;;; αν ναι περιπου ποση;"

όχι τα καλώδια δεν προκαλούν καθυστέρηση (εννοούμε καθυστέρηση που να γίνεται αντιληπτή έτσι) - αν αυτό ρωτάς, αν κατάλαβα καλά
η καθυστέρηση προκαλείται από την κάρτα ήχου
ο λόγος που το συγκεκριμένο καλώδιο βοηθά στο realtime recording δεν είναι ότι σαν κατασκευή σύρματος έχει κάτι διαφορετικό από τα υπόλοιπα απλά καλώδια, αλλά το ότι συνδέεται απευθείας στην usb θύρα του pc, δλδ όχι στην κάρτα ήχου άρα αποφεύγεις την καθυστέρηση

τώρα αν ρωτάς όλο μαζί δλδ καλώδιο+κάρτα ήχου αν προκαλούν καθυστέρηση τότε ισχύει ότι είπε ο gabriel6th κι ότι ακούς με τα αυτιά σου

38
arvacon είπαμε,

εάν έχεις τη δυνατότητα να ελέγχεις κατά καιρούς εάν έχει ξεκουρδιστεί - όπως έκανες και με την ibanez, τότε να την αφήσεις κουρδισμένη και να την επανα-κουρδίζεις όποτε χρειάζεται

εάν όμως την αφήσεις εντελώς και δεν τη τσεκάρεις καθόλου, τότε χαλάρωσε λίγο τις χορδές προληπτικά

κατά τάλλα τώρα που το σκέφτομαι δεν μας έχεις πει για τι κιθάρα μιλάμε και εγώ πρότρεξα προηγουμένως να μιλήσω για ηλεκτρική
οπότε να τονίσω ότι κι εδώ αυτά τα λέω για ηλεκτρική

39
ακούστηκαν πολλά πράγματα που είναι λάθος και δε θα τα διορθώσω ένα ένα αλλά θα δώσω απλή απάντηση
αυτό σημαίνει ότι περιέργως δεν ξέρουμε οι περισσότεροι γιατί ξεκουρδίζουμε τις κιθάρες πριν τις παρατήσουμε
όχι πως έγινε και τπτ σιγα τα αυγά δλδ...

πρέπει να την ξεκουρδίσω?
εάν παρατήσεις μια ηλ.κιθάρα τότε προληπτικά την ξεκουρδίζεις ελαφρώς αν δεν μπορείς να ελέγχεις εάν είναι κουρδισμένη σωστά
εάν παρατήσεις μια ηλ.κιθάρα τότε φυσικά και δεν την ξεκουρδίζεις αν μπορείς να ελέγχεις εάν είναι κουρδισμένη σωστά

εάν την αφήσω κουρδισμένη κάθε πότε πρέπει να ελέγχεται δλδ?
όχι και πολύ συχνά, πχ κάθε μήνα, αλλά αν περάσει καλοκαίρι προφανώς και πρέπει

κατά τα άλλα άλλο τι γίνεται στις ηλεκτρικές και άλλο στις κλασσικές και στις ηλεκτρακουστικές, έχει μεγάλη διαφορά πιστεύω

edit: μια συμπλήρωση έκαμα

40
παιδιά μη με παρεξηγήσετε επειδή διαφωνώ ok, δε σας παίρνω για άσχετους ούτε σας τη λέω, ξέρεις μερικοί τα παίρνουν...
καταρχήν είμαστε δυστυχώς off topic - sorry sepsis - αφού ρωτάει πως να splitάρει και όχι γιατί να splitάρει

το stereo δε χρησιμοποιείται μόνο σε μερικά effect όπως chorus και flanger αλλά με χίλιους τρόπους και σε χίλια effect στις πεταλιέρες, πράγμα που μπορεί να δει κάποιος σε οποιοδήποτε manual, δεν κάνω τον ξερόλα ούτε στη λέω απλά έτσι είναι, δυστυχώς πολλές φορές και γω μαζί φυσικά, ψάχνουμε μόνο τα effect και τον ήχο και όχι παρα πέρα δυνατότητες των μηχανημάτων

εάν από αυτά δεν κερδίζουμε τπτ τότε να τα καταργήσουμε στις ελληνικές πεταλιέρες, προφανώς υπερβάλω για να δείτε τι εννοώ

