Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Efi Altis

Σελίδες: [1]
1
Ωραία, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Saved, αν σε ενδιαφέρει, τα γκάλοπς- αυτό το ρυθμικό μοτίβο που βλέπεις στο βίντεο που έστειλε ο Uriah- αποτελούν βασικό στοιχείο της τεχνικής του Steeve Harris και μάλιστα διάβασα οτι εκείνος χρησιμοποιεί μόνο 1ο και 2ο δάχτυλο.

Υπάρχουν σε πολλά κομμάτια των Iron Maiden. Π.χ., στα "Fear of the dark", "The loneliness of the long distance runner" και το "Killers".

2
Ναι, έχω δει κι εγώ βίντεο στο youtube. Είμαι αρχάρια και μου φαίνεται πολύ πιο εύκολο να βάζω και το 3ο δάχτυλο αντί μόνο τα άλλα δύο. Μου βγαίνουν πολύ πιο γρήγορα τα συγκεκριμένα περάσματα, αλλά αναρωτιέμαι αν είναι "σωστό" να παίζουμε στο δεξί χέρι με άλλα δάχτυλα εκτός από το 1ο και 2ο. Δηλαδή, ένας πιο προχωρημένος ή επαγγελματίας μπασίστας, θα έπαιζε τα γκαλοπ με 3ο-2ο-1ο;

3
Γειά σας!
Θα ήθελα να ρωτήσω όσοι και όσες έχετε παίξει το "Fear of the dark" και το "The loneliness of the distance runner" των Iron Maiden, ποιά δάχτυλα χρησιμοποιείτε στα γκαλοπ, που μπαίνουν αμέσως μετά την εισαγωγή των κομματιών; Θα τα παίζατε και με το τρίτο δάχτυλο ή βάζετε μόνο πρώτο και δεύτερο;

4
Γειά σας,
Θέλω να αγοράσω μία ηλεκτρική κιθάρα που να είναι κατάλληλη για ροκ και μέταλ ρεπερτόριο. Κάνοντας μια έρευνα για οικονομικά πακέτα και όργανα, βρήκα αυτές:

Fender squier bullet hard tail strat
Fender bullet tele
Fender SQ strat HHS
Fender squier mustang
Washburn X-10


Μετά, λίγο πιο ακριβές ήταν αυτές:

Ltd f-10
Imperator 66
Jackson js11
Jackson js12
Cort g110
Cort g210
Cort x-1

Θα ήθελα τη γνώμη σας: μπορείτε να μου προτείνετε τις 3 πρώτες που θεωρείτε καλύτερες, στη κατηγορία των πιο οικονομικών και στη κατηγορία των πιο ακριβών οργάνων;


5
Γειά σας και πάλι!
Uriah, αν και νομίζω ότι έχω πολύ μέλλον μπροστά μου για live, η αλήθεια είναι ότι δε θέλω να μπορώ να παίζω μόνο καθιστή και όταν δοκίμασα 2-3 μπάσα του δασκάλου, διαπίστωσα ότι το βάρος ήταν ένα θέμα... Αλλά δεν ήξερα ότι αυτό έχει να κάνει με το scale και ευχαριστώ που το ανέφερες!

Γενικά, απ' ό,τι καταλαβαίνω, το να ανοίξουν τα δάχτυλα πρέπει να είναι μέρος της "τεχνικής" του οργάνου... Και στο πιάνο έτσι είναι, μόνο που εκεί δεν μου είχε τύχει ποτέ να μη μπορώ να πιάσω βασικές αποστάσεις (π.χ., διαδοχικές νότες ή 8άβες). Και αυτό με προβληματίζει λίγο, γιατί υποθέτω ότι είναι πολύ βασικό -για να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε άσκηση- να φτάνεις στα τάστα μεταξύ τους...
Αλλά μάλλον βλέποντας και κάνοντας θα καταλήξω σε μια ασφαλή επιλογή.

Και πάλι, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! 


6
Ευχαριστώ, οι απαντήσεις σας είναι πολύ κατατοπιστικές! Ρώτησα ξανά τον δάσκαλό μου για το πρόβλημα αυτό και μου είπε αν είναι, να πάρω το πολύ ένα medium scale μπάσο (32"), γιατί πιστεύει ότι τα χέρια μου δεν είναι μικρά και πως πρέπει μόνο να μάθω πως να τα τοποθετώ.

Θα περάσω και από κάποιο μαγαζί να δοκιμάσω πώς είναι το short scale bass,
σε σχέση με το medium και το large scale, γιατί η αλήθεια είναι πως όταν προσπάθησα να παίξω σε μια κλασική κιθάρα που έχω τα διαστήματα που μου γράφετε παραπάνω, ήταν αισθητή η διαφορά στα δάχτυλά μου...

