Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Clapton

Σελίδες: 1 [2] 3
26
Οι τιμες που βλεπεις στον καταλογο ειναι αδιαπρογματευτες και τελικες (με ΦΠΑ Γερμανιας, οποτε δεν πληρωνεις εδω τιποτα λογω ΕΟΚ). Τα μεταφορικα ειναι 25 Ευρω.


CU...=Clapton=


27
Δεν ηθελα να βαλω πριν απο το live απαντηση στο θεμα και τον λογο θα τον καταλαβετε παρακατω.
Λοιπον η καλυτερη συνταγη για να μην υπαρχει αγχος σε ενα live εχει αποδειχτει οτι ειναι οταν αναλαμβανει το κοριτσι μας να μας φτιαχνει τετοιο κεφι που στην συνεχεια να δινουμε τον καλυτερο εαυτο μας στην σκηνη ;).
Δοκιμασμενη λυση και αποτελεσματικη στις περισσοτερες περιπτωσεις. Αλλωστε τα κοριτσια ειναι προικισμενα απο την φυση για κατι τετοιο, ελπιζω μονο να μην υπαρχει καμια που να το εχει ξεχασει γιατι τοτε εχει τα αντιθετα αποτελεσματα (ο λογος που απεφυγα να βαλω το post πριν απο το live για καθε πιθανο ενδεχομενο). :P


CU...=Clapton=


28
Συναντήσεις / Re:Πικ-Νικ
« στις: 16/05/04, 05:12 »
Καθοτι κατοικος των νοτιων προαστιων και επειδη εχω κανει αυτην την διαδρομη απειρες φορες, να πω οτι τα σαββατοκυριακα πηγαινοντας προς Σουνιο, απο Αναβυσσο και μετα αρχιζει να δειχνει εξοχη ενω απο εκει και μεχρι το Σουνιο υπαρχουν και ωραιοι γραφικοι κολπισκοι. Δυστυχως ομως ακομα και εγω πηγαινω μονο εμπειρικα σε αυτους τους κολπισκους και δεν μπορω να κατατοπισω καποιον με οδηγιες απο πριν, μιας που και σημαδια της προκοπης δεν υπαρχουν αλλα και ειναι πολυ ευκολο να χασει καποιος την διασταυρωση απο τον κεντρικο δρομο.

Προτεινω να δοθει ενα αρχικο ραντεβου στον Φειλιπιδη, καφετερια στην Αναβυσσο πανω στον δρομο δεξια που αποκλειεται να μην την δει οποιοσδηποτε και μολις συγκροτηθουμε να παμε μετα για καποιον γραφικο κολπισκο.


CU...=Clapton=


29
σίγουρα αποτελεί ένα βήμα μπροστά για τις κιθάρες. Είναι πρωτοποριακό, αλλα΄μήπως καταλήξουμε σε μερικά χρόνια να έχουμε κιθάρες-υπολογιστές;  ???

Και μια κιθαρα κινητο δεν θα με χαλαγε  ;D ;D
Φυσικα μονο για χρηση σε αιθουσες αναμονης κλπ, γιατι τους φυσικους ηχους απο τα ξυλα μιας καλης συμβατικης κιθαρας δεν τους αλλαζω με πλαστικους ψηφιακους.


CU...=Clapton=


30
Το GNX3 εινια μια καλη περιπτωση αυτην την εποχη μιας και δεν εχει αλλες διαφορες με το GNX4 εκτος απο USB συνδεση με computer και καποιες extra εισοδοι. Και το ακομα ποιο φτηνο GNX2 ειναι μια απο τα ιδια, μονο που λειπει το recorder.

Ολα ειναι της Digitech. Για το GNX3 ριξε μια ματια εδω

http://www.netzmarkt.de/thomann/iw_smb_suche.html?SUBJECT=KOMFORTSUCHE&iwid=2&SUCHBEGRIFF=gnx3


CU...=Clapton=


31
Επομενως η παλια δοκιμασμενη λυση με τα μικροφωνα συνεχιζει να ειναι και η προτιμοτερη. (Ολο και λιγοτερος χωρος μενει για τον drummer με τοσο hardware γυρω του και ας καταλαμβανει γενικα τον περισσοτερο χωρο απο καθε αλλον μουσικο σε μια μπαντα  ;D)

Αυτη που αναφερεις Σιδηροπουλε ειναι η λυση των 7 μικροφωνων για μια τυπικη drums (boot, snare, 2 toms, 1 floor tom, cymbals). Δυναμικα μικροφωνα στα τυμπανα και πυκνωτικα για τα πιατινια (overhead). Εδω το ιδιο μικροφωνο του snare πιανει και το φιουτσι ανω καποιοι αλλοι μερικες φορες το ξεχωριζουν βαζοντας ενα 8ο μικροφωνο σε αυτο.

