Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - elrich

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 30
1
Αναζήτηση τραγουδιών / Απ: kithra.to
« στις: 30/07/18, 15:35 »
Η Τόνγκα είναι ένα νησάκι χαμένο στον Ειρηνικό, που δίνει τα .to


τί περιμένει κανείς;  ;D
Λίγο σεβασμό παρακαλώ από όλους στην τεράστια αφιλοκερδή συλλογική δουλειά που έχει γίνει - και γίνεται στο kithara.toΔεν είναι ρομπότ, πραγματικοί άνθρωποι ξοδεύουν από τον ελεύθερο χρόνο τους και γράφουν ταμπλατούρες για εμάς τους υπόλοιπους.Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς που το έστησαν και σε αυτούς που διαρκώς συνεισφέρουν.
Keep on

2
φίλε elfi πουλάω την δική μου yamaha APX500, σε αριστη κατασταση, ελάχιστα έχω παίξει με αυτην , έχει λεπτό σώμα, χαμηλό action.
Δεν την έχω χρησιμποιήσει όσο ήθελα, λόγω του ότι παίζω με ακουστικά, και έχω ήδη 5 ηλεκτρικες.
είναι αυτη

https://usa.yamaha.com/files/40CA190AEDCE4A1A99AA1C29FF1FC42B_12073_2088x5516_134b04073b238786d9b282ebc4052c59.jpg

Την είχα πάρει απο Νάκα κοντά στο 400άρι αν θυμάμαι καλά.

Καλησπέρα
Την μπλέ έχεις? Ίσως ενδιαφέρομαι... (αν δεν είναι η μπλε)

3
Accept - Restless and wild
Το πρώτο speed/thrash κομάτι ever!


4
παρεμπιπτόντως , μήπως γνωρίζει κανείς τι ξύλο είναι τάβλες που βάζουν στα κρεββάτια για να στηρίζουν το στρώμα;

Σκατόξυλο  ;D

έχει καποιος μία απορία , την εκφράζει σε ένα φόρουμ μπας και πάρει μία απάντηση.
πως βοηθάει το συγκεκριμένο σχόλιό σου; και δεν είναι καν αστείο

Σίγουρα δεν βοηθάει και σίγουρα δεν είναι το πρώτο σχόλιο του είδους εδώ μέσα που κρατάμε ακόμα μια φιλική ατμόσφαιρα.
Το αν είναι αστείο, ή όχι είναι γνώμη σου, η οποία ποσώς με ενδιαφέρει.

5
παρεμπιπτόντως , μήπως γνωρίζει κανείς τι ξύλο είναι τάβλες που βάζουν στα κρεββάτια για να στηρίζουν το στρώμα;

Σκατόξυλο  ;D

6
αισθάνομαι λίγο ανεπίδεκτη και θέλω πάρα πολύ να το καταφέρω....
Δεν είσαι ανεπίδεκτη, εκτός αν είναι επιλογή σου.
Μην αγχώνεσαι και μην απογοητεύεσαι, θέλει πολύ κόπο και εξάσκηση αυτό που θέλεις να κάνεις, θα έρθει μόνο του σιγά σιγά με τον καιρό και τη μελέτη.
Έχε υπόψιν σου επίσης ότι ακόμα και επαγγελματίες κιθαρίστες θα δυσκολευτούν εναλλάσοντας συγχορδίες τις οποίες πρώτη φορά παίζουν.
Θα ρίχναμε πολύ γέλιο βλέποντας τον Slash πχ να προσπαθεί να παίξει jazz - manouche συγχορδίες...

Έχει πολύ δρόμο μέχρι να μάθουν τα χέρια να κλειδώνουν σε συγκεκριμένα ακκόρντα, δύκολα ή εύκολα.

7
Μιας και πιάσατε κουβέντα για τους SSD...
Ωραίοι, γρήγοροι, αξιόπιστοι (με ερωτηματικό) ΑΛΛΑ... μικροί, απελπιστικά μικροί.
Στο επαγγελματικό μου PC - ένα πραγματικό γαϊδούρι Thinkstation επέλεξα δίσκο SSD 120GB
Αποτέλεσμα: με εγκατεστημένα πάνω Windows7 ultimate, Autocad, Corel και AdobePhotoshop (μόνο αυτά και τίποτα άλλο), το Photoshop δεν ανοίγει καν λόγω ελλείψεως χώρου.
Την άλλη βδομάδα θα αντικατασταθεί με κανονικό δίσκο 2ΤB της γνωστής κόκκινης σειράς.

