Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - analogio

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 15
51
bassman(sticky fingers!), φυσικα θα συμφωνησω μαζι σου, εφ' οσον ακουγες τους γονεις σου δηλ. εφ' οσον εδινες σημασια στο λογο που σου ελεγαν και δεν τηρουσες επιδεικτικη σταση περιφρονησεως προς αυτους που σε αγαπουν κι ενδειαφερονται πραγματικα για σενα και δια της πειθους βρησκατε ακρη σε συγκεχυμενες καταστασεις, τι να το κανεις το ξυλο ;; το ξυλο χρειαζεται οταν ολα τα διαλογικα διδακτικα μεσα εχουν αποτυχει ολοσχερως στην πραξη, αφου κι εσυ το λες, οτι εξαντλησες ολα τα μεσα αποφυγης και τοτε αναγκαστηκες και αμυνθηκες, το  παιδαγωγικο ξυλο οπως σωστα το χαρακτηριζει ο Germ1984 αυτο το νοημα εχει, δηλ. να αποφυγει τα χειροτερα, θυμαμαι ενα καθηγητη γυμναστικης που εβγαινε στην αυλη και κρατουσε βιτσα για να τον δουμε, αντε πηγαινε τωρα εσυ να κανεις μαγκιες στο μαθημα του, τοτε δεν υπηρχαν τα σημερινα κοινωνικα και νομικα πλαισια, ο καθηγητης ηταν ελευθερος να αμυνθει και δια ξυλοχειριας, σημερα ο μαθητης κρατα βιτσα κι ο καθηγητης φοβαται, αυτο και μονο δειχνει απλη αντιστροφη των ορων και απλουστατα δειχνει οτι ενας απο τους δυο θα φαει ξυλο, αν δεν το κανει ο ενας θα το κανει ο αλλος, φαυλος κυκλος, αλλα πιο σωστο βλεπω να δερνει ο δασκαλος τον μαθητη κι ο μπαμπας τον υιο, παρα να δερνει ο μαθητης τον δασκαλο και ο υιος τον πατερα, οι αρχαιοι παιδαγωγοι εδερναν και μαλιστα χρησιμοποιουσαν βεργες απο μαγουνα, μαγουνα είναι ο ναρθηκας, μεσα σε στελεχος ναρθηκα μετεφερε ο Προμηθεας το πυρ που εκλεψε από τον Δια, το φυτο ναρθηκας ή μαγουνα μοιαζει πολύ με τον μαραθο και λαχανευεται δηλ. τρωγεται σε σαλατα όταν ο βλαστος είναι νεαρος την ανοιξη, μπορει να χρειαστεις ναρθηκα γι΄αυτό σου δινω τα σημαδια αναγνωρισης, δεν είναι δυσευρετος τον χρησιμοποιουν ως θυρσο δηλ. σκηπρτο κι οι βακχευοντες, δηλ. οι εν εκστασει, γεια χαρα κι ευχαριστω για τις απαντησεις  bassman(sticky fingers!), Germ1984 και MACMISIAS α ρε χαζομπαμπα,  ;D

52
MACMISIAS, κι αν το παιδι δεν παιρνει απο λογια και παραδειγματα, τι κανεις ;; καθεσαι και απολαμβανεις το παιδι σου να διαπλαθεται και να ζυμωνεται με την κακια ;; στη δικη μου γενια, δηλ. πενηνταρηδες, τρωγαμε ξυλο και δεν συνεχιζαμε, το παιδι ευκολα εμπνεεται απο φοβο, δεν τολμα να το ξανακανει και ολα τελειωνουν εκει, ξυλο επιμελες και προετοιμασμενο (οχι χαστουκι, οχι προσωπο, οχι αυθορμητη ή παρορμητικη ενεργεια της στιγμης) θεωρειται αποτρεπτικο του κακου και παραδειγματιζει επωφελως, αυτο που κανουν σημερα οι γονεις ειναι πολυ χειροτερο, σαν να λεμε τρεφουν στον κορφο τους φιδια,


