Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - talfarlow

Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12
251
Σίγουρα μια καλή αρχή είναι ο Μυστακίδης.

Απο'κει και πέρα θα σου πρότεινα να ακούσεις πολύ Σκαρβέλη.Ήταν συνθέτης και δεινός κιθαρίστας στην εποχή του.
Δoύλεψε το transcribe και πάρε και μάτι στο utube διάφορα σχήματα που παίζουν ρεμπέτικα.
Το παν σε αυτό το είδος είναι οι μπασογραμμές φυσικά αλλά και σολιστικά να πιάσεις το ύφος.
Επίσης ξέχνα το δεξί σου χέρι να ακουμπάει πάνω ή πίσω απο την γέφυρα(μεταλλάδικο στύλ).Είτε συνοδεύεις είτε σολάρεις πρέπει να είναι στον αέρα και να εκμεταλλεύεσαι την βαρύτητα του χεριού σου.'Οπως πχ οι λαουτιέρηδες.Αλλιώς δεν έχεις χρώμα στο παίξιμο σου.

Γενικά δεν είναι καθόλου εύκολο να πας από το ένα είδος στο άλλο.Απαιτεί πολύ άκουσμα και πολύ υπομονή με το δεξί χέρι.
Πάντως είναι ιδανικό είδος αν σε ενδιαφέρει να έχεις ενεργό ρόλο σαν κιθαρίστας και όχι να είσαι Φιλιππινέζα.
Όποιος λέει ότι είναι εύκολο να παίξεις ρεμπέτικα απλώς δεν έχει παίξει ποτέ του με ρεμπέτες ή δεν έχει ασχοληθεί σοβαρά με αυτό το είδος.

Άντε και ένα τραγουδάκι του Σκαρβέλη με πολύ ενδιαφέρουσα κιθάρα.

! No longer available


"Κάθε πρωί στην αγορά
την χήρα περιμένω
κ'όταν την δούν τα μάτια μου
Αρχίζω πια να τρέμω....


"Ελα να ζήσεις χήρα μου
με με το χασαπάκι
και πάντοτε θε να μασάς
του γάλακτος αρνάκι"

Όλα τα λεφτά να ούμε.

Και ένα σχετικά άγνωστο του ιδίου με κιθάρα που τα σπάει κυριολεκτικά.

! No longer available


Τιμής ένεκεν.

! No longer available

253
Το σόλο είναι σε αρκετά σημεία εκτός ρυθμού.

254
Μπράβο για την προσπάθεια.

Φυσικά για να αποδώσει κανείς το συγκεκριμένο εκτός απο το Transcription σε χαρακτηριστικές φράσεις του απαιτεί και ολόκληρη σπουδή πάνω στο στύλ του Beck...Μέχρι και τάλκ στα δάκτυλα θα έλεγα...

! No longer available


Και άλλα δυο κομμάτια που σίγουρα όποιος ασχοληθεί θα έχει να προσθέσει πολλά στην εκφραστικότητα του.

! No longer available

https://www.youtube.com/watch?v=howz7gVecjE

Είναι αυτό που λέμε...Μια νότα παίζει αλλα μόνο αυτός μπορεί να την παίξει!

Πάντα τέτοιες προσπάθειες να βλέπουμε!

255
Έξυπνο το παράδειγμα με τον γιατρό αλλά ατυχές..ή μάλλον αφελές...Μοιάζει βγαλμένο κατευθείαν απο κάποια αίθουσα μουσικού πανεπιστημιου.Όπως και πολλές τέτοιου είδους θεωρίες..."Είσαι άρρωστος, χρειάζεσαι γιατρό" για το παραμικρό και για τα πάντα κάνοντας μας να αισθανόμαστε άρρωστοι χωρίς να είμαστε...