όσο για το εάν χρησιμοποιούνται στην ελλάδα, προφανώς σκεφτόσουν συγκεκριμένο χώρο και είδος, πιστεύω πως αν αναρωτηθείς περισσότερο θα δεις από μόνος σου πως δεν είναι έτσι

41
η πεταλιέρες όμως βγάζουν stereo βρε Winmmisterakias(!!!)
sepsis γράφεις και ποιον ενισχυτή έχεις

42
Τα καλύτερα... / Απ: Βιολι
« στις: 07/09/06, 15:08 »
hello bekos, άργησα γτ δε κατάφερνε να κάνει reply

------------------------------------------------
Τι ενισχυτή πρέπει να πάρω για το βιολί? Πρέπει να είναι ειδικός για βιολί ή κάνουν όλοι οι ενισχυτές?? Μήπως πρέπει να τηρούν κάποιες προδιαγραφές? Έχετε να προτείνετε κάτι ΠΟΛΥ φθηνό ( και καλό! Tongue ) ?

ενισχυτές βιολιού δεν ξέρω πόσοι υπάρχουν
χρησιμοποιούνται monitor, ακουστικοί ενισχυτές κι ενισχυτές πλήκτρων κυρίως
και σε ηλεκτρικής κιθάρας βάζουν αλλά προτείνω να το αποφύγεις
οι πιο συνηθισμένοι "και τεσταρισμένοι" είναι οι fender acoustic, δες ποιος έιναι για τη τσέπη σου και πάρε
η σχέση κόστους/ποιότητας (ποιότητας όχι απόδοσης) δεν έχει καμιά σχέση με την φάση με τις κιθάρες και τους ενισχυτές τους
δλδ ένας πιο ακριβός ενισχυτής δεν σημαίνει πως έχει μεγάλη διαφορά ή ότι η διαφορά είναι προς το καλύτερο
τα ηλεκτρικά βιολιά χρησιμοποιούνται για κάποια λειτουργικά προτερήματα που έχουν και όχι με αυτοσκοπό τα effect
δλδ το καλό ηλεκτρικό βιολί είναι αυτό που βγάζει τον πλησιέστερο ήχο στον ήχο του κλασσικού βιολιού
οπότε ο ενισχυτής πρέπει να είναι όσο πιο ξέρός/αντικειμενικός γίνεται

------------------------------------------------
Όταν θέλω να αλλάξω χορδές τι χορδές πρέπει να αγοράσω? Ειδικές για ηλεκτρικό βιολί ή μήπως παίρνει τις ίδιες με τα κλασσικά βιολιά? Από τι υλικά φτιάχνονται οι «καλές» χορδές?

D'Addario Helicore πάρε, γενικά προτιμώνται οι steel strings

------------------------------------------------
Κάποια εξαρτήματα όπως: καβαλάρης, κλειδιά, οι μικρές βίδες που κουρδίζεις με ακρίβεια τις χορδές (fine tuners), αλλά και αυτό το κομμάτι που βρίσκονται οι βίδες αυτές ( Tail Piece ) μπορούν να αλλάξουν σε περίπτωση που πάθουν ζημιά από κάποια διαφορετικής μάρκας εξαρτήματα? Ή θα πρέπει  να βρω τα εξαρτήματα ΕΙΔΙΚΑ για αυτό το βιολί?

nope, απότι βλέπω είναι τα κλασσικά εξαρτήματα οπότε πιστεύω πως μπορείς να τα αλλάξεις με εξαρτήματα οποιασδήποτε μάρκας
εάν δε γίνεται τότε η stagg έχει κι αυτή εξαρτήματα και δε νομίζω να έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή,
αλλά μου φαίνεται απίθανο να είναι διαφορετικά από τα κλασσικά
κατά τάλλα δεν ξέρω αν μεταξύ 1/4, 2/4, 3/4, 4/4 διαφέρουν και τα εξαρτήματα αλλά δε νομίζω, εάν ναι τότε απλά θα ζητήσεις 4/4
εξαρτήματα υπάρχουν σίγουρα δεν θα χεις κανένα πρόβλημα

------------------------------------------------
Όταν σταματάω να παίζω και βάζω το βιολί στην θήκη του θα πρέπει να βγάζω την μπαταρία από το βιολί?

