Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - kopaniamento

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 24
26
Εφέ / Απ: nux pedals
« στις: 10/11/13, 17:25 »
Ευχαριστώ για όλες τις απόψεις

@Απόλλων : Ναι, υπάρχουν Ευρωπαϊκά καταστήματα, και θα τα προτιμούσα για το θέμα τελωνείου, αλλά όπως είπα αρχικά, μιλάμε για πολύ ακριβότερες τιμές. Ενδεικτικά το time Core το βρίσκω στην καλύτερη απο 64 GBP και ανεβαίνουμε (ο Ντούκας τα χει φθηνότερα στην τελική... ), ενώ  εκτώς ευρώπης το βρίσκω με λιγότερο από 40 USD

@modfori : Η καλύτερη τιμή που βρήκα και τα 2 μαζί είναι $101 χωρίς μεταφορικά (http://www.donnerdeal.com/bundle-two-nux-pedal.html).
Από τα τελευταία Zoom, δοκίμασα το g3 ή το g2, και ενώ είχα ακούσει οτι έχουν καλή εξομοίωση amp, όταν τα δοκίμασα πραγματικά απογοητεύτηκα. Έχω αρκετά καλή κιθάρα και ενισχυτή, κυνηγάω κυρίως vintage ήχο, και το zoom  και μου φάνηκε μεγάλο Downgrade στον συνολικό μου ήχο. Αν μπορούσα να βρω ένα ποιοτικό multi-fx, θα το προτιμούσα λόγω τιμής και συνδεσιμότητα με PC. Αλλά νομίζω οτι αφού δεν χρειάζομαι την super ποικιλία σε effects, είναι καλύτερα να πάρω λίγα αλλά ποιοτικότερα stomps.
Για να θέσω καλύτερα τον προβληματισμό μου, δεν ξέρω αν το amp Force έχει καλύτερη εξομοίωση από ένα καλό πολύεφε. Αν δεν είναι, δεν θα πάρω πολυεφε, αλλά καλύτερο stomp

@Sandman1_1 Λιγο ακριβός ο Ντούκας, αλλά αν συγκρίνεις με τις υπολοιπες ευρωπαϊκές τιμές, δεν είναι καθόλου άσχημα. Αν δεν πάρω από Κίνα, θα προτιμήσω να πάρω από αυτόν.

27
Εφέ / nux pedals
« στις: 10/11/13, 15:33 »
Τις προάλλες έπαιξα με ενα nux πεταλάκι (το time core), και χωρίς να έχω αρκετή πείρα απο stomp effects ωστε να έχω σημείο σύγκρισης, έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τον ήχο του.
Γενικότερα, ψάχνομαι για low budged effects, με σκοπό να καλύψω κάποιες βασικές ανάγκες για home practice αλλά και καμιά προβούλα ή μικρό Live.

Πιο συγκεκριμένα κοιτάω για τα εξής:
  • Time Core (delay) Γενικά χρειάζομαι ένα ευέλικτο delay και έχει 7 τύπους delay , ενώ το tap tempo και το loop είναι πολύ δυνατά bonus.
  • Amp Force (Amp Modelling) Δεν το έχω ακούσει από κοντά, αλλά στα you-tube clips (βλέπετε μετα) φαίνεται αρκετά ποιοτικό στον ήχο. Θα μου κάλυπτε την ανάγκη για overdrive/distortion pedal, και θα με γλύτωνε και απο την αγορα extra πεταλιού booster.
Δυστυχώς δεν τα φέρνει κανένας επίσημα (ακόμα...) στην Ευρώπη, και πρακτικά η πιο εφικτή επιλογή αγοράς, φαίνεται να είναι απο China/ Hong Kong (υπάρχουν καταστήματα με καλό rep που πουλάνε και μέσω e-bay). Οι ελάχιστοι Ευρωπαίοι πωλητες του ebay, τα πουλάνε σε υπερδιπλάσια τιμή...

