Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Andrew Wires

Σελίδες: [1] 2
1
Mαλιστα, ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες!

2
Συνδεδεμενο μενει στην καρτα μονιμα. Κλεινω τον διακοπτη του phantom power μονο. Εσυ τον σβηνεις στο δικο σου?

3
Καλησπερες! Εχω ενα πυκνωτικο μικροφωνο (rode nt1-a) που το συνδεω σε μια focusrite 2i4. Για να δουλεψει χρειαζεται να ενεργοποιησω τα 48 volt (phantom power). H απορια μου ειναι μετα την χρηση του μικροφωνου ειναι προτιμοτερο να απενεργοποιω το phantom power ή να το αφηνω οπως ειναι? Επειδη κανει ενα spike ο ηχος οταν το αναβω και το σβηνω λεω μην μου δημιουργησει κανενα θεμα στο μικροφωνο ή στην καρτα ηχου. Στο ιντερνετ που κοιταξα δεν βρηκα κατι στανταρ. Ιδεες?

4
Tι εφτιαξε ο ανθρωπος! Ειπα θα επαιζες απλα το σολο με μια κιθαρα και βλεπω την υπερπαραγωγη! Πολυ ωραιος

5
Ασχετο.ειναι η ιδεα μου,η ωντος χρεισημοποιουν πιο συχνα τον ορο σαρπ παρα το φλατ;


οχι απαραίτητα,

οι Bb, Eb, Ab ακούγονται πολύ περισσότερο έτσι και όχι σαν Α#, D#, G#

Αναλογως την κλιμακα που αναφερονται. Πχ οταν στην κλιμακα υπαρχει Α και Α#, το Α# το αναφερουν ως Βb για να μην υπαρχει 2 φορες νοτα με το ιδιο ονομα. Ετσι ειναι κανονικα, τωρα ο αλλος μπορει απλα να εχει συνηθισει το Α# να το λεει παντα Βb

6
Ας κανω ενα update στο θεμα με μερικα που χρησιμοποιω εγω. Θα ασχοληθω μονο με δωρεαν site/εφαρμογες.

1. https://bandcamp.com/

To καλυτερο. Μπορεις να ανεβασεις δωρεαν mp3, wav και flac χωρις περιορισμο χωρου. Φτιαχνεις μια σελιδα καλλιτεχνη με αρκετες επιλογες παραμετροποιησης, φοντα κλπ. Μπορεις να ανεβασεις μεμονωμενα κομματια ή και ολοκληρα αλμπουμ, μαζι με το artwork τους (αν υπαρχει), να γραψεις τους στιχους, τους δημιουργους κλπ. Το κυριοτερο ειναι οτι μπορεις να πουλησεις την μουσικη σου απο αυτο το site με ενα λογαριασμο paypal. Ή και να την διαθεσεις δωρεαν προς κατεβασμα. Κρατουν ενα ποσοστο απο τις πωλησεις (15% το bandcamp και 30% το paypal) αλλα ειναι προτιμοτερο απο το να μπλεξεις με υπηρεσιες τυπου distrokid και cd baby που σου δινουν μεν το 100% των πωλησεων (ή κοντα σε αυτο) αλλα σε χρεωνουν δε με συνδρομες ή στανταρ χρεωσεις για καθε ανεβασμα.
Γενικα η καλυτερη επιλογη για μια σχετικα επαγγελματικη σε οψη ιστοσελιδα και η μονη που ξερω για να πουλησεις κομματια.

2. https://soundcloud.com

Καποτε η καλυτερη επιλογη. Μπορεις να ανεβασεις mp3 320Kbps αλλα με περιορισμο (μεχρι 200 λεπτα συνολο μουσικης) στο δωρεαν πακετο. Μοιαζει με το facebook καπως, μπορεις να κανεις και να σε κανουν follow, να σχολιαζει ο ενας τα κομματια του αλλου και να πατας like. Δεν μπορεις να πουλησεις κομματια αλλα μπορεις να βαλεις συνδεσμο απο το bandcamp. Το κακο ειναι οτι δεν μπορεις να αλλαξεις τιποτα στη σελιδα, τα κομματια μενουν με τη σειρα που τα ανεβασες (εκτος κι αν πληρωσεις). Μπορεις να διαθεσεις τα κομματια για δωρεαν κατεβασμα αλλα μεχρι 100 φορες το καθενα (εκτος κι αν πληρωσεις).
Γενικα καλο site για να ανεβασεις κομματια μαζεμενα χωρις να ασχοληθεις πολυ με φτιαξιμο σελιδας κλπ. Δυστυχως αφαιρεσαν καποιες επιλογες που ειχες για να προωθηθεις εντος της σελιδας. Το προτεινω λογω απλοτητας.

