Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - vert

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 14
76
Λάθη και προτάσεις / Απ: Συμμετοχή
« στις: 04/08/06, 01:46 »
   Αυτό το συστηματάκι με τα s.m.s που βλέπω να χρησιμοποιούν πολλοί σταθμοί και sites για να έχουν έσοδα, ξέρει κανείς πως λειτουργεί, κι αν θα μπορούσε να υιοθετηθεί απ` το Κιθάρα? Αν κάποιος ας πούμε θέλει να συνεισφέρει κατ`ελάχιστον να στέλνει ένα μήνυμα από το κινητό του σε κάποιον τετραψήφιο αριθμό, όπου θα γράφει π.χ. "Kithara.gr-vert", η χρέωση θα είναι 1 ευρώ και τα χρήματα που θα μαζεύονται να μπαίνουν σ` έναν λογαριασμό του Κιθάρα...
   λέω `γω τώρα... αν γίνεται..

77
   χμμμ... αυτό βαρύ μου πέφτει ! Καλπάζεις ακάθεκτος προς την ανωτέρα Ποίηση Αντώνη και δυσκολεύομαι να σε παρακολουθήσω και να σε ερμηνεύσω... Θα πρέπει να κλειστώ στην Μονή του Αγίου Ποιημάντορος στο Άγιον Όρος για κανά τρίμηνο να αυτοσυγκεντρωθώ ή στα καμμένα δάση της Πεντέλης ωσάν ερημίτης, για να αντλήσω το βαθύτερο νόημα των στίχων σου.

   Αλλά καλό θα είναι να συγκρατήσεις λίγο κι εσύ τον "ποιητικό σου οίστρο" και γενικότερα να κάνουμε μια κάποια ανακωχή -ξέρουμε ποιοι-, τουλ. μέχρι να περάσει το καλοκαίρι, για να μην ανεβάζουμε κι άλλο το θερμόμετρο... Κι από Χειμώνα πάλι εδώ είμαστε να τα ξαναλέμε εε? ;D ::) :o :-X

υ.γ. τελικά αρχίζει και μ` αρέσει αυτό το σκηνικό με τ` ανθρωπάκια...

78
   τελικά τι θα γίνει?  Θα προτείνει κανείς κανά μέρος, θα οριστεί μέρος και ώρα για να ξέρουμε αν θα έρθουμε ? άντε να καλοδεχόμαστε τους βορείους μη τυχόν κι ανεβούμε προς τα πάνω να μας το ανταποδίδουν... ;D

   Γιώργαρε... για ρίξε σύρμα περί beach πάρτυ, γιατί εγώ ακόμα φέτος δεν έχω παίξει με τα βοτσαλάκια...

79
   το λοιπό... μου `ρθε φλασιά και σαν ρομαντική ψυχή που `μαι κι εγώ -τρομάρα μου!- ;D λέω να κατέβω εκείνο το Σαββατοκύριακο. Στο φλου εντελώς κι ο Θεός να βάλει το χέρι του...

VΣτ@ύρο επικοινώνησε αν θες να πάμε παρέα... να κάνουμε και κανά προγραμματάκι, μη μας περάσουν για άσχετους οι Νότιοι.. ;)

80
Μα εγώ δε διαφώνησα με το θέμα... ίσα ίσα που καλό είναι κάποιοι να προτείνουν μαγαζιά ή στέκια που νομίζουν ότι αξίζει να πάει κάποιος και να εξηγεί και τους λόγους. Εγώ για την ακρίβεια των διευθύνσεων μίλησα και για τα τηλ. των μαγαζιών σε περίπτωση που δε θέλει να πάει ξεκάρφωτα. Το "Αθηνόραμα" που έχεις και το άλλο πρέπει να τα έχει όλα αυτά που προτείνεις με διευθ. και τηλ. εκτός κι αν είναι όλα κλειστα...

Για τους Βατράχους ρώτησα γιατί ήταν νεανικό στέκι, μετά κάπου έμαθα ότι είχε κλείσει, μετά είδα ότι ήταν ανοιχτό κι από προσωπικό ενδιαφέρον ρώτηξα, μπας κι ήταν ανοιχτό τώρα το καλοκαίρι να πέρναγα καμιά βολτίτσα.

