Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Lampr0s

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6
1
 Δεν εχει να κανει με το fingerstyle/metal, αλλα με το τι προηγειται και τι επεται να παιχτει.. ετσι ωστε η αλλαγη να γινει ευκολα και γρηγορα! ..και επειδη πολλα παιδια κατα καιρους εδω μεσα εχουν πει οτι δεν υπαρχει θεμα σωστου-λαθους και οτι ειναι υποκειμενικο το ζητημα, εγω σου προτεινω και τα ΤΡΙΑ!


1. Το δικο σου πιασιμο ειναι τυπου G ματζορε και ειναι πολυ διαδεδομενο.. αλλα για τη G με ανοιχτες χορδες. Στη F στο 1ο ταστο δεν βολευει τοσο.
|3--------- δεν το παιζεις
|3--------   3ο δακτυλο
|0--------  δεν το παιζεις
|0--------- δεν το παιζεις
|----------  x
|3--------   2ο δακτυλο


2. Αυτο που σου λεω εγω παιζει τοσο στη F οσο και στη G σε fingerstyle και παντου ασχετα με το pinky (προαιρετικα στο σημειωνω στο TAB)
|----------
|1--------  2ο δακτυλο
|-----2---  3ο δακτυλο
|--------3  4ο δακτυλο
|----------
|1--------  1ο δακτυλο
και ειναι πολυ χρησιμο σε περιπτωση που θα χρειαστεις να πιασεις και αλλες νοτες απο το ακορντο χωρις μπαρε.. και πρεπει να το ξερεις ειναι κατι στανταρ δηλαδη, δε σου λεω κατι περιεργο.. θα το βρεις μπροστα σου.


3. Ο Χεντριξ με κλειστα τα ματια θα το επιανε με αντιχειρα το μπασο και με το 1ο + 2ο το ντο και το λα.


Ο κανονας ειναι τι σε βολευει εσενα σε σχεση με το πριν και το μετα που θα παιξεις.. αλλα να τα μαθαινεις ολα τα πιασιματα γιατι ολα μεσα στο παιχνιδι ειναι!!!

2
Μα σου λεω οτι δεν πιανεις μπαρε στην ηλεκτρικη.. γιατι με το μπαρε βουίζουν οι αλλες χορδες και γινεται θορυβος!!!
(δες στη φωτο που επισυναψα το ριφακι.. δεν υπαρχει μπαρε, ασε που οι αλλαγες ειναι γρηγορες και δεν προλαβαινεις για μπαρε)


Τα δακτυλα σου τα εγραψα στο TAB..  το (1χχχ1χ) που λες το πιανεις με 1ο στο μπασο και 2ο την αλλη νοτα (και τα αλλα δακτυλα 3ο + 4ο ελευθερα να πιασουν ενδεχομενως ολο το F ματζορε χωρις μπαρε (1χ321χ) που ειναι συχνα χρησιμο)


|----------
|1--------  2ο δακτυλο
|-----2---  3ο δακτυλο
|--------3  4ο δακτυλο
|----------  x   (εδω mute με το 1ο)
|1--------  1ο δακτυλο


Τι δεν καταλαβαινεις?

3
Και στην ηλεκτρικη ετσι πιανεται σε αναλογα ριφς οπως στο αποσπασμα στη φωτο.


Παντως αν η κιθαρα σου εχει ψηλο καβαλαρη τοτε δεν φταις εσυ που δεν μπορεις να πιασεις καθαρα το μπαρε στο 1ο ταστο, η κιθαρα θελει σεταρισμα για να μην ξεχεριαζεσαι!!!




4
Εγω θα επιανα αυτο (Φα ματζορε)


----------
1--------  2ο
-----2---  3ο
--------3  4ο (προαιρετικα)
----------  x   (εδω mute με το 1ο)
1--------  1ο

5
Επικοινωνησε με τον κατασκευαστη του !!!

6
Τιποτα.. ολες οι μερες και οι ωρες δεν ειναι ιδιες!

7
Πιστευω οτι για καποιον που ασχολειται 3-4 χρονια ειναι σχετικα ευκολο.. ξερει κανεις πως να κανουμε αυτο το κουρδισμα?



8
Ωραία licks Μιχάλη!!! Keep going..

9
Το sustain το εχει καποια χορδη συγκεκριμενη ή ολες? Ακουγεται και χωρις ενισχυτη? Απλα σαν ακουστικη εννοω..

10
Παρε αυτη που σου αρεσει εμφανισιακα..

11
Ναι οτι θες κανεις.. και με τις δυο κιθαρες μπορεις να παιζεις με πενα και με δακτυλα. Δεν υπαρχουν πρεπει και δεν πρεπει.. κανεις οτι ταιριαζει σε σενα και στο υφος-στυλ του καθε κοματιου. Και σχετικα με κατι που ειπωθηκε παραπανω.. δεν ειναι η κλασσικη κιθαρα που θα σε δυσκολεψει στο να παιζεις ροκ-εντεχνα κτλ.. αλλα η κλασσικη τεχνικη παιξιματος! Αλλα καλο ειναι λιγα πραγματα να τα κατεχεις απο παιξιμο με δακτυλα γιατι δεν παιζονται τα παντα με πενα. πχ nothing else matters, dust in the wind κτλ..

12
Προσοχη με τη λιμα μην τα βαθυνεις παραπανω τα αυλακια.. μονο να τα φαρδυνεις γιατι θα χαμηλωσουν κι αλλο οι χορδες και ενδεχεται να τασταρουν.

13
 Επειδή δεν συνηθίζω να παίζω heavy riffs δεν το είχα δοκιμάσει αυτό ποτέ.. μόλις έβαλα το μετρονόμο στα 100 για να πάρω μια ιδέα του τι λες, και έκανα έως και 4 downs και 4 ups. Στο alt ναι κάνω ασκήσεις, φτάνω μέχρι 220-230 σε ευνοϊκές νότες.
 
