Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - CADMUS

Σελίδες: 1 2 [3]
51
Μα δεν μιλάω για κάτι τέτοιο.Μιλάμε για σχήματα που έχουν μια κοινή μουσική βάση.Ο έμινεμ δεν έχει σχέση με την κλασική μουσική.Οι dream theater k οι metallica(που έχουν παρ'ολ'αυτά διαφορές στο μουσικό τους ύφος)είναι κ οι δύο συγκροτήματα του ευρύτερου μέταλ χώρου.Πως μπορείς να πείς όμως πως οι dream theater είναι progressive και οι suffocation ή έστω οι opeth δεν είναι?Απο αυτά που ακούω εγώ,οι συνθέσεις κ των τριών σχημάτων είναι προοδευτικότατες,ακόμη κ αν κ το μουσικό ύφος των συγκροτημάτων διαφέρει ριζικά μεταξύ τους,χωρίς όμως να ξεφεύγει απο την βάση του,που είναι η μέταλ.
Κ ακόμη κ αν ακουστεί άσχετο,δεν ταξινομώ την δισκοθήκη μου με βάση τα <<είδη>>,τουλάχιστον σ'ότι αφορά τα μέταλ συγκροτήματα...κατά πόσο μπορούν να είναι αντικειμενικές οι ταμπέλες?Για παράδειγμα,ποτέ μου δεν κατάλαβα την διαφορά του speed και του power...κ ακόμα διαφωνώ με πολύ κόσμο για το τί είναι doom κ τι όχι.Ο καθένας σχηματίζει την άποψη του για το κάθε <<ιδίωμα>> με βάση τα ακούσματα του κ τα αγαπημένα του συγκροτήματα,δηλαδή με βάση τι φαίνεται σ'εκείνον αντιπροσωπευτικότερο για το εκάστοτε είδος.Οπότε είναι λογικό να διαφοροποιούνται ριζικά οι απόψεις σχετικά με το τί είναι τι κ τι δεν είναι...ή τουλάχιστον εγώ αυτό έχω καταλάβει μέχρι στιγμής.

52
Υπάρχουνε ένα σωρό συγκροτήματα που συνδυάζουνε διάφορες τάσεις κ που γενικά κατατάσσονται σε μία συγκεκριμένη κατηγορία λόγω του ότι έχουνε μια-μερικές φορές κ μηδαμινή-ομοιότητα με την τεχνοτροπία του εκάστοτε παρακλαδιού...αμφιβάλλω αν αυτό γίνεται συνειδητά απο την μεριά του κάθε συγκροτήματος.Τις περισσότερες φορές την δουλειά αυτή την κάνουνε οι εταιρίες κ τα περιοδικά...έτσι,όλα αυτά τα συγκροτήματα μπορεί να αποκαλούνται ως προγκρέσιβ,ως doom,ως power/speed/black/οτιδήποτε...ούτε καν οι ίδιες οι εταιρίες που προωθούν τους δίσκους αυτούς δεν έχουν καταφέρει να βρούν μια φόρμουλα για το τί ακριβώς είναι η progressive(ή οτιδήποτε άλλο),κ φυσικά ούτε κ τα ίδια συγκροτήματα φαίνεται να ενδιαφέρονται.Κ οι dream theater είναι progressive,κ οι fates warning είναι progressive,κ οι rush είναι progressive,και (γιατί όχι?)οι suffocation,death,atheist,watchtower,coroner είναι progressive...γιατί να μην είναι κ οι gathering progressive σχήμα?
Στην τελική,το τί είδος μουσικής παίζει το κλαθε συγκρότημα εξαρτάται περισσότερο απο το αυτί του ίδιου του ακροατή,έτσι δεν είναι?Για κάποιον οι gathering είναι progressive,για κάποιον άλλο μπορεί να είναι απλά ρόκ ή οτιδήποτε άλλο...

53
Όσο κουλό κ αν ακουστεί,αυτό που με τράβηξε στο μέταλ ήταν τα εξώφυλλα των δίσκων.Ήμουν-κ παραμένω-φανατικός των κόμικς.Θυμάμαι κάπου στα 13 με 14 μου που η τάξη γερμανικών μου στο φροντιστήριο έκανε διάλλειμα κ εγώ,μην έχοντας τίποτα καλύτερο να κάνω,μπήκα να χαζέψω σ'ένα δισκάδικο...κ ή ματιά μου έπεσε στο εξώφυλλο του "And justice for all" των Metallica.To άγαλμα της δικαιοσύνης μισογκρεμισμένο.να παραμένει στη θέση του με σκοινιά...αυτό ήταν.Μην έχοντας αρκετά λεφτά,ζήτησα απο ένα παλικάρι να μου το γρλαψει σε μια κασέτα.Μου το έγραψε με αντίτιμο ένα πακέτο κάμελ(τώρα δεν θυμάμαι αν ήταν σκληρό ή μαλακό...).
Τα υπόλοιπα ήρθανε απο μόνα τους...η παλιά κλασική του πατέρα μου ήταν παρατημένη σε μία γωνία του σπιτιού...μέχρι που την πρόσεξα εγώ.Μετά απο ένα περίπου χρόνο άρχισα τα μαθήματα...

