Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - The JeSTeR

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 9
1
φταινε ολοι, και οι αλλοι και μεις ρε παιδια... αλλα ας ειμαστε λογικοι. Η σημερινη μερα ειναι μερα πολεμου. Σαν να επιτιθεται κατι. Δεν μας λυτρωνει απο τα λαθη μας. εμεις χτισαμε μεσα στα δαση, εμεις καναμε σκουπιδοτοπους στον Υμηττο και στην Πεντελη, εμεις πεταμε αποτσιγαρα στην Εθνική οδο, γιατι νομιζουμε πως δεν κανουν κακο ολα αυτα...

πλεον ομως, εμπρηστικοι μηχανισμοι εχουν βρεθει, εχουν γίνει βάσιμες καταγγελίες, υπάρχουν αυτόπτεις μάρτυρες εμπρησμών.

ειναι ωρα πια να σταματισουμε να διαμαρτυρόμαστε παθητικα για τον εργολάβο που θελει να χτισει στην πλαγια , και να αρχίσουμε να ενεργούμε. Η πυροσβεστική , που κατα τα αλλα μας φταιει κιολας, δεν ειναι ο μονος φορεας που μπορει να κανει κατι. ο καθενας μας ειναι χρησιμος, χωρις να ειναι αναγκη να παρει μια τσουγκρανα και να ανεβει στα βουνα... μονο και μονο αν αντιληφθουμε, τι σημαινει το καθε σκουπιδι και αποτσιγαρο που πεταμε, και να σταματησουμε να ανεχομαστε τις μ@λ@κιες που κανει ο καθε "εξυπνος" που καει τα χορτα στην αυλή του, και τα συμφεροντα που εξυπηρετει ο καθε γκαζακιας, θα έχουμε κάνει ήδη πολλα...

2
Η ποιοτική μουσική ΔΕΝ ειναι αυτή που γίνεται χωρίς απότερο σκοπό το χρήμα. Τεράστια ονόματα έκαναν απίστευτα πράγματα με κινητήριο δύναμη τους το κέρδος, τη φήμη, το "να πιασουν την καλη". πρώτο και μέγιστο παραδειγμα που μου έρχεται στο νου, ο μέγας James Brown. Ο πατέρας νονος και κουνιάδος της Funk, ήταν όπως και πολλοί πολλοί άλλοι τυχοδιώκτης.

Άρα ουτε καν αυτό δεν είναι ποιοτική μουσική.

Κατα τη γνώμη μου, η ποιότητα έγγυται στη ψυχοσύνθεση του καθενός. Ποιοτικό, αν υπάρχει, είναι αυτό που μπορεί να επιρρεάσει κάποιον. Και είναι σαφώς υποκειμενικός σαν όρος. Αν ένα καψουρομπαλαντοποπ τραγούδι βοηθά μια 15χρονη να ξεπεράσει το συνδρομο κατωτερότητας της, τότε έχει αξία. Αξία που δεν έχει σχέση με την πρόθεση του καλλιτέχνη καν, ούτε τα ποιοτικα/μορφολογικα στοιχεία του τραγουδιου. Αξία που του προσδίδει η σημασία του για τον εκάστοτε ακροατη.

3
Μπαα.... δεν ειναι δα και πολυ σοκιν η είδηση. Απλούστατα, γιατι οτι μπαντα και να ειναι, οσο καλη και να είναι, φυσικά και θα κάνει ψηφιακή επεξεργασία στα κομμάτια της, θα ισοσταθμίσει το level της φωνής, να ρυθμίσει την ενταση του snare, κτλ κτλ.

κακό δεν είναι να επεξεργάζονται στο στούντιο το υλικό τους οι μουσικοί! κακό είναι να μην πετάγανε τον ντράμερ τους οι greenday, και να τον είχαν εκεί να βαράει κουτουρού, ενώ ηχογραφούσαν με άλλο. Ναι, πολλοί έκαναν τις κομπίνες και τις κλεψιές τους, αλλά τί σημασία έχει? αμα μάθετε δηλαδή ότι πχ οι Iron Maiden στα λάιβ παίζουν με clicktrack στο αυτί για να μην μπλέκονται, ή ότι ο hetfield ακούει στο ένα ακουστικό μόνο την κιθάρα του, και στο άλλο τη μπότα του Ulrich? Ε, και?

Για το θέμα της σκηνοθεσίας μιας συναυλίας. Πιστεύω οτι όχι μονο δεν είναι κατακριτέο, αλλα κατα τη γνώμη μου, κατανοητό και ακρως επαγγελματικο. δεν μιλάω για τα χορευτικά της μαντονα ετσι (που αν μας βασταει στα 50 μας να χορευουμε και να τραγουδάμε ταυτοχρονα για 2 ώρες, τοτε να τη βρίσουμε) αλλα για παρα πολλές μπάντες της ροκ και της μέταλ σκηνης. Με πειράζει που οι Slipknot είναι απόλυτα συνεννοημένοι, οι Metallica, Kiss, Pink Floyd, Iron Maiden, Red Hot Chilly Peppers  και πάει λέγοντας, έχουν σχεδόν οργανωμένη χορογραφία? Οχι. Γιατι απο τη στιγμή που η μουσική φεύγει από το ραδιόφωνο και ανεβαίνει στη σκηνη, τότε, είναι και θέατρο, και χορόδραμα, και χίλια δύο άλλα. Ο καλιτέχνης είναι υποχρεωμένος, να ενσαρκώσει το ρόλο του, που μπορεί να είναι διαφορετικός σε καθε κομάτι. Ο Axl τραγουδαει το Welcome to the Jungle και το Don't Cry σε καθε συναυλία. Ο ίδιος άνθρωπος, λέει δυο εντελώς διαφορετικές ιστορίες.
Η θεατρικότητα είναι λάθος, όταν δεν έχει σχέση με τη μουσική. Οι Slipknot, με τις συντονισμένες κινήσεις πανικού τους στη σκηνή, τις μελετημένες και προκαθορισμένες, οπτικοποιούν αυτό που με τα τραγούδια τους εννοούν. Το ιδιο και καθε καλιτέχνης, με τον τρόπο που τον εκφραζει. Δειτε τα λάιβ των Rammestein, και αφού τα πειτε υπερβολικά, θεατρικά, άθλια κλπ κλπ, στο τέλος, θα συνειδητοποιήσετε, οτι είναι πραγματικά υπέροχα, όπως και του Manson, που η θεατρικότητα και η υπερβολική του εικόνα, τον κάνουν από καρικατούρα στο στούντιο, συγκλονιστικό Performer στα λάιβ. τι σχέση έχει αυτό με το πόσο αληθινός είναι ο μουσικός? Ναι, ο Maynard James Keenan που βάφεται μπλέ για να ανεβεί στη σκηνή, είναι το ίδιο παθιασμένος και αληθινός, με τον Νιck Cave και τον Bob Dylan...

