Αποστολέας Θέμα: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει και ά  (Αναγνώστηκε 21154 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος klaus77

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • απροσάρμοστος
    • Προφίλ
Σήμερα φόρτωσα άσχημα με το thomann  και είπα να το καταθέσω εδώ για να μη χαλάσουν τα νευρά τους και άλλοι .
 λοιπόν στις 29-01-13 έκανα μια παραγγελία με προϊόντα που ήταν stock. στο μαιλ που σου στέλνουν διευκρινίζουν πως τα προϊόντα μένουν στο όνομα σου για 10 ημέρες , μετά της 10 ημέρες ακυρώνετε η παραγγελία και διαθέτουν τα προϊόντα σε άλλους πελάτες. Εγώ λοιπόν ήξερα πως τα χρήματα θα τα είχα 5 ημέρες μετά την παραγγελία οπότε την έκανα για να προλάβω τυχών ελλείψεις στα προϊόντα που ήθελα . σήμερα λοιπόν τους έβαλα τα χρήματα και ερχόμενος σπίτι μπαίνω και βλέπω σε 3 προϊόντα πως θα είναι διαθέσιμα ξανά τέλος Μάρτιου . στέλνω μαιλ και μου στέλνουν πίσω αυτό  :
μας πληροφόρησαν από την κατασκευάστρια εταιρεία που παραγγείλατε δεν θα είναι διαθέσιμα μέχρι 30.03.2014. Παρακαλούμε δείξτε κατανόηση για το γεγονός ότι δε μπορούμε να δεσμευτούμε σε ότι αφορά στην ημερομηνία παραλαβής, μιας και αυτή εξαρτάται αποκλειστικά από τους προμηθευτές μας. Λυπούμαστε για τη καθυστέρηση αυτή και σας διαβεβαιώνουμε ότι η παραγγελία σας θα αποσταλεί αμέσως μόλις παραληφθεί το προϊόν.



χαχαχαχααχαχ
 και αφού έστειλα σε μαιλ αυτά που έγραψα εδώ δείτε την απάντηση τους

Καλησπέρα σας,

δυστυχώς μας είχε μείνει ένα τελευταίο κομμάτι το οποίο κατόπιν τεχνικού ελέγχου εμφάνισε βλάβη και δεν είναι πλέον κατάλληλο προς πώληση. Ευχαριστούμε για τη κατανόησή σας!

ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟ!!!!!


Και για να μην θεωρηθώ πως κάνω προπαγάνδα στο thomann  την παραγγελία την ανέλαβε Έλληνας και γιαυτο το copy paste  είναι στα ελληνικά . το μαιλ δηλαδή που έστειλε ,Αν τίθεται τέτοιο θέμα βάζω και ολόκληρο το μαιλ


και μετα απο αυτο: Συγγνώμη για να καταλάβω , αν έβαζα τα χρήματα στης 29-01-13 μέσω πιστωτικής και όχι μετά από 6 ημέρες τότε θα υπήρχε διαθέσιμο? Γιατί δεν κρατήθηκε το προϊόν στη παραγγελία μου για τις 10 αυτές μέρες που αναφέρετε  και έφτασε να μείνει ένα ελαττωματικό ?

απαντηση ηταν αυτη :
Καλησπέρα σας,

διαθέταμε εξαρχής κατά τη χρονική στιγμή της παραγγελίας σας μόνοένακομμάτι. Οπότε και με κάρτα να πληρώνατε πάλι δεν θα μπορούσαμε να αποστείλουμε ελλατωματικό προιόν. Λυπούμαστε για την επιπλοκή αυτή και ευχαριστούμε για τη κατανόησή σας!

Οπότε αναμένα όλα πράσινα στο site μέχρι χθες τα απόγευμα  και είχαν μόνο  ένα ελαττωματικό προϊόν …. Μάλιστα  χεχε
« Τελευταία τροποποίηση: 04/02/14, 20:55 από klaus77 »
............?

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Ποσες φορες εχεις κανει παραγγελια στον thomann?

Επισης, εχεις κατα νου πως λειτουργει ενα site και ποσο εντιμο ηταν να μην σου αποστειλουν ενα προιον που ειχε προβλημα;
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος klaus77

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • απροσάρμοστος
    • Προφίλ
Έχω κάνει αρκετές παραγγελίες τους τελευταίους μήνες  ,υπολογισμένα χονδρά τους έδωσα κάπου στα 1000 ευρώ ,μόνο που εγώ όταν έκανα την παραγγελία η κατάσταση του προϊόντος ήταν άμεσα διαθέσιμη , άρα ακυρώνονται από μόνοι τους φίλε όταν λένε πως από τη μέρα της παραγγελίας είχαν διαθέσιμο μόνο ένα ελαττωματικό προιόν  ….. Αφού λοιπόν ήταν άμεσα διαθέσιμο θα μπορούσε να είχε μείνει στο λογαριασμό μου για τις 10 αυτές μέρες που λένε .
 
