Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Solstafir

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7
51
Do after the gods..




Αλβέρτος Βασιλεύς περικαλώ

52
0.010 - 0.46 με μία 0,60 φοράω αυτή τη στιγμή για B :P

53
Άν μιλάμε για τήν 2228.. ζεσταίνει το θέμα!! Το intonation είναι σωστότατο, απλά θέλει γουρούνια χορδές για τήν F# τής, δέν είναι λίγοι πού επιλέγουνε χορδές μπάσσου. Δίνω videaki παρακάτωθεν που μέ έκανε να τήν κοιτάω τή συγκεκριμμένη κυρία με πολύ πολύ καλό μάτι...




Από την επαφή μου μέχρι στιγμής με 7-χορδες, σαν αίσθηση τήν καλύτερη είχανε οι Prestige 1527 (αν και ανυπομονώ να δοκιμάσω κάποτε μια 7620), μιά ΘΕΑ UV777 GR για τήν οποία καταστρώνω ήδη σχεδιο εξόντωσης φίλου, και απαγωγής τής κιθάρας, με action 0.12878646578745787484548 μm, με τήν loomis να έρχεται μετά (πιό παχύ μπράτσο, αρκετά, αλλά "με καλό τρόπο", δεν γινεται κουραστική (και καταπληκτικά ξύλα, τα 707 και το ash τα σπάνε, για να μην σχολιάσω τήν ερωτεύσιμη maple ταστιέρα), και τελευταίες και καταιδρωμένες δυστυχώς μία Jackson COW και μια ESP LTD 407 αν δέν κάνω λάθος.. Κάαατι δέν πήγαινε καλά με αυτές τίς κιθάρες... Κρίμα γτ όσο καλές είναι οι εξάρες τους, κάτι δέν πάει καλά με τίς 7ρες τους... Α, και μία Harley Benton πού τσίμπησε ένας φίλος λίγο πρίν μπeι στρατό ίσα ίσα για να μυηθεί, με 150 Ευρώ.. αυτή μάλλον θα του τη στείλουμε για να τόν κρατάει ζεστό το χειμώνα :P :P

Τήν καλύτερη έποχη πήρα τήν απόφαση τελικά να αγοράσω επιτέλους το Passion & Warfare.. :P

54
Κουκλάρα, καλορίζικη και καλόπαιχτη! Dimebucker/59? Εβένινη ταστιέρα, μαόνι, string-thru, Sperzel-όνια locking είναι αυτά που βλέπω? Πόσο σου κόστισε και πόσοι φρουροί τήν περιστοιχίζουνε? :P

55
Στίς Caparison υπάρχει παραδόξως επίσης μικτή κουβέντα. Από εξαιρετικές κιθάρες εώς και εντελώς αθλια όργανα με κακής ποιότητας ταστιερες. Παραθέτω σχετικό link, μιάς και μου έκανε εντύπωση καθώς τίς θεωρούσα εξαιρετικές δεδομένου και του κόστους απόκτησης μιας.

http://www.sevenstring.org/forum/general-music-discussion/59584-my-thoughts-some-goodies-offer-london-guitar-show.html


56
Κάτι τέτοιο δέν έχει απολύτως κανέναν νόημα για τον απλούστατο λόγο ότι μπορείς να παραγκείλεις από εξωτερικό, και μάλιστα με λιγότερο κόστος. Εθνικισμό/σωβινισμό στήν αγορά οργάνων.. δυσκολεύομαι να το πιστέψω

57
Με αυτά τα λεφτα παίρνεις κάτι κορυφαίο από evil-bay η απλα, χωρίς να θελω να γίνομαι κλισε, τη Jackson COW, τήν SLMG, και πολλές, μα πολλές RR24

58
Είναι λιγότερο από ένα χιλιοστό η διαφορά, η βασική διαφορά είναι στο πριφίλ. Οι παλιές 7620 είναι πιό C-Shaped σε σχέση με τίς 1527 πού είναι πιό flat D. Απο πλευράς κατασκευής θεωρούνται ακριβώς τό ίδιο πραγμα, και μάλιστα υπάρχουνε πολλοί πού προτιμούνε τήν 1527 από μία καινούργια Universe, όχι μόνο λόγω κόστους, αλλά λόγω λαιμού (και θεωρώ πως έχουνε δίκιο).