81
Αρχιτεκτονική-Ν.Κόσμος  = Μίνωος κ` Δεινοστράτου (περίπου)
Αρχιτεκτονική -ζωγράφου = Ούλωφ Πάλμε κ` Λιβύης (περίπου)
Σταυρός του Νότου = Φραντζή κ` Θαρρύπου (ακριβώς)
Mike's Irish Bar, (Πυργος Αθηνων) = είσοδος από Σινώπης
 
τ άλλα δε θυμάμαι ακριβείς διευθύνσεις.. αλλά για δεν παίρνετε ένα "Αθηνόραμα" ένα κάτι που χουν απ` όλα και τηλ. κ.λ.π κ.λ.π.. ?

(οι Βάτραχοι πρέπει να είναι κλειστά το καλοκαίρι... δεν είναι? )

82
   χεχε... ναι, επρόκειτο για οφθαλμαπάτη... αλλά ας έβαζες και μια παύλα ανάμεσα στις δύο συγχορδίες... ;)

   αλλά το ερώτημα παραμένει και δεν αφορά την πιστή αντιγραφή των ακόρντων στην εκτέλεση της Μπέλου, αλλά στο κατά πόσο θα `πρεπε να μένουμε πιστοί στις αρχικές εκτελέσεις. Το συγκεκριμμένο το `χω και σε εκτέλεση του ίδιου του Τσιτσάνη αλλά και Τσαουσάκη-Ντάλια... Δεν ξέρω αν οι συγχορδίες είναι πιο απλές εκει, αλλά το ερώτημα το έθεσα γιατί πολλές φορές το έχω συζητήσει σε παρέες. Στις παλιότερες εκτελέσεις ρεμπέτικων-δημοτικών, τα όργανα είχαν υποδεέστερο ρόλο, επιτρέποντας στη φωνή να εκφράζει το τραγούδι. π.χ. ο "Θερμαστής" του Μπάτη ή η "Γιωργίτσα" δημοτικό όπου άλλοι αλλάζουν σαράντα ακόρντα για να "βοηθήσουν-κατευθύνουν" την Φωνή.... κι άλλοι κρατούν ένα μονάχα απ` την αρχή μέχρι το τέλος, θεωρώντας πως έτσι αφήνουν την -πραγματικά καλή- Φωνή να εκφραστεί.... Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα...

83
   Και πασχίζοντας να δαμάσω τις δύσκολες -για μένα- συγχορδίες του Λεωνίδα στο συγκεκριμμένο κομμάτι από εδώ... http://portal.kithara.gr/modules.php?name=kiSongdb&file=index&func=ss&id=MTExNjcyMTc1&i=
 ήρθε η ένσταση από το kithara.vu ...   
"Απ : monty, στις 21-07-2006:
to Fa diesi pou kolaei agapite ?
apla kouple:Bb,  Ebmin,F
     refren:Gmin, Cmin, D
H LAIKI MOUSIKI EINAI APLI GIA AUTO DISKOLA PAIZETAI SOSTA"


   ποιά η άποψή σας και ώς προς το πρακτικό μέρος, αλλά και ως προς τη φιλοσοφία περί λαικής μουσικής ? ... στο αν δηλαδή πρέπει να παίζεται το δυνατότερον απλά ώστε να μη χάνει την αυθεντικότητά της...
 

84
Αναφορικά με τη σύστασή σου , με της οποίας τη δηκτικότητα εξεπλάγην οφείλω να ομολογήσω, και επειδή ήταν εκτός τόπου ,

   Αυτό ναι... πρέπει να το ξεκαθαρίσω γιατί δεν συνηθίζω να βάζω χαρούμενα ανθρωπάκια, να διευκρινίζουν το "αστείο" όσων λέω. Το ζήτημα της ορθογραφίας γενικά εδώ μέσα,  έχει ξανατεθεί κι εμένα τουλ. κουράζει τα γκριζοπράσινα μπιρμπιλωτά μου μάτια...  Ο τρόπος που το έθεσα - κι όσοι με γνωρίζουν θα έπρεπε να το αντιληφθούν- δεν είναι ποτέ δηκτικός ή δασκαλίστικος .. -πως θα μπορούσα άλλωστε?- ...περιπαιχτικός και χαριτωμένος προσπαθώ να είναι, ειδικά όταν απευθύνομαι σε φίλους. Αν η Στήλη για την οποία μιλάμε ήταν "συνταγές μαγειρικής" ή "οδηγίες για βαφές και σοβάτισμα" , δεν θα έδινα σημασία. Άλλα μιας κι αναφέρεται στην Ποίηση (=Λόγος) και φαίνεται πως κοπτόμαστε όλοι  γι αυτήν, είπα να το ξαναθέσω μέσα σ` όλα τ` άλλα. Κι όταν και `γω πέφτω σε τέτοια ατοπήματα - που το κάνω πολύ συχνά- δε θα με πείραζε να μου επισημάνει κάποιος το λάθος μου για να μην το επαναλάβω...

