Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Υπνοβάτης...

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 55
51
Με το χέρι στην καρδιά, σου λέω πως έτσι και πας να παίξεις σε ακουστική των 130 ευρώ μετά από κλασική των 500
θα παρατήσεις την κιθάρα για δυο μερόνυχτα σίγουρα... :P

Δεν ξέρω πως να στο θέσω. Σκέψου μια μάσκαρα που σβολιάζει και τρέχει σε σχέση με μια που κάνει τη δουλειά της όπως πρέπει
(κι αν δεν πάρω βραβείο παραλληλισμού 2012 δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνω εδώ μέσα :P )

Eίναι και ζόρικοι καιροί, κάποτε σε μια βδομάδα θα έφευγε η κλασική στις αγγελίες και θα έπαιρνες μια 300αρα στο χέρι (δεδομένου ότι είναι μεταχειρισμένη)

Αυτό στο λέω γιατί πας να κάνεις μια καινούρια αρχή και θεωρώ ότι είναι κρίμα να δυσκολευτείς και να απογοητευτείς από ένα μέτριο όργανο καθώς έχεις επαφή με την κιθάρα. Αν ήσουν αρχάρια θα σου έλεγα να πας να πάρεις ο,τι θέλεις.

Δεν ξέρω. Ας μη σε μπερδεύω και ας πει και κανας άλλος τη γνώμη του.

52
Καταρχάς από τον τρόπο που τα γράφεις και μόνο φαντάζομαι ότι ξέρεις ελάχιστα πράγματα σχετικά με το τι είναι η κλίμακα,
πως και γιατί προκύπτει και φυσικά πως χρησιμοποιείται.

Το να μαθαίνεις σχήματα δεν έχει κανένα νόημα. Παρέα με το σχήμα χρειάζεσαι έστω μια βασική θεωρητική επεξήγηση και την εναρμόνιση της κλίμακας σε τρίφωνες/τετράφωνες συγχορδίες για να ξεκινήσει να δουλεύει το χέρι ΜΑΖΙ με το αυτί, όπως πρέπει.

Το guitar pro πέρα από μια φωτογραφία με νότες δε σου προσφέρει τίποτε άλλο.

Αν έχεις σκοπό να ξεκινήσεις μια τέτοια διαδικασία, είμαστε εδώ να σου προτείνουμε βιβλία και τα σχετικά.
Αν θέλεις απλώς να ξέρεις κουτάκια (δεκτό και αυτό, δεν είναι υποτιμητικό ή κακό) πες να σου πούμε πως να βρεις κουτάκια!

53
Κατά πάσα πιθανότητα είναι θέμα intonation. 20 λεπτά δουλειά πες. Από έμπειρο τεχνικό φαντάζομαι είναι 5. :P

54
Oχι εννοεί ότι τα αρπέτζιο στην αρχή είναι λίγο εφιαλτικά :P

55
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω για το "flat" πράμα στη μουσική των Opeth :P

Ένα άσχετο εντελώς πράμα σχετικά με τον τραγουδιστή των Katatonia (το οποίο πιθανώς το ξέρετε):"
Ήταν κακούλης κάποτε ξές, brutalιες/τσιρίδες κι έτσι αλλά κατέστρεψε το λαιμό του και από τότε αποφάσισαν μαζί με τη μπάντα
να μείνουν ως έχουν, απλά προσαρμόζοντας το στυλ τους σε κάτι που να μπορεί να παρέχει.

Bέβαια ο τύπος δημιούργησε την μπάντα αλλά όπως και να έχει το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον.

56
Σαν τόνος καλός ήταν, ειδικά το ρυθμικό έχει πολλά να δώσει αλλά ακούγονται λίγο από το πηγάδι. Δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω. Σαν να έχεις πολύ κακό σήμα, ή θόρυβο ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

57
Νομιζω πως ολα αυτα τα αρνητικα σχολια οφειλονται περισσοτερο στην εισαγωγη που εκανες στην αρχη...αν απλα παρεθετες τη δουλεια σου,ειμαι σιγουρος οτι τα σχολια θα ηταν πιο επιεικη!!!