α, και για τους Arctic Monkeys, αναρωτιέμαι, είναι δυνατόν να είναι ψεύτικοι? αφού έγιναν καταλάθος διάσημοι ανεβάζοντας τα κομάτια τους στο Myspace, πριν να έχουν καν συμβόλαιο αν δεν κανω λάθος...δεν το νομίζω...

4
κατακριβειαν, το Real Book, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που κυκλοφορεί ως φήμη. Ξεκίνησε το πιο πιθανό τη δεκαετια του 70 στο Berklee όπου κάποιοι φοιτητές άρχισαν να καταγράφουν και να συλλέγουν ο ένας από τον άλλο παρτιτούρες jazz κομματιών. Έκτοτε, συγκεντρώθηκαν και διανέμονταν παρανομα, σε τόμους. το βιβλίο, άλλαζε έκδοση, όταν είχαν γίνει τόσες πολλές προσθήκες και διορθώσεις που ήταν διαφορετικό πλέον. Το Real Book πωλείται ακόμα, παράνομα, και διανέμεται, ακριβώς όπως μέσα στο φόρουμ. "Το θελεις? το χω, παρτο" είναι τόσο γνωστό, ειδικά στους κύκλους της jazz της Αμερικής, που είναι σχεδόν βέβαιο οτι δεν υπάρχει jazziστας που να μην έχει έστω και 1 απο τις 5 παράνομες, ή την 6η, η οποία είναι νόμιμη, εκδίδεται από εκδοτικό οίκο.

Βασικά, το RealBook, είναι μια απόδειξη του πόσο καλα λειτουργεί η λογική wiki. Μια πληροφορία, ή έστω ένα θέμα, που εκτίθεται σε τόσο μεγάλο κοινο, αναλύεται και αναδιαμορφώνεται αναπόφευκτα με το βέλτιστο και απλούστερο τρόπο...  ;)

5
Ετσι μπραβο, να μπαινει σιγα σιγα καμια φημη στη συζητηση, να γουσταρουμε!!!!

Εγώ παιδιά, τον LaBrie, δεν τον πολυπάω, αλλα απ'την άλλη (σφάξτε με) γενικά οι αντρικές φωνες αυτού του "είδους" δεν με εμπνέουν... για μενα, η τεχνική επεξεργασία της φωνής, αυτή που κάνει τον Labrie να βαράει σε perfect pitch ότι νότα του μπει στο νου, δυστυχώς αφαιρει κάτι από το χαρακτήρα της φωνής.

Οι αγαπημένες μου φωνές είναι άλλης κατηγορίας, καλλιτεχνες οπως ο Chris Cornell και ο Corey των Slipknot (ξανασφαξτε με).

Παρόλα αυτά, καταλαβαίνω γιατί μια πιο καθαρή, τεχνική και ακριβής φωνη ταιριάζει σε μουσική όπως αυτή των DT περισότερο. Ο τυπάς όμως, τραγουδάει σε μιά κατηγορία όπου για να είσαι πραγματικά καλός, δεν ερκεί απλά να είσαι σωστος, με μεγάλη έκταση και ένταση. πρέπει να έχεις "κατι", που υπάρχει σε πολύ λίγους.... ο Dio και ο Halford, δεν είναι σπουδαίοι γιατι τραγουδανε απλα σωστα... Για μενα, ο Labrie, αυτο δεν το έχει.... εκτελει σωστα, (οχι παντα) αλλα μέχρι εκει...

6
Robert Johnson, (η μυθική εκδοχή όμως, με το διάβολο και το σταυροδρομι  8) ), μια βιογραφια των Ζεππελιν με κεντρο τον Bonham και σίγουρα μια του Jimi Hendrix...
(νομιζω πως κατι παιζει, με πρωταγονιστη τον Lenny Kravitz)

7
Παιδες απολογούμαι γιατι κυρίως εγώ προκάλεσα αυτό τον χαβαλέ στη συζήτηση. Απλα σας εκλιπαρω να μην δίνετε καν σημασία σε βρισίδια και χαρακτηρισμούς, γιατι υποβαθμίζουν τη συζήτηση. Απολογούμαι που πιο πριν το εκανα και εγω αυτο.

Επιστρέφω στο αρχικό θέμα λοιπον. Η γνώμη μοθ για τους Linkin Park, είναι ότι αν αφαιρέσει κανείς από την εικόνα που τους έχει ντύσει, την (καταπληκτική ομολογουμένως) στρατηγικη σε ότι αφορά το μάρκετιγκ, τη δυσφήμηση από τους hardcore οπαδούς, της μέταλ αλλα και του ραπ και του χιπχοπ, αυτό που μένει, προσωπικά μου φαίνεται αρκετα καλο.

Ας μην ξεχναμε ότι οι ίδιοι, αν και καταδέχονται τον όρο που τους έχουν αποδώσει τα media, nu-metal, ο οποίος δημιουργήθηκε για αυτούς και άλλους όπως οι Korn και οι LimpBizkit, δεν τον χρησιμοποιούν ως σημεό αναφοράς για τη δουλειά τους.

Είναι πρωτότυποι, έχουν φρέσκο ήχο, έχουν πάθος, έχουν ταλέντο. Μιλώντας για παραδειγμα απλά και μόνο για τους δυο βοκαλίστες και τον ντράμερ, τα παιδια απλά έχουν και την τεχνική και το ταλέντο αλλα και την εικόνα για να το υποστηρίξουν. Και είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, η αλήθεια είναι ότι, ναι, η παραγωγή και οι μάνατζερ, μπορούν να κάνουν ένα κακό δίσκο να φανεί στο κοινό μέτριος, ή μια μπάντα μέτρια να φανεί αρκετά καλη. Αυτό που δεν γίνεται όμως ποτέ, και το εννοώ όμως, ΠΟΤΕ!, είναι να κάνουν μια κακή μπάντα να χτυπησει κορυφή. Γιατι για να πάει μια μπάντα στο νουμερο1, και να γεμίζει απανωτα στάδια, σημαίνει οτι αυτό που "βγαλανε" στο cdακι, το υποστηρίζουν και ζωντανα

και ειδικά σε είδη μουσικής όπως το ευρύτερο φάσμα της ρόκ, όπου δεν μπορεί να κρυφτεί κανείς άμα είναι ατάλαντος, αυτό δεν δίνεται. Οι σούπερσταρ, είναι αναγκασμένοι για να διατηρήσουν την εικόνα τους, να δινουν συνεντεύξεις σε μουσικά περιοδικά, να εξηγούν τα παντα, απο τον εξοπλισμό μέχρι τον τρόπο που γράφουν τα τραγούδια τους.