53
papous, εμεις καναμε αρχαια στο γυμνασιο αλλα εγω δεν προσεχα και πολυ, τωρα στα γεραματα αρχισα να εντρυφω στη μελετη της αρχαιας ελληνικης και θα συνεχισω οσο μπορω, πιθανον η παραφραση που εκανα να εχει καποια λαθη, το μεν-ουν, μενουν, ως απαντηση σε ερωτηση σημαινει ναι ειναι αληθεια αυτο που λες, αλλα το μενουν μαζι με το γε, μενουν γε, δεν θεωρειται απλη επιδοκιμασια αλλα διπλασιασμος και ενισχυση της βεβαιωσεως, ναι ... και οχι απλως.... αλλα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο, ο συγγραφεας ποιος ειναι ;; στα αλλα που λες συμφωνω, τα οψωνια της αμαρτιας θανατος, δηλ. ερχεται η ωρα που πονηρευομενοι επι του αδικεισαι και φαυλοι ευημερουντες και ευπραγουντες λαμβανουν τον μισθο τους οπως τους αξιζει συρομενοι σκωληκες χαμερπεις μπροστα στο αφεντικο τους, ολα εδω πληρωνονται, και τα καλα και τα κακα που κανει ο καθενας, στο ακεραιο, πιστευω οτι τα νεα παιδια σιγα-σιγα θα βρουν τον δρομο τους,

54

Πολλώ διαφέρει πολιτεία πολιτείας αγαθή φαύλης, νομοθέται δε ποιούσιν ταύτη. Οι γαρ νομοθέται τους πολίτας εθίζοντες ποιούσιν αγαθούς, και το μεν βούλευμα παντός νομοθέτου τούτ’ εστίν, όσοι δε μη αυτό ποιούσιν αμαρτάνουσιν.

Περί δε πολέμου και ειρήνης την δύμαμην ειδέναι της πόλεως, οπόσην τε υπάρχει ήδη και πόσην ενδέχεται υπάρξαι, έτι δε περί φυλακής της πόλεως μη λανθάνειν πως φυλάττεται, αλλά και το πλήθος ειδέναι της φυλακής και το είδος και τους τόπους των φυλακτηρίων, ίνα τους επιτήδειους άνδρες τηρώσι μάλλον.

Άρτι δε πολλώ μάλλον τω αγαθώ απέχει ? Μενούν γε.
Εωρακώς παις βιτρίνα τινά θεώρει έσοπτρον πολιτείας γενόμενον. Δι ο θραύει αυτό."


ΠΑΡΑΦΡΑΣΙΣ ΕΙΣ ΤΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΠΟΥΛΙΟΥ

"Η πολιτεια που με δικη της θεληση οικοδομει αγαθες συνειδησεις και στηριζει συνελευσεις ελευθερων και χρηστων πολιτων, παρουσιαζει σε πολλα σημεια σημαντικες διαφορες συγκρινομενη με την πολιτεια πονηρων και αλαζονων. Το εργο αυτό της διαμορφωσης συνειδησεων στα πλαισια της πολιτειας, ανηκει πρωτιστως σε νομοθετουντας βουλευτας. Οι βουλευται νομοθεται διατηρουν την πρωτοβουλια και εάν μεν το θελησουν μπορουν να δημιουργησουν ηθος στον πολιτη υπερ του αγαθου. Η αποφαση και η θεληση για αποφαση ανηκουν ισοδυναμα σε καθενα που εχει εκλεγει νομοθετης, ανεξαρτητως εαν ο νομοθετης αυτος αγωνιζεται υπερ αγαθης ή χυδαιας πολιτειας. Αυτοι όμως οι νομοθετες που δεν επιλεγουν να αγωνιστουν υπερ της αγαθης πολιτειας είναι εξακριβωμενο ότι αποτυγχανουν βαρυνομενοι (βλεπε κωστακης).

Οσον αφορα τα ζητηματα πολεμου και ειρηνης, θα πρεπει να γνωριζομε ποια δυναμη εχει η πολη, να γνωριζομε τη δυναμη που ηδη διαθετει αλλα και τις εφεδρειες που μπορει να συγκεντρωσει, ακομη δε για τα μεσα που διαθετομε για την προστασια της πολεως δεν θα πρεπει να κανομε λαθος υπολογισμους, αλλα θα πρεπει να γνωριζομε επακριβως και τον αριθμο και το ειδος και τον τοπο των φυλακων, ώστε να ειμαστε σε θεση αμεσως να αντιδραμε και να αποκλειομε εκει επι μεγαλο διαστημα τους δεξιοτεχνας του αρπαγδην (=αρπαχτης)

Τωρα αυτή τη στιγμη που συζηταμε, ποσο πολύ απεχομε από το αγαθον ;; ουφ, όχι απλως πολύ, αλλα πολύ και βαλε κι άλλο.

Ένα νεαρο παιδι βλεποντας μια βιτρινα, του φανηκε σαν να κυτταζε ολοκληρη πολιτεια μεσα σε καθρεφτη, με αποτελεσμα χωρις πολυ σκεψη να καταθρυμματισει τον καθρεφτη"

παπους, πετυχημενη η παραφραση ;;

παιδια, οι διαφορες γνωμες που εκφραζονται στις συζητησεις αυτές είναι όπως δυο παραλληλες ευθειες, μπορει να συναντηθουν στο απειρο, ο νοων νοητω,



55

Πρέπει να καταλάβεις ότι διεφθαρμένος σ' ένα τέτοιο σύστημα ηθικής σαν αυτό που λες ότι έχουμε είναι ο τίμιος. Αυτός αποκλείνει από την ηθική που λες ότι έχουμε ως κοινωνία.


