Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Anaximandros

Σελίδες: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25
526
Apoyando (απογιάντο)

Χτυπάμε την χορδή και κατόπιν το δάχτυλο που την χτύπησε στηρίζεται στην αμέσως πιο <<χοντρή>> χορδή    συμβολίζεται με ένα πλάγιο V
Για τον αντίχειρα ισχύει το αντίθετο... στηρίζεται στην αμέσως πιο <<λεπτή>> χορδή αφού χτυπήσει


Tiranto (Τιραντο)

Χτυπάμε την χορδή και μετά το δάχτυλο λυγίζει προς το εσωτερικό της παλάμης, το ίδιο και ο αντίχειρας



Το Απογιάντο στο βιβλίο του Sagreras συμβολίζεται με ''Λ'' (κάτι σα λάμδα). Όμως, επειδή το Απογιάντο χρησιμεύει πάρα πολύ στο να τονίζουμε νότες, ο συμβολισμός του τονισμού γενικά στη μουσική είναι ένα ''>'' όπως πολύ σωστά αναφέρεις και ονομάζεται Accent.
Τώρα, επειδή βλέπω ότι αρκετά παιδιά κάνουν ένα λάθος στα Αρπίσματα όταν τα μαθαίνουν, σημαντική σημείωση:
Τα Αρπίσματα παίζονται με Τιράντο, όχι με Απογιάντο.

527
Έχει βγάλει ένα δίσκο:
http://www.shops.gr/saxon/leaf.asp?Dept=1&Product_Id=MBI16583
Έχει και πληροφορίες διάφορες εδώ:
http://www.musiccorner.gr/nees_kyklof/03/gikodimas.html

528
Πάντως για μπάσο λέει, κάνει μαθήματα ο Κιουρτσόγλου.

529
Νομίζω ότι το πήγατε πολύ μακρυά το θέμα
δεν εξαρτιέται όλη η πορεία της μουσικής απο μια κιθάρα γι αυτό πιστεύω όπως είπα και πριν οτι θα άλλαζαν πάρα πολύ κάποια συγκεκριμένα είδη όπως rock ,metal , blues οπου η ηλ. κιθάρα είναι κυρίαρχο όργανο δύσκολα παίζεις classic rock πχ σε κούρδισμα open G γιατί αλλάζει εντελώς η φρασεολογία οι ιδέες και ο ήχος ξεφεύγει λιγο εως πολύ απο το γενικο ακουσμα του rock τώρα αν οι χορδές της κιθάρας κουρδίζονταν και σε μόρια οπως είπε ο Anaximandros το πράμα έχει φύγει εντελώς πόσο μάλλον αμα ήταν και άταστη οπως ειπε ο papous τότε θα γινόταν ούτι LOL  :P  ;D

by the way Anaximandros o Michael Manring τα σπάει στο videaki!!!  ;)

πάρτε μια γεύση από μια σύνθεση του καθηγητή κιθάρας του σχολείου μου Βασίλη Βέτσου ο οποίος παίζει σε άταστη κιθάρα για το κούρδισμα που χρησημοποιεί δεν ειμαι σίγουρος παρατηρήστε με τη προσοχή παίζει τα μικρο μόρια πάνω στο όργανο

http://ct-prometheus.aegean.gr//vetsos/mp3/V.%20Vetsos%20-Levantes.mp3


Πωωω φίλε, κιθάρα είναι αυτό!; τι καταπληκτικό! Καλά, έχω πάθει την πλάκα μου!

530
Είχα πάει σε μία συναυλία και μόλις τελείωσε, έγινε φασαρία και είχαμε αστυνομίες. Πετάει λοιπόν ένας:
''ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝ' ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΔΕΛΦΟΚΤΟΝΟΙ!''
γελούσα μετά όλο το βράδυ!

531
Νομίζω ότι κατάλαβα.

