Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - math2014

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 9
26
Τα καλύτερα... / Απ: Tokai Les Paul???
« στις: 11/02/06, 23:08 »
Ναι φιλε μου, το ουσιαστικό είναι πως το θέμα είναι υποκειμενικό.
Απλώς εγώ θέλω να πω, πως μια επιτυχία τέτοιας τάξης, δεν μπορεί να αποδωθεί αποκλειστικά σε διαφημίσεις κτλ.

Σαφως παιζουν το ρόλο τους όλα αυτά(και συγκεκριμένα στην υπερτίμηση του οργάνου), αλλα νομίζω πως αν κάτι δεν αξίζει,απλά δεν μπορεί να είναι στο προσκήνιο τόσα χρόνια.
Επαναλαμβάνω βέβαια, πως αν είχα οικονομικο δίλημμα ,κατα πάσα πιθανότητα θα επέλεγα Tokai αντι για Gibson (παντα μεταξυ αυτών των 2 μιλαμε τώρα,ετσι?)
Αλλά, κατα τ'άλλα μια Tokai LP που είχα δοκιμάσει, δεν μπορώ να πω πως θα την κατάτασσα πάνω από μια Standard LP...
Μόνο στο value-for-money όπως είπα πριν.
Ίσως βέβαια να μην επεσα και σε καλό κομμάτι, για να μην είμαι και απολυτος...

Φιλικά.

Μακαρι ρε Κωστα η παλια Γκιμπσον (50ς 60ς) που εκανε διασημες της Λεσπολ και τα Ταυρακια να υπηρχε ακομα και να εβγαζε τετοιες κιθαρες... αλλα δυστυχως δεν υπαρχει παρα μονο στο ονομα, γιαυτο κιολας και οικονομικο διλημμα να μην ειχα παλι κατι Ιαπωνικο θα επαιρνα εαν ηθελα καρφι Λεσπολ χωρις το ονομα απλα.

Απλα οι Γκιμπσον εγιναν γνωστες λογω του Πεητζ, Ταουνσεντ κτλ κτλ στα 60ς και 70ς και αναβιωσαν παλι λογω Σλας. Αυτο τις εκανε γνωστες και οχι η φοβερη και τρομερη ποιοτητα ( Ο Σλας απο οσο γνωριζω το Απεταιτ φορ Ντιστραξιον με μη-Γκιμπσον Λεσπολ το εκανε).

Αυτο δεν σημαινει οτι ολες οι σημερινες Γκιμπσον δεν ειναι καλες ή κατι τετοιο.

27
Τα καλύτερα... / Απ: Tokai Les Paul???
« στις: 11/02/06, 22:40 »
οσες Στανταρ δοκιμασα δεν εφταναν την Τοκαι

Θα μου επιτρεψεις να αμφιβαλλω λίγο φιλε μου :)
Δε ξέρω πόσες και ποιες Standard δοκίμασες, αλλά το ποσοστό των απανταχού κιθαριστών ανα τον κόσμο (γνωστών και μη) που προτιμά  Gibson (απο Tokai ας πουμε..) νομίζω σε διαψεύδει... :)
Βέβαια, είναι εντελώς υποκειμενικό το ζήτημα, αλλα νομίζω πως απο την άλλη και η (τεράστια ομoλογουμένως) εμπορική απήχηση μιας κιθάρας, δεν μπορεί να είναι και εντελώς τυχαίο γεγονός.
Να σημειώσω βέβαια, πως παρ'ολα αυτά θεωρώ τις Gibson υπερτιμημένα όργανα και αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο μειονέκτημα που τους καταλογίζω.Συμφωνώ δηλαδή πως μια Tokai, έχει καλύτερο value-for-money.
Προσωπικά πάντως, μεταξύ των δύο, θα επέλεγα την Gibson.

Αυτααα.
Φιλικά,
Κώστας.