Πραγματικά, δεν ξέρω αν αξίζει η παραπάνω ταχύτητα αυτό το μαρτύριο να μετράς τα GB σου... με γυρίζει μια δεκαετία πίσω.

8
τις ασκήσεις που σου δείχνει ο αναστασάκης κάντες στην ακουστικη μς 12άρες χορδες
Οι 12ρες χορδές που κολλάνε?

9
και, ακόμα πιο σημαντικό, η εκτέλεση μουσικής μπροστά σε κοινό

Προσυπογράφω
Αν δεν παίξεις live ένα κομάτι, απλά υποθέτεις ότι το ξέρεις.

10
Οι Epitalkers ψάχνουν μπασίστα από Αθήνα: Είδος αγγλόφωνο rock, προτεραιότητα στη σύνθεση δικού μας υλικού (άρα και συμμετοχή του νέου μέλους στη διαμόρφωση των ιδεών μας), στόχος η ηχογράφηση του υλικού μας και οι ζωντανές εμφανίσεις, σε ερασιτεχνικά επίπεδα (όχι περιοδείες, βιοπορισμός). Πρόβες κεντρονότια (πχ Καλλιθέα, Αργυρούπολη), μια φορά την εβδομάδα (όχι ΠΣΚ).

ΥΓ
Δεν είμαστε και τίποτα παιχτούρες, οπότε μην μασάτε όσοι επίδοξοι μπασίστες!
 ;D


11
να στε καλα ρε παιδια!!ευχαριστω για τα καλα σας λογια..
πετρο τα ρυθμικο του στοιχειο ειναι ουσιαστικα θρακιωτικο,ασχετα αν λογο υφους και κρητικης καταγωγης δε μοιαζει..αν επαιζα το ασθενες σε αρσεις νομιζω θα σκυλευε!!αυτο που θα μπορουσα να κανω ειναι να το εκανα μπαλαντοκατασταση..

Και πολύ σωστά έκανες και το έπαιξες με αυτό το ρυθμό Μάριε. Τονίζει καλά.
Αν το έπαιζες και ένα αργό καμηλιέρικο-ρούμπα α'λα Ταραντίνο θα πέρναγες και σε άλλα μονοπάτια...
Μπαλάντα βγαίνει επίσης πολύ ωραία με δακτυλισμούς, αλλά θέλει παραγωγή για να βγει μπροστά, με μια ακουστική σε δωμάτιο δεν γίνεται.

Μπράβο πάντως, η φωνή σου είναι βράχος.

12
Αποφασίσαμε να ηχογραφήσουμε 5 δικά μας τραγουδάκια.
Μπόλικος πειραματισμός, από 6/8 μέχρι ζεΙμπέκικο και καλαματιανό.

Τραγουδιστής/συνθέτης Λευτέρης μπουκωμένος αλλά έπαιξε από κιθάρα μέχρι φλάουτο, τρομπέτα & μπαγλαμά
Μιχάλης drums ήρθε γιατί άκουσε ότι κάναμε metallica cover
Νίκος μπασο έπαιξε παπάδες one take
Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς έπαιξα

(Αξιο)περίεργο τελικό αποτέλεσμα... καλή ακρόαση

Pain and Sorrow
Rockin' Horse
The State I'm In
Ένα Βήμα Τη Φορά
Ρούχο Πεταμένο

13
Το Roland Gr55 το έχω από την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησε.
Καταπληκτικό εργαλείο, με πολλές όμως απαιτήσεις σε setup/παραμέτρους και κυρίως τρόπο παιξίματος.

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες συγκρίνοντας και τα 2, θα το συνοψίσω με δυο λόγια:
Το Roland μπορεί να κάνει κατά 99% ότι κάνει και το Boss, το Boss όμως όχι ότι κάνει το Roland.
Το Boss οριακά μπορώ να το θεωρήσω guitar synthesizer. Του αναγνωρίζω όμως ως μεγάλο του πλεονέκτημα την ευκολία χρήσης και το μηδενικό latency.

