Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Απόλλων

Σελίδες: 1 ... 203 204 205 [206] 207
5126
Φίλε Lord, παράθεση από το site του Bon Studio:

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ LES PAUL CUSTOM, ΜΕ ΔΥΟ ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΔΙΠΛΟΥ ΠΗΝΙΟΥ (498T, 490R), ΚΟΛΛΗΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ (NECK SET),  ΕΒΕΝΟ TΑΣΤΙΕΡΑ, ΧΡΩΜΑ ΜΑΥΡΟ, ΕΠΙΧΡΥΣΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΜΕΡΗ, ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΘΗΚΗ ΒΑΛΙΤΣΑ  1.452.200 4.261,78

Άν εννοείς αυτή, όπως βλέπεις η τιμή είναι 1,5 εκ. και όχι 1500 ευρώ.  Άλλη Custom δεν βρήκα στη σελίδα.  Τσάμπα ο ενθουσιασμός μου...

ΥΓ:  Εδώ αυτή τη κιθάρα, μοντέλο 1999, τη βρήκα με 1700 λίρες (δηλαδή 2800 Ευρώ)

5127
Εντάξει, οι Epiphone δεν έχουν τον ίδιο ήχο ή sustain με την αυθεντική, αλλά ρε φίλε, γιατί τόσο ζόρι με την αυθεντική;  Δεν το λέω υποτιμητικά, ούτε και το παίζω ώριμος και σοφός, αλλά είσαι 15 χρονών και θες μια Les Paul μόνο και μόνο για να παίζεις στο σπίτι σου;  Ή μήπως για να κάνεις φιγούρα στους φίλους σου;  Συγγνώμη που στα λέω έτσι, αλλά μ' αρέσει να είμαι ειλικρινής.  Και όπως σου είπα και την άλλη φορά, άν διαθέτεις τα χρήματα, αγόρασέ την.  Εγώ θα το έκανα σίγουρα, αν μου περίσσευε κανένα εκατομμύριο...

Kαι είπες ότι βρήκες Les Paul Custom με 1500 Ευρώ;  Και είναι Gibson;  Χλωμό μου φαίνεται.  Γιατί τόσο χαμηλή τιμή;  Φαντάζομαι ότι μιλάμε για μεταχειρισμένη, αλλά και πάλι...  Σε τι κατάσταση είναι;  Πάντως, άν όντως βρήκες αυθεντική Les Paul Custom σε αυτή την τιμή, πες μου κι εμένα από πού.  Τον άλλο μήνα που θα κατέβω Ελλάδα, θα χτυπήσω κι εγώ μία.

5128
Τότε η δική μου συμβουλή θα ήταν να "συμβιβαστείς" με ένα αντίγραφο, τουλάχιστον προς το παρόν.  Τόσο η Epiphone όσο και η Vintage βγάζουν πολύ καλές Les Paul, σε τιμές πολύ πιο προσιτές απ' ότι η Gibson.  Ποιός ο λόγος να πάρεις μια κιθάρα ενός εκατομμυρίου (και βάλε), άν είναι μόνο για προσωπική χρήση;  Για να τη βλέπουν οι τέσσερις τοίχοι του δωματίου σου;  Αργότερα, άν οι απαιτήσεις σου αλλάξουν, μπορείς να πάρεις την αυθεντική.  Άν πάλι είσαι τόσο πλούσιος, τότε πάρε τη Gibson.  Ακόμα κι αν δεν σου αρέσει, μπορείς πάντα να την πουλήσεις χωρίς να χάσεις τα λεφτά σου.

5129
Φυσικά και τη χρησιμοποιούν σε live, δεν είπα ότι είναι ασήκωτη.  Απλά είναι πιο βαριά από τις περισσότερες κιθάρες.  

Δεν κατάλαβα τι εννοείς όταν λες σε τι test να την βάλεις.  Εκτός άν μιλάς για έλεγχο της κιθάρας απο κατασκευαστικής πλευράς για να δείς μήπως έχει κάποιο ελάττωμα...  Και όπως σου είχα πεί και πριν, εξαρτάται άν την θέλεις για live ή για άλλη χρήση.  

5130
Ξέχασα να πώ ότι το βάρος της Les Paul είναι γύρω στα 3,5 με 4 κιλά...

