Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - vegos

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 40
1
Δεν είναι τόσο δραματικά τα πράγματα με το floyd rose.
Κι εγώ πήρα μια ibanez με edgeκατι, δεν είχα σχέση ούτε με κιθάρα, ούτε με σεταπ, μια χαρά τα έφτιαξα όλα.

Ναι, είναι πιο χρονοβόρα η διαδικασία να αλλάξεις χορδές, και το intonation ακόμα πιο μεγάλη διαδικασία, αλλά εντάξει, είναι και στον άνθρωπο.
Εμένα μου αρέσει και το τεχνικό κομμάτι, να την "πειράζω", να την "ρυθμίζω".

Παρόλα αυτά, σίγουρα για πρώτη κιθάρα, το floyd είναι λίγο πιο δύσκολο, και μια παράμετρος που δυσκολεύει τα πράγματα και πρακτικά (τουλάχιστον ως αρχάριος) άχρηστη.

Η αλήθεια είναι -όπως πάντα- κάπου στη μέση...

Εν κατακλείδι, εμένα η γνώμη είναι μια κιθάρα που να σου αρέσει εμφανισιακά, ώστε να χαίρεσαι να παίζεις. Να σε τραβάει...

Και ειδικά ως αρχάριος, ένα καλό setup, ώστε να ξέρεις ότι το όργανο που έχεις είναι ΟΚ. Ότι δεν ακούγεται λάθος γιατί φταίει το όργανο αλλά ο παίκτης.

2
Εγώ είμαι της γνώμης να πας την κιθάρα σε μάστορα για σεταπ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.

Στην πρώτη κιθάρα που είχα πάρει (~=125€) και στην οποία ουσιαστικά έμαθα, μετά από λίγο καιρό άρχισα να βλέπω τις αδυναμίες της.
Αν και γενικά "πιάνουν" τα χέρια μου, δεν ήμουν σίγουρος για το τι πρέπει να κάνω ώστε να έχει καλύτερο playability.
Αγόρασα 2η, πιο της προκοπής (~450€). Τότε όμως λέω δεν σκαλίζω την πρώτη, έτσι κι αλλιώς έχω κιθάρα, ότι και να πάθει δε με νοιάζει. Και θα μάθω στην τελική να το κάνω μόνος μου (μάλιστα είχα και έναν γνωστό, γνωστό επαγγελματία σεταπολόγο κιθαρών).

Τελικά απλά ήθελε σεταπ. Της προκοπής βέβαια.

Της έκανα τα απαραίτητα, βοήθησε κι ένας φίλος που μου είπε ότι ήθελε ένα σιμ στο μπράτσο (ώστε να σηκωθεί πιο ψηλά κλπ) και η κιθάρα μεταμορφώθηκε.

Ειλικρινά, όχι ότι δεν θα αγόραζα άλλη κιθάρα, αλλά σίγουρα θα καθυστερούσα αρκετά αν το είχα κάνει νωρίτερα, η κιθάρα άλλαξε και έγινε κάτι περισσότερο από αξιοπρεπής.

Οπότε, πρώτη κιθάρα και αρχάριος, για μένα είναι απαραίτητο ένα setup. Τώρα αν θα είναι μάστορας, κάποιος φίλος που (πραγματικά) ξέρει, μικρή σημασία έχει.

3
Δεν ξέρω αν εσύ είσαι εγκρατής, αλλά εδώ μέσα το 99,82% νομίζω ότι έχει αλλάξει 3029423490 κιθάρες έκαστος.

Οπότε, πάρε μία που να σου αρέσει, να χαίρεσαι να την κρατάς.

Έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή -που δε θα αργήσει, πίστεψε με- θα πάρεις και 2η  ;D ;D ;D

4
[offtopic]
Μεταξύ μας, δεν καθάρισες χεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχε
Join the club!
[/offtopic]

BTW αυτές οι Ibanez πολύ τίμιες!

5
Βιβλίο Εντυπώσεων / Απ: Δοκιμή
« στις: 14/09/18, 17:39 »
Firefox.Enter.
Enter Enter.