14
Μαλλον η κολα που βαζει για να κολισει τα χαρτονια,τα κανει σαν γυψο

τι κόλα να είναι? PVA ή τίποτε μεθυλ-μεθακρυλικό, ή και εποξειδικό ?

Δεν εχω ιδεα.Μικρος εβλεπα μια εκπομπη art attack στην ετ1 και ενας τυπας εκανε καλυτεχνιες με χαρτια εφιμεριδας,τα πασαλιφε με πινελο μια ασπρη κολα και εβαζε χαρτι υγειας και γινοταν τσιμεντο.Λογικα θα ειναι αντιστηχη κολα.Τιποτα απο ταπετσαριες τοιχου ισως

Ατλακόλ του θεού είναι η κόλλα που χρησιμοποιούμε για χαρτί.
Φτηνή, διάφανη και σαν πλαστικό όταν στεγνώσει. Το κόλπο είναι ότι χρησιμοποιούμε πάρα πολλές στρώσεις.

15
Καλησπερα κοινοτητα..πειτε μου γνωμες για ην schecter omen extreme 6 :) :) :)

Κι εγώ την γλυκοκοιτάζω τον τελευταίο καιρό... πανέμορφο κιθαρόνι.
Έχω κι εγώ την περιέργεια να ακούσω καμιά γνώμη.

16
Βλέπω ότι κανείς δεν ασχολείται με την ουσία του σκανδάλου.

Και η ουσία είναι ότι καταξιωμένοι, τίμιοι και υπερήφανοι συνθέτες, στιχουργοί, οργανοπαίκτες, τραγουδιστές κλπ εισπράτουν δικαιώματα πείνας το πολύ 1000 ευρώ το εξάμηνο, που για πολλούς είναι το μόνο μέσο βιοπορισμού τους, τη στιγμή που το ΔΣ και οι παρατρεχάμενοί τους ξεκοκαλίζουν εκατομμύρια σε μισθούς και δανεικά.
Και όλοι ξέρουμε ποιοι "υπεράνω" καλλιτέχνες ήταν το ΔΣ.

Η ΑΕΠΙ υπάρχει και πρέπει να υπάρχει, αν δεν ακολουθεί σωστή τακτική είσπραξης και απόδοσης είναι άλλο θέμα.

17
http://tvxs.gr/news/ellada/skandalo-52000-eyro-mina-epairne-o-dieythyntis-tis-aepi-olo-porisma