5131
Lord, πράγματι η Les Paul είναι βαριά κιθάρα.  Άν σκέφτεσαι να τη χρησιμοποιήσεις σε live, έχε υπόψιν σου ότι ο ώμος και η πλάτη σου μπορεί να υποφέρουν λίγο.  Γιατί δεν πας σε κάποιο κατάστημα να δοκιμάσεις μία;  Έτσι θα αποκτήσεις πιο καλή ιδέα, όχι μόνο για το βάρος της, αλλά και για τον ήχο...

Μίτσαρε, έχεις απόλυτο δίκιο.  Νομίζω ότι είναι θέμα κιθαρίστα και όχι κιθάρας.  Ακόμα και με τη δική μου κιθάρα, ένας Page ή ένας Clapton θα βγάλει καλύτερο ήχο.  Δεν θα τολμούσα ούτε κατά διάνοια να συγκρίνω τον εαυτό μου ή το παίξιμό μου με κανέναν από αυτούς.  Από την άλλη πλευρά όμως, εμένα προσωπικά ο Moore, ο Page και ο Clapton, όπως και πολλοί άλλοι, με βοηθούν στο να προσπαθώ να γίνω καλύτερος, ακόμα κι άν δεν φτάσω ποτέ ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι.  Ο καιρός που θα σκεφτόμουν να κάψω την κιθάρα μου και να πιάσω το μπαγλαμά έχει περάσει ανεπιστρεπτί...

5132
Lord, απ' ότι ξέρω η μόνη διαφορά της Standard Les Paul από την Studio, είναι το ότι η τελευταία δεν έχει binding (μου διαφεύγει η ελληνική λέξη) ανάμεσα στο σώμα και το μπράτσο της κιθάρας.  Όλα τα άλλα χαρακτηριστικά είναι ίδια.  Αυτή η διαφορά υποτίθεται ότι κάνει τη Studio πιο ευπαθή και λιγότερο κατάλληλη για τις ταλαιπωρίες των live εμφανίσεων (γι αυτό και το όνομα Studio).  Δεν νομίζω ότι η διαφορά στον ήχο είναι αντιληπτή, τουλάχιστον όχι από το δικό μου αυτί...

Μου κάνει εντύπωση πάντως το γεγονός ότι η κιθάρα σου δεν βγάζει παραπάνω από 4 δευτερόλεπτα sustain, γιατί οι ESP έχουν καλό όνομα.  Η Squire Strat που διαθέτω έχει περισσότερο sustain απ' αυτό.  Μήπως είναι θέμα ενισχυτή, ή του όλου set-up;  To υποψιάζομαι κάτι τέτοιο επειδή λες ότι η κιθάρα σου δεν έχει καθόλου feedback.  Δεν θα επιχειρήσω να σου δώσω συμβουλές, γιατί φοβάμαι ότι δεν το κατέχω καλά το θέμα και θα πέσω σε λάθη.

Όσο για τον Gary Moore, δεν ξέρω άν κάνει "ελεγχόμενο" feedback, αλλά ξέρω ότι η Les Paul βγάζει πολύ διαφορετικό και πολύ πιο "μουσικό" feedback απ' ότι οι κοινές κιθάρες.  Σχετικά με το sustain και τα άλλα κόλπα, αν αναφέρεσαι στο Parisienne Walkways, καλύτερα μην το ψάχνεις.  Ξέρω πολύ καλούς κιθαρίστες που προσπάθησαν να βγάλουν αυτά που κάνει στο συγκεκριμένο τραγούδι, χωρίς αποτέλεσμα.  Εγώ προσωπικά ίσως το ξαναεπιχειρήσω σε 20-30 χρόνια...

ΥΓ:  Ελπίζω να είναι εμφανές από όσα έχω αναφέρει στο θέμα αυτό άν προτιμώ Fender ή Gibson.  Όταν κάποτε αποκτήσω ΠΟΛΛΑ λεφτά και γίνω καλύτερος κιθαρίστας, θα χτυπήσω (αλύπητα) μια Custom '57...
http://www.gibson.com/products/gibson/LesPaul/Custom.html

5133
Φίλε Lord, πιθανόν τώρα να νομίσεις ότι παίρνω μίζα από τη Gibson για αυτά που λέω, αλλά κατά τη γνώμη μου η Les Paul είναι η απόλυτη ηλεκτρική κιθάρα.  Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι το απίστευτο sustain.  Aκόμα και το feedback που κάνει έχει πολύ "μουσικό" χαρακτήρα...