Πολυ σωστη κουβεντα, οδοιπορος συναντησε την αληθεια στην ερημο και την ρωτησε "γιατι μενεις εδω μονη ;;" γιατι, απηντησε η αληθεια, τον παλιο καιρο "παρ' ολιγοις ην το ψευδος, νυν δε εις παντας τους ανθρωπους εστιν", και ποιο ειναι το χειροτερο απο τα δυο ;; μια μικρη μεριδα διεφθαρμενων ή απαντες διεφθαρμενοι ;;

56
Αναλόγιο, μήπως όμως έχουμε παγκόσμια διακυβέρνηση ήδη?

Πιθανως εννοεις τον ΟΗΕ. Υπο μιαν εννοια ειναι αληθες οτι ηδη υπαρχει παγκοσμια διακυβερνηση, διενεργουσα ατυπως και ανευ της αμμεσου εγκρισεως της λαικης ψηφου, 

57
Κατα τη γνωμη μου παγκοσμιοποιηση σημαινει παγκοσμια κυβερνηση, αυτη ειναι η ουσια του φαινομενου, προς τα εκει βαδιζει και αν δεν υπαρξει ισχυρος και αναποδραστος κλονισμος του συστηματος πλοηγησης, δηλ. αν δεν γινει προσκρουση σε βραχους και υφαλα λογω κακοκαιριας ή λογω μαλ@@@ιας, εκει θα καταληξει, τα αλλα δηλ. εμπορια, τραπεζες, συνεργασιες, πολιτιστικα, αποτελουν τις απαραιτητες προυποθεσεις για την επιτευξη του στοχου, μην ξεχναμε οτι χρειαστηκαν δυο παγκοσμιοι πολεμοι για να ανοιξη ο δρομος,

58
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Παρελάσεις
« στις: 15/11/09, 23:54 »
faser, για τον μαρξ κερδος είναι υλοποιηση υπεραξιας, κερδος είναι το συγκεκριμενο που λαμβανει χωρα ως ανταλλαγη στην αγορα, υπεραξια είναι το αφηρημενο πριν την αγορα, αυτό που συμβαινει στην παραγωγη αποτελεσμα των παραγωγικων σχεσεων, τι δημιουργει υπεραξια ;; τα αγαθα παραγωγης (μηχανες), εγκαταστασεις, πρωτες υλες, κεφαλαια κινησεως, δεν προσθετουν αξια, απλα μεταβιβαζουν την αξια τους στο προιον, δηλ. ο παραγωγος δαπανα 10 ευρω πετρελαιο, στην τελικη τιμη του προιοντος που πουλα στην αγορα θα υπολογισει 10 ευρω, κατά τον μαρξ μονο η εργατικη δυναμη δημιουργει υπεραξια, γιατι ;; διοτι ο βιομηχανος δαπανα 10 ευρω για μεροκαματα αλλα η εργασια αποδιδει όχι παραγωγη 10 ευρω αλλα 20, 50, 100, 1000 ευρω, αυτή είναι η υπεραξια η οποια υλοποιειται ως κερδος στην αγορα, η αξια της εργασιας, όπως σωστα λες, υπολογιζεται όπως όλα τα εμπορευματα σε ωρες εργασιας, ποσες ωρες εργασιας χρειαζεται για να συντηρηθει η εργατικη δυναμη ;; αυτό είναι ο μισθος του εργατη, με τα σημερινα δεδομενα του πολιτισμου και της τεχνολογικης εξελιξεως, αρκουν ολιγα λεπτα της ωρας ημερησιως για να παραχθουν τα απαραιτητα αγαθα συντηρησης κι επιβιωσης, το υπολοιπο οκταωρο είναι υπεραξια, θελω να πω ότι η υπεραξια δεν είναι μονο θεμα ότι ο εργατης υποχρεωνεται να δουλευει 12 αντι 8 ωρες, τα αγαθα που χρειαζεται για να ζηση μπορει να παραγονται και σε 1 ωρα, οι υπολοιπες 7 ωρες εργασιας παραγουν το πλεονασμα, το υπερπροιον το οποιο καρπωνεται ο ιδιοκτητης των μεσων παραγωγης,

59
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Παρελάσεις
« στις: 15/11/09, 22:03 »
Μπορεί όμως ο άνθρωπος να λειτουργήσει χωρίς την χρήση συμβόλων? Αυτό είναι το μέγα ερώτημα...