Η εταιρεία ΕΥ βάσει διαγωνισμού που είχε προκηρύξει ο ΟΠΙ έπειτα από εντολή του Υπ. Πολιτισμού επί υπουργίας Νίκου Ξυδάκη, ανέλαβε το έργο του διαχειριστικού ελέγχου της ΑΕΠΙ τον Αύγουστο του 2015.
Να θυμίσουμε πως μέχρι και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους η εταιρεία δεν μπορούσε να ξεκινήσει τις εργασίες της καθώς η ΑΕΠΙ αρνιόταν να προσκομίσει τα απαραίτητα στοιχεία. Έτσι σταμάτησε το έργο του ελέγχου και ξεκίνησε ξανά μετά το πρόστιμο στην εταιρεία από το Υπ. Πολιτισμού για την άρνηση της αυτή.
Ο έλεγχος ξεκίνησε τον Σεπτέμβρη του 2016 και ολοκληρώθηκε στις 6 Φεβρουαρίου. Ο έλεγχος αφορά στην Περίοδο 2011-2014.
Οι ορκωτοί λογιστές διαπιστώνουν την ύπαρξη αρνητικών κεφαλαίων ύψους 19,9 εκ. ευρώ που αποδεικνύει την αδυναμία της εταιρείας να εξοφλήσει το σύνολο των υποχρεώσεών της, καθώς και το σύνολο στοιχείων ενεργητικού (περιουσιακά στοιχεία και απαιτήσεις) είναι μικρότερο του συνόλου των υποχρεώσεων.
Μισθοί
Το πόρισμα διαπιστώνει επίσης ότι τα λειτουργικά έξοδα είναι ψηλότερα από τα έσοδα της εταιρείας με αποτέλεσμα τη δημιουργία σημαντικών  λειτουργικών ζημιών για την περίοδο 2011 - 2014 συνολικού ύψους 11.3 εκ.
 Τα σημαντικότερα έξοδα για την Περίοδο αυτή αφορούν αμοιβές μελών ΔΣ και συγγενών αυτών ύψους 7,4 εκ. ευρώ, αμοιβές υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης από συνδεδεμένη εταιρεία ύψους 7,2 εκ. ευρώ, προμήθειες είσπραξης τιμολόγιου ύψους 6,7 εκατομμύρια και αμοιβές νομικών συμβούλων και δικαστικά έξοδα ύψους 4,5 εκ.
Να σημειώσουμε πως μόνο ο μισθός του διευθύνοντος συμβούλου το 2011 ανερχόταν στα 635.565 ευρώ (52.000 ευρώ το μήνα) ενώ την ίδια χρονιά ο μισθός συγγενούς μέλους του ΔΣ έφτανε τα 466.266 το χρόνο! Οι αμοιβές μισθοδοσίας μελών ΔΣ για το 2011 ανέρχονται 1.900.000 ευρώ ενώ οι συνολικές αμοιβές μισθοδοσίας για τον ίδιο χρόνο στα 4.828.353 ευρώ.
 Να προσθέσουμε πως τα μέλη του ΔΣ έπαιρναν επίσης χρήματα εκτός μισθοδοσίας από το 2011-2014 ποσά που κυμαίνονταν από 6.000 έως 38.000 ευρώ. Σε αυτά τα ποσά προσθέστε και την ιδιωτική ασφάλιση των μελών του ΔΣ
Χρήματα που δεν διατέθηκαν για ανθρωπιστικούς σκοπούς  και αδιανέμητα
Να θυμίσουμε κάπου εδώ πως η εταιρεία εκπροσωπεί περισσότερους από 14.540 Έλληνες και ξένους πνευματικούς δημιουργούς καθώς και 2.200.000 και πλέον ξένους δημιουργούς μέσω συμβάσεων εκπροσώπησης.
Για την περίοδο 2011-2014 η εταιρεία έχει παρακρατήσει 10% προμήθεια επί των διανεμηθέντων δικαιωμάτων σε αλλοδαπούς οργανισμούς στα πάσης φύσεως εκτελεστικά δικαιώματα συνολικού ύψους 1,6 εκ. με σκοπό τη μετέπειτα χρήση των κονδυλίων σε πολιτιστικούς και ανθρωπιστικούς σκοπούς. Το σημαντικότερο μέρος του εν λόγω ποσού 1,2 εκ. αφορούσε εργασίες συντήρησης και εμπλουτισμού του αρχείου μουσικής της εταιρείας οι οποίες πραγματοποιούνται από υπάλληλους της εταιρείας.
Το πόρισμα αναφέρει στοιχεία για τα αδιανέμητα δικαιώματα, ποσά που έχει εισπράξει αλλά δεν έχουν αποδοθεί. Τα αδιανέμητα δικαιώματα σε μέλη, δικαιούχους ύψους 42 εκ. (την 31-12 - 2014) περιλαμβάνουν τιμολογηθέντα δικαιώματα σε χρήστες μουσικής τα οποία δεν έχουν αποδοθεί και διανεμηθεί σε μέλη και δεν στάθηκε  δυνατό να αναλυθούν από την εταιρεία  λόγω μη αντιστοίχησης τιμολογίων με εισπράξεις στο πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας.
Δάνεια
Ένα άλλο σκανδαλώδες σημείο του πορίσματος είναι αυτό που αφορά στα δάνεια που χορηγεί η εταιρεία σε μέλη του ΔΣ.
Η εταιρεία χορήγησε δάνειο τον Ιανουάριο του 2014 στον γ. διευθυντή μέτοχο και μέλος ΔΣ μέχρι του ποσού των 125 χιλ ευρώ με επιτόκιο 2%. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 23α του Κ.Ν. 2190/1920 δάνεια προς μέλη του ΔΣ απαγορεύονται.
Η ΑΕΠΙ φέρεται να χορηγεί επίσης δάνεια στο προσωπικό, αλλά και συνεργάτες βάσει εγκρίσεων που προέρχονται από το ΔΣ της εταιρείας. Δίνει προκαταβολές σε δικαιούχους που συμψηφίζονται με τις μελλοντικές αποδοχές τους. Από την εργασία που πραγματοποιήθηκε  διαπιστώθηκε  ότι υπάρχουν προκαταβολές σε μέλη  που παραμένουν ακίνητες και δεν έχουν συμψηφιστεί με αντίστοιχες αμοιβές για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους. Υπάρχουν δημιουργοί δηλαδή που έχουν πάρει προκαταβολές μέρος των οποίων όμως δεν παρακρατείται  μετά από τις αμοιβές τους.
Ακίνητα
Η αξία των ακινήτων της ΑΕΠΙ ανέρχεται στα 9 εκ ευρώ. Δεν αναφέρεται  ο προϋπολογισμός για την ανέγερση του δευτερου κτίριου. Ζητήθηκαν άλλα έγγραφα σχετικά αλλά η εταιρεία δεν τα έδωσε. Η ΑΕΠΙ επίσης δεν έδωσε το πλήθος των τιμολογίων που ζητήθηκαν για τον δειγματοληπτικό έλεγχο. Κατά την Περίοδο 2005-2007 η εταιρεία έκανε επενδύσεις ύψους 9 εκ. ευρώ
Σε όλα αυτά προσθέστε  προκαταβολές σε προμηθευτές για τις οποίες η ΑΕΠΙ δεν έχει παραλάβει τιμολόγια είτε αυτά χάθηκαν καθώς και ότι εταιρεία δεν είχε καταλογίσει αποσβέσεις για τα πάγια ενσώματα στοιχεία ες και τη χρήση του 2014 , συνολικού ύψους 1.8 εκ.