3. https://www.reverbnation.com/

Ο μονος λογος να φτιαξεις προφιλ εδω ειναι η ημιεπαγγελματικη σε οψη σελιδα. Μπορεις να ανεβασεις κομματια και να βαλεις λινκ απο το youtube. Σε αντιθεση με το bandcamp που βγαζουν τα χρηματα τους απο τα ποσοστα των πωλησεων των τραγουδιων, εδω τα βγαζουν απευθειας απο τον καλλιτεχνη σπρωχνοντας 'εργαλεια' προωθησης που χρεωνονται και που δεν δουλευουν (ειχα κανει δωρεαν δοκιμη και δεν ειδα κανενα αποτελεσμα). Το προτεινω για τις δωρεαν επιλογες του, αλλα για οτιδηποτε που εχει χρεωση ουτε κατα διανοια, μακρια.


Να σημειωσω οτι ολες αυτες οι σελιδες ειναι για να ανεβασμα μονο. Οχι για προωθηση. Μην περιμενει καποιος οτι θα ανεβασει εκει και θα αρχισουν να ερχονται οι προβολες αυτοματως. Αν δεν τα προωθησει ο ιδιος που τα ανεβαζει δεν θα τα ακουσει κανεις.

7
Το κακο οταν κατακλυζεσαι απο συμβουλες ειναι οτι δεν συγκρατεις καμια στο τελος. Εγω θα ελεγα να του προτεινετε κανενα κομματι να παιξει οπως ζητησε. Ακομα και να μην μαθει να τα παιζει θα εχει ανακαλυψει καποια κομματια

9
Γενικά συμφωνώ στο ότι η πρώτη κιθάρα πρέπει να είναι χωρίς τρέμολο, ή για να είμαι πιο ακριβής, χωρίς τρέμολο τύπου fr. Τα παραδοσιακά τύπου strat δεν είναι πονοκέφαλος στη ρύθμιση (αν δεν το έχουμε floating).
Όμως, ακόμα και ένας αρχάριος που δεν ξέρει τι του γίνεται, με λίγο διάβασμα και βιντεάκια στο youtube, μπορεί να μάθει να ρυθμίζει σωστά το fr του, δεν είναι πυρηνική φυσική. Υπάρχουν οδηγοί που σου λένε τι ΑΚΡΙΒΩΣ να κάνεις και πώς να ελέγξεις ότι το έκανες σωστά, ακόμα κι αν δεν καταλαβαίνεις σ' αυτή τη φάση τι είναι σωστό και τι λάθος.
Τα 50άρια και τα 60άρια σε μάστορες για απλό σετάπ είναι υπερβολικά και εκτός από έναν-δύο που μου έρχονται στο μυαλό, όλοι οι υπόλοιποι είναι στα μισά λεφτά. Ένα ποσό που θεωρώ ότι ΠΡΕΠΕΙ να διαθέσει κάποιος (που δε μπορεί να τα κάνει μόνος του) με το που πάρει καινούρια κιθάρα, ανεξαρτήτως price range του εκάστοτε οργάνου. Αν θέλει φυσικά να πάρει τα μέγιστα από το όργανο που μόλις έδωσε κάποια χρήματα για να αγοράσει.

@Andrew Wires  Καλό είναι να λέμε τη γνώμη μας λιγότερο επιθετικά όταν είμαστε σε δημόσιο φόρουμ και δε γνωρίζουμε προσωπικά τους συνομιλητές μας.

Αν θελεις αναλυσε μου που ακριβως ημουν επιθετικος. Ολοι εχουν δικαιωμα να εχουν και να λενε την γνωμη τους. Αυτο δεν σημαινει ομως οτι θα γινει και σεβαστη απαραιτητα. Ουτε οτι εχει υποχρεωση κανενας να νταντευει καποιον που αλλα του λες, αλλα καταλαβαινει, αλλα λεει. Και στην τελικη μεγαλα παιδια ειμαστε, αν θιχτηκε μπορει να το πει ο ιδιος

10
Και τα 2 χρειαζονται πιστευω. Με τα ευκολα κομματια αποκτας αυτοπεποιθηση και με τα δυσκολα βελτιωνεσαι. Πρεπει να μαθει σωστα τις τεχνικες βεβαια απο εναν καλο δασκαλο. Αν μπορεσει να βρει και κανα φιλο να παιζουν παρεα και να σπρωχνει ο ενας τον αλλο ακομη καλυτερα.

11

οκ αλλά είπες οτι αυτό συνέβη μετα την αλλαγή χορδών (και μάλιστα με ίδιο πάχος - όχι οτι έχει σημασία - εκτός και αν μιλάμε για διαφορετικό action), τουτέστιν, αυτό θα σήμαινε οτι μέτρησες intonation με τις παλιές και ήταν σωστό, και μετά με τις καινούργιες χάλαγε. Υποπτεύομαι μετακίνηση saddle, κατα την διάρκεια του παιξίματος των παλιών χορδών. Αλλη εξήγηση αύξηση ή μείωση του action. Οσο μεγαλύτερο action έχουμε τόσο το intonation γίνεται πιο "sharp" αλλά και πάλι αυτό συμβαίνει σε όλες τις κιθάρες, όχι  μόνο σε αυτες με locking trems.