χωρις συμβολα δεν μπορει να λειτουργησει ο ανθρωπος, ο κοσμος ειναι  αναπαρασταση, σκηνη πας ο βιος και παιγνιον, και τα γραμματα που γραφομε συμβολα ειναι της διασκεπτικης ενεργειας, χωρις χρηματα ομως συμβολα αγοραστικης δυναμεως, ειναι ολοφανερο οτι μπορει να ζησει, διοτι η μηλια ή η αγελαδιτσα δεν ζηταν χρηματα για μηλα και γαλα, δεν συμφωνουν ομως οι γυναικες, τι να κανομε τωρα, ετσι ειναι και δεν αλλαζει,

Θεωρώ λοιπόν λανθασμένο το σκεπτικό ενός φιλοσόφου όταν πρεσβεύει την βία για την εξολόθρευση των υποτιθέμενων φυσικών εχθρών του, ενώ δεν πρεσβεύει την επίσης με βίαιο τρόπο καταστροφή των βασικών συμβόλων κυριαρχίας τους (όπως ο ίδιος τα αναφέρει), αλλά την χρησιμοποίησή τους.

εδω ταιριαζει το, εκτοθι την Ελενη, ενδοθι την Εκαβη, δηλ. εξω κουκλα, μεσα πανουκλα,  :)

αυτα που αναφερω για τον μαρξ προερχονται απο ιστορικη μελετη, η καταγωγη του μαρξ εχει αρχαια ραββινικη ριζα, ο παππους του μαρξ ηταν διακεκριμμενος δια την σοφια του ταλμουδιστης, στην οικογενειακη εστια ο νεαρος μαρξ παρακολουθει εβραικα κηρυγματα περι παραδοσεως της παγκοσμιου κοινοτητος στους εβραιους, περι αποκλειστικης κατοχης των αγαθων υπο των εβραιων, ο Baruch Levy σε επιστολη του προς τον μαρξ αναφερει καταργηση συνορων και παγκοσμια αστικη διακυβερνηση ανευ αντιπολιτευσεως με ηγετας εβραιους πολιτες, «εφ’οσον κατά κυριον λογον εχει επιβληθει στις εργατικες μαζες μια σταθερη ηγεσια εξ ιδιων εργατων, τα εθνη και οι κυβερνησεις τους (σαν να λεμε ΟΗΕ) απαρτιζουσες την Οικουμενικη Δημοκρατια (republique universelle) θα μεταβιβασθουν σε χερια ισραηλιτων χαρην της νικης του προλεταριατου», στο παρισι ποιος υποδεχεται και περιθαλπει τον μαρξ ;; henri heine, γερμανος μεγας λυρικος ποιητης και λογογραφος, ισραηλιτικης καταγωγης, οπαδος του σοσιαλιστη σεν σιμον και φανατικος χριστιανοκατηγορος, καθενας βγαζει τα συμπερασματα που ζητα, σ’ ένα στελεχος του κκε και την υπογραφη του μαρξ να φερεις ως τεκμηριο, θα αντιποιηθει πλαστογραφια, τι να κανομε, ετσι είναι αυτά, ο κοσμος θα παραμεινη εσαει διηρημενος, λεω παντως ότι μπορει και να σφαλλω,

60
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Παρελάσεις
« στις: 14/11/09, 14:58 »
papous, μου αρεσε η περιγραφη των συμβολων ως αντικειμενοποιηση υποκειμενικων αντιληψεων,
τωρα για το χρημα που αναφερεις, ο μαρξ θεωρει το χρημα γενικο ισοδυναμο για προιοντα που εχουν ανταλλακτικη αξια, δηλ. εμπορευματα, δεν θυμαμαι ακριβως αλλα νομιζω οτι στο τελος δηλ. στην αταξικη κοινωνια καταργειται το χρημα, οι ανθρωποι ολοι ειναι αδελφια, η κοινωνια αγια κι ετσι δεν χρειαζεται ελεγχος και επιτηρηση μεσω εντυπων χαρτονομισματων, στην πραγματικοτητα ειναι μια συστηματικη προσπαθεια συγκεντρωσης απολυτης εξουσιας, ολο το χρημα θα το εχει ενας και κανενας αλλος, ελα ντε ομως που δεν μπορουν να συμφωνησουν μεταξυ τους ποιος θα το εχει κι οι συντροφοι κραταν ολοι κι ενα συντροφικο μαχαιρι, για τους προδοτες.

