Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - asrael

Σελίδες: [1]
1
Βασικά δεν θέλω drum machine γιατί δεν με καλύπτει σε αυτό που θέλω ώς αποτέλεσμα. Βλέπε σιμεία με buzz rolls κτλ κτλ πράγματα που κάνενα drum machine δεν μπορεί να αναπαράγει.

Μου αρέσει τη χροιά του οργάνου να την καθορίζω εγώ με την τεχνική παρά να παίρνω τα πάντα ίδια ότι και να κάνω με τις μπακέττες. Ακόμα και σε live δεν αλλάζω το ακουστικό τύμπανο με ηλεκτρονικά ουτε απο πλευράς feeling ούτε και ώς αποτέλεσμα.

Εν τέλει εχω πάρει τα μικρόφωνα που ήθελα και σε κανα δύο εβδομάδες λέω να ξεκινήσω recording.

2
πολυ συντομα θα τσιμπησω δ-112 για μποτα σμ57

Περίπου τις ίδιες κινήσεις θέλω να κάνω κι εγώ. Το d112 είναι καταπληκτικό κομάτι όπως και το SM57. Απλά στα τόμ θέλω κάτι πιο μικρό σε μέγεθος γιατί πάρα πολύ κοντά στα τόμ ( σχεδόν γλύφουν ) έχω τα splashes και δεν μένει χώρος για μικρόφωνα παρα μόνο α΄ν το μικρόφωνο είναι πολύ μικρό σε μέγεθος.


Επίσης για την κάσσα κάπου διάβασα και ένα DIY για να κάνει κανείς subkick. Δεν είναι κάτι το τόσο δύσκολο στην κατασκευή. Απλά θέλει ένα woofer 6,5" και συνδεσμολογία ανάποδη από ότι όταν χρησημοποιείται σαν μεγάφωνο ( δηλαδή το θερμό στο πλήν και το ψυχρό στο σύν ) και επειδή πρόκειται για πολύ φθηνή λύση σκέφτομαι να πειραματιστώ και να σας πώ άν αξίζει.

Παράθεση
τωρα οσο και μεγαλο να ναι το σετ σου δεν χρειαζεσε πανω απο 2 overhead σε καμια περιπτωση (και ο portnoy που αναφερεις και οι αλλοι 2 πυκνωτικα εχουν)..

O Portnoy έχει 4 πυκνωτικά μεγαλου διαφράγματος ( C414 B XLS ή C414 B XL II από όσο είδα στο live at budokan ).

Το τρίτο πυκνωτικό το θέλω καθαρά για τα πιατίναι που έχω στο κέντρο και τα 2 overheads τα πιάνουν "ψώφια".

Παράθεση

αυτο που ισως να θες ειναι ενα πυκνωτικο και στο hi-hat αλλα για μενα ειναι αχρηστο...


Δοκίμασα πυκνωτικό αλλά έπιανε το αριστερό μου βαθύ :(

Παράθεση
τωρα για τα τομ θελω και γω μικροφωνα αλλα δεν εχω τα φραγκα προς το παρων (εχω και 4 και μαλλον παω για το 5ο) αλλα να ξερεις οσα mic και να χεις αν δεν εχεις καλη κονσολα,προενυσχιτες κτλ δεν θα σε ευχαριστημενος...τωρα σμ57 στο hi-hat πρωτη φορα το ακουω και οπως σου πα ειναι αχρηστο αν εχεις τα overhead...

Δοκίμασε το sm47 στο hihat. Εγώ παλιότερα το είχα χρησημοποιήσει και μου άρεσε πολύ το τελικό αποτέλεσμα.

Παράθεση

επισης να ξερεις οτι πρεπει να το χεις πολυ "τιγκα" το σετ οταν χρησιμοποιης mics που σημαινει οσο δυνατον ελαχιστον muffling ωστε να εχεις ογκο αλλα με το χαμηλοτερο δυνατο ringing kai overtones...εγω προσωπικα δεν χρησιμοποιω καθολου muffling εκτος απο τη μποτα (μια pearl export εχω) και εχω πολυ καλο αποτελεσμα...


Συμφωνώ απόλυτα για το muffling. Eγώ έχω ελάχιστο στην κάσσα ( 1 λωρίδα στη resonant μεμβράνη και 2 λωρίδες στην άλλη. ).


Το muffling πέρα από το κόψιμο του όγκου και γενικά της αλοίωσης του ηχοχρώματος σου χαλάει και συμπεριφορά του τυμπάνου όσων αφορά τις αναπιδίσεις.