59
Έχεις να κάνεις, με εργοστάσιο κατασκευής, ξύλα και γενικότερα hardware που προμηθεύεται η κάθε εταιρεία, εργατικά χέρια, συναρμολόγηση, επίπεδο τεχνικών κοκ, που δέν μπορείς να ξέρεις μέχρι να τη δοκιμάσεις στα χέρια σου και τα αυτιά σου. Έχω δεί Μεξικάνικη Strat με Texas Special απάνω να ντροπιάζει Αμερικάνικη τόσο σε ήχο όσο σε playability. Λοιπόν, άν αναλογιστείτε γιατί υπάρχει όνομα στίς Αμερικάνικες και τίς Γιαπωνέζικες κιθάρες, είναι επειδή διατηρούν εδώ και χρόνια υψηλά στάνταρ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δέν υπάρχουνε και μάυρα πρόβατα..

Τό ίδιο θα συμβεί με τίς Κορεάτικες (έπιασα Schecter Loomis τίς προάλες και έχασα τόν ύπνο μου με τήν Κορεάτισσα, ΤΕΛΕΙΑ ταστιλερα και fretwork που ντρόπιαζει Jackson C.S.) και ελπίζω και με τίς Ινδονήσιες (ακούω συνεχώς εξαιρετικά λόγια για το Xiphos 7, καμμιά φορά και υπέρμετρα καλα) και Κινέζες (άν δέν απατώμαι οι Τokai δέν είναι Κινέζες?)

Υπάρχουνε πάντα και κάποιες κακοφτιαγμένες παρτίδες, κοκ.. Όπου μπορείς να έχεις τη δυνατότητα να παίξεις ένα όργανο πρίν το αγοράσεις κάντο, ειδικά όταν επενδύεις σε κάτι ακριβό.

60
Δέν ταιριάζουνε όπως πάνε με το μαόνι για παράδειγμα. Επειδή το basswood είναι γενικότερα "flat" ηχητικά, προτιμάται να μήν χρησιμοποιείς πολύ πρίμους μαγνήτες πάνω του, ειδικά emg που σχετικά με καλούς παθητικούς ακούγονται ελαφρώς "στείρα". Για τόν ίδιο λόγο δέν πολυκολλάνε και τα περισσότερα Duncan πάνω σε basswood. Οι Alnico μαγνήτες φέρουνε γενικότερα πρίμα, πού ξύλα όπως το μαόνι "εξισορροπούν" καλύτερα. Προσοχή, δέν λέω ότι το basswood δέν είναι καλό ξύλο η άτονο, απλά αφήνει πολύ περισσότερο το χαρακτήρα του μαγνήτη να βγεί πρός τα έξω επειδή είναι μπαλατζαρισμένο ηχητικά.

Ίδιοι δέν ακούγονται οι emg, αλλά επειδή είναι high gain μαγνήτες μεταφέρουνε πολύ λιγότερα χαρακτηριστικά από τα ξύλα τής κιθάρας, με αποτέλεσμα όντως μεγάλο τμήμα του ήχου από δύο διαφορετικές κιθάρες με emg να μοιάζει. Ποια χαρακτηριστικά όμως? Τo gain, το πόσο resonant είναι το όργανο από μόνο του? Το ίδιο ακούγεται μια κιθάρα με μία άλλη επίσης emg-equipped αν έχει όμως maple ταστιέρα? Ή άν είναι neck-through?
Εγώ στήν Ibanez μου EMG φοράω (και μάλιστα 18V) και νιώθω κατα καιρούς ότι με κουράζει, ενώ στή Flying V ενός φίλου μου τους λάτρευα. Και στήν πρόβα "κολλάγαμε" γτ ηχητικά δέν απείχαμε, και μέσα απο τρανζιστοράτους ακουγόμασταν περίπου το ίδιο... καλοί εξαιρετικοί μαγνήτες, καταπληκτικοί για ηχογράφηση, αλλά τίποτα δέν είναι για όλες τίς δουλειές και όλες τίς κιθάρες.

