Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - kbasilis

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11
76
Θα με προβλημάτιζε αν το truss rod δεν γύρναγε με τίποτα (όπως είχα δει μια φορά στην ακουστική ενός φίλου μου) ή αν το ρύθμιζες και δεν άλλαζε το relief.

+1

Υπόψη ότι μετά από κάθε ρύθμιση καλό είναι να δώσεις μερικές ώρες στο μπράτσο να προσαρμοστεί και μετά να δεις αν χρειάζεται περαιτέρω ρύθμιση. Έχω ακούσει για μια ολόκληρη μέρα, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι υπερβολικό.

Δεν είναι υπερβολικό συμβαίνει,έχω δει σε κιθάρα που είχε μεγάλο relief για πολύ καιρό και η βέργα πήρε λίγο ακόμα(προς το σφίξημο) μετά από μία βδομάδα αν θυμάμαι καλά και ο λόγος ήταν που ήταν πολύ καιρό αδούλευτη και με πολύ relief

77
Φίλε LamprO ασφλώς και το είπα για πλάκα πάνω στην κουβέντα και όχι για να σε θίξω σε προσωπικό επίπεδο.
Από την απαντησή σου μου δείχνεις ότι και συ έτσι το πήρες και χαίρομαι γι'αυτό.

Θα διαφωνίσω όμως σε κάποια πράματα μαζί σου εάν την έχεις για συλεκτηκή αξία τότε προσέχεις να μην παίζεις τόσο ώστε να φαγώνονται τα τάστα σε βαθμό αλλαγής,την αφήνεις στην άκρη κατά κάποιο τρόπο και παίζεις με μιά άλλη.


Πρωτον, ενα με την τασιερα δεν γινοντα τα ταστα μεσα σε δυο χρονια.. ουτε σε δεκα.
Δευτερον, με το ματι μπορει να φαινεται οτι το ταστο εχει διαλυθει αλλα το ματι δεν ειναι κριτης!!! Γιαυτο υπαρχουν και τα εργαλεια.. και συνηθως αυτο που νομιζεις οτι συμβαινει δεν συμβαινει.. με ελαχιστο τριψιμο και σωστη ριθμιση της βεργας ερχεται. Και τετοια τριψιματα μπορουν να γινουν παρα πολλα.



Το αν φαγώθικε το τάστο σε πολλές περιπτώσεις είναι κάτι το εμφανές στην φώτο φαίνονται οι αυλακιές



Αυτά τα τάστα θέλουν δουλειά(πλανιάρισμα ή αλλαγή ανάλογα τι ζητάει αυτός που παίζει με το όργανο) αυτό που λες για την ρύμθιση της βέργας δεν μπορώ να καταλάβω την λογική της και θα σου πω και το γιατί.

Η ρύθμιση της βέργας είναι μία οπότε δεν έχει να κάνει με το λιώσιμο των τάστων,η βέργα πρέπει να είναι σχεδόν ευθεία με μία ανακούφηση(relief) που παίζει από radius σε radius και πάνω σε αυτή την σχεδόν ευθεία τα τάτσα λιώνουν και δεν μπορείς να κάνεις τπτ διαφορετικό με την βέργα.


1. Η αλλαγη καταπονει το οργανο απο λιγο εως παρα πολυ (εξαρταται απο την περιπτωση) και γι αυτο ενδεχεται να παρει χρονο να στρωσει παλι το οργανο. Το οτι η δικια σου η κιθαρα εγινε καλυτερη δεν αμφιβαλλω αλλα αυτο δεν αναιρει τα λογια μου.
2. Το σημαντικοτερο απο ολα ειναι το εξης: Ποιος αποφασιζει αν θα βρει το δοντι η θα σφραγιστει? Ο γιατρος ή ο ασθενης? Βεβαια ο γιατρος να το βγαλει θελει γιατι χρεωνει περισσοτερο την εξαγωγη! Οταν εδω ο μαστορας σου πει οτι με τριψιμο γινεται η δουλεια εσυ τι θα του πεις? Αλλαξέ τα? Ξερω πολλους που πηγαν στο μαστορα για αλλαγη και τους τα εφτιαξε με τριψιματακι και τους ειπε κιολας οτι "μην αγχωνεσαι..σηκωνει πολλες φορες τριψιμο ακομα το οργανο".