Οι Linkin Park ΔΕΝ ειναι μια ψεύτικη μπάντα που δημιούργησαν τα media. Αν και δεν τους λατρεύω, ομολογουμενως έχουν γράψει πολύ ωραία κοματακια, με καλό beat, με καλά riffs,  και με γαματα φωνητικά. Κομάτια όπως το faint και το papercut, για μένα είναι εξαιρετικα.

Τέλος, σημειώνω ένα μεγάλο ατού που έχουν τα εμπορικά συγκροτήματα, και που στην περίπτωση των Linkin Park, είναι παρα πολύ βασικό. Η ποιότητα της παραγωγής, και οι ενορχηστρώσεις, από τα samples μεχρι και τον ήχο του snare είναι τοσο καλα δουλεμένα που στο τέλος το αποτέλεσμα είναι κρυστάλλινο. Δεν μου αρέσει πάντα αυτο, ειδικά στη ροκ, αλλα σε μια μπάντα που μιξάρει beats ραπαρίσματα, scratching και βαριά riffs, είναι ζωτικής σημασίας!!!!

8
Φιλε kiratzoharris, εννοείται οτι δεν τίθεται καν θέμε για το αν επιλέγουν συγκεκριμένα και με στρατηγικότατο τρόπο πότε θα βγάλουν και τι θα βγάλουν.
Εμένα η διαφωνία μου έγκειται στο ότι ανέκαθεν, οι μεγάλες, είτε το θες "ποιοτικές" είτε "εμπορικές" μπάντες, αυτό κάνουν. Για παράδειγμα, μια και βάλαμε στη συζήτηση τους Ζεππελιν, μετά τις πρώτες τους εμφανίσεις, και αφού παρατήρησε ο (Grant τον λεγανε αν δεν κανω λάθος) ο μανατζερ τους τελοσπαντον, οτι έχουνε φόντα να κάνουνε το απίστευτο μπαμ, αποφασισε το εξης: Οι Led Zeppelin, δεν θα βγαλουν ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ σίνγκλ, γιατί έτσι ο κόσμος θα αγοράζει τους κανονικούς δισκους, που έχουν και περισότερη ουσία, φέρνουν όμως και μεγαλύτερα έσοδα  ;) . Μοναδική εξαίρεση, νομίζω, ένα δισκάκι με το whole lotta love που έπεσε σαν δόλωμα στην Αμερική, και όταν τσίμπισαν οι Γιάνκηδες, κατεβηκαν οι Ζέππελιν για συναυλίες και έγινε της καραποπάρας! ;D

Εν πάσει περιπτώσει, για να μη νομίζετε οτι βρίζω και εξαγριώνομαι άδικα, δεστε το ποστ κατω από το προηγούμενο μου.

ΟΙ LINKIN PARK ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ(RAP,HIP,HOP,RNB,NU METAL,RAP METAL KΛΠ)ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΠΑΙΓΜΕΝΕΣ ΑΠΟ SAMPLER,ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕΤΑΛΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΡΟΚΑΔΕΣ ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΝΚ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Ρε φερτη, όταν ξεπεράσεις το σύνδρομο μεγαλείου, επειδή ανακάλυψες τους "μεγάλους κλασσικούς" και έγινες γνώστης, παρε παιδί μου να ακούσεις με την εξής σειρα:
metallica->pantera->anthrax->sepultura->korn->LimpBizkit->Linkin Park->the Roots-> N.E.R.D.->Eminem.

Μα, για μισο λεπτο, τι γίνεται εδω? Ναι αγόρι μου, μεταλ μπήκες, ραπ βγήκες. αντε τωρα σπιτάκι σου!  8)  8)  8)

Και επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνεις αυτό, τοτε: RAGE AGAINST THE MACHINE, SEPULTURA, KORN, και όταν δεν μπορείς να συγκρατήσεις το κεφάλι σου, (νατο νατο κουνιέται μονο του... KILLING IN THE NAME OF!!!!!!!!!!!) και καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε, σβήσε το Caps Lock απ το πληκτρολογιο και έλα να μιλήσουμε.  ;)

9
λοιποοοοον .... εχω καιρο να ποσταρω σε μουσική συζήτηση στο φόρουμ, και οι λόγοι φαίνονται οοοοολοι πιο πάνω!  >:(

Δεν μπορώ να καταλάβω τι σκατα γίνεται εδωμέσα και η συζήτηση δε μπορεί να γίνει με τον εξής τρόπο:
εμενα οι ταδε μου αρέσουν, παρα πολύ και είναι από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα, εσας?
εμενα ναι, αλλα δεν τρελαινομαι
καλα εγώ δεν τους αντέχω, δεν γουστάρω ρε παιδι μου...

Τοσο δύσκολο είναι????????