Σαφως και ειναι θεμα υποκειμενικο το τι σου αρεσει. Το οτι οι περισοτεροι εχουν Γκιμπσον ή Φεντερ δε λεει τιποτα απολυτως ομως για το εαν ειναι καλυερα οργανα απο καποια αλλα τα οποια δεν τα εχουν πολλοι, ειτε αυτα λεγονται Τοκαι, ειτε Χουμπερ ειτε Ρουοκανγκας.

Τωρα το ποιες στανταρ και το τι αμφιβολιες εχεις δικαιωμα σου, διαφορες Γκιμπσον Λεσπολ Στανταρ σε Ελλαδα και Αγγλια (μη φανταστεις παρα πολλες). Απλα στα χαρτια οι Τοκαι ειναι καλυτερες ειδικα στα ξυλα. Το τι σου αρεσει δικαιωμα σου. Απλα το οτι ΧΧΧΧΧΧ ατομα παιζουν με την Υ εταιρια δεν λεει τιποτα, και σαφως δεν διαψευδει εμενα ουτε επιβεβαιωνει εσενα, ουτε και το αντιθετο απλα δεν λεει τιποτα αλλο εκτος απο το οτι πληρωνεις μεγαλο ποσοστο χρηματων για τις τρελες διαφημησεις και χορηγιες που κανει η Γκιμπσον.

28
Τα καλύτερα... / Απ: Tokai Les Paul???
« στις: 11/02/06, 21:45 »
Παιδια οντως τα εργαλεια αυτα μετρανε (τα Ιαπωνικα ομως). Χωρις να εχω κατι κατω των Γκιμπσον (καλα μας επεισες τωρα...), οσες Στανταρ δοκιμασα δεν εφταναν την Τοκαι που δοκιμασα.

29
Λοιπον, και να αρπαχτουμε λιγο δεν τρεχει κατι, ολοι φιλοι ειμαστε εδω μεσα, καθε τρεις και λιγο αρπαζομαστε με τον Αναλογκ για τις Γκιμπσον και τους μαρσαλ αλλα δεν πειραζει .

Το να παρεις μια Στουντιο κατ εμε δεν λεει. Και ας εχει η στουντιο ιδια λεφτα με το κοστος αναβαθμισης+παλια κιθαρα.

Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.

Απλα στις αναβαθμισεις σου καλο ειναι να αλλαξεις.

Μαγνητες (τους Αγγλικους που σου ειπα  Mules/BlackDog = Hardrock 60s 70s, Nailbomb,Warpigs=Metal)
Γεφυρα και στοπτεηλ (brass tunomatic+alluminum tailpiece).

30
Ρε παιδια ελεος!!! Το παιδι δεν ζητησε να του προτεινετε κιθαρες για να αγορασει καινουρια...Αναβαθμιση ζητησε...Ελεος πια...Εχετε φαει κολλημα ο ενας με τις Gibson ο αλλος με την Τοκαι και μπαινετε παντου και λετε τα δικα σας...
+1111111111111111111111111
Και κάτι άλλο: Μια epi φτιαγμένη πετάει χαλαρά τα μάτια σε μια gibson studio. Άσε που εμφανισιακά μια epi std plus είναι πολύ πιο ωραία από μια gibson studio. Κ κάτι τελευταίο για να κλείσω: κάντε καμία πρόταση για αναβάθμιση κ όχι για αλλαγή κιθάρας, στο κάτω κάτω μπορεί κ να την έχει βρει μαζί της ;)

Φίλες μου κι εσύ και ο ερεβός είναι προφανές ότι δε μπορείτε να σεβαστείτε μια άλλη άποψη...

Εγώ πιστεύω ότι δε συμφέρει σε καμμία περίπτωση μια τέτοια αναβάθμιση γιατι στην τελική θα δώσεις λεφτά όσο στοιχίζει μια Gibson και θα έχεις κάτι που κατα τη γνώμη μου είναι πολύ κατώτερο. Έχω παίξει και έπιφον μπόλικες και gibson μπόλικες και φοβάμαι οτι οι περισσότεροι εδώ μέσα μιλάνε ανυπόστατα.