Για παράδειγμα αν βασιστούμε στην Λα η οποία εκπέμπει στα 440Hz και της Λα# η οποία εκπέμπει στα 466Hz υπάρχουν 26 "κρυμμένες" νότες. Χμμ...Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι, αν και το 440Hz από το 441Hz έχει ελάχιστη διαφορά οπότε μάλλον περιοριζόμαστε σε πολύ λιγότερες από 26 διακριτές νότες. Πάντως θα ήταν ενδιαφέρον να άκουγα κάτι το οποίο θα περιήχε τέτοιες "ενδιάμεσες" νότες. :(


Ακριβώς ;) Αν έχεις msn ή skype διεύθυνση, μπορώ να σου στείλω, έχω κάποια καλά.
Τώρα από δω, δες αυτό το βίντεο:
σε μία φάση (χωρίς να το καταλάβει) πιάνει μόρια μέσα σε ακκόρντο. Αν είσαι παρατηρητικός (που δε νομίζω να μην είσαι) θα το καταλάβεις που συμβαίνει. Πάντως έχω και με πιο πολλά τέτοια κολπάκια σε μόρια mp3 αρκετά.
Αν θες να ψαχτείς μόνος σου, ψάξε για ένα συγκρότημα ΤΑΚΙΜ.

532

Στο δεύτερο συμφωνώ όμως στο πρώτο εν μέρει συμφωνώ: λαμβάνω πάντα υπόψιν τους αυτοδίδαχτους και τα ακκόρντα και γενικά τεχνικές που θα δημιουργήσουν με το οποιοδήποτε χόρδισμα. Και οι αυτοδίδαχτοι δεν περιορίζονται και τόσο σε κλίμακες όσο στην κλίμακα που οι ίδιοι θα δημιουργήσουν με κριτήριο να τους αρέσει και να βολεύει και στο παίξιμο αναλόγως με το χόρδισμα. Παίζουν πολλά ;)


Αναξίμανδρε, η μουσική και το πως ακούγεται στα αυτιά μας είναι κάτι το αντικειμενικό. Το φάλτσο χτυπάει στο αυτί όπως και να το κάνουμε. Πάρε για παράδειγμα αυτό το παλικαράκι http://youtube.com/watch?v=Ywd4G1DVvCQ. Ακόμα και οι αυτοδίδακτοι που ίσως δεν γνωρίζουν περί κλιμάκων, αργά ή γρήγορα θα δουν ότι σε ένα κατέβασμα που επιχειρούν μερικές νότες δεν κολλάνε οπότε θα τις αλλάξουν, μετά θα το ξανακούσουν, θα αλλάξουν κάποιες άλλες και μοιραία θα καταλήξουν σε ένα κατέβασμα που θα υπόκεινται στους νόμους της αρμονίας (ακόμα και ο φίλος μας στο youtube θα αλλάξει αν και έχει postαρει πάνω από 150 videos so far, και ακόμα τα ίδια φάλτσα ακούγονται  :D

Υ.Γ: Όποιος παρακολουθήσει το video χωρίς να γελάσει, τότε τι να πω....είναι ταλέντο ;)


Συμφωνώ απόλυτα στα παραπάνω όμως η Αρμονία δε λέει μέσα για κλίμακες και συγχορδίες που αποτελούνται από κάποιες νότες από ασυγκέραστο όπως αρκετοί αυτοδίδαχτοι μα και με δάσκαλο τις μελετάνε. Δε λέει καν για συγκερασμένες Χιτζάζ, Χιτζασιάρ, Νιαβέντ κτλ (αν και ίσως να θεωρούνται αυτονόητες όταν μιλάμε για συγκερασμένο σύστημα).
Και για να ξαναπάμε στην κιθάρα: Το χόρδισμα της κιθάρας όταν λέμε ότι είναι διαφορετικό, δεν εννοούμε απαραίτητα την περίπτωση όπου όλες οι χορδές είναι χορδισμένες σε νότες συγκερασμένου συστήματος. Μπορεί κάποια/-ες χορδή/-ες να την/-ις χορδίσουμε σε μόρια.


