Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - elrich

Σελίδες: [1]
1
Οι Epitalkers ψάχνουν μπασίστα από Αθήνα: Είδος αγγλόφωνο rock, προτεραιότητα στη σύνθεση δικού μας υλικού (άρα και συμμετοχή του νέου μέλους στη διαμόρφωση των ιδεών μας), στόχος η ηχογράφηση του υλικού μας και οι ζωντανές εμφανίσεις, σε ερασιτεχνικά επίπεδα (όχι περιοδείες, βιοπορισμός). Πρόβες κεντρονότια (πχ Καλλιθέα, Αργυρούπολη), μια φορά την εβδομάδα (όχι ΠΣΚ).

ΥΓ
Δεν είμαστε και τίποτα παιχτούρες, οπότε μην μασάτε όσοι επίδοξοι μπασίστες!
 ;D


2
Αποφασίσαμε να ηχογραφήσουμε 5 δικά μας τραγουδάκια.
Μπόλικος πειραματισμός, από 6/8 μέχρι ζεΙμπέκικο και καλαματιανό.

Τραγουδιστής/συνθέτης Λευτέρης μπουκωμένος αλλά έπαιξε από κιθάρα μέχρι φλάουτο, τρομπέτα & μπαγλαμά
Μιχάλης drums ήρθε γιατί άκουσε ότι κάναμε metallica cover
Νίκος μπασο έπαιξε παπάδες one take
Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς έπαιξα

(Αξιο)περίεργο τελικό αποτέλεσμα... καλή ακρόαση

Pain and Sorrow
Rockin' Horse
The State I'm In
Ένα Βήμα Τη Φορά
Ρούχο Πεταμένο

3
http://tvxs.gr/news/ellada/skandalo-52000-eyro-mina-epairne-o-dieythyntis-tis-aepi-olo-porisma

Η εταιρεία ΕΥ βάσει διαγωνισμού που είχε προκηρύξει ο ΟΠΙ έπειτα από εντολή του Υπ. Πολιτισμού επί υπουργίας Νίκου Ξυδάκη, ανέλαβε το έργο του διαχειριστικού ελέγχου της ΑΕΠΙ τον Αύγουστο του 2015.
Να θυμίσουμε πως μέχρι και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους η εταιρεία δεν μπορούσε να ξεκινήσει τις εργασίες της καθώς η ΑΕΠΙ αρνιόταν να προσκομίσει τα απαραίτητα στοιχεία. Έτσι σταμάτησε το έργο του ελέγχου και ξεκίνησε ξανά μετά το πρόστιμο στην εταιρεία από το Υπ. Πολιτισμού για την άρνηση της αυτή.
Ο έλεγχος ξεκίνησε τον Σεπτέμβρη του 2016 και ολοκληρώθηκε στις 6 Φεβρουαρίου. Ο έλεγχος αφορά στην Περίοδο 2011-2014.
Οι ορκωτοί λογιστές διαπιστώνουν την ύπαρξη αρνητικών κεφαλαίων ύψους 19,9 εκ. ευρώ που αποδεικνύει την αδυναμία της εταιρείας να εξοφλήσει το σύνολο των υποχρεώσεών της, καθώς και το σύνολο στοιχείων ενεργητικού (περιουσιακά στοιχεία και απαιτήσεις) είναι μικρότερο του συνόλου των υποχρεώσεων.
Μισθοί
Το πόρισμα διαπιστώνει επίσης ότι τα λειτουργικά έξοδα είναι ψηλότερα από τα έσοδα της εταιρείας με αποτέλεσμα τη δημιουργία σημαντικών  λειτουργικών ζημιών για την περίοδο 2011 - 2014 συνολικού ύψους 11.3 εκ.
 Τα σημαντικότερα έξοδα για την Περίοδο αυτή αφορούν αμοιβές μελών ΔΣ και συγγενών αυτών ύψους 7,4 εκ. ευρώ, αμοιβές υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης από συνδεδεμένη εταιρεία ύψους 7,2 εκ. ευρώ, προμήθειες είσπραξης τιμολόγιου ύψους 6,7 εκατομμύρια και αμοιβές νομικών συμβούλων και δικαστικά έξοδα ύψους 4,5 εκ.
Να σημειώσουμε πως μόνο ο μισθός του διευθύνοντος συμβούλου το 2011 ανερχόταν στα 635.565 ευρώ (52.000 ευρώ το μήνα) ενώ την ίδια χρονιά ο μισθός συγγενούς μέλους του ΔΣ έφτανε τα 466.266 το χρόνο! Οι αμοιβές μισθοδοσίας μελών ΔΣ για το 2011 ανέρχονται 1.900.000 ευρώ ενώ οι συνολικές αμοιβές μισθοδοσίας για τον ίδιο χρόνο στα 4.828.353 ευρώ.
 Να προσθέσουμε πως τα μέλη του ΔΣ έπαιρναν επίσης χρήματα εκτός μισθοδοσίας από το 2011-2014 ποσά που κυμαίνονταν από 6.000 έως 38.000 ευρώ. Σε αυτά τα ποσά προσθέστε και την ιδιωτική ασφάλιση των μελών του ΔΣ
Χρήματα που δεν διατέθηκαν για ανθρωπιστικούς σκοπούς  και αδιανέμητα
Να θυμίσουμε κάπου εδώ πως η εταιρεία εκπροσωπεί περισσότερους από 14.540 Έλληνες και ξένους πνευματικούς δημιουργούς καθώς και 2.200.000 και πλέον ξένους δημιουργούς μέσω συμβάσεων εκπροσώπησης.
Για την περίοδο 2011-2014 η εταιρεία έχει παρακρατήσει 10% προμήθεια επί των διανεμηθέντων δικαιωμάτων σε αλλοδαπούς οργανισμούς στα πάσης φύσεως εκτελεστικά δικαιώματα συνολικού ύψους 1,6 εκ. με σκοπό τη μετέπειτα χρήση των κονδυλίων σε πολιτιστικούς και ανθρωπιστικούς σκοπούς. Το σημαντικότερο μέρος του εν λόγω ποσού 1,2 εκ. αφορούσε εργασίες συντήρησης και εμπλουτισμού του αρχείου μουσικής της εταιρείας οι οποίες πραγματοποιούνται από υπάλληλους της εταιρείας.
Το πόρισμα αναφέρει στοιχεία για τα αδιανέμητα δικαιώματα, ποσά που έχει εισπράξει αλλά δεν έχουν αποδοθεί. Τα αδιανέμητα δικαιώματα σε μέλη, δικαιούχους ύψους 42 εκ. (την 31-12 - 2014) περιλαμβάνουν τιμολογηθέντα δικαιώματα σε χρήστες μουσικής τα οποία δεν έχουν αποδοθεί και διανεμηθεί σε μέλη και δεν στάθηκε  δυνατό να αναλυθούν από την εταιρεία  λόγω μη αντιστοίχησης τιμολογίων με εισπράξεις στο πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας.
Δάνεια
Ένα άλλο σκανδαλώδες σημείο του πορίσματος είναι αυτό που αφορά στα δάνεια που χορηγεί η εταιρεία σε μέλη του ΔΣ.
Η εταιρεία χορήγησε δάνειο τον Ιανουάριο του 2014 στον γ. διευθυντή μέτοχο και μέλος ΔΣ μέχρι του ποσού των 125 χιλ ευρώ με επιτόκιο 2%. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 23α του Κ.Ν. 2190/1920 δάνεια προς μέλη του ΔΣ απαγορεύονται.
Η ΑΕΠΙ φέρεται να χορηγεί επίσης δάνεια στο προσωπικό, αλλά και συνεργάτες βάσει εγκρίσεων που προέρχονται από το ΔΣ της εταιρείας. Δίνει προκαταβολές σε δικαιούχους που συμψηφίζονται με τις μελλοντικές αποδοχές τους. Από την εργασία που πραγματοποιήθηκε  διαπιστώθηκε  ότι υπάρχουν προκαταβολές σε μέλη  που παραμένουν ακίνητες και δεν έχουν συμψηφιστεί με αντίστοιχες αμοιβές για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους. Υπάρχουν δημιουργοί δηλαδή που έχουν πάρει προκαταβολές μέρος των οποίων όμως δεν παρακρατείται  μετά από τις αμοιβές τους.
Ακίνητα
Η αξία των ακινήτων της ΑΕΠΙ ανέρχεται στα 9 εκ ευρώ. Δεν αναφέρεται  ο προϋπολογισμός για την ανέγερση του δευτερου κτίριου. Ζητήθηκαν άλλα έγγραφα σχετικά αλλά η εταιρεία δεν τα έδωσε. Η ΑΕΠΙ επίσης δεν έδωσε το πλήθος των τιμολογίων που ζητήθηκαν για τον δειγματοληπτικό έλεγχο. Κατά την Περίοδο 2005-2007 η εταιρεία έκανε επενδύσεις ύψους 9 εκ. ευρώ
Σε όλα αυτά προσθέστε  προκαταβολές σε προμηθευτές για τις οποίες η ΑΕΠΙ δεν έχει παραλάβει τιμολόγια είτε αυτά χάθηκαν καθώς και ότι εταιρεία δεν είχε καταλογίσει αποσβέσεις για τα πάγια ενσώματα στοιχεία ες και τη χρήση του 2014 , συνολικού ύψους 1.8 εκ.