   Κατά τ` άλλα πιστεύω κι εγώ στο αγνό της πρόθεσης της συγκεκριμμένης "παρέας", κι όντως χοντρά τους την μπήκαμε, πριν να τους ενημερώσουμε γιια το  "όχι όπως ήξερες... αλλά όπως εδώ τα βρήκες"

   υ.γ. Η Διάθεσή μου είναι πάντα ευχάριστη και περιπαιχτική όταν πατάω το κουμπί ανοίγματος του p.c..... Αλλιώτικα, διαθέτω κι έναν "κάβουρα" γερμανικής κατασκευής ικανό να καταστρέψει οποίοδήποτε τέτοιο διαολισμένο μηχάνημα μου χαλάει το κέφι.

85
Διασκέδαση / Απ: FUNNY VIDEOS!!!
« στις: 22/07/06, 03:48 »

το φιδάκι ο Διαμαντής....

http://rapidshare.de/files/26574706/SNAKE.wmv.html

...μη βγάζεις τη μάσκα.

http://rapidshare.de/files/26575045/booo.wmv.html

όποιος τολμήσει και γελάσει... θα `ναι το ίδιο απάνθρωπος σαν κι εμένα...

http://rapidshare.de/files/26575230/stopsignkid.wmv.html

86
Ο Γιαννης, γιατρος στο επαγγελμα, εχει δεσμο με εναν απο τους ασθενεις του..

Ειναι ομως πολυ προβληματισμενος με το γεγονος, μιας και θεωρει πως εχει παραβει τους κωδικες επαγγελματικης δεοντολογιας, τον Ορκο του Ιπποκρατη κλπ, κλπ, κλπ..

Η συνειδηση του, του μιλαει με δυο φωνες....

Η μια φωνη του λεει:

"Μην το παιρνεις τοοοσο βαρια! Αλλωστε, δεν εχεις σχεση, δεν εισαι παντρεμενος, δεν απατας κανεναν.. Ανθρωπος εισαι κι εσυ βρε αδερφε! Και ουτε ο πρωτος εισαι, ουτε ο τελευταιος που διατηρει σχεσεις με ασθενη του!"

Η δευτερη φωνη του επισημαινει: . . . . . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .


"Γιαννη, εισαι ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ!!!!"

87
   Μπράβο βρε Ειρήνη... πολύ όμορφο κομμάτι και πολύ γλυκειά και σταθερή  η φωνή σου εδώ.

(Επιτέλους βρήκα τραγούδι να με νανουρίζει, μιας και πάσχω από αυπνίες τελευταία... ;) )


88
   κατ` αρχάς... η ειρωνεία γράφεται με "ει"  απ` όσο ξέρω... η φράση ακριβώς είναι ...
"Θού Κύριε φυλακή τω στοματί μου"... κι άλλα πολλά ευτράπελα που έτυχε να διαβάσω σε σχέση με το παρόν θέμα... Δεν έχει σημασία βέβαια... αλλά ανθρώποι που ισχυρίζονται ότι υπηρετούν τον "Λόγο" , θα `πρέπε να `ναι πιο προσεχτικοί.

Κατά τ` άλλα Πηνελόπη... δεν καταλαβαίνω να παίρνεις ξεκάθαρη θέση, -τη μια με το σχολιασμό στο ποίημα του fatses, την άλλη μ` αυτά που λες εδώ. Κι αν ήξερα ότι θα έπρεπε να μάθω πρωτα κινέζικα για να συνομιλώ σ` αυτό το ρημάδι το site... δε θα έκανα εγγραφή...όχι ότι δεν μ` αρέσουν τα Κινέζικα.... αλλά είναι δύσκολη γλώσσα γμτ. κι εγώ  πολύ γέρος για μαθήματα ξένων γλωσσών....

