Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - zeoy

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 55
76
Εφέ / Απ: Boss TR2 - C4 mod (photos & clips)
« στις: 15/02/16, 19:10 »
Είσαι ταλέντο της μουσικής δημοσιογραφίας/ρεπορτάζζζ και χαραμίζεσαι. Αυτό έχω μόνο να πω. ;D

77
Ενισχυτές / Απ: Ενισχυτης - ερευνα
« στις: 12/02/16, 12:02 »
..Αρχικα να πω οτι θελω ενα ενισχυτη με καλο καθαρο καναλι, ωστε να μπορω να εχω και ωραιο καθαρο ηχο και καλη παραμορφωση απο πεταλια.
Γειά σου,

Η προσέγγιση σου όπως την περιγράφεις είναι λάθος, και αποτελεί αναπόφευκτο απομεινάρι της σχέσης σου με τον Mustang.



Αδριανέ, εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου. Καμιά προσέγγιση δεν είναι λάθος. Η σχολή "δώσε μου ένα καλό καθαρό και άσε με να το πειράξω με τα πετάλια μου" όσο κι αν τη θεωρούσα κι εγώ λάθος για πάρα πολλά χρόνια έχει πολλά επιχειρήματα υπέρ της και αμέτρητους πιστούς. Όπως φυσικά και η σχολή που προτείνεις εσύ (και όλες οι παραλλαγές τους).
Το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό και οι επιλογές πρέπει να βασίζονται στο τι μας αρέσει στο αυτί και τι βολεύει για τη χρήση που το θέλουμε.
Αν όντως ο φίλος δίνει το βάρος στο καθαρό του και από βρώμα του αρέσει αυτή του Big Muff γιατί θα πρέπει σώνει και καλά να πάρει βρώμα από τις λάμπες;


Κατά τα άλλα, συμφωνώ κι εγώ, ότι το power scaling ή ένα καλό attenuator είναι κλειδί για καλό ήχο και στο σπίτι και στην πρόβα και στο live.
Και δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω στο ότι ο VHT 12/20 είναι ενισχυτάρα (ειδικά ο RT  ;D )

78
Ενισχυτές / Απ: Blackstar Ht5 demakia
« στις: 04/02/16, 14:52 »
Νομίζω δεν έχεις βάλει το σωστό link (μου ζητάει sign in).

79
Εφέ / Απ: Atomic Amplifire pedal
« στις: 03/02/16, 13:57 »
Θεωρητικά πρέπει να δένει τέλεια με τα FRFR monitors/cabs της Atomic (μόνο που είναι ακριβούλια τα άτιμα).
Όχι ότι με ενδιαφέρει φυσικά και μένα στην παρούσα φάση (πέρα από καναπεδοακουστικοπρακτισογρατζούνισμα πολυτελείας  ;D )

80
Εφέ / Απ: Atomic Amplifire pedal
« στις: 02/02/16, 22:17 »
εχει ωραια βιντεακια στο site ;)


Τα είδα. Όντως καμία σχέση με αυτά που είχαν για μήνες στην αρχή. Μέχρι και το μεταλάδικο μου άρεσε (Θεός φυλάξοι, φτου φτου, σκόρδα κλπ).
Τα μαρσαλάδικα ειδικά φοβερά! (btw το πρώτο plugin που είχε βγάλει ο Gallo ήταν ένας σκέτος marshall που έσκιζε. BVC ή κάπως έτσι το λέγανε)

