Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - arismanouras

Σελίδες: [1] 2 3
1
Demetrio Stratos - Ευστράτιος Δημητρίου: Η Φωνή της φωνής   

Έπειτα από 5 χρόνια έρευνας επάνω στον Demetrio Stratos, δημιούργησα μία ελληνική ιστοσελίδα αφιερωμένη στη ζωή και το έργο του Μέγιστου ερμηνευτή και ερευνητή της φωνής, με σκοπό να ενημερωθεί περαιτέρω και εκτενέστερα το ελληνόφωνο κοινό για τα όσα θαυμαστά προσέφερε ο Stratos στη σύντομη ζωή του, όπως και να εκκινηθεί το ενδιαφέρον για τις ασυνήθιστες όσο και ανεξάντλητες εκείνες δυνατότητες της ανθρώπινης φωνής οι οποίες παραμένουν άγνωστες στο ευρύ κοινό. 

Εύχομαι η σελίδα να σας φανεί χρήσιμη όσο και ευχάριστη στην περιήγηση. Τέλος, στην περίπτωση που δεν εμφανίζεται η πλευρική στήλη με τις αναρτήσεις κατά το χρονολόγιο του Stratos, απλώς πατήστε στο όνομα της ιστοσελίδας.

Ευχαριστώ.

2
Γεια χαρά σε όλους.

Όταν ο φίλος Arg0 παραπάνω μου ανέφερε τον Demetrio Stratos πριν από 5 χρόνια δεν θα μπορούσε να φανταστεί πόσους ασκούς του Αιόλου θα άνοιγε, ούτε πόσο θα τον ευγνωμονoύσα ες αεί. Είχα μεν και παλιότερα ακούσει για τον Stratos αλλά δεν είχα δώσει τόση βάση όσο έπρεπε. Από το πρώτο όμως μου μήνυμα και την απάντηση του Arg0, έκτοτε το ισχυρό μου ενδιαφέρον για το έργο του Stratos με έκανε να ερευνήσω όσο μπορούσα τον Μεγάλο αυτό δημιουργό, προσπαθώντας παράλληλα να ενημερώσω όπως μπορούσα το ελληνικό κοινό για την αξία αυτού του έργου και ανθρώπου.


Έτσι, μετά από 5 χρόνια έρευνας, μετάφρασης, διασταύρωσης κλπ κατάφερα να ολοκληρώσω ένα εκτενέστατο αφιέρωμα στον Μεγάλο Demetrio Stratos, πιθανόν ότι εκτενέστερο υπάρχει αυτή τη στιγμή στο διαδίκτυο. Το αναρτώ εδώ για τους όλους τους φίλους που ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για τη ζωή και το έργο του.


http://arismanouras.blogspot.gr/2012/03/demetrio-stratos.html


Στην περίπτωση που δεν ανοίγει το λινκ, θα βρείτε το άρθρο στην κατηγορία "Έρευνα".

Νιώθω σαν να κλείνει ένας κύκλος αυτή τη στιγμή :) Πριν 5 (ή πόσα) χρόνια καθόμουν όπως τώρα σ' ένα PC και αναρτούσα την απορία μου για να με βοηθήσουν οι φίλοι από εδώ, σαν τόσες φορές. Μερικά χρόνια μετά ολοκληρώνω την έρευνά μου και την αναρτώ εδώ, πάλι καθισμένος σ' ένα PC, σαν τότε.
Arg0, σ' Ευχαριστώ Πάρα Πολύ. Ένα τυχαίο σχόλιό σου στάθηκε η αφορμή γι' αυτή την έρευνα και δημοσίευση. Στην αφιερώνω, όπως βέβαια και στον Μεγάλο Demetrio Stratos.

Με εκτίμηση.

3
Freemind, σ'ευχαριστώ ειλικρινά για το σχόλιό σου ευχόμενος να βοηθήσει αυτό το άρθρο στο να μάθει ο φίλος της μουσικής λεπτομέρειες από μεγάλες παραγωγές. Κύριος σκοπός του είναι να δείξει ότι με καλά υλικά, φαντασία κι εξυπνάδα απέχεις μόνο λίγα βήματα από τη λέξη "σημαντικό". Όπου καλά υλικά= χώρος, εξοπλισμός, ρυθμίσεις και άτομα - φαντασία = αξιοποίηση των προηγουμένων με συμβατικούς και μη τρόπους - και εξυπνάδα= η διορατικότητα να αναγνωρίσεις τα προηγούμενα.