Με ένα ελαττωματικό προιόν λογικά θα έπρεπε να είναι όλα κίτρινα με την ημερομηνία τις επόμενης παραλαβής , γιατί ένα ελαττωματικό προϊόν = κανένα   

Χθες το απόγευμα ήταν 2 πράσινα και ένα κίτρινο που σημαίνει παραλαβή σε 2-5 ημέρες , πω είναι δυνατόν από της 29 -01-13 να υπήρχε μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν ?   
« Τελευταία τροποποίηση: 04/02/14, 21:54 από klaus77 »
............?

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5703
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς συνέβη. Λες ότι σήμερα σε ενημέρωσαν για 3 προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα. Ακόμα και αν ένα από αυτά ήταν ελαττωματικό, τι έγινε με τα άλλα δύο...;

Και πληροφοριακά, προφανώς δεν ήξεραν όταν έκανες εσύ την παραγγελία ότι το συγκεκριμένο κομμάτι ήταν ελαττωματικό. Απ' ό,τι λένε το διαπίστωσαν εκ των υστέρων, όταν το έλεγξαν. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ από όσα παραθέτεις.

...και στις Εθνικές της ελευθερίας κανείς δεν τολμάει να οδηγήσει χωρίς αλυσίδες

Αποσυνδεδεμένος vegos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 732
  • Φύλο: Άντρας
  • Άμα μεγαλώσω, θα γίνω κιθαρίστας...
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • MoschatoWeather
Προτιμούσες φαντάζομαι να σου έστελναν το ελαττωματικό κομμάτι;

Αποσυνδεδεμένος klaus77

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • απροσάρμοστος
    • Προφίλ
Τα άλλα 2 κομμάτια Απόλλων θα είναι διαθέσιμα σε 10 μέρες και θα τα στείλουν, αυτό που με ενόχλησε είναι πως λένε ότι οι παραγγελίες μένουν στο λογαριασμό όταν είναι άμεσα διαθέσιμες για 10 ημέρες και αν δεν μπουν τα χρήματα ακυρώνουν την παραγγελία και τα διαθέτουν σε άλλους πελάτες , εγώ όταν έκανα τη παραγγελία όλα τα προϊόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα   , τους έβαλα τα χρήματα την έκτη μέρα από της 10 που έχεις περιθώριο αλλά δεν κρατήθηκαν προϊόντα στο λογαριασμό μου και εξαντληθήκαν χωρίς καμία απολυτός ενημέρωση , θα μπορούσα να είχα χρησιμοποίηση τα χρήματα  κάπου αλλού και όχι να τα έχω  καβατζα στο thomann για 1,5 μήνα … και περά από αυτό με ενοχλεί το ψέμα από ένα σοβαρό ας πούμε κατάστημα , τους ακυρώνουν τα φωτάκια σε κάθε προϊόν για τη κατάσταση του   

 Δε μπορεί να λέει πως από της 29-01 είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν και στην κατάσταση ήταν άμεσα διαθέσιμο μεχρι προχθες το βραδυ ……     


Και να διευκρινίσω κάτι ,δεν λέω για το ελαττωματικό προϊόν , από τη στιγμή που η κατάσταση είναι άμεσα διαθέσιμη δεν έχεις μόνο ένα ελαττωματικό ,υπάρχουν και αλλά , το ελαττωματικό δεν το έχεις προς πώληση … άρα αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι απλά πως δεν κρατήθηκαν τα προϊόντα στη παραγγελία μου για της 10 μέρες που σου δίνουν περιθώριο  και εξαντληθήκαν χωρίς καμία ενημέρωση
« Τελευταία τροποποίηση: 04/02/14, 22:47 από klaus77 »
............?

