Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - guitalele

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9
51
Πολύ καλή δουλειά, τέλειο παράδειγμα ενορχήστρωσης θέματος. Η παραγωγή σε επαγγελματικό επίπεδο.


Ευχαριστώ πολύ Fourier :) :)

52
Καλησπέρα!
[/size]
[/size]Την μουσική αυτή την έγραψα για ένα σύντομο περιβαντολογικό spot.
[/size]
Link

53
τώρα που έπιασαν οι ζέστες δυσκολεύομαι να παίξω γιατί ιδρώνουν τα χέρια, μαλακώνουν οι κάλοι και πονάνε τα δάκτυλα,


εσείς πως το βολεύετε το θέμα;


για μένα είναι το πρώτο καλοκαίρι γιατί άρχισα πρίν από 3 μήνες και δεν ξέρω τι να κάνω


Φρόντιζε να πλένεις συχνά τα χέρια σου όταν είναι να παίξεις γιατί ο ιδρώτας και τα λίπη φθίρουν πιο γρήγορα τις χορδές.


Κατά τα άλλα δεν ξέρω άλλη λύση εγώ... υπομονή, τι να κάνουμε  ;) ;D

54
καλο και ακουγεται ευχαριστα  :)


το μονο σχολιο που εχω ειναι οτι σαν ακουστικο κοματι θα ηταν καλο περισσοτερο dynamic range, ειδικα το saw synth επαιρνε automation για να δεσει πιο πολυ και να μην "καβαλαει" to υπολειπο track..

Volume automation πρεπει να 'χα κάνει αλλα δεν θυμάμαι τώρα πώς το δούλεψα.


Ευχαριστώ πάντως :)

55
Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται... και συνδυάζεται βέβαια με καλοκαιρινές διακοπές στην όμορφη Κέρκυρα :)

Το κόστος δεν είναι πολύ, για 7 μέρες εργαστήρια...


 :up

56
9 μέρες έμειναν ως την λήξη των δηλώσεων συμμετοχής!  :)

57
Καλησπέρα.


Σας ευχαριστώ πολύ (zoey με τιμάς!) :)


Σήμερα που το ακούω πάντως εύχομαι να 'χα κάνει κάτι παραπάνω στα κρουστά.  ::)




58




Ακριβώς οι σκέψεις μου!!  :roll :-P


Ελπίζω ο μηχανισμός να 'ναι κοντά στο βίσμα, εκεί κάτι γίνεται...!

59
Η γνωστή εταιρεία Gibson που κατασκευάζει κυρίως ηλεκτρικές κιθάρες και εξοπλισμό για μουσικούς, σε συνεργασία με την εταιρεία Tascam παρουσίασε το Memory Cable, ένα καλώδιο με... "μνήμη".
Για την ακρίβεια, πρόκειται για ένα καλώδιο ήχου 1/4" για κιθάρα, μπάσο, συνθεσάϊζερ, keyboard ή drum machine το οποίο ενσωματώνει σύστημα εγγραφής ήχου (audio recorder).

Είναι ικανό να καταγράψει έως και 13 ώρες όταν "τζαμάρετε" ή κάνετε πρόβα και αποθηκεύει τα δεδομένα σε κάρτα μνήμης microSD σε ποιότητα CD, 44.1kHz/ 16-bit, και που αργότερα μπορείτε να "κατεβάσετε" για να τα επεξεργαστείτε στον υπολογιστή με το λογισμικό ήχου που διαθέτετε.

Η Gibson -οι ηλεκτρικές κιθάρες Les Paul, SG και Flying V είναι από τα γνωστότερα και πλέον αναγνωρίσιμα σχέδια της- δεν ανακοίνωσε επίσημα τη τιμή του αξεσουάρ, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες θα κοστίζει περίπου 100 δολάρια. Στην συσκευασία του "memory cable" περιλαμβάνεται κάρτα μνήμης microSD 4GB ενώ το καλώδιο έχει μήκος περίπου πέντε μέτρα.