Τα έχει δοκιμάσει κανένας; Σε σχέση με άλλα επώνυμα boxes τι λένε; Με βάση τα specs που έδωσα, θα μου προτείνατε κάτι καλύτερο;

Με απασχολεί κυρίως το θέμα αξιοπιστίας (κατασκευαστική ποιότητα, knobs, jacks κτλ) αλλά και η ποιότητα ήχου. Ο λόγος που ψάχνω για stomp boxes αντί για πολυεφε είναι οτι όσα πολυεφφέ άκουσα, δεν μου φάνηκαν αρκετά πειστικά. Το delay όπως είπα, μου άρεσε, αλλά το το amp modelling, Μήπως είναι πολυ φθηνό για αυτά που δίνει;  Δεν ξέρω, μήπως αυτά τα stomp εφέ δεν είναι τόσο καλύτερα από πολύ εφε, και θα ήταν καλύτερα να ανεβάσω (λίγο ε...  ;) ) το budget μου;

Μερικά clips:

Ozeias Rodrigues - Amp Force - Nux

Setup on Fire #4 - Nux Time Core

28
Πρεπει να εχεις υποψην σου και το radius της ταστιερας σου. Μπορει τα bend να μην γινονται γιατι εχει εντονο radius η ταστιερα + χαμηλο υψος οι χορδες. Αν θες γενικα πολυ χαμηλο υψος στις χορδες και να μπορεις να κανεις εντονα bends, ισως θα ηταν καλυτερη μια ταστιερα με αρκετα flat radius ή εστω καποια με compound radius που ειναι πιο καμπυλωτη στα πρωτα ταστα και οσο κατεβαινεις προς τα κατω γινεται πιο flat. Χαρακτηριστικο παραδειγμα οι warmoth που ξεκινανε με 10αρι radius και καταληγουν σε 16αρι.
Απο κει και περα, αν το προβλημα δεν ειναι εκει, δεν χρειαζεται να κανεις αλλαγη σε ΟΛΑ τα ταστα. Μερικα μπορει οντως να χρειαζονται αλλαγη και μερικα ισως να θελουν απλα τριψιματακι. Αν δεν την δει την κιθαρα μαστορας δεν μπορεις να ξερεις (ειδικα αν δεν εχεις εμπειρια στο θεμα).
Η κιθαρα σου βεβαια ειναι φθηνη, οποτε και να σκατωσει η δουλεια, τι ειχες τι εχασες... Αν δεν εχεις ομως καποια backup (σε περιπτωση που στραβωσει η φαση), ξανασκεψου το το DIY.
+ 1 σε όλα τα points, ειδικά για radius/action

Έχω φθείρει και εγώ ανεπανόρθωτα τάστα σε ηλεκτρική, μετά από 6 χρόνια χρήσης. και χρειάστηκα refret που μου κόστισε 100 μαζί με τα τάστα (φιλική τιμή σε επαρχιακό κατάστημα, αναφέρω την τιμή ενδεικτικά). Για την περίπτωση μου κατηγορώ τα τάστα που πρέπει να ήταν σχειτκά μαλακά, την εμμονή μου σε κάποια κλίμακα που κατέστρεψε 5 συνεχόμνανα τάστα, και κυρίως το βαρύ ατσούμπαλό χέρι μου.

Αν μιλάμε για refret, πιστεύω οτι πρέπει να ξανασκεψτείς αν η κιθάρα αξίζει το έξοδο, όσον αφορά το πόσο σου αρέσει η ήχος και το playability (εδώ κολλάει και το θέμα με το radius). Αν πάλι δεν πολυ-νοιάζεσαι σε περιπτωση που το DIY  Refret καταλήξει σε .. reGret.. δεν χάνεις να δοκιμάσεις. Νομίζω όμως οτι το reftet θέλει και τα κατάλληλα εργαλεία (λίμες, κοφτάκια, κυρτούς τρίφτες κτλ)

