Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Anaximandros

Σελίδες: 1 ... 21 22 23 [24] 25
576
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!! Σωστός! Καλά, έτσι και μπει θέμα για τη φιγούρα, θα γίνει χαμός! Ένα σωρό παιδιά (όχι μουσικοί) θέλουν ηλεκτρική κιθάρα για φιγούρα! Και δε μιλάω για ένα μπασίστα που είδα (που μάλλον για φιγούρα) που έπαιζε το μπάσο στο γόνατο!
   Εντάξει, η φιγούρα υπάρχει ίσως γι αυτούς που έχουν ανάγκη να ξεφύγουν από το ηχητικό μέρος της παρουσίας τους στον κόσμο αυτό και να πάνε σιγά σιγά σε ένα ας το πούμε πιο θεατρικό μέρος. Δε θέλουν όλοι να είναι μουσικοί, κάποιοι θέλουν να είναι ηθοποιοί και κάποιοι τα θέλουν και τα δύο!
   Πάντως η φιγούρα σαν τεχνική (νομίζω) δε βοηθάει και πολύ (αν και ο Μπαντούκ Αποστολάκης παίζει την κιθάρα σχεδόν στο γόνατο κι όμως παίζει καλά! ).

577
Κάνω παρέα με ρεμπέτες, με λαϊκούς αλλά και με κλασικούς και με ροκάδες μουσικούς. Παρατηρώ πως όταν συζητάω με τους Ρεμπέτες, υποτιμάνε κατά κάποιο τρόπο την κλασική μουσική (είχα μία συζήτηση με έναν και του έλεγα για έναν τουμπελεκίστα των Τακίμ που ήταν πολύ καλός κλασικός, μα τελικά το ριξε στα κρουστά και μου απάντησε ''και πολύ καλά έκανε!'' ). Το ακριβώς αντίθετο βλέπω σε κάτι κλασικούς, υποτιμάνε την παραδοσιακή, τη ρεμπέτικη και τη λαϊκή μουσική. Το ίδιο και με τους ροκάδες.
   Γιατί όμως να συμβαίνει αυτό; είναι μήπως ένα είδος εκδήλωσης ξενομανίας το ότι οι κλασικοί γουστάρουν τρελά την Κλασική Ευρωπαϊκή Μουσική και υποτιμάνε την ελληνική ή μήπως ένα είδος πατριωτισμού και ξενοφοβίας το ότι οι Ρεμπέτες δεν πάνε καθόλου την κλασική;
   Και γιατί οι εκπρόσωποι της μίας σχολής να μην εκτιμάνε την άλλη; αφού και από τη Ρεμπέτικη κερδίζεις και από την κλασική (προσωπικά εγώ τις εκτιμάω και τις 2! ).

578
Γενικά, στο αν θα ακουστεί καλά το μπαρέ, παίζει ρόλο σημαντικό η τεχνική στο αριστερό χέρι. Οι δάσκαλοι κλασικής κιθάρας μαθαίνουν στα παιδιά από την αρχή να έχουν τον αντίχειρα από πίσω και η παλάμη να μην ακουμπά καθόλου το μανίκι. Ας φανταστούμε δηλαδή ότι ο αντίχειρας με το μέσο όταν παίζει κανείς σόλο, θα πρέπει να σχηματίζουν ένα δαχτυλίδι...
Όσο για το μπαρέ, εκεί άρχισα να καταλαβαίνω σιγά σιγά γιατί ο αντίχειρας πρέπει να είναι από πίσω. Βοηθάει και στο να πιέζει ο δείκτης και στο να κινείται το χέρι πιο γρήγορα.
Είναι και κάποια κομμάτια (όπως το Smoke On The Water) στα οποία χρειάζεται να μην είναι από πίσω ο αντίχειρας αλλά να πιέζει από πάνω μία ή περισσότερες χορδές. Είναι τεχνική που εφαρμόζεται κυρίως στην ηλεκτρική.

Εμένα με δυσκόλεψε και με δυσκολεύει ακόμα η Bb σαν συγχορδία. Μπορεί να μου προκαλέσει μέχρι και τενοντίτιδα!

Βρήκα όμως ένα κολπάκι: τον δείκτη τον βάζω αρκετά μέσα και την πιο μπάσα χορδή δεν την πιάνω ακριβώς με την άκρη του δακτύλου αλλά σχεδόν με τη μέση της πρώτης φάλαγγας. Ακόμη και σε θέσεις τύπου B που στα βιβλία λέει να καταλήγει ο δείκτης στην 5η χορδή, εγώ πιάνω και την 6η και βοηθάει αρκετά αυτό στην πίεση.

Υπάρχει κι άλλη λύση που δεν μας καλύπτει βέβαια εντελώς: Καποτάστρο. Στις συναυλίες, μπορώ και παίζω με μπαρέ κτλ χωρίς καποτάστρο και το χρησιμοποιώ μόνο σε τραγούδια που χρειάζονται ανοικτές χορδές. Στο μαγαζί όμως, καποτάστρο οπωσδήποτε γιατί είναι πολλές οι ώρες και δεν τη γλιτώνω την τενοντίτιδα!