89
   ...το λοιπό... για κόφτε την πλάκα γιατί εμένα -στ` αλήθεια- μου αρέσει. !

Ο Αντώνης έπεσε απ` την Ακρόπολη... και βρήκε πορτοφόλι !  ;D (που λέμε και στο τάβλι).

Κι εξηγούμαι... Το ποίημα πραγματευεται τη Ζωή και τη Ματαιότητα της Ύπαρξης.

Το θέμα της ζωής
Τι μ’ αναγκάζει να δεχτώ
Τις άπειρες χαμένες ώρες                 
Τις άπειρες τρελλές ιδέες
Τη φρίκη
Το θάλαμο που βγάζει στο μηδεν
= θα μπορούσε να εννοεί ο Ποιητής το πως άσκοπα ξοδεύουμε τον Χρόνο της Ζωής μας σε ανόητες πρακτικές, καταστάσεις και Ιδέες, μέσα απ` το φόβο για τον θάλαμο που βγάζει στο μηδέν... τον Θάνατο.... ματαιότης ματαιοτήτων κ.τ.λ κ.τ.λ

Το σώμα που δε λέει να υπακούσει
Να σταθεί
Στο ύψος του
Στο ύψος των περιστάσεων
Να γίνει μια φορά
Ναι μια
Μόνο μια φορά
Το δόρυ που θα σκίσει τη σάρκα του άρχοντα
Και της γυναίκας του
=  εδώ ο Ποιητής μιλάει για την αδυναμία του "πήλινου σώματος" (όπως λέει κι ο Νότης) να υπακούσει στις ανώτερες προσταγές του πνεύματος ή της ψυχής, υποταγμένο στα ένστικτα και τις "ανάγκες του". Και δεν γίνεται όργανο του ανώτερου πνεύματος και της ψυχής -που κάνουν συχνά "βουβές επαναστάσεις" έτσι ώστε να καταστείλλει τελικά τον "Άρχοντα" μαζί με την "Γυναίκα του".   (ο Άρχοντας μαζί με τη γυναίκα  κάτι "κακό" συμβολίζουν... καθείς το παίρνει όπως θέλει. (αααα και Δημοσθένη... αφου τελικά δεν γίνεται δόρυ... -αν και θα το ` θελε... γι αυτό είναι ακόμα ζωντανός ο Άρχοντας.... κι η Γυναίκα του μαζί... -αυτό είναι το χειρότερο της υπόθεσης ;) )

Οι υπόλοιποι δε μίλαγαν άλλο
Δε μίλαγαν
Περίμεναν
Και περίμεναν
Τα κρύα χρήματα δεν ήταν ικανά να τους ζεστάνουν
Τα κρύα γέλια ήταν λίγα
Και πικρά
Κι έτσι περίμεναν
Δεν ήρθε όμως κανείς
Ποτέ δεν έρχεται
Ο γκοντό ήταν άλλη μια χαμένη παρτίδα
Το είχαν διαβάσει βέβαια
Αλλά δεν κατάλαβαν
Κι έτσι περίμεναν
Κι ο Πόε το κοράκι το χε στείλει αλλού
«πειρασμός το είχε στείλει» και
«το ξέβρασε η μπόρα» στη
«ξένη γη τη στοιχειωμένη»
κι έτσι περίμεναν
κοιμήσου τώρα
ο άρχοντας είναι ακόμα ζωντανός
= και τελειώνοντας την ανάλυση... μιλάμε για τη γενική αδιαφορία του κόσμου, για την πλήρη αλλοτρίωση, για την απώλεια στόχων στη Ζωή, Ιδανικών πιά... μιας κι ειναι όλα αποτελέσματα πειρασμών σε μια γή που την αισθανόμαστε ξένη και στοιχειωμένη.... βράσε ρύζια δηλ.. (για τον Πόε και το κοράκι του δεν ξέρω να πω... για δεν τον έχω διαβάσει, αλλά συγκινούμαι πάντα όταν τον αναφέρουν οι Ποιητές, χωρίς να ξέρω τον λόγο. Το "Περιμένοντας τον Γκοντό" είχα πάει μια φορά και το είδα... αλλά κοιμήθηκα στη διάρκεια... γι` αυτό και δεν ξέρω να επεξηγήσω... αλλά ασφαλώς ο Ποιητής θα είχε λόγο.)

   Αυτά... άιντε... όλα εγώ πια θα σας τα λέω? δουλεύτε το και σεις λίγο.