4
Μόλις διάβασα ετούτο το ενδιαφέρον:

Το υπουργείο Εσωτερικών έλαβε επιτέλους υπόψη τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους αλλά και την έκθεση ελέγχου του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και έσπευσε με εγκύκλιο να αποκαταστήσει τη «χαμένη τιμή» του εγγράφου.
Και εστάλη αυτή η «ταλαιπωρημένη» με μεγάλη καθυστέρηση και με κατεπείγουσα εγκύκλιο προς τους δήμους όλης της Ελλάδας.
Το νέο έγγραφο-εγκύκλιος, που φέρει την υπογραφή του γ.γ. του ΥΠ.ΕΣ. Κώστα Πουλάκη, αναφέρει με δυο λόγια ότι μετά τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και την Εκθεση Ελέγχου του γενικού επιθεωρητή Δηµόσιας Διοίκησης κρίνονται μη σύννομες η ανάκληση και η αντικατάσταση προηγουμένου εγγράφου του ΥΠ.ΕΣ. από την επικεφαλής της διεύθυνσης Οργάνωσης και Λειτουργίας Τοπικής Αυτοδιοίκησης του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Γνωμοδότηση
Η εγκύκλιος αναφέρεται στο επίμαχο έγγραφο της διευθύντριας που έδινε δυνατότητα στους ελεγκτές της ΑΕΠΙ και των άλλων Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρισης να διαπιστώνουν παραβάσεις και να επιβάλλουν κυρώσεις στα καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (ΚΥΕ).

Από τη διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας Τοπικής Αυτοδιοίκησης του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης υποβλήθηκε αρχικά στο Νοµικό Συµβούλιο του Κράτους το ερώτηµα «αν οι αναφορές της εταιρείας Α.Ε.Π.Ι. Α.Ε. που αποστέλλονται στους δήµους της χώρας, µε τις οποίες “διαπιστώνονται” από υπαλλήλους της παραβάσεις των διατάξεων του ν.2121/1993, λαµβάνονται υπόψη προκειµένου να επιβληθούν, από τους δήµους της χώρας, οι διοικητικές κυρώσεις που προβλέπονται στο πδ 180/1979 και στην Αστυνοµική Διάταξη 3/1996 ή αποστέλλονται στα καθ’ ύλην αρµόδια ελεγκτικά όργανα ως αναρµοδίως αποσταλείσες».