579
Τα torrents είναι ένας τρόπος να κατεβάζεις διάφορα αρχεία (ήχου, βίντεο, συμπιεσμένα κτλ). Πρώτα κατεβάζεις από μία σελίδα το torrent. Μία καλή σελίδα αναζήτησης είναι η:

http://www.torrentscan.com/

Αφού βρεις και κατεβάσεις το torrent που έχει για όνομα το αρχείο που ψάχνεις, ανοίγεις το torrent με κάποιο πρόγραμμα (πχ το BitComet ή και με το Opera Browser). Τότε το πρόγραμμα με το οποίο έχεις ανοίξει το torrent, ψάχνει να βρει χρήστες οι οποίοι έχουν αυτό που ψάχνεις και μόλις βρει, κατεβάζει το αρχείο κατευθείαν από τον υπολογιστή του χρήστη/στων που βρήκε.

Στην αρχή λοιπόν έχεις torrent και μετά σιγά σιγά, κατεβάζεις το αρχείο που θες. Είναι λίγο πολύπλοκη φάση όμως έχω ακούσει (και δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει) ότι το να κατεβάζεις μέσω torrents είναι πολύ καλύτερο απ' το να κατεβάζεις μέσω Limewire, eMule, DC++ κτλ. Και δεν μπλέκεις και με ΑΕΠΙ και δε συμμαζεύεται γιατί σου 'ρχεται το αρχείο απευθείας απ' τον άλλο τον υπολογιστή.

580
Τα καλύτερα... / Walking Bass
« στις: 17/07/07, 13:06 »
   Είναι ένα παίξιμο που ακούγεται πολύ στη Jazz. Μπορεί να παίζεται από ηλεκτρικό μπάσο (ένταστο ή άταστο) ή από κοντραμπάσο (ή μάλλον κυρίως από κοντραμπάσο). Επίσης, έχω ακούσει σε μικρές Jazz μπάντες χωρίς ντραμς, να παίζει Walking Bass η κιθάρα.
   Ποιοι όμως είναι οι κανόνες του; ποιοι είναι οι νόμοι του; πώς θα μπορώ να μαντέψω τι θα παίξω στο επόμενο μέτρο; πώς αναλύουν τις συγχορδίες; πώς μαντεύουν τις μετατροπίες; Είναι ίσως ένα είδος μύησης. Έχω κάνει μύηση και σαν κιθαρίστας και σαν μπασίστας στο Παραδοσιακό (μιλάω για Παραδοσιακό και όχι απλά για νησιώτικα) και στο Ρεμπέτικο και μπορώ να μαντεύω τι θα παίζω ακόμη και την πρώτη φορά που θα παίζω ένα κομμάτι. Όμως τι πρέπει να κάνω για να μάθω Walking Bass!;

   Θέλω πολύ να μάθω Walking Bass! Έχω τις γνώσεις για πτυχίο Αρμονίας, που σημαίνει ότι μπορείτε αν έχετε γνώσεις πιάνου πάνω στη Jazz, να μου μιλάτε σα να είμαι πιανίστας (πχ να μου λέτε πώς αναλύονται οι συγχορδίες στο πιάνο για να ακούει και να επιλέγει ο μπασίστας κτλ). Ξέρω ότι Jazz αρμονία δεν είναι σαν την αρμονία που ξέρω. Ξέρω όμως ότι η αρμονία που ξέρω είναι μία καλή βάση για να μελετήσω τη Jazz.

   Και πάλι, θέλω πολύ να μάθω Walking Bass! Πώς θα μάθω;

581
Τα καλύτερα... / Απ: Kοντραμπασο?
« στις: 17/07/07, 12:13 »
Γενικά το Κοντραμπάσο διαφέρει σε πολλά στην τεχνική από το ηλεκτρικό ένταστο και άταστο ηλεκτρικό μπάσο. Πριν κάτι μήνες περνούσα από την Ερμού και πέτυχα ένα συγκρότημα από πρώην Σοβιετική Ένωση οι οποίοι είχαν κοντραμπάσο. Τους έπιασα στην κουβέντα και τους ζήτησα να δοκιμάσω το κοντραμπάσο. Τις νότες κατάφερα να τις πατήσω σωστά χωρίς φάλτσο όμως στο δεξί χέρι είχα πρόβλημα.

Γιατί η τεχνική στο δεξί χέρι στα ηλεκτρικά μπάσα, είναι ακριβώς η τεχνική του απογιάντο που χρησιμοποιείται από τους κλασσικούς κιθαρίστες ενώ η τεχνική του κοντραμπάσου είναι η τεχνική του πιτζικάτο που χρησιμοποιείται από τους βιολίστες, βιολονίστες και γενικά από τους έγχορδους.

Γι αυτό και όταν κάποιος παίζει κοντραμπάσο, ακούγεται ένας κρουστός ήχος την ώρα που κτυπάει τη χορδή. Αν δοκιμάσει ένας να παίξει πιτζικάτο πάνω στο ηλεκτρικό, θα ακουστεί σαν ένα πολύ πολύ άγριο σλαπ.