Εμπειρια απο ηλεκτρονικη drums εχει κανεις και ποια η γνωμη σας?


CU...=Clapton=


32
Η ερωτηση ειναι απλη και κατανοητη αλλα το θεμα ειναι πιο περιπλοκο οπως πολυ καλα γνωριζουν οι ηχοληπτες οταν ερχεται η στιγμη να περασουν τα τυμπανα μεσα απο ενισχυτικα.

Μια μεθοδος ειναι η δοκιμασμενη μεθοδος των μικροφωνων. Αλλα ποσα μικροφωνα? Αλλοι λενε 5, αλλοι 7, αλλοι περισσοτερα. Τι τυποι μικροφωνων χρειαζονται και σε τι θεσεις μπαινουν?

Αλλη μεθοδος ειναι οι λεγομενες καψες που μπαινουν επανω στα τυμπανα. Τι λεει η μεθοδος αυτη?

Αλλοι παλι τα εχουν καταργησει ολα αυτα, πηραν ενα ηλεκτρονικο drums set (πχ. Roland V-Drums) και δινουν ενα ζευγαρι βυσματα στον ηχοληπτη για να ξεμπερδευουν.

Επομενως:

Τι απαιτειται για να ακουγονται τα drums σωστα?
1. Στην συναυλια
2. Στην ηχογραφηση



CU...=Clapton=


33
Βιβλίο Εντυπώσεων / Re:..........
« στις: 14/04/04, 23:29 »
Καλως ηρθες στην παρεα μας.


CU...=Clapton=


34
Τα καλύτερα... / Re:Σωστό Παίξιμο
« στις: 06/04/04, 00:20 »
Καλως ορισες συναδελφισα!
Τι τραγουδια (ειδος) ειναι αυτα που ακουγονται ωραια? ;)
Αυτην την στιγμη δεν εχω προχειρα καποια sites αλλα αν κανεις μια βολτα στα forum του kithara θα βρεις..

Καλες σολιες ;)

CU...=Clapton=

35
Τα καλύτερα... / Re:Kithara kai mhkos daktylwn
« στις: 06/04/04, 00:00 »
Το προβλημα: Δεν συμφερει στα εργοστασια να αλλαζουν καλουπια, οποτε βγαζουν τυποποιημενες ταστιερες και ο "απλος" ο κοσμος πρεπει να προσαρμοζεται πανω στο οργανο αντι να συμβαινει το αντιθετο. Μεγα λαθος αλλα απο την αλλη αυτα εχουν τα προιοντα μαζικης παραγωγης  :( :( >:(

Η λυση: Παραγγελιες στο custom shop των σοβαρων εταιρειων να "κοψουν" τον λαιμο τους και να σχεδιαζουν, ειδικη παραγγελια, ταστιερα για το χερι του καθενος μας!!  ;) ;) :D

Γιατι δηλαδη ο "συνονοματος" μου να παιζει με V neck στην Fender του και εμεις οι "θνητοι" να αναγκαζομαστε να προσαρμοστουμε στα μαζικης παραγωγης μπρατσα?? :-\ :-\ :'(


CU...=Clapton=

ΥΓ. Με την ευκαιρια, μηπως σας βρισκονται 100.000 ευρω για μια κιθαρα ειδικη παραγγελια που εχω στο μυαλο μου?  :D ;D ;D ;D


36
Γιατί λες οτι είναι δέντρο ακόμα? Η κιθάρα απ'ότι ξέρω έχει έρθει.

