Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - BitCollector

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 9
1

το heaven and hell ειναι λες και ειναι αλλη μπαντα.Δισκαρα,αλλα δεν μου φερνει σε bs.
Οπως και το burn απο τους purple.η καλυτερη δισκαρα τους,μακραν,ομως χωρις τον ιαν..
Εντάξει, εξαρτάται τι εννοείς όταν λες «πεθαίνουν» από τη μια και «ούτε γάτα ούτε ζημιά» από την άλλη. Προφανώς μιλάμε για πρόσωπα κεντρικά, που διαμόρφωσαν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο τον ήχο. Οπότε μάλλον αναμενόμενο να έχουμε από σημαντικές ως δραματικές αλλαγές. Το να βγάλεις τον Ozzy από τους Black Sabbath δε θα μπορούσε σε καμιά περίπτωση να είναι «ούτε γάτα ούτε ζημιά». Όμως δεν το θεωρώ και θάνατο, με την έννοια ότι το γκρουπ συνέχισε να βγάζει καλή μουσική (btw και στο Mob Rules βρίσκω μερικά διαμάντια).

Μάλλον περισσότερα είναι τα παραδείγματα «θανάτου» ενός γκρουπ με την αποχώρηση κάποιου μέλους, δεν είναι απαραιτήτως ο κανόνας όμως. Εξαρτάται από το πόσο σημαντικός ήταν ο ρόλος αυτού που έφυγε, πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος αυτών που μένουν (Iommi εν προκειμένω), ποιος είναι ο αντικαταστάτης κ.α.

2
...,δεν υφισταντε black sabbath χωρις τον ozzy στην φωνη...
Ο Ozzy είναι ο Ozzy...
Όμως, Heaven And Hell;

3
Στο 2ο βίντεο που έβαλες (με την άσπτη κιθάρα) έχουν ενδιαφέρον τα σχόλια:
1. treli funkia leme ! pou paizeis ston maceo?
2. mono gipson.....
 ;D

4
Καλό του ταξίδι και καλά jam εκεί που πάει...
https://youtube.com/watch?v=KN79pYKQT2U

5
Ως μπασοκίθαρο την ξέρω την τεχνική. Όσο για το τουτόριαλ... τι να πω; Ακούς, βλέπεις, παίζεις... δεν είναι κάτι ιδιαίτερα απαιτητικό ως προς το τι παίζεται, ούτε ιδιαίτερα γρήγορο που να μην ακούς τι παίζουν. Με λίγη εξάσκηση θα το πιάσεις το νόημα.

6
Μέχρι τη μέση που άντεξα κι άκουσα 3 είχε όλες κι όλες:
Am E F
Μετράς 1, 2, 3, 4, 5 κι αλλάζεις...

7
Κάπου στα τέλη των 70's (μάλλον καλοκαίρι του 79) έπεσε στα χέρια μου μια κασέτα με «ΞΕΝΑ»  ;D. Ανάμεσα στα άλλα είχε το Hold the line και το My Sharona. Ήταν η πρώτη επαφή μου με rock, πέρα από περιστασιακές ακροάσεις στο ράδιο. Την κασέτα την έλιωσα φυσικά. Το φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς «πήγα κιθάρα», κλασική, μέθοδος Εκμετσόγλου, η οποία φυσικά μου φάνηκε βαρετή και πάτωσα.
Από τότε άρχισε μια σχέση αγάπης και «μίσους» (όταν βλέπω πόσο καλά μπορεί να ακουστεί σε άλλα - δυστυχώς - χέρια) με το όργανο, που πλάκα πλάκα κλείνει 40 χρόνια...  ???

8
OK είχα στο μυαλό μου κάτι σε Audacity και σε ρυθμίσεις ήχου των win... Στο Cubase υποχρεωτικά πας για τη λύση που λέει ο Spyros Delta. Από τη στιγμή που έχεις ήδη ένα καλό audio interface δεν υπάρχει λόγος να μην ηχογραφείς τον Katana με αυτό.

EDIT
Όταν μιλάς για ηχεία μιλάς για monitor συνδεμένα στην focusrite κι όχι για τον ενισχυτή, σωστά;

9
Θα βοηθούσε αν έλεγες με τι πρόγραμμα ηχογραφείς.
Γενικώς όμως υπάρχουν ξεχωριστές επιλογές για ηχογράφηση/αναπαρωγή audio.
Μπορείς κάλλιστα να ρυθμίσεις η εγγραφή να γίνεται από τον driver του ενισχυτή (υποθέτω ότι κάτι τέτοιο εννοείς όταν λες ότι αλλάζεις τα settings σε Katana), αλλά η αναπαραγωγή με το audio interface.