Όσο για την Les Paul του Gary Moore, όπως σου είχα πεί και σε άλλο post, είναι μια αυθεντική Les Paul του 1959, απ' αυτές που είχε βγάλει η Gibson την περίοδο 1957-1960, πρίν διακόψει προσωρινά την παραγωγή τους.  Στο διάστημα αυτό βγήκαν μόνο 1700 κιθάρες, οι οποίες μετά το τέλος της δεκαετίας του '60, όταν έγινε αντιληπτή η αξία τους, έγιναν αρχικά περιζήτητες, μετά ανάρπαστες και τέλος πανάκριβα συλλεκτικά είδη.  Γι αυτό και η Gibson άρχισε και πάλι την παραγωγή τους το 1968.  

Εκείνες λοιπόν οι αυθεντικές κιθάρες ήταν φτιαγμένες από Βραζιλιάνικο μαόνι (mahogany) και Ινδικό τριανταφυλλόξυλο (rosewood), ακριβώς γιατί αυτά τα ξύλα ήταν τα καλύτερα από άποψη τονικών χαρακτηριστικών.  Το Βραζιλιάνικο μαόνι δεν έιναι πλέον διαθέσιμο, όσο για το Ινδικό τριανταφυλλόξυλο το χρησιμοποιούν τώρα μόνο κάτι Martin ή Taylor σε πολύ ακριβά μοντέλα.

Κατάλαβες τώρα γιατί σου είχα πεί ότι άν ακούσεις μία από τις ακριβές Les Paul θα έκτιμήσεις τη διαφορά;  Kατάλαβες γιατί η κιθάρα του Gary Moore έχει sustain ένα λεπτό;  Βέβαια βοηθάει άν είσαι Gary Moore...  Και όσον αφορά την τιμή αυτής της κιθάρας, θα σου πώ πληροφοριακά ότι ένας Αγγλικός μουσικός οίκος που διαθέτει μερικές αυθεντικές Les Paul του 1959, τις αξιολογεί στην λογικότατη τιμή των 40000 λιρών.  Μάλιστα φίλε μου, πάνω από 20 εκατομμύρια...

Αυτά και ελπίζω να μη σε κούρασα.

5134
Νέα και όχι μόνο / Re:Προεδρείο
« στις: 25/05/02, 00:08 »
Χμ, φαίνεται ότι εγώ το πήγα μακριά το θέμα.  Αλλά δεν μπόρεσα να βρω ποιός είναι ο πρόεδρος...

5135
Νέα και όχι μόνο / Προεδρείο
« στις: 24/05/02, 21:29 »
Mια ερώτηση προς admin και συντονιστές.  Πρόσεξα ότι κάτω από τα ονόματά σας εμφανίστηκαν κάποιοι νέοι τίτλοι (αντιπρόεδροι, γραμματείς, κλπ).  Μήπως αυτό σημαίνει ότι έγιναν κάποια βήματα για την εξασφάλιση νομικής υπόστασης προκειμένου να ακολουθήσει προσέγγιση πιθανών διαφημιζομένων στη σελίδα;  Ή είναι κάτι άσχετο;  Aπό περιέργεια ρωτάω...

5136
Φίλε theoant, αυτή τη σελίδα την είχε αναφέρει με σχετικό post στο forum η Στεφανία πρίν από ένα μήνα περίπου.  Κοίταξε τα πιο παλιά μηνύματα και θα το διαπιστώσεις...

5137
Η παραπάνω σελίδα, όπως υποννοεί το όνομά της, είναι αφιερωμένη στην Ελληνική ηλεκτρονική μουσική.  Άν αυτό το είδος δεν σας ενδιαφέρει, καλύτερα μη χάσετε χρόνο για να την επισκεφτείτε.

5138
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά τα ιστορικά στοιχεία.  Εγώ προσωπικά θυμάμαι εκείνη την αρχική σελίδα του Σπύρου με τις ταμπλατούρες heavy metal και ελληνικών τραγουδιών, αλλά δεν ήξερα ότι είχε καμία σχέση με το σημερινό site της Κιθάρας.