Η αλλαγή δεν είναι αυτή που φταίει σε περίπτωση που δεν στρώσει κατευθείαν το όργανο αλλά η βέργα και δεν είναι κάτι σπβαρό για να ανυσηχίσει κάποιος.

Η αλλαγή προυποθέτει ρύθμιση της βέργας για να είναι σε ευθεία το ξύλο πριν περαστούν τα καινούρια τάστα.

Αφού μπουν τα καινούρια τάστα και ευθειγραμιστούν(fret level) πάνω στο ευθειγραμισμένο ξύλο(δηλ το μπράτσο) και γίνουν όλα τα υπόλοιπα crowning κλτ και τελειώσει η διαδικασία, τότε τοποθετούναι οι χορδές που κατά το κούρδισμα "τραβάνε" το μπράτσο το οοίο χάνει την ευθεία του και χρειάζεται πάλι να πειραχτεί η βέργα για να δώσει το κατάληλο relief στο μπράτσο.

Τώρα γιατί η βέργα μπορεί για τους χ,ψ, λόγους να μην δώσει αυτό το 100% της κίνησης και ενώ έχουμε κάνει το σεταπ και είναι ΟΚ το όργανο μετά από λίγο καιρό να δούμε ότι κάτι δεν πάει καλά,μου έχει τύχει σε σετάπ που ήταν ΟΚ και μετά από λίγο καιρό η βέργα "ίσιωσε" λίγο ακόμα και είχα λίγο ταστάρισμα.

Στην δικιά μου παρίπτωση η βέργα είχε να πειραχτεί καιρό ήταν και κάμπωσο "λάσκα" και δεν έδωσε  το 100% την ώρα του σετάπ.

Κάτι παρόμοιο μπορεί να συμβεί και με την αλλαγή των τάστων και η ευθύνη είναι στην βέργα όχι στα τάστα.

Αυτό που λες ότι αν αποφασίζει ο ασθενής ή ο γιατρός υπάρχει το εξής.
Ο μάστορας θα σου πει ότι έρχεται με τρίψιμο
(δεν μηλάω για περίπτωση που δεν σηκώνει αλλαγή από το ελάχιστο ύψος των τάστων)
αλλά αυτός που θα παίξει με το όργανο θα του πει για αλλαγή ή όχι γιατί μπορεί να μην τον βολεύει το ύψος των τάστων με το τρίψιμο.

Με λίγο τρίψιμο δεν καταλαβαίνει κανείς την διαφορά αλλά μπορεί κάποιος να πει πως έτσι όπως είναι το ύψος πριν το τρίψιμο ίσα ίσα που παίζω αν πάει και άλλο θα είμαι τελείως εκτός οπότε πάμε για αλλαγή.

Κάτι για το τέλος.

Ο χρόνος που θα φαγωθούν τα τάστα εξαρτάται από το υλικό που είναι φτιαγμένα από το υλικό των χορδών,οι χορδές  τιτανίου κάνουν πιό γρήγορα ζημιά στα τάστα.


 

78
Δεν πειράζει και εμένα έχει τρίξει πολλές φορές αλλά θέλει και το αντισκουριακό του το παξιμαδάκι ώστε να μην έχει σκουριές κτλ και σου κάνει καμιά ζημιά.

79

και πως "ποτέ αλλαγή"?
αν απ'το πολύ τρίψε τρίψε έχουν γίνει ένα με την ταστιέρα εκεί τι κάνεις??