10
Ευχαριστώ...
Το δυνατότερο που έπαιξα ήταν στο 5 (μαύρα μεσάνυχτα δηλαδή) με 6. Με S/C ήταν καθαρός ο ήχος (με μια υποψία «αρπάγματος»). Με διπλούς αρπάζει πιο εύκολα. Φυσικά αυτά είναι ανάλογα και με το παίξιμο, γενικά εγώ χτυπάω αρκετά δυνατά. Επίσης το ένα voicing έχει πιο καθαρό χαρακτήρα από το άλλο. Τέλος το μοναδικό tone control έχει πιο δραματική επίδραση στον ήχο και σε ακραίες ρυθμίσεις επηρεάζει την καθαρότητα. Πάντως νομίζω πως η Blackstar δεν είχε στο μυαλό της π.χ. μουσικούς country ή παίκτες μπασοκίθαρου σε πανηγύρι της Βοιωτίας, όταν σχεδίασε τον ενισχυτή! ;D

Πεταλάκι έχω ένα και μοναδικό, ένα Tubescreamer. Το δοκίμασα λίγο στο καθαρό κανάλι... δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη ωστόσο. Σύνδεσα κι ένα αρχαίο multi effect που έχω στο loop και μπορώ να πω ότι ακούστηκε πολύ καλύτερα απ' ό,τι στον παλιό μου ενισχυτή. Μιλάμε φυσικά για time based effects, που είναι υποφερτά. Το Σ/Κ θα προσπαθήσω να ανεβάσω ένα βίντεο με διάφορες δοκιμές. 

Για το αν κάνει για πρόβα... μια-δυο γειτόνισσες έπιασαν σήμερα τη σύζυγο (η οποία έλειπε όταν το παρέλαβα κι έχασε το πάρτι  ;D ) και της έλεγαν πόσο ωραία παίζω (τόσο ξέρουν τόσο λένε)... αυτή τους κοίταξε παραξενεμένη και μουρμούρισε κάτι  >:D. Συμπέρασμα: παίζει δυνατά, μιας και μιλάμε για σπίτια σε απόσταση 10+ μέτρα από εκεί που έπαιζα. Και το 12άρι κάνει ακόμα πιο αισθητή την παρουσία του. Αν ο ντράμερ δεν είναι εκείνος ο τύπος που πριν ανακαλύψει την κλίση του στη μουσική έκοβε ξύλα στην Πίνδο, νομίζω πως ναι θα βγάλει μια πρόβα.

Περισσότερα στο βίντεο...

11
Το πιο πρόσφατο επεισόδιο της χρόνιας GASίτιδας που με ταλαιπωρεί οδήγησε στην απόκτηση του ενισχυτή του θέματος.

Ήθελα εδώ και καιρό να πάρω έναν λαμπάτο. Βέβαια ο συγκεκριμένος δεν αποτελεί τυπικό δείγμα, δεδομένου ότι στην προενίσχυση έχει μια υβριδική σχεδίαση που συνδυάζει SS με λάμπα κι από την άλλη στο τελικό στάδιο υπάρχει μια μόνο λάμπα και μάλιστα όχι συνηθισμένη σε ενισχυτές κιθάρας. Βέβαια τα παραπάνω ήταν λεπτομέρειες που άκουσα/διάβασα κι ελάχιστο ρόλο έπαιξαν στην τελική επιλογή. Το κυριότερο στοιχείο ήταν το ότι τον άκουσα και μου άρεσε. Ήμουν μάλιστα αρκετά τυχερός να δοκιμάσω κι άλλους 3 στην ίδια περίπου κατηγορία, οπότε σχημάτισα όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα.