Παράθεση

εγω σου προτεινω να παρεις 2 καλα overhead και ενα mic για τη μποτα και θα σε κομπλε θα με θυμηθεις...μετα προσθετεις οτι θες σιγα σιγα και φτανεις σιγα σιγα να εχεις mic και σε ολα αν το θες αλλα θα δεις οτι δεν χρειαζεται...

Μα δεν πρόκειται να τα πάρω όλα μαζί τα μικρόφωνα. Εκτός κι αν κερδίσω το lotto.

3
Χωρις να θελω να γινω πολυ "κακος", επιμενω πως η χρηση 5 overheads ( ή και 3 ) απαιτει γνωσεις και εμπειρια.


Κατ αρχήν δεν γίνεσαι κακός και κάνουμε κουβέντα και ζητώ γνώμες, όσο άσχετες κι αν είναι αυτές σίγουρα κάτι υπάρχει να κρατήσει κανείς από αυτές. Μην παρεξηγιέσαι, απλά κουβέντα κάνουμε.

Παράθεση

Εαν εχεις βεβαια μια drum set, στυλ Dream theater, εκει επιβαλλεται η χρηση αλλων τεχνικων ( μεσα στις οποιες, οντως ειναι και η χρηση παραπανω των 2 overheads ), τις οποιες δεν νομιζω οτι θα μπορεσεις να τις πραγματοποιησεις μονος σου..ποσο μαλλον να δωσεις και λεφτα γι'αυτες.


Το σετακι μου δεν είναι δα και το τέρας του Portnoy ή του Bozzio ( ειδηκα στον τελευταίο ύτε ψύλλος στον κόρφο του ηχολήπτη του  ;D ), απλά για τα Ελληνικά δεδομένα όπου όλοι έχουμε συνηθήσει στο πεντάρι σετ είναι κάπως πληθωρικό! Παραθέτω μια παλιότερη φωτό πρίν να προσθέσω το δεύτερο ταμπούρο και τα υπόλοιπα 5 πιάτα που είχα στη θήκη.

Παράθεση
Εξαλλου, εσυ μιλας για ροκ κατασταση, και μετα περιγραφεις τεχνικες και effects, που ουτε ποζεραδες δεν χρησιμοποιουν με τοση ευκολια. Αν μιλας για metal, τοτε μην περιμενεις να πιασεις ηχο μεγαλης μπαντας με μικροφωνα..


Σίγουρα τον ήχο δεν τον πιάνεις κατα την εγγραφή. Κατα την εγγραφή κοιτάς να πιάσεις την πηγή όσο καλύτερα και καθαρότερα γίνεταικαι να καλύψεις το συχνωτικό φάσμα που σου δίνει μια πηγή. Από εκεί και μετά με το eq κρατάς αυτά που θέλεις ή τονίζεις αυτά που θέλεις ( 2 διαφορετικές τεχνικές ). Κατόπιν κοιτάς τι λείπει απο τη χροιά ( attack, punch κτλ κτλ ) ή τι επιπλέον χαρακτηριστικό θέλεις να επισνυνάψεις. Αφού φυσικά έχει γίνει editing και gating για να απαλείψουμε διαρροές κτλ κτλ.

Πιστεψε με, αν ένα σετ είναι καλοκουρδισμένο και γραφτεί καθαρά μπορεί να μην ακουστεί πχ san του Neil Peart αλλά να πιάσει κανείς το 80-85% τον ήχο του.

Παράθεση
Ωρα να βαλεις τα triggers στη ζωη σου, οπως εκαναν τοσοι και τοσοι drummer ( και οταν τους ακους λες "Μα τι παιζει το ατομο.." ) και εφτιαξαν τον ηχο τους.


Τα triggers τα είχα σκεφτεί απλά δεν μου κάνουν γιατί χρησημοποιώ και τεχνικές στο παίξημο που δεν ξέρω αν και πως θα τις "πιάσουν". Πχ buzz rolls δεν πιάνουν και εγώ τα χρησημοποιώ πάρα πολύ, ή ένα άλλο κλασσικό παράδειγμα είναι τα rimm shots είδηκα όταν κανείς χρησημοποιεί στεφάνη και μεμβράνη μαζί.

Παράθεση
Εαν πιστευεις οτι εχεις δουλεψει πανω σε αυτα τοσο πολυ, τοτε μην περιμενεις κανεναν απο εδω να σε συμβουλευσει...

Υπολογιστική υσχύ έχω μπόλικη, και μπορώ να γράψω 16 κανάλια ταυτόχρονα.