Στον γιατρό πας γιατί αρρώστησες...Το να σε ενδειαφέρει να πας σε δάσκαλο για να μάθεις δεν σημαίνει οτι είσαι άρρωστος.Στο κάτω κάτω ο ρόλος του γιατρού δεν είναι να γράφει φάρμακα αλλα πως θα σε κάνει να τα αποφύγεις μέσα απο την πρόληψη."Το προλαμβάνειν καλύτερο του θεραπέυειν" όπως έλεγε και ο Ιπποκράτης.Για σκέψου να έχεις παιδιά του δημοτικού μαθητές και να σε βλέπουν σαν γιατρό..Σίγουρα θα σε μισήσουν..Ειδικά αν τους πεις οτι παιδί μου...πόσο καλός θες να γίνεις για να σου πω πόσο και σε τιθα σε "χώσω" να μελετάς.

Ο δάσκαλος θα σε κάνει να καταλάβεις πως λειτουργεί κατασκευαστικά το όργανο μέσα απο την αρμονία και να μπορείς να παίζεις αυτο που νιώθεις και όχι να ανεβοκατεβάζεις ασκήσεις απο το πρωί μέχρι το βράδυ νομίζωντας οτι παίζεις μουσική..Έτσι γλιτώνεις χρόνο ή σε διορθώνει όταν βάζεις λάθος τα χέρια σου στο όργανο και ένα σωρό άλλα πράγματα..Καταλαβαίνω οτι ο παραλληλισμός με τον γιατρό γίνεται για να τονιστεί η σημαντικότητα του δασκάλου..Άλλο το ένα και άλλο το άλλο όμως.
Εγω π.χ θέλω να ασχοληθώ με bebop κιθάρα, αντικαταστάσεις συγχορδιών και παραβίαση της αρμονίας.
Αν ..βρώ δάσκαλο θα μου ζητήσει 50 ευρώ την ώρα για ιδιαίτερο και με το δίκιο του.Και στο τέλος θα μου πεί..Μάγκα μου αν δεν βγείς στην σκηνή να παίξεις με καλύτερους μουσικούς απο εσένα και καταφέρεις να μην  ξεφτιλιστείς, δεν μαθαίνεις πραγματικά.Αν δεν τα διαθέτω τα 50 κάθε εβδομάδα  γιατί να μην πάρω ό,τι μπορώ απο το internet  όπου κυκλοφορούν εκατοντάδες εκπαιδευτικά βίντεο απο τεράστιους παίκτες..Ξέρω τι "φάρμακο" θέλω και το βρίσκω στα εκατομμύρια βίντεο του Utube.

Θέλω να πω οτι για μένα ο δάσκαλος είναι απλά καθοδηγητής και ως τέτοιος πρέπει να παραλληλίζεται όπως είχα ξαναγράψει λίγες μέρες πιο πριν και ο στόχος του πρέπει να είναι πως θα οδηγήσει τον μαθητή του στο να μπορεί να εξελίσσεται μόνος του εκφράζοντας την εκάστοτε ανάγκη του.Αν πρόκειται δε για μικρές ηλικίες εκεί είναι άλλα πράγματα πιο σημαντικά απο το απλά να μάθεις μουσική στο παιδί.Επίσης ατυχής συσχετισμός με τον γιατρό διότι αν πηγαίνεις καθε εβδομάδα στον γιατρό σίγουρα την έχεις κάτσει την βάρκα.Πιο πολύ με ψυχίατρο νομίζω θα ταίριαζε το σκεπτικό σου...Πάντως όσο ζείς μαθαίνεις..

256
Καιρό τώρα ψάχνω να βρώ ένα παλιό λαμπάτο ραδιόφωνο(λειτουργικό) και να το μετατρέψω σε ενισχυτή κιθάρας..
Είναι απλή διαδικασία σχετικά και υπάρχουν πολλά how to στο utube.

Μπράβο που το έκανες...ανέβασε και τίποτα να ακούσουμε κανα ήχο...

257
Επιτέλους ένας παίκτης που μπορεί και κάνει την κιθάρα αυτόνομο όργανο!

Να'σαι καλά μάστορα..Με έφτιαξες βραδιάτικο..

αυτόνομη ορχήστρα μάλλον ήθελες να πεις.
αν κλείσεις τα μάτια ακούς ήχους από 3 όργανα.

