Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Anaximandros

Σελίδες: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25
551
Όντως το ''ιεραρχικά'' είναι δύσκολο εώς και ακατόρθωτο! Ίσως στη φάση που είμαι να βάζω πρώτη την Κανά. Λέω:

Μελίνα Κανά
Λιζέτα Καλημέρη
Μαριώ (η ρεμπέτισσα)
Σωτηρία Μπέλλου
Μάρθα Φριντζήλα
Ελένη Βιτάλη
Άλκιστις Πρωτοψάλτη
Δήμητρα Γαλάνη
Ελευθερία Αρβανιτάκη
Έλλη Πασπαλά

552
Είναι αλήθεια ότι ο Άκης Πάνου έχει γράψει τραγουδάρες. Δεν αντέχω όμως να τον ακούω, στο μαγαζί που δούλευα την περασμένη σεζόν παίζαμε συνέχεια! Έχω ανάγκη για καναδυο χρόνια να μην ακούω Άκη Πάνου! Επίσης, δεν μπορώ με τίποτα να ακούω Βοσκόπουλο, εδώ που είμαι διακοπές, παίρνω ΚΤΕΛ για να πάω στην πρωτεύουσα του νησιού και ο οδηγός κάθε πρωί βάζει Βοσκόπουλο. Και είναι κρίμα που δεν αντέχω να τον ακούω γιατί έχει πει και κάποια καλά τραγούδια. Τα βιώματά μου, με περιορίζουν στο τι ακούω :( :(

553
''Με δικό του ύφος και ας παίζει μόνο δύο νότες'' έβαλα γιατί έτσι έχουμε ένα γνήσιο κιθαρίστα που δεν τρώει κολλήματα τρελά και τα πρότυπα που έχει τα λατρεύει συνειδητά, με τέτοιο τρόπο δηλαδή που να μην ταυτίζεται μαζί τους. Και γενικά πιστεύω ότι ο καλός κιθαρίστας όπως και κάθε μουσικός θα πρέπει να είναι ανοιχτός σε όλα (Θα έλεγα μάλιστα να παίρνει απ' όλα ό,τι καλό έχουν όμως δε θα ήταν σωστό γιατί το τι είναι καλό για κάθε άνθρωπο είναι διαφορετικό. Κάθε άνθρωπος είναι και ένα μοναδικό σύστημα αναφοράς). Έχω ακούσει κιθαρίστες να παίζουν παπάδες όμως μετά από ένα σημείο και πέρα να κουράζουν. Έχω ακούσει και κιθαρίστες που απλά είχαν έναν καλό ήχο, μία καλή τεχνική και έπαιζαν κάτι ίσα ακριβώς εκεί που έπρεπε που η σύλληψη με έστελνε!
Όσο για τις πεντατονικές, όταν πρόκειται για κάτι ''ροκ'' ή ''μπλουζ'' σόλος, όχι, δε μου αρέσει ο κιθαρίστας γιατί παίζει κάτι το τετριμμένο, δε με ''ταΐζει'' μουσική καινούργια και δεν είναι δημιουργός, αναπαράγει το ίδιο πράγμα. Αν όμως τις πεντατονικές τις παίξει με τέτοια σειρά, με τέτοιο τρόπο, με τέτοια διαδοχή που να μην πάει το μικρούλικο μυαλό μου μέχρι εκεί, τότε τον παραδέχομαι! Είναι δύσκολο στη σημερινή εποχή να κάνεις κάτι μερακλήδικο με πεντατονικές!

Σαν κιθαρίστας μου αρέσει πααααααρα πολύ ο Μυστακίδης. Μακάρι να έπαιζα τόσο καλά όσο αυτός! Επίσης μου αρέσει και ο Αλκίνοος Ιωαννίδης, από τον οποίο έχω πάρει αρκετές ιδέες στο παίξιμό μου στην κιθάρα κι εύχομαι κάποτε να βγάλει κι ένα άλμπουμ μόνο με μουσική, χωρίς τραγούδι που να παίζει κιθάρα και τα υπόλοιπα όργανα να τα παίζουν οι μουσικάρες που εκείνος συνεργάζεται μαζί τους.

Και πάλι ''Με δικό του ύφος και ας παίζει μόνο δύο νότες''

554
Παιδιά, απλά ΘΕΟΟΟΟΟΣΣΣΣ!!!!!!!!!!