Συμβουλή ζήτησα για ποιά μικροφωνα να πάρω αλλά χαίρομαι που έφτασε το θέμα μέχρι εδώ και ανταλλάσουμε απόψεις.

Για τα μικρόφωνα θέλω απλά να είναι best value for money και αυτ΄πα που προορίζονται για τα τομ να είναι οσο πιο μικρά γίνεται. Τα ιδανικά είναι τα c419 της AKG αλλά όμως είναι λίγο τσουχτερά αν σκεφτεί κανείς πως θα χρειαστώ 7!!


Παράθεση
Απλα επειδη εχει τυχει να δουλεψω σε στουντιο σαν βοηθος του βοηθου ( "θαναση πιασε ενα καφε" ), η ηχογραφηση ενος απλου κομματιου για τα ντραμς, απαιτει πανω απο 6 ωρες, με πολλαπλες δοκιμες, και τοποθετησεις των μικροφωνων.

Μια που το λέμε δεν πιάνεις κάνα καφε; ;) ;D

Παράθεση

:-\ Αλλιως, θα βασανιστεις απειρες ωρες, με μεγαλη απογοητευση για το αποτελεσμα.


Μα κι εγώ το καλό και φθηνό ψάχνω και επείδή βρήκα πράγματα φθηνά αλλά όμως εδώ στην Ελλάδα κανείς δεν τα έχει να τα δοκιμάσω, να τα δώ απο κοντά κτλ κτλ ρωτάω μήπως και κάποιος άλλος τα έχει δουλέψει.

Παράθεση
Αν μιλας για το C3000B, σιγουρα εχει μια τρομερη αποδοση στις υψηλες συχνοτητες ομως δεν ξερω κατα ποσο θα σε βολψει να κανεις δουλεια μονο με ενα τετοιο ( ομολογουμενως ακριβο ) μικροφωνο!

Απλά έλεγα για 2 C1000S και ένα C3000B ( 3 overheads που λέγαμε ?? )

Παράθεση
Οποτε, αν θελεις 3 C1000S, σκεψου οτι θελεις και 3 υποδοχες με phantom power. Αλλος ενας μπελας στο κεφαλι σου...

Εχω 12 με phantom power ( η κονσόλα μου υποστηρίζει phantom power στα 12 από τα 16 κανάλια της ) οπότε δεν θα έχω πρόβλημα.

Δεν μου λές, μια που έχεις δουλέψει αρκετα τα AKG ( ενώ εγώ περισσότερο τα SHURE ) τα δυναμικά τους για τα τόμ είναι καλά;

Τα samson τα έχει ακουστά;

Δεν κάνω τον έξυπνο απλα δεν ξέρω και ρωτάω  :)

[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]

4
Τα overheads ειναι κανονας να ειναι 2. 3 ή περισσοτερα, θα σου δημιουργησουν προβληματα φασης, και θα μπλεξεις με ιστοριες, που δεν θα ηθελες ουτε καν να εχεις σαν εφιαλτες.

Εχω διαβάσει σχετικά άρθρα για 3 ή 5 (!!!) overheads. Τα 2 που δοκίμασα στο set μου, έπιασαν πολύ καλά τα δεξιά και αριστερά μου πιατίνια αλλά αυτά που ήταν στο κέντρο ήταν ψώφια και έπρεπε μετά να χρησημοποιήσω enhancer για να τα στρώσω όσο μπορούσα να τα στρώσω γιατί ο enhancer μαζί με το σήμα που θέλεις ενισχύει και το θόρυβο και φυσικά αν το σήμα έχει peak -30 dB και θέλεις να το φτάσεις στα -7 που είναι και τα υπόλοιπα πιατίνια το σήμα αλοιώνεται σημαντικά χάνωντας σχεδόν όλες τις δυναμικές.

Η διαφορά φάσης είναι εφιάλτης αλλά με ένα καλό spectrum analyser σαν αυτό της waves μπορεί να πειραματιστεί κανείς με την τοποθέτηση των μικροφώνων έτσι ώστε να την εξαφανίσει. Σε τέτοια περίπτωση έπεσα όταν πήγα να βοηθήσω ώς ηχολήπτης στην ηχογράφιση που έκανε ένας φίλος.

Παράθεση
Υπαρχουν πολλοι τροποι να καλυψεις μια drum set.
Ο κλασσικος Jazz ηχος, με το απλο drum kit, που με 2 overheads, 1 μικροφωνο στη μποτα και αντε ενα στο snare φτιαχνουν ηχο κλασσικο, απλο και οσο πιο καλης ποιοτητας ειναι τα μικροφωνα, οσο πιο καλα διαμορφωμενος ειναι ο χωρος, και οσο πιο καλα ξερει τη δουλεια του ο ηχοληπτης, τοσο πιο καλο και το αποτελεσμα.