Αρχικά λοιπόν πήγα σχεδόν αποφασισμένος να πάρω τον VOX AC15C1. Με την πρώτη νότα κατάλαβα ότι ο ενισχυτής αυτός δεν είναι για μένα, δεδομένου ότι για τη δουλειά που τον θέλω (παίξιμο στο σπίτι) θα χαραμιζόταν το 90% των δυνατοτήτων του. Ο ήχος ήταν πολύ καλός, αλλά σε εντάσεις που δεν επρόκειτο να παίξω για πολλή ώρα. Παραπλανήθηκα από τα 35 Watt S/S που είχα μέχρι τώρα, τα οποία όμως δε φτουράνε μία μπρος στα 15W του VOX, ο οποίος παίζει πραγματικά δυνατά. Από την άλλη ο AC4 (δεν τον δοκίμασα) ήταν εντελώς «γυμνός» και με μικρό μεγάφωνο (δεν ήθελα μικρότερο από 10' που είχα μέχρι τώρα). Ο Bassbreaker 007 μου άρεσε επίσης, αλλά δεν έχει reverb. Η δοκιμή του VOX απέκλεισε όλους τους Fender των 15W (ή παραπάνω) για τους ίδιους λόγους. Άλλη επιλογή ήταν κι ο Laney CUB12R (βάθος, μεγάφωνο 12άρι, Fx loop, μείωση ισχύος) αλλά δεν με ενθουσίασε ηχητικά. Τον DSL5 δεν τον δοκίμασα, αλλά σε σύγκριση με τον HT5 στο διαδίκτυο προτίμησα τον 2ο.

Έχουμε και λέμε λοιπόν: 2 κανάλια, 2 voicing ανά κανάλι, μόνο gain και tone στο καθαρό (προφανώς η Blackstar περιμένει όποιος θέλει να γκαζώσει το καθαρό να καταφύγει στο volume control της κιθάρας), gain, volume, 3 way Eq και ISF ποτενσιόμετρο (πατέντα της Blackstar που αλλάζει τον χαρακτήρα από εγγλέζικο σε αμερικάνικο) στο O/D κανάλι και φυσικά reverb. Από κει και πέρα Fx loop, emulated output, USB output, cab out, footswitch για επιλογή καναλιού και voicing (4 συνδυασμοί συνολικά, αλλά όχι ενεργοποίηση του βάθους) και 12άρι μεγάφωνο. Ωραία εμφάνιση (με vintage κοτοκέφαλα ποτενσιόμετρα, βεβαίως βεβαίως), αλλά καθόλου πρακτικό πάνελ συνδέσεων, χαμένο κυριολεκτικά στο πίσω μέρος του ενισχυτή.

Η τιμή του δεν είναι χαμηλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κάθε άλλο μάλιστα, αν συγκριθεί με τον προκάτοχο HT5R. Θα ήθελα πολύ να τον αγοράσω από το εγχώρια μαγαζί όπου τον δοκίμασα. Όμως η διαφορά των 100 σχεδόν ευρώ από τον συνήθη ύποπτο Γερμανό φίλο μας (δεν ξέρω πώς τα κατάφερε, ακόμα και οι Εγγλέζοι τον πουλάνε κοντά 500 λίρες) δεν άφηνε περιθώριο. Το προηγούμενο μοντέλο είχε κάποια θεματάκια αξιοπιστίας παλιότερα, ελπίζω να έχουν επιλυθεί και να μην έχουμε επιστροφές και τέτοια.

Η πρώτην δοκιμή με ενθουσίασε! Δεν είχα άλλοτε λαμπάτο για τόση να τον επεξεργαστώ με την ησυχία μου. Πραγματικά άλλη αίσθηση σε σχέση με τον γερο-Peavey. Μου έδωσε την εντύπωση πως οτιδήποτε συμβαίνει στην ταστιέρα μεταφέρεται στο μεγάφωνο και, παραδόξως, μεταφέρθηκαν και θετικά πράγματα κι όχι μόνο η coolαμάρα μου. Κάποια κομμάτια που με ζόριζαν και έπρεπε να κοπανήσω δυνατά για να ακουστούν κάποια σημεία (με αποτέλεσμα συχνά να ξεφεύγει η πένα και να γίνονται λάθη) βγήκαν με χαρακτηριστική ευκολία. Το gain για τα γούστα και τις απαιτήσεις μου είναι πάνω από αρκετό, ενώ τα bluesy ηχοχρώματα έρχονται πολύ εύκολα. Ελπίζω ο αρχικός ενθουσιασμός να συνεχιστεί... Μοναδική παρατήρηση - πράγμα που το διάβασα και σε σχόλια στο YT - είναι ότι το βρόμικο κανάλι «ζουζουνίζει» αρκετά και μάλιστα με H/B. Με strat δε δοκίμασα ακόμα αλλά στοιχηματίζω ότι θα είναι χειρότερα.

Περισσότερα σε βίντεο που ελπίζω να ανεβάσω σύντομα.

ΥΓ Είχα σκοπό να γράψω κάτι στο θέμα για το μέλλον του φόρουμ. Προτίμησα να γράψω αυτό επειδή... νομίζω ότι τέτοιου είδους θέματα λείπουν και μπορούν να ξαναδώσουν ζωή στο φόρουμ.