90
...κι επειδή για να περνάμε καλά είμαστε εδώ, να μην ξεχνιόμαστε...

"Για Ποιητής δεν έκαμα
κι είπα να το γυρίσω,
στης Μαντινάδας το σκοπό
μη και μελαγχολήσω.

Κι αφού καλά κατάλαβα
πως πλέον δε συμφέρει
να τριγυρνώ στις γειτονιές...
του Ελύτη, του Σεφέρη...

...επήρα την απόφαση
και τους καημούς να λέω,
με κρητικιές μαντιναδιές
κι ας μην πολλά κατέω.

Στην Πρέβεζα γεννήθηκα...
στην Κρήτη ειν` η ψυχή μου.
Εκεί έψαχνα τη Μοίρα μου,
εκεί και τη βολή μου.

Η Ηπειρος με βύζαξε...
πικρό μέλι και γάλα.
Στην πέτρα της μ` ακόνισε
στου Πόνου τα ρεγάλα.

Κι έτσι το πήρα απόφαση...
λιθάρι για να ρίξω...
Δρόμο να πάρω μακρινό,
να μην ξαναγυρίσω.

Και τα νησιά καβάλησα...
πέρασα απ` τις Κυκλάδες...
εκεί όπου λεν κολάζονται...
μάιδε κι οι Δεσποτάδες.

Στην Κρήτη εκατέληξα...
"εδώ' -είπα- "είν` η ζωή μου"
"εδώ θα στήσω ριζικό"
αλί και τρισαλί μου!

Φόρεσα βράκα κρητικιά,
άφησα και μουστάκι...
τσιγκελωτό να το γυρνώ,
σαν είμαι σε μεράκι.

Μπύρες πολλές που έπινα,
να κάμω και κοιλίτσα...
μάγουλο να `χω ροδαλό,
ν` αρέσω στα κορίτσια.

Χορούς πολλούς εμάθαινα...
Χόρευα πεντοζάλη
και οι ρακές μου σβούριζαν...
το άδειο μου κεφάλι.

Κι απάνω στη ζαλάδα μου
αποκοτιά που πήρα !
και στου πατέρα τσι Ρηνιώς,
του χτύπησα τη Θύρα.

"Αφέντη" -του `πα- "μάγκα μου"...
"εστέκω εδώ εμπρός σου,
γιατί ζητώ την άδεια σου...
για να γενώ γαμπρός σου!"

"Η κόρη σου μου πλάνεψε
μου πήρε το μυαλό μου
και την γυρεύω να γενεί...
μητέρα των παιδιών μου!"

"Εμένανε που με θωρείς
είμαι παιδί τσι Κρήτης ! ! !
του Ανωγειού αρχοντόπουλο...
του Ηρακλειού καστρίτης"

"Έχω γενιά Βασιλική...
από μεγάλο τζάκι !
εγώ `μαι και βαφτισιμιός ...
του Κώστα Μητσοτάκη ! "

"Στρέμματα έχω `γω πολλά,
που βγάζουνε μπανάνες,
να τρων και να μη δίνουνε...
στα τέκνα οι μανάδες ! "

"Δως μου λοιπόν την κόρη σου
δως την και μη σε νοιάζει
στην Κρήτη θα `ναι Αρχόντισσα...
την Κρήτη θα διατάζει. "


Κι αυτός καλά με κοίταξε...
στην άκρη του ματιού του.
Τούτα τα λόγια μου μιλεί ...
και μ` έβαλε στο νου του.

"Τι λες ωρέ γιορτόπιασμα?
Χάσου από `δω γιορντάνι...
Εσυ βρωμάς τυρόγαλο...
και γίδια από τη στάνη ! "

"Που μου `ρθες με τις βράκες σου...
εμένα να με πείσεις ? ? ?
το Κρητικάτσι ιμιτασιόν...
για να μου παραστήσεις ? ? ? "

"Γύρνα λοιπόν στη Χώρα σου...
τράβα στη Σαλαούρα...
Χάσου ωρέ απ` τα μάτια μου...
μην πιάσω τη μαγκούρα..."


Και μάζεψα τις βράκες μου...
έκοψα το μουστάκι...
και ντροπιασμένος γύρισα...
πίσω για το Λουτράκι.