δεν το ξέρω αυτό

------------------------------------------------
Μέχρι να πάρω ενισχυτή έχετε να μου προτείνετε κάποιο πρόγραμμα που να κάνει παραμόρφωση από το PC?

δεν ξέρω το συγκεκριμένο όργανο αν δουλεύει όπως το yamaha ή το silenzia για να σου πω τι ακριβώς θα γίνει με distortion
εφόσον δεν είναι ηλεκτρακουστικό πιστεύω πως θα βγαίνει καλό αποτέλεσμα
συνήθως με distortion δε έβγαινε και τπτ υπέροχο με τα ηλεκτρακουστικά
στο θέμα μας
υπάρχουν πολλά threads για προγραμματάκια στο forum ψαξτα και κάτι θα βρεις
εγώ είμαι υπέρ του πειράματος αλλά συνήθως οι κιθαρίστες θέλουν να πλησιάσουν τον ήχο του βιολιού όχι το αντίθετο:)
πάντως ο ενισχυτής δε νομίζω ότι θα έχει distortion γιατί δεν είναι ηλ. κιθάρας και δεν πρέπει να είναι
ενώ αντίθετα τα πετάλια κιθάρας χρησιμοποιούνται κατά κόρον και για ηλεκτρικά βιολιά χωρίς προβλήματα απότι ξέρω


------------------------------------------------
Τέλος.. αν έχετε κάποιο site ή κάποιο e-book ή κάποιο κανονικό βιβλίο για εξάσκηση και γενικά με μαθήματα για βιολί γράψτε τα εδώ να τους ρίξω μια ματιά!!!

βασικά πιστεύω να βρεις κάτι στο http://www.violinmasterclass.com/community/ είναι το καλύτερο που είχα βρει, δεν είναι και πολύ δικτυωμένοι οι βιολιστές,
βασικά δεν πολυξέρουν και τι τους γίνεται για το όργανο αλλά τέσπα μη με λυντσάρουν κιόλας

------------------------------------------------

γενικά ότι και να κάνεις ρωτάς κι επί τόπου τους πωλητές όποτε χρειαστείς κάτι, πιστεύω να σε βοηθήσουν αν και δεν θα ξέρουν τα πάντα για βιολιά

edit: ξέχασα αφού έχει μπαταρία απότι ξέρω μπορείς να το πετάξεις και ξερά πάνω σε stereo, λένε πως δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά εγώ επιφυλάσομαι μιας και δεν ξέρω αρκετές τεχνικές λεπτομέρειες για να είμαι σίγουρος
edit: επίσης τελικά διαφέρουν τα εξαρτήματα στα 1/4 κλπ δεν είχα δει ποτέ 1/4 από κοντά βλέπεις
άρα εσύ θα ζητήσεις τα κλασσικά δλδ 4/4

43
Τα καλύτερα... / Απ: περί λύρας...
« στις: 04/09/06, 09:11 »
thnx - έγινε θα το ψάξω κι αυτό

44
Τα καλύτερα... / Απ: περί λύρας...
« στις: 04/09/06, 08:21 »
έγινε παίδες ευχαριστώ πολύ δεν περίμενα να απαντήσει και κανένας οπότε χαίρομαι
θα ψάξω για αυτά που προτείνατε σιγά σιγά μιας και δεν τα χω υπόψιν μου και βλέπουμε
edit: α μήπως να μου πείτε και σε τι ενισχυτή συνδέονται? τι χρειάζεται?

45
Τα καλύτερα... / περί λύρας...
« στις: 03/09/06, 20:58 »
hi,
έμαθα πως η ανιψιά μου μαθαίνει λύρα και κάπως έπεσε η ιδέα λύρας-ενισχυτής-δώρο απτο θείο... καταλάβατε
καταρχήν τα βασικά: δεν γνωρίζω πολλά πράγματα για λύρες ούτε έχω δει πολλές φορές οπότε ρωτάω εδώ

1) όταν λέμε λύρα εννοούμε την κρητική λύρα πχ όπως του πυροβολάκη ή υπάρχει και άλλο όργανο ξέρει κάποιος? είχα την εντύπωση ότι είναι κι άλλο όργανο, εν τω μεταξύ το γράφω καλά? λ ύ ρ α?