Τέλος πάντων, νομίζω ότι εκφράζω τις ευχές και τις προσδοκίες όλων των φίλων αυτής της σελίδας λέγοντας ότι ελπίζω η ιστορία να συνεχιστεί για πολλά χρόνια ακόμα.  

Και πάντα καλύτερα, παιδιά...

5139
Νέα και όχι μόνο / Re:Forum Upgrade
« στις: 17/05/02, 01:37 »
Κι εσύ "KEEP ON";;;  Ελπίζω να μην είναι κολλητικό...  :-\

5140
Οι λύσεις υπ' αριθμόν 1, 2 και 4 δεν μου φαίνονται και τόσο καλές...  

Την πρώτη δεν τη συζητάω καθόλου.  Έτσι κι αλλιώς ρόμπα έχουμε γίνει ήδη...!  :P.

Η δεύτερη καθίσταται ανέφικτη, δεδομένου ότι ο Κουκου μας εγκατέλειψε...  Εκτός άν διορθώνει ακόμα εκείνα τα 40 τραγούδια... (Τι γελάτε ρε; αποκλείεται...; ;)).  

Όσο για την τέταρτη, θεωρητικά είναι πολύ καλή.  Ποιός όμως εμποδίζει τον κάθε άσχετο (όπως π.χ. εμένα...) να δώσει ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ μεν, ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ δε, μια βαθμολογία που δεν είναι αντιπροσωπευτική της πιστότητας ενός τραγουδιού;  Δεν θα αναφερθώ καν σε άτομα που έχουν ΚΑΚΗ ΠΡΟΘΕΣΗ και θα θελήσουν να υπονομεύσουν την όλη προσπάθεια.  Και τέλος, μου έρχεται στο μυαλό η παροιμία με τους πολλούς κοκόρους...

Απομένει λοιπόν η λύση υπ' αριθμόν 3.  Μια ομάδα εθελοντών που θα έχουν το χρόνο και κυρίως τις γνώσεις να συνεργαστούν προκειμένου να διορθώσουν κάποια τραγούδια.  Προσωπικά πιστεύω ότι είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση.  

Εκτός αν έχει κανείς να προτείνει κάτι καλύτερο...

5141
Παιδιά, δεν ξέρω αν αυτό που θα πω βοηθήσει κάποιον να βρεί τη λύση.  Έχω φοιτήσει στο ίδιο αγγλικό πανεπιστήμιο με το σουρωτήρι.  Θυμάμαι λοιπόν ότι εκείνο τον καιρό πολλοί Έλληνες φοιτητές είχαν δισκέττες από τις οποίες "φόρτωναν" τους Ελληνικούς χαρακτήρες και μπορούσαν να τους χρησιμοποιήσουν στα terminals του πανεπιστημίου.  Μετά από όσα άκουσα για το θέμα αυτό, τείνω να πιστέψω ότι αυτές οι δισκέττες πιθανόν να περιείχαν κάτι περισσότερο από απλές γραμματοσειρές.  Απ' ότι θυμάμαι, κάποιοι από αυτούς τους φοιτητές είχαν αξιοθαύμαστες γνώσεις σε θέματα υπολογιστών.  Ξέρει κανείς άν υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει κάτι τέτοιο;

5142
Έχω την εντύπωση ότι η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική.  Ενώ εμφανέστατα η πλειοψηφία των ΜΕΛΩΝ της Κιθάρας είναι λάτρεις της "ποιοτικής" μουσικής (ροκ, έντεχνης κλπ), ο συνολικός αριθμός hits εξαρτάται κατά μεγάλο ποσοστό από ΜΗ ΜΕΛΗ, τα οποία μπαίνουν στο site.  Πιθανότατα το ποσοστό "σκυλάδων" μεταξύ τους να είναι σαφώς υψηλότερο απ' ότι μεταξύ των μελών.  Εξάλλου τις περισσότερες φορές τα μη μέλη που βρίσκονται στις σελίδες του site είναι περισσότερα από τα μέλη.  Πιστεύω λοιπόν ότι οι "σκυλάδες" αποτελούν την πλειοψηφία των ΧΡΗΣΤΩΝ και όχι απαραίτητα των ΜΕΛΩΝ του site...