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5703
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Τα άλλα 2 κομμάτια Απόλλων θα είναι διαθέσιμα σε 10 μέρες και θα τα στείλουν, αυτό που με ενόχλησε είναι πως λένε ότι οι παραγγελίες μένουν στο λογαριασμό όταν είναι άμεσα διαθέσιμες για 10 ημέρες και αν δεν μπουν τα χρήματα ακυρώνουν την παραγγελία και τα διαθέτουν σε άλλους πελάτες , εγώ όταν έκανα τη παραγγελία όλα τα προϊόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα   , τους έβαλα τα χρήματα την έκτη μέρα από της 10 που έχεις περιθώριο αλλά δεν κρατήθηκαν προϊόντα στο λογαριασμό μου και εξαντληθήκαν χωρίς καμία απολυτός ενημέρωση

Προσωπικά δεν το θεωρώ παράλογο. Αντίθετα μού φαίνεται περίεργο που σού δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις παραγγελία και να σού κρατήσουν τα προϊόντα για 10 μέρες χωρίς να έχεις πληρώσει. Ομολογώ ότι δεν το γνώριζα αυτό. Δεν νομίζεις όμως ότι είναι λίγο ειρωνικό να δυσανασχετείς γιατί θα πρέπει να περιμένεις λίγο για να σού στείλουν κάποια από τα προϊόντα, όταν από τη μεριά τους σού δίνουν το περιθώριο 10 ημερών για να ολοκληρώσεις την παραγγελία στέλνοντας την πληρωμή; Εγώ στη θέση σου δεν θα παραπονιόμουν. Ξέρω ότι δεν είναι αυτό το κύριο πρόβλημα που σε ενόχλησε. Απλά το αναφέρω γιατί είναι ένα δείγμα της φιλοσοφίας του καταστήματος που είναι υπέρ του πελάτη και το οποίο δείχνεις να αγνοείς όταν επκεντρώνεσαι σε κάτι που δυστυχώς πήγε στραβά.

Παράθεση
θα μπορούσα να είχα χρησιμοποίηση τα χρήματα  κάπου αλλού και όχι να τα έχω  καβατζα στο thomann για 1,5 μήνα …

Mπορείς φυσικά να ακυρώσεις την παραγγελία (ή μέρος της παραγγελίας σου) και να ζητήσεις να σού επιστραφούν τα αντίστοιχα χρήματα. Δεν νομίζω ότι τίθεται ζήτημα αν πρόκειται να υπάρξει τόσο μεγάλη καθυστέρηση.

Παράθεση
και περά από αυτό με ενοχλεί το ψέμα από ένα σοβαρό ας πούμε κατάστημα , τους ακυρώνουν τα φωτάκια σε κάθε προϊόν για τη κατάσταση του

Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς όταν λες "τους ακυρώνουν τα φωτάκια". Και χωρίς καμία διάθεση να κάνω το συνήγορο του Thomann, βρίσκω τη λέξη "ψέμα" και την κατηγορία για έλλειψη σοβαρότητας μάλλον υπερβολική. Έχω την αίσθηση ότι η αντίδρασή σου είναι δυσανάλογη με τη σοβαρότητα της κατάστασης που περιγράφεις. Βέβαια αυτή είναι απλά και μόνο η γνώμη μου.

Πληροφοριακά πάντως, αντιμετώπισα μια παρόμοια κατάσταση πρόσφατα (ή μάλλον την αντίθετη κατάσταση). Στην τελευταία μου παραγγελία από τον Thomann ένα πετάλι που αγόρασα είχε ένα ασυνήθιστο μεν αλλά εμφανέστατο λειτουργικό πρόβλημα που θα μπορούσε να είχε γίνει αντιληπτό με έναν απλό έλεγχο. Φυσικά το έστειλα πίσω και μού επέστρεψαν τα χρήματα, θα προτιμούσα όμως να το είχαν εντοπίσει πριν μού το στείλουν, ακόμα κι αν δεν είχαν διαθέσιμο άλλο κομμάτι για αντικατάσταση.
...και στις Εθνικές της ελευθερίας κανείς δεν τολμάει να οδηγήσει χωρίς αλυσίδες

Αποσυνδεδεμένος Guitar Fan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 637
    • Προφίλ
μπορεί να στον είχαν κρατήσει κανονικά όπως γίνεται πάντα και όταν πήγαν να στον στείλουν είδαν ότι είναι ελαττωματικός.


I play the guitar because I like it not because I am good at it

Αποσυνδεδεμένος klaus77

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • απροσάρμοστος
    • Προφίλ
Απόλλων σε κάθε προϊόν στο σιτε έχει μια λειτουργιά δεξιά που σου δείχνει σε τι κατάσταση βρίσκετε το κάθε προϊόν, ( πράσινο : άμεσα διαθέσιμο -2 πράσινα ένα κίτρινο παραλαβή σε 2-5 μέρες , όλα κίτρινα σου λέει ημερομηνία που θα είναι διαθέσιμο κτλ ) , όταν εγώ έκανα την παραγγελία ήταν άμεσα διαθέσιμα όλα και γιαυτο την έκανα ,αν έβλεπα παραλαβή σε 2 μήνες( όπως είναι σήμερα η κατάσταση του δλδ 3 κίτρινα )  δεν θα την είχα κάνει  , στο μαιλ λοιπόν που πηρά σήμερα  μου είπαν πως από την ημέρα της παραγγελίας μου μέχρι σήμερα  είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν , ενώ μέχρι προχθές βράδυ η κατάσταση του ήταν 3 πράσινα που είναι άμεσα διαθέσιμο . και ρωτώ εγώ τώρα εάν έχεις μόνο ένα προϊόν και είναι ελαττωματικό στη κατάσταση αγορας το έχεις άμεσα διαθέσιμο ?