Enter Enter Enter.


Enter Enter Enter Enter.



EOF

6
Βιβλίο Εντυπώσεων / Απ: Δοκιμή
« στις: 14/09/18, 17:23 »
Με firefox χάνει CR/LF, με chrome τα πολλαπλασιάζει... Φοβάμαι να δοκιμάσω με IE/Edge, μπορεί να καταστραφεί ο κόσμος...  ;D ;D ;D

7
Βιβλίο Εντυπώσεων / Απ: Δοκιμή
« στις: 14/09/18, 17:22 »
Για να δοκιμάσω και με άλλον browser, μήπως φταίει ο μοζίλας... Enter.
Ένα δύο τρία. Enter. Enter.


Τέσσερα, Πέντε, Έξι. Enter.
Επτά, Οκτώ, Εννιά. Enter. Enter. Enter.




End-of-message. Enter.
EOF

8
Βιβλίο Εντυπώσεων / Δοκιμή
« στις: 14/09/18, 17:17 »
Αυτό το μήνυμα έχει εδώ ένα (1) enter.Εδώ από κάτω έχει δύο (2) enter.
Εδώ πιο κάτω έχει τρία (3) enter.

Κι εδώ πιο κάτω έχει πάλι ένα (1) enter.Μπλα μπλα μπλα μπλα.

9
χμμμ αλλα ο πυκνωτής δεν επιτρέπει DC ρεύμα οπότε έχει άπειρη αντίσταση... αρα τα 250 στην φόρμουλα γίνεται άπειρο.
Για το volume λέω, το tone δεν το έπιασα καθόλου στην εξίσωση. Φαντάζομαι κι αυτό θα επηρεάζει, αλλά όχι τόσο...
Όσο υπάρχει το ποτενσιόμετρο, πάντα θα έχεις την συνολική του αντίσταση παράλληλα με το μαγνήτη, αφού το 1 πάει στην έξοδο και το 3 στην γη.
Και όπως λες πάντως θα καταλάβει κάποιος αν είναι μονός ή διπλός. Απλά τα kΩ που θα πάρεις δεν θα είναι τα πραγματικά. Θα είναι στο περίπου...

10
@Βραζίλης  έχει ένα θέμα τελευταία με τα CR/LF το forum.
Δεν καταλαβαίνει σωστά τις αλλαγές γραμμών.

11
Ναι σωστά, το 2 & 3 θα είναι σαν να μην υπάρχει, αλλά το 1 & 2 (η γη) θα έχει + τα kΩ του ποτενσιόμετρου αν δεν κάνω κάτι λάθος...
Οπότε η μέτρηση θα είναι αντίσταση μαγνήτη παράλληλα με αντίσταση ποτενσιόμετρου.
Συνολική αντίσταση = (αντίσταση μαγνήτη * αντίσταση ποτενσιόμετρου)/(αντίσταση μαγνήτη + αντίσταση ποτενσιόμετρου)

Πολύ χοντρικά, με 12kΩ μαγνήτη και 250kΩ ποτενσιόμετρο θα πάρεις (12*250)/(12+250) = 3000/262 = 11.45kΩ.
Επίσης είναι λίγο περίεργη η συμπεριφορά, καθώς μέχρι τη μέση ανεβαίνει και μετά ξανακατεβαίνει η αντίσταση που μετράς μετά το pot.
Πρακτικά, έχει δίκιο, αν δεν βγάλεις τίποτα και τα μετρήσεις όπως λες θα καταλάβεις αμέσως αν είναι μονός ή διπλός γιατί θα έχεις περίπου τα μισά.
Εγώ θα το ξεκόλλαγα γιατί θα ήθελα να επιβεβαιώσω ότι όλα είναι ΟΚ και δεν έχει και κάποιο πρόβλημα στα pot είτε του volume είτε του tone...
Edit:
Γι' αυτήν ακριβώς την συμπεριφορά παίζει ρόλο η τιμή του ποτενσιόμετρου, αν θα είναι 250kΩ ή 500kΩ ή και μεγαλύτερη/μικρότερη.