Σωστό αυτό που λες. Βέβαια όταν εγώ εννοούσα αρμονία, δεν εννοούσα αποκλειστικά την παρωχυμένη αρμονία των textbooks (π.χ. Αμάραντος Αμαραντίδης) αλλά και όλες τις σύγχρονες αρμονίες που όμως είναι φιλικές προς το ανθρώπινο αυτί. Btw, όταν εννοείς κούρδισμα σε μόρια τι εννοείς;


Σωστός! Έτσι όπως το λες, συμφωνώ μαζί σου απόλυτα ;)
Τα μόρια χρησιμοποιούνται σε άλλα συστήματα (πώς λέμε συγκερασμένο) και είναι ας το πούμε ένα είδος συγκερασμού. Είναι κλίμακες (για την Κλασική Ευρωπαϊκή Μουσική ξεκούρδιστες και παράφωνες) οι οποίες έχουν νότες που ανήκουν στο συγκερασμένο σύστημα και καθορισμένες νότες που δεν ανήκουν στο συγκερασμένο σύστημα (πχ μεταξύ Ντο και Ντο#, όχι τυχαία αλλά συγκεκριμένη νότα).
Κρίμα που δε γίνεται με το Πιάνο να παιχτούν τέτοιες νότες! Τότε η μουσική θα ήταν πολύ τέλεια!

533

Στο δεύτερο συμφωνώ όμως στο πρώτο εν μέρει συμφωνώ: λαμβάνω πάντα υπόψιν τους αυτοδίδαχτους και τα ακκόρντα και γενικά τεχνικές που θα δημιουργήσουν με το οποιοδήποτε χόρδισμα. Και οι αυτοδίδαχτοι δεν περιορίζονται και τόσο σε κλίμακες όσο στην κλίμακα που οι ίδιοι θα δημιουργήσουν με κριτήριο να τους αρέσει και να βολεύει και στο παίξιμο αναλόγως με το χόρδισμα. Παίζουν πολλά ;)


Αναξίμανδρε, η μουσική και το πως ακούγεται στα αυτιά μας είναι κάτι το αντικειμενικό. Το φάλτσο χτυπάει στο αυτί όπως και να το κάνουμε. Πάρε για παράδειγμα αυτό το παλικαράκι http://youtube.com/watch?v=Ywd4G1DVvCQ. Ακόμα και οι αυτοδίδακτοι που ίσως δεν γνωρίζουν περί κλιμάκων, αργά ή γρήγορα θα δουν ότι σε ένα κατέβασμα που επιχειρούν μερικές νότες δεν κολλάνε οπότε θα τις αλλάξουν, μετά θα το ξανακούσουν, θα αλλάξουν κάποιες άλλες και μοιραία θα καταλήξουν σε ένα κατέβασμα που θα υπόκεινται στους νόμους της αρμονίας (ακόμα και ο φίλος μας στο youtube θα αλλάξει αν και έχει postαρει πάνω από 150 videos so far, και ακόμα τα ίδια φάλτσα ακούγονται  :D

Υ.Γ: Όποιος παρακολουθήσει το video χωρίς να γελάσει, τότε τι να πω....είναι ταλέντο ;)


Συμφωνώ απόλυτα στα παραπάνω όμως η Αρμονία δε λέει μέσα για κλίμακες και συγχορδίες που αποτελούνται από κάποιες νότες από ασυγκέραστο όπως αρκετοί αυτοδίδαχτοι μα και με δάσκαλο τις μελετάνε. Δε λέει καν για συγκερασμένες Χιτζάζ, Χιτζασιάρ, Νιαβέντ κτλ (αν και ίσως να θεωρούνται αυτονόητες όταν μιλάμε για συγκερασμένο σύστημα).
Και για να ξαναπάμε στην κιθάρα: Το χόρδισμα της κιθάρας όταν λέμε ότι είναι διαφορετικό, δεν εννοούμε απαραίτητα την περίπτωση όπου όλες οι χορδές είναι χορδισμένες σε νότες συγκερασμένου συστήματος. Μπορεί κάποια/-ες χορδή/-ες να την/-ις χορδίσουμε σε μόρια.