Δεστε τι κάνει το κοντραμπάσο:

555
Δεν ξέρω αν θα τους εκτιμήσεις περισσότερο ακούγοντας - αν δεν το έχεις ήδη ακούσει - εκείνο το καταπληκτικό "Μια μοσχαροκεφαλή, γεια σου Διονύση μου". Στο χωριό μου τις μοσχαροκεφαλές τις κάνουμε σούπα, όχι τραγούδι!

Φυσικά και θα το εννοείς κυριολεκτικά ότι θα τον εκτιμήσει. Αν ακούσεις αυτό το τραγούδι, μπορεί να χρησιμοποιεί μείζων τρόπο και κάτι γκλισάντα στο βιολί (ειδικά όταν το έπαιζε Live έκανε κάτι τέτοια γκλισάντα ο Σιώτας κι αν έπιανε το λαούτο ο Μυστακίδης, πωωω κανονικό μάθημα μουσικής!) όμως η ιστορία που διηγούνται οι στίχοι είναι κανονικό δράμα! ''Και στην κουζίνα ο μάγειρας γειά σου Διονύση μου! Και στην κουζίνα ο μάγειρας, θύτης μαζί και θύμα!'' Δηλαδή φαντάσου τώρα να είσαι εσύ στη θέση αυτού του μάγειρα για τον οποίο λέει ο Θανάσης! Προετοιμασία 1 με 3 χαράματα και μετά φτιάχνεις τον πατσά για τον κάθε ξενύχτη φτιαγμένο που έρχεται στο μαγαζί! Δηλαδή μία τραγική κατάσταση την οποία ο Θανασάρας την περιγράφει ακριβώς!

Δεν σατιρίζει τις μοσχαροκεφαλές, ούτε το Διονύση που όποτε τον έβλεπε του έλεγε ''καλώς τη μοσχαροκεφαλή!'' απλά μας διηγείται με κωμικό τρόπο τον πόνο του άλλου! Ακριβώς σαν τις ταινίες του Βέγγου που τον βλέπουμε να τρέχει, να τον δέρνουν! Κάτι το εντελώς κωμικοτραγικό!

Συμφωνώ μαζί σου πάντως όσον αφορά αυτούς που για φιγούρα λένε ότι ακούν Θανάση (γιατί δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι) χωρίς καν να έχουν ακούσει προσεχτικά ολόκληρο ένα δίσκο. Και φυσικά, είμαι Θανασικός, όμως δε βάζω τον εαυτό μου πάνω από κανέναν άλλο μη Θανασικό επειδή μόνο και μόνο γνωρίζω έναν πολύ καλό τραγουδοποιό!

Υ.Γ: Το συγκεκριμένο τραγούδι το αφιερώνω στο Γιώργο το μάγειρα ο οποίος κάπως έτσι μπλεγμένος είναι :P :P

556
Κι εγώ προτιμάω κάπου κάπου να βάζω τα ροζ γυαλάκια μου παρά να τα βλέπω όλα μαύρα!

Δεν είναι απαραίτητο αν δεν βάλεις τα "ροζ γυαλάκια" να τα βλέπεις όλα μαύρα.

Εντάξει, δεν έχω δοκιμάσει κυριολεκτικά να βάλω ''ροζ γυαλάκια'', σχήμα λόγου :P :P ;D ;D

557
Ίσως και 'γω να διατηρώ μια αθωότητα ελπίζοντας κάτι τέτοιο αλλά προτιμώ να μπορώ κάπου κάπου να βάζω τα ρόζ γυαλάκια μου παρά να τα βλέπω όλα μαύρα...

Συμφωνώ απόλυτα!!!!! Κι εγώ προτιμάω κάπου κάπου να βάζω τα ροζ γυαλάκια μου παρά να τα βλέπω όλα μαύρα!

Όσο για το συγκεκριμένο θέμα, είναι τέτοιο που δυστυχώς είναι αναπόφευκτες οι συγκρούσεις. Γιατί με το να λες τι δε σου αρέσει, δηλώνεις κατά κάποιο τρόπο ότι είσαι σε μία ομάδα και με το λόγο σου αυτό, θίγεις την αξιοπρέπεια των εξω-ομάδων. Οπότε όταν πρόκειται για αξιοπρέπεια (την οποία και θεωρώ ένα είδος εγωισμού όπου είναι απαραίτητο αρκετές φορές) είναι φυσικό να έχουμε συγκρούσεις.