4
Για το In the air tonight:


http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=News&file=article&sid=3004&sectionID=0


και


http://www.scribd.com/doc/56761719/In-the-Air-Tonight




Εκτενής έρευνα επάνω στη δημιουργία και παραγωγή του. Καλή ανάγνωση

5
Χαιρετώ του Κιθαρωδούς.


Πρόσφατα ολοκλήρωσα και δημοσίευσα εκτενή και λεπτομερή έρευνά επάνω στη δημιουργία και παραγωγή του "In the air tonight" από τον πρώτο προσωπικό δίσκο Face Value του Phil Collins. Περιέχει αρκετές πληροφορίες τόσο για τη διαδικασία όσο και για τον εξοπλισμό που χρησιμοποιήθηκε και πιστεύω είναι χρήσιμη για οποιονδήποτε σχετικό με το χώρο. Θα χαρώ να έχω τη γνώμη σας είτε εδώ είτε στα link που παραθέτω:


http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=News&file=article&sid=3004&sectionID=0


http://www.scribd.com/doc/56761719/In-the-Air-Tonight


Στο πρώτο link βρίσκεται υπό τη μορφή σπονδυλωτού άρθρου ενώ στο δεύτερο ως e-book με ελεύθερο download. Οποιοσδήποτε θεωρεί ότι ενδιαφέρεται να αξιοποιήσει το σύνολο ή μέρος της έρευνας για διδακτικούς, ερευνητικούς κλπ σκοπούς μπορεί να το κάνει εφόσον με ενημερώσει γι' αυτούς (και εφόσον δεν πρόκειται για κερδοσκοπικούς τους οποίους το copyright απαγορεύει). Επικοινωνία: arismanouras@gmail.com.


Ευχαριστώ για το χρόνο σας, εύχομαι καλή ανάγνωση και βρίσκομαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση, πληροφορία, επεξήγηση κλπ.

6
Διάβασα βιαστικά τα παραπάνω post οπότε δεν μπορώ να ξέρω τι ειπώθηκε. Εγώ θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα το USB Fast Track της M-Audio. Θα σου στοιχίσει πάνω κάτω στα 100 ευρώ και αξίζει μέχρι τελευταίου σεντ. Πολύ απλό interface, γρήγορη εγκατάσταση, υποστήριξη driver για Vista και παν απ' όλα θεϊκός ήχος. Είσοδος μικροφώνου (XLR), είσοδος οργάνου (line 1/4"), είσοδος ακουστικών (1/8"), έξοδος ηχείων (RCA), panel με ρυθμιστικό gain για μικρόφωνο και πολλά άλλα. Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.m-audio.com/products/en_us/FastTrackUSB.html. Και παν απ' όλα , φοβερή ποιότητα ήχου. Ελπίζω να βοήθησα

7
Και επί τη ευκαιρία: http://portal.kithara.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=1020 .
Κάτι που είχα γράψει παλιότερα

8
Σ΄ευχαριστώ φίλε! Η αλήθεια είναι ότι μόλις ξεκίνησα μια (όσο το δυνατόν περισσότερο) εκτεταμένη έρευνα στο Interent για το φαινόμενο. Έχω ήδη κατεβάσει αρκετό οπτικοακουστικό υλικό καθώς και πολλά άρθρα τα οποία θα μεταφράσω, ομαδοποιήσω, ξαναγράψω και κάποια στιγμή θα ανέβάσω κάπου για να γίνει ευρύτερα γνωστό το υλικό προς μελέτη.

9
Ακριβώς αυτό εννοώ. Δεν είναι απλά μια μπάσα νότα ισοκράτημα π.χ. στην οποία χτίζω μελωδίες με τις αρμονικές αλλά οι ίδιες μαζί με την τονική επέρχονται σε αρμονία και κάποιες στιγμές σχηματίζουν συγχορδίες. Δεν είχα υπόψιν μου ότι ονομάζεται Harmonic ή Overtone singing αλλά σ' ευχαριστώ που το ανέφερες μπας και βρω κάτι στο Internet. Τον Demetrio Stratos τον έχω ακούσει και ήταν καταπληκτικός. Επίσης άκουσα ότι οι καραγκιόζηδες που τον πρήζανε να τους πει πώς το κάνει τον σκότωσαν για να τον ανοίξουν και τελικά βέβαια πήραν τα τρία τους τα καθάρματα. Καλού κακού να προσέχω :) Αν έχεις κι άλλες πληροφορίες δεκτές! Σ' ευχαριστώ!