81
Εφέ / Απ: Atomic Amplifire pedal
« στις: 02/02/16, 14:17 »
Δεν ξέρω για το amplifire αλλά τον καιρό που ξεκίναγε ο Marc Gallo τα Studio Devil plugins ήταν πολύ μπροστά σε modelling απ'ότι κυκλοφορούσε και είχα εντυπωσιαστεί. Είχαμε μάλιστα και μια μικρή συνεργασία που κατέληξε σε κάποια demo μου (μπορεί και να είναι στη σελίδα της Studio Devil ακόμα).
Απ'ότι έχω καταλάβει από την τότε συνεργασία αλλά και από αυτά που διάβασα για το Amplifire, η φιλοσοφία είναι προς το λίγα (σχετικό είναι αυτό) και καλά. Δε νομίζω δηλαδή ότι θα σου κάνει για τα τρελά effect αλλά για καθημερινούς και χρήσιμους ήχους είναι πολύ καλό. Το ότι φορτώνει IRs είναι σημαντικότατο και νομίζω ότι έχει γενικά κάποιες έξυπνες πινελιές στην οργάνωση και την επεκτασιμότητά του πέρα από το πολύ καλό modelling.
Τα περισσότερα demo που είχα δει πάντως δεν νομίζω πως το κολάκευαν το προϊόν. Πιθανότατα να έχουν βγει πολύ καλύτερα τώρα. Αν κάποιος έχει βρει κάτι ωραίο ας το ποστάρει.

82
Όμορφα είναι κι έχουν κι έξτρα ποδαράκι για να κολήσεις τη "γη".

83
Εντάξει, το 1/8 της στροφής τη μέρα είναι υπερβολή. Αλλά μη ρίχνεις κι εσύ ολόκληρη γυροβολιά ( ;D ) με τη μία.
Πάντως για να ξεκόλησε υπήρχε πρόβλημα που αργά η γρήγορα θα εμφανιζόταν.

84
Το έχω κάνει,ανεβάζοντας τον bridge αλλά μετά υπήρχε διαφορά στο volume αναμεσα στις θέσεις 1 και 3. Φυσικά και δεν αναμένω το quack της Strat αλλά έναν bell like ήχο, όπως τουλάχιστον δίναν οι προηγούμενοι,πιο hot μαγνήτες.
Δεν ψάχνω το ιδανικό και το απόλυτο. Γιατι αν το βρω θα ειμαι δυστυχισμένος. Σημασία έχει το ταξίδι της αναζητησης και οχι τόσο ο προορισμός :)
Υ.Γ. Δεν θέλω μια κιθάρα για όλα. Εχω ήδη Strat. Θέλω μια κιθάρα στην οποία θα με ευχαριστεί να χρησιμοποιώ όλες της τις επιλογές,όχι πολυεργαλείο.


Alex, έτσι όπως είναι τώρα η κιθάρα και με το ύψος των μαγνητών εκεί που το θες (υποθέτω ο bridge θα θέλει λίγο ψηλότερα από τον neck για να ισορροπούν σε εντάσεις) και με τα volume/tone όλα στο 10 δεν έχεις αυτό το bell like που λες; Δε σου βγάζει ένα πράμα πιο rockabilly, πιο 50's πράμα, πιο Chet Atkins; Μήπως απλά με το necκ volume στο 9 και το bridge στο 10 έρχεται;
Τα ρωτάω αυτά γιατί η εντελώς προσωπική μου εμπειρία/άποψη είναι ότι το split και οι συνδυασμοί του ... δεν ... Επίσης το out of phase ... δεν ... Άντε να παίζεις τώρα και να αλλάζεις θέση από neck σε middle και να πρέπει να βάλεις τα ποτενσιόμετρα με ακρίβεια δεύτερου δεκαδικού για να βγάλεις τον ήχο που θες. Το είχε ήδη μόντα μια Epi Tribute Plus και το γύρισα στο κανονικό στην πρώτη ευκαρία. Περί ορέξεως φυσικά κολοκυθόπιτα.

85
Τα treble bleed με αντίσταση χαλάνε την γραμμικότητα του volume διότι έχουν επιπλέον αντίσταση η οποία επιμερίζεται στην διάταξη του potential divider. Έκανες την καλύτερη επιλογή με σκέτο τον πυκνωτή. Μπορείς να πειραματιστείς όπως σου είπε ο Αντώνης με διάφορους πυκνωτές, ή μπορείς και να υπολογίσεις τις συχνότητες με ένα απλό RC Calculator για να έχεις μία ιδέα που πέφτει συχνοτικά το treble bleed σου.