12
Ακούγεται, αλλά πιο χαμηλά. Στο ίδιο πλαίσιο "πατάνε" κι οι δύο μαγνήτες οπότε περνάει το τσακ.
Για να τσεκάρεις αν το split δουλεύει σωστά, ξεκόλλα την έξοδο από το switch που πάει στο ακριανό pin του volume, και μέτρα εκεί αντίσταση με τη γη, δοκιμάζοντας τις διάφορες θέσεις.

Ξεκόλλα το όμως, γιατί αλλιώς θα πάρεις μέτρηση με την αντίσταση των δύο pots και δεν θα είναι πραγματική.


Τσέκαρε επίσης (παθών, γι' αυτό το λέω) ότι ΔΕΝ βρίσκει σε κάνα shielding το pot/pushpull/switch/whatever.
Εγώ την πάτησα έτσι. Ενώ όλα έπαιζαν όπως πρέπει στον αέρα, μόλις τα έβαζα επάνω δεν δούλευε τίποτα. Τελικά κάπου ακούμπαγαν οι επαφές του pushpull και καπούτ όλα...

Τέλος για το tone, τσέκαρε αρχικά με πολύμετρο χωρίς πυκνωτή ότι δουλεύει σωστά το ίδιο το pot.
Αν αυτό είναι ΟΚ, πας στα επόμενα βήματα.

Ξεκίνα με τον default πυκνωτή που είχες πριν, να επιβεβαιώσεις ότι όλα δουλεύουν ΟΚ (δεν υπάρχει κάποιο άλλο λάθος κλπ).Γενικά τα ποτενσιόμετρα χαλάνε για πλάκα. Πυκνωτής σε κιθάρα δε νομίζω να χαλάσει ποτέ...
ΥΓ
Δες αυτό που λέει ο panixgr, 250kΩ είναι μάλλον καλύτερο για το tone.

Τέλος για tone βάζουμε συνήθως linear, για volume logarithmic. Δεν θυμάμαι ποια είναι τα Α ή Β, πάντα τα έμπλεκα  ;D ;D ;D

13
Αποσύνδεσε πυκνωτή και τη γη από το 1 πόδι του ποτενσιόμετρου του tone και μέτρα 1 & 2 και 2 & 3 με πολύμετρο την αντίσταση τους. Αλλάζει όσο αλλάζεις το ποτενσιόμετρο;


Αν είναι 250kΩ, θα πρέπει να παίρνεις στον ένα συνδυασμό (πχ 1 & 2) από 0-250 και στον άλλο (πχ 2 & 3) 250-0.
Στο 1 & 3 θα πρέπει να παίρνεις 250kΩ σταθερά.
Μπορεί να χάλασε το ποτ, η συνδεσμολογία όπως την βλέπω στο σχέδιο σωστή είναι.
Τσέκαρε επίσης ότι δεν υπάρχει βραχυκύκλωμα, έπεσε πχ λίγη κόλληση και κάποια από τα 2 pins του pot ακουμπάνε στη γη ή όταν μπει στο καπάκι βρίσκει κάνα pin στο shieldIng της κιθάρας κι έχεις την ίδια συμπεριφορά...

14
Η φωνή δικιά σου ή του bt;
Πίστεψε με, ΔΕΝ θες να ακούσεις τη φωνή μου...  ;D ;D ;D

15
Ναι. 3 κιθάρες είναι, μία το άρπισμα με ένα σκασμό delay/echo/chorus/κλπ, μία που παίζει στο ρεφραίν 2-3 ακόρντα και μία με distortion στο bridge.

16
Ακριβώς, θέλω μόνο split... προς το παρόν τουλάχιστον!
Ωραία.Εχεις σχεδιάγραμμα της τρέχουσας συνδεσμολογίας;
Το μόνο που πρέπει να προσθέσεις είναι ένα switch που θα στέλνει στη γη το ένα coil.


17
Το πλησιέστερο διάγραμμα είναι αυτό, που όμως έχει και phase στο 2ο push-pull. Αν έχω διαβάσει το διάγραμμα σωστά το phase είναι στο Vol (το πιο αριστερά) και το split (αυτό που με ενδιαφέρει) είναι στο tone, όμως δεν είμαι σίγουρος.


