Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - sotto

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5
26
Καταρχάς, Ποτέ δεν είναι αργά για ξεκίνημα!


Το budget που διαθέτεις για κιθάρα κι ενισχυτή είναι καλό αλλά για les paul τα πράγματα στενεύουν λίγο. Σε stratocaster θα είχες πολλές επιλογές σε αυτά τα χρήματα.


Θα πρότεινα αγορά lp κιθάρες από εδώ ή από εξωτερικό(χωρίς δυνατότητα δοκιμής βέβαια). Μερικά μοντέλα που έχω δοκιμάσει και βρίσκω αξιόλογα σε αυτό το budget είναι:


 Μία lp από το Νάκα που πήρε φίλος και αξίζει τα χρήματά της φαίνεται στο παρακάτω λινκ. Μπορεί να τη φέρνει το γνωστό "φαρμακείο" αλλά η τιμούλα είναι καλή(παρέχει και 6 άτοκες) καθώς η κιθάρα θέλει μόνο ένα σετάπ για να παίξει και ίσως αναβάθμιση μαγνητών κάποια στιγμή. Τα ίδια που χρειάζεται και μία epiphone standard με λίγα λόγια(έχω epiphone και το λέω).
 Προσωπικά το μόνο που έκανα ήταν να ρυθμίσω τη γέφυρά της και να βγάλω τα μεταλλικά καπάκια απ τους μαγνήτες (για look και γκάζι). Με αυτές τις 2 ψιλο-αλλαγές είναι έτοιμη, με καλά τάστα και ξυλεία.
http://www.nakas.gr/ecomnakas/nakas2006/default.asp?static=421&product=130664


Άλλο κατάστημα στην Αθήνα που έχει αξιόλογες περιπτώσεις είναι ο Μάτσικας και το παρακάτω μοντέλο παράγεται (όπως θα φανεί) στο εργοστάσιο της epiphone, αλλά κοστίζει πολύ χαμηλότερα:
http://www.matsikas.gr/el/Product-%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%9A%CE%B9%CE%B8%CE%AC%CF%81%CE%B1-MASTRO-JD-LC100-BK-%CE%A4%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%85-LP-Studio_832
Πολύ καλή περίπτωση και έχεις και το 1ο σετάπ-ρύθμιση δώρο.


Γενικά, οποιοδήποτε νέο και οικονομικό όργανο, θέλει σετάπ/ρύθμιση. Αυτό κοστίζει 20-50ευρώ(ανάλογα το μάστορα και τις εργασίες) εκτός αν σου το παρέχει δωρεάν με την αγορά.


Από το εξωτερικό, έχεις διάφορες επιλογές όπως: (αυτές που προτείνω τις έχω δοκιμάσει σε μαγαζί ή τις έχω ψωνίσει κατά καιρούς...)
http://www.dv247.com/guitars/washburn-wmi-std-electric-guitar-cherryburst--87078
http://www.thomann.de/gr/harley_benton_l400_shb_classic_series.htm
http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hbl450gt_p90.htm
http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hbl500bk_egitarre.htm
http://www.thomann.de/gr/kramer_guitars_assault_220_redburst.htm
http://www.thomann.de/gr/epiphone_les_paul_studio_deluxe_aw.htm
http://www.thomann.de/gr/epiphone_les_paul_studio_deluxe_wr.htm


Και πάμε στο θέμα ενισχυτή για blues stuff, η λύση είναι φυσικά tube amp(λαμπάτος) και αργότερα κανένα πετάλι για ελαφριά παραμόρφωση. Υπάρχουν φυσικά και μερικοί καλοί ενισχυτές τρανζίστορ σε αυτά τα χρήματα όμως η λάμπα πάει με τα blues γενικά.


Για αρχή (και για μετά) θα πρότεινα ένα καλό αντίγραφο του fender champ600 που είχα αγοράσει κι εγώ και είναι το πιο οικονομικό λαμπάτο ενισχυτάκι σήμερα αλλά έχει ποιότητα και είναι στιβαρό:
http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Guitars/Tube-combo-amps/Fame--/art-GIT0013682-000


Στο μέλλον, το συνδέεις σε μια καμπινούλα 1Χ12,  ίσως και με ένα πετάλι παραμόρφωσης και θα είναι ό,τι πρέπει για σπίτι. Δέχεται πολύ ωραία τα πετάλια, εν αντιθέσει με πολλούς άλλους ενισχυτές σε αυτά τα χρήματα.




27
Ενισχυτές / Απ: HARLEY BENTON H ORANGE???
« στις: 04/11/12, 20:24 »
a) Για να συνδέσεις την HB 212 με τον ενισχυτή σου, βάζεις το διακόπτη στη θέση 8Ω mono και βάζεις το καλώδιο στο left βύσμα. Έτσι θα παίζουν και τα 2 μεγάφωνα στα 8Ω (παράλληλα). Ο ενισχυτής πρέπει να έχει έξοδο 8Ω ώστε να συνδέσεις εκεί το καλώδιο που έρχεται απ την καμπίνα. Στους λαμπάτους ισχύει πάντα: Οhm(Ω) καμπίνας = Ω ενισχυτή. Άρα 8Ω καμπίνα συνδέεται στην 8Ω έξοδο του ενισχυτή.


β) Ο μύθος με τα celestion υπάρχει καιρό αλλά η αλήθεια είναι ότι πλέον όλα τα γνωστά celestion V30s που φορούν οι ενισχυτές φτιάχνονται Κίνα και μόνο.- Δεν παράγονται εδώ και καιρό Αγγλικά celestion V30s και μόνο κάτι premium μεγάφωνα έχουν αγγλική προέλευση.  Άρα τα V30s της orange = τα V30s της Βenton. Επειδή έχω και Bonger cab με V30s, είναι Κινέζικα και αυτά...
  Ποια είναι λοιπόν η διαφορά που δικαιολογεί τη διαφορά στις τιμές? Το brandname φυσικά! Αν έχεις το όνομα, χρεώνεις ό,τι θες κι ας έχει (και) άλλος τη χάρη...