29
Το όλο θέμα δημιουργείται απο το 11ο τάστο που είναι λίγο πιο ψηλά σε εκείνο το σημείο. Ακόμα και αν δεν λύνεται με ένα χτύπημα (οπως λέει ο Βασίλης) , ένα τρίψιμο του 11ου από έναν τεχνικό (ασε κάτω την λίμα   >:D ) θα λύσει το πρόβλημα. Πρέπει να είναι και φθηνή επέμβαση. Don't worry, απλή περίπτωση είναι


30
1) με ένα νορμαλ παίξιμο, δεν γρατσουνάς τους μαγνήτες. θα έπρεπε να παίζεις συγχορδίες πολύ βάρβαρα (campfire chords αλλα σε ανταρτικο mode), και αυτό είναι στυλ που θα ταίριαζε σε ακουστική, όχι σε ηλεκτρική. Οπότε, ή δεν υπάρχει πρόβλημα και η φοβία είναι στο μυαλό σου, ή πρέπει να διορθώσεις την τεχνική σου.
2) και να τους γρατσουνίσεις, δεν έγινε και τίποτα φοβερό...
3) Η άποψη μου είναι οτι το ύψος των μαγνητών πρέπει να ρυθμίζεται μόνο με σκοπό τον καλύτερο ήχο, τίποτα άλλο.

31
Πολύ ωράια η ανάλυση του Σπύρου. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ οτι η αντιστροφή των ημισφαιρίων μπορεί να εξηγεί το γιατί κάποιοι αριστερόχειρες μπορούν να παίξουν δεξιόχειρα ή όχι.

Πάντως δεν πιστεύω οτι υπάρχει κάποιος απόλυτος κανόνας στο πως πρέπει να παίζεις. Και τα 2 χέρια χρειάζονται, και με όποιο τρόπο και αν προσπαθήσεις να κρατάς το όργανο, ακόμα και με τον 'λάθος τρόπο', αν προσπαθήσεις και δουλέψεις, θα καταφέρεις κάτι καλό. Άλλωστε, υπάρχει χώρος και για κιθαρίστες που παίζουν με ακρίβεια και πειθαρχία στα 400 bpm, αλλά και για άτσαλους που μεταφέρουν λίγο παραπάνω συναίσθημα στην ταστιέρα. Aν κάτσουμε να ψάξουμε, θα βρούμε πολλά παραδείγματα.

Το χειρότερο πράγμα που μπορεί να πάθει ένα παιδί που αγαπάει την κιθάρα, και έχει όρεξη να μάθει, είναι να την παρατήσει επειδή απογοητεύτηκε για λάθος λόγους.


4% ειναι αριστεροχειρες, που θα αποδωσουν τελικα καλυτερα, αν εχουν το αριστερο για την πενα και το δεξι για την ταστιερα.
Είναι 4% επί του συνολικού πλυθησμού των πακτών, όχι των αριστερόχειρων.

Βαση δηλαδη των ποσοστων που αναλυεις ,στους 100 αριστεροχειρες μαθητες που μπορει να συναντησω (θα επρεπε να εχω διδαξει ή να διδαξω σε 1000 μαθητες) , 5-6 θα εχουν τις λειτουργειες του
Αν τα μαθηματικά μου είναι σωστά λοιπόν, δεν μιλάμε για 5-6 στους 100. Αλλά για 40 στους 100.





32
Εφέ / Απ: big muff vs little big muff vs boss ds-1
« στις: 01/08/13, 08:35 »
Δες και αυτό το άρθρο, και γενικότερα δες το υπόλοιπο site, έχει πολύ πράγμα. Παρόλα αυτά, αφού είσαι αρχάριος και θα πάρεις και modelling amp, ίσως είναι καλύτερα να αφήσεις την αγορά effects για πιο μετά

33
Δείτε και αυτά:
http://www.thomann.de/gr/dunlop_straplok_ergo_lok.htm


Τα έχω δοκιμάσει και προσωπικά δεν τα θεωρώ αρκετα ασφαλή. Κρατάω μια μικρή επιφύλαξη για το αν τα δικά μου είναι της Dunlop ή φθηνή αντιγραφή, πάντως το 'κλείδωμα' στην θέση 'μικρή τρύπα', δεν είναι όσο σταθερό πρέπει, αφού γυρνάει και ανοίγει αρκετά εύκολά. Επίσης η ανθεκτικότητα του πλαστικού δεν με έπεισε.