Οπότε συμβουλεύω αντίστοιχα. Θα το θεωρούσα χάσιμο χρημάτων έχοντας εμπειρία και με τις δύο κιθάρες. Αυτή είναι η άποψη μου. Ότι δλδ με τα ίδια λεφτά περίπου μπορούσε να πάει σε καλύτερη λύση.

Τώρα άυτή ειναι η δική μου αποψη. Άμα δεν συμφωνείτε μήν εξοργίζεστε, σεβαστείτε την.

Και επίσης μία πρόταση για να μην υπάρχουν τέτοιου είδους ανούσιες διαφωνίες είναι να γίνονται gear meetings και να δοκιμάζουν νέοι και παλιοί κιθαρίστες εξοπλισμό ώστε να μη χρειάζεται να βασίζουν τις απόψεις τους στο τι λεει ο καθένας σε κάθε φόρουμ αλλά να σχηματίζουν δική τους άποψη..




+1 σωστοτατος ο φιλος (αν και γκιμπσονας  ;D)

31
Πιστεύω πως με πρόλαβαν ο έρεβος κ ο kronus. Δεν με ενδιαφέρει να αλλάξω κιθάρα, τουλάχιστον όχι στο άμεσο μέλλον. Την κιθάρα μου την έχω "ερωτευθεί" κ δεν πρόκειται να την παρατήσω για καμία στούντιο ή τοκάι.. Απλά αν θέλετε να με βοηθήσετε προτείνετε κάποια καλύτερη ιδέα για αναβάθμιση της ήδη υπάρχουσας.
   Argo, εσύ αν θυμάμαι είχες αναβαθμίσει ένα epi ταυράκι. Καμία πρόταση;

Για μαγνητες τσεκαρε κατι Αγγλικους χειροποιητους οι οποιοι δεν βγαινουν ακριβοτεροι απο τους Ντανκαν. www.bareknucklepickups.com

Αρκετα ατομα που τους εχουν δοκιμασει λενε οτι πετανε τα ματια εξω σε Γκιμπσον/Ντανκαν μαγνητες.

Τωρα τον πανω καβαλαρη εγω δεν θα τον αλλαζα ουτε και τα κλειδια εκτος και εαν ειχαν προβλημα στο κουρδισμα.

Τωρα σχετικα με καποιους που ειπαν ελεος κτλ κτλ. Ας ξαναδιαβασουν λιγο τι εγραψα πριν πεταχτουν.


32
Για να βαλουμε λιγο φωτια ¨... με 1000ευ παρε μια Γιαπωνεζα Λεσπολ που ειναι πιο αληθινη απο την δηθεν αληθινη ...

Οπως και να χει, μπορεις να βρεις Επιφον που παταει Γκιμπσον (οχι συνηθες). Συνηθως η Γκιμπσον κραταει χαμηλοτερα την ποιοτητα στις Επι.

Εαν η κιθαρα σου σου εχει κατσει καλα και εχεις δεθει μαζι της τοτε κανε αλλαγες οσο θες.

Εαν ομως, νομιζεις οτι εχεις υποδαιεστερη κιθαρα σε σχεση με μια Γκιμπσον, και θες και καλα να την ανεβασεις για να φτασει την Γκιμπσον (η` την καθε αλλη), τοτε νομιζω οτι πρεπει να αλλαξεις κιθαρα και να κανεις οτι ειπε ο Αναλογκ.

33
Gibson Custom Shop 1958 Reissue (2200eu), Tokai Japan (1000-4000eu),  ή πας για κατι τετοιο, ή χτυπα μια στουντιο εαν θες το ονομα γκιμπσον στο χεντστοκ. Αν και εδω που τα λεμε, με 1600ευ+μεταφορικα παιρνεις Στανταρ οποτε...

Σε παρακαλω μου δινεις τι site που εχει την custom που αναφερεις.


http://www.sweetwater.com/store/detail/LPR8PWCNH/

Edit: Υπαρχει προβλημα με το συστημα λογοκρισιας του φορουμ και αυτος ειναι ο μονος τροπος να εμφανιζει το link. Θα διορθωθει συντομως ελπιζουμε.