Μιλουσα για την παραγγελια μου, οχι για την κιθαρα γενικοτερα. Υπερβολη φυσικα αλλα ξερεις πως ειναι οταν ανυπομονεις για κατι ...και μαλιστα αν αυτο το κατι ειναι κιθαρα ;) ;) :)

Φυσικα εχει κυκλοφορησει εδω και καιρο, απλα ο προμηθευτης (εξωτερικο) εμεινε απο στοκ και περιμενει παραλλαβη τον επομενο μηνα :( :(

Επεσα στην περιπτωση τι να κανουμε, αλλα απο την αλλη δεν μπορω να πληρωσω 2 κιθαρες στην ελληνικη αγορα για να παρω 1 >:( >:( >:(


CU...=Clapton


37
Πραγματι το S1 ειναι πολυ ενδιαφερον τουλαχιστον στα χαρτια, μενει να το δω στην πραξη. Απο τα διαφορα "τρελλα" configuration που κανει εκεινα που θα ψαξω πρωτα (και που με ενδιαφερουν περισσοτερο) ειναι τα εξης δυο...

1. Οταν σπλιταρει τον humbacker (bridge) και τον κανει μονο και τον βαζει παραλληλα με τον middle, ποσο κοντα ακουγεται με την κλασσικη strato που σολαρει στην θεση 2.

2. Οταν βαζει σε σειρα τους 2 μονους (neck και middle) ειναι πραγματι σαν να εχεις εναν humbucker κοντα στο λαιμο??

Στην ιδανικη λοιπον περιπτωση υποτιθεται οτι συνδιαζει μια κλασσικη 3 single coils strato με μια με 2 humbuckers. Ακουγεται πολυ ωραιο για να ειναι αληθινο και να πλησιαζει ομως παλι ικανοποιημενος θα ειμαι...θα δουμε

Περισσοτερα ομως οταν θα την πιασω επιτελους στα χερια μου (προς το παρον φαινεται οτι ειναι ακομα ...δεντρο >:( >:( ;D)


CU...=Clapton=


38
Σιγουρα η εμπειρια σου ειναι πολυ πολυτιμη στο θεμα που ψαχνω αλλα να σε ρωτησω εδω, αυτα που αναφερεις ισχυουν σε δυο ομοιες κιθαρες? (το σχολιο σου δηλ. αφορα απο τις 300 αυτες κιθαρες καποιες ολοιδιες που δοκιμαζες ταυτοχρονα ωστε να ξερεις οτι οφειλεται μονο στην ταστιερα, ή διαφορετικες οπως αυτες οι 3 που αναφερεις?) Ρωτω μιας και μου ειναι δυσκολο να φανταστω οτι απο μονη της η ταστιερα μπορει να κανει τοσο μεγαλη διαφορα στον ηχο (καθαρα, παντα σε all-tube ενισχυτη μιλαμε).

Και αν μεσα απο αυτην την εμπειρια σου εχεις μια γνωμη συγκεκριμενα για την American strat HSS  (S1 system) στις δυο της εκδοσεις με maple και με rosewood θα μου ειναι πολυτιμη (δοκιμη ταυτοχρονα στον ιδιο ενισχυτη).


CU...=Clapton=

ΥΓ: Αν ημουν ο πραγματικος Clapton δεν θα ειχα τετοια διλληματα...παντα maple και θα ξεμπερδευα...ελα ομως που ολοι μας θελουμε ποικιλια ηχων για να παιζουμε οτιδηποτε (γι' αυτο και το HSS αντι του 3SC format)

39
Χρονιααα πολλα πισω αλλα αν θυμαμαι καλα....

Blue jeans blues απο ZZ Top


CU...=Clapton=


40
Θα είμαι εκτός... CU?

Οπως και εγω δυστυχως...οποτε κανονιζουμε κατι για Αθηνα?  ;) ;)


CU...=Clapton=

ΥΓ: CU=see you  :)


41
Καλά να περάσετε...

Ζωη εσυ δεν θα ερθεις??????


CU...=Clapton=


42
Τα καλύτερα... / Re:Στόλλας;
« στις: 13/03/04, 03:48 »
Αφού παίρνουν από τον Στόλλα μπορεί να είναι πιο φτηνοί από αυτόν? ???

Φυσικα!...Το αντιθετο θα ηταν καταστροφικο (για τον Στολλα)
Ο Στολλας εχει χονδρικη οποτε ΠΡΕΠΕΙ να πουλα λιανικη ακριβοτερα απο τον συνεργατη του διαφορετικα τον ανταγωνιζεται...Ειναι δυνατο να θελεις να ανταγωνιστεις τον συνεργατη σου?
Αυτο ειναι κανονας για οποιονδηποτε εχει χονδρικη και λιανικη ταυτοχρονα.