Δείτε κι εδώ σχετικό θέμα πολύ διαφωτιστικό για τη celestion:
http://www.thegearpage.net/board/archive/index.php/t-601533.html

28
Ενισχυτές / Απ: HARLEY BENTON H ORANGE???
« στις: 04/11/12, 12:32 »
 Έχω παίξει με την benton 2X12" Vintage30. Η benton είναι καλή καμπίνα γενικά, τη χρησιμοποιούν πολλοί ακόμη και με premium κεφαλές boogie/peavey και η ξυλεία της είναι ίδιας ποιότητας με την orange. Εξαρτάται και για ποια χρήση τη θέλεις βέβαια: για heavy stuff ας πούμε είναι μαμά. Μόνο θέμα ίσως ότι δεν έχει καλή μεταπώληση(η αγορά λειτουργεί με λογότυπα...).
 Γενικά θα έλεγα ότι η 2Χ12" σου παρέχει άλλα deciBel και άλλο Εq που δε μπορεί να δώσει η 1Χ12" με την ίδια πάντοτε κεφαλή. Αν αναζητάς όγκο,βάθος κι έχεις χώρο, τότε μια 2X12" είναι ό,τι πρέπει. Αν θέλεις φορητή καμπίνα με μικρότερο όγκο και ένταση, πήγαινε προς 1X12" (orange ή άλλη, όπως τις πολύ καλές Palmer).

29
 Επειδή κι εγώ έχω τον ενισχυτή spider Iv15  ;D , ίσως κάτι παίζει με τις ρυθμίσεις που έχει κάνει στα πετάλια και τον ενισχυτή. Όταν π.χ. βάλεις έστω κι ένα απλό booster/od στο insane κανάλι, θα τσιρίζει ο ενισχυτής λόγω feedback... Αν έχεις και μαγνήτες με χαλαρά καπάκια ή κάτι τέτοιο, τότε το feedback θα πάει σύννεφο... άρα το "ιιιιιιιιι" δεν το γλυτώνεις. 
 Σε κάθε περίπτωση, μπορεί ο spider να έχει ενεργοποιημένο το noise gate και μόνος του με την κιθάρα να μην κάνει ούτε λίγο hum (είναι αποτελεσματικό σαν gate). Αν όμως η κιθάρα έχει μαγνήτες που έχουν τάση για μικροφωνισμό και βάλεις άλλα αναλογικά πετάλια od κλπ μπροστά, λογικό είναι να μη μπορεί να κόψει το feedback και το θόρυβο το gate.
 Επίσης, τα wha έχουν μια τάση να κάνουν κόλπα με το θόρυβο και σε πολύ καλά rigs. Ίσως αν έβγαζε το wha απ την αλυσίδα του σήματος?
 Όλα είναι θέμα πειραματισμού για να καταφέρεις καλή συνεργασία ενισχυτή-pedals. Δοκίμασε ένα ένα τα πετάλια στο καθαρό κανάλι του spider με το gain σχετικά χαμηλά και το boost στο OFF (πατάς το TAP button και παράλληλα γυρίζεις αριστερόστροφα το gain knob για να κλείσει το ενσωματωμένο booster).

30
Όπως πολύ σωστά πρότεινε ο freemind, η λύση σε νορμάλ χρήματα (δε χρειάζεσαι κάτι παραπάνω) είναι αυτή:
http://www.thomann.de/gr/behringer_ucg102.htm


 Oι κάρτες τύπου audigy κάνουν για iphone, mp3s, cd decks και τέτοια αλλά δεν έχουν ρυθμιστεί σαν αντίσταση εισόδου και gain για ηλεκτρική κιθάρα. Είχα κι εγώ audigy 2 zs pro και πάλι δε βόλευε για ηλεκτρική.
 Με το συγκεκριμένο usb των 29Ε ηχογραφώ και παίζω εδώ και 5 χρόνια χωρίς πρόβλημα. Εννοείται πως είναι τελείως διαφορετικό να παίζεις με ενισχυτή αλλά τα usb cards δίνουν πολύ περισσότερες επιλογές με τα άπειρα vst fx που κυκλοφορούν τώρα (και free) και γράφεις άνετα μέσω cubase, mixcraft κλπ.


Τα vst "le poulin" με προσομοίωση ενισχυτών είναι πολύ ωραία και προσφέρονται για πειραματισμό.


Με αυτο το μαραφετι,δεν συνδεεις τιποτα στην καρτα ηχου του υπολογιστη ετσι δεν ειναι?Συνδεεις το usb  στο pc,και στην υποδοχη με τη κιθαρα τη κιθαρα.σωστα?



Σωστά! Δε χρειάζεται κάρτα ήχου από το pc. Είναι ανεξάρτητη. Αρκεί μόνο να εγκαταστήσεις ένα free asio4all και να ρυθμίσεις το interface της (εισόδους/εξόδους), και καλές ηχογραφήσεις-practice!

31
 Όπως πολύ σωστά πρότεινε ο freemind, η λύση σε νορμάλ χρήματα (δε χρειάζεσαι κάτι παραπάνω) είναι αυτή:
http://www.thomann.de/gr/behringer_ucg102.htm


 Oι κάρτες τύπου audigy κάνουν για iphone, mp3s, cd decks και τέτοια αλλά δεν έχουν ρυθμιστεί σαν αντίσταση εισόδου και gain για ηλεκτρική κιθάρα. Είχα κι εγώ audigy 2 zs pro και πάλι δε βόλευε για ηλεκτρική.
 Με το συγκεκριμένο usb των 29Ε ηχογραφώ και παίζω εδώ και 5 χρόνια χωρίς πρόβλημα. Εννοείται πως είναι τελείως διαφορετικό να παίζεις με ενισχυτή αλλά τα usb cards δίνουν πολύ περισσότερες επιλογές με τα άπειρα vst fx που κυκλοφορούν τώρα (και free) και γράφεις άνετα μέσω cubase, mixcraft κλπ.


