Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια / Απ: 1000 χρώματα
« Τελευταίο μήνυμα από BitCollector στις 21/09/21, 22:57 »
Μπράβο!  :up
2
Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια / 1000 χρώματα
« Τελευταίο μήνυμα από MARIOS F στις 21/09/21, 12:26 »
Στις 21/9/2018 δολοφονήθηκε ο Ζακ Κωστόπουλος..
3 χρόνια αργότερα κι ακόμα δεν έχει αποδοθεί δικαιοσύνη..
Το κομμάτι είναι αφιερωμένο στο Ζακ και στο κάθε Ζακ αυτού του κόσμου..
#NoZackieNoPeace

https://youtube.com/watch?v=WGj4pmGgg7U
3
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός / Απ: Reddick Voyager, απόψεις γνώμες?
« Τελευταίο μήνυμα από panixgr στις 19/09/21, 18:52 »
γιατροι και δικηγόροι και άνω των 50. Απλά οι νέοι σήμερα δεν έχουν τα ίδια ακούσματα.
Ας κρίνω απο την αφεντιά μου, απο τα 14 μεταλάς, μετά θρασάς, hip-hop-ας, house-άς, ξανα μανά θρασάς, groove metal-άς, nu-μεταλάς, κτλ
αλλά τι είναι αυτό με το οποίο σκαλώνω τρελά και κλαίω? οι πρώτοι scorpions με τον ροθ, οι purple με τον έβανς, οι heep με τον μπάιρον, οι σάμπαθ μέχρι τo sabboage, floyd σταθερά μέχρι και το the wall, ktl ktl ktl

τα παιδικά ακούσματα ... και ΟΛΑ είχαν κιθάρα... άκουγα σήμερα Scorpions το longing for fire απο το "In Trance"... κλάμα... είχα να κάψω τόσο μήνες ή χρόνια.... και μιλάω για τα σόλο του Uli Jon Roth.

σημερα οι νέοι δεν έχουν τέτοια ακούσματα, οπότε ακόμα και αν βαλει ο έλον μασκ τουρμπίνες στις κιθάρες που παν στο διάστημα, ακόμα και τότε οι νέεοι ΔΕΝ θα τις αγοράζουν...
ΤΟΤΕ, 50 χρόνια πίσω, το ρόκ ήταν ΝΕΟ, ήταν μοντέρνο... σήμερα είναι μουσείο...

τα φάντς που διαχειρίζονται fender, gibson, ktl νομίζω γνωρίζουν πολύ καλά οτι η ηλεκτρική κιθάρα θα έχει το μέλλον του hammond... πόσες μπαντες τότε (60s) είχαν hammond, πλήκτρα? πόσες μετά το 80?
Με αυτη τη λογική καλά κάνουν και τα πέρνουν χοντρά απο γιατρούς , δικηγόρους και λοιπούς επιχειρηματίες άνω των 50, να έχουν ζωή οι άνθρωποι... γιατί η νέα γενιά γιατρών και δικηγόρων δεν νομίζω να νοιάζεται..
4
Το παράξενο θα ήταν να πουλούσαν σαν ξερό ψωμί οι... καινοτομίες (κενοτομίες καλύτερα  ;D  ) των «μεγάλων», όπως πχ οι πατάτα με το αυτόματο κούρδισμα της Gibson. Οι κιθαρίστες ούτε σ' αυτό μάσησαν και γύρισαν την πλάτη παρά το Gibson στο λογότυπο.

Η "καινοτομία" της Gibson με το αυτόματο κούρδισμα δεν έπιασε πολύ απλά γιατί δεν είναι κάτι χρήσιμο και πρακτικό. Ο κάθε κιθαρίστας, ειδικά κάποιος που θα έδινε μερικά χιλιάρικα για μια κιθάρα, έχει ένα κουρδιστήρι (clip on, πετάλι, εφαρμογή στο κινητό ή ο,τιδήποτε άλλο), οπότε το αυτόματο κούρδισμα δεν είναι το χαρακτηριστικό που θα αποτελέσει σοβαρό κίνητρο για αγορά.