Αυτό ήταν φίλοι μου καλοί...
του Ηπειρώτη  το Έπος
που θάρρουνε το ένδοξο...
στην Κρήτη θα `ν το τέλος.~


σ.τ.μ. η χρήση του ονόματος της Ρηνιώς, έγινε γιατί είναι καλή φίλη και ξέρω πως δεν θα παρεξηγηθεί και θα αναγνωρίσει το χαριτωμένο των στίχων...


91
   Δεν μιλάω για τέτοια σχόλια Τάσο. Μιλαώ για παρατηρήσεις όπως του nEwBiE ας `πούμε... Για ανάλυση-συζήτηση σχετικά με το νόημα που θέλει ο Ποιητής να περάσει κι αυτό που εισπράτουν οι αναγνώστες... Αν κοιτάξεις πολυ παλιότερα ποιήματα θα δεις ότι γινόταν πολλες φορές εποικοδομητικός διάλογος , που εμένα πολλές φορές τουλ. με βοήθησαν ή και με έκαναν να άλλαξω γνώμες-απόψεις. Και γιατί δε γίνεται να συζητάμε και να ασκούμε κριτική στην ποίηση? εδώ το κάνουμε για τα τραγούδια, για τους καλιτέχνες, για τα μουσικά όργανα κ.τ.λ.

92

Και να σου πω κάτι ρε Θοδωρή. Τι νόημα έχει να διαβάζω εγώ τα σχόλια που κάνει ο καθένας στο ποίημα κάποιου άλλου. Αν το ποίημα μου "μιλήσει" ή μου "γκαρίξει" δεν είναι πιό ωραίο και πιό προσωπικό να στέλνω πμ στον ποιητή;


   Έχει ρε συ Τάσο... πως δεν έχει? Forum είναι... δηλ. Αγορά... ό,τι λέγεται, πρέπει να λέγεται δημόσια για να υπάρχει και διάλογος. Αν καταλήξουμε σε ανταλλαγές π.μ. δεν έχει κανα νόημα η τοποθέτηση εδώ. Για παράδειγμα κάποιος μπορείνα σχολιάσει ένα ποίημα αρνητικά -επιχειρημαλογώντας βέβαια- και κάποιος άλλος να το υπερασπιστεί -με  τον ίδιο τρόπο βέβαια- ή και το αντίθετο. Έχει συμβεί αρκετές φορές κι έτσι προωθείται ο Διάλογος και μαθαίνουμε όλοι... και γινόμαστε καλύτεροι... (λέμε τώρα..)

93
   Στο μόνο που συμφωνώ είναι ως προς την αυτόματη ψηφοφορία (γμτ... αυτό το `χα σκεφτει κι εγώ... πως το ξέχασα και μου κλεψε την ιδέα ο Ιανός?  >:( )  Έτσι όσοι θα θέλουν να εκφράσουν τη θετική τους γνώμη δε θα πρέπει και να την αιτιολογούν κι όσοι την αρνητική να μην κινδυνευουν να μπουν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις.

   Τώρα για τα άλλα δεν είμαι σύμφωνος. Σχολιασμοί, υποδείξεις, εποικοδομητικές παρατηρήσεις πρέπει να γίνονται άμεσα...

94
   Τι λέτε βρε? πλάκα-πλάκα ... εμένα μ` αρέσει. Σαν θέμα δηλ. και σαν τρόπο γραφής καθώς και τα νοήματα που περνάει. Έστω κι αν επιτηδευμένα οδηγείται στον αυτοσαρκασμό. Βεβαίως και δεν μπορεί να σταθεί με τον τρόπο που το κατάθεσε ο Αντώνης, αλλά με τις απαραίτητες διορθώσεις θα "έσκιζε".

   Για ψάχτο λίγο περισσότερο Άντώνη... άν γράφεις τέτοια για πλάκα σε 5 λεπτά, σε βλέπω να μεγαλουργείς αν το δεις πιο σοβαρά.

υ.γ. Κι αν θέλετε σας εξηγώ πως εγώ το εισέπραξα....

95
Vert

Τεό δλδ πρέπει να κάτσουν οι αντμινς να φτιάξουν ολόκληρο προγραμματιστικό κολοσσό έτσι ώστε οι "ποιητές" να μην ποστάρουν αβέρτα?