Και για να μη λέμε μισές κουβέντες, το κοντραμπάσο παίζεται με δοξάρι, όπως όλα τα άλλα τα έγχορδα όπου το δεξί χέρι θα πρέπει να μάθει να το βαστάει καλά, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σπάσουν οι τρίχες του (έχω χαλάσει πολλά δοξάρια! :P ).

Το κοντραμπάσο είναι το αγαπημένο μου μουσικό όργανο. Ελπίζω κάποτε να κάτσω να μαζέψω λεφτά να αγοράσω ένα, όχι με 1.000 αλλά τουλάχιστον με 10.000 Ευρώ! Και αφού το μάθω, αγοράζω μετά κι ένα Silent (ή όπως αλλιώς λέγεται) για τα ταξίδια (όπως ο Μπασλάμ ή ο μπασίστας του Λουδοβίκου των Ανωγείων).

582




Απεριοριστο ρεσπεκτ!
Οσο μ ξενερωνουν οι Επικα τοσο μ αρεσει αυτη η κοπελα!!!Μα καταρχας εχει κοκκινοπο μαλλι και αυτο ΦΤΑΝΕΙ!!!!!!!!Κατα δευτερον εχει κορμαρα!!!!!!!!!Κατα τριτον ειναι ολλανδεζα!!!!!!(πραγματικα εχουν πολυ ωραιες κοπελες εκει γιατι δεν ειναι ουτε πολυ βορειες ομως εχουν αυτον τον αερα!!)..Τι να πω δλδ!

Η κριστινα καλη ειναι αλλα ειναι τοσο μουφα το γκρουπ που ξενερωνω οχι οτι με χαλαει βεβαια!

Γενικα τωρα με τοσα "γυναικεια"(απεριοριστο τρνεντ με γυναικα μονο στη φωνη και ψιλοκαφρους μαλλιαδες πισω-ΕΛΕΟΣ) γκρουπς εχουμε μεγαλη ποικιλια!Και η τραγουδιστρια των τριστανια ειναι καλη!

τι μωρο ειναι αυτο?! απιστευτο! σε ποιους τραγουδαει?αυτο ειναι που λεμε απο φωνη,φωναρα κι απο....φωνη,φωναρα...! ;D


Simone Simons είναι το όνομά της. Άντε, με το καλό να τη δούμε κάποτε κ στην Ελλάδα!

583
εγω ψηφιζω Amy Lee.. ειναι ομορφη,αλλα δεν εχει αυτο το σεξυ.εχει κατι το περιεργο μεταλλου και ετσι αλλα οχι με υπερβολη!!και επεισησ μαρεσει πολυ η φωνη τησ και ασ μην ειναι και σαν τησ tarja,εχει την ιδιαιτεροτητα τησ!ενταξει το συγκροτημα που ειναι δεν με τρελαινει αλλα οκ αυτη ειναι που το κραταει...!!

Δεν είναι σέξι; εγώ προσωπικά τη βρίσκω πάρα πολύ! έχει ακριβώς τις καμπύλες που ζητάω από μία σύντροφο!

Καλά στέφανα...

Και μην την ξεπατώσεις στη φασίνα...

Χαχαχαχαχαχα! Λες ε; εντάξει, δεν τρελαίνομαι κιόλας!

Έχει ο Λουδοβίκος των Ανωγείων μία ωραία τραγουδίστρια αυτή την εποχή, νομίζω 21 χρονών είναι αλλά δεν ξέρω πως τη λένε  ???

584
Πολύ ωραίο το θέμα! Ήμουν χριστιανός, πήγαινα κάποτε και κατηχητικό κι εκκλησία. Όμως κάποτε αμφισβήτησα την κοσμολογική άποψη της Αγίας Γραφής διότι μου δόθηκε η ευκαιρία να καταλάβω τη θεωρία του Παλλόμενου Σύμπαντος και από τότε σιγά σιγά οδηγήθηκα στην Αθεΐα.
   Πιστεύω ότι υπάρχει θεός και η εικόνα που έχω στο μυαλό μου γι αυτόν μοιάζει με αυτό που λέμε ''Η Βασιλεία Του Θεού''. Υπάρχει θεός και βρίσκεται μέσα μας, βρίσκεται σε ό,τι φυσικό υπάρχει και για ό,τι τεχνιτό δημιούργησε ο άνθρωπος, υπάρχει ο θεός που κρύβεται μέσα στον άνθρωπο που το δημιούργησε.
   Είναι πολύ μεγάλη συζήτηση, πρέπει να βάλω σε τάξη κάποιες σκέψεις μου για να σας δώσω να καταλάβετε τι θέλω να πω. Όντως πιστεύω ότι ο θεός βρίσκεται μέσα μας, μέσα σε όλα και στο τίποτα ταυτόχρονα! Για να καταλάβετε μία γεύση από αυτό το θεό, βάλτε να ακούσετε ένα πολύ μονότονο κομμάτι (πχ κάτι από οθωμανική μουσική) και αν καταφέρετε να βρείτε την όρεξη να το ξανακούσετε και να το ξανακούσετε, σιγά σιγά θα ανακαλύπτετε κάτι λίγα απ' αυτά που θέλω να σας δώσω να καταλάβετε.
   Ένας τρόπος για να τον βρούμε αυτόν τον θεό μέσα μας, είναι η διαδικασία του διαλογισμού (μία διαδικασία που αξίζει να συζητηθεί σε αυτό το θέμα).