61
Οι 7620/7420 είναι οι "πρόγονοι" της σημερινής 1527. Η ίδια η Ibanez λέει οτι η 1527 είναι η "prestige" ονομασία τής 7620, και από πλευράς προδιαγραφών είναι απόλυτα ίδιες με μοναδική διαφορά ότι οι 7620/7420 έρχονταν με Dimarzio "New7" η τους Blaze II. Συγκεκριμμένες διαφορες εντιοπίζονται μονάχα στόν λαιμό και στό προφιλ, με τισ 1527 να είναι ελάααχιστα πιο "στρογγυλεμένες" αλλά και πάλι απιστευτα λεπτές και βολικές, ενώ άλλες διαφορές εντοπίζονται στίς ρίγες στο λαιμό (πχ, οι 7620 του '99 δέν έχουνε, απο κεί και πέρα είχανε 5pc λαιμό με Bubinga/Wenge stripes, όπως και οι σημερινές 1527).
Σημαντικός παράγοντας στήν επιλογή σου να είναι το γεγονός του οτι όσο απίστευτη κιθάρα παιχτικά είναι, θα χρειαστείς σίγουρα μαγνητες, οπότε υπολόγισε άλλα 150-200 Ευρώ (εκτός άν ξεφύγεις και πάς σε Bare Knuckles η Lundgren μαγνήτες). Απέφυγε τα Active (EMG και basswood δέν τα πάνε ιδιαίτερα καλά), αλλά με ένα σετ DiMarzio νομίζω θα κναέις απίστευτη δουλειά. Τελος όλες οι 1527, και γενικά όλη η Prestige RG σειρά κατασκευάζεται στήν Ιαπωνία, με τήν S να έχει φύγει Κορέα, και ορισμένες πλεόν στήν Ινδονησία (ωστόσο δοκίμασα πρόσφατα μία Ινδονησαία 7320 και ήτανε φανταστική).

Κοίτα για τυχόν μεταχειρισμένες στο ebay, ίσως βρείς σε τιμές κάτω τών 1000 Ευρώ ακόμα και Universe του '99 (οι μετα του '03 έχουνε διαφορετικό λαιμό, αλλά αυτό είναι αι θέμα προτιμήσεων). Άυτή τη στιγμή η μοναδική εταιρεία που στα λεφτά χτυπαέι τήν Ibanez sta 7xorda είναι η Schecter, ωστόσο ακούγονται και πολύ καλά λόγια για τίς Agile (Rondo Music), στα λεφτά τους δύσκολα θα βρείς κάτι καλύτερο.
Όσο για τίς 1077 και 2027 (τήν Ευρωπαική έκδοση τής 1077).. αχχχ.. απλά άπιαστα όνειρα.

Και κάτι τελυταίο. Συχνα πυκνά εμφανίζονται στο ebay J Customs τής Ibanez. Μιλάμε για τα απόλυτα όργανα από ποιοτικής, ηχητικής άποψης αλλά και εμφάνισης. Τον τεέυταίκο μήνα έχω δέι μόνο 6χορδες, αλλά άν πάρει το μάτι σου καμμιά 8427, κάνε τό έγκλημα και δώσε τα λεφτά. Χωρίς να έχω δέι ποτέ η παίξει από κοντά μια J Custom, μόνο από αυτα που διαβάζω, καί ξεροντας την ποιότητα τών Prestige είναι κρίμα να μήν δώσεις τα 1400-1500 τη στιγμή που με τα ίδια λεφτά παίρνεις στήν Ελλάδα μία οποιαδήποτε Prestige.