Κατά την διάρκεια σύντομης χρήσης τους, το μπροστινό μου εκσφεντονιζόταν με αρκετή ευκολία. (ευτυχώς δεν βγήκε κανένα μάτι  ;D ). 

Όσο για το πίσω lock, όλο και κάπου θα ακουμπούσε, θα έστριβε και θα άνοιγε. Κατεληξα να τα ελέγχω κάθε φορά που θα κρεμούσα την κιθάρα πάνω μου, αν είναι όλα στην θέση τους.

Τα washers τα θεωρώ πολύ πιο ασφαλή.

34
Θα μού επιτρέψεις να διαφωνήσω. Αν διαλέξεις washers σωστού μεγέθους (ανάλογα και με τα strap buttons της κιθάρας σου) και όχι πολύ ελαστικά, τότε είναι ασφαλέστατα. Στις περισσότερες κιθάρες που έχω, τα strap buttons έχουν διάμετρο στο πάνω μέρος τους γύρω στα 13-14 χιλιοστά, γι αυτό και τα λαστιχάκια με άνοιγμα διαμέτρου 10 χιλιοστά μπαίνουν μεν με κάποια δυσκολία, αλλά μετά δεν βγαίνουν με τίποτα. Δοκίμασα με κάθε τρόπο να κάνω το λαστιχάκι να φύγει από τη θέση του, μέχρι που στριφογύριζα την κιθάρα πάνω από το κεφάλι μου κρατώντας την από τη ζώνη και δεν κουνήθηκε καθόλου.
όχι δεν σου επιτρέπω  :P
Η αλήθεια είναι οτι η κιθάρα που το έπαθα είναι μια les paul με strap buttons διαμέτρου 11-12mm. Λίγο τραγικό τώρα που το σκεφτομαι.

Προσπαθώ να φανταστώ αυτη την κίνηση με την περιστροφή πάνω απο το κεφάλι, αλλα δεν μπορώ. μπορείς να ανεβάσεις βίντεο ?  ;D


35
Yπάρχει και η παλιά και εγγυημένη λύση  ;D ;D
Όντως, και αξίζει σαν λύση όχι τόσο για την τιμή, αλλά γιατί δεν χρειάζεται επεμβάσεις στην κιθάρα. Αυτός είναι και ο λόγος που τα προτιμάνε πολλοί για vintage οργανα. Κακά τα ψέμματα, πολλές ιστορίες με εγκατάσταση strap locks, περιλαμβάνουν άνοιγμα μεγαλύτερης τρύπας, γέμισμα με οδοντογλυφίδες, λιμάρισμα σε βίδες κτλ.

Τέτοια έχω βάλει και εγώ, αλλά πρέπει να πω οτι 2 φορές μου εκσφεντονίστηκε το λαστιχάκι από το μπροστινο strap hole την ώρα που έπαιζα. Δεν βγήκε η ζώνη από την θέση της, αλλά χαλάστηκα λίγο. Σίγουρα δεν είναι 100% ασφαλή, ούτε τα strap locks είναι, παρόλα αυτα, νομίζω οτι ένα καλο strap lock θα ειναι λίγο πιο ασφαλές, για έναν ζωηρό παίκτη.