Μπορείς να το πείς κ'έτσι..το ενδειαφέρον είναι οτι ακούγοντας και βλέποντας καταλαβαίνεις οτι η κιθάρα δεν είναι μονο sweep picking arpeggios και 64ατα...και ότι μπορείς να παίξεις ουσιαστικά σόλο συγχορδίες και μπασογραμμές ταυτόχρονα...Δηλαδή και σε έναν πίθηκο να βάλεις malmsteen και μετά το παλικάρι απο εδώ...είναι σαφές απο ποιόν θα ζητήσει μπανάνα!


258
Επιτέλους ένας παίκτης που μπορεί και κάνει την κιθάρα αυτόνομο όργανο!

Να'σαι καλά μάστορα..Με έφτιαξες βραδιάτικο..

259
Για μένα σωστός δάσκαλος είναι αυτός που μαθαίνει στον μαθητή του πως να μαθαίνει μόνος του πάνω στο όργανο.

260
Καλά...αυτός τι να πεί..

https://www.youtube.com/watch?v=uu4u2_kyisE

261
Αναζήτηση τραγουδιών / Απ: Πετάω
« στις: 16/11/14, 13:55 »
Ωραίο τραγουδάκι.

Έφτιαξα έναν πρόχειρο οδηγό μόνο με τις συγχορδίες.Δεν έχω χρόνο για να γράψω όλη την παρτιτούρα
Ελπίζω να σε βοηθήσει.

262
Μπράβο.

Ήθελε κότσια το συγκεκριμένο.
Όχι τόσο τεχνικά αλλα ψυχικά.

263
Φίλε ΠΟΙΟΣ,

Είδα μερικά τραγουδια σου στο κανάλι σου στο Υtube.
Το τραγούδι σου "ΚΟΛΑΣΗ" είναι αυτό που μου άρεσε πιο πολύ απ'όλα..
Δεν ξέρω πως να στο περιγράψω....Είναι αρκετά δύσκολο να κάνεις κάποιον να νιώθει πόνο και ταυτόχρονα να γελάει η ψυχή του...Και το γελάει δεν το λέω ειρωνικά αλλα με την κανονική σημασία της λέξης..Λειτουργεί σαν καθαρτικό της ψυχής αυτο το "πράγμα".Ισως το οτι επέλεξες σε ένα θλιμένο ποίημα να βάλεις ματζόρε συγχορδίες να είχε αυτο το αποτέλεσμα...αλλα είναι και ο τρόπος που απαγγέλεις..Πιστεύω πρέπει να συνεχίσεις να γράφεις σε ακόμα πιο hardocore στίχο στο στυλ της "ΚΟΛΑΣΗΣ"..Και πιστευω ότι έχεις τα ψυχικά αποθέματα να το κάνεις..
Προσεξε λίγο τον ρυθμό στους αρπισμούς σου και φυσικά το κουρδισμά σου..
Και είναι ωραίο που κάποια παιδια εδω μέσα έβαλαν πιο, ας το πουμε "ολοκληρωμένη"μουσική στα ποιήματα σου...
Ελπίζω να καταλαβαίνεις αυτά που γράφω και να μην με παρεξηγήσεις..

264
Πολύ ωραία η εκτελεσή σου.

Δεν εχω ασχοληθεί καθόλου με το είδος και έψαξα να καταλάβω τι είναι το bulerias.
Βρήκα στην wikipedia αυτη εδώ την επεξήγηση.
http://en.wikipedia.org/wiki/Buler%C3%ADas

Εσύ ποιά ακριβώς παραλλαγή παίζεις στο βίντεο?
Αυτο που παίζεις είναι αυτοσχεδιασμός ή κάποια συγκεκριμένη σύνθεση?



265
Είσαι άρχοντας!

Θα τα χρησιμοποιήσω σίγουρα για τους μαθητές μου..
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την διάθεση σου για προσφορά..

266
Δες αυτό το βίντεάκι.

https://www.youtube.com/watch?v=wOMoyZG7pw4

Παρόλα αυτά... προσωπικά μου έχει τύχει σε κιθάρα να είναι το εντελώς ανάποδο..
Οπότε δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά..δοκίμασε ελαφρά να γυρίσεις λίγο και δες πως αντιδράει η ταστιέρα για να καταλάβεις ακριβώς.