34
Gibson Custom Shop 1958 Reissue (2200eu), Tokai Japan (1000-4000eu),  ή πας για κατι τετοιο, ή χτυπα μια στουντιο εαν θες το ονομα γκιμπσον στο χεντστοκ. Αν και εδω που τα λεμε, με 1600ευ+μεταφορικα παιρνεις Στανταρ οποτε...

35
Τα καλύτερα... / Απ: Tokai Les Paul???
« στις: 31/01/06, 19:38 »
www.tokaiforum.com

Ειναι το φορουμ του σαιτ που βρηκες, ολες οι πληροφοριες ειναι εκει.

www.tokai-guitars.co.uk

Ειναι η επισημη Αγγλικη σελιδα, με τιμες μοντελα κτλ κτλ.

Οτι θες ρωτα, μιας και την εχω ψαξει πολυ με Τοκαι (στειλε πμ.)

Το μοντελο που εβαλες στην φωτο ειναι το LC-70 , 1000eu  αντιστοιχο σε προδιαγραφες της Λεςπολ Καστομ

36
Βασικα εχουν αρκετες διαφορες μεταξυ τους.
Προσωπικη μου αποψη οτι οι std ειναι καπως καλυτερες.
Οι classic εχουν πιο λεπτο μπρατσο 0.800" στο 1ο, 0.875" στο 12ο, oi std 0.818" στο 1ο, 0.963" στο 12ο.Απλο maple top ενω οι std εχουν 2Α figured.
Επισης οι classic εχουν πιο κοντο neck απο τις std, σημαντικη διαφορα...
Μετα οι μαγνητες ειναι αλλοι.
Οι classic εχουν τους 496 και 500 σε neck & bridge θεσεις αντιστοιχα, αλλα σε ceramic version, οχι alnico.
Oι std εχουν τους burstbucker που προσωπικα μου αρεσουν πολυ γιατι και alnico ειναι, αλλα και ειναι κατι επιτελους, vintage styled...
Αλλες ειναι και οι βασεις που βιδωνουν τα stop-tail & tune-o-matic.
Στις classic βιδωνουν στο ξυλο, ενω στις std, απο το 2000 βιδωνουν σε υποδοχη μεσα στο ξυλο, πραγμα
που βοηθαει πολυ στο να εχεις καλυτερο intonation και σταθεροτητα στο παιξιμο και σε overbends.
Αλλα εν κατακλειδι, οι σημαντικοτερες αλλα και εμφανεστατες διαφορες, πιστευω οτι ειναι στο παχος του neck, στο maple top και στους μαγνητες.

Τι εννοεις κοντυτερο λαιμο?

Ολα τα υπολοιπα ειναι οπως τα ειπε ο προλαλησαντας.

37
ηχειο και λαμπες στον ενισχυτη.

38
Δεν ξέρω τι ήχο θέλεις να βγάλεις, αλλά προσωπικά μου αρέσει πολύ ο Blues Junior της Fender!

Παρα πολυ καλη λυση , αλλα δυστηχως για μεχρι μπλουζ, τα βρωμικα του ειναι ανυπαρκτα, και δεν εχει ΦΧ λουπ. Μακρια απο ashdown 20W, ακομα και το ιδιο το εργοστασιο μου ειπε να τους αποφυγω.

39
Κοιτα οπως ειπα και σε αλλη συζητηση,

Μικρος λαμπατος ειναι καποιος απο 1 μεχρι 2-5βαττ. Σε τετοιες καταστασεις βρισκεις μονο μπουτικ ενισχυτες με πολυ καλη ποιοτητα αλλα και τρελη τιμη (900ευ πχ για εναν Κορνφορντ 6΅βατ).

Εαν ειναι να κοιτας 15ριδες, τοτε καλυτερα κοιτα με την μια εναν 30ρη και ενα χοτπλεητ μαζι. Εκτος και εαν το κοστος ειναι προβλημα. Απλα μην νομιζεις οτι τα 15βατ ειναι οκ για σπιτι ενω τα 30 η` 50 ειναι πολλα.