Την σκάβεις  ;D ;D ;D

80
Ενισχυτές / Απ: Marshall JVM 205c
« στις: 02/11/13, 13:13 »
Ωραίο kkmspm

81
Mπράβο φίλε μου το έχεις πολύ καλά το θέμα,μπράβο!

82
Μόλις έκανα μια από cd , χάραξα το διάγραμμα επάνω στο cd  και το έκοψα  με ψαλίδι .. μπορώ να πω πως έχει καλύτερο ήχο από της πλαστικούρες του εμπορείου και βεντουζαρει στο χέρι

Το έχω κάνει και εγώ έχει πιό "σκαστό" ήχο αλλά δεν με βόλεψε και πολύ γιατί είναι σκληρή.

Εγώ χρησιμοποιώ fender medium

83
Εφέ / Απ: Πυκνωτές και συχνότητες
« στις: 27/10/13, 20:28 »
Για να απαντήσω κατ' ευθείαν σε αυτό που σε ενδιαφέρει, όχι, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις έναν πυκνωτή για να κόψεις μεσαία, μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις για να κόψεις από τα μεσαία και πάνω (low pass), ή από τα μεσαία και κάτω (high pass). Πρεπει να μελετήσεις λίγο τα RC φίλτρα πρώτου βαθμού για να ενημερωθείς για το πως λειτουργούν και πως υπολογίζονται οι συχνότητες.

Εν ολοίγοις ένας πυκνωτής εν σειρά δυνητικά μπορεί να κόβει μπάσα και ένας εν παραλλήλω να κόβει πρίμα, αλλά οι ακριβείς συχνότητες εξαρτώνται και από την αντίσταση που είναι παρούσα στην ανάποδη συνδεσμολογία, δηλαδή την εν σειρά αντίσταση για τον εν παραλλήλω πυκνωτή και την εν παραλλήλω αντίσταση για τον εν σειρά πυκνωτή. Πριν μπούμε σε μακροσκελείς σε θεωρίες και φόρμουλες, αναφέρσου σε αυτό το calculator για να πάρεις μία πρώτη ιδέα: http://www.muzique.com/schem/filter.htm



Πολύ ωραίο και χρήσιμο το calculator,σ'ευχαριστώ και όλα τα παιδιά για το ενδιαφέρον για άλλη μιά φορά  :)

84
Εφέ / Απ: Πυκνωτές και συχνότητες
« στις: 27/10/13, 15:33 »
Γι αυτό ρωτάω αν αναφέρεσαι σε κιθάρες ή σε κάτι διαφορετικό. Η επίδραση ενός πυκνωτή εξαρτάται από το κύκλωμα στο οποίο βρίσκεται.

Συγκεκριμένα η χρήση του πυκνωτή σε συνδυασμό με το ποτενσιόμετρο του tone σε μια κιθάρα χρησιμεύει ώστε να "κόβει" υψηλές συχνότητες, δηλαδή να μην τις αφήνει να περνάνε στο οutput της κιθάρας. Η αξία του πυκνωτή καθορίζει το όριο συχνοτήτων που θα κοπεί. Ένας πυκνωτής με μεγαλύτερη αξία από το συνηθισμένο 0,022μF που έχουν οι περισσότερες κιθάρες (π.χ. 0,033 ή 0,047μF) θα έχει χαμηλότερο συχνοτικό όριο και θα κόβει μεγαλύτερο φάσμα συχνοτήτων. Πράγμα που σημαίνει ότι όταν το ποτενσιόμετρο είναι γυρισμένο αντίστροφα με τη φορά του ρολογιού, ο ήχος θα βγαίνει πιο μπάσσος απ' ό,τι με ένα πυκνωτή μικρότερης αξίας. Δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει τρόπος να κόψεις συγκεκριμένα τις μεσαίες συχνότητες χωρίς να κάνεις ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο κύκλωμα...

Το tone να είναι όπως είναι και να υπάρχει ένας πυκνωτής στο hot του ενός μαγνήτη(αν υποθέσουμε ότι τον άλλο δεν θέλουμε να τον πειράξουμε).

Το ζητούμενο είναι αυτό να κόψουμε μεσαία χωρίς να πειράξουμε όσο το δυνατόν ή έστω σε ελάχιστο βαθμό τις άλλες συχνότητες.