τεσπα, τέλος καλό, όλα καλά! Ας κρατήσουμε όσο το δυνατόν φιλικό τόνο στο φόρουμ, όλοι προσπαθούν να βοηθήσουν.

Ναι πιθανα μου ακουγονται ολα αυτα. Ειχα σηκωσει το action καποια στιγμη αλλα δεν θυμαμαι αν ηταν η ιδια περιοδος που χαλασε το intonation, παει καιρος

12
Οκ,τοτε ας παρει μια κιθαρα με 1800€ που να εχει σπεσιαλ ποιοτιτα φλοιντρος και να μπορει να το σεταρει μονος του ευκολα απο την πρωτη μερα.
Επησεις καλα θα ειναι να μην παει σε δασκαλο γιατι αν θελει 60€ τον μηνα,8 μηνες=480€ τον χρονο,βαλε και τις ωρες στον δρομο για τα πανε/ελα + ποσο θα κοστισουν βενζινες/λεωφορια,τοτε καλυτερα ας κατσει σπιτι να μαθει μονος του

...E? Oκ τα παμε φιλος καλη συνεχεια

13
Κοιτα τωρα που θα με βαλει να μαθω να κανω σετ απ ετσι για πισμα.Πεταγωμε και μεχρι κοζανη που εχει σχολη,βγαζω διπλομα για αεροπλανο και τουμπεκι ολοι οι κιθαριστες εδω μεσα ;D ;D
Ρε πασα μου,το αν εγω κανω σετ απ με κλειστο το ενα ματι και ορθιος στο ενα ποδι η αν παω τα οργανα σε τεχνικο για σεταπ,δεν εχει να κανει με εναν αρχαριο αν μπορει να παει την κιθαρα για σεταπ σε εναν τεχνικο 5-6 φορες μεχρι να παρει τον αερα και να το κανει μονος του

5-6 φορες στο μαστορα, 300 ευρω. Πρακτικο και οικονομικο. Καλη συμβουλη, good job!
Ποιον αερα να παρει μωρε? Δεν παιρνεται ο αερας αυτοματα. Πρεπει να σαρωσει το ιντερνετ να διαβαζει αρθρα και να δει ενα σκασμο βιντεο για να τα μαθει. Τον ρωτας αν θελει?
Δεν εχεις ιδεα με το θεμα και δινεις αβερτα συμβουλες και διαφωνεις με μενα που το εχω φαει στην μαπα. Ελλαδαρα, ολοι εχουν αποψη για ολα, ειδικα αν ειναι ασχετοι με το θεμα
E ρε Glenn Fricker που σου χρειαζεται!!!  ;D

14
Παράθεση
άλλο τα απλα floyd άλλο τα Ibanez ή τα Gotoh. Οκ. Το απλό floyd και δη αυτό χωρίς floating είναι πολύ εύκολο στο setup.
οσον αφορα τις βίδες του hook αυτο εξαρτάται απο τις σπείρες των βιδών και διόλου απο το trem καθεαυτό.

Συμφωνουμε. Βεβαια σε καθε ιδια γεφυρα βαζουν τις ιδιες βιδες οποτε μπορεις να αναφερεις (λανθασμενα, ναι) την γεφυρα ως τον παραγοντα και θα συνεννοηθεις ως προς τις ρυθμισεις.

Παράθεση
Μπορείς σε παρακαλώ να εξηγήσεις ΑΚΡΙΒΩΣ συνθήκες, μέτρηση, συμπέρασμα, γιατι αυτο το βρίσκω ΑΠΙΘΑΝΟ. Μιλάμε για intonation? Και πως το μετράς? Ισχυρίζεσαι οτι έβαλες ίδιες χορδές, και αυτό προκάλεσε μια αλλαγή αισθητή και πως? Αλλαξε κάτι στην γεωμετρία της κιθάρας? ή απλά η γεωμετρία διατηρήθηκε αλλά άλλαξε κάποια μέτρηση?
Εδώ σε παρακαλώ να αναλύσεις, γιατί νομίζω οτι υπάρχει είτε παρεξήγηση είτε κάτι το λάθος.

Τοτε που μου γινοταν αυτο δεν ηξερα ουτε να κλειδωσω το nut καλα καλα, ποσο μαλλον να ξερω για να προσεξω ολα αυτα που με ρωτας. Ναι, με τις ιδιες χορδες συνεβαινε, δεν εχω αλλαξει ποτε διαμετρο. Πολυ θα ηθελα να ξερω και ο ιδιος πως μπορει να εγινε αυτο. Σιγουρα καποιο λαθος εκανα απο αμαθεια ή ημιμαθεια ωσπου να μαθω οσα χρειαζοντουσαν . Μου την ειχε σεταρει ο τεχνικος καποιες φορες και ηταν ενταξει αλλα οταν αλλαζα χορδες επανερχοταν το θεμα. Το πως παραμενει μυστηριο.
Ναι για intonation μιλαω. Το μετραω κοιτωντας με κουρδιστηρι το 12ο ταστο fretted και η αρμονικη του ιδιου ταστου να εχουν ακριβως το ιδιο pitch, με 0 cent διαφορα. Οταν εμαθα περι intonation και μετρησα ειδα διαφορα 7-10 cents σε 2 χορδες, την λα και την σι. Εξαιτιας της πρωτης ακουγοταν ασχημα καποια power chords. Εξαιτιας της δευτερης ακουγοντουσαν ασχημα σε ενισχυτη με distortion ολα τα ακορντα που την περιειχαν και οταν την επαιζα κατω απο το 12-13ο ταστο μονη της ακουγοταν ξεκουρδιστη σε σχεση με τις κοντινες της χορδες.
Το κακο ειναι οτι δεν ηξερα οτι κατι θελει ρυθμιση και πρεπει να την παω σε τεχνικο και νομιζα για κανα χρονο οτι ετσι ακουγεται κανονικα.