Τα vst "le poulin" με προσομοίωση ενισχυτών είναι πολύ ωραία και προσφέρονται για πειραματισμό.

32
 Στην αρχή συμβαίνουν τέτοια θεματάκια καθώς χρειάζεται αρκετός πειραματισμός, εξάσκηση, γνώση κι εξοπλισμός για να φτάσεις στο επίπεδο να ελέγχεις πλήρως την παραμόρφωση και τον ήχο σου.
 Προς το παρόν, φταίνε λίγο απ όλα! Οι μαγνήτες της κιθάρας που είναι μετριότατοι,  ο ενισχυτής που είναι μόνο για clean σε χαμηλές εντάσεις, το καλώδιο που ίσως είναι πλαστικό φθηνό και λίγο η έλλειψη τεχνικής στην αρχή.
 Το κόλπο τώρα είναι να μάθεις να ελέγχεις τον ήχο σου και να δαμάζεις τις χορδές της κιθάρας με το δεξί χέρι (είσαι δεξιόχειρας, σωστά?). Μόλις το καταφέρεις αυτό με τον εξοπλισμό που έχεις, θα μπορείς να κάνεις περισσότερα με καλύτερο gear. Άρα μην αρχίσεις να ρίχνεις χρήματα σε εξοπλισμό πριν βελτιώσεις λίγο το παίξιμο με αυτά που διαθέτεις τώρα. Μόνο καλά αναλώσιμα να παίρνεις όπως χορδές, πένες, καλώδιο. Από εκεί και πέρα, ψάξε πολύ το youtube για μαθήματα-συμβουλές κιθάρας που βοηθούν πολύ.
 Γενικά, με την παραμόρφωση αναμμένη, κατέβαζε λίγο το volume της κιθάρας σου ή/και το tone για να μην τσιρίζει. Επίσης βάλε τον επιλογέα στην bridge θέση του, δηλαδή όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:
http://medias.audiofanzine.com/images/normal/yamaha-erg-121-31198.jpg
 Χρησιμοποίησε την άκρη της παλάμης του δεξιού χεριού για να ελέγχεις τις χορδές, κυρίως εκείνες που δεν πρέπει να ακούγονται, ψάξε για "palm muting" στο web:

 


  Η κιθαρούλα σου είναι καλή από ξύλα και κατασκευή αλλά ίσως θέλει μία ρύθμιση(setup) ακόμη κι αν είναι καινούργια. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα πρότεινα και αλλαγή μερικών μερών της με καλύτερα (όχι πανάκριβα, απλά καλύτερα).
  Έχεις μάθει τα μέρη της κιθάρας? Αν όχι, do it! Αν ναι, τότε αυτά που άλλαξα στην erg112 που έχω ήταν: το nut (καβαλάρης στο κεφάλι της κιθάρας) με γραφίτη, τα κλειδιά (tuning keys) με κλειστού τύπου grover, τους μαγνήτες με wilkinson. Με 50 ευρώ έγινε απίστευτα καλύτερη απ την αρχική της μορφή σε ήχο και σταθερότητα κουρδίσματος.
  Tα μέρη(parts) της κιθάρας στα Αγγλικά που είναι must ως τεχνικές λεπτομέρειες:




  Για τον ενισχυτή, ένας καλύτερος με ψηφιακές ευκολίες(noise gate, διάφορα κανάλια overdrive κλπ) θα βοηθούσε με το θόρυβο και τον ήχο αλλά θέλει πολύ ψάξιμο και κάποια εμπειρία για να το χειριστείς καλά.
 http://www.thomann.de/gr/artec_cubix_g2r.htm
http://www.thomann.de/gr/line6_spider_iv_15.htm

33
Καταστήματα, αγορά / Απ: HEAVY GUITARS
« στις: 08/10/12, 23:42 »
Thanks για τις απαντήσεις.
Ένα μαγαζί που θυμάμαι ότι είχε πολύ πράγμα (πολύ Jackson) ήταν κοντά στην Σόλωνος απέναντι δεξια απο τον Δήμου.
Γνωρίζετε αν υπάρχει ακόμα το εν λόγω κατάστημα?
Υ.Γ: Για την ιστορία ψάχνω για στίλ super Strat με δυο διπλούς και είμαι μεταξύ LTD KH 602, LTD JH 600 και Jackson SL2 Pro Soloist.
Μπάς και έχει κανείς καμμιά τέτοια να μας πεί και μια δεύτερη γνώμη???



Οι LTD είναι πολύ ωραίες, προσωπικά έχω μία EX401 explorer αλλά είχα παίξει με με horizon series(superstrats) και έχουν πολύ ωραίο feel. Τις προτιμώ γενικά από Jackson Dinky strats. Γενικά από Jackson, οι RR είναι πιστεύω τα top μοντέλα σε playability αλλά το σχήμα δεν είναι πουθενά κοντά σε strat...


Για τις ltd, ο αντιπρόσωπος είναι ο Liolios
http://www.liolios.gr/


Κι έχει συνεργαζόμενα καταστήματα και στην Αθήνα


@ hot sauce,
Ευχαριστώ, να είσαι καλά man!