40
γιατι δεν γινεται αλλαγη ηχειου;Ειναι θεμα χωρου μεσε στην υπαρχουσα καμπινα ή ειναι αλλος ο λογος

Ειναι μικρη η καμπινα για 12ρι, και συν της αλλης σε μια τοσο μικρη/ελαφρια καμπινα, το 12ρι δεν θα ακουγεται καλα μαλλον. Ο 30ρης εχει ΠΟΛΥ πιο ανθεκτικη καμπινα, και τελειως διαφορετικη ποιοτητα κατασκευης, ασχετα με το αν ειναι και οι 2 στην ιδια σειρα μοντελων και φαινομενικα οι διαφορες ειναι μονο στα βαττ.

41
Ενα αλλο κακο με τους Βοξ ειναι οτι πλεον ειναι κινεζικοι με χειροτερη ποιοτητα υλικων , αλλα με Αγγλικη τιμη...

42
sorry και παλι δικια μου παραλειψη, μιλαω για τον lc15r. Πηγα στον νακα και τον ακουσα και πιστευω οτι υποφερεται η ενταση του στο σπιτι(οταν τον εχεις καπου στο 5) αλλα τον vc15 δεν τον ειχε και δεν ηξερε αν θα ερθει.Περιτο να πω οτι η διαφορα απο τον δικο μου 15αρη ειναι χαοτικη.
Να ρωτησω και κατι ακομα...
αν θελω να αλλαξω το 10'' ηχειο με 12'' γινεται;

Μονο με εξτρα καμπινα 1x12" δυστυχως. O LC15R εχει FX loop. Εαν μπορουσες να ανεβεις μεχρι τον  LC30/VC30 θα δεις μεγαλη διαφορα.

43
Μεταξυ των δυο θα επαιρνα τον Κλασσικ 30, λογο 12ριου ηχειου, κανει μεγαλη διαφορα στην βαθυτητα του ηχου κατ εμε. Εαν μπορουσες να πας στα 650ευ (Ελλαδα) τοτε θα σου ελεγα να χτυπησεις ασυζητητι τον Laney LC30II. Εκει πραγματικα παιρνεις ενισχυτη για πολλα χρονια... που καλυπτει ολες σχεδον τις αναγκες (εκτος απο το ΟΑΚΑ).



Συμφωνώ για τα ντεσιμπελ έτσι ειναι. Εγώ 20 βαττ έχω ειναι και η ενταση ειναι τρομαχτικη!!!

Αλλα ο LC-30 ίσως να μην ικανοποιησει τα γουστα ενος κιθαριστα που θελει να παιζει και βρωμικα...

Και επισης έχει μονο gain & master volume  και οχι channel volume με αποτελεσμα να δυσκολευτείς να έχει καλό ήχο σε ανθρώπινες εντασεις. Εκτός αν παρεις χοτπλειτ το οποιο κανει οσο ο μισος ενισχυτης και τον ταλαιπωρεί απο οτι λένε πολυ και άσκοπα. Όσα βαττ χρειαζεται τόσα παρε... 15 σε λαμπα ειναι μπολικα για τα περισσοτερα λαιβ μαγαζια...


Ενα χρησιμο σαιτ για να λυσει αρκετες αποριες σε σχεση με τους μυθους/φιδια που κυκλοφορουν για τους ενισχυτες.... οπως τα Χοτπλεητ, τα Βατ κτλ κτλ...

http://www.guitarnuts.com/amps/myths.php

Tωρα οσο για τα βρωμικα και τον 30ρη λανευ... περι ορεξεως... ειναι θεμα γουστου το πιο βρωμικο μας αρεσει. Τωρα για την ενταση καναλιου/μαστερ/προενισχυτη... ενταση καναλιου/μαστερ ειναι το ιδιο πραγμα.  Και οπως λεει και το παραπανω σαιτ... οι εξασθενητες ισχυος ΔΕΝ χαλανε τον ενισχυτη... το να παιζεις στο 10 επειδη εχεις εξασθενητη, τον χαλαει, αλλα θα χαλαγε ουτως η αλλως με ή χωρις εξασθενητη.