12
Δεν είναι θέμα μόνο του kithara. Είμαι μέλος σε αρκετά ακόμα φόρουμ, ελληνικά και ξένα, με εντελώς διαφορετική θεματολογία, που παρουσιάζουν εικόνα ερήμωσης... φόρουμ-κουφάρια τα αποκαλώ.  ???

Ίσως σε μερικά χρόνια ο επιστημονικός κλάδος της Κοινωνιολογίας-Ιστορίας του Διαδικτύου, που θα έχει στο μεταξύ δημιουργηθεί, να μελετήσει και να ρίξει φως στις αιτίες του φαινομένου. Ένας πιθανός λόγος (εντελώς αυθαίρετη δική μου υπόθεση) είναι ότι υπάρχει μετατόπιση από τον συντάκτη-μέλος στον συντάκτη-άτομο, μετά την άνθιση των σχετικών εφαρμογών. Από αναγνώστες (εποχή εντύπου) και ακροατές/θεατές (ραδιοτηλεόραση) γίναμε αρχικά συντάκτες οι ίδιοι ως μέλη φόρουμ και κοινοτήτων και εσχάτως ως άτομα, δημοσιεύοντας τις συναρπαστικές breath taking εξιστορήσεις μας για το πώς καμακώσαμε το χταπόδι, πώς περάσαμε το Σ/Κ στα Ά. Δριμύκλαδα και άλλα ενδιαφέροντα.

Νομίζω ότι το πού θα καθίσει η μπίλια δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα... εδώ δεν έχει ξεκαθαρίσει αν θα ξανακαθίσει ποτέ κάπου η μπίλια ή αν θα αλλάζει διαρκώς θέση. Η VR είναι προ των πυλών...

13
Στο νούμερο 10. Givson Venus Super Special, 6-Strings, Semi-Electric Guitar
Ωραίοι...  ;D

14
Είναι στο στάδιο του μοντάζ...  ;D
Αν και το swing δεν προσφέρεται για στρατιωτικό βάδισμα... ελεύθερο βήμα θα είναι.

15
Ευχαριστώ, να 'σαι καλά!

16
Σκαρώσαμε και φέτος με τα «αστέρια» μου ένα τραγουδάκι για τον διαγωνισμό «Κάν' το ν' ακουστεί». Ο διαγωνισμός διοργανώνεται από το European School Radio (μαθητικό διαδικτυακό ραδιόφωνο).
Μπορείτε να το ακούσετε εδώ:
https://soundcloud.com/bit-collector-102261814/eimaste-isoi-final

Αν σας άρεσε μπορείτε να ψηφίσετε στην ψηφοφορία του κοινού:
http://europeanschoolradio.eu/6fest/vote/
(κλικ στο «Τραγούδια» και έπειτα στο νο 45).

17
Να μην ασχοληθείς και να συνεχίσεις την εξάσκηση. Αν συνεχίσεις και εξελιχθείς είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα πας σε κάτι διαφορετικό/καλύτερο. Τότε αποφασίζεις για το αν τα 48mm σου πάνε περισσότερο (στο μεταξύ πιθανότατα θα έχεις την ευκαιρία να παίξεις και με άλλες κιθάρες). Είναι πολύ νωρίς, νομίζω, να «χρεώσεις» οτιδήποτε στην κιθάρα.

Υπομονή, επιμονή και πείσμα μέχρι να ξεπεράσεις τις πρώτες δυσκολίες και να αρχίσουν τα γούστα!
Καλή επιτυχία...

18
Πολύ ωραίο... Σε κάποια σημεία μου έφερε στο μυαλό «σαββοπουλικές» αλλαγές ακόρντων.
Εν αναμονή του ξε-ντραφτιάσματος...

19
Reverse engineering  ;D

I used to trust a friend and play guitar with him the other day and he's a fine guy, but he somehow got this fat choice and gave it to me since I got into thicker choices recently. It has some artist's signature on it, but I really like the thickness of the feel and it will not hurt to get some more like this. Does anyone know what his signature is or who makes these choices?
Thank you for any help.

Υπόψη ότι την πρώτη φορά που το έβαλα το "επιλογή" το μετέφρασε ως "pick",αντί για choice... οπότε πιθανόν να είναι περί παχιάς πένας ο λόγος.   

20
Πολύ ωραίος, εύγε!