   Πιστεύω ότι υπάρχει θεός, δεν τον έχω καθορίσει καλά μέσα στο μυαλό μου γι αυτό και διακρίνετε κάποιες ασάφειες στην απάντησή μου. Είναι πάρα πολύ μεγάλη συζήτηση αυτή και χωράει πάρα πολλά πράγματα να συζητηθούν.

   Ξέρω όμως ότι πιστεύω κάπου σίγουρα. Μπορεί να είμαι αναρχικός, όμως πιστεύω στην Αγάπη. Η αγάπη, είναι η πιο δυνατή δύναμη που υπάρχει, δυνατότερη κι από Φασισμό, Καπιταλισμό, Κομμουνισμό κ.ο.κ. Όμως δεν τη διαλέγουμε γιατί τη φοβόμαστε. Γιατί η αγάπη είναι στην κυριολεξία ένας σταυρός! Γιατί όσοι αγαπάνε σταυρώνονται! Ειλικρίνια, εμπιστοσύνη, ανιδιοτέλεια, κάτι το αγαθό, κάτι το τρομερά δύσκολο μα και τρομερά δυνατό και θαυματουργό...

   Μπορεί να μην έχω βρει τι που και πώς είναι Θεός. Έχω ανακαλύψει όμως ότι η αγάπη είναι το πιο σημαντικό πράγμα! Ελπίζω κάποτε να μάθω να αγαπάω!

585
...Να μιμηθώ ήχο από άταστο κτλ;...

Πώς μπορείς να μιμηθείς ήχο από άταστο;

586
Δεν είναι απαραίτητο σε κάθε συζήτηση να συμφωνούμε ,η να βγαίνει συμπέρασμα .Αυτό δεν σημαίνει καθόλου ότι κάθε συζήτηση ,όταν γίνεται με σκοπό τον προβληματισμό δεν έχει νόημα.Το τι βγαίνει απο τέτοιες τελείως γενικές συζητήσεις στον καθένα ,εξαρτάται απο την προσωπικότητα του καθενόςκαι απο τον βαθμό προσέγκισης που έχουμε .

+1000000000!

587
Είμαι αναρχικός μουσικός και γενικά αναρχικός. Κι επειδή γουστάρω τρελά που είμαι αναρχικός, απορρίπτω κατευθείαν το θέμα περί ''Ποιοτικής και μη ποιοτικής μουσικής''! Γιατί το κάνω αυτό;
   Ένας από τους κυρίους λόγους που το κάνω είναι για να τονίσω ότι εμείς που ασχολούμαστε με τη μουσική ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ να τρώμε κολλήματα με κάποιο είδος μουσικής και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΜΕ ΟΛΑ όσα υπάρχουν κι όσα δεν υπάρχουν! Είναι ευχή και κατάρρα των μουσικών!
   Άλλος λόγος που το απορρίπτω: Ο κάθε άνθρωπος είναι όχι απλά σπάνιος, είναι μοναδικός! Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι ένα θέμα το εξετάζει ο καθένας με διαφορετικό σημείο αναφοράς!
   Και για να επανέλθω. Τι είναι ποιοτική μουσική; πρέπει λοιπόν να εξετάσουμε τον όρο ''ποιότητα''. Ναι αλλά σχετικά με το σημείο αναφοράς του κάθε ανθρώπου, ο κάθε άνθρωπος βλέπει διαφορετικά το τι είναι ποιότητα και τι όχι! σε άλλον (όπως εγώ) του αρέσει η μπριζόλα με πολύ ξύγκι, άλλος πηγαίνει σε κυρηλέ εστιατόρια που σου το κόβουν με το μαχαίρι το ξύγκι. Δηλαδή η ποιότητα εξαρτάται από το σημείο αναφοράς του κάθε ανθρώπου, το οποίο σημείο αναφοράς διαμορφώνει και το γούστο του!
   Εκτιμάω τρελά την κλασσική μουσική. Εϊναι όμως τρελή προπαγάνδα το ότι τα σκυλάδικα δεν είναι ποιοτική μουσική! Γιατί έτσι; γνώρισα πρόσφατα έναν Μυτιληνιό πληκτρά, έναν Ταξείδη, τον οποίο όταν πήγα και τον άκουσα που έπαιζε με το συγκρότημά του, έμεινα! Έπαιζαν τόσο τζαμάτα (οργανικό σκυλάδικο) που έφτασα σε σημείο να παίρνω ιδέες από τα σκυλάδικα!
   Πηγαίνετε σε ένα καλό σκυλάδικο και παρατηρήστε προσεκτικά το τι παίζουν οι μουσικοί. Τότε θα δείτε ότι μιλάμε για μουσική!
   Και κάτι άλλο
   Έβαλα σε μία φίλη μου να ακούσει το ''Κάτω Απ' Το Μαξιλάρι'' του Θανασάρα. Η φίλη μου αυτή είναι τρελή φαν του Χατζηγιάννη. Όταν άκουσε αυτό το τραγούδι, μου λέει: κοίτα αναρχικέ, δεν τρελαίνομαι ιδιαίτερα με αυτό το είδος και η φωνή δε μου άρεσε και τόσο.
   Κι όμως, της έβαλα να ακούσει το τραγούδι! Απ' ό,τι φαίνεται όμως, στη σημερινή εποχή όταν λέμε ''ακούω ένα τραγούδι'' μάλλον εννοούμε ''ακούω ένα είδος μουσικής και κρίνω τη φωνή και τη σκηνική παρουσία του τραγουδιστή''. Ε λοιπόν όχι, δεν είναι καθόλου έτσι! το σωστό είναι: ''ακούω ένα τραγούδι, παίρνω ιδέες, παίρνω ό,τι καλό έχει και απορρίπτω ό,τι δε με εκφράζει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ περί του τι είδος μουσικής είναι το τραγούδι!''.
   Ωραία, καθίστε λοιπόν να ακούσετε μία μάπα μπαλάντα και απορρίψτε το λαϊκό ή το ρεμπέτικο με τα φοβερά ή εξεζητημένα ακκόρντα ή με τον υπέροχο στίχο!
   Απορρίπτω όλη αυτή τη συζήτηση, μόνο και μόνο επειδή δεν πρόκειται να βγούμε ποτέ σε συμπέρασμα και αυτό γιατί ο κάθε άνθρωπος χάρη στη μοναδικότητά του, κρίνει εντελώς διαφορετικά την ποιότητα από την μη ποιότητα!