Σωστά. Στο αριστερό αν δεις έχει Χ, γυρνάει τα καλώδια ανάποδα, οπότε αλλάζει τη φάση, και στο δεξί, στέλνει το black & white στη γη, και το ακυρώνει...

Παράθεση
Επιπλέον τι τροποποιήσεις χρειάζονται στο διάγραμμα για να κάνει αυτό που θέλω; Μάλλον κάποια καλώδια αντί να πάνε στον διακόπτη του Vol πάνε στην πλάτη του pot, αλλά ποια; Καμιά ιδέα;

Δεν κατάλαβα το πρόβλημα... Θες μόνο split, χωρίς την αντιστροφή φάσης;

18
Είχα να πιάσω κιθάρα πολυυυυυυυυυυυυυυυ καιρό, και μιας και τώρα χαλάρωσα, είπα να παίξω λίγο...

https://vocaroo.com/i/s0a8qxH7Oq5i

Στην αρχή είναι λίγο ότι-να-ναι ο χρόνος μου, μετά τον ψιλοβρίσκω κάπως... Αλλά είπα δεν το ξαναπιάνω πάλι, μια φορά την κάθε κιθάρα κι ότι βγει... Θυμόμουν και τα ακόρντα (περίεργο, γιατί συνήθως τα ξεχνάω πριν πάω στο επόμενο ακόρντο  ;D ;D ;D )...

Το έγραψα με το Zoom G3, μ' ένα patch που είχα βρει στο guitarpatches και με backing track από το guitarbackingtrack.

Έχω χρησιμοποιήσει το παραπάνω patch, ένα acoustic guitar emulator του Zoom που είχε κι ένα distortion που είχα φτιάξει κάποια στιγμή...

Κιθάρα Squier Affinity Tele με toneriders, στην 4η θέση.

19
μπαρέ Βb πιάνεις άνετα;
Μπα (αλλά είμαι και κουλός  ;D )

20
Για την ιστορία, έχω μια RG370DXZ (43mm) και μία Squier Affinity Tele (41mm) και η διαφορά είναι τεράστια, ή τουλάχιστον έτσι τη νιώθω.

Εκεί που βλέπω τη διαφορά πάντως, είναι πχ αν πάω να πιάσω Α. Δε πολυ-χωράνε τα δάχτυλα στα 41mm...

21
Respect!Έχεις ρίξει τρελή δουλειά!

22
Μόνο σε ένα preset το κάνει;

23
Λοιπά / Απ: Whatever
« στις: 22/08/18, 12:00 »
Είναι φανερό οτι οι επιστήμονες (στο παραπάνω άρθρο) ούτε επαναπαύονται στο οτι ποτέ δεν θα υπάρξει καταστροφή, ούτε στο οτι βομβαρδίζοντας τον Κιμ ο κόσμος μας θα ζήσει όμορφα αρμονικά ειρηνικά και ιντερνετικά για πάντα. Και ούτε φυσικά στην μακροβιότητα των μέσων αποθήκευσης (η οποία και να υπήρχε απο μόνη της δεν λέει και τίποτε απολύτως).
O "επιστήμονας", όχι Οι.
Επίσης ένα άρθρο σε μια ενημερωτική ιστοσελίδα, όσο έγκριτη και να είναι, δεν σημαίνει ότι είναι σωστό. Δεν είναι επιστημονικό περιοδικό ώστε να έχει ένα υποτυπώδες υπόβαθρο (που κι εκεί έχουν "ανέβει" τα άπειρα...).


Προσωπικά πάντως, -εξακολουθώ να- διαφωνώ.

Ξαναλέω κάτι, γιατί μάλλον δεν έχει γίνει κατανοητό.
Τα ηλεκτρονικά αποθηκευτικά μέσα δεν ζουν για πάντα. Ούτε γενικά το hw.
Tα data όμως ζουν.