18
Ερώτηση κρίσεως (η οποία έχει να κάνει, σαφώς, και με το τραγούδι) :
Η συγχορδία Bb, ή Α# υποθέτω, υπάρχει κάποιος τρόπος λιγότερο κανιβαλικού παιξίματος, από αυτήν που δίχνει εδώ,
https://play.riffstation.com/?v=ONMbPQi8JwI ;

Κακομαθημένε νέε,  ;D

Πάντα υπάρχει εύκολος τρόπος!
1. Θα πας να αγοράσεις ένα καποτάστο και θα το βάλεις στο 5ο τάστο
2. Στο link που παρέθεσες, βάλε Capo5 & chord diagram
3. Παίξε με τα ακκόρντα που σου δείχνει στο διάγραμμα, όχι αυτά που περνάνε από κάτω (αν και σαν ονομασίες είναι τα ίδια)

Εδώ είναι και το ωραίο, αν παίξεις αυτά τα ακόρντα που σου δείχνει στο διάγραμμα με capo5, στο μηδέν τάστο (ανοιχτά) θα ταιριάζει και στη φωνή σου.
Αυτά... άσε τις θεωρίες και τις γκρίνιες και τραγούδα δυνατά γιατί χανόμαστε.

19

επίσης με ενδιαφέρει η ανθεκτικότητα της γυψοσανίδα σε τραντάγματα από μετακινήσεις (υποθέτοντας ότι είναι πάνω σε δοκάρια ξύλινα ή κάτι άλλο που να το στηρίζει δομικά)


και το κατά πόσον μπορεί να εξαλειφθεί ο κίνδυνος από τον πετροβάμβακα σε σάντουιτς υλικών αεροστεγώς κλεισμένος


τα plugs τα σκέφτομαι σαν λύση ώστε να μπορεί να επανέρχεται ο χώρος στην κανονική του εμφάνιση .

1. H γυψοσανίδα είναι ανθεκτική, αλλά αν είναι να την μετακινείς συνέχεια, άστο καλύτερα
2. Ο πετροβάμβακας είναι ακίνδυνος, μάλλον τον μπερδεύεις με τον υαλοβάμβακα

Η καλύτερη λύση είναι να βάλεις πετροβάμβακα μεσαίας πυκνότητας πάνω σε μια φτηνή και ελαφριά μελαμίνη στις διαστάσεις των ανοιγμάτων, να τα τυλίξεις μαζί με ένα ύφασμα και να τα μπενοβγάζεις. Προσοχή, ο πετροβάμβακας προς τη μεριά του δωματίου. Για να έχεις αποτέλεσμα, πρέπει να μπαίνει φρακαριστά.

