Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Germ1984

Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12]
276
Και όμως, ο πρώτος μου δάσκαλος της κιθάρας, μου έλεγε οτι στα bends και στα vibrato ο αντίχειρας θα πρέπει να είναι αυστηρά πίσω απο το μπράτσο.....Πάντως άλλαξα δάσκαλο γρήγορα...

277
Βασικά το πατατόπιτα για να λέμε και την πλήρη αλήθεια είναι παααρα πολύ καλή λύση για τα πεντάηχα...


+1000

Foverh proseggish  8) 8)

278
Η κίνηση του δεξιού πρέπει να είναι ελάχιστη.Η κίνηση πρέπει να έρχεται μόνο από τον καρπό και η πένα πρέπει να είναι πάρα πολύ κοντά στις χορδές.Φυσικά πρέπει να ξεκινήσεις πάρα πολύ αργά για να συνηθίσεις την καινούργια τεχνική...Θέλει λίγο επιμονή (1-2 μήνες) και πρέπει να προσπαθείς να παίζεις ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ (Θελει πειθαρχία)....Οταν τα καταφέρεις θα δείς ότι πλέον τίποτα δεν είναι δύσκολο και ξαφνικά θα αποκτήσεις και όρεξη στο να μελετάς,αφού θα αποδίδεις πλέον....βασικά με την παλιά "μπακαλικη" τεχνική το δεξί χέρι δεν έχει καθόλου αυτοπεποίθηση και μπορεί να καταρρεύσει ανα πάσα στιγμή..ενώ έτσι αποκτάς και μια πολύ καλύτερη αίσθηση του ρυθμού.Απλά θέλει πολύ πειθαρχία. Παίζω 5 χρόνια κιθάρα και πριν απο κανα μήνα σκέφτηκα αυτή την προσέγγιση...Και αυτόν τον τελευταίο μήνα πραγματικά δεν αφήνω την κιθάρα από τα χέρια μου..Πρίν τα κάνω όλα αυτά ήμουν μέσα στην βαθιά κατάθλιψη...Είχα κολλήσει στο 126 bpm ,16α,χωρίς ιδιαίτερη σιγουριά στο δεξί, το πρωί ξύπναγα δεν μπορούσα να βελτιωθώ,ούτε καν να φτάσω την χθεσινοβραδυνή επίδοση ;D και έτσι απογοητευόμουν.Σήμερα έχω φτάσει στο 160  με απόλυτη άνεση,πεντακάθαρα και ανεβαίνω..... ;) ;) ;)

+100
Και πάνω απ΄όλα, να ΜΗΝ σφίγγεις το χέρι που κρατάει την πένα. Όσο πιο χαλαρό γίνεται.

σωστό και αυτό...χαλαρό αλλά όχι ΤΕΛΕΙΩΣ χαλαρό γιατί η θέση της πένας πρέπει να είναι απόλυτα σταθερή,δηλαδή στην ουσία όλη η ελάχιστη ενέργεια που σπαταλάς πρέπει να καταναλώνεται στην κίνηση του καρπού...Το "άλμα" από χορδή σε χορδή του δεξιού πρέπει να είναι συνεχόμενο.Να μην χαλάς ενέργεια σε αυτό το σημείο.Βασικά πρέπει να είσαι και γενικότερα χαλαρωμένος,ούτε ώμους να σφίγγεις  ούτε σβέρκους.Σκέψου το σαν το σέξ ;D ;D

279
Ο ήχος σου ήταν πολύ καλός.Παιχτικά τώρα, δεν ήσουν καθόλου κοντά στο original.
:o :o :o

Μα καθόλου??? :)




 ;D ;D ;D Εκτός από το ρεφραίν.. ;D Τα σόλο ήταν αυτοσχεδιασμός...Σου λέω δεν ήταν άσχημα.Εχεις skill,απλά πρέπει λίγο να το τιθασεύσεις <---(ορθογραφία οκ?? :D :D).Θα σου πρότεινα να προσπαθήσεις να βγάλεις το κομμάτι νότα προς νότα.Είμαι σίγουρος ότι μπορείς κουτσά στραβά.Παρτιτούρες-Ταμπλατούρες έχεις???Με το αυτί είναι λίγο δύσκολο να βγούν τα γρήγορα σημεία.