Πρόσφατα ξέθαψα την TDK με τον συγκεκριμένο δίσκο και την άκουσα στο deck... ωραίες εποχές  και νιάτα... :'(

21
Το φυσικό ξύλο έχει άλλη ομορφιά... όσο περνάνε τα χρόνια μου αρέσει όλο και περισσότερο.
Μπράβο για την επιλογή των κομματιών... νομίζω ότι η soul είναι ένα από τα είδη που το μπάσο έχει ξεχωριστό και απαιτητικό ρόλο. Ιδιαίτερα το 1ο είναι από τα αγαπημένα μου, αν και το ανακάλυψα από σπόντα, μέσω της (εξίσου υπέροχης) διασκευής των (μετα-Παστόριους) Weather Report...

Τίποτα σλαπ ομορφιές θα ακούσουμε;  ;D

22
Νομίζω ότι οι ερεθισμοί στα ακροδάχτυλα είναι και αναπόφευκτοι και εντελώς φυσιολογικοί/αναμενόμενοι. Για μάτωμα... ποτέ δεν ήμουν της μελέτης, αλλά δε νομίζω ότι θα μάτωνα τα χέρια μου για να παίξω καλύτερα. Θα μπορούσα φαντάζομαι να φτάσω στο ίδιο αποτέλεσμα λίγο αργότερα... και χωρίς χατζαπλάστ! Όπως και θα πρόσεχα ιδιαίτερα οι τραυματισμοί να παραμείνουν στα άκρα των δαχτύλων (μέχρι αυτά να αποκτήσουν την απαραίτητη σκληρότητα) και να μην εμφανιστούν πουθενά αλλού στο χέρι. Η τενοντίτιδα είναι ζόρικη περίπτωση...

Για το 4, όταν ήμουν πιτσιρικάς ακουγόταν (εν είδει αστικού μύθου) στην περιοχή μας ότι κάποιος είχε πεθάνει από ηλεκτροπληξία από ηλεκτρική. Αλλά  λεγόταν ότι δεν ήξερε και τη σύνδεσε στην μπρίζα... Ακόμα και δική σου κιθάρα να κάνεις δεν κινδυνεύεις αν τη συνδέσεις σωστά σε έναν ασφαλή ενισχυτή. Το θέμα είναι πού και πώς θα τη συνδέσεις. Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε κιθάρα συνδεμένη σε έναν ενισχυτή που λειτουργεί σωστά δεν έχει κανέναν κίνδυνο.

Καλή αρχή και καλή επιτυχία.

23
Δοκίμασα σήμερα την Garrison στον Λιόλιο.
Δυστυχώς δεν ήταν αυτό που περίμενα. Εκτός του ότι χρειαζόταν setup (προθυμοποιήθηκαν βέβαια να το κάνουν και γενικά ήταν πολύ εξυπηρετικά τα παιδιά στο μαγαζί) η όλη αίσθηση μου φάνηκε ότι δε δικαιολογούσε τα χρήματά της. Δοκίμασα και δυο ακόμα καναδέζικες, αλλά από τη μια είχαν τσιμπημένη τιμή κι από την άλλη δε μου έκαναν το "κλικ", αν και γενικά δεν ήταν άσχημες.

Η αναζήτηση συνεχίζεται...

24
Πολύ καλά έκανες και το έβαλες, ευχαριστώ.
Αυτό που ακούμε πώς ηχογραφήθηκε; Υποθέτω ότι είναι μέσω line οι κιθάρες και το με μικρόφωνο η φωνή... εκτός αν είναι fig 8 το μικρόφωνο. Η άλλη κιθάρα ποια είναι;

25
Τι σου πω... μεγάλη κουβέντα. Όπως και να το κάνουμε το online shopping έχει τις ιδιομορφίες του. Παρά τα παρατράγουδα που συμβαίνουν κατά καιρούς (και δικαιολογημένα κάνουν έξω φρενών τους «τυχερούς») αυτό που μένει στο τέλος είναι η μεγάλη εικόνα. Αυτοί μπορεί να διαφημίζουν έλεγχο βασιζόμενοι στον έλεγχο του εργοστασίου. Αν τα προβλήματα που προκύπτουν είναι στατιστικά αμελητέα (που δεν μπορούν να προκαλέσουν ζημιά στην εικόνα τους) προφανώς καθόλου δεν τους νοιάζει η «ηθική» διάσταση του ζητήματος.

Πάντως αν δεν μου «κάτσει» η Garrison (σαν προστακτική του γκαρίζω ακούγεται :p ) με βλέπω πάλι για online λοταρία...

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 9