Τα αρνητικά σχόλια οφείλονται στην κακή μουσική. Το κράξιμο οφείλεται σε ανάγωγη και προκλητική συμπεριφορά. Δεν μπορείς να διαχωρίσεις τα δυο όμως γιατί είναι τόσο μα τόσο αλληλένδετα.  :)

58
Συμφωνώ και με το ψυχολογικό αλλά και με το πόσο σημαντικό είναι να δοκιμάσεις αυτό που θα πάρεις ειδικά από τη στιγμή που έχεις επαφή με το όργανο.
Ο λόγος που δε σου προτείνω είναι ότι δεν έχω ιδέα από ακουστικές. :P

59
Καλώς όρισες.

Να σου κάνω δυο ερωτήσεις; Για ποιο λόγο θέλεις ακουστική; Πόσο ακριβή είναι η κλασική σου;

Σε ρωτάω γιατί πολλές φορές ο παίκτης μπερδεύεται από τους γύρω του. Έχεις ήδη μια κλασική κιθάρα και ξέρεις ήδη βασικές συγχορδίες πράγμα που σου δίνει σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με έναν αρχάριο. Μπορείς να συνεχίσεις να παίζεις ακόρντα και τραγουδάκια στην κλασική. Ξέρω ότι ο ήχος δε σε καλύπτει πλήρως αλλά αυτό δεν έχει σχέση.

Με τα 150 ευρώ η κιθάρα που θα πάρεις θα είναι το λιγότερο μέτρια και επειδή τα χέρια σου έχουν εμπειρία από ταστιέρα, αν η κλασική σου είναι καλής ποιότητας, αυτό θα το καταλαβαίνεις συνέχεια και θα σε εκνευρίζει.

Εγώ θα έκανα το εξής: θα ξεκινούσα με την κλασική, θα έκανα το γούστο μου και ταυτόχρονα θα αβγάτιζα τα 150. Αν σε ένα χρόνο καταφέρω να τα κάνω 300-450 (στο περίπου) η κιθάρα που θα χτυπήσω θα είναι πολύ ανώτερης ποιότητας από αυτήν που διαλέγεις τώρα.
Και αφού η κλασική δε σου πάει, βάλτην στις αγγελίες, πούλα την και πρόσθεσε έτσι λεφτά στο budget.

;)

60
Δεν θεωρώ τα σχόλια αρνητικα ως προς την δουλειά μου γενικότερα. Αρνητικά είναι ως προς το κείμενο που έγραψα για να την παρουσιάσω. Εμένα με ενδιαφέρει πιο πολύ πως βλέπει ο κόσμος την δουλειά μου και το αν συμφωνεί με το πως βλέπω εγώ την δουλειά μου.

Aρνητικά είναι τα σχόλια ως προς τη δουλεία σου η οποία δεν καλυπτει επ ουδενί τα στάνταρτς που έθεσες με το κείμενό σου.
 
Η σύνθεση είναι το λιγότερο τετριμμένη, οι στίχοι πάσχουν από την ελληνική υπερφιαλωσύνη με το σουρρεαλισμό που διαπερνά σχεδόν κάθε ελληνική μπάντα σε σημείο ενοχλητικό καθώς δε βγαίνει απραίτητα νόημα και η φωνή δυσκολεύεται να σπάσει οποιοδήποτε φραγμό έχουν θέσει οι κατά κύριο λόγω άφωνες προσωπικότητες  της ροκ σκηνής. (βλ αγγελάκας και λοιποί)
Τραγουδάς με προφορά, με σχετικά ψηλό λάρυγγα και χωρίς καμία ερμηνευτική τεχνική εκτός από την προαναφερθείσα προφορά (δε σχολιάζω την ποιότητα/τεχνική των φωνητικών γιατί προφανώς δεν είσαι τραγουδιστής και θα ήταν άδικο).
 