καλά ... εγώ προγραμματιστής δεν είμαι και δεν ξέρω και πολλά... αλλά το να μην είναι αποδεκτό ένα νέο θέμα - και σε όλες τις κατηγορίες- με ίδιο αριθμό μήνα και χρονολογίας, τόσο δύσκολο -προγραμματιστικά είναι? Φασιστικό θα πει κάποιος...  εχμμμ δηλ... εεε ναι!
   Φασίστας του κερατά !... προκειμένου να μιλάμε για τα ίδια και τα ίδια μέχρι την εσχάτη πνοή μας εδώ μέσα ... ας γίνει έτσι. Εδώ γίνανε άλλα κι άλλα...
   Και μην κρυβόμαστε πίσω απ` το δάχτυλό μας... -τα `χουμε περάσει όλοι- επιδίωξη ματαιοδοξίας είναι η κάθε δημοσίευση και αυτοπροβολής, γι αυτό και κάθε νέο μέλος -και πολλά παλιά- δεν δείχνουν φειδώ στο ποστάρισμα, μέσα στον πρώτο ενθουσιασμό της αναγνώρισης...Αλλά το φόρουμ πρέπει να κρατάει τους δικούς του κανόνες για την ομαλή λειτουργία του..

96
   Κατ` αρχάς Αντώνη ξέρεις πως και σε ανάλογες συζητήσεις, που όμως τέθηκαν στην αντίστοιχη κατηγορία απαντήσαμε πολλοί... Αν δεν έγινε εδώ αυτό είναι γιατί πολλοί από μας όντως δεν ασχολούμαστε κι ούτε κοιτάμε καν άλλες κατηγορίες. Εγώ φερ` ειπείν στη μισή ώρα που θα μπώ στο "Κιθάρα" μια-δυο φορές τη βδομάδα, κοιτάζω μόνο το "άνθρωπος και ζωή", τους "στίχους", "συναντήσεις" και ίσως-ίσως και τις "συνθέσεις"... Δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση να ασχοληθώ και με άλλα θέματα. Γι αυτό λοιπόν μην ταράζεσαι, μη σ`ανέβει καμιά πίεση και δεν είσαι έτοιμος για το τουρνουά... ;D

   Τώρα όσο για το θέμα, όντως έχει παραγίνει το ζήτημα που ακόμα κι εγώ -ο σημαιοφόρος της ελευθερογραφίας (τι λέω το άτομο  εε??!!)- έχω καυτηριάσει -δημόσια ή με π.μ.- στιχουργούς για τον καταιγισμό των στίχων τους.

   Η μόνη πρόταση που μπορώ να κάνω -χωρίς να ξέρω αν είναι εφικτή- είναι να υπάρχει χρονικός περιορισμός στο άνοιγμα καινούργιου θέματος σ` αυτήν την κατηγορία. Αν εγώ ας πούμε βάλω ένα "ποίημα" σήμερα, να μπορώ να απαντάω βέβαια στους σχολιασμούς, αλλά να μην μπορώ να βάλω ένα καινούργιο αν δεν περάσει... εχμμ.... ένας μήνας ας πούμε. (δεν ξέρω... λέω αν γίνεται...)

   Μια άλλη πρόταση είναι να φαίνεται στην πρώτη σελίδα όταν μπαίνει ένα νέο ποίημα, αλλά όχι και οι απαντήσεις σε αυτό.

   Για την συγχώνευση - ομαδοποίηση ποιημάτων είμαι αντίθετος και το έχω ξαναδηλώσει. Δεν είναι η ποίηση-στιχοπλοκή κάτι σαν   τις "συνθέσεις". Προσπάθεια έκφρασης συγκεκριμμένων συναισθημάτων είναι, σε μια ορισμένη ή αόριστη χρονική στιγμή.

97
   Μόλις σήμερα είδα και τα δύο βιντεάκια, για να καταλάβω τι εννοούσε ο Parlats όταν μίλαγε για έναν από τους καλύτερους κιθαρίστες...! Κι ομολογώ φίλε Alex,  ότι με απογοήτευσε η στάση σου και δηλώνω ότι θα σου απαγορευθεί η συμμετοχή σε επόμενες μουσικές συναντήσεις του "Κιθάρα", αν δεν προσκομίσεις Υπεύθυνη Δήλωση ότι θα παίξεις για εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να σε χαρούμε κι εμείς οι θνητοί ζωντανά...