54
Η progressive μουσική είναι απο μόνη της αρκετά <<αφηρημένη>> κ ανοιχτή ως έννοια...οι Gathering πλέον έχουν απωλέσει τα metal στοιχεία που είχαν στους πρώτους δυο δίσκους τους, γιατί, προσωπικά πάντα δεν θεωρώ τα κομμάτια τους απο το mandyllion κ μετά ως καθαρόαιμο μέταλ...progressive ναι,μέταλ όμως?Δεν νομίζω...
Είναι όμως ωραία μουσική απο οποιαδήποτε άποψη...οπότε τι σημασία έχει?

55
Συμπληρωματικά μπορείς να κοιτάξεις την θεωρία του Παναγιώτη Αδάμ κ το τονικό μουσικό σύστημα του Αμάραντου Αμαραντίδη. Το να παίζεις κάποιο όργανο πάντα βοηθάει...το καλύτερο όμως όργανο για να εξασκήσεις το αυτί σου είναι η ίδια σου η φωνή(ναι, ναι!).Προσπάθησε να τραγουδάς τα μέρη που θέλεις να παίξεις.Αυτό θα σε βοηθήσει να τα αφομοιώσεις καλύτερα κ με τη σειρά σου να τα μεταφέρεις στο όργανο που παίζεις. Είναι ο μοναδικός τρόπος που γνωρίζω κ που έχω δοκιμάσει για να έχεις 100% επιτυχία!

56
Όλα τα παραπάνω είναι μέσα στην διδασκαλία της αρμονίας. Αν ξεκινήσεις θα περάσεις απο όλα αυτά, καθώς είναι στην κανονική ύλη.Μπορείς φυσικά να τα βρείς κ σε βιβλία θεωρίας κ αρμονίας.Βέβαια, έχε υπόψη σου ότι είναι καθαρά θεωρητικές αναλύσεις κ μπορεί να πελαγώσεις...αρκεί να θυμάσαι πως όλα έχουν την δική πρακτική εφαρμογή.Καλή μελέτη!
 

57
Συναντήσεις / Απ: JAMMING NIGHT
« στις: 28/08/06, 10:35 »
Παιδιά είναι καλή ιδέα η συνάντηση αυτή, αλλά δεν θα έπρεπε πρώτα να κλείσετε το μαγαζί ή τουλάχιστον να ελέγξετε τα διαδικαστικά του θέματος, δηλαδή ποιά μαγαζιά είναι διαθέσιμα για τέτοιου είδους βραδιές κ μετά να το κοινοποιήστετε?
Εγώ είμαι μέσα με τα χίλια, αλλά πως θα καλυφθεί το κόστος της ενοικίασης της βραδιάς?Ένα νορμάλ μαγαζί ζητάει γύρω στα 800 ευρώ για να το κλείσεις ένα βράδυ...πως θα καλυφθούν αυτά τα έξοδα?Έστω ότι το Lazy είναι διαθέσιμο, πόσοι μπορούν να πάνε να το ξενυχτήσουν στα Βριλήσσια? Μήπως θα πρέπει να είναι κάπου πιο κεντρικά? Υπάρχει τέτοιο μέρος?
Κ αν είναι βραδιά τζαμαρίσματος, γιατί να ανέβουν μόνο συγκροτήματα, έστω κ projects? Ας ανέβει να παίξει όποιος θέλει...πάντα ένας ξεκινάει με μια ιδέα, κ κάποιος άλλος ξεκινάει να τον συνοδεύει...
Αν απλά έχω παραλήψει να διαβάσω ή μου έχει ξεφύγει κάποια σχετική απάντηση με συγχωρείτε...μ' έπιασε κ εμένα ο ενθουσιασμός!

58
Διασκέδαση / Απ: μουσικες ταινιες
« στις: 21/08/06, 08:35 »
Δες οπωσδήποτε το Ray,που αφορά την ζωή του Ray Charles...