Συνέλθετε ρε! Αν είναι δυνατό σε μουσικό φόρουμ, να ακούς σχόλια για το hip hop ασπούμε, σαν να είναι το πιο ηλίθιο πράγμα στον κόσμο. οκ, ΑΚΟΥΣΤΕ ROOTS, και παρτε τα λόγια σας πίσω. Το ίδιο και για το nu-metal. Ενα είδος μουσικής που γεννήθηκε και πέρασε μεγάλη άνθηση, γιατί ο κοσμος ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΕ, δεν χωράει σε ΚΑ-ΝΕ-ΝΑ υποτιμητικό σχόλιο. Δεν σας αρεσει? ΠΕΙΤΕ ΤΟ απλα και καθαρα. "δεν μου αρεσει γιατι 1,2,3." Τι σας νοιάζει ρε, και προσπαθείτε να μειώσετε ο ένας τον άλλο σαν να πλακώνεστε στην αυλή του δημοτικού? Εγώ το δηλώνω και προκαλώ οποιοδήποτε να με βρίσει, μου αρέσουν οι Backstreet Boys, οι Maroon5, η Christina Aguilera, ο Kayne West, o Eminem, oi Bullet For My Valentine, oi Avenged Sevenfold, oi Inflames, και η Πεγκυ Ζήνα. Ποιος είναι ο πρώτος που θα προλάβει να με πει γκέι?  ::)

Αν δεν έχετε πραγματικά επιχειρήματα για να στηρίξετε τα λόγια σας, μην κανετε τον κόπο να γραφετε καν. Και όχι, το οτι έχουν βγάλει μόνο 3 δίσκους δεν είναι επιχείρημα. Αμα ήταν, τότε οι Led Zeppelin δεν θα δεωρούνταν θεοι από το ΙΙ, όταν σαν μπάντα ήταν 23 χροόνια μαζί μονο. (οχι δεν τους συγκρίνω με τους Linkin Park, απλά σχολιάζω ένα επιχείρημα).

Δεν συμφωνώ ούτε με τη στάση "ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΙ", αμα δεν μιλάει σε πρώτο ενικό πρόσωπο. "ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΜΟΥ" και δικαίωμά σου φίλε μου. και γω πιστεύω στην ανώτατη δύναμη του σύμπαντος που ονομάζεται Monty Pythons.  8)

Σας παρακαλώ πολύ, μην κρίνετε τα συγκροτήματα από την εμπορικότητα, την διαφήμηση και το Image, γιατι απλα, αν κάνετε μια αναδρομή στο παρελθόν, θα δείτε ΟΛΑ σας τα είδωλα, από τους Beattles, μεχρι και τους Metallica, Slayer, και βάλε, και θα καταλάβετε ότι όλα είναι μέρος του παιχνιδιού. ΟΛΑ. Και αν οι Black Sabbath, δεν αποφάσιζαν να τραγουδούν για τέρατα και εφιάλτες επειδή ΠΟΥΛΑΝΕ, δεν θα είχατε καν λόγο να πλακώνεστε τωρα  ;)

10
Jazzaρουμε δηλαδη λιγο πολυ οι φορουμιτες ε?  8) λοιπόν βούτηξα και γω στα βαθια εσχάτως, άρχισα μαθήματα, και πραγματικα κόλλησα, αν και παιζοντας όλη μερα τζαζ κατέληξα να ακούω περισσότερο άλλη μουσική για να ξελαμπικάρω....

καλα, εννοείται, οτι το να λέω ότι παίζω jazz, είναι σαν να λέω ότι ξέρω να χορεύω ζειμπέκικο επειδή μπορώ να βαραω παλαμακια!  ;D  ;D  ;D

Συμφωνώ με όσους λένε ότι κουράζει, εμενα με κουράζει πολύ κάποιες φορες, αλλα παίκτες όπως ο Wes Montgomery, o Joe Pass, o Burrell μου έχουν αλλάξει τον τρόπο που σκέφτομαι και κατανοώ την κι8άρα γενικως....

Σιγουρα, πολλές φορές κάποιος που ακούει jazz, ή προσπαθεί να την μάθει χάνεται στις κλιμακες, την ταχύτητα, την τεχνική, και συνεπώς στο τέλος βαριέται...
Η αλήθεια όμως είναι, ότι η θεωρία της τζαζ δεν είναι αυτό που έχει σημασια. Το πνέυμα της Jazz, βρίσκεται στην απόλυτη ελευθερία της έκφρασης μέσα από την τεχνική. Γι αυτό και οι πραγματικά ωραίοι αυτοσχεδιασμοί, που δεν βαριέται κανείς, δεν είναι τα αστραπιαία ανεβοκατεβάσματα σε αρπισμούς και τα περάσματα απο 420 modes, οι απανοτές αλλαγές στην τονικότητα κλπ κλπ....

α. και τωρα που το προσεξα, ρε παιδια, ας μην ξαναμπούμε στις διαδικασίες του που ξεκινά και πού τελιώνει το ένα,τί ειναι jazz και τι οχι... Γιατί αν εξαιρέσεις το γενικό πλαίσιο του τί είναι Jazz, τότε τα όρια της με τα Blues, τη Funk και τη Soul για παραδειγμα  είναι ανύπαρκτα... εδω ακόμα και οι Dillinger Escape Plan χρησιμοποιούν παρα πολλα στοιχεία της jazz.  ;D

11
Παιδια, και ομως, μετα απο πολυ μεγαλη έρευνα, στο youtube, wikipedia, και οπου αλλου βρήκα, ο Andy McKee, ΔΕΝ ειναι και τοσο πρωτοτυπος. καλα καταπληκτικος είναι, δεστε το Rylynn:
αλλα, το καλυτερο που έχετε να κανετε ειναι να συνεχισετε απο τα "similar clips" που βγαζει δίπλα από το βιντεο το youtube, και να ψάξετε και άλλους.

Κιθαριστες οπως τον Don Ross, για παραδειγμα. Χρησιμοποιούν μια πολύ σοφιστικέ fingerstyle τεχνική, με λειτουργώντας τα δαχτυλα σαν πένα, απο το φλαμέγκο), αλλα  και προσθέτοντας, στοιχεία όπως slapping, αρμονικες, και χιλια δυο άλλα απίστευτα...

Αν βαριέστε την "οργανική" μουσική, δείτε το εξής φιλμάκι του John Mayer:
, και επειδή είναι πααααρα πολύ ζόρικος ο ρυθμός του, παρτε και το
, την εξήγηση για το πως το κανει... ;)

12
Τα καλύτερα... / Απ: Schecter Dealer
« στις: 01/02/07, 21:50 »
Thnx Mate!!!! Θα το κοιταξω αμεσως...

13
Τα καλύτερα... / Απ: Schecter Dealer
« στις: 01/02/07, 20:02 »
 :'(   :'(   :'(   :'(

Πήγα και γω ο ερμος στο γαλατσι... και τις είδα... και έπαθα... Βασικά ήταν μονο 2 εκει, και οι 2 με φλοϋντ, και ήταν απίστευτες... σεταρισμενες για 10αρες χορδες, με τρελό ήχο και ογκο. Σε σύγκριση με μια Gibson LP-Vixen που είχε εκεί ήταν σαν να συγκρινεις ελεφαντα με καγκουρο... καμια απολύτως σχέση... και εννοείται οτι η Gibson είχε και 2 χιλιάρικα!!!!