7
Να σας ρωτήσω κάτι τελευταίο; Αν έπαιρνα "shortscale" μπάσο, αλλά όχι αυτό που λέμε 3/4 (δηλαδή με scale 30" αντί για 34" που είναι το standard) θα με βοηθούσε;  Θα άλλαζε κάτι στον ήχο;

8
Γειά σας και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Τελικά σκέφτηκα να ξεκινήσω και με τα δύο, μιας και ήρθαν έτσι τα πράγματα και χθες είχα ένα δοκιμαστικό μάθημα για μπάσο. Ο δάσκαλος μου είπε ότι όντως, επειδή υπάρχουν διαφορές στη τεχνική των δύο μουσικών οργάνων, θα ήταν καλό να μη κάνω και τα δύο. Αλλά με ενθάρρυνε να δοκιμάσω και να δω ποιό μου ταιριάζει καλύτερα.
Με προβλημάτισε ωστόσο που όταν μου ζήτησε να τοποθετήσω το αριστερό χέρι στο 7ο τάστο και να παίξω στη 3η χορδή (μετρώντας από κάτω) 4 συνεχόμενες νότες με 2ο, 3ο, 4ο και 5ο δάχτυλο, δυσκολεύτηκα πολύ να ανοίξω το 3ο με το 4ο και όταν πήγα στο 5ο, ήταν αδύνατον...

Μου είπε ότι αυτό δεν θα είναι πρόβλημα και τα χέρια μου ήταν μια χαρά, απλώς χρειάζονται κάποιες ασκήσεις. Αλλά μήπως αυτό δείχνει πως το μπάσο δεν μου "κάθεται" καλά στα χέρια; Εσείς είχατε τέτοιο θέμα;

9
Είναι δύσκολο να μάθεις ταυτόχρονα ηλεκτρική κιθάρα και μπάσο; Ποιές δυσκολίες μπορεί να συναντήσει ένας αρχάριος μαθητής, που όμως έχει βασικές γνώσεις μουσικής θεωρίας;

10
Ωραία, σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!

11
O Keith Relf των yardbirds είχε πεθάνει από ηλεκτροπληξία
δεν είχε γείωση


Α... Δηλαδή μπορεί να συμβεί... :-0

12
Να απαντήσω και στους Guitar Fan και Fourier, μιας και για κάποιον λόγο ενώ γράφω κατεβατά στις απαντήσεις μου, τελικά δημοσιεύεται μόνο η πρώτη πρόταση...

Guitar Fan δεν έχω ακόμη αγοράσει κιθάρα, γιατί πιστεύω ότι θα πρέπει να μου πει ο δάσκαλος τί να πάρω. Είμαι όμως ανάμεσα σε ενα οποιοδήποτε σετ από το "thomann.de" ή σε μια yamaha pacifica 112 ή 012 κι έναν ενισχυτή που να μην ενοχλεί τους γείτονες όταν παίζω... Αν έχεις να μου προτείνεις κάτι γύρω στα 200 ευρώ, σε ευχαριστώ πολύ!

Fourier να σου πω ότι όχι, δεν είχα πει εξαρχής στους δυο δασκάλους ότι σκεφτόμουν να κάνω εναλλάξ μάθημα με τον καθένα, γιατί αυτή η ιδέα προέκυψε στη πορεία. Αρχικά, λόγω έλλειψης χρόνου, ήθελα να κάνω κάθε 2 εβδομάδες κι αυτό "μου ήρθε γάντι" όταν ο δεύτερος καθηγητής μου απέκλεισε το ενδεχόμενο να κάνουμε συστηματικά μαθήματα, λόγω των συχνών περιοδειών του. Μετά, επειδή δε μπορούσα να διαλέξω, σκέφτηκα "γιατί να μην κάνω μια θυσία παραπάνω στον χρόνο μου αν είναι για κάτι που μου αρέσει" και έτσι κάποιες φορές να βγαίνουν εβδομαδιαία τα μαθήματα; Αλλά εννοείται ότι θα τους ενημερώσω για τα σχέδιά μου, προκειμένου να μου πουν κι αυτοί τη γνώμη τους και επειδή δε θα ήθελα να το μάθουν κάποια στιγμή μόνοι τους και να μου φέρουν τη κιθάρα στο κεφάλι...

13
Οκ, για να μου τα λέτε έτσι, μάλλον θα πρέπει να διαλέξω έναν από τους δύο δασκάλους...

14
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Ωστόσο, εγώ το είχα λίγο διαφορετικά αυτό στο μυαλό μου και, αν θέλετε, πείτε μου ξανά τη γνώμη σας:

1ον) θα έκανα μάθημα κάθε 14 μέρες με κάθε δάσκαλο (οπότε 1 μάθημα/ εβδομάδα) και έτσι θα προλάβαινα την ύλη και των δύο

2ον) σε περίπτωση που δυσκολευόμουν κάπου, θα είχα τουλάχιστον δύο διαφορετικές προσεγγίσεις στην αντιμετώπιση του εκάστοτε τεχνικού προβλήματος, αλλά ακόμη και στην εκμάθηση των διάφορων τεχνικών παιξίματος που υπάρχουν (και θα διάλεγα αυτή που είναι λειτουργική σε μένα)

3ον) επειδή και οι δύο μουσικοί έχουν τακτικά περιοδείες με τα συγκροτήματά τους για 1-3 μήνες, με αυτό τον τρόπο θα εξασφάλιζα καλύτερα ότι τα μαθήματα θα γίνονταν με έναν πιο συστηματικό τρόπο

Ουσιαστικά, δηλαδή, λόγω του δικού τους προγράμματος (αλλά και του δικού μου, λόγω της εργασίας μου), θα κάνω π.χ. μάθημα για 2-3 μήνες και μετά μπορεί να μελετάω μόνη μου για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Είναι μία τακτική που γνωρίζω ότι υιοθετούν οι πιο προχωρημένοι σπουδαστές, ίσως πιο πολύ στο εξωτερικό βέβαια... Και αν δεν έχουν πρόβλημα οι ίδιοι οι καθηγητές, θα ήθελα να το δοκιμάσω!