34
Νομίζω βρήκα τι συμβαίνει! (κατά 90% πρέπει να ΄ναι κάτι τέτοιο).
Μην ασχοληθείς με τη γείωση ακόμη, μάλλον συμβαίνει κάτι που μου είχε τύχει και σε άλλο ενισχυτή:
 Κανονικά, όταν αφαιρείς το βύσμα απ το aux in, υπάρχει μια εσωτερική επαφή στο Aux in Jack που ενώνεται με τη γη και κάνει Mute την είσοδο aux. Αυτό γίνεται να να μην έχεις θόρυβο ενίσχυσης όταν δε χρησιμοποιείς το aux.
 Αυτή η μεταλλική επαφή, μπορεί να χαλαρώσει με τον καιρό ή τη χρήση και έτσι να μην κάνει ποτέ mute την aux in είσοδο. Σαν αποτέλεσμα ο ενισχυτής βάζει θόρυβο απ την αχρησιμοποίητη aux in είσοδο ακόμη κι αν δεν έχεις τίποτε συνδεδεμένο επάνω του.
 Είναι σαν να έχεις συνδέσει καλώδιο κιθάρας στον ενισχυτή χωρίς την κιθάρα.
  Όταν φυσικά συνδέσεις κάποιο mp3 και αρχίσει να παίζει τότε ο θόρυβος εξαφανίζεται γιατί η είσοδος λειτουργεί κανονικά. Η λύση είναι να αλλαχθεί το jackάκι του aux in που δεν είναι και τίποτε δύσκολο για ηλεκτρονικό.

35
Καταστήματα, αγορά / Απ: HEAVY GUITARS
« στις: 08/10/12, 13:38 »
 Boogieman θα πρέπει να επιλέξεις πρώτα ένα σχήμα κιθάρα που σου αρέσει καθώς υπάρχουν άπειρα metal σχήματα, περίεργα και νορμάλ. Άλλο να θέλεις κάτι σε stratocaster φάση και άλλο εντελώς να θέλεις κάτι σε mockinbird bc rich.
 Όταν επιλέξεις σχήμα, μπορείς να δεις μία τεράστια γκάμα εταιριών που υπάρχουν εδώ αλλά και έξω και να δοκιμάσεις. Τότε θα δεις και τι μπράτσο θα έχει (λεπτό, παχύ, για shred ή για ρυθμικά). Μετά θα έρθουν και οι μαγνήτες (φαντάζομαι 2 διπλοί?).
 Αν δεν έχεις αποφασίσει για κάτι απ τα παραπάνω, οι εκδρομές σε μαγαζιά είναι must. Απλά ξεκίνα απ τα ηλεκτρονικά μαγαζιά της Ελλάδας κι Ευρώπης (Αμερική είναι μπλέξιμο) για να δεις τι παίζει και σε ποιες τιμές παίζουν! Δεν έχει νόημα να σου πλασάρουν μια κιθάρα σε ένα ΧΥ κατάστημα σε τιμή 5φορές επάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό,εσύ θα χάσεις.
 Για φυσικά καταστήματα, κατεβαίνεις στα εξάρχεια και θα δεις τους Τρίμη, Αρμάο, Art-music, Μάτσικα, Καγμάκη, Νάκας guitar, Guitar store, Κουρμπη, Σαμουελιάν στο Μοναστηράκι, Διαμαντόπουλο κοντά στο Πολυτεχνείο, Guitar Syndicate, Ένα μεγάλο μαγαζί με βιτρίνα κοντά στην Ομόνοια απέναντι απ το Λουμίδη(δε θυμάμαι όνομα).


Στα Νότια προάστια έχουμε τα  PCmajor και Βαρβαντάκη σε Ν.Σμύρνη, το Arco στη Γλυφάδα, το Voodoomusic στο Φάληρο.


Υπάρχουν κι άλλα σίγουρα, ψάξε στο google για αυτά και θα δεις πολύ πράγμα! Στα περισσότερα έχω ψωνίσει gear κι αναλώσιμα και φυσικά έχω χαζέψει βιτρίνα και κιθάρες.

36
Εγώ δεν κατάλαβα πώς κάνεις γείωση στον ενισχυτή και γιατί δεν του βάζουν απ'το εργοστάσιο.

Γδύνεις το καλώδιο που πάει προς την πρίζα και προσθέτεις ένα ακόμη καλώδιο μέσα που το συνδέεις στο κομμάτι του "χοντρού-πράγματος-με-τα-δύο-τσουτσουνάκια" που πάει στη γη;

Και αν όλοι λένε ότι για τον θόρυβο φταίει αυτό (πέρα απ'τη φαινομενική γη του σπιτιού) γιατί δεν βάζουν αυτό το καλωδιάκι στο εργοστάσιο;
Για τη γείωση ενισχυτή:
Φτιάχνεις ένα απλό καλώδιο με ένα κροκοδειλάκι στη μία άκρη και ένα δαχτυλίδι μεταλλικό στην άλλη. Πιάνεις με το κροκοδειλάκι τη γείωση της πρίζας τύπου "σούκο" χωρίς να αγγίξει τίποτε άλλο (όχι κανένα πόλο και καείς!...). Το μεταλλικό δακτυλίδι την άλλης άκρης βιδώνεις σε κάποια μεταλλική βίδα πάνω στα σασί του ενισχυτή κι έτοιμη η γείωση. Αυτό όμως εφαρμόζεται μόνο σε καλή εγκατάσταση κτιρίου, διότι μπορεί να κρύβει κινδύνους το εγχείρημα.
Δες τη σχετική φωτό.


Όπως είπαμε, αν δεν κάνει ο ενισχυτής φύσημα με άλλες συσκευές δε φταίει εκείνος ή η γείωση, απλά δε συνεργάζεται καλά με όλα τα mp3/phones κλπ. Είναι νορμάλ.