36
Τέσσερα νέα παιδιά, η Βιργινία, ο Γιώργος, ο Μίλτος και η Σωτηρία
Εγώ είδα μέχρι τα μισά, και δεν είδα ούτε την βιργινία, ούτε τον Μίλτο ούτε την Σωτηρία, μόνο τον Γιώργο, το αμάξι του, το κορίτσι του και την κιθάρα του. Ελπίζω να κέρδισαν κανα δεπτερόλεπτο προβολής στο 2ο μισό.
Edit, οκ, νίμιζα οτι συμμετείχαν στην μουσική, λάθος μου
Αν λείπανε οι υπερβολές από το 'promotion' θα αντιμετωπίζατε ένα πολύ φιλικότερο κλίμα. Ισως επηρεαστήκατε από το μάθημα επιχειρηματικότητας και σας (σου) βγήκε το επιθετικό marketing  ;D

37
Μία τελευταία ερώτηση: Μου άρεσε ο Bugera, αλλά συμφέρει να δώσω λίγα παραπάνω για αυτό: ( http://www.thomann.de/gr/marshall_mg50cfx.htm ) Ναι ή όχι και γιατί;  :)

Όχι, ο Bugera και ο Laney που σου πρότεινε ο Απόλλων είναι ποιοτικοί οικονομικοί λαμπάτοι. H σειρά Mg της Marshall είναι ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή όχι και τόσο καλός ήχος, και ακριβά για τρανζίστορ. Αν είναι να μην πας για λάμπα, πάρε modeling τουλάχιστον.

Αν σου αρέσει ο ήχος κάποιου λαμπάτου, αξίζει να τον προτιμήσεις από την ποικιλία των modelling. Αυτό όμως εξαρτάται και απο το προσωπικό σου γούστο και τα ακούσματά σου. Αν θες να το ψάξεις λίγο περισσότερο, σου προτείνω να επαναπροσδιορίσεις το budget σου (δες τι θα γίνει και με την επισκευή), και άνοιξε καινούργιο θεμα για τον ενισχυτή, όπου θα μας πεις και τι μουσική σκοπεύεις να παίζεις 

38
Το σπάσιμο στο headstock είναι πολύ συχνό στις les paul, και στις περισσότερες περιπτώσεις επιδιορθώνεται στον βαθμό που δεν θα έχεις καμία απώλεια στον ήχο, ή στο playability. Οπότε αξίζει να το κοιτάξεις σε έναν μάστορα (επιδιόρθωση + τρίψιμο λαιμού).
Απο την άλλη, αν ήταν να την αλλάξεις με κάτι καλύτερο και να δεις πραγματικά διαφορά, μάλλον θα πρέπει να ανεβείς αρκετά περισσότερο απο 300 ευρώ.
Τέλος, συμφωνώ και εγώ να αλλάξεις τον ενισχυτή σου, ο ήχος του αδικεί οποιαδήποτε κιθάρα.

39
μονο εγω βλεπω μια τραβεστι να κενταει στο μπασο? ??? ??? ??? ??? ??? ???
όχι...μόνο ο freemind ΔΕ το βλέπει! ;D

ο τύπος είναι μπασισταράς...αλλά και γελοίος συνάμα....τα χουμε ξαναπεί....
Μήπως αυτό που κάνει, είναι αντίδραση στα κοριτσάκια που ανεβάζουν στο youtube ένα cover και τους κάνουν πρόταση γάμου στα comments ?

π.χ δεν νομίζω οτι αυτό, δικαιολογείται να έχει περισσότερα views από αυτό

40
Εγώ απο το
Mafia
to έμαθα αυτό το τραγούδι :)
Ελπίζω να μην χαθήκατε με τα παιδιά και να παίζετε ακόμα

41
χαχα, πολύ καλό, μπράβο.

btw : Μου θύμισες το Mafia (κάπου τότε δεν είχε βγει ??). Απίστευτο Soundtrack

42
Αυτή την ιστορία την έχω διαβάσει και αλλού και ειλικρινά ελπίζω να πρόκειται για μύθο ή για τραγική παρανόηση...
Πολύ τραγική όμως  ;D . Μπροστά της, η ιστορία με τα δάχτυλα του Iommi μοιάζει με παραμυθάκι για μικρά παιδιά

43
Την πιο μεγάλη διαφορά για ευκολία στο παίξιμο και λιγότερο πόνο, πιστεύω πως θα την κάνει ένα σωστό (χαμηλό) σεταρισμα με τις πιο light gauge χορδες που μπορείς να βρεις. Ίσως να έχεις ήδη αρκετά λεπτές χορδές, αλλά αν είναι σχετικά χοντρές (π.χ 13αρες), θα δείς αρκετή διαφορά (π.χ με 10αρες).