61
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Παρελάσεις
« στις: 13/11/09, 21:31 »
papous, μπορει να εχεις δικιο, υπαρχουν όμως πολλες αποψεις με ιδιαιτερη βαση, αναφερω τα εξης, η 1η διεθνης ιδρυθηκε στην αγγλια στο saint martin’s hall από τον μαρξ και το ακροατηριο του μαρξ φτωχοι εργατες προλεταριοι, ο ερανος την νυχτα αυτή συγκεντρωσε 3 λιρες στερλινες, ο τιμιος ταμιας της διεθνους οργανωσεως, ουδεποτε συγκεντρωσε στα επομενα χρονια ποσο υπερβαινων τις 200 στερλινες, στο συνεδριο της διεθνους στη Λωζαννη (1867) διαπιστωνεται ότι ηδη από τον δευτερο χρονο της λειτουργιας της οργανωσεως παρεχονται παγκοσμιως επιδοτησεις σε επαναστατικα κινηματα της ταξεως των εκατομμυριων στερλινων, μονο για αμερικη υπαρχει ελεγχος τσεκ 300.000 ντολαρς προς υποστηριξη απεργων μεταλλοβιομηχανιας, ποθεν εσχες των κεφαλαιων ;; οι προλεταριοι διαθετουν κεφαλαια ;; κι αλλο μυστηριο, λιγοι μηνες περασαν από την ιδρυση της διεθνους και εμφανιστηκαν παραρτηματα σε ολο τον κοσμο εως την αυστραλια, αυτό σημαινει προυπαρχων στημενο διεθνες δικτυο,

62
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Παρελάσεις
« στις: 12/11/09, 19:48 »
παπους, ανοιξα κι εγω να διαβασω παρελασεις και βλεπω μαρξ.

οσον αφορα πολιτικη δραση εν συνδυασμω με θρησκευτικες δοξασιες, ο Μαρξ ειναι εξεχων κομματι της διεθνους μασονιας, η οποια ως γνωστον υποκινειται απο εβραιους (το ιδιο και ο συντροφος λένιν και τοσοι αλλοι αυτοσχεδιοι επαναστατες της θεωριας του προλεταριατου), ως φιλοσοφος ουδεν πρωτοτυπο και αξιολογο, μονοτονη επαναληψη σε γερμανικη γλωσσα της υλοκρατικης ακολουθιας (με πρωτυπο τον επικουρο), στα οικονομικα δηλ. ιστορια παραγωγικων σχεσεων και αναλυση κεφαλαιοκρατικου συστηματος ο μαρξ δεν παιζεται, ειμαι απο τους ελαχιστους στην ελλαδα που εχουν διαβασει το κεφαλαιο (ποσοι ειναι ;; δεκα ;; ισως και κανενας), η μαρξιστικη θεωρια της υπερ-αξιας ειναι τελεια περιγραφη-αναλυση της παραγωγικης μηχανης που λεγεται κεφαλαιο και των παραγωγικων σχεσεων του καπιταλιστικου συστηματος,

63
Αναλόγιο, ο Θεός είναι πανταχού παρών, αλλά με ποιά έννοια? Είναι το ίδιο το σύμπαν, η ουσία του δηλ? Το σύμπαν φέρει την σφαγίδα του δημιουργού του? Είναι άχωρος?

Όσο για το "κέντρο", νομίζω ότι οδεύεις προς το "ακίνητον κινούν", ή στο "δώς μοι παν στω και τα σύμπαντα κινήσω" (σε παράφραση)

papous, ναι σωστη παρατηρηση, ο θεος δεν ειναι αυτο το ιδιο το συμπαν, φυση και ανθρωπος, ολο το συμπαν, ειναι δημιουργηματα του θεου, δηλ. δημιουργηματα της θειας ενεργειας, η ουσια του θεου ειναι απροσιτη και ακαταληπτη, δηλ. μπορουμε να γνωρισομε ολα τα οντα, το ειναι του θεου δεν μπορουμε να το γνωρισομε, θεον φρασαι μεν αδυνατον, νοησαι δε αδυνατοτερον, αναμεσα στα δημιουργηματα και στο θεο δεν υπαρχει απολυτως καμμια ομοιοτης, απειρον το μεσον, δηλ. αναμεσω δημιουργηματος και δημιουργου υπαρχει το απειρον, επομενως αθεωρητος και αχωρητος ο θεος, ουτε θεωρειται δηλ. δεν μπορει να ιδη κανεις γυμνη τη θεοτητα, ουτε χωρειται πού, δηλ. δεν ειναι σε ενα τοπο αλλα πανταχου παρων, αυτη ειναι η ορθοδοξη διδασκαλια, ταυτιση θεου και κοσμου δηλ. εν το παν, λεγεται πανθεισμος, (αυτα τα ξερεις βεβαια, αλλα επι τη ευκαιρια ας τα δουν και τα αλλα παιδια),
ξερεις ποσα βιβλια εχω να κατεβασω τωρα ;; (βαφω το δωματιο)  :)



 

64
Θεωρητικά, κέντρο του ενός συστήματος αντικειμένου-υποκειμένου, είναι το υποκείμενο: Κέντρο του κάθε τι, είναι ο παρατηρητής του. Αυτός που παρατηρεί και αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω του, με βάση τα αισθητήρια του και την νοημοσύνη του.
Αλλά δεν βρίσκω νόημα στο να ψάχνουμε για "κέντρο του σύμπαντος" φιλολογικά-θρησκειολογικά (ούτε πιστεύω οτι υπάρχει).