37
 O vox mini3 δεν έχει γείωση!... Έχει dc in 12V και δε συνδέεται πουθενά με τη γείωση του δικτύου. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει θέμα αν του συνδέσεις συσκευή με γειωμένο σασί και αν το σπίτι έχει "κακή" γη(αν η γη δεν είναι στα 0V τάσης και αντίστασης κάτω από 10Ω). Μία λύση σε κάποιες συσκευές, αν έχεις καλή γείωση στο σπίτι, είναι να συνδέσεις ένα καλώδιο απ το μεταλλικό σασί του ενισχυτή στη γη. Το έκαναν και παλαιότερα σε hi fi συστήματα που δεν είχαν γείωση. Δε γνωρίζω όμως αν είναι εκεί το θέμα σου.
 Επειδή είναι class D ψηφιακό ενισχυτάκι, το φύσημα είναι μάλλον θέμα τοπολογίας του ενισχυτή και συνεργασίας με άλλες συσκευές. Ίσως το mp3 να μην έχει κατάλληλη έξοδο καθώς σκέψου ότι το aux in έχει συνήθως 100ΚΩ αντίσταση εισόδου ενώ το mp3 ίσως έχει 100Ω ακουστικά, άρα το Mp3 "βλέπει" πολύ μεγαλύτερη αντίσταση απ ότι θα ήθελε.
 Αν δε σου κάνει φύσημα με άλλες συσκευές όπως κινητό κλπ, τότε δε φταίει ο ενισχυτής σου.

38
Πάντως αν το ζητημα είναι μόνο εμφανισιακό, με ένα καινούριο pickguard έχεις διαφορετική κιθαρα! Τα καλά των στρατ... :D


Πράγματι! Μπορεί να αλλάξει εντελώς το look της κιθάρας! Και να μείνει το καλό hardware στη θέση του.
Πλέον υπάρχουν τόσες επιλογές pickguard κι οικονομικές που μπορείς να βρεις κάτι σούπερ custom να φορέσεις στη strat.
Eπίσης, μπαίνει κι εύκολα χωρίς κολλήσεις κλπ, απλά με κατσαβίδι και κλειδί.




39
Μη το σκέφτεσαι καν να αγοράσεις άλλη. Πάρτην και άλλαξε της τα φώτα. Στο τέλος θα το χαρείς απίστευτα.
Εγώ μόλις τέλειωσα μια του πεταματού που είχα και τουλάχιστον εμφανισιακά είναι τέλεια (τώρα πάει για μαγνήτες).
Και με σαφώς μικρότερο κόστος από αυτό που λες. Αλήθεια γιατί 400ευρώ ενώ έχεις και τα εργαλεία?


μαύρο jack plate 7 ευρώ
σετ μαύρα μέρη 20 ευρώ (καπάκια για μαγνήτες - ποντεσιόμετρα ,κουμπιά λεβιέ - επιλογέα, πίσω καπάκι κτλ)
μαύρο pickguard 26 ευρώ
μαύρα κλειδιά  SCHALLER M6 Mini BLACK 75 ευρώ
μαύρη γέφυρα (την οποία δεν βρίσκω αν έχετε κάτι να μου προτείνετε / όχι τύπου floyd rose) γύρω στα 80-100
μαγνήτες (ακόμα δεν έχω αποφασίσει) γύρω στα 150+

τοτ 378 +

update κλειδιά 64 ευρώ και τρέμολο ΕSP 93 (αυτά από το μαγαζί που πήρα την κιθάρα κ είναι εμπιστοσύνης)



 Σου βγαίνουν πάρα πολλά χρήματα, όσο μια κιθάρα νέα! Αλλά να σου πω την αλήθεια, μετά από πολλά projects κι αναβαθμίσεις που έχω κάνει, δε χρειάζεται να δώσεις τόσα για να αναβαθμίσεις και να αλλάξεις χρωματικά την κιθάρα και τα μέρη της. Άσε που πολλά μέρη (τρεμολο, κλειδιά) είναι καλά στις mexico και μόνο οι μαγνήτες και το nut(σημαντικό) θέλουν συνήθως upgrade.
  Εγώ παίρνω πλέον από Αμερική (δεν έχεις τελωνεία για ένα τρέμολο και 2-3 μαγνήτες..., μόνο μεταφορικά) που έχουν καλά υλικά σε τσάμπα τιμές. Πάρε από εκεί τρέμολο, κλειδιά, μαγνήτες, πλαστικά μέρη και plates και θα σου έρθει πολύ χαμηλότερα. Πολλοί κιθαρίστες στην Ελλάδα ψωνίζουν απ το guitar fetish (ψάξε το φόρουμ) και μένουν ευχαριστημένοι:


http://www.guitarfetish.com/
http://www.eyguitarmusic.com/


Επίσης, δες και στο ebay γενικά για parts, κυκλοφορεί άριστο υλικό σε νορμάλ τιμές.




40
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Μηπως μπορειτε να μου πειτε ποιες διακρινετε λεπτες διαφορες αναμεσα στα 2 μοντελα?


Την G400r την είχα αγοράσει από εδώ στις Αγγελίες σε καλή τιμή (150Ε θυμάμαι) πριν 3 χρόνια και είναι πολύ καλή κιθάρα. Κλασσικό σχήμα SG και λεπτό-γρήγορο μπράτσο. Ίσως το ιδανικό υβρίδιο μεταξύ ibanez και les paul διότι έχει τον rock ήχο των διπλών με το dark/μουντό μαόνι αλλά έχει και slim taper λεπτότατο μπράτσο που δεν έχουν οι les paul ή οι gibson SG standard που έχω πιάσει.
H G310, την έχει ένας φίλος και είναι μάπα. Δε θέλω να είμαι απόλυτος αλλά σε σχέση με την G400 είναι πολύ κατώτερη σε ξύλα(που δεν αναβαθμίζονται...), σε ταστιέρα, σε κλειδιά και σε playability. Άρα δεν είναι τα 50ευρώ διαφορά το θέμα, είναι ότι η G400 πλησιάζει πολύ και με σωστή προσέγγιση τις gibson ενώ η G310 είναι starter όργανο.

41
ΩΡΑΙΑ! ΓΙΑ ΤΙΣ HARLEY BENTON ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ?