Αλλα αυτή τη στιγμή επειδή υπάρχει πρόβλημα με τα τελωνεία, οι καινούριες αναμένονται σε απροσδιόριστο χρονικό διαστημα, μαμω την τύχη μου μαμω... :'( Με 800 ευρά, πραγματικά παιδιά καλύτερη κιθάρα δεν παίρνεις! Μονο οι PRS -se είναι κοντά σε ποιότητα, αλλα και πάλι, η Blackjack C-1, στα 800, ερχεται με δυο Seymour Duncans, (και όχι Duncan Designed που φοράνε στην καλύτερη περίπτωση οι υπόλοιπες), Grover Tuners, και Coil Tap... Aμα είχε μια εκεί θα την έπερνα χωρις να το σκεφτω... Αλλα αμα είναι να την πάρω, ας την πάρω με through-body χορδές, που εχτός ότι είναι κούκλα,  8) δεν ξεκουρδίζεται με τίποτε....

Μετά που είδα τις Schecter με τα μάτια μου, ένα έχω να πω. Κατω η δικτατορία των Gibson-Fender  ;D  ;D  ;D!!!! Μας έχουν πιάσει όλοι στο δούλεμα με την "καλύτερη ποιότητα κατασκευής" των αμερικανιών. Δεν μας παρατάνε λέω γω, που επειδή γράφουνε ένα Made In Usa, μας πλασάρουν τις κιθάρες με τιμές αυτοκινήτων... ;)  Χίλιες φορές να ξοδέψω 2000 για ενισχυτή και μαγνήτες σε μια Κορεάτικη Schecter, παρανα τα σκάσω για μια low-end Gibson που πάνω της αξίζει μόνο το logo...

Αμα έχεται ιδεα για κανένα ηλεκτρονικό κατάστημα που να έχει, πεστε με ρε παιδια, δεν κρατιεμαι!!!!!   :o

14
ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ δικε μου!!!! Αυτο είναι! Manowar!!!!! για κάποιο λόγο τους λατρέυω απίστευτα!!!! (αν και ελάχιστη ώρα μπορώ να ακούσω, τους βαριέμαι μετα  8) ) Είναι τόσο καμένοι, που τους λατρεύω!

πωπω, παω παω να ξεκινήσω να γυαλίζω το τσεκούρι μου.... να πάρω και καινούρια καρφια για τις σιδερογροθιες, να πάω και την ασπίδα για σερβις, προλαβαινω δεν προλαβαίνω!!!  ;D  ;D  ;D

15
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η λύση θα επιτευχθεί. Και αυτή η λύση, είναι η ίδια που κυριαρχεί σε όλες τις δομές και λειτουργίες του διαδυκτίου. Τα λεφτά δεν πιάνουν τόπο εδωμέσα, δεν επιβιώνει ο ισχυρός, αλλά ο ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ! Τα καλύτερα sites, είναι αυτά που είναι δωρεάν, πιο προσιτά, και όχι τα μεγάλα ονόματα. Που είναι οι μεγαλοκαρχαρίες της βιομηχανίας του κινηματογράφου, της τηλεόρασης, των ΜΜΕ? Τους έχουν φάει σελίδες όπως το wikipedia, imdb, allmusicguide, gamespot. Και οι εταιρίες μουσικής θα υποταχθούν. Με τις πωλήσεις άθλιων boybands και popstars να βυθίζονται, και την έκρηξη ονομάτων όπως οι TOOL, Arctic Monkeys, Muse, αλλά και την αναζωογόνηση των κλασσικών, (από τον Mozart μέρχρι την Ella Fitzgerald και τον Miles Davis), ένα πράγμα φαίνεται:
Τωρα πια, ο κόσμος ΞΕΡΕΙ!!! Και κανείς μα κανείς δεν το σταματά αυτό. Το όνομα και το promotion του καλιτέχνη δεν πιάνει τόπο, γιατί στον κόσμο του internet, οι U2 και οι Poets of the Fall, είναι το ίδιο κοντά. μοναχά ένα κλίκ. Μάθαμε πια να κρίνουμε. Και τους υπολογιστές να μας πάρουν, τα κόλπα τους πλέον δεν θα ξαναπιάσουν ποτέ. Δεν πα να ξεσκιστούν στη διαφήμηση;

ακόμα και η αδερφή μου. ΜΙκρούλα, τρελαμένη με την Avril Lavigne. Με έπρηξε καλα καλα, οπότε, της κάνω, ναι, άκου και αυτό. Μετά από ένα playlist Anouk, Cranberries, Janis Joplin, Bjork και λοιπά ονόματα, η αντίληψη της έχει μετατοπιστεί. Ποιόν θα συγκλόνιζε η Avril, όταν έχει ακούσει Kate Bush και Tori Amos?  ;)

Ας κάνουν ότι θέλουν. Knowledge is power.

16
α, παραλειψη δική μου King Lui, και απολογούμαι που δεν το διευκρίνισα. Εννοείται ότι δεν είναι όλα τα κομμάτια που ανεφερα από το Californication, ούτε και με αυτά τα παραδείγματα προσπαθώ να πείσω ότι το συγκρότημα είναι φανκ.
Απλά τα ανέφερα ως παραδείγματα του πόσο διαφορετικά μεταξύ τους, αλλα και πάλι χαρακτηριστικά πράγματα, έχουν γράψει οι Peppers, και κατ επέκταση, πόσο απέχουν από το "μοντέλο Πυξ Λαξ".

Εννοείται πως δεν είναι θεοί! Το Californication (το κομμάτι) έχει ένα από τα πιο άκυρα σολάκια που έχω ακούσει, όπως και πολλά τραγούδια. Ούτε και ο Fruschiante είναι θεός βέβαια.

(Εδώ που τα λέμε, και ο ΘΕΟΣ Jimmy Hendrix ξέφευγε ενίοτε... Έχω ενα καταπληκτικό κομμάτι του που εν μέσω riffs και Χριστοπαναγιών, κράζει με λυρισμό "F@%$# her in the aaaaaaaaaaaaarse!!!!  :-X  ;D  ;D  ;D )

17
καταρχήν, η ιστορία τους, σαν ντουέτο, είναι η απίστευτα ρομαντική εκδοχή του πιο ονειρεμένου τρόπου που θα ήθελα να ζήσω.