Παράθεση
Φυσικά είναι, όμως οι εταιρείες αυτές ήταν πρωτοπόρες και διένυσαν έναν δρόμο δεκαετιών μέχρι να φτάσουν στο σημείο να πουλάνε τόσο ακριβά το όνομά τους. Κι αφού μπορούν να το κάνουν φυσικά και το κάνουν. Μιλάμε για business και μάλιστα από αμερικανικές εταιρείες! Έχω την αίσθηση ότι σε μικρότερο βαθμό το ίδιο συμβαίνει και με μικρότερες καταξιωμένες εταιρείες, που εκμεταλλεύονται το όνομα που έχουν χτίσει στην πορεία που χάραξαν.

Οπότε δεχόμαστε ότι πληρώνουμε για το όνομα που φέρει η συγκεκριμένη κιθάρα και όχι για το επίπεδο ποιότητας...
Νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε με δυο διαφορετικά πράγματα:
Από τη μια είναι κάποια όργανα που συνεχίζουν να θεωρούνται φετίχ για μεγάλη μερίδα αγοραστών. Πόσο μεγάλη είναι η μερίδα; Αρκετά, ώστε να επιτρέπει στις εταιρείες να βάζουν τις τιμές που βάζουν. Ο Beato νομίζω είχε παραπονεθεί ότι Gibson πλέον παίρνουν μόνο οι γιατροί και οι δικηγόροι! (Βέβαια για τη Gibson δεν είναι βέβαιο αν τελικά θα της βγει σε καλό αυτό τελικά...). Εκεί ξοδεύονται μεγάλα ποσά, αλλά με τη λογική «αγοράζω μια κιθάρα σαν του/της [], Made in USA, με μεγάλη μεταπωλητική αξία και...».

Από την άλλη είναι οι καινοτομίες που φιλοδοξούν να αποκτήσουν πρόσβαση στα πορτοφόλια των μουσικών. Αν βάλουμε πλάι πλάι μια Nocaster των 50's πχ με μια super strat τελευταίας εσοδείας θα δούμε ποιες καινοτομίες έγιναν αποδεκτές. π.χ. Floyd Rose, ενεργά κυκλώματα, κλειδιά που... κλειδώνουν (no pun intended  ;D  ) κτλ... σίγουρα όχι πολλές σε σχέση πχ με ένα ELKA αρμόνιο κι ένα σημερινό Keyboard workstation αλλά υπαρκτές. Γιατί περπάτησαν; Νομίζω επειδή ικανοποιούσαν υπαρκτές ανάγκες των μουσικών. Στις αρχές των 80' (και υπό την επίδραση των πρώτων διδαξάντων) η εξέλιξη στην τεχνική της κιθάρας (ακραία χρήση του τρέμολο, ανάγκη για περισσότερο gain) υπαγόρεψε την εφεύρεση των τρέμολο που κλειδώνουν ή των ενεργών ηλεκτρικών.

Ό,τι δεν περπάτησε είτε δεν ικανοποιούσε υπαρκτές ανάγκες, αλλά ανάγκες που το ίδιο το προϊόν προσπαθούσε να πλασάρει με σκοπό να τις καλύψει στη συνέχεια, κατά τα γνωστά διαφημιστικά κόλπα, ή δεν ικανοποιούσε υπαρκτές ανάγκες τόσο καλά όσο υποσχόταν. Απορώ ακόμα γιατί δεν περπάτησαν οι Variax. Κανονικά θα έπρεπε να σαρώνουν. Βρίσκεις μια Variax με το μπράτσο που σε βολεύει κι έχεις τα πάντα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα σου! Αμ, δε!

Κι ας πάμε στα του θέματος. ΟΚ, άλλαξα στο πιτς φιτίλι τον μονοπήνιο με humbacker. Έχω ήχο LP; Το ξύλο; Το hardware; Η κλίμακα του οργάνου; Το αποτέλεσμα που παίρνω είναι κάτι που δεν μπορώ να πάρω πχ με λίγο πείραγμα στον ενισχυτή, στα πετάλια ή στα tone control της κιθάρας; Αξίζει να δώσω πολλά χρήματα για κάτι που δεν ξεκινάει με τις καλύτερες προοπτικές ως προς την εκπλήρωση αυτών που υπόσχεται; Να τα δώσω επειδή κάποιοι αγοράζουν πανάκριβες Gibson με μέτρια ποιότητα κατασκευής; Και τι με νοιάζει εμένα; Εγώ δε σκέφτομαι έτσι... εγώ μια all in one λύση θέλω.