 Θα σου πω όμως κάτι που είναι νόμος. Αν παίζεις μια μόνο άσκηση κάθε μέρα με σκοπό να την τελειοποιήσεις.. ούτε σε 100 χρόνια δεν θα γίνει!!! Παίξε πάρα πολλές διαφορετικές ασκήσεις και διαφορετικού τύπου. Οτιδήποτε μπορείς να βρεις και αισθάνεσαι ότι δεν το κατέχεις.. και μην κολλάς μόνο σε μια μέχρι αυτή να σου βγει τέλεια αλλά απλά πάρε αυτό που μπορεί να σου δώσει για την ώρα η καθεμιά άσκηση (δηλαδή, παίδεψέ τη 1-2 βδομάδες το πολύ και μετά περιστασιακά).
 
Και άσε αυτές τις ασκήσεις που κάνεις τώρα κατά μέρος προς το παρόν και πιάσε κάτι άλλο γιατί μόνο τενοντίτιδα μπορείς να πάθεις. Θα δεις ότι όταν θα επανέλθεις μετά από κάμποσο καιρό (μέσα από άλλες ασκήσεις) θα σου είναι παιχνιδάκι προηγούμενες ασκήσεις δια μαγείας. Γι αυτό το λόγο λοιπόν δεν βλέπεις βελτίωση.. και δεν φταίει το χέρι σου αλλά ο τρόπος μελέτης σου!

14
Οταν λες "γρήγορα down ή up".. δηλαδη στα ποσα ο μετρονομος?


Τα γρηγορα up τι τα θες?

15
Με τα δακτυλα εβγαινε..


Παιξε σαν ανθρωπως ρε φιλε.. τι μονο κατω και μονο πανω?

16
Το 'πα γιατι η εισαγωγη στον Παραδεισο μου φερνει κατι απο το marooned.. ή αντστρόφως.  ;D

17

Πχ ενα τραγουδι που σ αρεσει οπως pink floyd marooned backing track κτλπ.



Ή το "Για τον παραδεισο" του Παπακωνσταντινου..  ;D

18
Αυτη η διαδικασια ειναι εντελως ακυρη.. και ειδικα για φωνη.
Δουλευε με το αυτι και πειραματισου οσο παει και οτι βγει..ζητα και την βοηθεια κανα φιλου να διορθωσει.

19
Απο αυτί πως τα παμε Ελιζα? (Το λεω γιατι ο χωρος εξω απο τα πλαισια του κλασσικου ρεπερτοριου δεν βασιζεται και πολυ στην παρτιτουρα). Εγω σου προτεινω να ξεκινησεις με Dust in the wind, Boat on the River και παρομοια τετοια κοματια (μπλαλαντες) που εχουν αρπισματα να μπεις σιγα σιγα στο κλιμα. Και τα αυτια σου ανοιχτα γιατι οι ταμπλατουρες που θα βρεις στο ιντερνετ δεν ειναι απο επαγγελματιες και εχουν συχνα πολλα λαθη) .Επισης μια εξοικειωση με την πενα θα ηταν καλο αν και θα σου φανει βουνο στην αρχη.
Πες μας και τι κομματια-συγκροτηματα σου αρεσουν για να μην σου προτεινουμε ακυρα πραγματα ο καθενας μας!!!

20
 

στην ουσία η παλάμη ακουμπάει εντελώς πάνω στο neck για να έχεις περιθώριο να "πιάσεις" και το D με τα άλλα δάκτυλα.
 

..και αυτο σχετικο ειναι. Εμενα δεν ακουμπαει καθολου η παλαμη, και μιλαω για το στενο μπρατσο της ηλεκτρικης.
Οπως πιανω την D (ή τη Am) που απο συνηθεια μιουταρω παντα την 6Ε, λιγο ακομα να στριψω τον αντιχειρα (και οχι τον καρπο) ακουμπαω και την 5Α (χωρις πιεση, ισα-ισα επαφη θελει).


Ομως στις F G κτλ τυπου Hendrix (0Χ0000)εκει εφαπτεται εντελως η παλαμη μου αλλα αυτο γιατι ο δεικτης παταει πλαγια τις δυο πρωτες χορδες.


Αλλα αυτα ολα ειναι σχετικα, ο καθενας εχει αλλο χερι και οπως εμαθε αρχικα. Το μηκος των δακτυλων δεν παιζει δραματικο ρολο γιατι εχω δει ατομο με μισα δακτυλα απο τα δικα μου να κανει τρελλα ανοιγματα πανω σε κλασσικη κιθαρα.

Και οπως ειπωθηκε, πανω απ ολα καλη στοχευση ασχετα με το μιουτιν. Πχ στο Stairway to Heaven εκει που εχει τα ΧΧ0987, ΧΧ0775, ΧΧ0553 θελει πολυ καλη στοχευση γιατι δεν πρεπει να χτυπηθουν οι ΧΧ.

21
Και γω ανοιξα το GCB-95 που το ειχα παρει περυσι και εχει το red fasel μεσα..
Το GCB-95F Classic και αυτο red fasel  εχει? Τοτε ποια η διαφορα τους?

22
Καπλαμά.. που λενε στο χωριο μου?

23
Τι είναι εκει μεσα.. εργοτάξιο του μετρο?

25
αν τον γατο καποια μερα θα τον δειτε
 σταματηστε μια κουβεντα να του πειτε
 και χαριστε του με αγαπη ενα χαδι
 γιατι κλαιει μοναχος του καθε βραδυ
Αν μια κορη εχετε κρατηστε την αθωα...


Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6