Παράθεση
για αυτο μετα τις 2-3 φορές καταλαβαίνει ακόμα και ο αρχάριος οτι πρώτα κουρδίζει την πανω ΜΙ και ΛΑ μερικά ημιτόνια πάνω και μετα κουρδίζει ολίγον επιθετικά και 2-3 λεπτάκια η κιθάρα έχει στρωσει. Εκεί που είναι το σπαστικό είναι με το string stretching αλλά αυτό πρέπει να το κάνεις με οποιαδήποτε κιθάρα.

Ενα εξτρα κακο ειναι οτι αργει πιο πολυ το stretching σε floating γεφυρα απο οτι σε σταθερη.

Παράθεση
επειδή εσύ πήρες το πιο δύσκολο τρέμολο της αγοράς (και με σχετικά δυσεύρετα parts) δεν σημαίνει γενικά οτι τα τρέμολο δεν αξίζουν. Πάντως το δικό μου το edge zero ii-7 (7-χορδη Ibanez η green dot που φαίνεται στην φώτο) είναι πολύ πιο σταθερό απο τα floyds μου. Και γενικά πιο ακριβές. ΑΛΛΑ πραγματικά με ΤΙΠΟΤΕ δεν θα το συνιστούσα σε έναν αρχάριο... οι πρώτες εμπειρίες ήταν τραυματικές!!

Μπραβο, σε αυτες τις τραυματικες εμπειριες αναφερομαι! Υπαρχουν ενα σωρο τρεμολο, που να ξερεις ποιο θα καταληξει να παρει καποιος και τι ιδιαιτεροτητες θα εχει. Μιλαω για την ατυχια να του κατσει καποιο απο τα δυσκολα παντα.
Κατα τα αλλα μια χαρα αξιζουν γενικα, την καταβρισκω να παιζω pink floyd με αυτο, και τωρα που ξερω τι κανω απολαμβανω μηνες με σταθεροτατο κουρδισμα ανεξαρτητως dive bombs και λοιπων χρησεων χωρις να χρειαστει να πειραξω κατι περα απο μικροκουρδισμα με τα fine tuners.

15
Η ευκολη απαντηση ειναι: Ολα αυτα που ειπες και προερχονται απο γνωσεις και εμπειρια πολλων ετων, σε εναν που αρχιζει τωρα φαινονται οχι κινεζικα αλλα ιερογλυφικα. Ποσο μαλλον να κατσει να τα κανει μονος του.

Πιο αναλυτικα:

Παράθεση
ΑΛΛΟ floyd ΑΛΛΟ edge (ή γενικά Ibanez) ΑΛΛΟ trem....

ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ....

Εδω τα μπερδεψε ο μαστορας ο πολυδιαφημισμενος και μου εστησε την γεφυρα στραβα.
Δεν μπερδευω τιποτα. Ο λογος που μιλαω για γεφυρες ΤΥΠΟΥ floyd rose,ΟΧΙ floyd rose, ειναι γιατι ειναι οι πιο γνωστες γεφυρες αυτου του τυπου που ξερει ο πιο πολυς κοσμος. Αυτο και μονο. Φυσικα η edge III η δικη μου εχει πολλες διαφορες και για την εμπειρια μου με αυτη την συγκεκριμενη μιλαω. Και η Εdge III ειναι τυπου floyd rose, την floyd rose ειχαν σαν βαση οταν την εφτιαχναν οι κυριοι της ibanez.

Παράθεση
Και εγω ταλαιπωρήθηκα με το edge zero ii-7, μετά απο 23 χρόνια εμπειρίας με floyd.... μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι. Οι Ibanez θέλουν στρώσιμο, κυρίως τα ελατήρια. Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ευαίσθητες στην παραμικρή αλλαγή, και κυρίως στην αρχή, που η κιθάρα δεν έχει 'κάτσει" ακόμη. Επίσης, έχουν επιπλέον locks, και άλλες ιδιαιτερότητες, που τα πιο απλά floyd δεν έχουν. Οσο πιο 'engineered" είναι το τρεμ τόσο πιο δύσκολο στο setup και αυτο ισχύει παντού.