267
Αν σου κλωτσάει το πάσο δείχνει οτι έχεις φτάσει στο τέρμα..
Αν σου έσπασε απλά θα το γυρνάς και δεν θα βλέπεις καμιά διαφορα στην ταστιέρα πλέον..θα είναι συνεχώς χαλαρό το γύρισμα..
Μην το σφύξεις άλλο...δεν πάει απλά...

269
Ο γεννηθείς στην Αιολική Κύμη της Μικράς Ασίας Ησίοδος αναφέρει στην κοσμογονία του πρώτο το Χάος μετά την Γαία και μετά τον 'Ερωτα.Αυτογεννηθέντα και τα τρία.

Δεν θα μπορούσε να υπάρχει φως χωρίς το σκοτάδι..
Χαρά χωρίς την λύπη.

Μέσα στον Έρωτα υπάρχουν όλα τα συναισθήματα..οπως και του αξίζει να τα κατέχει.
Μίσος, λύτρωση, φυγή, πόνος, αγάπη, ελευθερία, θλίψη, χαρά......

Μόνο όμως όταν τον ζείς μπορέις να πετύχεις την μετουσίωση του πόνου σου σε ελευθέρωση και να φτάσεις κοντά στην ύπαρξη σου.
Να βιώσεις την γνώση της ψυχής σου.
Θέωση και καταστροφή να τρέφονται η μια μέσα απο την άλλη..

 



270
Χαχαχα Απολλώνιε, από κέφι να βάλω και στις τσέπες λέμε, όταν ξεκινάνε τα κοκόρια και λοιπές εξωγήινες φωνές! Αλλά 'νταξει αν ανεβάσω τίποτα τόσο "επικίνδυνο" στο Kithara.gr μπορεί να εισπράξω και τίποτα αλατόσφαιρες! άσε που "φοβάμαι μη καμμιά φορά το στρέψω στον εαυτό μου!"

Να σου αφιερώσω ένα ρεμπέτικο... που δίνει έτσι περιθώρια για λαχανικά στις αυθεντικές ψηλές του : Παραπονιάρικό Μου 1939 Γιώργος Ξηντάρης ( αν το καταφέρνεις.....μάλλον έχεις φωνάρα και μας κάνεις σκέρτσα! )


Παρεπιπτόντως, είναι η πιο ωραία διασκευή που είχα βρεί παλιότερα ψάχνοντας ιδέες να copiάρω.Πολύ ενδιαφέρουσες μπασογραμμές.
Να σου αφιερώσω και εγώ κάτι που προσφέρεται για πολλές σαλάτες.
Αληθινή αγάπη 1936 Συνθ. Πάνος Τούντας, Ρόζα Εσκενάζυ

https://www.youtube.com/watch?v=E6F5LuIT02Q

271
Είναι τελικά, αυτή η μοίρα κάθε δημιουργίας με αξιοσύνη.
Πόσο μάλλον όταν αυτή έχει και σαν σκοπό να αφυπνίσει...να θίξει....να τσακίσει..
Όταν δημιουργείς με αυτές τις ανάγκες, το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι είναι αν θα είσαι εμπορικός...και καλά κάνεις και το σκέφτεσαι και αυτό..


Όποια δημιουργία έχει μέσα της ψυχή είναι καταδικασμένη σε αποκλεισμό για τους παραπάνω λόγους..
Ίσα ίσα..αυτός πρέπει να είναι ένας λόγος παραπάνω στο να επιμένουμε να βγάζουμε αυτό που έχουμε μέσα μας..


https://www.youtube.com/watch?v=c9WfaNCZ8u4




Τα λόγια και τα χρόνια τα χαμένα
και τους καημούς που σκέπασε καπνός
η ξενιτιά τα βρήκε αδελφωμένα
Κι οι ξαφνικές χαρές που ήρθαν για μένα
ήταν σε δάσος μαύρο κεραυνός
κι οι λογισμοί που μπόρεσα για σένα