5143
Τα καλύτερα... / Re:Kourdisma
« στις: 29/04/02, 19:01 »
Εκτός από το τηλέφωνο, Α (Λα) είναι επίσης και ο συνεχής ήχος που ακούγεται στην τηλεόραση μετά τη λήξη του προγράμματος.  Βέβαια δεν ξέρω άν το πρόγραμμα της ελληνικής τηλεόρασης σταματάει ποτέ πλέον...

5144
Κι εγώ φίλε Σπύρο την ίδια εντύπωση είχα.  Μπορεί όμως να κάνουμε λάθος (όλοι μας).  Στο κάτω κάτω, κάποιος που έχει πτυχίο μετά από δεκαετή φοίτηση στο Ωδείο Αθηνών, και που ο φίλος του εμφανίζεται στην τηλεόραση, κάτι παραπάνω θα ξέρει...  ::)

5145
Δε μου λες ρε πτυχιούχε, θα μας τρελάνεις εδώ ή θα μας τυλίξεις για το σπίτι;  Aκόμα και εγώ ο άσχετος (μόνο τέσσερα χρόνια σε ωδείο και χωρίς πτυχία) ξέρω τι σημαίνουν τα "διπλά" ακόρντα.  Για ξανακοίταξε το πτυχίο σου να δείς μήπως είναι από κανένα ΤΕΙ.....

5146
Ακόρντα / Re:Δύσκολα ακόρντα
« στις: 24/04/02, 19:04 »
Ευχαριστώ πολύ Βασίλη.  Προσπαθώ να βρώ άκρη εδώ και μέρες.  Όντως ο συνθέτης πρέπει να εμφανίζει συμπτώματα παράνοιας.  Τα ακόρντα αυτά είναι από το "How you remind me" των Καναδών Nickelback...

5147
Δυστυχώς το θέμα είναι σοβαρό, όσο και άν το παίρνουμε στα αστεία.  Όπως είπε ο Σπύρος, αυτά τα άχρηστα μηνύματα δεν είναι απλά και μόνο ενοχλητικά.  Πιάνουν χώρο αυξάνοντας το bandwidth, καθυστερούν το "φόρτωμα" των σελίδων και σε τελική ανάλυση είναι κάτι που ασχημαίνει και δυσφημεί το site.  Εκτός λοιπόν από το σπάσιμο των νεύρων (ή άλλων οργάνων...), πιθανόν να δημιουργήσουν και προβλήματα στη λειτουργία του forum.  Επαναλαμβάνω, νομίζω ότι κάτι πρέπει να γίνει.  Άν και ευτυχώς σήμερα τα πουλάκια δεν βγήκαν να κελαηδήσουν....

5148
Ακόρντα / Re:Δύσκολα ακόρντα
« στις: 24/04/02, 01:08 »
Φίλε Σπύρο, έψαξα στη σελίδα αυτή, καθώς και σε άλλα chord generators, αλλά τα συγκεκριμένα ακόρντα δεν τα βρήκα ακριβώς όπως τα ψάχνω.  Βρήκα το Α#sus2 και συμπέρανα (νομίζω) πώς πρέπει να παιχτεί το Α#sus2/D#.  Όσο για το δεύτερο, τη σελίδα βγάζει το C7sus αλλά όχι το C6sus...  Συγγνώμη για τις ελλιπείς μου γνώσεις στο θέμα, αλλά θα ήμουν ευγνώμων άν κάποιος φίλος γνωρίζει και μπορεί να μου απαντήσει.

5149
Ακόρντα / Δύσκολα ακόρντα
« στις: 23/04/02, 19:20 »
Ξέρει κανένα καλό παιδί πως παίζονται τα παρακάτω ακόρντα;;;

Α#sus2/D#

C6sus2

Ευχαριστώ

5150
Τα καλύτερα... / Re:asxetos thelo voithia please
« στις: 22/04/02, 02:00 »
O Κομήτης με πρόλαβε στην απάντηση, σχετικά με τη σελίδα της Κιθάρας που ασχολείται με ακόρντα. Βιβλία εκμάθησης κιθάρας μπορείς να βρείς σε οποιοδήποτε κατάστημα μουσικής.  Επίσης σε διάφορα μουσικά sites μπορείς να βρείς μαθήματα για αρχάριους.  Ψάξε στα παρακάτω:

http://www.guitar.com
http://guitar.about.com/

Και πάνω απ' όλα συνέχισε την προσπάθεια.

Σελίδες: 1 ... 203 204 205 [206] 207