βραζιλης, σωστη η θεωρηση, στο κεντρον του συστηματος βρισκεται το υποκειμενο-παρατηρητης, σε οποιο μερος της γης σταθει, σε ολη τη γη οπου βρεθει, ο παρατηρητης θα βρισκεται στο κεντρο, τι κεντρο ;; φυσικο κεντρο, τινος παρατηρησις ;; του οριζοντος κοσμου, γινεται ποτέ ο παρατηρων να βρισκεται εκτος κεντρου παρατηρησης ;; δεν γινεται διοτι εκει οπου σταθει εκει κεντρον οριζοντος, το παρατηρουμενον βεβαια ειναι τμημα του ολου, δεν ταυτιζονται παρατηρουμενος κοσμος και συμπαν, εαν δεχθουμε οτι ανθρωπος διφυης εκ φυσικης και νοερης ουσιας συγκειμενος, δηλ. σωμα και λογικη ψυχη, το ερωτημα ειναι εκτος φυσικου κεντρου πρεπει να θεωρησομε και νοητο κεντρο,

65
επειδη δεν ειχα απαντηση στα δυο τελευταια μηνυματα μου, δεν βλεπω καποιον συγκεκριμενα να απευθυνθω, δηλ. δεν διατιθεται συνομιλητης, επομενως απευθυνομαι γενικως και αοριστως,
 
ως προς την εννοια του κεντρου, κινηση σημαινει κεντρον, χωρις υπαρξη κεντρου δεν είναι δυνατον να παραχθη κινησις, όλα τα σωματα εν τω διαστηματι επιβαινουν κινησεως, δηλ. τα παντα διαγραφουν κινηση ή μαλλον κινησεις, η γη, ο ουρανος, η σεληνη, ο ηλιος, ο γαλαξιας, το συμπαν κινουνται, αυτό σημαινει ότι υπαρχει κεντρο, την κατά τοπον κινηση ο αριστοτελης την ονομαζει "φορά",

ως προς την εννοια "ανθρωπος", ο ανθρωπος θεωρειται κεντρον της δημιουργιας υπο την εννοιαν ότι, ως το τελειοτερον δημιουργημα του θεου, αποτελει τον σκοπο της δημιουργιας, στον ανθρωπο συγκεφαλαιωνονται ολο το συμπαν, φυσικο και υλικο, μετα του λογου της υπαρξεως, δηλ. ο ανθρωπος συνδυαζει φυση, υλη και λογο υπαρξεως, η κεντρικη θεση που κατεχει στη δημιουργια σημαινει ότι ο ανθρωπος αναφερει ολη σύμπασα την δημιουργια στον δημιουργο,

και κατι άλλο, ο θεος είναι πανταχου παρων, δηλ.οπου τον ζητησεις εκει θα τον βρεις, δεν υπαρχει στον εξωτερικο κοσμο, τοπικα διορισμενο κεντρον υποδοχης,

66
Προηγουμενως πρεπει να διασαφηνισεται τι εννοειται κεντρον συμπαντος κοσμου, παραδειγμα, θεωρουμε το ανθρωπινο σωμα, κεντρον εκτασεως ειναι ο ομφαλος, δηλ.το επιθυμητικον, κεντρον ζωτικον φυσικης ουσιας ειναι η καρδία, το θυμικον, κεντρον νοερας ουσιας και γνωστικων ικανοτητων ειναι η κεφαλη, το ηγεμονικον, η κεφαλη ως προς τον ομφαλο ειναι ακρον, κτλ. δεν ταυτιζονται τα θεωρουμενα κεντρα, τι εννοειται λοιπον κεντρον συμπαντος κοσμου ;; το εικονισμα του συμπαντος στο κεφαλι μας ;; το εξωτερικο συμπαν που βλεπομε ;; κεντρικον σημειον εκτασεως ;; αρχην κινησεως ;; τον υλικον κοσμον ;; τον νοητον κοσμον ;; τον παρατηρηρουμενον κοσμον ;; ολα μαζι ;; τιποτα ;;