534
Η μουσική βασίζεται στις νότες και ειδικότερα στις κλίμακες. Όποιο κούρδισμα και αν είχαν οι κιθάρες, οι κλίμακες θα είχαν ακριβώς το ίδιο άκουσμα (θα άλλαζε μόνο η δακτυλοθεσία). Αυτό συμβαίνει διότι οι αποστάσεις των νοτών σε μια κλίμακα (π.χ Τ-Τ-Η-Τ-Τ-Τ-Η για τις μείζονες) έχουν δημιουργηθεί γιατί έτσι δεν ακούγονται παράξενες ή φάλτσες στο ανθρώπινο αυτί (ακούστε Ξενάκη που δεν ακολουθεί την πετατημένη στις κλίμακες για να πάρετε μια γεύση για ατονάλ συνθέσεις).

Αν κάποιος θα ήθελε να ακούσει πως θα ήταν η μουσική με άλλο κούρδισμα δεν έχει παρά να ρίξει μια αυτιά στην Koyunbaba του Carlos Domeniconi. Οι κλασικοί κιθαρίστες θα καταλάβουν με την πρώτη τι εννοω... Αυτή η ΥΠΕΡΤΑΤΗ σύνθεση δεν θα μπορούσε να γραφτεί με άλλο κούρδισμα εκτός από το συγκεκριμένο διότι θα ήταν αδύνατο να παιχτεί (μακρινές αποστάσεις των θέσεων και το συγκεκριμένο άρπισμα στο 4ο μέρος are the reasons)

Στο δεύτερο συμφωνώ όμως στο πρώτο εν μέρει συμφωνώ: λαμβάνω πάντα υπόψιν τους αυτοδίδαχτους και τα ακκόρντα και γενικά τεχνικές που θα δημιουργήσουν με το οποιοδήποτε χόρδισμα. Και οι αυτοδίδαχτοι δεν περιορίζονται και τόσο σε κλίμακες όσο στην κλίμακα που οι ίδιοι θα δημιουργήσουν με κριτήριο να τους αρέσει και να βολεύει και στο παίξιμο αναλόγως με το χόρδισμα. Παίζουν πολλά ;)

535
Κάθομαι και συνθέτω κομμάτια και περνάω μία μία κιθάρες, μπάσο, φλάουτα, μπουζούκια κ.α. Θα ήθελα να γινόταν να έχω ένα συγκρότημα με καμιά 10αριά Anaximandrous και να παίζω μπάσο!
Τώρα από γνωστά συγκροτήματα, θα ήθελα να είμαι ο μπασίστας των Dave Weckl Band από Δυτική ενώ από Ανατολική θα ήθελα να παίζω κάτι άταστο με τους ΤΑΚΙΜ ;D ;D ;D

536
Ααχχ Joeviacci, αναρχικός μουσικός είναι αυτό που θέλω να γίνω κάποτε! Ο μουσικός χωρίς κανένα κόλλημα που θα πάρει όσα πιο πολλά μπορεί απ' όλες τις μουσικές σχολές και από Δύση και από Ανατολή και θα φτιάξει την απόλυτη μουσική! Αυτός που θα συνδυάζει τη Λογική με την Πίστη*!
Από το ελάχιστο ψάξιμο που έχω κάνει στη μουσική, βρίσκω τον Στραβίνσκυ αρκετά Αναρχικό μουσικό (στο Le Sacre Du Printemps), μόνο όμως για τη Δύση ενώ για την Ανατολή, δυστυχώς δεν είμαι και τόσο ψαγμένος για να βρω και για εκεί κάτι. Ίσως οι ΤΑΚΙΜ να είναι κομματάκι Αναρχικοί. Οι System Of A Down σαν Αρμένιοι που είναι συνδυάζουν Ανατολή και Δύση, όχι όμως με ''αναρχικό'' τρόπο!
Βλέπω στον εαυτό μου ότι όσα και να ακούω και όσο πιο αναρχικός προσπαθώ να γίνω, πετυχαίνω ακριβώς το αντίθετο: το να περιορίζομαι σε συγκεκριμένα πρότυπα που να νομίζω ότι είναι Αναρχική μουσική!
Joeviacci, ελπίζω μέχρι να πεθάνω να έχω βρει μία απάντηση γι αυτή σου την πάάάάρα πολύ καλή ερώτηση!