Επιτελους παραδεχεσαι καποια δυσκολια στο θεμα, γιατι ως τωρα ''ολα ωραια ολα καλα no problem'' ελεγες. Ναι, οι edge III ειδικα ειναι πολυ ευαισθητες στις αλλαγες, πχ 1/4 της πληρους περιστροφης τους να βιδωσεις τις βιδες που συγκρατουν τα ελατηρια, θα υπαρξει τεραστια διαφορα ως προς την τελικη κλιση που θα παρει η γεφυρα. Σε αντιθεση με αλλες παρομοιες γεφυρες που βλεπω βιντεο να βιδωνουν και να βιδωνουν και να βιδωνουν.

Παράθεση
Λες και ξανα λές οτι " Ακομη κι αν βαλεις καινουριες χορδες μπορει να σου στραβωσει η γεφυρα ή να αλλαξει η τονικοτητα" . Αυτο ΠΩΣ το εννοείς? εννοείς αλλαγή της κλίσης της γέφυρας? σε σχέση με το επίπεδο του σώματος? Γιατί αν βάλεις ΙΔΙΕΣ χορδές αυτο είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να συμβεί. Αν βάλεις άλλης διάμετρου τότε πρέπει να περιμένεις να συμβεί, αν και επυδενί αυτο δεν συνιστά "χάλασμα" ή αλλαγή της τονικότητας, πρέπει να είσαι bethoven για να το καταλάβεις. (εκτός και αν τα saddle holes σου έχουν απλά πάθει βλάβη και τα saddles φεύγουν... κοίτα παρακάτω)

Ναι μπορει να βαλει διαφορετικες χορδες κατα λαθος, μπορει να μη θυμαται τη διαμετρο. Απιθανο ειναι? Ανθρωποι ειμαστε. Αλλα μου εχει συμβει και με ιδιες χορδες. Και ειδα μεγαλη διαφορα στην τονικοτητα και δεν ειμαι καθολου Μπετοβεν. Μιλαω για διαφορα πανω απο 8 cents. Πρεπει κατι να ειχα κανει λαθος φυσικα, ημουν αρχαριος. Και οχι, δεν εχει καποια βλαβη καπου, γιατι απο οταν εμαθα τα απαραιτητα ολα δουλευουν ρολοι.

H κλιση της γεφυρας μπορει να στραβωσει επισης, ναι. Η ιδεα ειναι να κουρδιζεις μεχρι να σταθεροποιηθει το κουρδισμα αρκετα ωστε στη συνεχεια να κλειδωσεις το nut και να κουρδιζεις με τα fine tuners στη συνεχεια για μικροαλλαγες. Το θεμα ειναι ομως οτι ο αρχαριος μπορει να συνεχισει να κουρδιζει περιμενοντας να σταθεροποιηθει το κουρδισμα 100% με τα nut ξεκλειδωτα. Και οσο το κανει αυτο η ταση των χορδων γινεται μεγαλυτερη απο την ελξη των ελατηριων και η γεφυρα σηκωνεται ως αποτελεσμα.


 Κανενα τρεμολο και τιποτα που να κανει το οποιοδηποτε τρεμολο δεν αξιζει τις επιπλοκες. Βλαστημησα που δεν πηρα hard tail για χρονια ωσπου να μαθω την συγκεκριμενη γεφυρα. Οι περισσοτεροι απο τα λεγομενα σας ειχατε με σταθερη γεφυρα την πρωτη κιθαρα σας και πηρατε την 2η ή 3η με τρεμολο. Το οποιο σημαινει οτι ειχατε καβαντζα αλλες κιθαρες να παιξετε αν ειχε θεμα αυτη με το τρεμολο. Κατι που δεν θα ισχυει αν εχει μονο μια με τρεμολο καποιος.

Ξαναλεω το παιδι θελει να παρει μια απλη κιθαρα να μαθει να παιζει. Ετσι κι αλλιως αν/οταν προχωρησει θα θελησει να παρει καποια καλυτερη κιθαρα και μπορει να κοιταξει τοτε μια με τρεμολο.

16
Συμφωνω με οσα σου ειπανε τα παιδια. Απο εκει και περα θα σου προτεινω καποια κομματια που ειχα μαθει εγω εκει γυρω στον πρωτο χρονο και τα βγαζεις απο οτι ειδα στα βιντεο σου, αλλα ευκολα και αλλα πιο δυσκολα:

Wish You Were Here-Pink Floyd  (καρα-must κομματι για μενα)
Back In Black-ACDC
Dream On-Aerosmith
House Of the Rising Sun-Animals
Tears Of The Dragon-Bruce Dickinson  -Το σολο δυσκολο για τωρα αλλα τα ρυθμικα μερη βγαινουν και ειναι ωραια
Green Day oποια σου αρεσουν
Dust In The Wind-Kansas        Η μονη δυσκολια ειναι να μαθεις το αρπισμα στο δεξι χερι με τα δαχτυλα αλλα γινεται οταν το συνηθισεις
Enter Sandman-Metallica
Smells Like Teen Spirit-Nirvana
Mama I'm Coming Home-Ozzy
Breathe-Pink Floyd
Everybody Hurts-REM
Creep-Radiohead
Street Spirit-Radiohead



17
[
ρε φίλε, καταλαβαίνω σε ζόρισε το φλόιντ, αλλά δεν θε πρέπει και να τρομαζουμε τον κόσμο άδικα.