ΕΧΩ ΜΙΑ ΥΠΟΨΗ ΜΟΥ [size=78%]http://www.thomann.de/gr/harley_benton_ms15wh.htm[/size]

Τι λέτε;



Τη συγκεκριμένη harley benton την έχω αγοράσει! Αλλά δε θα την πρότεινα για αρχή κυρίως γιατί θέλει δουλειά για να παίξει. Σε αυτήν άλλαξα τρέμολο γιατί το αρχικό έχανε χαλαρά το κούρδισμα. Για να διορθωθεί εντελώς το θέμα άλλαξα επίσης nut και  κλειδιά. Δεν έβαλα τίποτε ακριβό, όλα πήγαν 50ευρώ αλλά ήταν απαραίτητα για να παίξει σωστά η κιθάρα. Ευτυχώς την πήρα used για 45ευρώ από ένα φίλο αλλιώς θα πήγαινα για κάτι ακριβότερο που σίγουρα θα είχα καλύτερα μεταλλικά μέρη(hardware).


Καλό πακέτο με 200Ε στο οποίο πράγματι κερδίζεις χρήματα σαν έκπτωση είναι το παρακάτω:
http://www.thomann.de/gr/fender_sq_affinity_hss_15g_set_car.htm


H Affinity strat είναι ποιοτική με καλό hardware και οι μαγνήτες της θα σε καλύψουν για τα πάντα στην αρχή. Πρόσφατα ρυθμίσαμε μία affinity με ένα φίλο και παίζει άριστα. Πολλοί τις κρατούν ακόμη και μετά από πολλά χρόνια και τις αναβαθμίζουν με νέους μαγνήτες, pickguard κλπ καθώς έχουν καλή ποιότητα.


O ενισχυτής δεν είναι κάτι το απίστευτο αλλά για αρχή είναι τέλειος και πολύ καλύτερος από κάτι 10W χάλια ενισχυτάκια που βρίσκονται σε άλλα πακετάκια.


Δες εδώ και πιο κοντινές φωτό:
http://www.themusiczoo.com/product/1275/Squier-by-Fender-Start-Playing-Affinity-Stratocaster-HSS--Amp-Set-/


Επίσης, έχει μέσα τα πάντα, κουρδιστήρι, θήκη, πένες, καλώδιο κλπ

42

θα συμφωνήσω. Όταν πήγα να τη δοκιμάσω , ήμουν μαζί με ένα φίλο μου που ενδιαφέρεται για την ltd ec-1000 και με τα 1000 ζόρια μας την έβγαλε απ τη βιτρίνα.


"αυτά που είναι στη βιτρίνα δεν δοκιμάζονται" τι στο καλό; εσώρουχα είναι;


Kαι μετά παραπονιούνται γιατί ο κόσμος ψωνίζει από το διαδύκτιο και όχι από την Ελληνική αγορά. >:(

Έχουνε ένα στυλάκι λες και πουλάνε νερό από την πηγή της νιότης. >:(



 Nαι, γίνονται αυτά σε κάποια μαγαζιά. Και σ εμένα είχαν πει ότι "αυτή δεν παίζεται με πένα, είναι της βιτρίνας"... Και φυσικά ούτε να στη συνδέσουν σ ενισχυτή...  Σε άλλα μαγαζιά βέβαια, είναι πολύ εξυπηρετικοί και σε ρωτάνε τι ψάχνεις, το συζητούν και δείχνουν ό,τι έχουν.
 Είναι και θέμα υπαλλήλων, ας πούμε στο Νάκα guitar shop στην Αθήνα ήταν πολύ συνεργάσιμοι και δοκίμασα άνετα κιθάρες (μερικές που ήταν blem/b-stock ήταν και σε πολύ καλές τιμές!). Στο Νάκα στο Χαλάνδρι, ο υπάλληλος δεν ήθελε να κουνηθεί απ την καρέκλα του...
 Υπάρχουν ακόμη μερικά μαγαζιά με Οκ τιμές βέβαια. Ξέχασα να αναφέρω ότι στο Μάτσικα στην Αθήνα, υπάρχουν πολλές J&D κιθάρες με άλλο λογότυπο αλλά είναι ολόιδιες! Τις ονομάζουν mastro αλλά είναι τα ίδια μοντέλα με τα J&D και οι τιμές είναι καλές. Έχω πάρει μια strat mastro από εκεί και ήταν καλή περίπτωση. \
 Η lc300 βγαίνει ως mastro σε μαύρη στα 192Ε
http://www.matsikas.gr/el/Product-%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%9A%CE%B9%CE%B8%CE%AC%CF%81%CE%B1-MASTRO-JD-LC100-BK-%CE%A4%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%85-LP-Studio_832


43
Υπήρχε σχετικό θέμα στο kithara και το βγάζει το google όταν κάνεις search "στόλλας" "μήνυση".
εννοείς το λινκ με το θέμα που "δεν υπάρχει πλέον" ή υπάρχει και λινκ που λειτουργεί ακόμα?


Nαι, εκείνο το λινκ που δεν υπάρχει πλέον. Το θυμόμουν γιατί το είχα διαβάσει μερικές φορές και το έψαξα στo google. Απλά δε θέλω να αναφερθώ περαιτέρω στο νομικό αυτό θέμα, οι παλαιότεροι το γνωρίζουν.