Οι διφωνίες μπουζούκι - κιθάρα με αφήνουν παγερά αδιάφορο κυρίως γιατί συντελούν στο μπαστάρδεμα μιας ροκ 70s εποχής  και μιας ελληνικής κουλτούρας η οποία στην πλειοψηφία της πάτησε σε ένα ρε μινόρε και έκανε επιτυχίες (να με συγχωράτε οι φανατικοί της ελληνικής ροκ αλλά μια κακή πλειοψηφία της απλώς εκμεταλλεύτηκε το δρόμο που άνοιξαν φωτεινές εξαιρέσεις δυστυχώς, ενώ ειχαν πολλοί να προσφέρουν). Δε θα έλεγα ότι η ανάμιξη με συγκινεί. Η μίξη δεν τις βοηθάει απαραίτητα με αποτέλεσμα να χάνονται και μαζί τους το όποιο έθνικ-prog στοιχείο ήθελες να περάσεις.

Όσο για την ορχήστρα, δε λέω, cheesy σαν προσθήκη αλλά πάλι δεν καταφέρνει να εντυπωσιάσει εκεί πίσω που βρίσκεται.

Η άποψη μου ως μουσικός:

Σαν σύνολο θα έλεγα ότι για πειραματική σύνθεση εφήβου που τώρα βαδίζει στα μονοπάτια της prog είναι εξαιρετική προσπάθεια. Το αδικεί σαφώς η παραγωγή αλλά τα αριστουργήματα έχουν την τάση να ξεχωρίζουν ακόμη κι αν είναι ηχογραφημένα σε κύλινδρο κεριού τοποθετημένο σε γραμμόφωνο σε πηγάδι νεκροταφείου στο Texas (βλέπε Caruso - τυχαίο παράδειγμα).
Αν αυτό το έργο σκοπεύει να αποτελέσει δισκογραφική δουλειά (άσχετα με το underground στοιχείο) θα πρότεινα στο δημιουργό να κάτσει να σκεφτεί πραγματικά το μήπως αλλά και κατά πόσον είναι δεμένος συναισθηματικά με ένα πόνημα 9 χρόνων και δε μπορεί να δει πέρα από τη μύτη του και φυσικά τον αν το προαναφερθέν πόνημα έχει ουδεμία σχέση με την τωρινή συναισθηματική του φάση αλλά και μουσική του μόρφωση όπως αυτή διαμορφώθηκε τα τελευταία 9 χρόνια.

Η άποψή μου ως άτομο; Αν ήμουν σε live και έκανες ακριβώς την ίδια εισαγωγή που μας έκανες εδώ πέρα και μετά έπαιζες αυτό το πράμα, στην καλύτερη θα σε έκανα ανέκδοτο και σε καμία περίπτωση δε θα αγόραζα τη δουλειά σου.

Θα μου πεις τη μουσική την ακούς γιατί συμπαθείς το άτομο που τη γράφει;
Θα σου πω αναλόγως. Δισκογραφικές δουλειές νεοναζί για παράδειγμα δεν έχουν θέση στη συλλογή μου. Το ίδιο συμβαίνει και με υπερφίαλους ακαδημαΙκούς που έμφανίζουν συμπεριφορές στενότερες εγεφαλικά από αυτές ενός δρυοκολάπτη.

Την άποψή μου ως μουσικό ήρθες να ακούσεις.
Η άποψή μου ως άτομο, καλώς ή κακώς είναι δικό μου πρόβλημα και δε θα έπρεπε να σε απασχολεί ούτε στο ελάχιστο. Πάραυτα, δε μπορώ να μη την εκθέσω καθώς επηρεάζει άμεσα και αρνητικά το state of mind με το οποίο βλέπω το  έργο σου.

61
Εντάξει, vag παίρνεις βραβείο, το ΤΡΟΛΛ της ΧΡΟΝΙΑΣ 2012! Θεός.

63
Το θέμα πάντως είναι άκρως διασκεδαστικό. ;D

64
Nα πας να ακούσεις Ροδανθό εσύ ρε! Το νέο είδος μουσικής που εφηύρε ο τύπος εδώ πιο δίπλα.


Μια συμβουλή γενικότερα (πέρα από την πλάκα δηλαδή): Μην επιτρέπετε στον εαυτό σας το καλούπωμα.
Βάλε το δίσκο/mp3/whatevah να παίξει. Άκου τον από την αρχή μέχρι το τέλος. Σ'άρεσε; Αυτό μετράει. Δε σ'άρεσε;
Ανακάλυψες κάτι παραπάνω για τον εαυτό σου.