είπαμε 1ο σετ απ και μάθημα σεταπ δωρεάν απο τον Πάνιξ!
Καθολου αδικα, τα εχω περιγραψει επαρκως. Οι υπολοιποι λετε πραματα του στυλ 'ολα καλα ρε συ θα βρεθει η ακρη, τσιλ φιλος' που ειναι χειροτερο απο το να τρομαξεις καποιον γιατι θα τραβηξει λουκι ετσι

18
Guitar Fan: Μια χαρα μπορει να χαλασει η τονικοτητα και μια μια να αλλαζεις τις χορδες και μπορει και να στραβωσει και η γεφυρα οταν δεν ξερεις τι κανεις. Σταματηστε να δινετε κακες συμβουλες.

saved: "Αλλα και 3-4 φορες να παει μεχρι να μαθεις μονος του,δεν ειναι και κατι τοσο κακο".
Eιπε ο τυπος που δεν ξερει να σεταρει το μπασο του. Μαθε να σεταρεις το μπασο σου πρωτα, μετα μαθε να σεταρεις κιθαρα και τελος μαθε να σεταρεις floyd rose που ειναι 100 φορες πιο πολυπλοκο απο τα 2 πρωτα. Ωσπου να τα κανεις αυτα η αποψη σου στο θεμα δεν εχει καμια αξια και οι συμβουλες σου ακομη λιγοτερη.



19
Tην κολοκυθια παιζουμε μου φαινεται Λουκυ. Ειπαμε δεν συμφερει ο τεχνικος συνεχεια, δεν προκειται να την παει τοσο συχνα οσο απαιτειται

20
Μα λες θα φταιει η κιθαρα που δεν ακουγετε το ακορντο του αρχαριου..μηπως,λεω,μηπως θα φταινε τα χερακια του,και ο δασκαλις θα του δειξει πως να ακουγετε σωστα το ακορντο;
Ξες πολυ καλα πως ενας αρχαριος,μεχρι να ξεπερασει με τις δυνατοτιτες του τις "αποδωσεις" μιας φθηνης κιθαρας,θα εχει παρει αλλη καλυτερη..
Δεν γινετε να υπαρχει αρχαριος που μεσα σε 1-2 χρονια να γινει τοσο καλος που δεν θα μπορει να αποδωσει εξετιας της κιθαρας.
Τες πα.
Εγω μπασιστας ειμαι,χαμηλων τονων ειμαι,αυτα τα τρεμολα στις κιθαρες και τα τρεμουλα στα χερια,ειναι "ψηλα" πραγματα για μενα.


ΥΓ ειμαι ενας φτωχος και μονος μπασιστας..

Φυσικα πρεπει να μαθεις να παιζεις σωστα πρωτα. Λεω για μετα απο αυτο, αφου μαθεις και ακορντα και ολα. Αν ειναι λαθος η τονικοτητα στις χορδες και παιξεις ενα ακορντο στον ενισχυτη με 'βρωμια', με distortion που το λενε και στο χωριο μου, ακουγεται πολυ ασχημα, λαθος. Λογω τονικοτητας μονο. Κι ας το παιζεις ολοσωστα το ακορντο. Και λες γιατι ακουγεται ετσι χαλια, τι φταιει? Αφου καλα το παιζω.
Μου ειχε συμβει εμενα. Δεν ειχα ιδεα απο τονικοτητες κλπ. Επαιζα με χαλια ηχο για καιρο μεχρι να μαθω τι εφταιγε

21
Δηλαδη,θα την παει σε μαστωρα,και μετα απο σεταπ θα κουρδιζει και θα εχει προβλημα τονικοτιτας στα ταστα;Και ως αρχαριος,θα ειναι 1000% οτι φταιει η κιθαρα που το ακορντο ακουγετε χαλια,ε;
Και γιαυτο πρωτηνα και ωδειο.Για να μην αναροτιετε αυτο που λες "τι κανω λαθος;" θα του το δριξει ο δαδκαλος.
Επησεις δεν νομθζω να αναροτιετε αν ειναι μαπα η κιθαρα,γιατι ειπαμε,με 200€ πακετο,ολες μαπα ειναι,ομψς ολες ειναι οτι πρεπει για να ξεκηνησει καποιος.
Πιστευω καταλαβαινεις πως ολα αυτα τα ελατοματα/προβληματα που αναφαιρεις,ειναι περισωτερο ενως μεσου τεχνικα κιθαριστα με πακετακι 200€ παρα ενως αρχαριου.
Εσυ να φανταστω,οταν ησουν αρχαριος,δεν ηγαινες καθε 2 μηνες για σεταπ,και τα εκανες ολα μονος σου απο την πρωτη μερα,ε;