Ας το πιάσω πιο αναλυτικά και απλά:

Στην υπηρεσία μου έχω μερικά storages τα οποία είναι αρκετά μεγάλα.Δεν ξεκίνησα με αυτά. Έχω αλλάξει μερικές φορές στα τόσα χρόνια.Επίσης έχουν χτυπήσει άπειροι δίσκοι. Κι αυτοί έχουν αλλαχθεί.
Ξεκίνησα δηλαδή με ένα storage με 10 δίσκους ξέρω γω, κάποια στιγμή αλλάχθηκαν όλοι ενώ παρέμεινε το hardware, μετά αλλάχθηκε το hardware και οι δίσκοι και ξανά και ξανά και ξανά.
Τα δεδομένα όμως παρέμειναν ΑΝΕΠΑΦΑ και στην ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ έκδοση τους.
Είναι τρομερή αυτή η ψηφιακή ευκολία, να έχεις το πρωτότυπο για πάντα.


Στην πορεία θα ξανά αλλάξω storage, vendor, τύπο αποθηκευτικού μέσου. Και τα data θα είναι εκεί. Ίδια!
Το ίδιο συμβαίνει παντού. Και όπως θα ξέρεις, υπάρχουν και τα Dissaster Recovery Centers. Οπότε γίνεται eliminate η όποια καταστροφή μπορεί να συμβεί.

To λιγότερο που με απασχολεί είναι το μέσο. Είτε είναι δίσκος, είτε enclosure, είτε λειτουργικό που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες μου. Ότι και να είναι, τα δεδομένα θα συνεχίσουν να υπάρχουν...

Α και ακόμα έχω data σε αρχαίες μορφές. Αλλά εξακολουθούν να είναι αναγνώσιμα. Και σιγά σιγά μετατρέπονται σε πιο σύγχρονες. Υπάρχει συνέχεια δηλαδή.

24
Λοιπά / Απ: Whatever
« στις: 21/08/18, 17:00 »
Αυτό που διαβλέπω να είναι διαφορετικό από τον 20 αιώνα και μετά σε σύγκριση με το πιο μακρινό παρελθόν, είναι μια αυξημένη ευαισθησία και επιθυμία να εξασφαλιστεί η επιβίωση κάποιων δεδομένων (και όχι μόνο) για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Ίσως σε άνα βαθμό γιατί ξέρουμε πλέον πόσα πράγματα έχουν χαθεί για πάντα κατά τον ρού της Ιστορίας
Αργήσαμε (ως πλανήτης) να καταλάβουμε ότι εμείς είμαστε οι περαστικοί από εδώ και για απειροελάχιστο χρόνο.Και τα προβλήματα που συναντήσαμε, θέλουμε να μην τα έχουν οι επόμενοι...
Ο τελικός σκοπός είναι να υπάρχει συνέχεια. Να μην ξανα-ανακαλύψει τον τροχό από την αρχή ο επόμενος και να υπάρχει βελτίωση/ανάπτυξη στο είδος μας μιας και προς το παρόν, μόνο εμείς μπορούμε να το κάνουμε αυτό απ' όσους ζούμε εδώ πάνω...

25
Λοιπά / Απ: Whatever
« στις: 21/08/18, 16:43 »
Αρα μπορει η οδησσεια που ξερουμε σημερα να μην εχει καμια σχεση με την.οριτζιναλ οδησσεια λογο του "βαλε σαλτσα να χει σασπενς"


Είναι το μόνο σίγουρο. Κανείς δεν ξέρει κατά πόσο είναι το πραγματικό έργο, κι όχι με τις βελτιώσεις που έκανε ο κάθε ερμηνευτής και την μετέφερε στον επόμενο...


Βλέπεις, δεν είχαν κάνα USB stick τότε  ;D ;D ;D


Άσε που βαριόντουσαν να σκαλίζουν πέτρες, δεν ήξερε κι ο κόσμος να διαβάζει, οπότε χαμένος χρόνος ήτανε...
Ακόμα -ελλείψη αποδείξεων- δεν γνωρίζουμε ούτε καν αν ο Όμηρος ήταν πραγματικό πρόσωπο...

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 40