558
Αν το καθιερωμένο χόρδισμα της κιθάρας δεν ήταν E-B-G-D-A-E (από την ψηλότερη στη χαμηλότερη), όλη η μουσική θα ήταν διαφορετική. Γιατί τα ακκόρντα των αυτοδίδαχτων (όπου πολλοί απ' αυτούς έχουν γεννήσει πολλή από τη μουσική που έχουμε στα ακούσματά μας) θα ήτο διαφορετικά που σημαίνει διαφορετικά ακούσματα κι ένας διαφορετικός μουσικός πλανήτης.

Μάλιστα, ακόμη και η τεχνική θα ήταν διαφορετική! Γιατί ας χορδίσουμε την κιθάρα σαν ούτι με ένα αραβικό χόρδισμα πχ C-G-D-A-E-B που είναι και εύκολο να το χρησιμοποιήσω για παράδειγμα, μιας και αποτελείται από επάλληλες καθαρές τετάρτες. Τότε αρκετοί κιθαρίστες από το πολύωρο παίξιμο θα μαθαίναν να χρησιμοποιούν συγχορδίες μόνο με πρώτη και πέμπτη, χωρίς τρίτη (είναι πιο βολικό γι αυτό το χόρδισμα) κι επίσης αρκετοί θα ανέπτυσσαν ένα μπασο-κιθαρο-παίξιμο (μιας και το συγκεκριμένο αραβικό χόρδισμα για ούτι έχει μπάσο άκουσμα). Θα είχαμε διαφορετικά ακούσματα και οι μουσικές ιδέες ενός συνθέτη-ενορχηστρωτή που σκέφτεται σαν κιθαρίστας, δε θα έμοιαζαν σχεδόν καθόλου με τα ακούσματα που μας έχει χαρίσει το καθιερωμένο E-B-G-D-A-E. Μέχρι και η κράτηση της πένας από το δεξί θα είχε εμφανείς διαφορές, μα και το παίξιμο με τα δάχτυλα και όλη η στάση του σώματος θα ήταν διαφορετική!

Όποιος κάνει Projects της προκοπής, ας δοκιμάσει να κάνει ένα δίσκο που να είναι με κιθάρα με διαφορετικό χόρδισμα. Θα φαντάζει άλλο όργανο! Αλλάζει η έκταση του οργάνου, πράγμα που το κάνει να αλλάζει εντελώς το ρόλο της μέσα στην ενορχήστρωση!

559
Εντάξει βρε παιδιά, έχετε απόλυτο δίκιο (για το θέμα του τετριμμένου θέματος κτλ)  :-X :-X :-X  Εγώ είμαι ο λάθος. Συγνώμη για όλο αυτό το ''ντόρο'' :-\ :-\

560
Μπορώ αν θες να σου ετοιμάσω και να σου στείλω ;) αν θες θα ψάξω να το βρω να το κατεβάσω (ή αν έχεις κάποιο λινκ, στειλτο μου σε προσωπικό μήνυμα), γράφω τη μέρα αρκετές TABs που μου ζητάνε. Θα στη γράψω με το Guitar Pro 5. Αν δεν το έχεις, υπάρχει η δυνατότητα να τη μετατρέψω σε PDF.

561
1) ειμαι σιγουρος οτι αυτο εχει ξαναμπει με τιτλο του στυλ "τι ειναι ροκ για σας"
2)δε μπαινω ΚΑΝ στον κοπο να απαντησω σε κατι τοσο τετριμμενο, που μπηκε μονο και μονο για να γινεται συζητηση

Και γιατί το θεωρείς κάτι τόσο τετριμμένο; Και γιατί σε ενοχλεί ένα θέμα που μπήκε μόνο και μόνο για συζήτηση αφού ένας από τους θεσμικούς στόχους των Forums είναι η συζήτηση; Μας τη λες πολύ άσχημα ξαφνικά χωρίς να μας εξηγείς το λόγο.