CU...=Clapton=


43
Καλα ρε ποιον εχετε για τραγουδιστη? Την Μαρια Καλλας? Και απο τι τονο το παιρνει το κομματι και που θελει να το παει??

Ελα ντε....παντως οσο και να του φωναζω πρεπει να παραδεχτω οτι αυτο το παιδι εχει χαρισμα αλλιως δεν εξηγειται. Οσο για το συγκεκριμενο προκειται για ενα παλιο δικο μας κομματι που το παιζαμε απο Σι μινορε (ρυθμος 140, δυναμικο παιξιμο) και ηθελε να το παμε απο Μι μινορε (δικο μου λαθος για τους 3.5 τονους πριν). Το περιεργο ειναι οτι προκειται για ενα συνθετο κομματι με συνεχεις εναλλαγες διαφορετικων ακορντων σε ολη την οκταβα. Ναταν ενα λουπακι 2-3 ακορντα και αλλα τοσα ρεφραιν το καταλαβαινω, αλλα με τοσες αλλαγες μαλλον και εγω αρχιζω να πιστευω οτι πρεπει να εχει βαλει στο ματι καποιον απο ...λυρικη σκηνη ;D ;D ;D ;D

Τι να πεις :-X


CU...=Clapton=


44
κακίεςςςςςςςςς :P :P πάντως η διαφορά δεν είναι τεράστια, εκτός και αν πάει μισό τόνο διαφορά. (δίεση - υφεση) εκεί παρατηρώ κάποια διαφορά στο ύφος περισσότερο παρά μουσικά...

Καλα δεν μιλω για μικροδιαφορες (υφεση-διεση) αλλα για τον τρελλο τραγουδιστη μας που το θελει ....3.5 ολοκληρους τονους ψηλοτερα  :o :o
(καταλαβες τι θελει η πριμαντονα μας?....χεχε....πως, αμε..τωρα :P :P)

 :)

CU...=Clapton=


45
Οι σολίστες θα με καταλάβουν καλύτερα πιστεύω...

Σε καταλαβαινω οσο δεν φανταζεσαι αγαπητε...τα εχω "παρει" στην κυριολεξια τελευταια με ενα κομματι που μουσικα ηταν υπεροχο οπως ειχε, αλλα για χαρη του τραγουδιστη "το κατεβασα". Αποτελεσμα βεβαια συνολικα το κομματι να βγει καλυτερα στα φωνητικα αλλα χειροτερα μουσικα. Και για να το "φερω" οσο γινεται στα αρχικα μουσικα ακουσματα, το αριστερο μου χερι μετατρεπεται σε αραχνη απο τα ανοιγματα πανω στην ταστιερα, καταλαβαινεις γιατι... (σιγα μην σολαρω εκει που ναι μεν ειμαι ανετος αλλα η κιθαρα ακουγεται σαν ..."μπαγκλαμας")

Γι αυτο και το κομματι θα παει εκει που αρχικα ηταν και ας βγαινει χειροτερα στα φωνητικα. Και να προσθεσω στο σωστο σχολιο του φιλου Argo.... " κουφ*λες τραγουδιστες απλα θα γεμιζετε τα κενα αναμεσα στα σολα μας....Χε!*


CU...=Clapton=


46
Σαν κιθαριστας που ειμαι δεν εχω εκβαθυνει στο θεμα αυτο μιας και εμεις πιστευω οτι εχουμε πολλους τροπους να βγαλουμε λυπη περα απο την τονικοτητα του κομματιου (η κιθαρα μας αν χρειαστει κλαιει(!) σε οποιονδηποτε τονο).

Απο την αλλη σε συζητησεις που εχω κανει με τον τραγουδιστη μας καταλαβα οτι η τονικοτητα εχει αμεσα να κανει με το να βγει το συναισθημα (και οχι μονο) στα φωνητικα. Υπαρχει ενας γενικος κανονας ως προς το που "αποδιδει" (την χροια ή συναισθημα) η αντρικη και που "αποδιδει" η γυναικια φωνη.