Αυτά από εμένα και ελπίζω να μη σε μπέρδεψα, καλές αγορές, και "stay low n heavy" :)

62
Απέφυγε τούς πολύ high output μαγνήτες (Ξεχνάς X2N).. Δεδομένου ότι το ξύλο του σώματος είναι Agathis (μία φτηνή ενελλακτική του μαονί) θεωρώ πώς για μελώδικο rock/metal o συνδυασμός JB/Jazz η JB/59 είναι ο βέλτιστος. Ποτενσιόμετρα, τα κλασσικά 500k α πρέπει να κάνουνε τη δουλειά. Το push/pull η coil split είναι αποκλειστικά δική σου επιλογή, πηγαίνοντας τήν σε ένα καλό μάστορα φαντάζομαι θα σου προτείνει κι αυτός πράγματα.

Τυχαίνει να ετοιμάζω αυτό τόν καιρό μία Ibby με Agathis σώμα και JB/Jazz, επειδή είναι πολύ μουντό το ξύλο, να "φωτίσει" λίγο, και split. Όταν τήν σουλουπώσω θα ανεβάσω samples.

63
Ζημιά στο ξύλο αυτό καθ'εαυτό δέν πρόκειτια να προκληθεί από λάδι, ειδικά λεμονέλαιο. Μόλις τό ξύλο δέν μπορεί να "τραβήξει" άλλο λάδι (κορεσμός), απλά το αποβάλλει.

64
Είναι από τούς δυνατότερους passive που έχει κυκλοφορήσει, μαζί με τόν Invader τής SD, πάνω από EMG, τρελό output, μπορείς όταν δέν θές να ακούγεται να ανάβεις φώτα χτυπώντας powercords, με το Voltage πού δίνει. ;Hταν επιλογή του Chuck Schuldiner (επιτέλους η BC Rich έβγαλε τα Stealth!!)
Δέν θα έβαζα TZ στόν λαιμό. Air Norton είναι ο υπέρτατος neck μαγνήτης..

65
Δεν το συζητάω. Το Air Guitar είναι απλά εμπνευσμένο. Πρέπει οπωσδήποτε να δείτε το βίντεο στη σελίδα που παρέθεσε ο Βασίλης... ;D






Εεε.. συγνώμη!! Σε 7-χορδη βγαίνει???

66
Jason Becker είπαμε?
Ντροπή ρε...

67
Στο headstock πιό πολύ επηρρεάζει η γωνία πού κάνει η χορδή πάνω στό nut, πρός τό κλειδί της, παρά άν είναι reversed ή όχι, η ακόμα και το βάρος τών κλειδιών. Σε κιθάρες με locking nut οι διαφορές αυτές εξανεμίζονται.

Δοκίμασα πρόσφατα μία ανακατασκευασμένη Kramer με λοξό JB γέφυρα.. Χρειάστηκα οξυγόνο και άλατα για να ανακτήσω τίς αισθήσεις μου, μετά το σόκ. Απλά κατάλαβα τί κιθάρες έφτιαχναν στή δεκαετία του 80...
Άν δέν απατώμαι, ο EVH είχε λοξό μαγνήτη(;) Διορθώστε με αν λανθάνω..

68
Άν πάς να πάρεις Gibson θα σου πώ να κοιτάξεις και να ακούσεις τον DirtyFingers στή γέφυρα (Άκου τίς κιθάρες στό 1987 τών  Whitesnake - φάση Still of the night)

71
Εγώ καμμενος είμαι με τίς Ibanez, αυτή, λίγο "κάπως" μου φαίνεται... Δέν θα βάλουνε ποτέ μυαλό οι Γιαπωνέζοι...

72
Θυμίζουνε Warr!

Για όσους δέν έχετε δεί, (γιατί σίγουρα θα υπάρχει μέσα στο forum κάπου)
http://www.warrguitars.com/

73
Πολύ ωραίες, έχουνε ένα φωτεινό, edgy χαρακτήρα, που κολλάνε στίς Gibson. Σε αντίστοιχο περίπου ήχο είναι και οι DR high beams, ίσως ένα κλίκ καλύτερες

74
Περικάρπιο όπως και δήποτε, ειδικά άν παίζεις καλοκαίρι. Τρελαίνομαι και μόνο στή σκέψη τής υγρασίας πάνω στήν κιθάρα.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7