Επί του ερωτήµατος εκδόθηκε η υπ’ αριθ. 293/2015 γνωµοδότηση του Νοµικού Συµβουλίου του Κράτους («Εφ.Συν.» 23/6/2016).

Η γνωμοδότηση έγινε αποδεκτή από τον υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Ιωάννη Μπαλάφα και συγκεκριμένα η παράγραφος 26δ της γνωµοδότησης η οποία αποτελεί απάντηση στο ερώτηµα που υποβλήθηκε από την υπηρεσία.

Σύµφωνα µε την παράγραφο:
«Από τις διατάξεις των άρθρων 1 παρ. 3 και 26 παρ. 2 του Συντάγµατος, συνάγεται ότι η εξουσία του ελέγχου της νόµιµης λειτουργίας των καταστημάτων υγειονοµικού ενδιαφέροντος, ως κατεξοχήν δηµόσια εξουσία και έκφραση κρατικής κυριαρχίας, ασκείται διά της αρµόδιας αρχής µόνο από το κράτος (και τα ν.π.δ.δ., που και αυτά είναι αποκεντρωµένες καθύλη κρατικές υπηρεσίες) και όχι από ιδιώτες ή ν.π.ι.δ.. Ερµηνευόµενη υπό το φως των συνταγµατικών αυτών διατάξεων, η διάταξη της περ. ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 55 του ν. 2121/1993, σύµφωνα µε την οποία οι νοµίµως αναγνωρισµένοι ΟΣΔ µπορούν να ενεργούν, µε τη σύµπραξη της δηµόσιας αρχής, τους αναγκαίους ελέγχους για την διαπίστωση της προσβολής ή µη των δικαιωµάτων των πνευµατικών δηµιουργών, που εκπροσωπούν, έχει την έννοια ότι απλές διαπιστώσεις παραβίασης δικαιωµάτων πνευµατικής ιδιοκτησίας, που γίνονται από µόνα τα όργανα αναγνωρισµένων από το νόµο ΟΣΔ, χωρίς την συµµετοχή κατά τον έλεγχο αρµόδιου κρατικού οργάνου, το οποίο να βεβαιώνει όλα τα στοιχεία του ελέγχου αυτού (τόπος, χρόνος, διενεργήσας τον έλεγχο κ.λπ.) και τις διαπιστώσεις του µε τη σύνταξη σχετικής έκθεσης, µόνον ως απλή καταγγελία ενδιαφεροµένου ιδιώτη προς την αρµόδια διοικητική αρχή µπορεί να θεωρηθεί και όχι ως πράξη αρµόδιου διοικητικού οργάνου περί διαπίστωσης τέλεσης παράβασης, που εκδόθηκε στα πλαίσια σύνθετης διοικητικής ενέργειας, η οποία αποσκοπεί στην έκδοση ή µη (εκτελεστής) πράξης επιβολής διοικητικών κυρώσεων ή, γενικότερα, (εκτελεστής) διοικητικής πράξης, δυσµενούς για τον διοικούµενο. Συνεπώς, η καταγγελία αυτή των οργάνων των ΟΣΔ εκτιµάται και αξιολογείται από την αρµόδια αρχή ως απλό πραγµατικό στοιχείο, το περιεχόµενο του οποίου χρήζει απόδειξης και επιδέχεται ανταπόδειξη».

Δεν είναι δημόσια όργανα
Οπως αναφέρει η εγκύκλιος, περαιτέρω εκδόθηκε, κατόπιν υποβληθείσης καταγγελίας, Εκθεση Ελέγχου από τον γενικό επιθεωρητή Δηµόσιας Διοίκησης, η οποία απεστάλη στο ΥΠΕΣΔΑ, στα συµπεράσµατα της οποίας αναφέρονται, µεταξύ άλλων, τα εξής:

«Οι Οργανισµοί Συλλογικής Διαχείρισης πνευµατικών δικαιωµάτων όπως η Α.Ε.Π.Ι. Α.Ε. δεν αποτελούν δηµόσια όργανα και κατά συνέπεια δεν µπορούν να βεβαιώνουν διοικητικές παραβάσεις σχετικά µε την τήρηση των όρων και προϋποθέσεων λειτουργίας Καταστηµάτων Υγειονοµικού Ενδιαφέροντος. Επιπλέον οι “εκθέσεις ελέγχου” που φέρεται να εκδίδει η Α.Ε.Π.Ι. Α.Ε. ή κάθε άλλος Ο.Σ.Δ., ή κάθε σχετικό έγγραφο µε το οποίο διαπιστώνεται η αναπαραγωγή µουσικών έργων δηµιουργών που αντιπροσωπεύονται από αυτούς, δεν συνιστά ικανή και αναγκαία προϋπόθεση για την ανάκληση της άδειας µουσικής και πολύ λιγότερο της άδειας λειτουργίας του ελεγχόµενου Κ.Υ.Ε. και πρέπει να εκτιµάται και να αξιολογείται από την αρµόδια Αρχή µόνο ως απλό πραγµατικό στοιχείο, το περιεχόµενο του οποίου χρήζει απόδειξης και επιδέχεται ανταπόδειξης. Περαιτέρω, η ανάκληση άδειας χρήσης µουσικών οργάνων µε µόνη τη λήξη της άδειας δηµόσιας εκτέλεσης µουσικών συνθέσεων, δεν βρίσκει έρεισµα στην κείµενη νοµοθεσία […] Παρακαλούµε όπως ενηµερώσετε τους δήµους της χωρικής σας αρµοδιότητας».

Στη συνέχεια το έγγραφο αναφέρεται στις ευθύνες συγκεκριμένων υπηρεσιακών παραγόντων που προέκυψαν από την έκθεση ελέγχου.

Πηγή:
https://www.efsyn.gr/arthro/aepi-freno-ston-horofylaka

5
Έχει κανείς άποψη για τις duesenberg? Γλυκοκοιτάζω μια-δυο και επειδή κάνουν ένα σκασμό λεφτά ήθελα να ακούσω καμιά γνώμη για το value for money τους.