κοιτα, επειδη εχω γνωρισει πολλους αναρχικους μουσικους, χωρις να αμφισβητω αυτα που λες και την γνωμη σου,δν συμφωνω.  Πιστευω πως αν ολοι ακουγαμε ολα τα ειδη της μουσικης δν θ υπηρχε ενωση της ψυχης κ του μυαλου κ σε καποιες περιπτωσεις του σωματος  με την μουσικη. καθε αυτι δεχεται διαφορετικα μουσικα ερεθισματα, καποτε καλα και καποτε οχι, και δν μπορει να ακουσει απ'ολα, οσο αναρχικος κι αν ειναι. Η ταπεινη μου γνωμη..

Φίλε, έχεις δίκιο σ΄αυτό που λες. Όντως, όσο και να προσπαθούμε να γίνουμε αναρχικοί και να δεχόμαστε τα πάντα έτσι ώστε να προσπαθούμε να ανοίξουμε τον μουσικό μας ορίζοντα, δεν θα μπορούμε να τα ακούσουμε όλα. Και αυτό ίσως γιατί μας περιορίζουν ίσως τα βιώματά μας ή η διαμόρφωση του χαρακτήρα μας.

588
εγω ψηφιζω Amy Lee.. ειναι ομορφη,αλλα δεν εχει αυτο το σεξυ.εχει κατι το περιεργο μεταλλου και ετσι αλλα οχι με υπερβολη!!και επεισησ μαρεσει πολυ η φωνη τησ και ασ μην ειναι και σαν τησ tarja,εχει την ιδιαιτεροτητα τησ!ενταξει το συγκροτημα που ειναι δεν με τρελαινει αλλα οκ αυτη ειναι που το κραταει...!!

Δεν είναι σέξι; εγώ προσωπικά τη βρίσκω πάρα πολύ! έχει ακριβώς τις καμπύλες που ζητάω από μία σύντροφο!

589
Ενταξει αμα την απορριπτεις εσυ που εισαι κ αναρχικος μουσικος εγω παω πασο....Σορρυ ρε φιλε γιατι επιβαλλεται να τα ακουμε ολα?Δλδ αν ακουσεις κατι κ δν σου αρεσει πρεπει να το ακους συνεχεια μεχρι να ανακαλυψεις κατι το καταπληκτικο εκει μεσα οπως κ δηποτε ας πουμε?

Μάλλον αυτό που λες θα εννοεί ο Αναρχικός. Υπάρχουν κομμάτια των Weather Report (πχ το Teen Town) τα οποία τα ακούς μία φορά και τα βαριέσαι όμως αν βρεις το χρόνο και την υπομονή να τα ακούσεις πολλές φορές, ανακαλύπτεις τη δυναμική που κρύβουν μέσα τους!
Τώρα, δε συμφωνώ με τον Αναρχικό στο ότι επισημαίνει ότι απορρίπτει τη συζήτηση περί ποιότητας ενώ αξίζει πιο πολύ να επισημάνει εκείνο το σημείο που λέει κάτι για είδη ή αλλιώς ταμπέλες στη μουσική (είδη μουσικής).

590
Άκουσα πρόσφατα τη λέξη ''μπουζουκομάνα'' και οτι είναι μία παραλλαγή του μπουζουκιού,σε μεγαλύτερες διαστάσεις.Θα ήθελα να με διαφωτίσετε για το θέμα.Κατ'αρχην εαν υπάρχει κάτι τέτοιο, αλλα και ότι πληροφορίες έχετε  θα τις εκτιμούσα.Ευχαριστώ.