20
Πάντως ο 80's ήχος δεν είναι μόνο το hardware. Οι muted χαμηλές νότες του και γενικά το "βρώμικο" παίξιμο με πένα και thump φλερτάροντας συνέχεια με τις αρμονικές δένουν το γλυκό εξίσου.

21
Γνώμη μου εκ πείρας:
Τα αξιοπρεπή στούντιο σου δίνουν κιθάρες δικές τους (άψογα σεταρισμένες) για να γράψεις, ηλεκτρικές, μπασα και ακουστικές.
Εμείς όταν γράφαμε δεν έπαιξε κανένα μέλος της μπάντας με δικό του όργανο.
Εϊχαμε αποφασίσει από πριν τι ήχο θέλουμε σε συνεργασία με τον παραγωγό, ηχογραφήσαμε ένας ένας ξεχωριστά (σε μόνιμη μάχη με τον μετρονόμο) και τα υπόλοιπα τα ανέλαβε αυτός.

Παρεπιπτόντως, η κιθάρα σου μια χαρά είναι, καλό θα ήταν να της κάνεις ένα καλό σετάρισμα σε μάστορα πριν μπεις στο στούντιο. Τα άλλα άστα πάνω τους.

22
Αν σου πέσει κλασσική κιθάρα, ξέρεις τι να κάνεις...


23
Επίσης συμμετέχω με περίπου 60€

24
Συμβουλή δικιά μου: άσε τη βέργα ήσυχη και οπωσδήποτε για κάποιον που ξέρει. Μπορεί να κάνεις ανεπανόρθωτη ζημιά.
Πήγαινε απλά σε αυτόν που σου έκανε τη ρύθμιση για ένα fine-tunning και τέλος.

Το ρύθμισμα της βέργας το θεωρώ υποχρέωση του κάθε παίκτη να γνωρίζει πως να το κάνει.Δεν μπορεις να έχεις κάθε τρεις και λίγο κάποιον από πάνω σου για ένα τόσο απλό πράγμα.Και στο κάτω κάτω μόνο εσύ πρέπει να ξέρεις καλύτερα από όλους πως θέλεις το όργανο αλλά και μέχρι που είναι τα ρυθμιστικά του όρια.
Διαφωνώ, 25 χρόνια οργανοπαίκτης με τα μισά επαγγελματικά δεν ρύθμισα ποτέ μόνος μου ούτε ηλεκτρικό ούτε ακουστικό όργανο. Αυτό δεν με έκανε χειρότερο μουσικό ούτε λιγότερο ολοκληρωμένο (λέμε τώρα). Όπως επέμενα να αλλάζω ακόμα και λάδια στο αυτοκίνητο στο συνεργείο, έτσι έκανα και με τα όργανά μου.
Φυσικά σε κάθε περίπτωση είναι επιλογή σου.

25
Φίλε Αναξίμανδρε, εγώ προσωπικά την καταευχαριστήθηκα τη ρουμπίτσα σου. Ρούμπα το λέγαμε αυτό όλοι εμείς στα μπουζουκτζίδικα (και ορθώς αφού είναι γρήγορη ρούμπα) και χέστηκα πως την χορεύει ο κάθε μεθυσμένος και μη, αν και το μοτίβο που έβλεπα στην πίστα ήταν σχεδόν πάντα το ίδιο: όταν χόρευαν μέχρι 2-3 ήταν τσιφτετέλι, παραπάνω άτομα ήταν συρτό. Δεκτά και τα 2, κέφι να γίνεται που είναι και το ζητούμενο.
Επίσης δεν ξέρω αν είναι Ελληνικός ρυθμός και επίσης χέστηκα και αν δεν είναι.

Ωραίο, απλό, λιτό και ειλικρινές τραγουδάκι και δεόντως ξεσηκωτικό επίσης.
Μου θύμισε παλιές καλές εποχές με παιδιά της Πάτρας και πάιδες εν τάξει.

...και πίνω μπύρεεεεες...
 ;D

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 30