Κατα τα άλλα, είναι ένα απίστευτο δίδυμο, (γυρέψτε τα βιντεάκια της Γκαμπριέλλα για το Total Guitar, όπου διδάσκει τεχνική Flamenco, θα κλάψετε) που εκτός από την κλασσική κιθάρα και την φλαμένγκο κιθάρα, έχουν δουλέψει, και αγαπούν, τη Μεταλ. Βιρτουόζους κιθαρίστες με thrash και speed ανησυχίες.... Τι να ζητήσει πλέον κανεις?

απλα απολαυστικοί. Μου θύμισαν γιατι η ορχηστρική μουσική, μπορεί κάποτε να είναι τόσο σπουδαία...

18
Άκου ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τα album ΜΕΧΡΙ το Blood Sugar ειδικά τα Mother's Milk και Freaky Styley και μετά σύγκρινέ τα με αυτά που αναφέρεις (ειδικά ας πούμε με την ΦαΣολΛάδα το Californication το ομώνυμο κομμάτι). Εαν δεν ανακαλέσεις, τότε λυπάμαι, αλλα δεν μπορώ καν να προσπαθήσω να σε πείσω...

 King Lui, τοτε να το θεσω με συγκεκριμένο τρόπο: Around the world, Give it away, They're hot, Scar tissue, Can't Stop, Fortune Faded, Hump de Bumb, Cabron
Με αυτά τα λίγα παραδείγματα, νομίζω ότι η ποσοστιαία έκφραση της μουσικής του συγκροτήματος είναι το λιγότερο άδικη. Δεν το λέω επειδή μ'αρεσουνε, το λέω γιατι απ την αρχή ως το τέλος, οι τύποι κάνουν κάτι δικό τους, κάτι που αφήνει σημάδι στην παγκόσμια μουσική, με ισχυρά στοιχεία, funk, R'n'B, Rap (στα vocals κυρίως), Rock n Roll, Blues. Η σύγκρισή τους με τους Πυξ Λαξ, είναι κατ' εμενα άκυρη. Η άχαρη φα-σολ-λα δα, το ντραν ντρουν της ακουστικής, η ψευδο-ψαγμενη στιχουργική, και η υπνωτικά μουντή ενωρχήστρωση, τα πράγματα δηλαδή που μισεί ο καθένας στους Πυξ Λαξ, είναι ακριβώς αυτά που οι RHCP ΔΕΝ δείχνουν στη δουλειά τους

Τώρα άμα σου πώ πως θεωρώ τον Frusciante ένα από τους ποιο ειλικρινείς, χαρισματικούς, ευφυείς και ολοκληρωμένους κιθαρίστες των τελευταίων χρόνων, θα με κράξεις. Αλλα, δεν θα εμβαθύνω σε αυτό.

19
φιλε the Jester ξεχασες να πεις,εκτος αν δεν προσεξα,πως αυτη ειναι η αποψη σου!το τι θα πει ο καθενας ειναι δικο του θεμα,και σε καποια βαση αποδεκτο,αρκει να μην ξεπερνα καποια ορια(να βρισει η τεσπα να προκαλεσει το moderating πανω στο post του)...
αυτα...

Σαφως φιλε, δεν τιθεται καν θεμα, ΠΑΝΤΑ αναφερομαι μονο στη δική μου άποψη, το ιδιο και ολοι μας βεβαια, (η τουλάχιστον θα έπρεπε). Άλλωστε έχω ρίξει αρκετές φορές το φαρμάκι μου απαντώντας σε ποστ του τυπου "αυτο που σας λεω να κανετε" ή "μονο εγώ ξέρω τι ειναι αλήθεια"  ;D

Μην με παρεξηγείτε, εγώ απλά παραθέτω αυτά που με ενοχλούν και με απασχολούν, με την ελπίδα ότι αν είναι κοινή συνείδηση, ίσως τα αποφεύγουμε γενικότερα!!!  ;)

20
Παιδιά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, μα και για την κριτική σας στην άποψή μου.

Φίλε John, πίστεψε με, είμαι από τα αρχαιότερα μέλη της σελίδας, μπορώ να πώ, αν και με σποραδικές εμφανίσεις, βρίσκομαι εδώ πρίν να σκεφτεί ο βασίλης το σύστημα με τους Κιθαροσυντονιστες ασπούμε  ;D  ;D   ;D

Για να ξεκαθαρίσω κάτι που ίσως δεν φάνηκε στο θέμα, δεν λέω ότι δεν ξέρει κανεις να κάνει κριτική, και όλοι λέτε και ξαναλέτε για την ταχύτητα. Κάθε άλλο! Συνετά μέλη του φόρουμ, ακόμα και μικρά παιδιά με έχουν εκπλήξει με την ακεραιότητα και την ειλικρίνειά τους. Απλά θέτω αυτό το θέμα ως υπενθίμιση, στον καθένα που όπως λέει και ο Παρλατς, ΄μπορει να έχει άλλα standards, ή να μην έχει πχ τις γνώσεις για να κριτικάρει σωστά (που ούτε γω τις έχω βέβαια). Υπενθίμιση λοιπόν, ότι σε ένα τομέα του φόρουμ που αφιερώνεται στον αυτοσχεδιασμό, μα και στον συγγενή που εφιερώνεται στη σύνθεση, δεν πρεπει να αναλωνόμαστε σε σχόλια αυτού του τύπου, όταν η ταχύτητα είναι ενα τόσο μικρό μέρος αυτού που λέγεται τεχνική της κιθάρας.

Πιστεύω είναι σημαντικό, γιατί και εγω μικρότερος, και διαβάζοντας (και εντος του φορουμ) εκθειασμούς για τους 12κυλινδρους twin turbo κιθαρίστες, έχασα για καιρό την εκτίμηση μου για πολλά άλλα πράγματα

Υ.Γ. Έχετε υπ' όψην παίδες, ότι το παρόν θέμα, απευθύνεται μεν στους σχολιάζοντες, μα και στους σχολιαζόμενους. και εξηγούμαι: Οχι, ότι ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ, ένα παρα πολύ γρήγορο κομμάτι από 45635 sweep arpegios, ακολουθούμενο από 6000 νότες tapping, ΔΕΝ ειναι αυτοσχεδιασμος, και δεν χρειάζεται να κατατίθεται μονο και μονο για να αποκομισει επαινους!  ;)

21
Φιλε freemind, ηρεμα. Εγω είμαι Κύπριος, και έχω νιώσει κάποια πράγματα παάρα πολύ έντονα, και κατανοώ τον κάθε συμβολισμό. Πίστεψε με, μια σημαία του Ψευδοκράτους είναι βαμμένη στον Πενταδάχτυλο, και τη βλέπω κάθε μερα. από τότε που γεννήθηκα. Το ιδανικό, το ιδεώδες, το σύμβολο της ελληνικής σημαίας για μένα, σήμαινε για χρόνια ελευθερία, υπερηφάνεια, τιμή, αγώνα. Και ακόμα σημαίνει.