*Με τη Λογική ασχοληθήκαν πάρα πολύ οι Δυτικοί γενικά σε όλες τις τέχνες, επιστήμες και γενικά με το πνεύμα, καταλήγοντας στον ορθολογισμό, ενώ με την Πίστη οι Ανατολικοί.

537
Όνειρό μου; το όνειρό μου είναι να γίνω κάποτε γκόμενος της μουσικής. Αν και φασιστόμουτρο, είναι αρκετά κ***λιάρα γκόμενα!

538
Πωωω φίλε, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! πολύ καιρό το ψάχνω! Καταπληκτικό το πρόγραμμα!

539
Γενικά προσπαθώ να τις συνδυάζω όλες. Είναι πιο γεμάτο το άκουσμα, με πιο πολύ ενδιαφέρον. Χρησιμοποιώ επίσης κι έτσι ''μπουζουξήδικες'' τεχνικές κάποιες φορές για καθορισμένες ''γέφυρες'' και ''γεμίσματα'', έτσι το δεξί αρκετά κοντά στον καβαλάρη με πολύ δυνατό χτύπημα με την πένα και συγκεκριμένα μπουζουκολεγκάτα με το αριστερό.
Τον τελευταίο καιρό ψάχνομαι με μία καινούργια τεχνική πάνω στην κιθάρα, επηρρεασμένος από κάτι ζόρικα σόλος του Μανώλη Πάππου. Σε συγκεκριμένα τάστα τραβάω τη χορδή (κοινώς κάνω bend) και πετυχαίνω κάποιες νότες ασυγκέραστες* και η κιθάρα θυμίζει λίγο κάτι σαν σάζι.
Δεν είμαι ούτε της Ανατολικής μουσικής σχολής ούτε της Δυτικής. Απλά παίρνω όσο μπορώ τα καλά από τις δύο αυτές σχολές έτσι ώστε να δημιουργώ κάτι δικό μου που θα περιέχει στοιχεία και απ' τις δύο αυτές μουσικές σχολές με όσο το δυνατόν γίνεται καλόγουστο άκουσμα (κάτι τέτοιο είπα στο Λουδοβίκο αν θυμάμαι καλά όταν συζητάγαμε κάτι τέτοιο :P). Και το μπουζούκι πολλές φορές το παίζω σαν κιθάρα (για τρίχορδο μιλάμε) και κάνω και Bend και Pull-offs και απ' όλα.

Και γενικά υπάρχουν ένα σωρό συνδυασμοί-τεχνικές δεξί-αριστερού που μπορεί να δοκιμάσει κανείς. Μα και για έναν συγκεκριμένο συνδυασμό-τεχνική, αν αλλάξεις έστω 0.10 mm το πάχος της πένας ή το υλικό, θα αλλάξει εντελώς ο ήχος! Το ίδιο και αν αλλάξεις το σχήμα ή το μάκρος ή και το σχήμα και το μάκρος των νυχιών σου.

*συγκερασμένο σύστημα είναι με πολύ απλά λόγια το ''Ντο, Ρε, Μι, Φα, Σολ, Λα, Σι'' και όλες οι χρωματικές αλλοιώσεις τους. Όποια νότα δεν ανήκει σε αυτό το σύστημα (πχ μεταξύ Ντο και Ντο#) τότε αυτή τη νότα τη λέμε ασυγκέραστη (ή φάλτσα ή μόριο κτλ). Το ασυγκέραστο σύστημα χρησιμοποιείται πάρα πολύ από τη Βυζαντινή όπου (αν θυμάμαι καλά) χωρίζεται ο τόνος σε 12 τμήματα και από την Κλασική Οθωμανική όπου χωρίζεται ο τόνος σε 9 τμήματα.

540
Το δικό μου!!!

Μια απο τα ιδια και για μενα  ;D
+1 αδελφια!  :P

Κι εγώ στα ίδια! Και μάλιστα έτυχε αυτό το χειρότερο σόλο να το παίξω μπροστά σε 300 άτομα! :-\ :-\ :-\ πωωπω πράσινες!