Σχετικά με αυτό, η μπουζουκομάνα είναι ένα μπουζούκι με σκάφος σαν του Λαούτου. Όμως ποιο είναι το χόρδισμά της; είναι σαν του μπουζουκιού;
Επίσης, είχα πάει στο Gagarin (Γκαντάριν) να ακούσω το Θανάση τον Παπακωνσταντίνου και παρατήρησα ότι τα δυο παράξενα μπουζούκια που είχε, δεν τα είχε χορδίσει Ρε-Λα-Ρε. Αυτό το κάνει και στα CD του και φαίνεται στο ''Ούτε
Τριγμός Ούτε Λιγμός'', όπου αντί να ακούγεται η οκτάβα που ακούγεται όταν θέλουμε να πιάσουμε νότες πιο χαμηλά από τη ΛΑ της 2η χορδής ανοικτής, ακούγεται μία νότα. Φαίνεται πως τη 2η χορδή δεν τη χορδίζει σε ΛΑ.
Όμως ποιο είναι επιτέλους το χόρδισμα του Θανάση;  ??? ??? ???

591
Βασικά, απ' όλες τις κατηγορίες, νομίζω πως αυτό το θέμα πάει εδώ (αν κάνω λάθος, ας μετακινηθεί εκεί που είναι η σωστή κατηγορία).

Κάνω μαθήματα κιθάρας. Συνήθως, χρησιμοποιώ σαν οδηγό να μάθω την τεχνική στο μαθητή το "Η Τεχνική Της Σεγκόβια''. Στην ακουστική, είναι πιο free τα πράγματα. Και στην κλασσική ξεκινάω με το Sagreras.

Όμως, δεν τους ενδιαφέρει όλους να μάθουν να παίζουν την τέλεια κιθάρα, μα τους ενδιαφέρει κάτι πιο απλό: Να μαθαίνουν τραγούδια.

Ανακάλυψα λοιπόν πέρισυ ένα βιβλίο, το Πώς Θα Παίξετε Κιθάρα του Νίκου Θερμού. Αυτό το βιβλίο, τα λέει πολύ αναλυτικά. Πραγματικά, μιλάει για την τεχνική και με πολύ ωραίο τρόπο δείχνει πώς να μάθει κανείς να παίζει μία TAB, μία παρτιτούρα ή ακκόρντα. Έχει απλές TABs από διάφορα γνωστά τραγουδάκια (Love Me Tender κλπ) και στο τέλος έχει και CD βοηθό με τα τραγούδια.

Έχω εντυπωσιαστεί γενικά απ' το πόσο διευκολύνει, ειδικά τους αρχάριους. Αυτό που θέλω βασικά, είναι αν το ξέρετε, να μου πείτε τη δική σας γνώμη γι αυτό το βιβλίο... Δεν ξέρω, μου φαίνεται αρκετά καλό...

Ποια είναι αυτή η Σεγκόβια αδερφέ? Αντρε Σεγκόβια τον λέγανε τον άνθρωπο. Γνωστός και ως Sor.

Βασικά, εννοείται ''της κιθάρας'' Σεγκόβια. Θα ήταν μεγάλος ο τίτλος αν το έβαζαν και αυτό ;)

592
Να κι ένα πολύ ωραίο θέμα!

Επειδή, έχω πολλούς τρόπους για να συνθέσω κάτι που να το ακούω και να έχω έστω και λίγη ικανοποίηση, θα περιγράψω τον καλύτερο που μπορώ: πάνω στην κιθάρα.

Υπάρχουν δύο τρόποι να συνθέσω στην κιθάρα. Ο ένας, είναι να συνθέσω μία διαδοχή από συγχορδίες οι οποίες με τον συνδυασμό και τη διαδοχή που μου αρέσει θα δημιουργούν ένα συναίσθημα, ένα κάτι.

Τον παραπάνω τρόπο, τον χρησιμοποιώ για ''τραγουδάκια'' και άντε να σκεφτώ κάποια απλή μελωδιούλα. Το πιο ωραίο όμως είναι όταν ξεφεύγω από το ''κατεστημένο'' των ''κανονικών'' συγχορδιών (κανονικές είναι όσες είναι μέχρι 13ης και δεν υπάρχει μεγάλη σύγκρουση αρμονικών). Τις ''πόζες'' που παίρνει το χέρι, τις ξεχνάω. Παίζω κάτι ρυθμικό και μελωδικό. Προσπαθώ να συνθέσω ένα θέμα εντελώς αφθόρμητα. Προσπαθώ να ξεχάσω τη μουσική! Πραγματικά, αν κάνω κάτι πάνω σε αυτά που ξέρω, θα αναπαράγω κάτι που έφτιαξε ένας άλλος. Οι μπαλάντες μου, αν τις ακούσει κανείς, ακούγονται μοναδικές. Αν όμως το τι παίζω το αναλύσει ''μουσικολογικά'', θα με κλείσει στη φυλακή για κλέψιμο :P :P :P .