κατά τα άλλα, υπομονή, με το μαλακό κτλ, που ξέρεις ήδη :)

Καλή αρχή και καλωσήρθες

44
Μετατροπία ? άλλο πάλι τούτο, μου θυμίζει την Φρουτοποία (F# ο φιόγκος κ.τ.λ). Ποιος τις βγάζει αυτές τις λέξεις ?? Είναι επίσημος όρος ? Αχ, και να υπάρχει ειδικό παράρτημα στην Κόλαση για τους φιλόλογους

45
εχω κακη εμπειρια απο του bugera καθως ο 6262-212 τα εφτησε σε μια μερα και εφυγε ηδη για επιστροφη... (χωρις να εχει υπαρξει κακη χρηση ...βλαβη απο το εργοστασιο)
Και εγώ τα ίδια με τον v22, αλλά τον άλλαξα αμέσως και είμαι οκ. Παρόλα αυτά είμαι πολύ ικανοποιημένος, κυρίως γιατί μου αρέσει πολύ ο ήχος του. Δεν θα σου τον πρότεινα όμως (όπως και τον v22) γιατί αν θες βρώμικο από τον ενισχυτή για hardrock/metal, απλά δεν θα σου κάνει.

Εγώ τον πήρα για vintage ήχο, αλλά έχει πολύ καλό ήχο και για 80s metal (early judas priest, sabbath, αντε και maiden) με χαμηλό master volume και το gain ψηλά. Μέχρι εκεί όμως. Μπορείς βέβαια να βάλεις το πολυεφέ και να είσαι κομπλέ, όμως ποιο είναι το νοήμα να πάρεις λαμπάτο αν δεν σου κάνει το drive του ?

Αν ήθελα metal γκάζια, προσωπικά θα κοιτούσα σοβαρά τον 6262 και τον 333.

46
ή ένα piccolo !
Τουλάχιστον κατάφερες να τον βάλεις στο ρεύμα  >:D >:D >:D

47
Αντώνη, καταρχήν μεγειά, και καλή χρονιά.  Από το 1ο σου post είχες φανεί αρκετά κατασταλαγμένος, και για αυτό σου προτείναμε αυτό τον εξοπλισμό. Τελικά ίσως είσαι λίγο πιο αρχάριος από ότι περιμέναμε, αλλα αυτό δεν αλλάζει το κατά πόσο καλή αγορά έκανες. Απλά θα αργήσεις λίγο περισσότερο να εκτιμήσεις την αξία του, αφού δεν έχεις εμπειρία με το setup του ήχου σου, και δεν έχεις πειραματιστεί με τις δυνατότητές του.

Θα σου πρότεινα τα εξής:
1) μάθε να χρησιμοποιείς το gain channel. Π.χ να βρεις το σωστό volume και gain για να καταφέρεις να πάρεις μια γλυκιά παραμόρφωση, με την οποία όταν παίζεις απαλά θα παίρνεις σχετικά καθαρό ήχο, ενώ όταν όταν χτυπάς πιο δυνατά, θα αρίσει να βρωμίζει
2) Πειραματίσου με το eq του ενισχυτή σε συνδιασμό με τις ρυθμίσεις μαγνητών (επιλεγμένος μαγνήτης, tone του μαγνήτη) για να πάρεις σωστό tone.
3) Μπορείς να πάρεις και ενα φτηνό mutieffect unit για να πειραματιστείς με διάφορα εφφέ (wah, delay, chorus, tremolo). Μην αρίσεις να αγοράζεις εξειδικευμένα εφε, αν δεν ξέρεις ποια χρειάζεσαι. Και όλα αυτά, είναι καλύτερα να γίνουν αφού έχεις μάθει να παίρνεις έναν καλό ήχο με την κιθάρα καρφί στον ενισχυτή.