Edit:
Δες και εδώ, τα λέει πολύ καλά ο άνθρωπος:
http://guitarnuts2.proboards.com/thread/5317/treble-bleed-circuit



Καταπληκτική δουλειά στο link που έβαλες Αδριανέ. Εγώ πειραματίστηκα με όλους τους συνδυασμούς που μπορούσα να κάνω σε σειρά, παράλληλα, σκέτο πυκνωτή (είχα 120Κ, 220Κ και 1Μ αντιστάσεις και πυκνωτές 0.68, 1 και 2 nF) + το 50's wiring και ο μόνος συνδυασμός που didn't suck ήταν 120Κ + 2nF σε σειρά. Μιλάμε βέβαια για μυστήριο τρένο (Jazzmaster hot pickups, 1Μ linear volume pot με το resonant peak να είναι έντονο και μάλλον στα υψηλομεσαία παρά στο σκέτα πρίμα).
Αν έχεις να προτείνεις κάτι άλλο να δοκιμάσω είμαι όλος αυτιά (κάποια στιγμή θα κάνω rewiring για να συμμαζέψω το spaghetti και ίσως βάλω audio pot στο volume πηγαίνοντας κόντρα στα vintage specs).

86
Με γεια τα καλώδια όλοι λοιπόν. Θανάση LLX ή XXL πήρες. Τα έχει δοκιμάσει κανείς και τα δύο; Εγώ έχω τα XXL. Και όντως είναι λίγο άκαμπτα αλλά δε μου δημιουργούν κάποιο πρόβλημα.
Θέλω να φτιάξω καινούρια patch cables για την πεταλιέρα κάποια στιγμή και δεν ξέρω αν πρέπει να μείνω στο XXL, να πάω στο LLX ή σε κάτι άλλο. Βύσματα θέλω να βάλω τα πολύ λεπτά γωνιακά (pancakes).

87
Έχει κανείς ασχοληθεί με ατσάλινα τάστα; Έχει μήπως κανείς στην κιθάρα του?
Έχω ακούσει ότι κρατάνει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ αλλά θέλει πολύ τεχνική από τον μάστορα, καθώς είναι πολύ πιο δύσκολα να τα χειριστεί κάποιος.
Ξέρει κανένας αν στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μάστορας να βάζει ατσαλένια; Δεν χρειάζομαι τώρα αλλαγή, αλλά σε κανα 2 χρόνια σίγουρα.


Κατά 99% αυτά που έχει απάνω η Blade μου (original σειρά του 91) πρέπει να είναι ατσάλινα. Από το 1991 που την αγόρασα μέχρι σήμερα τη χρησιμοποιώ κανονικότατα (και για καμιά δεκαετία τουλάχιστον πολύ εντατικά) και η φθορά στα τάστα είναι αμελητέα.
Όντως οι μάστορες δεν τα προτιμάνε γιατί είναι δύσκολα στο leveling/crowning κλπ. Επίσης λένε ότι αλλάζουν τον ήχο (πιθανότατα τον αλλάζουν λίγο αλλά μιλάμε για απειροελάχιστη διαφορά). Από 'κει και πέρα η αντοχή τους είναι αξεπέραστη.

88
αν κατάλαβα καλά ο Ron Kirn κινεί τη ράβδο κατά πλάτος της ταστιέρας και όχι κατά μήκος?


Κατά μήκος αλλά και λίγο oval μαζί. Σα να κάνεις πολύ μακρόστενη έλλειψη (με εναλλαγή δεξιόστροφα-αριστερόστροφα).

89
μπαγάσηδες , με ξαναβάλατε στο τριπ με την κουβεντα και τσίμπησα μια λίμα για crowning.

να πω κι'ενα κολπάκι (που ειδα από άλλον  ;D ) : για να κολλήσουμε το γυαλόχαρτο στο sanding block δε χρειάζεται να πάρουμε αυτοκόλλητο γυαλόχαρτο ούτε να βάλουμε ταινία 2πλής όψης. κολλάμε χαρτοταινία στο sanding block , κολλάμε χαρτοταινία στο γυαλόχαρτο και μετά τα κολλάμε μεταξύ τους με κόλλα στιγμής. έτσι η κόλλα στιγμής μένει στην πλάτη των ταινιών συγκρατόταντες τις μεταξύ τους.  ;)
η μέθοδος αυτή χρησιμοποιείται οπουδήποτε δεν έχουμε ταινία διπλής όψης.