6
Τυχαία έπεσε στα χέρια μου βιντεάκι από μια 5ωρη εμφάνισή μας στο Ghost House το Δεκέμβριο του 2013.
Το κέφι και ο χορός περίσσευαν εκείνη τη βραδυά... περάσαμε όλοι υπέροχα.
Το γκρουπάκι μας δεν υπάρχει πια λόγω μετανάστευσης του τραγουδιστή μας για το μακρινό Ντουμπάι.
Οι 2'n'2 ήταν: φωνητικά Μαριλένα Ευτυχίδου & Αντώνης Αγιοβλασίτης, κιθάρες Δημήτρης Σκλιβάγκος και εγώ (αριστερά ο κοπανών την κιθάρα).

Μακάρι να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί κάποια στιγμή στο μέλλον...



7
Βαδίζουμε αισίως στο δεύτερο ακουστικό μας live, στο Remedy αυτή τη φορά.
Παρασκευή 17 Ιανουαρίου θα είμαστε εκεί, όσοι φίλοι προσέλθετε.


8
Δείτε το, έχει ενδιαφέρον.

m


9
Αναδημοσιεύω από alive.gr

Η ‘ταφόπλακα’ των μικρών Live?
του Βασίλη Λαδονικόλα

Ο Live χάρτης άλλαξε, με τις συνέπειες της κρίσης να είναι άμεσες και έμμεσες. Τις άμμεσες από την έλλειψη ρευστού και την κακή ψυχολογία, τις ξέρουμε και τις βιώνουμε όλοι. Οι έμμεσες είναι όμως αυτές που έχουν περισσότερο ενδιαφέρων εδώ και σ’ αυτές θα σταθούμε. Το φετινό καλοκαίρι λοιπόν, αν δεν το ξέρετε, ουσιαστικά ‘επαν-ενεργοποιήθηκε’ ένας υπάρχων και ισχύον νόμος που αφορά τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε επιχειρήσεις που δεν κολλάνε ένσημα στους εργαζόμενους. Και αναφέρω ότι ενεργοποιήθηκε εκ νέου, καθώς αυξήθηκαν σημαντικά οι κυρώσεις και τα πρόστιμα προς τους παραβάτες, που πλέον με το καλημέρα φτάνουν τα 10.500 ευρώ. Ας δούμε πρακτικά τώρα τι σημαίνει αυτό με απλά λόγια για μια Live σκηνή: για τις μεγάλες Live σκηνές και τις ‘μπουζουκερί’ πρακτικά δε σημαίνει και πολλά, αφού οι περισσότεροι 'κόλλαγαν' ένσημα ώστε να είναι εντάξει με το ΙΚΑ και να μπορούν να ασχολούνται απρόσκοπτα με πιο κερδοφόρες παρατυπίες, όπως τη μη έκδοση αποδείξεων και τα λοιπά κατάμαυρα έσοδα (βλέπε γκαρνταρόμπα κλπ).

Για τις μικρές Live σκηνές όμως, τα μικρά μπαράκια και τα cafe στα οποία ‘φούντωσαν’ κάθε Παρασκευο – Σάββατο τα μικρά Live την τελευταία 3ετία, αυτής της τάξης το πρόστιμο (σχεδόν 11 χιλιάρικα) σημαίνει απλά λουκέτο σε περίπτωση παρατυπίας.
Ουσιαστικά δηλαδή, τους κόβει τα Live (εκτός αν θέλουν να τζογάρουν με την επιθεώρηση εργασίας που ήδη βγαίνει παγανιά μαζί με το ΣΔΟΕ), καθώς πλέον ένα Live γίνεται σχεδόν κατά 40% ακριβότερο και κατά 10 φορές πιο γραφειοκρατικό και πολύπλοκο σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα.

Ιδού ένα παράδειγμα: ας πούμε ότι παίζουν 3 μουσικοί σε ένα μικρό bar με συνολική αμοιβή 250 – 300 ευρώ. Πλέον, με τους πρόσφατους νόμους οι μουσικοί είναι υποχρεωμένοι να ασφαλίζονται στο ΙΚΑ από τον καταστηματάρχη, έστω και για τις 3 ώρες που θα παίξουν. Εν ολίγοις, πας στο μαγαζί που παίζεις τους δίνεις το ΑΜΚΑ σου και σε καταχωρούν στο βιβλίο για συγκεκριμένες ώρες και για συγκεκριμένο ποσό. Οι μουσικοί δεν είναι υποχρεωμένοι να κόβουν αποδείξεις με το μπλοκάκι, ενώ τα χρήματα που λαμβάνουν φαίνονται στο ΙΚΑ και μουσικοί δηλώνουν στην εφορία το ποσό έχουν εισπράξει με βάση τη βεβαίωση από το ΙΚΑ.