Πηγές
Insomnia
Endaget

60
Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Κέρκυρα 22 - 28 Ιουνίου 2014

Πληροφορίες και αιτήσεις:  http://cemacademy.wix.com/cemacademy

Στα πλαίσια της Θερινής του Ακαδημίας, το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου οργανώνει εντατικά εργαστήρια Ηλεκτροακουστικής Μουσικής και Ηχητικής Διάδρασης και Τεχνολογίας. Καθημερινά, θα εστιάσουμε σε τεχνικές σύνθεσης ηλεκτροακουστικής μουσικής, ηχητικής διάδρασης και ηχητικής διάχυσης με πολυκάναλο σύστημα ηχείων (sound spatialisation). Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει συναυλίες οι οποίες θα γίνουν στην Ιόνιο Ακαδημία και στον χώρο τεχνών Πολύτεχνο.
Τα φετινά εργαστήρια διαρκούν 7 ημέρες και περιλαμβάνουν: πρακτική εκμάθηση λογισμικών και ψηφιακών περιβαλλόντων για τη σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής και Live Electronics, τεχνικές σύνθεσης της ηλεκτροακουστικής μουσικής, τεχνικές διάδρασης, Live Electronics, ανάπτυξη ζητημάτων που αφορούν στην αισθητική της ηλεκτροακουστικής μουσικής και στις σύγχρονες τάσεις, εργαστήριο ηχητικής διάχυσης (sound spatialisation) σε πολυκάναλο σύστημα ηχείων, καθημερινές συναυλίες με έργα ηλεκτροακουστικής μουσικής που θα πραγματοποιηθούν στη μεγάλη αίθουσα της Ιονίου Ακαδημίας, σε πολυκάναλο σύστημα ηχείων, συναυλία Live Electronics στο χώρο σύγχρονης τέχνης «Πολύτεχνο». Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα ενεργητικής συμμετοχής στα εργαστήρια και στις συναυλίες.
Προσκεκλημένη Συνθέτρια: Αnnette Vande Gorne. Καλλιτεχνική διευθύντρια του οργανισμού Musiques et Recherches. Διευθύντρια του φεστιβάλ Espace du Son και του Διεθνούς Διαγωνισμού Σύνθεσης Mιtamorphoses.
Διδάσκοντες: Θεόδωρος Λώτης (σύνθεση - live electronics - MaxMSP), Απόστολος Λουφόπουλος (σύνθεση - live electronics), Ανδρέας Μνιέστρης (σύνθεση), Φίλιππος Θεοχαρίδης, (live electronics - MaxMSP), Μυρτώ Κορκοκίου (live electronics – φλάουτο).
Ομιλητής: Πάνος Αμελίδης "Ελληνική προφορική ιστορία και ηλεκτροακουστική μουσική"

Επικοινωνία: Θεόδωρος Λώτης, Επ. Καθηγητής Τ.Μ.Σ.Ι.Π.
email: lotis@ionio.gr
www.lotis.gr
Σελίδα στο FaceBook: https://www.facebook.com/cemacademy?ref=hl

61
Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!
Είμαι καινούργιος σε αυτήν τη σελίδα, οπότε εύχομαι να ξεκίνησα καλά, ανοίγοντας εδώ το θέμα της ερώτησης μου.
Είμαι βαρύτονος και πηγαίνω σε δύο χορωδίες. Έχω φτάσει τη φωνή μου μέχρι στιγμής, σε όλες σχεδόν τις εκτάσεις ενός τενόρου, αντίθετα με ενός μπάσου, που δεν μπορώ να κατέβω πολύ χαμηλά και πονάει ο λαιμός μου, όταν προσπαθώ.
Μερικές φορές, έχω φτάσει τη φωνή μου, ακόμα πιο ψιλά, αλλά δεν αισθάνομαι ότι την αλλάζω ή ότι αντιγράφω κάποιον κόντρα-τενόρο. Έχω παρακολουθήσει βίντεο και στο youtube κι έχω δει βαρύτονους, που γίνονται κόντρα-τενόροι σε κάποια ή και όλα τα σημεία του τραγουδιού κι έχω διαβάσει ότι το είδος φωνής είναι διαφορετικό από την έκταση φωνής.
Αυτοί δηλαδή, δεν αλλάζουν τη φωνή τους ή έχουν τόση ψιλή έκταση;
Κι εάν όντως έχω τόσο ψιλές νότες, γιατί αισθάνομαι τη φωνή μου αλλοιωμένη και γυναικεία όταν πάω να εξασκηθώ σε τέτοια κομμάτια;
Ευχαριστώ

 
Καλησπέρα και καλώς ήρθες στην παρέα.
Σωστά, το είδος της φωνής είναι ανεξάρτητο τις περισσότερες φορές απο την έκταση της φωνής λόγω του ότι παίζει ρόλο η περιοχή που η φωνή σου είναι λαμπερή. Ένας τενόρος και ένας βαρύτονος μπορούν να πουν και οι δυο το ΜΙ αλλα είναι τελείως διαφορετικος ο τρόπος που θα το βγαλουν. Ο βαρύτονος θα το πει πιο σφιγμένα καθώς πλησιάζει στα όρια της έκτασης του ενώ ο τενόρος πιο ηχυρα και λαμπερά, και φυσικά αυτο είναι και κάτι που οι συνθέτες έχουν πάντα κατά νου.
 