541
Γενικά με 9άρες και κανονικό χόρδισμα να έχεις τρίζει όσο καλή κι αν είναι η κιθάρα (είναι υπερβολικά ευαίσθητες, κάθε φορά που παίζω σε κιθάρα με 9άρες παίζω εντελώς piano για να έχω καλό ήχο). Αν θες καθαρό ήχο για κατέβασμα μεγάλης τρίτης, θα έλεγα τουλάχιστον 12άρες ή 11άρες με μπάσα 52. Δε νομίζω να χρειάζεται να πειράξεις καβαλάρη ή ζυγό (εξαρτάται βέβαια και από το όργανό σου).
Πάντως σε τέτοια χορδίσματα, δεν είναι εύκολο να χρησιμοποιούνται πλέον ακκόρντα κανονικά. Είναι αρκετά μπάσες περιοχές και οι αρμονικοί ήχοι από πάνω ''συγκρούονται'' τρελά με αποτέλεσμα να σου παίρνουν το κεφάλι. Είναι αρκετά χαμηλά, ό,τι πρέπει για κάτι Powerchords ή για μπασοκίθαρο. Εκτός αν τα ακκόρντα τα πιάνεις από το IV τάστο και μετά με τίποτα μπαρέ.
Πολύ καλή η ιδέα σου πάντως να πειραματιστείς με άλλο χόρδισμα. Δοκίμασε το και που ξέρεις, μπορεί να βρεις ένα δικό σου στύλ ή και να φτιάξεις μία δική σου μουσική σχολή :)

542
Πολύ ωραίο το θέμα! λοιπόν να σκεφτώ ποιους δίσκους στη φάση που είμαι μπορώ να ακούσω απ' την αρχή μέχρι το τέλος...

Βραχνός Προφήτης - Θανάσης Παπακωνσταντίνου/Μπάμπης Παπαδόπουλος
Φοβάμαι - Ερμηνεύει ο Βασιλης Παπακωνσταντίνου, συμμετέχει ο καταπληκτικός μπασίστας Γιώργος Ζηκογιάννης
Σύνεργα - Νίκος Παπάζογλου, συμμετέχει ο εκπληκτικός Πάππος, θεός του μπουζουκιού.
Solo - Egberto Gismordi, o καταπληκτικός 8χορδος και 16χορδος κιθαρίστας (παίζει και πιάνο)
Weather Report - Heavy Weather
Δρόμοι Της Νύχτας - Νίκος Μαμαγκάκης με τον κορυφαίο Δημήτρη Λίβανο στο μπουζούκι
Αδέσποτες Μέρες - Συνήθεις Ύποπτοι
Τα Λάφυρα Της Νύχτας - Θανάσης Παπακωνσταντίνου/Μελίνα Κανά/Ashkabad, με αυτό το άλμπουμ έχω ερωτευτεί τη Μελίνα Κανά, είναι θεά!

543
Θελω να πω οτι ολοι οι προηγουμενοι χαρακτηρισμοι ειναι σωστοι αλλα στη συγχρονη μουσικη ειναι δυσκολο να πεις οτι μια μπαντα παιζει αυτο ή το αλλο. Εγω συμφωνω με τις ταμπελες, αλλα με συγκεκριμενη και πανω απ'ολα οχι την απόλυτη χρηση τους . Π.χ. πως θα αλλιως θα πεις οτι η τελευταια δουλεια των ταδε ήταν elctronica με πολλα στοιχεια απο glitch και avantgarde?

Έχεις απόλυτο δίκιο! Με τη λογική αυτή, συμφωνώ κι εγώ με τις ταμπέλες (με επηρρεάζεις πολύ εύκολα :P ). Όμως δε σκέφτονται όλοι έτσι. Όποιος γράψει κάτι καινούργιο τον ρωτάνε ''τι είδος μουσικής παίζεις;'' και τότε τι απαντάς; ''Κυρίως Πανκ με στοιχεία Τζαζ ρυθμού και χρησιμοποιώ με τη βοήθεια καθορισμένων Bend και λίγα μόρια στυλ Οθωμανική με λίγες άριες από τον καταπληκτικό μπάσο που έχουμε στο συγκρότημα''. Γιατί διαφωνώ; αυτή είναι η απάντηση που θα δώσω αν όντως έχω γράψει κάτι τέτοιο. Η σωστή απάντηση όμως είναι: ''Το είδος της μουσικής που γράφω και παίζω είναι Anaximandros''. Ένα είδος που συνέχεια με την εξέλιξή μου στη μουσική θα αλλάζει. Γιατί να παίζω ένα είδος μουσικής; τότε ξεχνάω ποιος είμαι, δεν είμαι ο εαυτός μου και γράφω ένα είδος που άλλοι το καθιερώσαν. Γίνομαι ένα ρομποτάκι! Πράγματι όπως πολύ σωστά είπες και παραπάνω οι ταμπέλες χρησιμεύουν αρκετά στο να συννενοούμαστε. Δε διαφωνώ πουθενά μαζί σου, τα λες πολύ σωστά  ;)