85
πάρα πολύ καλός ο ήχος και εξαιρετικό το παίξιμό σου με συναίσθημα κτλ.
τα σηκώματα του Gary Moore , κατά την άποψή μου , είναι άπιαστο όνειρο . παρ'όλα αυτά τα πήγες περίφημα.
μπράβο

+1

Μπράβο και από μένα.

Άμα θέλεις μπορείς να πας στο προφίλ σου εκεί που λέει προφίλ φόρουμ.
Μετά λέει άμα θέλεις να γράψεις κάτι για υπογραφή,μπορείς εκεί να γράψεις την διεύθυνση του καναλιού σου και όποιος βλέπει κάποιο δικό σου θέμα να έχει και την διεύθυνση του καναλιού σου  ;)

86
Εφέ / Απ: Πυκνωτές και συχνότητες
« στις: 27/10/13, 15:05 »
Mπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Aναφέρεσαι στον πυκνωτή που μπαίνει στο tone ποτενσιόμετρο της κιθάρας ή σε κάτι διαφορετικό;

Είχα πετύχει κάποτε μία κουβέντα(δυστηχώς δεν θυμάμαι) για πετάλι που έλεγε κάποιος ότι αν αλλάξει έναν πυκνωτή (μάλλον θα ήταν απλή κατασκευή και ο ένας πυκνωτής θα έκανε διαφορά)με έναν της τάξεως του 0.20μ θα το κόψει τις 400h με 600h(οι αριθμοί είναι μόνο για το παράδειγμα).

Ή κάτι τέτοιο παρόμοιο.

Για πεταλάκια αλλά και σε tone κιθάρας άμα γίνεται ακόμα καλύτερα.

Θέλω για παράδειγμα  να αφαιρέσω μεσαία από την χροιά του μαγνήτη και για να μην μπαίνω στην διαδικασία να αλλάζω μαγνήτη,άμα παρεμβάλω έναν πυκνωτή να μου αφαιρέσει τα μεσαία ή να τον έχω με διακόπτη για να έχω παραπάνω επιλογές(με ή χωρίς πυκνωτή).

87
Εφέ / Πυκνωτές και συχνότητες
« στις: 27/10/13, 14:51 »
Καλησπέρα σε όλους.

Υπάρχει κάποιος πίνακας ή κάποιο διάγραμα που να λέει ποιές συχνότητες κόβει ο κάθε πυκνωτής.

Δεν εννοώ να αναφέρεται σε όλους τους πυκνωτές γιατί είναι πολλοί,αλλά τουλάχιστον να έχουμε μία στοιχειώδη εικόνα.

Ευχαριστώ!

89
Πολύ ωραίος φίλε  :D συνέχισε έτσι

90
Ωραίο το σολάκι και ο ήχος όντως πιό vintage απ'όσο σε έχουμε γνωρίσει,ψαξ΄τον κι'άλλο  :)

91
Θα σου πρότεινα να μετρίσεις τι βολτ βγλαζει και ας λέει 9βολτ.

Έχω ένα(πέρα από το boss)που έχει πολλές θέσεις για βολτ,στην θέση 9 μου έβγαζε σχεδόν 13,δεν λέω ότι μου έκανε κάποιο κακό αλλά αυξανότανε κατά πολύ ο θόρυβος από το ρεύμα.

Στην θέση 6 μου έδωσε 9 βολτ αλλά και πάλι με θύροβο,το boss σου δείνει 9 και χωρίς θόρυβο.

Οπότε πήρα το σχηματικό της  boss



Και έκανα λενα κουτί που έχει την κατασκευή,από  τις διόδους και μετά χωρίς τις διόδους.

Ο μετασχηματιστής με βυσματάκι συνδέεται στο κουτί και από το κουτί βγαίνει καλώδιο με βυσματάκι πάλι(το έκανα έτσι για να μπορώ να δουλεύω το κουτί και αλλού).

Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό,τώρα μπορώ να βάζω το τροφοδοτικό στο 9 και να έχει 9 ακριβώς και ο θόρυβος έφυγε.
Υπάρχει πάρα πολύ ελάχιστος θόρυβος και αυτό ίσως να είναι επιδή το τροφοδοτικό έχει και ένα ακόμα μικρό πυκνωτάκι(άνοιξα το δικό μου και το είδα αν δεις εικόνες στο google ούτε εκεί υπάρχει)ή από ποιότητα των υλικών.

Το κουτάκι δυστηχώς δεν το έχω για να ανεβάσω φώτο,το έδωσα μαζί με ένα τροφοδοτικό της toshiba το οποίο έλεγε 9dc αλλά τελικά έβγαλε 13 και με την κατασκευούλα είναι ΟΚ.

Η κατασκευή είναι πολύ μικρή και πολύ απλή(αν ασχολισε με κατασκευές)σε πλακέτα vero είναι δύο λωρίδες (ή τρεις αλλά για να είναι πιό άνετα) επί 12 τρυπούλες.

Την έβαλα σε έν κουτάκι που βάζουμε τα φιτυλάκια για το καντιλάκι.

Υπάρχουν και άλλες κατασκευές πιό καλές για αυτό τον σκοπό αλλά αυτή είναι μία απλή και λειτουργική  ;)

92
Οι χορδές ευθίνονται για τρξίματα και σε μεγάλο βαθμό.

Μπορεί να τις έχεις 6-7 μήνες(που δεν είναι λίγο)αλλά εξαρτάται πόσες ώρες τις παίζεις και πως τις περιποιήσαι μετά το παίξιμο.

Αν μετά το παίξιμο δεν τις σκουπίσεις εννοήται πως ο ιδρώτας που θα μείνει επάνω θα τις χαλάσεις πιό γρήγορα.

Παίζει ρόλο και πόσο ιδρώνει ο καθένας.



93
Το Radius τι ειναι και πως μπορω να το βρω; :-\


To radius είναι η καμπύλη που κάνει η ταστιέρα.



και μετριέται σε ίντζες που κάνει κάποιος κύκλος ,για παράδειγμα



οπότε όσο πιό λίγες ίντζες τόσο πιό στρόγγυλη ταστιέρα



όσο πιό επίπεδη ταστιέρα τόσο λιγότερο relief(αέρα που δίνουμε στο μέτριμα της βέργας) στο μπράτσο σου.

Σε δύο πολύ καλά μαστόρια που είχα πάει και μου δώσανε το relief με το μάτι είχε αέρα ένα δέκατο του χιλιοστού (με  πατημένα 1ο,17ο κτλ.)

Αυτό εγώ σε μιά δικιά μου κιθάρα το κάνω αλλά σε άλλον προτιμώ να προτείνω αυτά που είναι από τα εργαστάσια ειδικά όταν δεν είμαι παρόν

94
Δεν μπόρεσα να βρω κάποιες πληροφορίες για την κιθάρα σου οπότε θα χρειαστεί να σου μετρίσει κάποιος το radius ή αν το ξέρεις ξεκινάς και κάνεις σετάπ με τα νούμερα που γράφει η fender.

Όλα τα υπόλοιπα σου τα γράφω αν έχεις κάποια απορία για κάτι μπορείς να ρωτίσεις  ;)

95
Αυτό θα το φέρεις με τις δύο βίδες που κρατάνε την μπάρα που τοποθετούντε τα ελατήρια


Για το nut θα δεις και θα διαβάσεις τον τρόπο που γίνεται εδώ

http://guitarmakersonline.com/guitar-action-setup-guide/#step5

Οι αποστάσεις είναι εδώ

http://www.weedsellit4u.com/ContentPages/HowToos/Measure_Nut.aspx

Για το action παίζει ρόλο και το radius  που δεν γνωρίζουμε(πρέπει να μας πεις) αλλά δες μερικά εδώ (κάτω)

http://www.stewmac.com/freeinfo/Nuts,_saddles/i-5350.html

To intonation θα το φέρεις από εδώ



Και μετά το ύψος των μαγνητών γράφει και στο προηγούμενο με τις αποστάσεις αλλά και κάθε εταιρεία έχει τις δικές τις.