59
Καλό να έχει κανείς αυτές τις ταχύτητες,αλλά έλεος...κιθάρα παίζεις,δεν τρέχεις στη φόρμουλα 1...ακόμα και να κατέχεις πλήρως τον τεχνικό τομέα της κιθάρας,μπορείς να παίξεις 20.1 νότες το δευτερόλεπτο( ταχύτητα Steve Vai )και να καταφέρεις να έχεις μουσικό αποτέλεσμα?
Ο Stetina, στο βιβλίο του speed mechanics for lead guitar, υποστήριξε πως σε τέτοιες ταχύτητες μένει περισσότερο η αίσθηση της εκάστοτε κλίμακας ή αρπίσματος και όχι η ίδια η μουσική φράση.Πιστεύω ότι αυτό όντως ισχύει.Μπορείς να κατασκευάσεις μια μουσική φράση σε τέτοια ταχύτητα και διατηρήσεις την μελωδία? Το καλύτερο σόλο είναι αυτό που μπορείς να το τραγουδήσεις...αυτό σου μένει κιόλας.
Βέβαια αν είσαι ο Βάι δεν έχεις πρόβλημα...

60
Κάθεστε και πιάνετε ο καθένας τον αγαπημένο του κιθαρίστα ξεχωριστά και παραβλέπετε την ουσία του θέματος: Ο κιθαρίστας μιας μπάντας δεν παύει να είναι κ μέλος της μπάντας, άσχετα με το αν είναι κινητήριος της άξονας-βλέπε ο σολέρο της παρέας- είτε απλά ο τύπος στο φόντο που γρατζουνάει τρείς συγχορδίες για όλο το κομμάτι. Όντας μέρος της μπάντας οφείλει να συνεργάζεται άψογα με κάθε μέλος της και όλοι μαζί να ενώνονται σ'ένα αδιάσπαστο σύνολο-ή αλλιώς να grooveάρουν ατελείωτα!Όλοι οι κιθαρίστες που αναφέρετε το έχουν αυτό(αν και έχω κάποιες αμφιβολίες για τον yggwie...χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι έξοχος τεχνικά, αλλά αυτή δεν είναι παρά η προσωπική μου άποψη). Πότε ακούσατε τον χέντριξ ή τον σαντάνα ή τον γκίλμορ να μην έχουν 100% αλληλεπίδραση με την υπόλοιπη μπάντα, είτε σόλαραν είτε όχι?Εκεί ξεχωρίζει ένας καλός κιθαρίστας ή κατ' επέκταση ένας καλός μουσικός.Αν η μπάντα υπάρχει εκεί μόνο και μόνο για να παρέχει το φόντο για τον μουσικό αυνανισμό του εκάστοτε σολίστα,τότε άστα να πάνε...

61
Είναι εντελώς ουτοπικό να μιλάμε για θέματα ιδιοκτησίας ή μη σε ότι αφορά την τέχνη. Απο την στιγμή που ο καλλιτέχνης εκδίδει το έργο σε οποιαδήποτε μορφή παύει να έχει την κυριότητα του.Μοιράζεται το περιεχόμενο μύνηματος του με τους αποδέκτες του...η έννοια της ιδιοκτησίας αυτόματα καταλύεται, εκτός και αν αποφασίσει να νοικιάσει το έργο του(όπως και συμβαίνει σε διάφορες περιπτώσεις). Η έννοια της πατρότητας και της ιδιοκτησίας δεν είναι απαραίτητα το ένα και το αυτό.Φαντάζεστε να πλήρωνε δικαιώματα όποιος ήθελε να παίξει μια σονάτα του Μότσαρτ?
Το να εκδίδεις ένα έργο και μετά να διεκδικείς την ιδιοκτησία του δεν είναι παρά ένα δείγμα εγωισμού του καλλιτέχνη. Αλλά όλοι οι δημιουργοί δεν είναι εγωιστές?Αν αυτό που επιδιώκει είναι η αναγνώριση του ταλέντου του το έχει καταφέρει την στιγμή που το περιεχόμενο της δημιουργίας του βρίσκει αποδέκτες. Τα υπόλοιπα είναι θέμα εμπορευματοποίησης.
Τώρα θα μου πείς ώπα ρε μεγάλε, ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να φάει?Δεκτό...αλλά μπορεί αυτό να είναι αυτοσκοπός του δημιουργού?Αυτό πάλι είναι ένα εξ'ολοκλήρου άλλο θέμα...

Σελίδες: 1 2 [3]