Ο καταστηματάρχης τώρα, θα πρέπει να κάνει πρόσληψη αυθημερόν και απόλυση την επομένη του Live, να δίνει μέρισμα από το δώρο Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα άδειας (καλά αυτά δεν έχουν καταργηθεί;) και φυσικά να πληρώνει και το ένσημο στον κάθε μουσικό. Επίσης έχει βγεί επιθετικά και η ΑΕΠΙ (η γνωστή ιδιωτική εταιρία που πήρε τα πάνω της με το νόμο – λαίλαπα της Ντόρας του 92) και ζητά έξτρα αμοιβή για κάθε Live (όπως χαριτολογώντας μου είπε ένας φίλος που έχει bar και συχνά πυκνά κάνει Live: "εμείς παίζουμε Gallagher για να πληρώνεται ο Νταλάρας"). Και καλά και άγια όλα αυτά, να παταχθεί η μαύρη εργασία και να εισρέουν έσοδα στα σχεδόν πτωχευμένα ασφαλιστικά ταμεία, και βεβαίως να έχουν ένσημα και σύνταξη και οι session μουσικοί και τραγουδιστές, μόνο που εδώ το πράγμα ξεκινά ολίγον τι στραβά. Αν τα ασφαλιστικά ταμεία, που όπως θυμόμαστε όλοι, οι διοικούντες αυτών ‘έπαιξαν’ τα χρήματα των ασφαλισμένων στο χρηματιστήριο ή τα έκαναν ομόλογα και τα διασπάθισαν επί χρόνια, θέλουν να διασωθούν και περιμένουν να γίνει η αρχή από το κάθε μπαράκι που βάζει κάθε Παρασκευή ή Σάββατο μια Live μπάντα, τότε τα πράγματα είναι πιο ανησυχητικά απ’ όσο φανταζόμαστε. Και αυτό διότι πολλοί απλά οι περισσότεροι ιδιοκτήτες bar – cafe προκειμένου να ‘βγούν’, είτε θα σταματήσουν να κάνουν Live, είτε θα περικόψουν (κι άλλο) τις αμοιβές των μουσικών για να ρεφάρουν με το ένσημο, είτε πολύ απλά δεν θα κολήσουν κανένα ένσημο στους μουσικούς και μοιραία θα το ρισκάρουν αν τύχει και μπεί η επιθεώρηση εργασίας. Κάποιοι που ξέρω πάντως, δεν έχουν ακόμα αποφασίσει για το τι θα κάνουν, ενώ την ίδια εποχή πέρυσι είχαν ξεκινήσει ήδη δυναμικά να κάνουν Live στα μαγαζιά τους. Κάποιοι άλλοι που ξεκίνησαν έχουν ήδη σιχτιρίσει με τη γραφειοκρατία (και την έξτρα αμοιβή στο λογιστή τους για να τα τρέξει όλα αυτά) και το αθάνατο Ελληνικό δημόσιο. Σε μικρό Live που βρέθηκα πάντως την προηγούμενη εβδομάδα, είδα τους μουσικούς τριμελούς μπάντας να υπογράφουν 24 χαρτιά πρίν ανέβουν στη σκηνή…

Και για να το ξεκαθαρίσω για να μην παρεξηγηθώ: νόμιμο, απαιτητό, θεμιτό και ευπρόσδεκτο το ένσημο και η ασφαλισμένη εργασία ειδικά για τον πολύπαθο κλάδο των μουσικών, όμως ο τρόπος, η δεδομένα πολύπλοκη γραφειοκρατική διαδικασία και ειδικά το timing κατά το οποίο συμβαίνει όλο αυτό, είναι μάλλον το πλέον ακατάλληλο, καθώς πάνω που πήγαινε να ‘ανοίξει’ η συγκεκριμένη αγορά, το πιθανότερο είναι πλέον να συρρικνωθεί ανεπανόρθωτα. Σίγουρα θα μπορούσε να βρεθεί ένας άλλος τρόπος ώστε και το ένσημο να χωρέσει και τα μικρά Live να είναι εφικτά…

Υ.Γ. Σημειωτέον ότι αυτή η διάταξη εκτός από τους μουσικούς αφορά και τους ηχολήτεπς και είναι άσχετο αν αυτοί είναι ασφαλισμένοι στο ΤΕΒΕ (ΟΑΕΕ) ή όχι. Ο καταστηματάρχης θα πρέπει να κολλάει κανονικά και σ’ αυτούς ένσημο το οποίο θα πηγαίνει υπέρ του ταμείου. Η αδικία βεβαίως έγκειται στο ότι δεν αναγνωρίζεται η ασφάλεια στον ΟΑΕΕ, ούτε η σύσταση εταιρικής δραστηριότητας (κάποιες μπάντες έχουν εταιρία και κόβουν οι ίδιοι παραστατικά)…

 Πηγή

10
Επειδή βρήκα καταπληκτικό το ποίημα του Χωριάτη έγραψα μια μελωδία πάνω του. Για έντεχνο το πήγα, αλλά μου ξέστριψε κάπου προς Μενιδιάτη μεριά, ας είναι, δεν πειράζει.
Το θέμα είναι ότι είναι αρκετά μεγάλο και με πολλούς στίχους και προς αποφυγήν της μονοτονίας σκέφτηκα να τραγουδήσει όποιος θέλει μια - δυο στροφές και να τα μιξάρουμε όλα μαζί.
Επίσης θα ήθελα και μερικά γεμίσματα με ηλεκτρική ή ο,τι άλλο κρίνει ο καθένας για να διαφοροποιηθούν λίγο τα κουπλέ... ορμάτε!

Το mp3 είναι εδώ
Οι στίχοι - ακκόρντα εδώ

Για την ιστορία, αυτό που ακούτε σαν μπουζούκι είναι εξομοίωση 12χορδης από την Midi πεταλιέρα (Roland GR 55)
Επίσης με την άνω πεταλιέρα γράφτηκαν κιθάρες, organs και μια LP σε Stack (άσχετο), όλα με την ακούραστη Yamaha pacifica.
Επειδή δεν είχα χρόνο, έγραφα φρασούλες και τις έκανα copy paste στο Audacity.
Τα τουμπερλέκια και το μπάσο τα ηχογράφησα από το Guitar pro. Όποιος δε βαριέται μπορεί να τα ξαναγράψει.

Εννοείται ότι η ηχογράφηση είναι τελείως πρόχειρη, one take τα περισσότερα, αν βγεί κάτι καλύτερο τα ξαναγράφω.