10
Βασικά πιστεύω πως έχει να κάνει με τον τρόπο που συστέλονται και διαστέλονται οι φωνητικές χορδές (βασικά η μια χορδή με τις δύο πτυχές). Πάντως θα σου πρότεινα να το ψάξεις όταν έχεις το χρόνο και τη διάθεση και θα δεις ωραία πράματα. Γνωρίζω μάλιστα άτομο το οποίο επείδη είναι βραχνή η φωνή του ακόμα κι όταν μιλάει πετάει ντούμπλες σε αρμονικά διαστήματα. Αν ήταν τραγουδιστής και το κοντρόλαρε είμαι σίγουρος ότι θα έκανε ολόκληρες άριες με τη φωνή αλλά το παλικάρι είναι ναυαγοσώστης (άσχετο!). Anyway, thanx 4 reply man!

11
Πολύ όμορφο το ποίημά σου Κρίνο. Δεν την πολυπαλεύεις ε? Μην ανησυχείς. Η ζωή δοκιμάζει τους καλούς τιμονιέριδες ακόμα και με τις χειρότερες φουρτούνες μόνο και μόνο για να τους δει να βγαίνουν ζωντανοί. Κάτι ξέρει. Επίσης είπες κάτι πολύ όμορφο. "Συχνά τα βράδια φεύγω μακριά. Περπατάω αποστάσεις που τ' αεροπλάνα θα έκαναν αιώνες να διανύσουν." Μέσα σε λίγες λέξεις τόσο νόημα"... Πανέμορφο.
Να σε ρωτήσω κάτι. Αναφέρεσαι κατά κάποιο τρόπο και στην αστρική προβολή ή μου φαίνεται?

12
Να βγάλετε πάνω από μια φωνή την ώρα που τραγουδάτε? Εγώ συνήθως κατά την ώρα της εξάσκησης και καθώς έχω συνηθίσει πλέον το προσπαθώ και κάποια στιγμή αναδύεται μια δεύτερη την οποία και προσπαθώ να φέρω σε αρμονικό διάστημα με την πρώτη. Είναι απίστευτο το συναίσθημα και όταν βγαίνει και όταν δένει με την πρώτη! Αν μάλιστα δέσουν και αρχίζεις να ανεβοκατεβάζεις την πρώτη παράλληλα με τη δεύτερη ακούς πολύ ωραία πράγματα! Κάποιες φορές (σπάνια) έχει βγει και τρίτη (σε χαμηλότερη ένταση) και σχηματίζω ολόκληρες συγχορδίες αν τις φέρω σωστά στα διαστήματα. Θα ηχογραφήσω κάποια στιγμή μερικές απ' αυτές και θα τις ανεβάσω να τις ακούσετε (με την επιφύλαξη ότι μπορεί να νομίσετε ότι είναι προϊόν overdub recording). Έχετε υπ’ όψιν ότι δεν είναι σπάνιο φαινόμενο στους ανθρώπους (ακόμα και στους μη τραγουδιστές) να βγάζουν παραπάνω από μια φωνές και αυτό θα το παρατηρήσετε όταν τεντωθείτε κάποια στιγμή όταν σηκώνεστε το πρωί και παρατηρήσετε το πόσες φωνές βγάζετε εκείνη τη στιγμή έστω και για λίγο. Επίσης όταν είστε βραχνιασμένοι και πετάτε κοκοράκια.
Ο λόγος που σας στέλνω είναι για να μοιραστώ τις εμπειρίες μου μαζί σας, για να μου πείτε αν είχατε κι εσείς κάποια παρόμοια και φυσικά αν ξέρετε κάποιο καλό βιβλίο ή site που να κάνει αναφορά στο φαινόμενο. Σας ευχαριστώ πολύ!

13
Γειά σας και πάλι μετά από αρκετό (καλό) καιρό. Έχω ανεβάσει στο www.myspace.com/arismanouras 3 τραγούδια από την 1-man-band μου, τους S(c)epticist. Πρόκειται για ένα συγκρότημα(!) που για την ώρα κινείται μεταξύ progressive και death metal και που στο μέλλον θα εξελιχθεί περισσότερο και σε περισσότερα είδη. Όλη η μουσική, στίχοι, φωνές, όργανα, drum programming, ηχογράφηση, μίξη, mastering έχουν γίνει από εμένα. Θα ήθελα πολύ τη γνώμη σας. Τα λέμε φιλαράκια!