Όσον αφορά το "ασύμφορο", προς μεγάλη μου έκπληξη, το να κάνω ιδιαίτερο μάθημα με αυτούς τους δύο καθηγητές θα μου κόστιζε το ίδιο ή και λιγότερα από το να κάνω εβδομαδιαίο μάθημα με έναν καθηγητή σε κάποιο ωδείο! Και χάρηκα που δέχτηκαν και οι δύο να κάνουμε μάθημα κάθε 2 εβδομάδες ή όποτε βολεύουν τα ωράριά μας...

Πιστεύετε δηλαδή ότι δεν ωφελεί καθόλου να έχεις δύο καθηγητές όντας αρχάριος, υπό αυτές τις συνθήκες;



15
BitCollector και Uriah σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

16
Χαχα! Ναι Harpwood, αυτό το βίντεο είχα δει, αλλά μου είχαν στείλει τη πιο σύντομη εκδοχή του, που δείχνει μόνο τα πρώτα 40" και νόμισα πως ήταν αλήθεια...

17
Γεια σας,
θα ήθελα να ρωτήσω αν ισχύουν κάποια πράγματα που διαβάζω σε διάφορα forums για τους τραυματισμούς και τα μικρο-ατυχήματα που παθαίνουν οι κιθαρίστες και οι μπασίστες κατά την εκμάθηση του μουσικού τους οργάνου:

1) είναι αναπόφευκτο να δημιουργούνται κάλοι και φουσκάλες από τη μελέτη, σε όποιο επίπεδο και να βρίσκεσαι; Υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης και πρόληψης ή ό,τι και να κάνεις, θα πρέπει να περάσεις από αυτό το στάδιο;

2) μπορεί ακόμη και να ματώσουν τα δάχτυλά σου από τη (σωστή) μελέτη;

3) το μπάσο είναι πιο δύσκολο στην εκμάθηση γιατί έχει πιο βαριές χορδές και είναι γενικά πιο βαρύ από την κιθάρα, οπότε λογικά τραυματίζεσαι πιο εύκολα και είναι δυσκολότερο να βγάλεις καλό ήχο;

4) μπορεί κανείς να πάθει ηλεκτροπληξία ή να τον τινάξει το ρεύμα την ώρα που παίζει;
(αυτή η ερώτηση μάλλον θα φαίνεται αστεία, αλλά τη κάνω γιατί έχω διαβάσει πως συμβαίνει και το έχω δει σε βίντεο στο youtube, με κάποιον που όμως είχε κατασκευάσει δική του ηλεκτρική κιθάρα)

Γενικά, επειδή σκέφτομαι να ξεκινήσω μαθήματα κιθάρας ή/και μπάσου, θα ήθελα να ρωτήσω όσους έχετε ασχοληθεί με την εκμάθηση αυτών των οργάνων, αν πιστεύετε ότι με τη σωστή μελέτη και καθοδήγηση από κάποιον καλό δάσκαλο, μπορούν να αποφευχθούν όλα τα παραπάνω...

18
Γειά σας!
Είμαι 36 χρονών και θέλω να ξεκινήσω μαθήματα ηλεκτρικής κιθάρας με δύο δασκάλους ταυτόχρονα. Ο λόγος είναι ότι 1ον) είναι και οι δύο πολύ καλοί μουσικοί και μέλη δύο αγαπημένων μου συγκροτημάτων, οπότε δε ξέρω ποιόν να διαλέξω και
2ον) έχουν διαφορετικό στυλ παιξίματος, εξειδικεύονται σε διαφορετικά είδη μέταλ και πιστεύω ότι έτσι θα μπορέσω εξαρχής και πιο σύντομα να μάθω κάποια πιο εξειδικευμένα πράγματα που με ενδιαφέρουν, παίζοντας κομμάτια που μου αρέσουν πραγματικά (αφού φαντάζομαι ότι τουλάχιστον κάποια από αυτά που θα μου βάζουν να παίζω, θα είναι δικά τους)

Θεωρείτε ότι είναι καλή ή άσχημη ιδέα να ξεκινάει ένας αρχάριος μαθητής μάθημα με δυο δασκάλους ταυτόχρονα;
Να πω, τέλος, ότι δεν είμαι άσχετη με τη μουσική, γνωρίζω πολύ καλά θεωρία και παίζω και πιάνο.

Σελίδες: [1]