Διαβάστε εδώ το tutorial από τον Ron Kirn. Αν δεν τον ξέρετε ποιος είναι, σας λέω ότι είναι στην παγκόσμια αφρόκρεμα, παντού λένε τα καλύτερα και για τις κιθάρες που φτιάχνει αλλά και για το πόσο γεναιώδωρος είναι στο μοίρασμα της γνώσης του. Το πρώτο δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω (δυστυχώς  :(  ) αλλά το δεύτερο ισχύει 100%.


http://www.tdpri.com/forum/tele-technical/201556-fret-leveling-yer-tele-101-a.html


δυστυχώς οι φωτογραφίες δεν υπάρχουν πια



Τις βλέπω κανονικά εδώ ρε συ (κι έκανα και logout από το tdpri). Τσέκαρα και στο photobucket που τις είχε ανεβάσει και είναι ζωντανές.
Έχει ενδιαφέρον και η συζήτηση γιατί θίγεται και το θέμα του radius + compound radius κλπ.
Κάπου στη 2η σελίδα έχει κι ένα link για έναν ψυχάκια που κάνει refret και το τερματίζει το θέμα (20 parts η παρουσίαση).

90
Διαβάστε εδώ το tutorial από τον Ron Kirn. Αν δεν τον ξέρετε ποιος είναι, σας λέω ότι είναι στην παγκόσμια αφρόκρεμα, παντού λένε τα καλύτερα και για τις κιθάρες που φτιάχνει αλλά και για το πόσο γεναιώδωρος είναι στο μοίρασμα της γνώσης του. Το πρώτο δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω (δυστυχώς  :(  ) αλλά το δεύτερο ισχύει 100%.


http://www.tdpri.com/forum/tele-technical/201556-fret-leveling-yer-tele-101-a.html

91
Μπράβο παιδιά. Τίμιες στονεριές. Ωραία φωνητικά και κλασικός (για το είδος) ήχος.

92
Επί της ευκαιρίας, θέλω να προσθέσω ότι όποιος συμφορουμίτης είναι από Θεσσαλονίκη και θέλει κάποιο μικρομαστόρεμα σχετικό με ηλεκτρικά αλλά και παραπέρα ακόμα, προσφέρομαι...
Εννοείται ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, απλά για "την χαρά της δημιουργίας".
Όποιος χρειάζεται έρχεται σπίτi μου (μένω Πυλαία), τον κερνάω εσπρεσάκι, φέρνει τα ανταλλακτικά που θέλει να περάσουμε και (disclaimer: ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ :D ) κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.

Υ.Γ. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (χοχοχοχοχο) :D


Πολύ ωραία κίνηση Alex. Κρίμα που είσαι σε διαφορετική πόλη. (έχω ένα spaghetti κάτω από το pickguard της Jazzmaster μου που θα χρειαζόταν ένα νοικοκύρεμα).

93


...
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά αν δεν υπάρχει φυσική φθορά ή ατύχημα, δεν βρίσκω λόγο γιατί κάποιος να αλλάξει το nut. Πρωτίστως, αν δεν είσαι επαγγελματίας, με τίποτα δεν πρόκειται να πετύχεις το fit και το αψεγάδιαστο αποτέλεσμα που έχει όταν βγαίνει από το εργοστάσιο και από την άλλη, οι χορδές χτυπώνται ανοιχτές στο 2% του συνολικού παιξίματος, οπότε δεν νομίζω να κάνει και καμιά αισθητή διαφορά το Nut... Αν έπαιζα slide, ίσως.
...

...
Το έχω υπόψιν μου το 50's wiring και να σου πω την αλήθεια όταν "Έστρωνα το σχέδιο δράσης" μου, το σκεφτόμουν να το υλοποιήσω. Δεν είναι πολύ διαφορετική δουλειά ΑΛΛΑ, το έψαξα λίγο περισσότερο και διάβασα ότι υπάρχει λόγος που υπάρχει το "μοντέρνο" wiring ως εξέλιξη. Το 50's έχει λένε καλύτερη συμπεριφορά όταν παίζεις με το Volume, αλλά χειρότερη όταν παίζεις με τα Tone Pots. Και επειδή ειναι σπάνιες οι φορές που το volume μου κατεβαίνει κάτω από το 10, θεώρησα πρέπον να πάω με το "ρεύμα της εποχής" :)
...