Δεν υπάρχουν στεγανά gothic-doom μαλ***ες που ακούω και είστε και νέα παιδιά. Καλό είναι να προσδιορίζουμε τους ήχους μας αλλά μέχρι εκεί.

Και αυτό το λέω γιατί μετά ως ακροατής μπαίνεις στη διαδικασία να φανατίζεσαι με μια μπάντα και όταν αλλάζει ύφος να μην ξέρεις αν σε απογοήτευσε η μουσική τους ή το σου χάλασαν το συναισθηματικό δέσιμο που είχες μαζί τους. 


65
Eίναι στα υπόψιν. Ένα single που βγήκε ήταν αριστουργηματικό. Oι κριτικές οργιάζουν. Τo καθυστερώ λόγω εξεταστικής. Χρμπφ.

66
Έκπληξη!

Δες εδώ: http://forum.kithara.gr/index.php?topic=80915.50

To αρχείο φαίνεται να έχει χαθεί αλλά είχε γίνει χαμός τότε.:P

Ωραίο το Jam. Δεν έχω χρόνο για παραπάνω σχόλια, ελπίζω μες στο σουκού να βρω. ;)

67
Καλά άλλος από κει. Κύτταρα έψιλον, σας έρχομαι.

68
Όχι Hot sauce δε χρειάζεται καν να απαντήσεις στην πρώτη ερώτηση γιατί είναι μια μαθηματικά λάθος ερώτηση.

Και το τελευταίο που λες είναι λογικό σφάλμα τρόπον τινά γιατί τη ζωή θα την ψάξουμε όπως την ξέρουμε, εκεί που την ξέρουμε. Σε ξαδελφάκια της Γης δηλαδή.
Το να ψάχνουμε για ζωή στον Ερμή είναι ηλίθιο.

69
Μια μικρή παρέμβαση μόνο: Το σύμπαν αποτελείται κυρίως από "σκοτεινή ύλη" - "dark matter" και όχι από κενό και ο όρος σκοτεινός δεν αναφέρεται στο ότι δεν τη βλέπουμε. Έχουμε τεχνικές να τη "δούμε", την έχουμε χαρτογραφήσει κιόλας αλλά χρησιμοποιούν τη λέξη "σκοτεινή" για να να δείξουν το δικό μας σκοτάδι απέναντι της- κοινώς ότι δεν κατέουμε μία σχετικά μ αυτή.




Και για να τριβελίσω λίγο τη συζήτηση:

Η ερώτηση "υπάρχει ζωή εκτός από τη δική μας στο διάστημα" είναι λίγο άκυρη. Τα νούμερα δεν πολυβγαίνουν.
Οποιαδήποτε απάντηση είναι το ίδιο λάθος ή το ίδιο σωστή όπως είπε κάποιος παραπάνω.


Η ερώτηση είναι: Σε περίπτωση που υπάρχει ζωή εκεί έξω σε συνθήκες σχεδόν όμοιες με αυτές εδώ, τι περιμένουμε να είναι; Γιατί στα 4.5 δισεκατομμύρια χρόνια ζωής της γης, μόλις 65.000.000 χρόνια πριν χάσαμε το επικρατέστερο είδος ζωής: τους δεινόσαυρους. Τι ρόλο παίζει η εξελιξη; Είναι κοινή; Είναι εντελώς τυχαία; Ξέρουμε ότι είναι κατά κύριο λόγο ασύμφορη. Θα δημιουργήσει δεινόσαυρους πάλι;

Προσωπικά βρίσκω αυτές τις αναπάντητες ερωτήσεις πιο χρήσιμες για την ανάπτυξη της συλλογικής μας πορείας παρά τις πιθανοκρατικές.