Ο Bugera είναι εξειδικευμένος σε vintage ήχο και δεν θα πάρεις από αυτόν αρκετά καλούς μοντέρνους high-gain ήχους. Αυτό μπορείς να το κάνεις με ένα πολυεφφέ που θα σου δώσει πολύ πιο δυνατές παραμορφώσεις. Είναι όμως πολύ καλή βάση για να πειραματιστείς με εφφε. Αυτό θα μπορούσες να το καταφεις εξαρχής με έναν φτηνότερο modelling ενισχυτή (και δεν θα χρειαζόταν να αγοράσεις πολυεφφε), αλλά πίστεψέ με, για τα ακούσματα που είπες στο πρώτο σου post, δεν έχω βρει moddeling amp που αγγίζει τον ήχο του Bugera.

Κατι ακόμα για τον ενισχυτή:
1) για τα watt του, πιστεύω οτι ανήκει στην κατηγορία ελαφρών βαρών :)
2) Απέφυγε όσο μπορείς τις άσκοπες μετακινήσεις με αυτοκίνητο. Οι λαμπάτοι είναι ευάισθητοι, και ο bugera δεν είναι εξαίρεση. Ποτέ μην τον μετακινείς αν οι λάμπες είναι ακόμα ζεστές.

48
Στέφανε, για να ξεκαθαρίσω  λίγο τα πράγματα, εγώ δεν σχολίασα και δεν ασχολήθηκα καθόλου με το θέμα με το "κλειδί". Το ξεκαθαρίζω (καλού κακού) γιατί δίνω μια μικρή πιθανότα να με παρεξήγησες
1) Δέν έχω τις μουστικές γνώσεις για να σου κάνω διορθώσεις
2) Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το ποια είναι η σωστή μετάφραση μιας ξένης λέξης εφόσον είναι κατανοητή και βγαίνει το νοήμα που πρέπει να βγει. Το κατα πόσο δόκιμος είναι ένας όρος αντί για έναν άλλο, δεν θα μπορούσε να με ενδιαφέρει λιγότερο. Καταλαβαίνω οτι για σε πείραξε αυτό το θέμα, αλλα για μένα κακώς δημιουργήθηκε εξαρχής, και ήδη έχει πάρει μεγαλύτερη αξία από όσο άξιζε. Αυτές οι διαφωνίες είναι τόσο μάταιες, όσο μια συζήτηση για τον υπολογιστήρα την τηλεόψη, τον ιχώρ, την ομάδα Ε, τον Παναθηναϊκό κτλ. Άποψή μου.

Αυτό που ήθελα κυρίς να πω ήταν οτι δεν χρειάζεται να αγοράζεις μια εγκυκλοπαίδια μουσικής, την στιγμή που υπάρχει τόση γνώση στο internet. μέσα και σε αυτό το site. Γνώση στην οποία έχεις συνεισφέρει και εσύ ο ίδιος με τα δίαφορα θέματά σου. Και δεν χρειάζεται να περιορίζεσαι στα Ελληνικά συγγράματα/πηγές/άρθρα/βιβλία. Υπάρχει τόση γνώση εκεί έξω...