11
Συνεχίζοντας το μπαράζ των φοβερών(?!) ιδεών που μου έχουν κατέβει τον τελευταίο καιρό, έχω να προτείνω κάτι:

Προτείνω να κάνουμε με όποιους θέλουνε από εδώ μέσα (και όχι μόνο) μια μπάντα ελληνικού ροκ - έντεχνου.
Από ότι έχω καταλάβει και το έχω ζήσει, πολλοί έχουνε το απωθημένο να πούνε και κανένα ελληνικό ροκάκι κλπ στα live και λόγω ύφους μπάντας δεν μπορούνε. Ειδικά για τους τραγουδιστές μερικές φορές είναι μαρτύριο.
Το βλέπω σαν side project, τόσο δικό μου, όσο και όσων θέλουνε να συμμετέχουνε από εμάς - δηλαδή, όσοι έχουνε μπάντες δεν είναι ανάγκη να τις αφήσουνε - είναι δεύτερη δουλειά. Φυσικά όσοι δεν παίζουνε ήδη σε κάποιο σχήμα ή έχουνε παρατήσει το γκρουπάκι τους είναι πολύ πιο εύκολο να ακολουθήσουν.

Η μπάντα θα πρέπει να έχει έναν "σκληρό" πηρύνα από άτομα που έχουνε χρόνο και το απαιτούμενο κέφι για οργάνωση προβών, εμφανίσεων κλπ. Από εκεί και πέρα θα μπορεί να συμμετάσχει και όποιος άλλος θέλει με όποιο όργανο ή φωνή θέλει, αρκεί να προβάρει μαζί με όλους.
Κάτι σαν μπάντα κοινόβιο δηλαδή... θα είναι ωραίο σε μερικά live να υπάρχουν 7-8 ή και περισσότερα άτομα επί σκηνής.

Το ρεπερτόριο από διασκευές θα πρέπει να προτείνεται και να αξιολογείται από όλους, το βασικό ζητούμενο είναι να περάσουμε καλά, τόσο όσοι θα παίζουνε, όσο και οι φίλοι που θα ακούνε από κάτω.
Προχωρώντας το συλλογισμό μου ακόμα παραπέρα σαν αθεράπευτα ρομαντικός, θα μπορούσαμε να συνθέσουμε και δικά μας τραγούδια αξιοποιώντας το απίστευτο στιχουργικό υλικό που έχει μαζευτεί στο kithara.gr για πάνω από μια δεκαετία. Υπάρχουν πραγματικά διαμάντια που πρέπει να βγούν προς τα έξω.

Κάνοντας λοιπόν την αρχή, τα δύο πρώτα ορεξάτα μέλη του project:

Φωνητικά:          Αντώνης (Epitalkers) | Gas-13 | Kathodios
Lead guitar(s):    Hot Sauce | Kathodios
Rythm guitar(s):  Elrich | Atav | Gas-13
Bass:                  ?
Synths:               ?
Drums:                ?
Other:                 musical direction/ sound engineering Korgy

Περιμένω προτάσεις και συμμετοχές :)

edit: Προσθέτω ονόματα... μην τάξεις σε άγιο και σε μένα!

12
Μη βαράτε κατ' αρχήν  ;D
Έκατσα το πρωί και έγραψα την παρτιτούρα που ήταν παραγγελιά από έναν χρήστη του forum μου.
Πλάκα πλάκα, αν βγάλεις τη φωνή του  mr S.A.G.A.P.O. μια χαρά τραγουδάκι είναι. Ο λόγος που το ανεβάζω είναι μήπως το θέλει κανένας για backing track, ή απλά για να θυμηθεί τα νιάτα του.
(το τελικό σόλο βαρέθηκα να το γράψω... >:( )

Ότι κουφή - περίεργη παρτιτούρα gp γράφω θα την ανεβάζω σε αυτό το thread (αν δεν με καταγγείλει κανείς στην ΑΕΠΙ)

13
Ενισχυτές / Solid state για Live
« στις: 08/06/12, 21:29 »
Όπως ακριβώς το λέει ο τίτλος... επειδή στο ηλεκτρικό gear δεν έχω σχεδόν καθόλου γνώσεις, θέλω τα φώτα σας.
Παίζω ρυθμική κυρίως, με midi κιθάρα και midi πεταλιέρα, χρησιμοποιώ ήχους από synths κλπ αρκετά και συνεπώς δεν νομίζω ότι τα παραπάνω λεφτά αγοράς και συντήρησης λαμπάτου θα κάνανε κάποια τρομερή διαφορά στον ψηφιακό μου ήχο - σωστά?
Θα ήθελα λοιπόν για τα Live κυρίως έναν ενισχυτή 50-100w το πολύ για αυτή τη δουλειά, και να είναι και σχετικά οικονομικός (γύρω στα 300€ το πολύ). Δεν με πολυενδιαφέρουν οι πολλές ρυθμίσεις, ή οι modelling δυνατότητες, τέτοια έχω και με το παραπάνω στην πεταλιέρα (roland Gr-55) αλλά να έχει πεντακάθαρο κανάλι.
Επίσης, δεν ξέρω αν γίνεται να έχει footswitch για να αλλάζω με κάποιο τρόπο από τη Midi πεταλιέρα στο καθαρό ή στο lead του ενισχυτή (πρέπει να ξαναδώ και τα specs της πεταλιέρας)

ΥΓ μην με αρχίσετε οι μπλουζάδες "πέτα τα μηχανήματα του διαβόλου" και άλλα τέτοια χαριτωμένα... αυτά έχω, καλώς - κακώς
 ;D ;D ;D

14
Η πρώτη μας δουλειά είναι γεγονός και δεν μπορούσα να μην την μοιραστώ μαζί σας.
Ξεκίνησε σαν demo για να καταλήξει τελικά σε Mini Lp...

Η ηχογράφηση έγινε στα studio Baseline με ηχολήπτες τον Σπύρο Ασπιώτη και τον Satrigianni (των Ανώριμων), ο Σπύρος έκανε την παραγωγή και έπαιξε και τα backing synths, το mastering έγινε από την digital press.

Enjoy λοιπόν και περιμένω και το σχετικό θάψιμο  ;D

1. Midnight Revolution
2. Harley's Comet
3. Lugano (Take me home)
4. Kinky Love
5. Hustler (The striking hand & the empty sleeve)


...και το εξωφυλλάκι!