Ξερεις τι όμως? Όταν γνώρισα από πιο κοντά την Ελλάδα του μυαλού μου, ξερεις τι με απογοήτευσε? τι με εξόργισε? Οχι βέβαια ο αναρχικός που την καίει. Ολοι οι άλλοι! Ολοι όσοι τολμούν να την χρησιμοποιουν σαν εργαλείο, για τους σκοπούς τους. Η αστυνομία που "προστατεύει τους πολιτες του κράτους" απο τους συμπολίτες τους, ο πολιτικός που την χρησιμοποιεί για να ξεγελάσει, ο Χρυσαυγήτης που την κάνει θρησκεία του και γι αυτή σκοτώνει αθώους, ολοι αυτοί. Γι αυτό, πριν καταφύγεις σε σύμβολα όπως ο Σολωμού, σκέψου λίγο, ποιος φταίει, ο αναρχικός που την απορρίπτει γιατί δεν πιστεύει στην ισχύ της, ή ο κάθε (βριζω τωρα μην ακουτε) που την χρησιμοποια για δικαιολογια? Τι νομίζεις ότι έκανε αυτός ο άνθρωπος στον ιστο? σε ποιά σημαία πίστευε αυτός? σε αυτή που γεμάτη αίματα πήρε 3 μέρες πρίν από το σώμα του νεκρού ξαδέλφου του, ή στην κολλαριστή που του τύλιξαν το φέρετρο οι ίδιοι υποκριτές αστυνόμοι και πολιτικοί που όταν αυτός πέθαινε από σφαίρα, διέτασσαν απραξία και υποκρίνονταν εκ των υστέρων τους πενθούντες? Είμασταν και μεις κοντα και βλέπαμε φιλε...

δεν είναι όλες οι σημαίες οι ίδιες. Και αμα το σκεφτείς ήρεμα, θα δείς ότι αυτός που καίει μια σημαία, δείχνει συμβολικά το μίσος του για όσα πράγματα και συ μισείς....

22
Το όλο θέμα νομίζω έχει χάσει λίγο την πορεία του... αλλά, στην περί σημαίας συζήτηση, θέλω να πώ το εξής:
Δεν θα ασχοληθή με το συγκεκριμένο ατομο που μπορεί να το κάνει για πλάκα, αλλά με την ίδια την πράξη, ως συμβολισμό.

Αυτός που καίει τη σημαία, δεν εκφράζει μίσος για την χώρα του. Και θα το τονίσω παρα πολύ αυτό: Η χώρα ΜΟΥ ( και κάθε ανθρώπου) δεν είναι αυτός που μιλάει τη γλώσσα μου, αυτός που γεννήθηκε στο ίδιο χωριο. ο Αδελφός μου και συνάνθρωπος μου, το σπίτι μου, η φύση γυρω μου, ΑΥΤΟ ειναι η Ελλάδα. Αυτό είναι η χώρα μας, το περιβάλλον μας, το ιδανικό για το οποίο θα πεθάνουμε αν χρειαστεί. Ο αναρχικός, θεωρεί ότι η "χωρα" σαν ορισμός, δεν έχει άλλο λόγο να υπάρχει από την γεωγραφική της λειτουργία.

Ο αναρχικός που καίει τη σημαία το κάνει με ένα άλλο σκοπο, πιο απλό, πιο κατανοητό. Η σημαία, είναι το πρώτο πράγμα που θα αρπάξει κάποιος και θα το τυλιχτεί, όταν αναζητεί μια ειδοποιό διαφορα, κάτι που τον κάνει υπερήφανο, σπουδαιότερο. Σας φωνάζει, μην αφήνετε το κάθε ρεμάλι να χρησιμοποιεί τη σημαία σας για να διαχωρίζει. Να ταμπελώνει. Το μίσος, στρέφεται ενάντια στην κάθε ενέργεια που βάζει τη σημαία μπροστα. Κάθε κίνηση, στην οποία η εθνικότητα και η καταγωγή παίζουν ρόλο. Σε τελική ανάλυση, η σημαία σας, δεν ορίζει το ποιοι είστε. Είτε το θέλετε είτε όχι, δεν σας κάνει καλύτερους, ούτε καν διαφορετικούς.

Αν θέλετε να ψάξετε και να βρείτε αυτό που εκτελεί την ύβρη, γυρίστε το βλέμα σας αλλού. Σε αυτόυς που σκοτώνουν με τη σημαία στο χέρι, που επιτίθονται σε όποιον δεν αντιλαμβάνεται το "μεγαλειο του εθνους", σε αυτούς που χτυπάνε άμαχους με τη σημαία ραμμένη στο μανίκι, σε αυτούς που τολμούν να στέκονται κάτω από την αλληνική σημαία, το σύμβολο που συνοψίζει αυτό που ο καθένας αγαπά από την Ελλαδα, και να ψεύδονται, να δημαγωγούν, να αποκρύπτουν και να εξαπατούν τον καθένα μας. Την χυδαιότητα όλων αυτών, καταδικάζει αυτή η ενέργεια.


Και μιλάω με το χέρι την καρδιά, έχοντας υπηρετήσει 2 χρόνια στην Πράσινη Γραμμή, με αληθινή πίστη σε ότι αυτό το πανί συμβολίζει. Αν ο αναρχικός που έβαλε φωτιά στη σημαία, το έκανε γιατί ένιωσε την αγανάκτηση που νιώθω εγώ, την προδοσία και τη διαστρεβλωση από όλους αυτούς που την οικειοποιούνται ως πρώτοι δικαιούχοι, τοτε μπράβο του. Γιατι δυστυχώς έχει δικιο....