44
 H J&D LC σειρά είναια πάρα πολύ καλή σε value for money. Έχω πάρει J&D, H.Benton και Vintage κιθάρες κατά την αναζήτηση καλής value  4 money les paul. Οι Benton HBL450 και HBL500 είναι οικονομικές και μ αρέσουν γι αυτό, αλλά πάντα τους βάζω λίγο χέρι (σετάπ, τρίψιμο τάστων, nut) για να έρθουν στο σημείο που πρέπει. Είναι ωραίες για diy projects ή αν έχεις καλό μάστορα να τις ρυθμίσει.
 Οι J&D LC και LS είναι πολύ καλές απ το εργοστάσιο και χρειάζονται ένα καλό setup, τίποτε παραπάνω απ ό,τι έχω δει.
Οι Vintage της σειράς icon αξίζουν περισσότερο από J&D και Benton και μάλιστα έχουν top κατασκευή και υλικά αλλά είναι πάντοτε aged looking. Αν αυτό δε σε πειράζει, τότε σίγουρα είναι οι καλύτερες για τα χρήματά τους.
 Οι epi lp είναι μια πονεμένη ιστορία καθώς έχουν καλά ξύλα και κατασκευή αλλά "πρέπει" να διαφέρουν από τις gibson για λόγους marketing... Γι αυτό τα ηλεκτρικά τους δεν είναι τόσο καλά όσο τα wilkinson ή τα gibson και στις οικονομικότερες, τα κλειδιά κι ο επιλογέας είναι χάλι. Μία καλή και οικονομική epi που έχω αγοράσει 2 φορές στο παρελθόν είναι η Epi studio goth. Είναι κατάμαυρη αλλά έχει πολύ καλή κατασκευή, grover κλειδιά(όπως στις gibson custom) και σχετικά καλά ηλεκτρικά(δε σφυρίζουν όπως της epi standard μου...).
 [size=78%]http://www.dv247.com/guitars/vintage-v100-icon-electric-guitar-distressed-honeyburst--35379[/size]


H διαφορά χρημάτων του musicstore απ το Art music είναι σημαντική αν σκέφτεσαι να αγοράσεις J&D. Μπορεί τελευταία να λέμε διάφορα για στήριξη των ελληνικών μαγαζιών αλλά το εν λόγω κατάστημα είναι στα δικαστήρια με τον εισαγωγέα Στόλλα για πολύ σοβαρό λόγο. Υπήρχε σχετικό θέμα στο kithara και το βγάζει το google όταν κάνεις search "στόλλας" "μήνυση".


 Για το marshall AVT (50), να σου πω την αλήθεια τον είχα και είναι ηχητικά υποδεέστερος των νέων mg 4ης γενιάς. Απ την άλλη, έβγαζε αρκετά προβλήματα που οφείλονται στη μέτρια ποιότητα κατασκευής. Ο bugera 6260 του σήμερα απ την άλλη, έχει διορθώσει τα προβληματάκια της 1ης γενιάς και είναι ένας πολύ ωραίος US style λαμπάτος ενισχυτής, καμιά σχέση με Avt κι mg...

45
Καταρχάς πολύ ωραία κιθάρα η V100 της Vintage, με wilkinson pickups + hardware! Μεγειές και καλόπαικτη.
 Καταλαβαίνω την ανάγκη να "αναλύσεις" την κιθάρα σου εξ αρχής (το έχω κι εγώ αυτό...) αλλά θέλεις να αρχίσεις τα wiring και τις αλλαγές αμέσως?


Το wiring της LP που χρησιμοποιούν οι σύγχρονοι κατασκευαστές είναι ψιλοστάνταρντ και είναι όπως αυτό που πόσταρες. Ο ένα πυκνωτής των στρατ έχει άλλη τοπολογία, δεν επηρεάζει πολύ το αποτέλεσμα εκτός απ΄όταν έχεις neck/mid παράλληλα και το tone χαμηλά. Αυτό γίνεται διότι, αν κλείσεις το tone και μπουν παράλληλα οι 2 πυκνωτές, διπλασιάζεται η χωρητικότητά τους προς γη και κόβουν περισσότερες πριμες-μεσαίες, άρα έχεις πιο μουντό ήχο.


Για την lp, το να κατεβάσεις την τιμή χωρητικότητας του πυκνωτή, θα δώσει λίγες παραπάνω πρίμες. Τ αντίθετο θα συμβεί αν την αυξήσεις.
Τα pots, όσο πιο μεγάλης τιμής είναι σε ΚΩ, τόσο περισσότερο output και πρίμες παίρνεις απ το μαγνήτη. Γι αυτό στους πρίμους μονούς βάζουν 250Κ ενώ σε διπλούς(πιο μουντούς), 500Κ έως 1000Κ(=1ΜΩ).
Τα 300Κ είναι κάτι ενδιάμεσο αλλά θα πρότεινα να έχεις 500Κ στην lp για να έχεις καλό output και λιγότερη μουντάδα.
Το volume είναι πάντα λογαριθμικό(κόβει γράγορα ένταση) καθώς το αυτί μας αντιλαμβάνεται λογαριθμικά την αλλαγή της έντασης σε decibel(έτσι έχει προκύψει).
[size=78%] [/size]Μπορείς να πειραματιστείς και με γραμμικό που θα έχει διαφορετική συμπεριφορά(θα κόβει πιο αργά την ένταση). Το tone είναι γραμμικό ώστε να έχεις καλύτερο έλεγχο των πρίμων (να μην τις κόβει αμέσως μόλις κινήσεις το pot).
Καλή μόντα είναι να βάλεις push/push -pull pot και να σπλιτάρεις το διπλό(/ούς) σε μονό(/ούς) για να έχεις πολύ πιο strat χροιά διαθέσιμη. Αυτό γίνεται αν οι μαγνήτες έχουν έξτρα καλωδιάκια όπως red+white του σχήματος.

46
Οκ, άρα είσαι master DIYer οπότε θα τη βρεις την άκρη με το 22άρι. Για να βρεις μπράτσο 24άρι από τέτοια ltd πάντως, λίγο δύσκολο. Τσέκαρε το ebay κλπ μήπως υπάρχει τίποτε. Για 300ευρώ μανίκι, όπως σωστά είπες, δεν παίζει καθώς μπορείς να φτιάξεις σούπερ όργανο με τα ίδια χρήματα.

47
παιδια ειναι σιγουρο οτι δεν κολιεται διοτι εχει κοπει η βεργα του απο μεσα.
η βεργα ειναι για να σεταρουμε τη κηθαρα μας.
χωρης αυτη τη βεργα το μπρατσο ειναι αχρηστο.