2) υπάρχουν δυνατότητες για ενίσχυση με μαγνήτη? δεν γνωρίζω ακριβώς το σχήμα του οργάνου οπότε δεν γνωρίζω αν υπάρχει χώρος και κατάλληλοι μαγνήτες που να μπαίνουν από κάτω όπως στο μπουζούκι, ή εάν υπάρχουν kits που να μπαίνει μαγνήτης στις χορδές - πχ κάτι σαν το μαγνήτη της roland?, ή αν δε συζητιέται καν αυτό το ενδεχόμενο και παίζουμε μόνο με μικρόφωνα?

ακούω προτάσεις, βασικά ξέρω ότι μάλλον δεν υπάρχει περίπτωση για ενίσχυση αλλά απότι καταλαβαίνω η μικρή θα χει πάρει πρέφα τι παίζει και άμα της κολλήσει θέλω ενισχυτή άντε να της πεις ότι δεν παίζει ενισχυτής...

thnx

46
δεν κατάφερα να διαβάσω όλα τα replies,
είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως υπάρχουν κάποια standard σε θέματα παιξίματος που πρέπει να τηρούνται
πχ πόσα δάκτυλα πρέπει να χρησιμοποιούνται, που πρέπει να πατάνε, πως πρέπει να στήνεται το δεξί χέρι, πως πρέπει να γίνεται μελέτη κλπ
όπως ακόμη σε ορισμένα υπάρχουν και επιλογές δλδ μπορείς να επιλέξεις τι να χρησιμοποιείς

συγκεκριμένα για τον αντίχειρα δεν νομίζω ότι υπάρχουν και πολλές επιλογές κατά προτίμηση
ο αντίχειρας χρησιμοποιείται σε όλες τις θέσεις ανάλογα με αυτό που παίζεις

κάποιες τεχνικές δε βγαίνουν με όλες τις θέσεις του αντίχειρα, δλδ κάποιες απαιτούν ο αντίχειρας να είναι όπως στην κλασσική, κάποια κουραστικά πράγματα απαιτούν και ακόμη πιο κάτω, κάποια σηκώματα είναι αρκετά δύσκολα χωρίς τον αντίχειρα να αγκαλιάζει το μπράτσο κλπ, οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα του τι σου αρέσει/ πως έχεις συνηθίσει/ πως έχεις μάθει /ποια είναι τα standard αφού κάποιες τεχνικές πολύ απλά δε βγαίνουν παρά με συγκεκριμένη θέση του αντίχειρα, άρα δεν υπάρχει δυνατότητα προτίμησης - αναγκαστικά θα παίξεις με την απαιτούμενη θέση για να παίξεις σωστά κάποια πράγματα ενώ εάν θες να μάθεις όλες τις τεχνικές αναγκαστικά θα μάθεις να παίζεις και με όλες τις θέσεις του αντίχειρα

47
tccl τα ερωτήματα σου, καλοδεχούμενα, αλλά ακατανόητα, το τι ζητάω το χω γράψει, παράθεση:
"το θέμα πια έχει αλλάξει ως εξής:
πως αναγνωρίζουμε αυτές τις κιθάρες ώστε να μην τις αγοράσουμε αν τις βρούμε μπροστά μας - εννοώ επιτόπου
αν νομίζει κάποιος ότι θα μας αφήσουν να ελέγξουμε τα ηλεκτρικά της, πιστεύω ότι αυτό δε γίνεται, άρα τι προτείνετε?"

δε ζητάω ούτε οδηγούς επιβίωσης ούτε τπτ τέτοιο, όποιος νομίζει πως αυτά πρέπει να μου τα μάθει ο μπαμπάς μου ή "ότι δεν χρειάζεται κάποιος να σου πει", πολύ απλά δεν έχει λόγο να κάνει reply, δε χρειάζεται να απαντάμε σε όλα τα topic αν είναι να γράφουμε άσχετα, το reply σου ήταν επανάληψη του προηγούμενου κ δεν κατάλαβα καθόλου γιατί το ξανάγραψες, για να μου "απαντήσεις"?, σου είπα εάν δεν έχεις κάτι να πεις στο θέμα μη γράφεις είναι δύσκολο?