Έχεις πατημένο το τελευταίο τάστο και μετράς.

Αν σου φάνικε κάτι δύσκολο ή δεν είσαι πολύ σίγουρος καλύτερα να πας σε μάστορα και ψάξε συγκεκριμένα για την κιθάρα σου τι χαρακτηριστηκά έχει και τι  γίνεται με αυτά,μπορεί να μην βρεις διαφορές αλλά τσεκάρισέ το.

96
Για ρύθμιση του truss rod το λέω εδώ(που να πατίσεις και που να πάρεις τα μέτρα)

http://forum.kithara.gr/index.php?topic=87095.0

Εσύ είσαι με floyd και πέρα από αυτό δεν μας είπες τι κιθάρα έχεις για να γνωρίζουμε χαρακτηριστηκά.

Μετά πας για ρύθμιση action και nut το action το ρεγουλάρεις από τις δύο πλαϊνές βίδες που βρίσκουν τα μαχαίρια από το τρέμολο.

Το τρέμολο πρέπει πάντα να το έχεις σε ευθεία όπως το πρώτο στην εικόνα




97
Δεν φτάνει μόνο να βάλεις κόλλα,αλλά και να τοποθετίσεις σφιχτήρες για να κολλίσει σωστά

98

Μήπως με την πλήρη καλωδίωση εξαλειφθεί το πρόβλημα??




Τι εννοείς?τι λείπει από την καλωδίωση?

Μέτρα το ποτ μήπως έχει κανενα πρόβλημα γιατί αν έχεις από τα πλαστικά και σου ξεφύγει λίγο παραπάνω στο ζέσταμα τα κάνεις ζημιά.

Μπορείς να κάνεις και το εξής για να τσεκάρεις το ποτ και γενικά όλο το κύκλωμα έτσι

http://www.diystompboxes.com/pedals/debug.html

Εμένα είχε πρόβλημα ένα ποτ το μέτρισα και το ένα ποδαράκι με το μεσαίο ήταν ΟΚ το άλλο όμως ήταν φευγάτο.

Μία διαπίστωση και με το audio prode,έβαλα την άκρη στο σήμα πριν φτάσει στο volume και ήταν ΟΚ μόλις το μέτρισα από το μεσαίο ποδαράκι του volume (δηλ αφού είχε κάνει την διαδρομή του από το ποτ) το σήμα χαλούσε

Δεν είναι ανάγκη  να φτιάξεις καινούριο καλώδιο για το audio prode μπορείς με κροκοδειλάκια



Να κάνεις το εξής να πάρεις ένα καλώδιο που έχεις για την κιθάρα το ένα καρφί θα πάει κανονικά στον ενισχυτή και στο άλλο να συνδέσεις τα κροκοδειλάκια.
Το ένα το συνδέεις στην γείωση του πεταλιού και μετά στην γείωση του καρφιού και το άλλο στο σήμα του καρφιού και στην άλλη άκρη θα έχεις το πυκνωτάκι και θα ψάχνεις

99
Ωραίο θέμα φίλε μου τα αγαπιμένα είναι πολλά  ;D ;D ;D τι να κάνουμε.

Αλλά αυτό που μόλις μου ήρθε στο μυαλό είναι του adrian smith μελοδικότατο

Iron Maiden solo Loneliness of The Long Distance Runner on Jackson Adrian Smith San Dimas SDX

100
Υπάρχει και αυτό


το όποίο το τοποθετείς πάνω από τις χορδές για να μετρίσεις και μπορείς να το φτιάξεις και μόνος σου.

Και τα βογονάκια θα γίνουν έτσι



Και αν θα έχεις σωστό fret level τότε θα έχεις πολύ ωραίο σεταπ χωρίς να σου τρίζουν οι χορδές και αν τρίζουν θα είναι ανεκτικό τα υπόλοιπα φαντάζομαι τα γνωρίζεις intonation κτλ και αν δεν εδώ είμαστε

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11