15
Μάθε τέχνη κι άστηνα...

Μερικοί από εδώ μέσα ξέρετε ήδη ότι θα παίζω σε ένα μεζεδοπωλείο (μετά από 20+ χρόνια αποχής από τα λαϊκά πάλκα) μαζί με έναν φίλο που γνωριστήκαμε εδώ στο kithara... άτιμη κρίση...

Ξεκινάμε τέλη Οκτωβρίου, και αφού φάμε την κρυάδα της πρώτης βδομάδας και στρώσουνε λίγο τα γέρικα χέρια μας στην καθημερινή εργατιά, λέω να μαζευτούμε όσοι πιστοί στο εν λόγω μαγαζί, να φέρει ο καθένας ό,τι όργανο νομίζει ότι θα συνεισφέρει στην βραδυά, από κιθάρα μέχρι ντέφι, καθώς και φωνές, αντρικές και γυναικείες. Μια κιθάρα (την δικιά μου) και ένα μπουζούκι (του Μίλτου) θα τα έχουμε σίγουρα πάντως...

Με το αφεντικό του φόρουμ όπως και με μερικούς άλλους (vag, ακούς?) το συζητάμε και προσπαθούμε να το οργανώσουμε καιρό τώρα, χωρίς αποτέλεσμα. Τώρα που μας έπεσε το μαγαζί ουρανοκατέβατο λοιπόν, λέω να μην χάσουμε την ευκαιρία.
Εννοείται ότι η βραδυά θα έχει λαϊκή κατεύθυνση, αλλά αν παρεκτραπούμε σε πιο rock ατραπούς δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, το μέρος είναι μικρό και θα το επανδρώσουμε πλήρως εύκολα χωρίς να ανησυχούμε αν θα ενοχληθούν άλλοι πελάτες.

Δεν θα πω το όνομα του μαγαζιού, (δεν θέλω να του κάνω και διαφήμιση), απλά θα πω ότι είναι στο Παγκράτι, κεντρικά, ώστε να κανονιστείτε.

Περιμένω εκδήλωση ενδιαφέροντος και προτάσεις για τον χρόνο διεξαγωγής  ;D

Άιντε, γιατί πολύ καταπέσαμε τελευταία, και ως άτομα και ως forum...

16
Μια καταπληκτική παραγωγή - συνεργασία στους δρόμους του Ερωτόκριτου
 
http://www.studiomythos.eu/

17
Ομολογώ ότι δεν τις ήξερα, αφορμή ήταν ερώτηση ενός φίλου που θέλει ν' αγοράσει μια.
Επειδή τις κόβω για "σπάνιο φρούτο" με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, είπα να ρωτήσω μπας και έχει κάποιος εδώ μέσα άποψη περί ποιότητας κατασκευής κυρίως, μιας και είναι και ακριβούτσικες.
Πάντως εμφανισιακά μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα!

18
Εφέ / Roland GR-55 Ηρθε!
« στις: 21/01/11, 15:04 »
Ο λόγος για το νέο guitar synthesizer της roland.
Σήμερα είδα ότι το έφερε ο Thomann (ως προπαραγγελία) και σκέφτομαι σοβαρά να το χτυπήσω στην έκδοση που έχει μαζί με το μαγνήτη.
Το θέμα το είχαμε συζητήσει σε άλλο thread και ο φίλος marathon μου το έδειξε σαν ιδέα.

Οτι έχω δει μέχρι στιγμής στο YouTube και γενικά από παρουσιάσεις, είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακά.

19
Έχω ψηθεί εδώ και αρκετό καιρό για την αγορά μιας Line 6 James Tyler JTV-69 Variax.
Ο λόγος που ποστάρω δεν είναι για να ακούσω σχόλια του τύπου "μπλιάχ", "fugly" και άλλα τέτοια χαριτωμένα, ούτε τι άλλο θα μπορούσα να πάρω με αυτά τα λεφτά.
Είχα και παλιότερα μια ακουστική Variax που την χρησιμοποιούσα επαγγελματικά και ήμουν τρισευτυχισμένος.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι μήπως ξέρει κάποιος πότε θα είναι διαθέσιμες στην Ευρωπαϊκή αγορά, αφού όσο κι αν έψαξα, κανένα από τα Ευρωπαϊκά μαγαζιά (που ξέρω εγώ τουλάχιστον) δεν τις έχει ετοιμοπαράδοτες, αλλά και ούτε υπάρχει και κάποια ανακοίνωση για το πότε αναμένονται...

http://www.thomann.de/gr/line_6_jtv_69_james_tyler_variax_bk.htm


20
Λοιπόοοοον... αποφάσισα μετά από 20 και βάλε χρόνια να σουλουπώσω λίγο τον πρώτο μου επαγγελματικό ενισχυτή, έναν FBT 120W. Έχω να παίξω χρόνια μαζί του, αλλά έχω να θυμάμαι το πολύ καλό του reverb και το μοναδικό του εφέ που ήταν ένα vintage tremolo (οι πολύ παλιοί το θυμούνται).
Ο εν λόγω ενισχυτής είχε περάσει τα πάνδεινα σε διάφορα μπουζουκτζίδικα, ρεμπετάδικα, γάμους και λοιπές εκδηλώσεις και επειδή μου είχε προσφέρει τα πρώτα μου νυχτοκάματα ένιωσα τον τελευταίο καιρό την ανάγκη να του ανταποδώσω κι εγώ κάτι.
Οι αλλαγές που αποφάσισα να του κάνω είναι στην εξωτερική του εμφάνιση κυρίως, δηλαδή αλλαγή ταπετσαρίας, καινούρια χερούλια, προστατευτικές γωνίες, σίτα μπροστινή και ό,τι άλλο προκύψει στην πορεία.
Να σημειώσω εδώ ότι είμαι παντελώς άσχετος με τα ηλεκτρονικά της κιθάρας (και γενικά της μουσικής), μια ζωή έπαιζα ακουστική κιθάρα και ηλεκτρική μόνο κατ' ανάγκη στα μπουζούκια. Το λέω αυτό για να μου συγχωρήσετε στην πορεία την όποια άγνοια πάνω στα διάφορα μπλιμπλίκια που θα παραμερίζω και θα ξεβιδώνω στην προσπάθειά μου...