Τώρα, υποψιάζομαι πως αυτο που κανεις εσύ είναι να χρησιμοποιείς χωρίς να το καταλαβαίνεις το φαλσετο σου. Είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο. Τώρα αν είσαι όντως κόντρα τενόρος είσαι πολύ τυχερός, σου προτείνω να το κυνηγήσεις γιατί δεν είναι συχνό φαινόμενο. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας σε έναν έμπειρο δάσκαλο  φωνητικής και με μια γρήγορη ακρόαση θα μπορέσει να σου πει τι συμβαίνει με την φωνή σου, ενημέρωσε μας για τα αποτελεσματα!

62
Γεια σας παιδιά!


Μιας και είστε από τους πρώτους που το έδειξα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτό.


Είναι δημοσίευση του βίντεο μας καθώς και μία συνέντευξη για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα για την δουλειά του Βασίλη.


Είμαι σε αυτό το forum από το γυμνάσιο και πιο πολύ μου λύνατε εσείς απορίες τόσα χρόνια παρά έλυνα εγώ. Το θεωρώ χρέος μου και είναι χαρά μου να σας κρατώ ενήμερους για την πορεία μου.


Ευχαριστώ. :)

63
Εφέ / Απ: Sound Design
« στις: 19/03/14, 11:42 »
Jesus πολύ ενδιαφέρον ο στόχος σου. Ψάξε για Audio Sculpt. Νομίζω θα είναι ότι πρέπει γι αυτό που θέλεις.

64
Το πρώτο κομμάτι που 'χα κάνει ποτέ στο Logic. Ήταν στα πλαίσια μιας εργασίας για την σχολή (να γράψω μουσική χρησιμοποιώντας μόνο τις βιβλιοθήκες του Logic).


Είναι ωραίο να τα βλέπει κανείς αυτά. Μπορείς να δεις από που ξεκίνησες και που έφτασες. Αν έχεις κάνει κάποια ουσιαστική πρόοδο και τι στοιχεία έχεις κρατήσει... τι χρειάζεται ακόμα να διορθώσεις...


Καλή ακρόαση :)


https://www.youtube.com/watch?v=QzZXdd2DEFE&index=4&list=PL080579E8B39011A4

65
Well όσοι με ξέρετε από εδώ πρέπει να θυμάστε ότι από το σεπτέμβριο και πριν ανέβαζα covers συχνά :P  Σταμάτησα να ανεβάζω λόγω έλλειψης χρόνου (φροντιστήρια κτλ κτλ) αλλά αυτή την περίοδο σκεφτόμουν να ξεκινήσω πάλι. Έχω πρόβλημα όμως με την ένταση της φωνής μου. Όλοι μου το λένε βέβαια ότι δεν τραγουδάω δυνατά αλλά τώρα έχει παραγίνει το κακό,με καλύπτει σχεδόν η κιθάρα και δε ξέρω τι να κάνω. Αν προσπαθήσω να φωνάξω,πάλι δε θα καταφέρω να βγάλω μια νορμάλ ένταση και θα φαλτσάρω κιόλας. Έχετε καμιά ιδέα;; :( ???


Έχεις κάνει μαθήματα φωνητικής; Ξέρεις να στηρίζεις την φωνή σου από το διάφραγμα;

66
Εντάξει...κάποια στιγμή στο 3ο λεπτό χάθηκα, ξεχάστηκα και νόμιζα πως παρακολουθώ τα ending credits από hollywoodιανή ταινία...

Δεν έχω λόγια. Εξαιρετική η δουλειά σας. Θερμά συγχαρητήρια!!


Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το υπέροχο σχόλιο σου Mistral !


Είναι ωραίο να βλέπουμε να το απολαμβάνετε όσο και 'μεις :)

67
Ευχαριστούμε πολύ για τα υπέροχα λόγια σας  :)

68
Πρόσφατα είχα την τιμή να συνεργαστώ με τον αστροφωτογράφο Βασίλη Μεταλληνό και να γράψω την μουσική πάνω σε αυτήν την παραγωγή του. Το βίντεο είναι ένα 4Κ Timelapse 60.000 φωτογραφιών που απεικονίζουν μαγευτικά τοπία της Κέρκυρας. Καλή προβολή!!