Ναι για ambinece αυτό προτείνω κι εγώ απλά εδώ πρόκειται για πιο rock - metal κατάσταση και θέλω τα κοντινα takes στα τομ.

Παράθεση
Αν πας σε πιο ροκ καταστασεις, θα πρεπει να υπολογισεις, περα αυτων, και τουλαχιστον 1 δυναμικο ανα 2 τομ ( ή στην καλυτερη και δυναμικο για καθε τομ ). Τωρα για τα πιατινια, μην προσπαθησεις να βαλεις πυκνωτικα μεγαλου διαφραγματος, γιατι η συχνοτικη αποκριση που αναζητας, ειναι ψηλα σχετικα, και ενα πυκνωτικο μεγαλου διαφραγματος, μπορει να σου βγαλει ανεπιθυμητα αποτελεσματα.

Προσανατολίζομαι σε ένα μικρόφωνο ανα τόμ για να μπορώ αργότερα να παίξω καλύτερα με pan & punch effects και eq.
Επειδή δεν έχω ξαναχρησημοποιήσει μεγάλου διαφράγματος για τέτοια δουλειά, τι μπορεί να βρώ στο δρόμο μου;

Εγώ σκεφτόμουν να χρησημοποιήσω το C3000 της AKG για μεγάλου διαφράγματος που ο κατασκευαστής το συστήνει για αυτή τη δουλειά αλλά και φωνή γιατί έχει μεταβλητό polar pattern. Να παρω λες 3 C1000 ή 4 C2 της Behringer;

Παράθεση
Εξοπλισου με κανενα πακετο για drum set, που κυκλοφορουν απο διαφορες εταιριες. Ετσι θα εισαι καλυμμενος.
Να πω οτι μπορεις να βαλεις και PZM ( πιεζοηλεκτρικα ) μεσα στο χωρο, αλλα αυτο πλεον απαιτει ηχοληπτη με πολλη μεγαλη πειρα.

Τα σετάκια δεν με καλύπτουν ακριβώς γιατί το σετ μου είναι μεγαλούτσικο ( 3 τομ, 3 βαθειά, 1 κασσα, 2 ταμπουρα, 13 πιάτα ) θέλω και επιπλέον μικρόφωνα για τα τομ.

5
Όσο περισσότερα μικρόφωνα χρησιμοποιήσεις στα τύμπανα, τόσο δυσκολότερο θα γίνει το μιξάρισμα...

Αυτό το ξέρω από χέρι όταν κάποτε έκανα την κτηνωδία να έχω takes και από τις κάτω μεμβράνες :P

Μέχρι να τα κάνω να ακούγονται ανθρώπινα μου είχε βγεί το λάδι.

Ετσι προσανατολίζομαι σε ένα μικρόφωνο ανα τόμ ( τα οποία είναι και μπόλικα ) και 3 overheads.

6
Ναι τα C2 της behringer είναο πολύ καλά για τα λεφτά τους. Ευχαριστώ που μου τα θύμισες.

Θα χρειαστώ βέβαια 3 overhead γιατί το σετάκι μου πιάνει μια κάποια έκταση οπότε ένα ακόμα overhead στο μέσο θα τονίζει τα πιατίνια που μέχρι τώρα ήταν "ψώφια" Κι εκεί σκεφτόμουν ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος γιατί τα πιάτα αυτά είναι splashes κτλ κτλ με πολλή λεπτομέρεια στον ήχο τους αλλά και χαμηλής έντασης.

Επίσης το πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος θα μου χρησημέψει λογικά για την ηχογράφηση φωνής.

Για τα toms και την κάσσα τί να κάνω;

7
Εχω μπεί στο λόυκι να αγοράσω μικρόφωνα για να καλύψω τα τύμπανα μου για ηχοιγράφηση αλλά και τις κιθάρες.

Για ταμπούρο και hihat είναι ήδη στο δρόμο 2 sm57. Για toms και overhead έχει κανείς κάτι οικονομικό να προτείνει;

Εντελώς τυχαία βρήκα μρποστά μου μια εταιρεία από Taiwan εν ονόματι JTS που έχει πολύ φθηνά μικρόφωνα. Εχει παίξει κανείς με τέτοια μικρόφωνα;


Σελίδες: [1]