544
Παντως γενικα οι ολες αυτες οι ταμπελες ειναι πολυ γενικες και χρησιμευουν κατα τη γνωμη μου μονο για χαρη συζητησης και συνεννοησης μεταξυ μας.

Πωωω φίλε, ξέρεις πόσο καιρό προσπαθώ να σκεφτώ κάτι τέτοιο για την ταμπελοποίηση και δεν μπορώ!; Είμαι κατά της ταμπελοποίησης. Φοβερός ο Fteo, συμφωνώ απόλυτα! Όντως για χάρη συζήτησης και συνεννόησης μεταξύ μας χρησιμεύουν!
Όσο για την ταμπέλα ''Punk'', βλέπω και απ' τους φίλους μου ότι γίνονται τρελές παρεξηγήσεις και παρερμηνείες της Punk. Ίσως επειδή αρκετά συγκροτήματα προσπαθούν να αποκτήσουν ένα πιστό αντίγραφο του Punk παίξιμου με αποτυχία αλλά παρ' όλα αυτά χαρακτηρίζονται Punk από αυτούς που με προπαγάνδα προσπαθούν ίσως να τυποποιήσουν τη μουσική. Κατέβασα και άκουσα μερικές φορές ένα ολόκληρο άλμπουμ των The Stooges (Raw Power λεγόταν αν θυμάμαι καλά) και βλέπω ότι τουλάχιστον από τους Green Day έχουν τεράστια διαφορά!

545
Κι εγώ έχω υπόψιν ότι με την κούραση πρέπει να σταματάμε. Όμως τι κάνουμε όταν μας πιάνει στη δουλειά τενοντίτιδα; Με είχε πιάσει μερικές φορές στο μαγαζί που δούλευα και δεν ήξερα τι να κάνω, ο ήχος μου μετά ήταν απαίσιος :( :(

546
Πωπω Θοδωρή εκπληκτικό! Με καλύπτει σε αρκετά προβλήματα που είχα!
Βρήκα κι ένα για άταστο:

http://www.fretlessbass.com/

547
Περίεργο...νόμιζα πως τα ρεμπέτικα ήταν τα ελληνικά blues, αλλά όπως φαίνεται είναι και το ροκ μαζί. Οπότε το hard rock θα είναι τα χασικλήδικα.

Ακριβώς! Και η Παραδοσιακή Μουσική Αστικών Κέντρων (κοινώς Λαϊκά) είναι ας το πούμε το Progressive Rock.

Πέρα από την πλάκα, το ελληνικό ροκ είναι ίσως κάτι που ξεκίνησε από την εποχή που ο Σαββόπουλος έβγαζε το Μπάλλο και το Βρώμικο Ψωμί, στα οποία είχε επηρρεαστεί πάρα πολύ από τους κλασικούς (κάτι Dylan, κάτι Neil Young). Αν ακούσει κανείς ένα κομμάτι απ' το Μπάλλο, θα παρατηρήσει πολύ καλό στίχο, ηλεκτρική πολλές φορές χωρίς κανένα εφέ [που ακούγεται πολύ και στα κομμάτια των Sultans Of Rings (δεν ξέρω αν το έγραψα καλά :P)], μπάσο με πένα και ψιλοmuted ήχο όπως είχαν τα περισσότερα Ροκ κομμάτια εκείνης της εποχής και η κάσα στη ντραμς να κάνει ένα βαθύ ήχο, έτσι η μπότα εντελώς κούφια χωρίς αυτά τα μαξιλάρια που βάζουν σήμερα (δε με ενοχλούν τα μαξιλάρια. Και οι δύο ήχοι μ' αρέσουν για κάσα).