Σχετικά με το nut: δυστυχώς δεν βγαίνει αψεγάδιαστο από το εργοστάσιο (και ενίοτε και από τους μάστορες που το έχεις πάει για βελτίωση). Προσωπικά τις βελτιώσεις στο nut πιο πολύ τις σκέφτομαι σαν μέσο για να πετύχεις το ιδανικό string spacing, τις ιδανικές αποστάσεις των ακραίων Μι από την άκρη των τάστων, σταθερότητα στο κούρδισμα, καλό action και δυνατότητα για σωστό intonation. Το θέμα του ήχου (που πολύ σωστά αναφέρεις αφορά μόνο τις ανοιχτές) είναι δευτερεύον, τριτεύον και πάει λέγοντας. Αν δεν έχεις κανένα πρόβλημα με τα παραπάνω που ανέφερα το αφήνεις όπως είναι και δεν ασχολείσαι.


Σχετικά με treble bleed και 50's wiring: Αν παίζεις με το volume στο 10 δεν ασχολείσαι καθόλου γιατί δεν παίζουν ρόλο. Ο σκοπός τους είναι να κρατήσουν τα πρίμα που έχεις με το volume στο 10 όταν παίζεις με το volume πιο χαμηλά. Αν δεν κατεβάζεις το volume τότε δεν έχουν και λόγο ύπαρξης. Να σημειώσω ωστόσο ότι (με βάση αυτά που ακούω) το 50's wiring δεν επηρεάζει τη λειτουργία του tone όταν έχεις το volume στο 10. Μια χαρά δουλεύει. Απλά αν έχεις το tone κάτω από το 10, αλλάζει (από ανεπαίσθητα έως αρκετά ανάλογα με το πόσο χαμηλά είναι το tone) το πώς αλλάζει η ένταση όταν κόβεις volume.
Το να δουλεύει κανείς πάντως το volume και σε χαμηλότερα νούμερα έχει πολλούς οπαδούς, ειδικά σε Les Paul. Αν δεν το έχεις κάνει, δοκίμασε να φτιάξεις τον ήχο σου στον ενισχυτή με τα volume της κιθάρας στο 6 και κράτα το 6-10 για boost είτε σε καθαρά είτε με overdrive. Μπορεί και να σ'αρέσει. Προσωπικά ενώ δεν τα χρησιμοποιούσα καθόλου κι έπαιζα volume @10, tone @10, επί δυο δεκαετίες, τα τελεταία χρόνια τα έχω βάλει κανονικά στο πρόγραμμα και το απολαμβάνω.


94
Κάνει κάποιος μίξη σε αυτό που παίρνετε από το studio ή είναι απλώς ένα export αυτού που γράφτηκε;


Υποθέτω πως αν γίνεται κάποια μίξη, είναι υποτυπώδης εκτός αν πληρώνετε έξτρα να σας το μιξάρουν. Η καλή μίξη θέλει ώρα, αυτιά, μηχανήματα, γνώσεις και άρα πληρώνεται ανάλογα.
Και όταν λέμε καλή μίξη (και mastering προφανώς) σημαίνει ότι παίζει καλά παντού. Το να έχουμε το μπάσο και τη μπότα να σκοτώνουν κάτω από τα 60 Hz δε λέει τίποτα γιατί με το που θα το παίξεις σε ένα normal ηχοσύστημα αυτά πάνε περίπατο. Πρέπει να αναδειχθούν και πιο ψηλές αρμονικές από αυτά τα δύο έτσι ώστε να 'ακούει' ο ακροατής το μπάσο και τη μπότα ακόμα και σε ηχειάκια PC με 128Κ mp3 και ας μην τα 'νιώθει' (να του βαράνε το στήθος).


Τώρα το πώς ακριβώς γίνεται αυτό είναι μεγάλη ιστορία ...