23
Θέλω να καταθέσω ένα σχόλιο, που διατηρώ εντός εδώ και καιρό, αλλα στη συγκεκριμένη κατηγορία νομίζω αρμόζει!

 Αναφέρομαι στα διάφορα σχόλια που γίνονται σχεδόν σε όλα τα ποστ, περι τρομερής τεχνικής,και κυριως ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ!!!! Το πιο σύνηθες δηλαδή σχόλιο σε οποιοδήποτε θέμα, βιντεοκλιπ, σελίδα στο Myspace, κ.ο.κ.

Σας εκλιπαρώ, αν θέλετε να απορρίψετε κάποιο, ή να τον κάνετε θεό, να αφιερώνετε πολύ περισσότερο κόπο, αντί να παρακολουθείτε απλά ένα βιντεάκι, πριν το κάνετε. Και αυτό γιατί έχω κουραστεί να ακούω για τους παπάδες που παίζει ή δεν πάιζει ο καθένας, κυρίως αμα αναφέρεστε μόνο στην ταχύτητα ενός μουσικού. Είναι υποτιμητικό και για τον ίδιο (ή θα έπρεπε  ;) )

Δεν θέλω να ακούγομαι κακός, αλλα ως αιώνιος σπουδάζων σε ωδεία, και έχοντας γνωρίσει δεκάδες δάσκαλους κιθάρας, δεν πρόκειται να εντυπωσιαστώ με την ταχύτητα κανενός, γιατί έχω δει ανθρώπους που διδάσκουν σε ωδείο, που είναι καθηγητές σε λύκειο, να παίζουν dream theater για προθέρμανση, Και όχι δεν υπερβάλλω. Εμενα ο Φλουρός μου αρέσει πχ, γιατί έχω ακούσει Fragile Vastness, και ενθουσιάστικα. Όχι για το τάδε cover του Vai.

Σε μουσικούς ποιότητας, ή σε μουσικούς που απλά ζητούν την κριτική και τη γνώμη μας για το παίξιμό τους, δεν υπάρχει λόγος να αναλωνόμαστε σε σχόλια του στυλ "πωπω ποσο γργορα παιζεις μεγάλε!!!" ναι ρε παιδια, το ξέρει, αυτός ρυθμίζει το μετρονόμο του αμα μελεταει να πουμε...

Εν κατακλείδει, ανοίγω αυτό το θέμα, γιατί θεωρώ το ποιό σημαντικό σε ένα τόπο όπου κατατίθονται οι επίπονες προσπάθειες του καθενός να κατακτήσει την τεχνική του οργάνου και να διαμορφώσει τον κιθαριστικό του εαυτό, είναι πολύ σημαντικό, να έχουμε μια ιδέα για το τί σημαίνει κριτική της κιθάρας, και τι όχι. Μονο αν θέλουμε να γίνει αυτός ένας χώρος αλληλοβοήθειας και υποστήριξης όμως... Αλλιώς, ας αρκεστούμε σε επιφωνήματα και διακυρήξεις δέους που δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα

24
Καλησπέρα!
1ον: Διαφονώ με τη δήλωση ο Μαλμστην δημιούργησε σχολή. Το είδος της μουσικής στο οποίο διέπρεψε ο Μαλμστιν, το μέταλ αυτής της εποχής, δεν έχει συνεχιστές, δεν έχει προοδο, αλλα διεκόπη. σίγασε. Πριν με βρίσετε, ψάξτε να πείτε 2 ονόματα της "σχολής του Μαλμστην", συνεχιστές της τεχνικής του. Περαν της απίστευτης ταχύτητας και της κλασσικίζουσας συνθεσης του, δεν εχει προσφερει τίποτα. Και ολοι 3έρουμε οτι δεν ειναι καν ο ταχύτερος. Με αυτή τη λογική, ο flea, που είναι ο πρώτος σύγχρονος μπασίστας που έρχεται στο νου κάθε πιτσιρικά, και που τις γραμμες του μαθαίνουν με μανία τόσοι και τόσοι ερασιτέχνες, είναι πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα "σχολής"

2ον: καποιος ανέφερε κάτι για 20% και 80% κλπ κλπ... Θα αρκεστώ στο να πω: Φιλε, ακου ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ το Stadium Arcadium, και Californication. Εαν δεν ανακαλέσεις, τότε λυπάμαι, αλλα δεν μπορώ καν να προσπαθήσω να σε πείσω...

Και τέλος, νομίζω ότι δεν υφίσταται η απορία "μηπως εχει μείνει στάσιμος" για τον εξής λόγο: Συζητάμε για ένα φτασμένο μουσικο, με πολύ ψηλό θεωρητικό και τεχνικό υπόβαθρο. Για ένα μουσικό πολυπράγμονα, με μεγάλη σε διάρκεια παρουσία στο χώρο. Τι θελω να πω? Θεός δεν είναι, αλλα έχει ενα αποκρυσταλλωμένο στυλ, αυτό το οποίο τον εκφράζει, αυτό με το οποίο λειτουργει, και που είναι το καταλληλότερο για το στυλ της μουσικής που παίζει. Εαν το καλοσκεφτούμε, ενας μουσικος, που έχει χαρακτηριστικό ήχο, έχει απήχηση, και είναι αυχαριστημένος με το στυλ του και την τεχνική του, γιατί να "εχει ποικιλια"? Παραδείγματα πάμπολλα! Ο Gallagher, o S.R.Vaughn, o Brian May, δεν θα συνεχίσω. Είναι ομως όλοι τους μεγαθήρια (δεν συγκρίνω καν τον Flea) που μεγαλούργησαν, πάντα μένοντας όμως πιστοί στον ήχο τους και το "γούστο τους".

25
εχετε δίκιο ρε παιδες, με οτι λέτε για τα καταστήματα στην Ελλάδα...

Εμενα ο Καγμάκης που θέλω να πάρω μια Highway1 Strat, μου την αφήνει 860, δηλαδή 100 εωρς περίπου ακριβότερα από το Θωμά....

Τι να κάνω και γω ο δύστυχος όμως, που δεν έχω τα μετρητά και θέλω να την πάρω με δόσεις? Θα φάω αναγκαστικά το αγγούρι του Καγμάκη, γιατί o Θωμας δεν κάνει δόση....

Εκτός αμα ξερετε κανένα μουσικο κατάστημα στο νετ που να κάνει δόσεις, οπότε την πέρνω σήμερα το απόγευμα κιόλας!!!!
 :-\

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 9