98
   Το λοιπόν... ακολουθήσαμε τη μέθοδο του Καραγκιόζη... Τί έλεγε ο Καραγκιόζης όταν τον έδερνε ο Πασάς ?  "Βάρα... βάρα... τι θα καταλάβεις? θα βαρέσεις... θα ιδρώσεις... θ` αρρωστήσεις... θα πεθάνεις..." ! ! !   Έτσι κι εμείς αφήσαμε τους ροκάδες να τζαμάρουνε... να σολάρουνε... να κάνουνε τα κόλπα τους τεσπά... τους απολαύσαμε... -από απόσταση εννοείται- κι όταν αυτοί ιδρώσανε, κουράστηκαν κι αποχωρήσανε, όλη η βραδυά ήταν δική μας... Ο m.k. έδωσε τα ρέστα του στα έντεχνα... ο πληκτράς του -Δημήτρης νομίζω- συνέχισε ακάθεκτος και φανταστικός... ο vstayros απίθανος και ευρηματικός όπως πάντα, εμείς (Ιanos,Δέσποινα, Ιroukos, emay, Βραζίλης) και στην αρχή, αλλά περισσότερο στο τέλος της βραδυάς το καταφχαριστηθήκαμαν... κι όσοι δεν έχετε ακούσει τη Ρηνιώ να παίζει ηλεκτρική κιθάρα και να τραγουδάει τη Νύχτα... λυπάμαι... αλλά χάσατε ! ! !

Ευχαριστώ όλους όσους παραβρέθηκαν και βοήθησαν να γίνει αυτή η ωραία συνάντηση...

   αυτάάά... να `μαστε καλά να τα επαναλαμβάνουμε...

99
Συναντήσεις / Απ: ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΤΑΒΛΙ
« στις: 08/07/06, 04:18 »
   ...`νταξ για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους,  δεν θα το πάμε κι επαγγελματικά. Σκοπός είναι με αφορμή το τάβλι να βρεθούμε κα να περάσουμε καλά να γίνει χαβαλές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα χάσει τη σοβαρότητά του το Τουρνουά.

Προτείνω α) Να μην είναι χρηματικό το έπαθλο, για να μη μοιάζουμε με λέσχη, αλλά να αγοραστεί ένα ωραιότατο δώρο-έπαθλο για τον νικητή με τη συνεισφορά όλων. ( ένα όμορφο σκάφος ας πούμε, από τίμιο ξύλο, ζάρια από ελεφαντοδοντο, πούλια από γρανίτη και τσόχα από κινέζικο μετάξι αξίας περι των 70-80 ευρώ...)

β) οι θέσεις συμμετοχής σε τουρνουά πρέπει να είναι από 2 μέχρι πολλάπλάσια του 2... δηλ. 2 ή 4 ή 8 ή 16 ή 32 ή 64... κ.ο.κ.

γ) να υπάρχει το σύστημα 2ης ευκαιρίας γι αυτούς που θα αποκλειστούν στον 1ο γυρο...

δ) το backgammon είναι σχετικά άγνωστο και πολύ εξειδικευμένο για τα ελληνικά δεδομένα κι άλλωστε μας  ενδιαφέρει περισσότερο η πλάκα που προσφέρουν και τα άλλα παιχνίδια

ε) να καθοριστούν από πριν οι βασικοί κανόνες μιας και διαφερουν από καφενείο σε καφενείο κι αν είναι δυνατον, για να περιοριστει λίγο ο παράγοντας Τύχη, να εφαρμοστεί ο κανόνας να ρίχνουν στην αρχή κάθε παιχνιδιού τα ζάρια οι παίχτες κι αυτός που θα φέρει το μεγαλύτερο να παιζει με τη ζαριά που έφεραν και οι δύο παίχτες...

     αυτά... κι επανερχόμεθα.

100
Συναντήσεις / Απ: ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΤΑΒΛΙ
« στις: 07/07/06, 01:03 »
    Αυτό μάλιστα... να σας τα πάρω τα φράγκα ... γιατί όχι? Αν και φίλε Αντώνη από τότε που `πιάσαν οι Γυναίκες τα ζάρια, τα πάντα ισοπεδώθηκαν στο χώρο του αθλήματος... ;D
    Άντε να μαζευτούμε και γνωρίζω και μέρη και κανόνες διεξαγωγής τουρνουά τάβλι να οργανωθούμε...

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 14