[/size]
Corfu Nightscapes - A Company of Stars, 4Κ-Timelapse, Music: John MiliadisΜια παρέα Αστεριών, σε μια στιγμή του χρόνου ~60.000 φωτογραφίες από μαγικά νυχτερινά νυχτερινά τοπία της Κέρκυρας του Βασίλη Μεταλληνού συναντούν τις μουσικές εμπνεύσεις του Γιάννη Μηλιάδη, σε ένα ταξίδι απ'το Παλαιό Φρούριο και τις ομορφιές της Κέρκυρας εως την Πανσέληνο και τα Άστρα!

Μια παρέα αστεριών, σε μια στιγμή του χρόνου ~60.000 φωτογραφίες από μαγικά νυχτερινά τοπία της Κέρκυρας του Βασίλη Μεταλληνού , συναντούν τις μουσικές εμπνεύσεις του Γιάννη Μηλιάδη, σε ένα ταξίδι από το Παλαιό Φρούριο και τις ομορφιές της Κέρκυρας έως την πανσέληνο και τα άστρα!
Εάν σε κάποια πλάνα βλέπετε την Σελήνη ή τον Ήλιο πιο μεγάλα, ενώ σε κάποια άλλα πλάνα πιο μικρά αυτό έχει να κάνει με την μεγέθυνση του τηλεσκοπίου ή του φακού. Στα πλάνα όπου η Σελήνη φαίνεται τεράστια , η απόσταση από το επίγειο στόχο είναι πολύ μεγάλη ~8+χλμ , ενώ οι φωτογραφίες είναι μέσα από το τηλεσκόπιο με εστιακή απόσταση 1000 mm. Όταν βλέπετε την Σελήνη να ανατέλλει πίσω από το Παλαιό Φρούριο , ενώ τα βουνά στο βάθος από πλάνο σε πλάνο αλλάζουν , είναι γιατί η Σελήνη κινείται πάνω στην εκλειπτική ±5°
Στα πλάνα με τα αστρικά ίχνη , μπορείτε να παρατηρήσετε την κίνηση που κάνουν τα αστέρια, όπου ουσιαστικά είναι η Γη αυτή που κινείται γύρω από τον εαυτό της με ταχύτητα 1.674,4 χλμ./ώρα. Για την ακρίβεια η περίοδος περιστροφής της γης γύρω από τον άξονα της είναι 23 ώρες, 56 λεπτά και 4,09 δευτερόλεπτα και ονομάζεται αστρική ημέρα. Έτσι παρατηρώντας από την Γη τα ουράνια σώματα, η κύρια φαινόμενη κίνησή τους είναι από τα ανατολικά προς τα δυτικά με μία ταχύτητα 15°/ώρα = 15'/λεπτό ή για παράδειγμα μία ηλιακή ή σεληνιακή διάμετρο ανά δύο λεπτά.

A company of stars, ~60,000 images of magical nightscapes of Corfu by Vasilis Metallinos paired with John Miliade's musical creations on a journey from the old Fortress and the beauty of Corfu to the Full Moon and to the Stars!
If in some shots you can see the Moon or the Sun bigger, while in some other shots smaller it has to do with the magnification of the telescope or lens. In shots where the moon looks huge, the distance from the ground target is very large ~ 8+ km , while the photographs is through the telescope with a focal length of 1000 mm. When you see the moon rising behind the Old Fort, while the mountains in the distance of up to up change is because the moon moves along the ecliptic ± 5 °.
In shots with stellar tracks , you can notice the movement that make stars, which essentially is the Earth that revolves around itself with speed 1674.4 km . / Hr. In fact , the rotation period of the Earth around its axis is 23 hours , 56 minutes and 4.09 seconds and called stellar day . Thus observing the Earth from celestial bodies , the main apparent motion is from east to west with a speed of 15 ° / h = 15 ' / min or for example a solar or lunar diameter every two minutes .