67
Ο ηλιος ειναι ενας, αυτος που βλεπομε.
Του ΠΑΣΟΚ εννοείς;; :D

faser, τι ερωτησεις παιδι μου ;; υπαρχει κι αλλος ηλιος ;; ενας ειναι ο ηλιος που φωτιζει ολη τη γη, η σημαια του πασοκ,

68
Tο ότι ο ιδιος ο Θεός κατέβηκε στη Γή,χλευάστηκε,βασανίστηκε και τελικά σταυρώθηκε από τους ανθρώπους και μάλιστα από τους ίδιους τους κήρυκες του νόμου του Θεού  δεν σας συγκινεί?
Εσένα σου φαίνεται να τους συγκινεί;
Και ο ΝΕΜΟ ήταν συγκινητικός, πιστεύει κανείς στον Marlin?


...lol, κοίτα συγχρονισμός! :P
Tο ότι ο ιδιος ο Θεός κατέβηκε στη Γή,χλευάστηκε,βασανίστηκε και τελικά σταυρώθηκε από τους ανθρώπους και μάλιστα από τους ίδιους τους κήρυκες του νόμου του Θεού  δεν σας συγκινεί?

Σίγουρα, αλλά όχι περισσότερο από τη Χιονάτη και τους 7 νάνους...
Έρχεται κάποια στιγμή φίλε Germ αργά ή γρήγορα στη ζωή του ανθρώπου η ώρα που δίνει τις απαντήσεις μόνος του σε αυτά τα ερωτήματα...Όταν ξεφεύγει από την εγωισμό του και γίνεται ταπεινός...Όταν ξεφεύγει από τις εξυπνάδες και γίνεται σοφός...Όταν ξεφεύγει από τις ιδεολογίες και γίνεται ανθρώπινος...Όταν αισθάνεται περισσότερο παρά σκέφτεται...Όταν με λίγα λόγια γνωρίζει το Θεό. Ο καθένας μας λοιπόν θέλει το χρόνο του για να Τον γνωρίσει...Μέχρι τότε αυτό που μπορείς απλά να κάνεις είναι να λες "ο.κ παιδιά εγώ πιστεύω".

Υ.Γ Τα παραπάνω αφορούν  τα παιδιά που δεν πιστεύουν, αλλά πολύ περισσότερο  εκείνα που πιστεύουν...

Φίλε MAC το να πιστεύεις στο Θεό στην εποχή μας κ να το δηλώνεις θεωρείται γραφικότητα,αδυναμία και σε μερικά χρόνια ίσως να θεωρείται και ψυχική νόσος...
Σε αυτό το σημείο έφτασε ο αχάριστος και λαίμαργος άνθρωπος.Αφού κατέστρεψε το περιβάλλον, τα έβαλε με τον συνάνθρωπο και τελικά τα βάζει με τον ίδιο τον Θεό. Είναι όμως απόλυτα ελεύθερος να κάνει ότι θέλει. Κανείς δεν πρόκειται να τον εμποδίσει ή να τον σταματήσει. Οι καρποί των δικών του πράξεων θα είναι η τιμωρία του

δηλ.νομιζεις οτι ο ανθρωπος που αναφερεις, ειναι αξιος τιμωριας ;;

69
Ο ηλιος ειναι ενας, αυτος που βλεπομε.

70
papous γεια χαρα,

δεν διαφωνω με την προαναφερθεισα παρατηρηση σου, επισημαινω την διαφορετικη προσεγγιση, ενω εσυ αναφερεσαι στο ειδος δηλ. ανθρωποτης, ο PlasmaPool αναφερεται στο ατομο δηλ. στο συγκεκριμενο υποκειμενο, ο Κωστας, ο Γιαννης κτλ, ψιλα γραμματα θα μου πεις αλλα νά που ερχεται χειμωνας και θα χρειαστει να το φιλοσοφησομε ενθερμως,

71
Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα την ερώτησή σου. Δεν είναι τυχαίο να αποδεχτούμε ότι υπάρχουμε κατά τύχη. Το αποδεχόμαστε μετά από εμπειρίες και γνώσεις. Λίγο βιολογία και λίγο φυσική θα σε βοηθήσουν να το αποδεχτείς

υπαρχομε κατά τυχη, αυτό δε το οποιο λεμε ότι υπαρχομε κατά τυχη το γνωριζομε όχι τυχαια αλλα συμφωνα με γνωσεις της επιστημης, δηλ. οι γνωσεις της επιστημης είναι γνωση του τυχαιου ;;