562
Είναι μία ερώτηση που περιτριγυρίζει μέσα στο μυαλό μου τον τελευταίο καιρό. Έχω ακούσει ότι είναι ένα κίνημα. Όμως παρατηρώ ότι όλοι όσοι έχουν μία κιθάρα με λίγο Overdrive, θεωρούνται ροκάδες. Επίσης χωρίζουν και σε κατηγορίες (Punk-Rock, Hard-Rock κτλ).
Όμως στην πραγματικότητα τι στο καλό είναι η ροκ!; Γιατί τη λένε ροκ!; ποια είναι η δομή της, ποιος είναι ο σωστός ορισμός της; Τι αντιπροσωπεύει!; τι στο καλό είναι η ροκ!; ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

563
Αν θελεις να μιλησουμε για απλα καλες κιθαρας, διοτι οπως και να το κανουμε 1500€ δεν ειναι τοσα πολλα λεφτα, κοιταξε τις εξης 6 μαρκες:
τι λες μωρε...ποσα θες δλδ για να παρεις μια καλη κιθαρα 500000 ευρω?
χαλαρωστε λιγο..
εγω θα σου προτεινα να τσεκαρεις καμμια και στο ebay και βλεπεις πως πανε τα πραγματα...

Kατ' αρχάς, όταν μια Gibson Les Paul σε τιμές καταλόγου στην Ελλάδα κοστίζει από 3000€ και πάνω, όταν οι Tom Anderson πλησιάζουν το τάληρο και οι PRS φτάνουν τα  τέσσερα χιλιάρικα τότε αναλογικά τα 1.500€ δέν είναι τόσο πολλά λεφτά...

Προσοχή δεν λέω οτι πρέπει να δώσεις τόσο για να πάρεις μια καλή κιθάρα...

Έχεις δίκιο. Με 1500 Ευρώ, παίρνεις τζαμάτη Στρατοκάστερ (δε θα με χάλαγε καθόλου να είχα μία). Με 1500 Ευρώ, παίρνεις απλά μία καλή ηλεκτρική κιθάρα της προκοπής.
Τώρα, όσο για τον ήχο, για να έχει κανείς τη δυνατότητα να ψάξει να βρει την ηλεκτρική κιθάρα που έχει τον ήχο που εκείνος αρέσκεται, μου φαίνεται ότι πρέπει να έχει από 2500 και πάνω να διαθέσει γι αυτό (γιατί μπορεί να μην αρέσκεται να πάρει Στρατοκάστερ!). Γενικά απ' ό,τι κατάλαβα, το ''περί ορέξεως κολοκυθόπιτα'' όταν πρόκειται για ηλεκτρικές (και γενικά για μουσικά όργανα), κοστίζει.

564
Όταν δεν είμαι καλά, με φτιάχνει αρκετά το τραγούδι ''Κάλαντα'', μία διασκευή ενός παραδοσιακού κομματιού που έκανε ο Θανάσης με τους τρελούς μουσικούς που έχει μπλέξει. Και μ' αρέσει απ' την εκτέλεση του ζωντανού. Το τραγούδι αυτό μου ανεβάζει τη διάθεση πάρα πολύ! Που να είμαι πολύ χάλια, θα γίνω μια χαρά!

565
μόλις είδα το τόπικ ένα πράγμα σκέφτηκα : Gibson Les Paul. Είναι σχεδόν σε όλους γνωστό ότι κάνει 1500 ευρώπουλα, αλλά πιστεύω ότι τα αξίζει τα λεφτά της. Ο ήχος της είναι εξαιρετικός. Τσέκαρε και για φωτογραφίες, εμένα μου αρέσει και η εμφάνισή της.

Συμφωνώ απόλυτα! Είναι η αγαπημένη μου ηλεκτρική εδώ και χρόνια! Και συγκεκριμένα μ' αρέσει εκείνη η κατάμαυρη! Έχω ένα σωρό φωτός της στο PC μου! Από που μπορώ να την πάρω με 1500 ευρώ; είχα μπει σε μία σελίδα κι έλεγε κάτι για 3000. Μπορώ να πάρω καινούργια με 1500;

566
Έχω ένα φίλο που ακούει Greenday και άκουσα ότι οι Greenday είναι ο ορισμός της Punk. Αληθεύει;
(όσο για τον Αγγελάκα, εννοείται ότι δεν είναι φλώρος!)

567
Δεν μπορώ να καταλάβω τί δουλειά έχετε με το Zone Alarm?
Είναι βαρύ κ δεν αξίζει την προστασία που παρέχει, εκτός κ αν έχετε δεδομένα σημαντικά για την εργασία σας κοκ.
Επεμβαίνει παντού δυστυχώς.
Μια φορά το έβαλα κ έγινε χαμός.