Ξεκινάμε:

Ο ενισχυτής στα χάλια του:




Αφαιρώ το πίσω καπάκι (ένα σκασμό βίδες...) και αφού ξεβιδώσω την είσοδο pre-stage θα αρχίσω να το γδύνω




Αυτό είναι το λουράκι που συγκρατούσε το καλώδιο ρεύματος κατά τη μεταφορά, μάλλον θα πεταχθεί χωρίς να αντικατασταθεί


Στη συνέχεια πολύ προσεκτικά έβγαλα κάποια καρφωτά ταμπελάκια με προσοχή να μη στραβώσουν


Ευτυχώς η παλιά ταπετσαρία βγαίνει σχετικά εύκολα από το ευγενές νοβοπάν... περίμενα να με ταλαιπωρήσει περισσότερο...


Αφού το "έγδυσα" ολόκληρο, μάρκαρα καλού κακού την πάνω εξωτερική πλευρά...


Και τώρα το κυρίως σώμα του ενισχυτή... πρώτα βγάζω τις πλαστικές προστατευτικές γωνίες (έπαθα πλάκα πόσο λεπτό και ευτελές ήταν το πλαστικό)


...μετά τα πλαστικά χερούλια (το ένα έσπασε, αλλά δεν πειράζει, θα τα αλλάξω έτσι κι αλλιώς)


Και τώρα το δύσκολο: ο υαλοβάμβακας, γνωστό κωλοϋλικό, θέλει απαραίτητα γάντια


Ωπ... αποκαλύφθηκε το θεριό των 15''


Σε αυτό το σημείο είδα και αυτό το "πακετάκι" τυλιγμένο σε δερματίνη (όποιος ξέρει τι είναι ας μου πει και εμένα)


...το οποίο φυσικά και αφαίρεσα χωρίς περαιτέρω τύψεις


Είχε και ένα διαχωριστικό ραφάκι ανάμεσα στο ηχείο και τα ηλεκτρονικά το οποίο έπρεπε να βγεί... δεν ήταν δύσκολο...




Και να τα όλα τα μπλιμπλίκια...


Στη συνέχεια ξεβίδωσα και πέταξα τις βάσεις (ποδαράκια), δε θα μου χρειαστούν άλλο, το γομάρι θέλει επειγόντως ροδάκια


...και έβγαλα ΜΑΖΙ όλα τα ηλεκτρονικά, ηχείο και το περίεργο "πακετάκι" χωρίς να τα ξεσυνδέσω μεταξύ τους (γιατί μετά μάλλον δεν θα ήξερα να τα συνδέσω)


...και έγδυσα τελείως τον ενισχυτή...


Νατος όπως τον γέννησε η μάνα του:


Αυτά για σήμερα, αύριο θα πάω να αγοράσω τα πλαϊνά χερούλια και τα προφίλ αλουμινίου για να αρχίσω σιγά σιγά να κολλάω την καινούρια επένδυση...

21
Τρώγομαι εδώ και καιρό να σουλουπώσω έναν παμπάλαιο FBT specialfisa 120W κιθάρας που έπαιζα παλιά (πριν 20 χρόνια) στα μπουζούκια (...μη βαράτε ντέ... τώρα ξέφυγα).
Αυτό που θέλω να κάνω είναι αλλαγή ταπετσαρίας (δερματίνη), αλλαγή στα πλαϊνά χερούλια και στις προστατευτικές γωνίες, σίτα μπροστά και να βάλω και ρόδες γιατί είναι ασήκωτο το γομάρι.
Ξέρει κανείς κανένα μαγαζί στην Αθήνα που να έχει τέτοια μπλιμπλίκια (εκτός της ταπετσαρίας που την βρίσκω οπουδήποτε).

ΥΓ Υπόσχομαι step by step φωτογραφίες του εγχειρήματος...

22
Κάθισα και έγραψα στο guitar pro για να δω πως περίπου θα ακουστεί, μια hard διασκευή του "Τα λόγια και τα χρόνια" του Μαρκόπουλου (το τραγουδούσε ο μεγάλος Γαργανουράκης).
Πάντα ήθελα να το πούμε live με το γκρουπάκι μας... αξίζει λέτε?

23
Γεια σας και από μένα, παρακολουθώ το forum σας καιρό, παίζω αρκετά χρόνια ακουστική κιθάρα (έπαιζα και επαγγελματικά κάποια χρόνια) καθώς και ηλεκτρική στο γκρουπάκι που έχουμε μαζί με άλλους "μεστωμένους" ροκάδες.
Ο λόγος που γράφω σε αυτή την ενότητα είναι ο εξής:
Έχω μια αρκετά μεγάλη συλλογή παλιών (και νέων) Λαϊκών & έντεχνων τραγουδιών που τα έχω γράψει ο ίδιος σε Guitar pro (Όλα τα όργανα - κιθάρα, μπουζούκι, μπάσο, ακκορντεόν, ντραμς κλπ) και θα ήθελα να τη μοιραστώ μαζί με τα μέλη του forum.
Η κρίσιμη ερώτηση είναι "είναι νόμιμο το ανέβασμα Guitar pro tabs στην Ελλάδα ή σκοντάφτουμε πάνω σε πνευματικά δικαιώματα ΑΕΠΙ κλπ" ???
Παρακαλώ, ας με ενημερώσει κάποιος από τους διαχειριστές...
 
Βαγγέλης (elrich)

Σελίδες: [1]