το μεταμεληθην είναι ανθρωποπαθης εκφραση, ο βιβλικος συγγραφεας θελει να δειξει το μεγεθος της κακιας, κυριως την ποιοτητα και την αναζητηση λεπτομερειας, δανειζεται σκεψεις αυτοθεωρουμενος, ποση κακια μπορει να κουβαλησει ο ανθρωπος ;; λιγο, πολύ, ακρα κακια ;; αυτό που θα πει πρεπει να δειχνει, να παριστανει με ζωηροτητα, ο ανθρωπος μπορει να φθασει σε τετοιο σημειο όχι μονο να μην τον θελει ο πατερας αλλα να κανει τον πατερα ακομη και να μετανιωσει που εκανε παιδι, η ερμηνεια αυτή που λες ερχεται σε αντιφαση με το Βασιλειων Α-15, 29  Κυριος «ουκ αποστρεψει ουδε μετανοησει, ότι ουχ ως ανθρωπος εστι του μετανοησαι αυτος»,

παρομοιες εκφρασεις συνανταμε πολλες, π.χ. στη γενεση λεει, ο θεος την εβδομη ημερα κατεπαυσε (αναπαυτηκε) από παντων των εργων αυτου, δηλ. ιδρωσε, κουραστηκε και στο τελος αποκαμνε ο θεος δουλευοντας επι εξι ημερες, γι αυτο την εβδομη ημερα σταματησε τη δουλεια και πηγε να ξεκουραστει, μπορει να επαιξε και κανενα ταβλακι το απογευμα μετα τον μεσημεριανο υπνο,



72
Αποδεχτείτε πως υπάρχουμε κατά τύχη.
   

Εγω θελω να κανω μια απλη ερωτηση, το να αποδεχθει καποιος οτι υπαρχομε κατα τυχη. ειναι ζητημα τυχαιο ή δεν ειναι ζητημα τυχαιο ;; δηλ. τυχαιως θα γινη αποδεκτο ή οχι τυχαιως ;;

73
Τι να την κανεις την τετραδα λογων, βρες ενα λογο κι αυτο φθανει, αλλα τωρα ενεκα παιχνιδιου βαζω τυχαιως σε σειρα,
1) σου εγινε ενα δωρο ανεκτιμητης αξιας, θησαυρος πολυτιμητος, μη γινεσαι αχαριστος, ανταποδωσε, κανε κι εσυ ενα δωρακι,
2) σε βοηθα να ξεπερνας την φαυλοτητα του εγωισμου και τα ορια της φιλαυτιας, ειναι μια προκληση για τον ανθρωπο να μαθει σιγα-σιγα να αγαπα ανιδιοτελως δηλ. χωρις συμφερον, προυποθεσεις, ορους και υστεροβουλια,
3) αποκτας σκοπο κινησης, γιατι τρεχω ολη μερα, γιατι τα κανω ολα αυτα, γιατι κουραζομαι, γιατι τοσο παθος για το τιποτα, γιατι τοσο βασανο για ενα λακκο, γιατι ολα αυτα ;; τι νοημα εχει να ξυπνω, να κοιμαμαι, να ξυπνω, να κοιμαμαι,
4) οταν γερασεις ποιος θα σε γηροκομισει ;; δηλ. οταν φθαρουν οι δυναμεις σου και σβησει η ματια σου, ποιος θα γυρισει να σε δει ;;

74
Αν θελετε να ρωτησετε κατι για την συναυλια στη λεσβο......

75
Εγω εκανα περιπου μια δεκαετια για να καταλαβω επαρκως την θεση μου σε σχεση με την μουσικη δημιουργια, το συμπερασμα μου ειναι καλος στην αρμονια αλλα δεν εχω πρωτοτυπια στην μελωδια, εκτος απο ορισμενες φορες που εχω αλλα και παλι δεν ειμαι εντελως σιγουρος οτι βγαινει αβιαστα και χωρις ζορι, δηλ. δεν γεννω μελωδια και δεν εχω εμπνευση που να φερει ανωθεν σφραγιδα ουρανου, η μελωδια ειναι το βασικοτερο οπως το προσωπο στον ανθρωπο, απο το προσωπο αναγνωριζεις και διακρινεις τον ανθρωπο, νομιζω οτι μπορεις να καταλαβης ποιο ειναι το σημειο που αξιζεις, δηλ. ενα σημειο που δεν παιζεσαι, παραδειγμα μπορει να κανεις πολυ καλα σολαρισματα, σε αυτο το προσωπικο ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που πραγματικα εισαι πολυ δυνατος πρεπει να στηριζεσαι, για muse πολυ καλοι και εμπνευσμενοι μουσικοι, τους παραδεχομαι, απο μελωδια ομως δεν εχουν πρωτοτυπια κι αυτο φαινεται απο το οτι δεν θυμαμαι κανενα τραγουδι τους.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 15