ΥΓ: από χθες το παλεύω για να μη πω τπτ που θα το πάρεις στραβά, οπότε εάν δε τα κατάφερα μη το πάρεις στραβά

edit: ελπίζω να μην μου απαντήσεις πάνω σε αυτά γιατί πάλι θα είναι off, αν είναι να απαντήσεις να τα σβήσω δλδ, ξέχνα τα, έτσι κι αλλιώς δε χρειάζονται εξηγήσεις πάνω σε τπτ, εάν απαντήσεις ελπίζω να είναι πάνω στην ερωτησή μου, δεν έχω δει από κοντά chinese copy, εάν είχες μια gibson les paul και ένα copy, τι διαφορές θα έβλεπες επιτόπου αν εξαιρέσουμε τον ήχο?

48
προτείνω να σβήσεις μόνο την προτελευταία φράση, απλά για να μην σου σβήσουν το reply
εγώ που έφτιαξα κ το topic δεν έχω πρόβλημα πάντως αφού αυτό είναι το θέμα του topic
τα στοιχεία του μαγαζιού σίγουρα θα τα περάσω, απλά να επεξεργαστώ το site και τα λέμε
edit: α το site είναι uc οπότε θα κοιτάξω να βάλω τις διευθύνσεις και θα σου στείλω pm

49
tccl, μα αυτό το θέμα ακριβώς ετέθη, τι πάει να πει δε χρειάζεται κάποιος να σου πει, αυτό ρωτήσαμε διότι ασχολούμαστε πρώτη φορά, όπως είδα αρκετοί δεν το γνώριζαν εκτός από μένα, ενώ αν κάποιος τα θεωρεί δεδομένα δικαιωμά του να μη γράψει κάτι στο topic
(δεν αναφέρομαι ούτε στο roy, ή στο tccl, απλά στη φράση του tccl ότι δε χρειάζεται κάποιος να σου πει, ε αυτό έθεσα τι να κάνουμε)

το πρόβλημα είνα επίσης ότι στα topic περί e-αγορών, προκειμένου να αναφερθούν όλες οι χρήσιμες πηγές, ανακατεύεται το ebay λόγω προσφορών μεταχειρισμένων, με καταστήματα όπως το thomann κα. πιστεύω ότι αν κάποιος τα διαβάσει, πιθανόν να εμπιστευτεί και τα δύο το ίδιο - αν δε γνωρίζει - πάνω στο κατακλυσμό από απόλυτα θετικά σχόλια που όμως αφορούν μόνο τα καταστήματα
ελπίζω το topic αυτό, μιας και έγινε sticky, να το linkάρετε και όποιος θέλει να του ρίχνει μια ματιά δε χάνει τπτ, thnx από όλους

zelur, έχεις δίκιο, αν και έχουν serial number, τουλάχιστον αυτές που είδα - γιαυτό και σε ξαναρώτησα - φαίνεται περιέργως να μην έχουν καμιά σχέση με τα κανονικά serial numbers, λες και θέλουν να αναγνωρίζονται, το βλέπω, μάλλον για κανονική εταιρία θα πάει

50
ναι ok thnx everybody

(καταρχήν δε διαφωνώ ούτε περιμένω ντε και καλά να ξέρετε όλες τις απαντήσεις, απλά το ψάχνουμε το θέμα)

"τα περισσότερα δεν έχουν serial number. Αν έχουν, δεν ακολουθουν τους κανόνες των s/n της εκάστοτε εταιρίας."
εφόσον γράφουν gibson πάνω, δεν τους εμποδίζει τπτ να γράψουν κ όποιο serial number θέλουν πάνω, δεν εξάγονται σαν κιθάρες παραγωγής κάποιας εταιρίας, αλλά ως μεμονωμένα αντικείμενα ή κάτι τέτοιο, αλλιώς δε θα μπορούσαν να γράψουν ούτε gibson, άρα ότι θέλουν μπορούν να κάνουν πιστεύω

το θέμα πια έχει αλλάξει ως εξής:
πως αναγνωρίζουμε αυτές τις κιθάρες ώστε να μην τις αγοράσουμε αν τις βρούμε μπροστά μας - εννοώ επιτόπου
αν νομίζει κάποιος ότι θα μας αφήσουν να ελέγξουμε τα ηλεκτρικά της, πιστεύω ότι αυτό δε γίνεται, άρα τι προτείνετε?

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5