Δε καταλαβαινω γιατι να παρεις εναν ενισχυτη ο οποιος πρεπει να τσιτωθει με χοτπλειτ αντι να παρεις κατι που μπορεις να το "ανοιξεις" χωρις να κουφαθεις...

Επισης το να παιζεις το ενισχυτη στο φουλ εσυω και με dummy load προκαλει φθορά. Οι μαρσαλ οπως ειπα εχουν τετοιο συστημα master volume-channel volume-gain που θα βγαλουν ωραια βρωμια χωρις να πρεπει να κουφαθεις.

Και εννοειται πως ο καλος ηχος ειναι υποκειμενικός. Απλά ο LC-30 δεν εχει σχέση με τον κλασσικο ήχο-roar των Μαρσαλ (λαμπάτους απο μικρους εως και στακ). Ειναι αυτό που λενε μερικοι πιο καταλληλος για vintage ηχους.

Ο LC-15 μαλλον ειναι μια καλή επιλογη γιατι ειναι μικρος πολυ πρακτικός και κουβαλιεται πολυ ευκολα. Μπορεις παντα να βαλεις ενα μικροφωνο για λαιβ. Αλλα εχει μονο ενα καναλι...




Ma to thema einai oti gia na min exw hotplate tha prepei na paw sta 2W to poly... opote ti 15 ti 30 ti 50 kat eme. Twra mipws sigkrineis ton VC30 me toys Marshall? Giati o LC30 exei marhall-esque overdrive kanali, enw o VC30 exw Vox-ish kanali. Sto lew giati eixa DSL401-C30-LC30-DSL50-LC15-VC30  taytoxrona sto idio studio kai ekana peiramata gia kana 3wro

Kai kati asxeto...

epai3a prosfata me enan Cornford RK100 (100W head), o opoios... ekane MIA XARA gia spiti. Epaize apsoga se oti entasi kai ean ton eixes, opote pragmatika... mono me to ayti tha katalaveis ean kanei gia spiti h` oxi o amp poy thes kai oxi apo ta W.

44
Μεταξυ των δυο θα επαιρνα τον Κλασσικ 30, λογο 12ριου ηχειου, κανει μεγαλη διαφορα στην βαθυτητα του ηχου κατ εμε. Εαν μπορουσες να πας στα 650ευ (Ελλαδα) τοτε θα σου ελεγα να χτυπησεις ασυζητητι τον Laney LC30II. Εκει πραγματικα παιρνεις ενισχυτη για πολλα χρονια... που καλυπτει ολες σχεδον τις αναγκες (εκτος απο το ΟΑΚΑ).



Συμφωνώ για τα ντεσιμπελ έτσι ειναι. Εγώ 20 βαττ έχω ειναι και η ενταση ειναι τρομαχτικη!!!

Αλλα ο LC-30 ίσως να μην ικανοποιησει τα γουστα ενος κιθαριστα που θελει να παιζει και βρωμικα...

Και επισης έχει μονο gain & master volume  και οχι channel volume με αποτελεσμα να δυσκολευτείς να έχει καλό ήχο σε ανθρώπινες εντασεις. Εκτός αν παρεις χοτπλειτ το οποιο κανει οσο ο μισος ενισχυτης και τον ταλαιπωρεί απο οτι λένε πολυ και άσκοπα. Όσα βαττ χρειαζεται τόσα παρε... 15 σε λαμπα ειναι μπολικα για τα περισσοτερα λαιβ μαγαζια...