Observation Team of Astronomic Society of Corfu -- Ομάδα Παρατήρησης Αστρονομικής Εταιρείας Κέρκυρας
Ιόνιο Πανεπιστήμιο τμήμα Μουσικών σπουδών - Ionian University Music Department

Video Produser Bill Metallinos - Powered by Elpis Metallinou

Photographer Bill Metallinos

Music Composed John Miliadis

Music Orchestration John Miliadis
Music Production John Miliadis

Equipment
ChronoCon dolly slider
Canon eos 40D, Canon eos 400D, Canon eos 30D, Canon eos 700D, Canon eos 5Dmk2,
Ef 100-400 is usm, Ef 100L Macro 100mm, Ef 15mm Fisheye 2.8, Efs 17-55 is usm f2.8, Samyung 8mm Fisheye
SW ED80 600mm f7.5, Takahashi Toa130 1000mm f7.7
Sony Vegas Pro 12
Logic Pro


Special Thanks Natasa
[/color]

69
Βασικά δεν είμαι Χαριποτεριακός, αλλά όχι πως δε μου αρέσουν τα παραμύθια. Η μουσική είναι πολύ όμορφη. Η εικονογράφηση θα έπρεπε να είναι πιο έντονη λόγω youtube και όχι βιβλίου. Η αφήγησή σας χρειάζεται γλαφυρότητα ( ψεύτικες φωνές ). Ωραία εργασία!


Είμαστε για οι χειρότεροι narrators και το έχουμε ήδη αποδεχτεί... :P


Όσο για την εικονογράφηση ίσως έχεις δίκιο απλά δεν ήταν μέσα στην εργασία (η εργασία ήταν μόνο το audio) γι αυτό δεν το δώσαμε πολύ σημασία :)


Ευχαριστούμε για τα σχόλια :)

70
Καλησπέρα!

Πρόσφατα στα πλαίσια μιας εργασίας μου για το πανεπιστήμιο είχα να κάνω ένα παραμύθι και να γράψω την μουσική πάνω σε αυτό.
Σαν παιδί που μεγάλωσε με τις ιστορίες του Χάρι Πότερ αποφάσισα να κάνω την ιστορία των τριών αδελφών από τις ιστορίες του Μπιντλ του Βάρδου.
Μην περιμένετε κάτι σπουδαίο αλλά ήταν διασκεδαστική η διαδικασία και είπα να το μοιραστώ και μαζί σας !

Το βίντεο

72
Καλησπέρα,


Θέλω να πάρω ένα ακορνεόν άμεσα!! :)


Το budget μου είναι μέχρι 400 γι αυτό θα κινηθώ σε μεταχειρισμένο. Το θέμα είναι ότι δεν είμαι οικείος με τις μάρκες και δεν ξέρω τι να επιλέξω... Μπορείτε να μου προτείνετε μερικές μάρκες να ξέρω τι να ψάξω; Και γενικά ότι άλλο είναι καλό να προσέξω...


Με εκτίμηση,
Γιάννης

73
Εφέ / Απ: iPad vs Pedals
« στις: 02/09/13, 12:30 »
Γράφει κανονικά στο garage band στο iphone/ipad.

Πάντως, δεν ξέρω αν αξίζει να πουλήσεις τα πετάλια σου γι' αυτό, αλλά σίγουρα αξίζει να κουμπώνεις επάνω την κιθάρα και να σκοτώνεις την ώρα σου με τα ακουστικά σου, ειδικά αν δεν θες να κουβαλήσεις το μισό σπίτι  ;D


Ναι νομίζω αυτή είναι η καλύτερη λύση. Και όπως είπε και ο freemind μπορώ να κάνω συνδυασμό και των 2...

74
Εφέ / iPad vs Pedals
« στις: 01/09/13, 21:01 »
Καλησπέρα!


Πρόσφατα ένα παλικάρι μου 'δωσε το iRig του και τον κωδικό του στο App Store και έβαλα στο iPad μου όλους σχεδόν τους μεγάλους τίτλους προγραμμάτων, εφέ κλπ.


Το αποτέλεσμα μου άρεσε τόσο πολύ που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις ακόμα και να πουλήσω όλα μου τα πεταλάκια αφού από τότε δεν τα 'χω χρησιμοποιήσει ποτέ.


Εσείς τι λέτε από την προσωπική σας εμπειρία; Τι θεωρείτε καλύτερο;

75
Αν δε μπορείτε να μιλήσετε σοβαρά, να μη συμμετέχετε σας παρακαλώ. Τέτοια θέματα ύψιστης σημασίας αλλά και ασφάλειας δε νομίζω πως επιδέχονται κριτική, πόσω μάλλον χλεύη. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση.
Μετά τιμής
Ε.Τ.


respect και απο μένα  :up

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9