Αν και συγκεκριμένα το Μπάλλο του Σαββόπουλου το θεωρώ έντεχνη μουσική, οι μεταγενέστεροι Έλληνες Ροκάδες (κάτι Σιδηρόπουλοι, κάτι Άσημοι) πήραν αρκετά στοιχεία και απ' το Σαββόπουλο.

Υ.Γ: Τον Πλιάτσικα δεν τον βρίσκω ροκ, θα τον έλεγα ποπ, έχει αρκετά πολλά ποπ στοιχεία ειδικά στις ενορχηστρώσεις των κομματιών του.

548
Προς το παρόν το μεγαλύτερο κοινό που έχω παίξει ήταν κάπου 1500 άτομα, είχα παίξει support μία φορά σε συναυλία με Λουδοβίκο των Ανωγείων.

549
Είναι αλήθεια ότι ο Άκης Πάνου έχει γράψει τραγουδάρες. Δεν αντέχω όμως να τον ακούω, στο μαγαζί που δούλευα την περασμένη σεζόν παίζαμε συνέχεια! Έχω ανάγκη για καναδυο χρόνια να μην ακούω Άκη Πάνου!

Ντροπή!  :) :)

"Κι όταν πάψει ο πονεμένος να ελπίζει, για το σύμπαν χαλαλίζει μια βρισιά..."

Ό,τι και να πεις έχεις δίκιο :-[

550
Λοιπόν για να τελειώνουμε: Κατά την άποψη μου ο Αλκίνοος είναι πάρα πολύ καλός τραγουδοποιός, τραγουδιστής και μουσικός. Μου αρέσει το στυλ του (που κάποιοι τον αποκαλούν "γκρινιάρη") κι ας είναι τόσο μελαγχολικό. Δεν έχω ακούσει κανέναν άλλον καλλιτέχνη στην ελλάδα που να μοιάζει το ύφος του με του Αλκίνοου και μάλιστα να έχει τόσο μεγάλη επιτυχία. Αμφισβητείς οτι ο Αλκίνοος (παρόλο που δεν τον πας) έχει αρκετά χρόνια καριέρας, έχουν πει πολλοί σπουδαίοι άνθρωποι γι' αυτον τα καλύτερα ενώ κανείς δεν έχει πει κάτι κακό και έχει ένα αρκετά μεγάλο πιστό και σταθερό κοινό που αποτελείται από διάφορες ηλικίες; Πές μου λέω ψέμματα;
Και επειδή σε αυτό το κοινό ανήκω κι εγώ, δεν μου αρέσει να ακούω να λένε τέτοιου είδους κακίες για τον Αλκίνοο. Τέλος, εγώ είμαι της άποψης οτι όταν δεν σου αρέσει κάποιος, ΑΠΛΑ δεν ασχολείσαι μαζί του. Αυτά...

Πιστεύω ότι ο Αλκίνοος είναι πολύ καλός και τραγουδοποιός και ερμηνευτής και γενικά μουσικός.
Όμως το αν θα κάνει επιτυχία ένας μουσικός δεν το βλέπω σαν κριτήριο για το πόσο καλός είναι. Επιτυχία έχει και η Coca Cola, δε σημαίνει ότι είναι καλός μουσικός!
Εντάξει ο Αλκίνοος παραδέχομαι έχει ωραίες μουσικές και στιχουργικές ιδέες στα άλμπουμ του κι εγώ ο ίδιος έχω πάρει απ' αυτόν πάρα πολλές ιδέες και δεν είναι καλαμπόρτζης, αυτά που κάνει, τα κάνει καλά.
Και ήταν και φοβερός στο ζυγό! Και για να μπαίνω στο κλίμα της αρχικής συζήτησης, ευτυχώς εκείνη τη μέρα που πήγα ήταν άρρωστη η Αλεξίου :P δεν την πάω με τίποτα!

Σελίδες: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25