Ενα χρησιμο σαιτ για να λυσει αρκετες αποριες σε σχεση με τους μυθους/φιδια που κυκλοφορουν για τους ενισχυτες.... οπως τα Χοτπλεητ, τα Βατ κτλ κτλ...

http://www.guitarnuts.com/amps/myths.php

Tωρα οσο για τα βρωμικα και τον 30ρη λανευ... περι ορεξεως... ειναι θεμα γουστου το πιο βρωμικο μας αρεσει. Τωρα για την ενταση καναλιου/μαστερ/προενισχυτη... ενταση καναλιου/μαστερ ειναι το ιδιο πραγμα.  Και οπως λεει και το παραπανω σαιτ... οι εξασθενητες ισχυος ΔΕΝ χαλανε τον ενισχυτη... το να παιζεις στο 10 επειδη εχεις εξασθενητη, τον χαλαει, αλλα θα χαλαγε ουτως η αλλως με ή χωρις εξασθενητη.

45
Κοιτα,

Τα 30βαττ ή τα 50 ή τα 15 εχουν ΕΛΑΧΙΣΤΗ διαφορα στην τελικη ενταση ηχου. Καθε φορα που διπλασιαζεις τα βατ, εχεις 3 ντεσιμπελ αυξηση, και 3ντεσιμπελ δεν τα καταλαβαινει το αυτι. Για να εχεις διπλασια ενταση θες δεκαπλασιασμο των βαττ. Οποτε μην κολας σε θεματα του στυλ , 30 ειναι πολλα, 15 ειναι οκ. Βρες αυτον που σου ακουγεται καλυτερα και μην κοιτας την ισχυη.

Ο κλασσικ 30 ειναι πολυ καλος ενισχυτης, αλλα θελει νεο ηχειο για να ακουστει καλα.
Ο Λανευ που λες, φαινεται καλος αλλα δεν τον εχω ακουσει ποτε.

Μεταξυ των δυο θα επαιρνα τον Κλασσικ 30, λογο 12ριου ηχειου, κανει μεγαλη διαφορα στην βαθυτητα του ηχου κατ εμε. Εαν μπορουσες να πας στα 650ευ (Ελλαδα) τοτε θα σου ελεγα να χτυπησεις ασυζητητι τον Laney LC30II. Εκει πραγματικα παιρνεις ενισχυτη για πολλα χρονια... που καλυπτει ολες σχεδον τις αναγκες (εκτος απο το ΟΑΚΑ).

Σε ολες τις λαμπατες λυσεις, καλο θα ειναι να υπολογιζεις αργα ή γρηγορα ενα THD Hotplate , το οποιο θα σου επιτρεπει να εχεις τον "γνωστο" λαμπατο ηχο σε εντασεις σπιτιου.

Εαν οχι... τοτε κοιτα τους εξης ενισχυτες ΜΟΝΟ για σπιτι ομως (λαμπατους)

Matamp Minimat (5W) www.matamp.co.uk
Zvex Nanohead 0.5-2W


46
Επειδη εχει απαγορευτει η κοπη του εδω και χρονια, καποιες εταιριες, σιγουρα η Gibson και η PRS, εχουν εκτασεις με την ιδια ποικιλια δεντρου.


Ξερω οτι η Gibson το μονο μοντελο που κατασκευαζει με "απαγορευμενα" ξυλα ειναι το Smartwood Studio, κι αυτο με την αδεια της FSC (oργανισμος που προστατευει τα δαση).

Οσο για την σπανιοτητα των ξυλων το Honduran Mahogany θεωρειται στα προθυρα εξαντλησης... Συμφωνα με την συνθηκη CITES για την παγκοσμια ξυλα η εξαγωγη mahogany απο τις χωρες της Κεντρικης Αμερικης ελεγχεται και μαλιστα η συντριπτικη πλειοψηφια που εξαγεται ειναι η ποικιλια bif-leaf απο Μεξικο και οχι Honduran... Βεβαια υπαρχει και το παρανομο εμποριο αλλα υποψιαζομαι οτι η Gibson δεν ειναι μεσα στους αποδεκτες (μπορει να κανω και λαθος).