Ωραία είναι να ηχογραφώ ένα ριφο-ακκορντο-σολιστικο-θέμα και μετά από μία σειρά ηχογραφήσεων (ε τι, να το ηχογραφήσω καλά!), Το βάζω να παίξει και περνάω άλλο θέμα. Ύστερα, πάω για καφέ με κάποια παρέα και πάνω στο τάβλι ξέρω 'γω (τον τελευταίο καιρό κάτι έπαθα και νικάω) μου 'ρχεται ο βασικός ρυθμός που θα παίζει η ντραμς σε συνδυασμό με τους συνδυασμούς των άλλοτε πολύπλοκων και άλλοτε απλών θεμάτων. Συνήθως, όταν γράφω κάτι που σολάρει ντραμς και μπάσσο ταυτόχρονα (βλέπε Palladium των Weather Report) δυσκολεύομαι στην ηχογράφηση...

Όσο για τους στίχους, το αιώνιο πρόβλημα του Αναξίμανδρου! Μόνο σε συγκεκριμένες φάσεις της ζωής μου με πιάνει να γράφω στίχους της προκοπής. Γι αυτό, τους στίχους μου τους παίρνω συνήθως από άλλους. Και πάλι, έβαλα σε μία φίλη μου και στον πατέρα μου να ακούσει το δίσκο μου και μου είπαν πως αυτά που γράφω, είναι κουμάτ' βαριά. Και ενώ είναι πολύ απλά, με υπερβολικά ελάχιστα εφέ (μερικά δεν έχουν ούτε βάθος!), αισθάνονται σα να ακούν τον πρώτο δίσκο (τέλειος!!!) των Pink Floyd!

593
Βασικά, χθες που πήγα στο φεστιβάλ που γινόταν κάτω από την ακρόπολη, ζαλίστηκα από τα μικρά βιβλιαράκια για ρυθμούς του Θερμού (χεχε δυο-τρία ήταν. Απλά τα 'χαν πολλές φορές και λέω ζαλίστηκα!)

Εγώ μιλάω για ένα κανονικό (σε μέγεθος) βιβλίο. Έχει μέσα και ρυθμούς, μα έχει ένω σωρό ωραίες οδηγίες για τους αρχάριους! Αφού να φανταστείς, οι (φιλότιμοι) αρχάριοι, μόλις το μελετήσουν (όσο και όπως πρέπει), μετά έχουν ξετρελαθεί από το παίξιμό τους!

594
Βασικά, απ' όλες τις κατηγορίες, νομίζω πως αυτό το θέμα πάει εδώ (αν κάνω λάθος, ας μετακινηθεί εκεί που είναι η σωστή κατηγορία).

Κάνω μαθήματα κιθάρας. Συνήθως, χρησιμοποιώ σαν οδηγό να μάθω την τεχνική στο μαθητή το "Η Τεχνική Της Σεγκόβια''. Στην ακουστική, είναι πιο free τα πράγματα. Και στην κλασσική ξεκινάω με το Sagreras.

Όμως, δεν τους ενδιαφέρει όλους να μάθουν να παίζουν την τέλεια κιθάρα, μα τους ενδιαφέρει κάτι πιο απλό: Να μαθαίνουν τραγούδια.

Ανακάλυψα λοιπόν πέρισυ ένα βιβλίο, το Πώς Θα Παίξετε Κιθάρα του Νίκου Θερμού. Αυτό το βιβλίο, τα λέει πολύ αναλυτικά. Πραγματικά, μιλάει για την τεχνική και με πολύ ωραίο τρόπο δείχνει πώς να μάθει κανείς να παίζει μία TAB, μία παρτιτούρα ή ακκόρντα. Έχει απλές TABs από διάφορα γνωστά τραγουδάκια (Love Me Tender κλπ) και στο τέλος έχει και CD βοηθό με τα τραγούδια.

Έχω εντυπωσιαστεί γενικά απ' το πόσο διευκολύνει, ειδικά τους αρχάριους. Αυτό που θέλω βασικά, είναι αν το ξέρετε, να μου πείτε τη δική σας γνώμη γι αυτό το βιβλίο... Δεν ξέρω, μου φαίνεται αρκετά καλό...

595
..file anaksimandre..an den apatwmai o nakas fernei mono yamaha..se periptwsh pou epekses se yamaha loipon..den yparxoun pio akyra drums ever oso akriba kai na einai oso ekseligmena kai na einai..:)..gia ta ilektronika milaw panta..oi mones markes pou aksizoun einai :pintech/hart dynamics/b.a.f.o technologies/roland/ddrum.

Βασικά, δεν έχω και ιδιέταιρη εκτίμηση στο Νάκα (συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ;) ). Και πίστεψέ με, στράβωσα όταν μου είπαν πως η ντραμς που θα δοκίμαζα ήταν από 'κει.

Αλλά, το παιδί που την πήρε πριν 2 χρόνια, την πατένταρε (κάτι μαστορέματα έκανε βασικά, τώρα με κυκλώματα, με τραντζίστορ θα σε γελάσω, είμαι άσχετος από μαστοριά). Πραγματικά, την customαρε!