Πολλα σχετικα δεν γνωριζω μιας και αυτος σπουδασε φωνητικα, αλλα οταν μας ζητησε να αλλαξουμε τονικοτητα σε 2-3 δυνατα κομματια μας ωστε να βγει μια δυναμικοτητα ειχε δικιο πρεπει να πω. Τα κομματια συνολικα μεταμορφωθηκαν προς το καλυτερο για το απλο αυτι.

Για περισσοτερα ας μας πει καποιος ποιο ειδικος στο θεμα. Ειναι αρκετα ενδιαφερον.


CU...=Clapton=


47
Το review σου βοηθησε πολυ fenderiarh, thanx.
Τελικα βρηκα τον χρονο να δοκιμασω και μονος μου μια αντιστοιχη κιθαρα με αυτη που με ενδιαφερει, με rosewood ταστιερα, και μου αφησε τις ιδιες εντυπωσεις που αναφερεις οσον αφορα τον ηχο.

Τωρα οσον αφορα την ευκολια στο παιξιμο εμπιστευομαι την εμπειρια σου μιας και 5 λεπτα σε μαγαζι δεν μπορουν να μου δειξουν πολλα. Την παραγειλλα με rosewood και θα εχω προσωπικη αποψη οταν ερθει και της "φερθω αναλογα"  ;)



CU...=Clapton=


48
Maple ή rosewood ταστιερα προτιματε και γιατι?

Θα ηθελα την γνωμη οσων εχουν εμπειρια και απο τα δυο ειδη σε stratocaster και ποια νομιζουν οτι ειναι τα υπερ και τα κατα του καθε ειδους ταστιερας.

Και για να κανω την αρχη παιζω με strato με maple ταστιερα. Γενικα το χερι γλυστρα ευκολα διευκολυνοντας γρηγορο παιξιμο και διαφορα τρυκς. Τι γινετε οταν η ταστιερα ειναι rosewood?? Πχ. οταν πολλες φορες δοκιμαζω να παιξω σε Λεσπολι, βλεπω οτι η ebony ταστιερα βοηθα για ποιο "θετικα" πατηματα αλλα η αισθηση ευκολιας για γρηγορο παιξιμο μειωνεται αρκετα. Αλλα προκειται για αλλη κιθαρα.

Επειδη η συγκριση που μπορω να εχω ειναι απο διαφορετικες κιθαρες, θα ηθελα να ξερω τι συμβαινει μεταξυ των strato με διαφορετικες ταστιερες.


CU...=Clapton=

ΥΓ. Αυτον το καιρο δεν εχω καθολου χρονο να δοκιμασω απο μονος μου και επειγομαι για την αγορα μιας strato που ομως υπαρχει διαθεσιμη μονο με rosewood ταστιερα. Καθε γνωμη μου ειναι χρησιμη.

49
Τα καλύτερα... / Re:Σε ποιο πόδι???
« στις: 01/03/04, 22:49 »
Γενικα εχω δει ΜΟΝΟ κλασσικες κιθαρες να τις ακουμπανε στο αριστερο ποδι (για δεξιοχειρες μιλαμε παντα και αυτος ειναι κανονας στις κλασσικες κιθαρες, αγνωστο γιατι μιας και δεν βλεπω σε τι αλλο μπορει να εξυπηρετει εκτος ισος απο την παραδοση των κλασσικων κιθαρωδων).

Εγω στηριζω ο,τι κιθαρα βρω στο δεξι παντως 8) 8)


CU...=Clapton=


50
Συμεών σωστά, έτσι είναι! Οι λυχνίες ενισχύουν περισσότερο όχι μόνο τις δεύτερες αρμονικές, αλλά όλες τις ζυγές αρμονικές. (αρμονική = πολαπλάσιο της βασικής συχνότητας). Αντίστοιχα, τα τρανζίστορ ενισχύουν περισσότερο τις μονές αρμονικές (λιγότερο ευχάριστες στο αυτί).

Πολυ ενδιαφερον αυτο, δεν το ηξερα...
Να ρωτησω ομως τι γινεται αραγε με εκεινους τους ενισχυτες που εχουν λαμπα στην προενισχυση και τραντζιστορς στο τελικο σταδιο???


CU...=Clapton=


Σελίδες: 1 [2] 3