Διαβαζεις καθολου τι λεω? Με αυτα που ειπα αυτα καταλαβες? Μου εβγαλε την πιστη ειπα σε ολα τα μηνυματα μου. Και την πηγα πολλες φορες σε τεχνικο. Πολυ περισσοτερο απο οτι αν ηταν χωρις τρεμολο. Και μου εσπασε τα νευρα για πολυ καιρο.
Ο δασκαλος θα σου μαθει να παιζεις μονο, δεν θα σου μαθει σεταρισμα. Οταν λεω 'τι κανω λαθος' μιλαω για σεταρισμα οχι για το πως παιζεις. Και δεν ειναι σιγουρο οτι θα ξερει κιολας ο δασκαλος να το κανει το σεταρισμα ουτε και οτι θα κατσει να σου δειξει.
Συνεχιζεις να διαφωνεις ενω δεν καμια προσωπικη εμπειρια με το θεμα. Το μπασο σου λες ο ιδιος δεν ξερεις να το σεταρεις.

22
Δεν είναι τόσο δραματικά τα πράγματα με το floyd rose.
Κι εγώ πήρα μια ibanez με edgeκατι, δεν είχα σχέση ούτε με κιθάρα, ούτε με σεταπ, μια χαρά τα έφτιαξα όλα.

Ναι, είναι πιο χρονοβόρα η διαδικασία να αλλάξεις χορδές, και το intonation ακόμα πιο μεγάλη διαδικασία, αλλά εντάξει, είναι και στον άνθρωπο.
Εμένα μου αρέσει και το τεχνικό κομμάτι, να την "πειράζω", να την "ρυθμίζω".

Παρόλα αυτά, σίγουρα για πρώτη κιθάρα, το floyd είναι λίγο πιο δύσκολο, και μια παράμετρος που δυσκολεύει τα πράγματα και πρακτικά (τουλάχιστον ως αρχάριος) άχρηστη.

Η αλήθεια είναι -όπως πάντα- κάπου στη μέση...

Εν κατακλείδι, εμένα η γνώμη είναι μια κιθάρα που να σου αρέσει εμφανισιακά, ώστε να χαίρεσαι να παίζεις. Να σε τραβάει...

Και ειδικά ως αρχάριος, ένα καλό setup, ώστε να ξέρεις ότι το όργανο που έχεις είναι ΟΚ. Ότι δεν ακούγεται λάθος γιατί φταίει το όργανο αλλά ο παίκτης.

Κοιτα τοτε που την πηρα (2008) ουτε ιντερνετ ειχα βαλει ακομη και δεν υπηρχαν και αρθρα ανεβασμενα επι του θεματος οταν ειχα ψαξει απο ιντερνετ καφε. Το manual αχρηστο, κανενας γνωστος δεν ειχε με τρεμολο να μου πει και οι περιβοητοι μαστορες δεν σου λεγανε τιποτα. "Φερτη και θα στη φτιαξω''. Στην συνεχεια ευτυχως ενημερωθηκα απο το ιντερνετ.
Και μενα μου αρεσει να την ρυθμιζω τωρα, αλλα τοτε που δεν ηξερα τι κανει τι, δισταζα να τα πειραξω. Που να φανταστεις απο μονος πχ σου αυτο με την τονικοτητα και πως να την φτιαξεις?
Σημερα ειναι πολυ πιο ευκολο να τα βρεις, αυτο ισχυει. Και φουλ αρθρα και ενα σωρο βιντεο βρισκεις.
Αλλα ειναι προτιμοτερο να κανεις την επιλογη να παρεις τετοια κιθαρα γνωριζοντας τι θα συναντησεις, κατι που δεν ισχυει για αρχαριο.

23


σου είπα την δική μου εμπειρία, με το 1ο μου floyd, δηλ, κανένα πρόβλημα, και μιλάμε για 1991 που δεν υπήρχε ούτε youtube, ούτε βοήθεια απο κανέναν. Την συγκεκριμένη κιθάρα την πήρα απο Ζοζέφ, πωλητής ήταν ο κιθαρίστας του Ρακιτζή, ο Μανουσέλης. Κανένα πρόβλημα δεν είχα, και ποτε μα ποτέ δεν την πήγα σε μάστορα. Ακόμα παίζει και μάλιστα πολύ καλά, με τα ίδια τάστα.


Στον saved αναφερομουν, οχι σε εσενα φιλε panix. Εσυ δεν ξερω τι μπορει να εκανες και τι γνωσεις ειχες για να μην συναντησεις κανενα θεμα.

24
Διαφωνω στο τερμα.
Πρωτη κιθαρα παιρνει,λογικο ειναι να παρει με 200€.Ξες πολλους που μα πηραν πρωτη κιθαρα με 800€?
Και εγω πρωτο μπασο πηρα με 200€ και μετα 8 μηνες εδωσα 900 για μπασο+ενισχυτη με κωνε,αλλιως θα ηθελα αλλα 400€.
Και επιδη οπως ειπες μηλαμε για αρχαριο,αρα ποιος θα κανει το σετ απ,αφου ο αρχαριος,ειναι αρχαριος και δεν ξερει;ο μαστωρας..
Δηλαδη για να κανει σευαπ σε χαρντεηλ,εχει εμπιρια 5 χρονων το παλικαρι;παλι σε μαστωρα θα πηγαινε..