280
Η κίνηση του δεξιού πρέπει να είναι ελάχιστη.Η κίνηση πρέπει να έρχεται μόνο από τον καρπό και η πένα πρέπει να είναι πάρα πολύ κοντά στις χορδές.Φυσικά πρέπει να ξεκινήσεις πάρα πολύ αργά για να συνηθίσεις την καινούργια τεχνική...Θέλει λίγο επιμονή (1-2 μήνες) και πρέπει να προσπαθείς να παίζεις ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ (Θελει πειθαρχία)....Οταν τα καταφέρεις θα δείς ότι πλέον τίποτα δεν είναι δύσκολο και ξαφνικά θα αποκτήσεις και όρεξη στο να μελετάς,αφού θα αποδίδεις πλέον....βασικά με την παλιά "μπακαλικη" τεχνική το δεξί χέρι δεν έχει καθόλου αυτοπεποίθηση και μπορεί να καταρρεύσει ανα πάσα στιγμή..ενώ έτσι αποκτάς και μια πολύ καλύτερη αίσθηση του ρυθμού.Απλά θέλει πολύ πειθαρχία. Παίζω 5 χρόνια κιθάρα και πριν απο κανα μήνα σκέφτηκα αυτή την προσέγγιση...Και αυτόν τον τελευταίο μήνα πραγματικά δεν αφήνω την κιθάρα από τα χέρια μου..Πρίν τα κάνω όλα αυτά ήμουν μέσα στην βαθιά κατάθλιψη...Είχα κολλήσει στο 126 bpm ,16α,χωρίς ιδιαίτερη σιγουριά στο δεξί, το πρωί ξύπναγα δεν μπορούσα να βελτιωθώ,ούτε καν να φτάσω την χθεσινοβραδυνή επίδοση ;D και έτσι απογοητευόμουν.Σήμερα έχω φτάσει στο 160  με απόλυτη άνεση,πεντακάθαρα και ανεβαίνω..... ;) ;) ;)

281
Για να αυξήσεις τρομακτικά την ταχύτητα σου πρέπει:
1) Να εξασκείσαι καθημερινά με μετρονόμο σε κλίμακες ( αυτό όμως δεν θα σε φτάσει πουθενά από μόνο του.το πιο πιθανό είναι να κολλήσεις κάπου κοντά στα 120 bpm λόγω κούρασης του δεξιού.... )

2) Πολύ μεγάλο ρόλο παίζει το πώς εξασκείσαι. Εχω παρατηρήσει οτι θα έχεις πολύ μεγαλύτερα αποτελέσματα άμα εξασκείσαι σωστά 20 λεπτά την μέρα παρά 5 ώρες κωλοβαρώντας....

ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ....ΞΕΡΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ,ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΚΑΙ 12 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΩΣΤΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ(1 ΩΡΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΟ ΠΟΛΥ) ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΤΑ 170 bpm με απόλυτη άνεση λέγοντας αστεία ΕΝΩ ΕΠΑΙΖΑΝ (ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΕΤΣΙ, ΑΠΛΑ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ)...Δεν  είναι σε καμία περίπτωση θέμα ικανότητας αυτό...κάποιο μυστικό υπάρχει....Πρόσεξε τα χέρια σου και ειδικά το δεξί....

282
Χαιρετώ!!!

Λοιπόν, άκουσα πολύ προσεκτικά την διασκευή σου...Ο ήχος σου ήταν πολύ καλός.Παιχτικά τώρα, δεν ήσουν καθόλου κοντά στο original.Μερικές ιδέες σου ήταν καλές. αλλά ο ερασιτεχνισμός σου δεν κρύβεται. Πολλές φορές στον αυτοσχεδιασμό σου επαναλαμβάνεσαι και το όλο πράγμα ακούγεται κάπως βαρετό..Ομως είσαι πολύ καλός κατά τα άλλα..Μάρεσαν και πολύ τα τελευταία δευτερόλεπτα στο fade out...Και πρόσεξε τις λεπτομέρειες.Εκεί φαίνεται ο μεγάλος παίκτης

Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12]