ειχα βρει κατι μπρατσα στα 22 ταστα με 50 ευρω τα οποια ομως θα χρειαστει να τα βαλω
στο σηνεργειο να τα γεμησω λιγο διαφορετικα  θα χανουν.
αλλα για να δουμε μηπως βρουμε κατι μεσα απο το φορουμ.
το κακο ειναι πως εβαψα το σωμα σε ενα παρα πολυ ποιοτηκο χρωμα
και δε μου παει καρδια να το στειλω!
για να με σημφερει θα πρεπει να βαλω ενα μπρατσο εστω και με μετατροπη στα 22 ταστα.
και καινουριους μαγνητες ποιοτηκους ετσι ωστε να εχω ενα σουπερ κιθαρονι που να αξιζει
τα λευτα που εδωσα.

δε βιαζομαι με τη κιθαρα αυτη γιατι εχω 10 κιθαρες και 2 μπασα   0:)
Γνωρίζουμε για τη βέργα, απλά δε μας έστειλες κι εσύ κάτι να δούμε το σπάσιμο...


Για να ταιριάξεις ένα μπράτσο 22 τάστων στο neck pocket, θα πρέπει να κάνεις αρκετή diy δουλειά. Έχει όμως αρκετό χώρο και μήκος το neck pocket για να μπει το 22άρι μπράτσο?...
 Θα χαλάσεις το σώμα που έβαψες αν μετακινήσεις τη γέφυρα(καθώς η θέση αυτής είναι που καθορίζει το scale)?
Αν μπορείς να βάλεις πιο πίσω τη γέφυρα(1-2εκατοστά, όχι κάτι τρελό) και να ξαναβάψεις/στοκάρεις ή οτιδήποτε, τότε το 22άρι μπράτσο θα μπει μια χαρά επάνω όπως είναι και θα έχεις κανονικότατο gibson scale(αρκεί να μετρήσεις σωστά στις 24,75").
 Πάντως, για το κόστος της κιθάρας και με το έξτρα κόστος μαγνητών και μπράτσου, παίρνεις καινούργια πλάκα πλάκα... Αν όμως θέλεις τόσο πολύ να το κάνεις projectάκι και πείραμα, σκέψου σοβαρά τη μετακίνηση της γέφυρας.
 Αυτό που προτείνεις είναι η προσθήκη κομματιού ξύλου για να αυξηθεί το μήκος του μπράτσου και να φτάσει το 24άρι?

48

επιστημονες μου μουσικοβιοι μου μπετοβεν μουθελω να κανω στη κηθαρα μου επισκευη
εχω μια esp-ltd ec100
και το μπρατσο της διαληθηκε στη κιριολεξια απο γερη  πτωση ειναι αχρηστο.
το σωμα και οι μαγνητες μου μεινανε σοοι.


τι κανουμε? εχει κανεις μπρατσο που να τεριαζει?
στην αγορα ειναι λιγο δυσευρετα απο οτι κοιταξα



Πρέπει να μας δείξεις καμιά φωτό γιατί πράγματι φτιάχνονται θαύματα πλέον (έχω κολλήσει μια gibson lp, μια κλασσική, μια epi lp και μια dean fV που είχαν σπάσει στο headstock πολύ άσχημα).
Αν δεν φτιάχνεται, τότε έπεσες σε περίπτωση καθώς θέλεις gibson style μπράτσο με 24,75" κλίμακα (gibson scale length) και μάλιστα με 24τάστα! Αδύνατο, μόνο 22 τάστων θα βρεις σε τιμές όχι πολύ οικονομικές. 24 τάστων fender ή superstrat neck Δεν ταιριάζει!.... Μπορείς να παραγγείλεις ένα 24άρι gibson scale από warmoth ή άλλες εταιρίες αλλά καλύτερα στα ίδια χρήματα να ξαναπάρεις νέα την κιθάρα...


Δες και το νέο μοντελάκι της ltd:
http://www.thomann.de/gr/esp_ltd_ec_10_blk.htm

49
Ενισχυτές / Απ: Επιλογή Ενισχυτή
« στις: 14/01/12, 10:46 »
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις κατατοπιστικότατες απαντήσεις. Αυτή τη στιγμή και με βάση αυτά που με συμβουλέψατε τείνω προς τον Peavey Vypyr 30 και τον Line 6 Spider. Από demos που είδα (και άκουσα) στο youtube, τείνω περισσότερο προς τον Peavey για να είμαι ειλικρινής.
Απ'ο,τι διαβάζω μπορώ από το headphone out να τον συνδέσω στην κάρτα ήχου που έχω (Tascam us-122l) ώστε να μπορώ να ηχογραφήσω, έτσι;
Σε μικρή live κατάσταση θα μπορέσει να ανταπεξέλθει, πώς το βλέπετε;
Σας ευχαριστώ και πάλι! :)
Καλές επιλογές.
Ναι, από την έξοδο ακουστικών μπορείς να ηχογραφείς μια χαρά. Για πρόβα με έχει βγάλει με drummer κλπ και για μικρό live αλλά για ό,τι παραπάνω θέλει μικρόφωνο,κονσόλα και PA.

50
Πφφφφφ βλεπω το http://www.youtube.com/watch?v=xV8kMUB8n4c και εχωχαθει τελειως... Τελικα θα το ξανα σκεφτω για τον μαστορα και ισως το παω.



Για αρχή καλό είναι να την πας σε ένα καλό μάστορα για να γίνει σωστά το 1ο σετάπ και να επιλέξεις τι χορδές θα βάλεις. Ο μάστορας πρέπει να είναι δεκτικός σε ερωτήσεις σου ώστε να γνωρίσεις κι εσύ λίγα τεχνικά θέματα και να λυθούν μύθοι. Αν σου το παίζει εξυπνάκιας ή σνομπ, καλύτερα να δοκιμάσεις σε κάποιο άλλο. Αυτό το λέω καθαρά για δικό σου συμφέρον καθώς μπορούν να σε "γελάσουν¨ ως αρχάριο και να μη φτιάξουν/σετάρουν όσα θα έπρεπε επάνω στην κιθάρα.


Αλήθεια, ποια κιθάρα έχεις?

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5