Πουθενα δεν ειπα να παρει 800 ευρω κιθαρα.
Προτεινεις να την παει στον μαστορα οποτε εχει προβλημα. Οκ.
Βεβαια αυτο θα γινεται συνεχεια με γεφυρα τυπου floyd rose. Δεν θα την πας μια φορα στα ποσα χρονια οπως μια απλη κιθαρα ή το μπασο σου, αλλα καθε 1-2 μηνες. Πολλα μπορουν να στραβωσουν. Ακομη κι αν βαλεις καινουριες χορδες μπορει να σου στραβωσει η γεφυρα ή να αλλαξει η τονικοτητα και να πρεπει να τρεχεις στο μαστορα για ρυθμιση. Ουτε πρακτικο ειναι ουτε συμφερει οικονομικα να πας καθε 3 και λιγο. Πρεπει να τα μαθεις μονος σου αναγκαστικα. Και αυτο απαιτει χρονο που χανεις απο το παιξιμο και πολυ σπασιμο νευρων.
Το χειροτερο ομως ειναι οτι σαν αρχαριος (οπως εγω τοτε) δεν θα ξερεις οτι κατι παει στραβα και τι ειναι αυτο.

"Γιατι ακουγεται τοσο χαλια αυτο το ακορντο? Γιατι ακουγονται ξεκουρδιστες οι νοτες απο το ταδε ταστο και επειτα ενω ειναι κουρδισμενη? Γιατι ακουγονται τοσο σιγα τα pinch harmonics? Γιατι το whammy bar λυγιζει πιο πολυ προς τα μεσα απο οτι προς τα εξω? Τι κανω λαθος? Μηπως ειναι μαπα η κιθαρα?"
 Αυτα και πολλα αλλα παραδειγματα αφαιρουν απο την εμπειρια του να παιξεις το οργανο σου και για εναν αρχαριο μπορει να γινουν και αποτρεπτικα απο το να συνεχισει να παιζει.

Αυτη ειναι η δικη μου εμπειρια που παλευα με το τρεμολο απο την πρωτη μερα. Διαφωνεις ειπες? Οκ πες μας την δικη σου εμπειρια με floyd rose tremolo κιθαρα. Α ναι, δεν εχεις καν κιθαρα, ποσο μαλλον με τρεμολο.

25
Oπως ειπατε σε αυτη την τιμη δεν βρισκεις με τρεμολο ή με καλο τρεμολο.
Περα απο αυτο, το βλεπετε με την οπτικη του εμπειρου. Παιδια μην ξεχνατε οτι μιλαμε για αρχαριο. Ναι και μενα μου φαινεται ευκολη η διαδικασια τωρα που ξερω τι να κανω και απολαμβανω το σταθερο κουρδισμα αλλα μεχρι να τα μαθω οντας ασχετος με μαστορικα δεινοπαθησα. Για αρχαριο ειναι εφιαλτης η διαδικασια αν ασχοληθει μονος του.
Αλλο ειναι να εχεις εμπειρια ποσα χρονια με κανονικη και να παρεις μια με τρεμολο και αλλο να την παρεις στην αρχη. Στην αρχη θελεις απλοτητα, να ασχολεισαι μονο με κουρδισμα και να αφιερωνεις τον χρονο στο να μαθεις να παιζεις.
 
Τωρα για τους μαστορους που λετε να την πηγαινει. Για να θελει να παρει με 200 ευρω κιθαρα και ενισχυτη, φανταζομαι οτι δεν θα θελει να πηγαινει να σκαει 50ρικα στον μαστορα καθε 3 και λιγο.
Να αγορασει κιθαρα με τρεμολο και να μπλοκαρει το τρεμολο (το οποιο στοιχιζει εξτρα) το θεωρω αμαρτια.
Και ειναι και το θεμα του να βρει ενημερωμενο -περα απο καλο- μαστορα. Ειχα παει την δικη μου κιθαρα που εχει Edge III tremolo (το αντιστοιχο floyd rose της ibanez αλλα με καποιες διαφορες) στις αρχες σε εναν συστημενο ως καλο μαστορα να τη ρυθμισει. Αυτος μου τη σεταρε οπως μια floyd rose γιατι δεν ηταν ενημερωμενος για τις διαφορες που εχει η edge III (ηταν σχετικα καινουριος τυπος γεφυρας τοτε). Το αποτελεσμα ηταν να την ρυθμισει στραβα και να χρειαστει να παω σε 2ο μαστορα μαζι με το σχεδιαγραμμα εκτυπωμενο για να ειμαι σιγουρος.

Παρε φιλε μια απλη κιθαρα να μαθεις να παιζεις για αρχη και αργοτερα παιρνεις και με τρεμολο και με ο,τι αλλο θελεις.

Σελίδες: [1] 2