14
Σ' ευχαριστώ πολύ. Ας πούμε ότι είναι μια ανάσα ελπίδας (κυρίως η τελευταία στροφή) για όσα συμβαίνουν σε μια σχέση. Γράφτηκε σε πολύ πονεμένες περιόδους κάτι που φαίνεται άλλωστε. Η σχέση είναι πάντα ένα παραμύθι με όμορφη ροή και λυπημένο τέλος. Το αντίθετο δηλαδή από τα κανονικά παραμύθια. Η γκόμενα ήθελε το μαύρο άλογο αντί για τον λευκό ιππότη. Πιόνι αντί για βασιλιά και έναν τρελό αντί για τον πύργο της. Ένα παιχνίδι σκάκι που έχασε. Η βασίλισσα έχει όλη την ελευθερία στις κινήσεις της και τη μεγαλύτερη αξία απ' τα κομμάτια. Ο βασιλιάς όμως είναι ο στόχος. Κι αυτός ο στόχος δεν επετεύχθει...
Σ' ευχαριστώ. Αν είναι κάτι που σε συγκίνησε με τιμάει και άξιζε τον κόπο όσα σύννεφα κι αν σκέπασαν τα μάτια, όσα δάκρυα κι αν έβρεξαν το χαρτί

15
Κι αν των ανθρώπων η αγάπη μετριέται σε στιγμές
πόσα ρολόγια στη ζωή έχουν χαλάσει
Στους δείκτες τους ταξίδεψε του φεγγαριού η χάση
Πάνω στους χτύπους σάλπαρε για του όρμου τις ρωγμές

Σε πόσες λεύκες έχουν γράψει "σ' αγαπώ"
δάκρυα που στέγνωσαν και τώρα πια μισιούνται
Χέρια πιαστήκανε σφιχτά μα τώρα λησμονιούνται
Και έχει μείνει η αφή πάνω στου χρόνου τη γραφή
Την βλέπουν και λυπούνται

Ψυχή μου χόρεψε πάνω στις στάχτες σου και πέτα
Κι αν μες στο λίκνισμα γυρίσεις να με δεις
Έχω βραδιάσει δεν σε ξέρω μα μου λείπεις
Κι ας είναι ο πόνος μου ο χτύπος μιας στιγμής

Από την επερχόμενη ποιητική συλλογή μου με τίτλο "Τα Κονσέρτα Των Ψυχών"

16
Ίκαρε!!! Που σαι ρε φίλε! Πόσο καιρό, πόσα post και thread πριν... Πωπω... Τι κάνεις ρε φίλε;
Προς Xaraaaa και parlats: Παιδιά να 'σται καλά για τα όμορφα λόγια! Σας εύχομαι τα ίδια. Χαρα, όλοι γνωριζόμαστε εδώ πέρα. Μας ενώνουν 12 νότες με όση μαγεία αυτό συνεπάγεται στον ψυχισμό των ανθρώπων που αγαπάνε τη μουσική και γενικά τις τέχνες. Σε όσους ξέρουν ή προσπαθούν να μάθουν ν' αγαπάνε.
Ίκαρε αν θυμάμαι καλά ήσουνα στα γενέθλιchat μου πριν 3 χρόνια. Εσύ, ο Σπύρος, η Μαρουτίνα και πολύ άλλοι φίλοι. Ακόμα κι αν δεν το πιστεύει κανείς ήταν τα πιο όμορφα της ζωής μου. Μακάρι να πιάσετε αυτό το συναίσθημα κάποτε. Εγώ πάντως έχω έτοιμα τα smileys! Θα τα πούμε σύντομα ρε φίλοι.