Και θα διαφωνήσω ίσως για πρώτη φορά με τον αδελφό εν Χριστώ Καθόδιο: αυτό που μου περιγράφεις δε μου μοιάζει αποτέλεσμα της συμπίεσης αλλά αποτέλεσμα κακής μίξης.

95
Συγχαρητήρια για το πολύ ωραίο project και την πολύ ωραία παρουσίαση. Καταπληκτική δουλειά στο wiring και το shielding.
Για το pickguard ψηφίζω cream!
Για τα treble bleeds (δοκίμασα άπειρους συνδυασμούς το ΣΚ στη jazzmaster μου) θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και το 50's wiring που είναι απλούστατο και δεν χρειάζεται επιπλέον στοιχεία (πυκνωτές/αντιστάσεις). Στην Tele μου με μονούς δούλεψε πάρα πολύ ωραία και εξίσου καλά δούλευε και στην Tribute plus που είχα (στη Jazzmaster δεν έκανε δουλειά και κατέληξα σε "κανονικό" treble bleed). Φυσικά μπορεί να μη χρειάζεται και τίποτα οπότε απλώς enjoy. Τα tusq nuts που πρότεινε ο Kosthrash είναι όντως πολύ καλά αλλά κι εδώ δεν ξέρω αν το χρειάζεσαι.


Καλόπαιχτη και περιμένουμε clips αν ευκαιρήσεις.

96
@zeoy η προσωπική μου άποψη για το sommer xxl είναι αντίθετη τελείως με τη δικιά σου.
είχα φτιάξει ένα 3μετρο για να συνδέω την κιθάρα με τον ενισχυτή και με το που το έβαλα νόμιζα πως χάλασε ο ενισχυτής μου ή οτι η στρατ μου μεταμορφώθηκε lespaul . μουντίλα σε όλο της το μεγαλείο .
το μοναδικό καλώδιο που μου έκανε μεγάλη διαφορά στον ήχο.


Τι να πω ρε φίλε; Εγώ είχα διαβάσει αυτά που λένε και τα παιδιά και άλλα πολλά κι έφτιαξα 2 5-μετρα (XXL, όχι το LLX που φαίνεται ανώτερο) και κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει. Κανένα παράπονο. Θα υπέθετα πρόβλημα στην κόληση αλλά στην περίπτωσή σου τεκμηριωμένα κάτι ξέρεις από κολητήρι  ;)  οπότε το θεωρώ απίθανο να πήγε στραβά κάτι εκεί. Μυστήρια πράματα.

97
Είναι τσεκαρισμένο το Sommer  ;)
Καλώς να το δεχτείς το JCM και περιμένουμε εντυπώσεις.


ΥΓ Θες πολλά μέτρα καλώδιο για να ρεφάρεις  ;D

98
http://www.gpanagopoulos.com/eshop/professional-audio/audio-accessories/cables/bulk-cables/instrument-bulk-cables/mogami-w2524.html

στα εξάρχεια είναι,με πορτοκαλί πόρτα




Guitar CableCapacitance (Signal Core to Shield per Metre)
Sommer Spirit XXL   86pF
Mogami 2524          130pF


Δε σχολιάζω άλλο ;D

99
Μαγαζί και καλώδιο έχω να σου προτείνω αλλά είσαι σίγουρος ότι το πρόβλημα είναι το μήκος των καλωδίων;
Έχεις δοκιμάσει με ένα απλό patch cable από το send στο return να δεις αν επηρεάζεται η ένταση; Αν ναι, το πρόβλημα είναι στην υλοποίηση ή τη λειτουργία του κυκλώματος του fx loop.
Είναι buffered το fx loop; Αν όχι, θα βοηθούσε τα πετάλια που θα μπουν εκεί να μην είναι true bypass αλλά buffered.


Τώρα για το μαγαζί και το καλώδιο googlαρε Sommer XXL (αυτό είναι το καλώδιο που σου προτείνω) Greece και θα το βρεις κάπου Πατησίων και Αλεξάνδρας μεριά είναι. Έχει και βύσματα κι απ'ολα αλλά κάνε ένα τηλ πριν ξεκινήσεις.

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 55