Μόνο μετά από format επανήλθαν όλα στο φυσιολογικό.

Βέβαια, δοκίμασε απεγκατάσταση πρώτα κ βλέπεις μετά...


Συμφωνώ μαζί σου στο ότι είναι βαρύ όμως είναι πολύ σημαντικό πρόγραμμα γιατί παρακολουθεί και σε ειδοποιεί πιο πρόγραμμα θέλει πρόσβαση με το ίντερνετ. Έτσι, αν μάθεις τα ''συνήθη'' προγράμματα που θέλουν πρόσβαση, μόλις δεις ένα ασυνήθιστο πρόγραμμα στα καλά καθούμενα, μπορείς να καταλάβεις αν ο υπολογιστής σου έχει spyware ο οποίος spyware χρησιμοποιεί ένα απ' αυτά τα προγράμματα  ;)
Να ναι καλά το ZoneAlarm! Μ' έχει σώσει αρκετές φορές!

568
Υπέροχη Παρέα
(είμαι κι εγώ απ' αυτούς που πολλές φορές μπαίνουν στο ίντερνετ για το κιθάρα  ;D ;D )

569
Καλησπέρα φίλε

Εγώ τον Ιανουάριο αγόρασα μια Epiphone Les Paul STD 500 euro.
Τώρα αν δεν κάνω λάθοs κοστίζει γύρω στα 450 euro.

Εεεπ! Για κάτσε λίγο γιατί μ' ενδιαφέρει αυτό που λες   ;D ;D ;D ;D ;D :P :P :P :P :P Από που αγόρασες 500 ευρώ Epiphone Les Paul;

570
Εκτιμάω πάρα πολύ το Σαββόπουλο και το πολύ σπουδαίο μουσικό του έργο. Να φανταστείτε το κινητό μου το έχω βάλει να χτυπάει με το Μπάλλο του Σαββόπουλου (θεϊκό κομμάτι!). Όμως άσχετα με το τι λέει ο Σαββόπουλος και ο κάθε Σαββόπουλος (κοινώς η κάθε αυθεντία) οι Mode Plagal κάνουν καταπληκτικές δουλειές! Έχουν τρελό παίξιμο και τρελές ιδέες! Και κάνουν και καταπληκτικές διασκευές τα παραδοσιακά! Όσο για το Σαββόπουλο, προτιμάω να ακούω Mode Plagal και να εμπιστεύομαι το υπέροχο άκουσμα που αντιλαμβάνομαι με την ακοή μου παρά τα όσα λέει η αυθεντία ο Σαββόπουλος. Και στο μεσαίωνα οι αυθεντίες οι κληρικοί δεν παραδέχονταν ότι η γη είναι στρογγυλή! Δεν είμαστε ούτε χωριό ούτε μεσαίωνας για να εμπιστευόμαστε τις αυθεντίες τυφλά! Έχω σταματήσει να ακούω ό,τι πει ο καθένας! Κι επίσης δε μ' αρέσει με τίποτα το θάψιμο! Έστω ότι ήμουν ένας μεγάλος μουσικός και δεν εκτιμούσα καθόλου κάποιον άλλο μουσικό. Δε θα τον έθαβα παρά θα έλεγα ''Κάνει μία καλή προσπάθεια''. Είναι νομίζω πιο αξιοπρεπές από το να θάβω!

571
Ε!ΜΑ, το τραγούδι σας είναι καταπληκτικό! Έχω πάθει την πλάκα μου! Παίρνω και ιδέες! Ε!ΜΑ, ειλικρινά ΕΥΓΕ! ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

572
Θανάσης Παπακωνσταντίνου; Ποιος είναι αυτός; μα φυσικά ένας θεός!
Ένας τραγουδοποιός που γράφει καταπληκτικά τραγούδια! Είμαι Θανασικός, ήμουν και στο GaNTarin (καλά φαντάζεστε Θωμάς GαGάρας!;  :P ), είμαι και μέλος στην Κοιλάδα, ο τύπος είναι καταπληκτικός! Τα τραγούδια του έχουν και μεγάλη στιχουργική αξία και μεγάλη μουσική αξία! Ακόμη και στο δίσκο ''Στην Ανδρομέδα Και Στη Γη'' τα κομμάτια έχουν τεράστια και μουσική αξία κι ας είναι πιο απλές οι ενορχηστρώσεις, έχει καταπληκτικές μελωδίες και καταπληκτικά ακκόρντα! Μάλιστα πιστεύω ότι τα τραγούδια του θα πρεπε να διδάσκονται στο μάθημα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας! Είχε και το θεό το Μυστακίδη στην κιθάρα (κρίμα που τελείωσε η συνεργασία, ελπίζω να βρει κάποιον αντίστοιχο!), τι να λέμε τώρα!