17
2 χρόνια μετά ξαναμπαίνω σε μια παλιά αγάπη στην οποία έφαγα ώρες, νύχτες, αλκοόλ και πανέμορφες στιγμές κι ας κράτησε μόνο λίγους μήνες. Γειά σου Κιθάρα. Ήταν η πρώτη μου γνωριμία με την κοινότητα. Εκείνο το "Ο Μάρκος της έπιασε δειλά το χέρι..." Οι τόσοι φίλοι που δε γνώρισα αλλά μου μιλήσανε, συζητήσαμε, συμφωνήσαμε, διαφωνίσαμε πανέμορφα, μου στείλανε smiley τούρτες στα γενέθλιά μου στο chat. Όμορφοι άνθρωποι. Τότε ήμουν τόσο ευτυχισμένος. Τα είχα όλα. Μια κοπέλα που περίμενα να κατεβεί απ' τη Σουηδία για να γεννηθεί ο πιο όμορφος αλλά και πιο καταστρεπτικός και για τους δυό μας έρωτας. Κι όμως τόσο δυνατός. Ήταν οι μέρες που σαν θαύμα Θεού βρήκα ένα σπάνιο βιβλίο γι' αυτήν από ένα μέλος εδώ και της το χάρισα. Ήταν όλ' αυτά. Χάθηκα. Και τώρα να 'μαι πάλι εδώ. Ελπίζω πιο δυναμικά καθώς απέκτησα και πάλι συχνή πρόσβαση στο Internet. Με την κοπέλα δεν είμαστε πια μαζί. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα χωρίζαμε ποτέ μ' αυτήν την κοπέλα αλλά μάλλον η ζωή είναι πιο απρόβλεπτη από εμάς. Ελπίζω βέβαια πάντα. Κάτι όμορφο πρέπει να παλεύει με το χρόνο. Ειθέ να βοηθήσει κι αυτός. Anyway, σας ζάλισα. Νιώθω τόσο όμορφα, γαλήνια με αυτό το flashback και έχω χρέος να σας ευχαριστήσω που ήσασταν κομμάτι του. Να περνάτε καλά και θα τα πούμε σύντομα και μετά μουσικής.
Ο Άρης της έπιασε δειλά το χέρι. "Άκου", της είπε, "κάποιοι αγαπάνε ακόμα"...

18
 Δυστυχώς φίλε μου το πρόβλημα σου είναι τραγικό και το χα κι εγώ. Αυτή η νότα, για τα στανταρ κάποιο τραγουδιστή (οχι απαραιτητα εππαγγελματια) είναι μια συνηθησμένη και "ευκολη". Δεν έχεις προβλημα στη φωνη. Πιστεψε με. Κι εγω καπου εκει κυμαινομουνα. Η λύση ειναι να βγαλεις τη "φλογα" απο μέσα σου... Δηλαδη να νιωσεις το τραγούδι και να μην "κωλοσεις" να πετάξεις ψηλα. Προσοχη, οταν λεω να νιωσεις το τραγουδι εννοω να "φαντασιωθεις" με την ιδεα οτι βγάζεις κατι απο μεσα σου, οτι τραγουδας, όχι να νιωσεις τον ιδιο το στιχο. Γιατι πολλες φορες όταν γινεται αυτο κατι μας τραβαει πισω. Κυριως αν αυτο το τραγουδι ειναι λυπητερο. Δεν ξερω αν γινομαι αντιληπτος παντως αυτο μου εχει δειξει η εμπειρια μου. Ελπιζω να βοηθησα!
Hail

19
Μακάβριο?! Έχεις ακούσει του Καζαντζίδη το "Κλείστε την πόρτα της ζωής"? Μάλλον όχι. Είναι από τα όχι και πολύ γνωστά κομμάτια του. Πάρε τράγουδο λοιπόν.
Κλείστε την πόρτα της ζωής που φεύγουνε τα νιάτα
και τα ποτήρια της ζωής τ' αφήνουνε γεμάτα
Κλείστε την πόρτα της ζωής για να μη φύγει πια κανεις

Ένα φίλο έχω χάσει στα καλά καθούμενα
λες και είχε με το χάρο χίλια προηγούμενα
Κλείστε την πορτα της ζωής για να μη φύγει πια κανεις

Κλείστε την πόρτα της ζωής που φεύγουνε οι ωραίοι
κι αυτοί που φύγανε νωρίς ας είναι οι τελευταίοι.

Ρεφραίν

Φαντάσου τώρα αυτό το τραγούδι με super βαρια ζεϊμπεκια από πίσω (μιλάμε για τα πιο βαριά κομμάτια του Καζαντζίδη) και τη φωνή του αθάνατου Στελάρα να σε χτυπάει κατευθείαν στην καρδιά και να σου θυμίσει φίλους που έχασες. Αστα...