70
Σου ξαναλέω, όπως τα λες φαίνεται ότι το βασικό σου πρόβλημα είναιότι δεν οργανώνεις σωστά τη μελέτη. Συνέχισε το λα μινόρε-μι μινόρε για καμια βδομάδα (το ξέρω είναι βαρετό)
για να πάρουν μπρος τα χέρια και μετά πάνε σε αυτές που σου είπα.
Οι Φα, Ντο είναι ζόρικα ακόρντα για έναν νέο.

71
Είσαι ξεκούρδιστος. Εντελώς όμως :P

Δεν νομίζω ότι μπορώ να είμαι αντικειμενικός γιατί δεν καταλαβαίνω τίποτα. Αν θες, ηχογράφησε το άλλη μια φορά με κουρδισμένα όργανα.

Θα μπορούσες για παράδειγμα να έχεις φαλτσες νότες μέσα και να μη βγαίνει άκρη λόγω ξεκουρδίσματος.

72
Μηπως εχεις καμια κιθαρα αρυθμιστη ή σκεβρωμενη ή με πολυ χοντρες χορδες ή παλιες κλπ?

Πολύ σωστό. Υπέθεσα ότι ήταν καινούρια. :P


ωραίο αυτό...

Eμ, πως αλλιώς για; ;D

73
Και να σου πω δεν έχει νόημα.
Εκτός του ότι δε θα θυμάσαι, δεν έχει κανένα νόημα να σχεδιάζεις μακρόπνοα μαθήματα. Οι δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν
σε κάθε θέμα ξεχωριστά είναι άπειρες.

Θα σου επισημάνω οτι είσαι πάρα πάρα πολύ βιαστική.

Έχεις ένα πρόχειρο πλάνο του ενός μήνα και θες και επιπλέον σχέδια. Δε γίνεται δουλειά έτσι.

Πρώτα κατακτούμε τους στόχους μας και μετά θέτουμε νέους.

74
Ωραία. Μια χαρά.
Παράτα όλες τις συγχορδίες που κοιτάς και συγκεντρώσου στις: Em (μι μινόρε) και Am (Λα μινόρε).
To ίντερνετ έχει πολύ υλικό για να σε βοηθήσει σε σχέση με το πως πρέπει να κάθεται το χέρι
επάνω στο μπράτσο. Έχει και κάποια θέματα το φόρουμ.

Σε δυο εβδομάδες περίπου το χέρι θα λυθεί σε κάποιο βαθμό και θα μπορέσεις να πας στις D (Ρε ματζόρε), Ε (Μι ματζόρε) και Α (Λα ματζόρε)

Θέλει υπομονή και μέθοδο ώστε να φέρεις και το δεξί χέρι σε κάποια καλή κατάσταση μέσα στον πρώτο μήνα
και να αρχίσεις να κοιτάς κάποια απλά τραγουδάκια.

Οι υπόλοιπες συγχορδίες που έγραψες είναι για πιο μετά καθώς έχουν ανοίγματα στα δάχτυλα ή απαιτούν αρκετή δύναμη.

Ξεκίνα έτσι με υπομονή, και μην περιμένεις να σκιστεί τίποτα :P
Στην καλύτερη θα πονάει λίγο το δέρμα στην άκρη της πρώτης φάλαγγας, στη χειρότερη, να βγάλεις κάλους (αυτό είναι και το ζητούμενο).

Και να θυμάσαι, καλύτερα δέκα λεπτά την ημέρα, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, παρά μια ώρα την εβδομάδα εξάσκηση.
Η συνεχής επαφή με το όργανο στήνει την μνήμη των μυών.

75
Υπομονή.
Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο.

Κάνεις με δάσκαλο;

Είναι βασικό να γνωρίζεις κάποια τεχνικά θέματα.
Απουσία σωστής τεχνικής πιθανώς να επιφέρει τάσεις στους μύες και να πονάς.
Τι τυπο κιθάρας έχεις; (ακουστική, ηλεκτρική, κλασική)

Επίσης, ποιες συγχορδίες προσπαθείς να μάθεις;


Υπάρχει ιστορικό κάποιας μυοσκελετικής πάθησης στα χέρια; (πρόσφατο κάταγμα, διαστρεμα, τενοντίτιδες κλπ.)

Και τελευταίο, πόσο χρονών είσαι;

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 55