Νομίζω ότι ξεκάθαρα μιλάμε για δυο εντελώς διαφορετικά σκεπτικά ανάμεσα στις δυο ομάδες αγοραστών. Πολύ φοβάμαι ότι παρά την προσπάθεια και την καλή (όπως φαίνεται) δουλειά του κ. Reddick το αναπόφευκτα ψηλό κόστος δεν αφήνει πολλά περιθώρια για μαζική εξάπλωση. Μακάρι να τα καταφέρει να παραμείνει βιώσιμο το εγχείρημα.   
5
Συναντήσεις / Απ: Συνάντηση μελών 2021
« Τελευταίο μήνυμα από panixgr στις 18/09/21, 18:50 »
κριμα... δεν εχω έρθει ποτέ.. παλιά πρέπει να ήταν πολύ ωραία (πριν το 2011).
6
Συναντήσεις / Απ: Συνάντηση μελών 2021
« Τελευταίο μήνυμα από Βραζίλης στις 18/09/21, 13:44 »
Η συνάντηση αναβάλλεται επ αόριστον :(

7
Όχι, το action το μετράμε στο 12ο τάστο...

1.5 και 2.0 στο 12ο μου φαίνεται πολυ υψηλό, χωρις ταστάρισμα τις δικές μου (ηλεκτρικες) τις ρυθμίζω 1.2mm και 1.4mm αλλά στο 24o, πάντα με ένα ελάχιστο relief (ποτέ ευθεία δηλ).
8
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός / Απ: Reddick Voyager, απόψεις γνώμες?
« Τελευταίο μήνυμα από saved στις 12/09/21, 21:58 »
αρα δεν ανοικεις στο συγκεκρημενο αγοραστικο κοινο.
Σκεψου οτι εγω φτοιαχνω χειροποητα μπασα για συγκεκρημενο αγοραστικο κοινο γιατι βρηκα πως αυτο το κοινο δεν το εχει καλυψει καποια εταιρια οποτε..τσουυυυυπ..χοθηκα εγω.
Η τιμη ομως δεν εχει να κανει τοσο με το "αυτο το ανακαληψα,αμα το θες βγαλε τα καβουρια απο τις τσεπες" οσο με το οτι πρεπει να ειναι βιοσημη η καθε εταιρια.Αν αυτες οι κιθαρες πουλουσαν "με το κιλο" θα ηταν πολυ πιο οικονομικες
9
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός / Απ: Reddick Voyager, απόψεις γνώμες?
« Τελευταίο μήνυμα από GVen στις 11/09/21, 20:15 »
Τετοια οργανα,ειναι για αυτους που δεν εχουν κομπλεξ να δοκημασουν κατι νεο,κατι διαφορετικο.
Δυστυχος ομως,επι το πλιστων οι μουσικοι προσπαθουν με διαφορους τροπους (και μαλιστα επι το πλιστον μεσω του εξοπλισμου τους) να μοιασουν στον αγαπιμενο τους καλιτεχνη.
Ετσι,φτανουμε να εχουμε πχ 1000000 κοπιες του slash,που μπορει να παιζουν και καλυτερα απο τον ιδιο ομως για μια ζωη "παραμενουν στην σκια του"
οποτε αγοραζουν το ιδιο gear οχι γιατι ειναι το καλυτερο,απλα γιατι το χρησημοποιει ο σλας (και ο καθε σλας) χωρια τους πλεων σε προχορημενη ηλικια μουσικους που πηραν καποτε μια κιθαρα και τοτε δεν υπιρχε το ιντερνετ, τους την φουσκοσαν 5 φορες πανω την τιμη,και καταληγουμε,ολοι αυτοι να σνομπαρουν καθε τι καινουριο η διαφορετικο για να αυτοδικαιοθουν (aka γινωντε γκουφιδες για να μην νοιωθουν κοροιδα)