Και σου μιλώ σ' αυλές και σε μπαλκόνια
και σε χαμένους κήπους του Θεού
κι όλο θαρρώ πως έρχονται τ' αηδόνια
με τα χαμένα λόγια και τα χρόνια
εκεί που πρώτα ήσουνα παντού
και τώρα μες στο κρύο και στα χιόνια

Η μοίρα κι ο καιρός το `χαν ορίσει
στον κόσμο αυτό να ρίξω πετονιά
κι η νύχτα χίλια χρόνια να γυρίσει
Στο τέλος της γιορτής να τραγουδήσει
αυτός που δεν εγνώρισε γενιά
και του καημού την πόρτα να χτυπήσει
και του καημού την πόρτα να χτυπήσει
και του καημού την πόρτα να χτυπήσει

Δεν ήτανε ρολόι σταματημένο
σε ρημαγμένο κι άδειο σπιτικό
οι δρόμοι που με πήραν και προσμένω
Τα λόγια που δεν ξέρω σου τα δένω
με τους ανθρώπους που `δαν το κακό
και το `χουν στ' όνομά τους κεντημένο

Αυτός που σπέρνει δάκρυα και πόνο
θερίζει την αυγή ωκεανό
μαύρα πουλιά τού δείχνουνε το δρόμο
Κι έχει τη ζωγραφιά κοντά στον ώμο,
σημάδι μυστικό και ριζικό
πως ξέφυγε απ' τον Άδη κι απ' τον κόσμο

272
Τι να πρωτοπεί κανείς για τα "Μυστικά του δρόμου"..


Την πρωτοτυπία?
Την μη αποδοχή?


Τον έχω ακούσει αυτό το δίσκο πάνω από 200 φορές οπωσδήποτε..
Είναι συνδεμένος με μια ολόκληρη περίοδο της ζωής μου..


Φυσικά και άξιζε το βήμα του Σπάθα και από τότε πάντα περιμένω την επόμενη προσωπική του δουλειά..
Τι ωραίο θα ήταν να βλέπαμε και ένα cover κάποιας σύνθεσης από αυτό τον δίσκο...


2 Link για όσους δεν έχουν ακούσει ή διαβάζουν το νήμα και βαριούνται να ψάξουν.


https://www.youtube.com/watch?v=PNsJ_gcN6uE
https://www.youtube.com/watch?v=jXYosLFHKs4


Αχ αυτές οι μοσχαρίσιες!!

273
Ωραίο να ακούς την μίξη δυο διαφορετικών εποχών μαζί!
Μπράβο για τις επιλογές σου!



Σπύρο κάνα γονικό με τίποτα ελιές κοίτα να καβαντζώσεις τουλάχιστον αφού δεν ψήνεσαι για δική σου δουλειά :king

274
Εξαρτάτε τι μουσική θέλεις να παίξεις.


Το να ξέρεις τις κλίμακες είναι απαραίτητο είτε παίζεις μέσα σε αυτές είτε τις προσεγγίζεις απ'έξω..Δηλαδή να χρησιμοποιήσεις και νότες εκτός κλίμακας.


Το πιο σημαντικό μέρος πιστεύω είναι τι μεσολαβεί ανάμεσα στις νότες, είτε αυτές είναι μέρος μιας κλίμακας είτε όχι..


Παράδειγμα.....
Pat Martino: The Great Stream



'Άλλο παράδειγμα σχετικά με τα ημιτόνια που ρωτάς....
2000 • George Benson - Danny Boy





https://www.youtube.com/watch?v=0yEd_WPouQA


Οπότε όπως καταλαβαίνεις όλα γίνονται...

275
Φίλε μου σπάνια θα πω κάτι άσχημο για κάποιον κιθαρίστα..
Ασύστολη άνευ ουσίας πάρλα...


Αν σου αρέσει ο σαντάνα πρώτα παίξε καμιά 15αρια licks δικά του από διάφορες τονικότητες και μετά jammαρε όσο θέλεις..
Δεν λέω καλό το ξεκ@υλ*μα..αλλά έλεος.....


Έχω δει όλα τα βίντεο που παίζεις...είσαι δυνατός παίχτης και έχεις μέλλον...μην κάνεις ζημιά στον εαυτό σου...


Φιλικά Γιώργος...

Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12