Για το Brazillian Rosewood απο την αλλη εχει, βαση της ιδιας συνθηκης, απαγορευτει ο εκ νεου "θερισμος" του. Οσα κομματια κυκλοφορουν ειναι πριν το  2001, οποτε και ειναι λογικο ο αριθμος available ξυλιας να μειωνεται και η τιμη του να εκτοξευεται... Εναλακτικα πολλοι κατασκευαστες εχουν γυρισει και χρησιμοποιουν East Indian, Honduran η Madagascar rosewood.





+1000

Δεν παιζει ΚΑΘΟΛΟΥ αφθονια σε μαονι ονδουρας ουτε σε τριανταφυλλια βραζιλιας, με εξαιρεση τους Ιαπωνες που εχουν καποια ιδιοκτητα δαση δικα τους. Ο Αργκο ως συνηθως τα ειπε πολυ σωστα για τις συνθηκες και τα ξυλα.

Οι τρυπες στις Γκιμπσον ειναι 9 και δεν εχουν ΚΑΜΙΑ σχεση με ηχητικο αποτελεσμα παρα μονο με θεμα βαρους λογω των φθηνοτερων ξυλων που εχουν (σε σχεση με τις Καστομ Σοπ, ακριβες ΕΣΠ και ακριβες Τοκαι.)

Oντως οι τοκαι δεν εχουν τις ακρες των ταστων καλυμενες με binding. Κατι που προσωπικα προτιμω.

Ειλικρινα δεν εχω καμια ορεξη παλι να παιξουμε πολεμο για το ποια ειναι τι και πως, ο καθενας ας παρει οτι θελει, απλα η καθε Γκιμπσον/Φεντερ και λοιπες πολυεθνικες δεν εχουν καμια σχεση με την Γκιμπσον/Φεντερ του 50/60 που τις εκανε γνωστες. Τουλαχιστον η Φεντερ διατηρει "καπως" την ποιοτητα.... η Γκιμπσον....


47
Exeis dikio, o oros kaliteros/xeiroteros ixos, itan adokimos. San kithara emena moy fanike kaliteri apo mia LP std (sugkekrimena apo oles tis LP std poy exw pai3ei) san hxos einai kathara ypokeimenikos to poios einai kaliteros, alla PAF pups, swma LP, set neck kai 3yla LP tha soy dwsoyn hxo LP ane3artita me to ti grafei to headstock.....

Twra, se sxesi me ta 3yla, oi trypes exoyn logo ypar3hw, kai aytos einai oti to fthinotero maoni einai varytero, me apotelesma na xreiazetai na elafrynei me kapoio tropo h LP gia na erthei mesa stis original prodiagrafes.

Tora to na ftia3eis mia kithara den einai rocket science, oi perisoteres etairies mporoyn na ftia3oyn mia LP/Strat h` otidipote allo... alimono an h Gibson evgaze tis kaliteres LP kai h Fender tis kaliteres Strat...

Tora, honduras mahogany se non-custom shop model DEN tha vreis. OUTE brasilian rosewood. Oi Gibson LP std, exoyn 2 piece african mahogany vary, poy thelei trypes gia na erthei h kithara se kanoniko varos.

Oi Tokai/ESP ktl ktl, xrisimopoioun 2 piece African kalis poiotitas xwris tripes, long neck tenon, h` 1 piece honduras sta kala modela (ta opoia den ta agizei apo oso lene, kamia custom shop Gibson).

49
Στην ΤΟΚΑΙ με χαλάει η ιδέα ότι δεν είναι Gibson. Και ας είναι το ίδιο καλή...

Με ενδιαφέρει και η συλλεκτική αξία της κιθάρας και η Gibson υπερτερει όσο να ναι σε αυτό τον τομέα. Επιπλέον η LS65 έχει fret edge binding?

Ναι εχει fret edge binding, τωρα εαν σε ενδιαφερει η συλλεκτικοτιτα μιας Γκιμπσον οκ.. αλλα ενα 2006 μοντελο τι συλλεκτικοτιτα να αποκτησει με ολα οσα ακουγονται? Απο κει και περα συλλεκτικες ειναι και οι Τοκαι 20ετιας κτλ.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 9