Υπάρχει βέβαια και η άλλη άποψη...ενας ερασιτέχνης μουσικός πχ...θα προτιμήσει να πάρει μια τύπου les paul ή strat/tele...κατι που παίζουν οι πιο πολλοί κιθαρίστες...κατι ήδη δοκιμασμένο δλδ...παρα κάτι καινουργιο/καινοτόμο ή πρωτοποριακό όργανο...και για να ξανάρθω στο θέμα τιμής...οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε να δώσουμε 1000+ ευρώ για μια κιθάρα και αρκούμαστε σε πιο φτηνές λύσεις....οπου τα σχήματα των καθαρών είναι πάνω κάτω τα ίδια...για να πάρεις μια τέτοια κιθάρα σημαίνει ότι έχεις και μια οικονομική άνεση, έχεις κάνει το κομμάτι σου με μια lp/strat/tele και λες να πάρεις και κάτι νέο να δοκιμάσεις...ή....εισαι επαγγελματίας  μουσικός και παίρνεις κάτι τέτοιο.

Οπότε, βάση αυτού του συλλογισμού,  καταλήγουμε στο συμπέρασμα( σας θύμησα κάποιον? Χαχαχαχα) ότι οι κατασκευαστές τέτοιων οργάνων απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες μουσικών, παρά στο ευρύ μουσικό κοινό.

Προσωπικά δε θα έπαιρνα 1 κιθάρα που να τα κάνει όλα...θα προτιμούσα να έχω 2-3 κιθάρες, για να έχω πρώτα απ όλα την ψευδαίσθηση ότι παιζω κι εγώ με παρόμοια κιθάρα με τα συγκροτηματα που μ αρεσουν  αλλά και για την ποικιλία των οργάνων που πιθανόν να αποκτήσω σε βάθος χρόνου...κι ας μου πάει στην τελική πιο ακριβά απ ότι μια Reddick, για παράδειγμα. Υποθέτω ότι είναι κυρίως θέμα ψυχολογίας παρά πρακτικό.
10
Το παράξενο θα ήταν να πουλούσαν σαν ξερό ψωμί οι... καινοτομίες (κενοτομίες καλύτερα  ;D  ) των «μεγάλων», όπως πχ οι πατάτα με το αυτόματο κούρδισμα της Gibson. Οι κιθαρίστες ούτε σ' αυτό μάσησαν και γύρισαν την πλάτη παρά το Gibson στο λογότυπο.

Η "καινοτομία" της Gibson με το αυτόματο κούρδισμα δεν έπιασε πολύ απλά γιατί δεν είναι κάτι χρήσιμο και πρακτικό. Ο κάθε κιθαρίστας, ειδικά κάποιος που θα έδινε μερικά χιλιάρικα για μια κιθάρα, έχει ένα κουρδιστήρι (clip on, πετάλι, εφαρμογή στο κινητό ή ο,τιδήποτε άλλο), οπότε το αυτόματο κούρδισμα δεν είναι το χαρακτηριστικό που θα αποτελέσει σοβαρό κίνητρο για αγορά.

Παράθεση
Φυσικά είναι, όμως οι εταιρείες αυτές ήταν πρωτοπόρες και διένυσαν έναν δρόμο δεκαετιών μέχρι να φτάσουν στο σημείο να πουλάνε τόσο ακριβά το όνομά τους. Κι αφού μπορούν να το κάνουν φυσικά και το κάνουν. Μιλάμε για business και μάλιστα από αμερικανικές εταιρείες! Έχω την αίσθηση ότι σε μικρότερο βαθμό το ίδιο συμβαίνει και με μικρότερες καταξιωμένες εταιρείες, που εκμεταλλεύονται το όνομα που έχουν χτίσει στην πορεία που χάραξαν.

Οπότε δεχόμαστε ότι πληρώνουμε για το όνομα που φέρει η συγκεκριμένη κιθάρα και όχι για το επίπεδο ποιότητας...
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10