Μια εγγλέζικη παροιμία λέει:
‘’Η μετάφραση μοιάζει με τη γυναίκα: Όταν είναι Πιστή δεν είναι Όμορφη και όταν είναι Όμορφη δεν είναι Πιστή.
Υπάρχουν και γυνάικες που είναι και άσχημες και άπιστες  ;)
Χρόνια και σε σένα, με μεράκι και δημιουργικότητα

49
Όπως και ο Βασίλης, έτσι και εγώ νοιώθω αφιλόξενα και απειλούμενος (ψυχικά) σε έναν υπολογιστή με ελληνικά. Δεν νομίζω όμως ότι φταίει κάποιος για αυτό. Ειναι δεδομένο για μένα οτι κάποια πράγματα δεν μπορούν να μεταφραστούν επιτυχώς σε άλλες γλώσσες. Γιατί κάποιες φορές χάνεται ενα μεγάλο μέρος του νοήματος, και της 'μαγείας' της κάθε γλώσσας. πάρτε για παράδειγμα την μετάφραση τίτλων εμπορικών ταινιών, ή μεταφραση ποίησης, λογοτεχνίας, ανέκδοτα κτλ.
Αλλά και σε θέμα ορολογίας, υπάρχει το πρόβλημα οτι δεν υπάρχει πάντα μια επίσημη ή κοινά αποδεκτή μετάφραση για κάποια λέξη. Π.χ το download στα ελληνικά πρέπει να γράφεται ως 'μεταφόρτωση' ή 'κατέβασμα' ή 'φωρτωση'? και το κυριότερο : όταν χρειαστεί στην δουλειά μου να κάνω το greek localization ποιον θα ρωτήσω για να μου πεί ποιο είναι το σωστό ? Το ξέρετε οτι υπάρχουν άνθρωποι που υποστηρίζουν οτι η ακριβής μετάφραση του 'computer' είναι .. υπολογιστήρας  ?? Να τολμήσω μήπως να τους ρωτήσω πως να μεταφράσω τα breadcrumbs ?

Υπάρχει όμως κάποια νοοτροπία σύμφωνα με την οποία τα πάντα πρέπει να γράφονται στα Ελληνικά. Στο Πανεπιστήμιο που τα Αγγλικά ήταν υποχρεωτικό μάθημα (θεωρητικά αλλά και πρακτικά) δεν μπορούσαμε να έχουμε το καλύτερο και πιο σύγχρονο βιβλίο στον τομέα τους. Έπρεπε κάποια επιτροπή να διαλέξει κάποιο απο αυτά που είχαν ελληνική μετάφραση. Αλλά για μένα το αποκορύφωμα είναι η ελληνική μετάφραση ξένων ονομάτων για την χρήση σε ονόματα οδών. Τον κύριο Charles Diehl δεν τον γνωρίζω. Ξέρω μόνο την ύπαρξη του λόγω της γελοίας οδού "Καρόλου Ντηλ".
Και ας προσθέσω και εγώ με την σειρά μου οδούς που θα άξιζαν να δωθούν σε σημαντικές ξένες προσωπικότητες:
Δημήτρη Πέιτζ
Ιωάννη Λένον
Εδουάρδου Αλαν Πο
Στέφανου Χώκιν
Δημητράκη Χεντριξ
Τσακ Νόρρις

Αυτή την νοοτροπία μπορώ να την δικαιολογήσω μέχρι έναν βαθμό σε παλαιότερα χρόνια όπου σημαντικο ποσοστό ανθρώπων δεν γνώριζαν άλλες γλώσσες. Τώρα πια όμως όχι. Βγάλτε ενα κέρμα από το προτοφόλι σας και δέστε τι γράφει.

Για να επιστρέψω στο θέμα μας λοιπόν, STEFANOS604, αφού έχεις internet και ξέρεις Αγγλικά, έχεις την επιλογή να βρίσκεις έγκυρη πληροφόρηση δωρεάν και ποιοτικά. Αυτή είναι η πρότασή μου σε όλα τα ερωτήματά που έθεσες.


50
Είχα λάθος για την πεντατονική, μπορεις να παίξεις και με αυτήν για blues ύφος, αλλα για να jazz-αρεις στο στυλ του αυθεντικού, θες παραπάνω νότες.
Για 1+ χρόνο παίζεις πολύ καλά. Έχεις δάσκαλο ?

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 24