596
Βασικά, εγώ δεν ξέρω πολλά από ηλεκτρική ντραμς. Πάντως, υπάρχουν οι δυναμικές, μπορείς να κάνεις mute το πιατίνι αν το αγγίξεις, μπορείς να βάλεις ό,τι μάρκες πιατίνια θες και φυσικά, είναι ό,τι πρέπει για να παίζεις στο διαμέρισμα με τα ακουστικά ό,τι ώρα γουστάρεις!
Εγώ όμως, παίζω σε κανονική ντραμς (έχω βρει χώρο για να παίζω και μεσημέρι!) και αυτό που έχω να επισημάνω είναι πως όσο τέλεια και να κάνουν την ηλεκτρική ντραμς, δεν πρόκειται να πλησιάσει στο ελάχιστο την κανονική ντραμς. Έχω παίξει σε μία ηλεκτρική ντραμς πάρα πολύ καλή (αυτή του νάκα που έχει γύρω στα 3500 και είναι με 3 πιατίνια 4 τομ και κανονικό χάι χατ και λέει πως δεν περιλαμβάνεται το διπέταλο και ο ενισχυτής) πατενταρισμένη (για να ακούγεται ακόμα πιο φυσική) και σε σχέση με την (άθλια) δική μου κανονική ντραμς, ήταν ένα τίποτα.

'Ντάξει, αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό. Εξάλλου, είμαι και λιγάκι (πολύ θες να πεις :P ) περίεργος σε αυτά. Μπορεί όντως η ηλεκτρική να είναι πιο καλή απ' ότι έχω στο νου μου ότι είναι. Πάντως, αν είσαι στο διαμέρισμα όπως είπα πιο πριν, βρες ηλεκτρική να κάνεις την τρέλα σου, να σου βγει το απωθημένο!

597
ξαφνικα αισθανομαι πως βρισκομαι στο zelda(nintendo video game) με την ocarina!

Ωραίο όργανο η Οκαρίνα (και πολύ ωραία παίζει την Οκαρίνα του χρόνου ο Link!). Ακόμα βέβαια δεν τερμάτισα το Zelda (είμαι τώρα στο Ganon 's Castle, βοήθεια!). Είχα βάλει να κάνει σόλο σε μία επανεκτέλεση του ''Παραμύθι Με Λυπημένο Τέλος'' και μου έβγαζε μία υπέροχη νοσταλγία! Πραγματικά, παρόλο που η Οκαρίνα δε συνηθίζεται στο Παραδοσιακό Έντεχνο (ας πούμε χονδρικά), ταίριαζε μπορώ να πω καλύτερα κι από φλογέρα!

598
Η απόσταση αυτή που λες είναι μεγάλη η μικρότερη και από ημιτόνιο??? Είναι κάτι που πρέπει να ξέρω ή απλά κάποιος τρόπος κουρδίσματος με πολύ ακρίβεια?

Βασικά, οι 3ες είναι μεγαλύτερο διάστημα από ημιτόνιο. Συγκεκριμένα, η Μεγάλη είναι 4 ημιτόνια και η μικρή 3. Τώρα, να σου πω, οι περισσότεροι ντραμς, όταν τους ρωτάω πως χορδίζουν, θα μου τραγουδήσουν ή μεγάλη ή μικρή 3η. Επίσης, σε συζήτηση άκουσα πως υπάρχει κάποιο στάνταρ πρότυπο για χόρδισμα που είναι σε 3ες ή σε 5ες.

599
Βασικά, 3ες, ή 5ες, είναι μουσικά διαστήματα και συγκεκριμένα κάποια συγκεκριμένη απόσταση μεταξύ νοτών. Σε αυτά, λίγο ως πολύ, είμαστε όλοι μυημένοι. Για νη μη γίνομαι πολύπλοκος: Το Dance Of Death ξεκινάει με αρπίσμα καθαρές πέμπτες, η έκφραση ''σουτιέν'' που λέμε στο φινάλε ενός κομματιού είναι καθαρή τετάρτη, Στο Sweet Home Alabama, όταν τραγουδάει: ''Sweet-Home'' είναι μικρή δευτέρα (ή αλλιώς ημιτόνιο) και η μεγάλη τρίτη: ''Θα πά'' (απ' το θα πάρω μια ψαρόβαρκα στο μωρό μου). Στην ηπειρώτικη μουσική, τα κλαρίνα παίζουν συνέχεια μικρές εβδόμες κ.ο.κ. Και αυτά τα διαστήματα ακούγονται αν χτυπήσεις το ένα τομ μετά το άλλο.

600
Τώρα τελευταία, παίζω με ένα κλαρίνο C. Προχθές, ένας γνωστός μου, έπαιζε ένα κλαρίνο Bb. Επίσης, υπάρχει και το Eb.
Δεν μπορώ να καταλάβω όμως: πώς φαίνεται; Διαφέρουν κλαρίνο από κλαρίνο στην έκταση ή στη χροιά ή και στα δύο; Γιατί το Bb, έχει παραπάνω πλήκτρα από το C;

Και κάτι τελευταίο: Πώς λειτουργεί η ψυχή; την πατάω και δε με ανεβάζει οκτάβα. (Σημείωση: ότι ξέρω, το ξέρω απ' το σαξόφωνο).

Σελίδες: 1 ... 21 22 23 [24] 25