20
Ikatsoun>Αν η σπόντα πάει σε μένα να σου ξεκαθαρίσω ότι εγώ ανέφερα τι έχει ακουστεί για το Στέλιο και το 'βαλα σαν θεμα να σχολιαστει κι όχι το τι νομίζεις πως είναι η γνώμη μου...
Όσον αφορά στον Καζαντζίδη θα συμφωνήσω ότι είναι μια κορυφαία φωνή για την Ελλάδα κι αυτός που θα αρνηθεί την προσφορά της είναι τουλάχιστον ανιστόριτος και ασεβής (συγνώμη Fenderiadis). Δεν αναφέρομαι όμως τόσο στην χροια της φωνής του, ή στα τραγούδια του πολλά απ' τα οποία ενδεχομένως να μην ανήκουν στα γούστα μας αλλά στην προσφορά του η οποία αντικειμενικά είναι μεγάλη όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Ikatsoun "Ας μην ξεχνάμε ότι όταν φεύγανε την δεκαετία του 60 οι μετανάστες για Γερμανίες και Αμερικές παίρνανε μαζί τους μια φωτογραφία της οικογένειάς τους και ένα σαρανταπεντάρι του Καζαντζίδη (δεν είχανε και τίποτα άλλο εξάλλου)."
Όσον αφορά στη φωνή του είναι καθαρά θέμα γούστου. Εγώ προσωπικά τον θεωρώ όχι βέβαια την καλύτερη φωνή της Ελλάδας, αυτόν θεωρώ τον Μπιθικώτση, αλλά μια φωνή με πολύ προσωπικό "ήχο", λυγμό, και φυσικά στεντόρεια δυναμική και πάθος. Και φυσικά με μια δύναμη να κάνει το τραγούδι "δικό του" και να το πηγαίνει εκεί που θέλει αυτός και να το κυριαρχεί όπως κυριαρχεί και τις καρδιές των Ελλήνων τα τελευταία 40 χρόνια.

21
Τι πιστεύετε για τον Στέλιο? Από πολλούς θεωρείται ως η φωνή της Ελλάδας, απο κάποιους ένας πολύ καλός τραγουδιστής, από άλλους "κλάμα κι άλλο τίποτα". Εσείς τι πιστεύετε? Είναι όντως τόσο αξιόλογος ή είναι απλά ένας αδίκως υπερ-μυθοποιημένος καλλιτέχνης?...

22
Χεχε! Άντε ρε απο δω που δουλεύετε... Χιχι! Επαναλαμβάνω, δεν είναι ότι δεν ξέρω να παίξω ή να κρίνω ένα καλό, έξυπνο και ευφάνταστο solo, είναι ότι εγώ δεν μπορώ να το συνθέσω (πλέον). Παλιά έγραφα (όχι γνώμη δική μου) πολύ μπέρκετ solo. Αλλά με το alcohoοl βλέπεις...Πάντως thanx ρε guys. Οι απάντησεις του Βασίλη κυρίως βοηθήσαν πολύ. Όσο για τους κοκοφοίνικες και τα σαντούρια...Ασχολίαστο... ;D

23
Ολα τα μεγαθηρια φιλε μου στο χωρο της κιθαρας...ετσι παιζουν
Κι εγώ έτσι παίζω  ;D

24
Ευχαριστώ Βασίλη! Βασικά αυτά τα ξέρω, δηλαδή τα έχω σκεφτεί και τα χω παρατηρήσει  :) αυτό που ψάχνω είναι κάποιοι συγκεκριμένοι αλγόριθμοι που δημιουργείς ένα solo κάτι το οποίο είναι όμως variant, το καταλαβαίνω. Πάντως ήταν κατατοπιστική και ενδιαφέρουσα η απάντηση σου. Ήταν αυτό ακριβώς που θα απαντούσα κι εγώ. Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ ρε γ**ώτο ακόμα να τα συνθέσω και να τα οργανώσω! Thanx!

25
Η αλήθεια φίλε μου είναι ότι την εν λόγω τεχνική τη χρησιμοποιούν κυρίως οι μπουζουκίστες (word by Thanasis Polikandriotis all rights reserved  :)). Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό γιατί ο καθένας πρέπει να παίζει όπως τον βολεύει. Το θέμα είναι αν εσένα σ' αρέσει ο ήχος που βγάζει η κιθάρα με αυτή την τεχνική. Άρα πρέπει να μας πείς περίπου τι κομμάτια παίζεις στην κιθάρα. Επίσης μην ξεχνάς ότι μπορεί με τον καιρό να θέλεις να ασχοληθείς κάποιες τεχνικές όπως το arpeggio και το sweap picking που δεν θα σε βοηθήσει η τεχνική που χρησιμοποιείς τώρα. Είναι βέβαια ότι πρέπει για ρυθμικές κιθάρες και κυρίως για "σκαφτες" super sludge powerchords.

Σελίδες: [1] 2 3