Παιδιά, ΘΑΝΑΣΗΣ FOREVER!!!!!!!! ΘΑΝΑΣΗ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΜΕ!
''Σώμα που χορεύεις κι έχεις οδηγό μες τα κύτταρά σου τον κοσμικό παλμό με τη φιλντισένια μέση χάραξε να σε χαρώ.''

573
Τον τελευταίο καιρό πριν τη δουλειά ακούω το δίσκο Rock των ΤΑΚΙΜ στο αμάξι του μπουζουκοπαίχτη μας, μετά λίγο Dave Weckl Band στο mp3 και αφού ακούσω και λίγο Δημήτρη Μυστακίδη (που τον θεωρώ κορυφαίο κιθαρίστα) αρχίζω πάνω στην κιθάρα χρωματικές: ο δείκτης στο 9 τάστο, ο μέσος στο 10 κ.τ.λ. από τη μπάσα χορδή, σιγά σιγά καταλήγω στη Μι κι έπειτα κατεβαίνω κι αφού ξανακατέβω στο 9 τάστο της μπάσας, κάνω ξανά την άσκηση από το 8 τάστο, έπειτα από το 7... ώσπου την κάνω από το 1 κ αφού τελειώσει, αν έχω κέφια την ξανακάνω απ' την αρχή, διαφορετικά πάω για ένα φραπέ μέτριο με γάλα που τον κάνει ωραίο η εξυπηρετητής του μαγαζιού. Την άσκηση αυτή τη βρήκα σε ένα βιβλίο και τη θεωρώ πολύ σημαντική! Την κάνω και στο μπάσο και τα δάχτυλά μου στο τέλος αποκτούν τρελό άνοιγμα!

574
   Έχω φτιάξει μία ιστοσελίδα μέσω της γλώσσας HTML. Την έχω έτοιμη. Και την αρχική και τα Frames και όλα. Μήπως ξέρει κανείς πώς μπορώ να την ανεβάσω και να μπορούν να μπαίνουν και να τη βλέπουν; την έχω έτοιμη, δε θέλω να τη φτιάξω στους Freeservers ή σε μορφή blog. Την έχω έτοιμη. Πώς ανεβάζεται; χρειάζεται να πληρώνω κάτι;

575
Τα καλύτερα... / Απ: Walking Bass
« στις: 19/07/07, 19:25 »
Λοιπόν, στην προκείμενη περίπτωση, οι γνώσεις σου περί voice leading στην κλασσική αρμονία θα βοηθήσουν πολύ. Ψάξε τις κοινές νότες μεταξύ δύο ακόρντων και χρησιμοποίησε τις ως πέρασμα. Πχ, ενα απλό II V I: D-7b5 G7 Cmaj7. Το D-7b5 έχει τις νότες d, f, ab, c. Το G7 g, b, d, f. Το d μπορεί να χρησιμοποίηθεί σαν ένα ομαλό πέρασμα στην επόμενη συγχορδία. Το ίδιο ισχύει και με το b, το οποίο είναι το 7 του Cmaj7.

Δηλαδή είναι ένα είδος πλάγιας σύνδεσης; δηλαδή στο πιάνο θα κάνω πλάγια σύνδεση με αρκετούς κοινούς φθόγγους (ειδικά αν είναι από συγχορδία ενδεκάτης σε ενάτης ή σε δεκάτης τρίτης) όμως το μπάσο το οποίο θα παίζει τέταρτα συνέχεια, στο παράδειγμα Dm7b5 - G7 (ή και Gaug7(#9) που μ' αρέσει πάρα πολύ σα δεσπόζουσα) θα επαναλάβει στο επόμενο τέταρτο D ; Ή θα ψάξω να βρω ποια νότα της V θα είναι διάφορη της D αλλά κοντά στην D ;

Σελίδες: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25