Συγχώνευση μηνυμάτων: 04/02/14, 23:57
Guitar fan δε νομίζω γιατί δεν κράτησαν κανένα από τα 3 προϊόντα που έκανα παραγγελία 
« Τελευταία τροποποίηση: 04/02/14, 23:57 από hot_sauce »
............?

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5703
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απόλλων σε κάθε προϊόν στο σιτε έχει μια λειτουργιά δεξιά που σου δείχνει σε τι κατάσταση βρίσκετε το κάθε προϊόν, ( πράσινο : άμεσα διαθέσιμο -2 πράσινα ένα κίτρινο παραλαβή σε 2-5 μέρες , όλα κίτρινα σου λέει ημερομηνία που θα είναι διαθέσιμο κτλ ) , όταν εγώ έκανα την παραγγελία ήταν άμεσα διαθέσιμα όλα και γιαυτο την έκανα ,αν έβλεπα παραλαβή σε 2 μήνες( όπως είναι σήμερα η κατάσταση του δλδ 3 κίτρινα )  δεν θα την είχα κάνει  , στο μαιλ λοιπόν που πηρά σήμερα  μου είπαν πως από την ημέρα της παραγγελίας μου μέχρι σήμερα  είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν , ενώ μέχρι προχθές βράδυ η κατάσταση του ήταν 3 πράσινα που είναι άμεσα διαθέσιμο . και ρωτώ εγώ τώρα εάν έχεις ένα προϊόν ελαττωματικό στη κατάσταση αγορας το έχεις άμεσα διαθέσιμο ?

Aυτό προσπαθώ να σού εξηγήσω. Η ένδειξη αυτή δείχνει διαθεσιμότητα, όχι λειτουργικότητα. Όταν έκανες την παραγγελία, προφανώς δεν είχαν διαπιστώσει ότι το τελευταίο κομμάτι που τους είχε μείνει ήταν ελαττωματικό. Αυτοί είχαν ένα κομμάτι σε στοκ, οπότε εμφάνιζαν το προϊόν ως διαθέσιμο. Από την ημέρα της παραγγελίας μέχρι σήμερα που πλήρωσες, μεσολάβησε ένας έλεγχος στον οποίο διαπιστώθηκε ότι το κομμάτι αυτό είχε πρόβλημα. Εσύ φαίνεται να πιστεύεις ότι εμφάνιζαν ως διαθέσιμο ένα προϊόν όταν εν γνώσει τους το μόνο κομμάτι που υπήρχε ήταν ελαττωματικό. Κάτι τέτοιο δεν είναι λογικό, τουλάχιστον όχι στη Γερμανία. Στην Ελλάδα μπορεί να είναι...
...και στις Εθνικές της ελευθερίας κανείς δεν τολμάει να οδηγήσει χωρίς αλυσίδες

Αποσυνδεδεμένος klaus77

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • απροσάρμοστος
    • Προφίλ
Όχι Απόλλων εγώ πιστεύω πως  δεν έγινε κράτηση για κάποιο λόγο , όχι προσωπικό φυσικά ,  δεν είπα πουθενά πως εμφάνιζαν ελαττωματικό προϊόν σε διαθεσιμότητα, απλά είπα πως ίσως υπήρχαν διαθέσιμα εκτός του ελαττωματικού  , δεν έγινε κράτηση και απλά εξαντλήθηκαν
« Τελευταία τροποποίηση: 04/02/14, 23:24 από klaus77 »
............?

Αποσυνδεδεμένος kopaniamento

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Για να τα συμμαζέψουμε λίγο, εγώ κατάλαβα το εξής: (τα ξαναλέω μπας και κατάλαβα λάθος)
  • Είχαν το προϊόν (που αποδείχθηκε ελλατωματικό) σε 1 κομμάτι, άρα άμμεσα διαθέσιμο. τα υπόλοιπα είναι ακόμα διαθέσιμα, αλλα περιμένουν να στα στείλουν όλα μαζι
  • Κατα την αποστολή, είδαν οτι ειναι ελλατωματικό και καθυστερούν την παραγγελία, αφού σε ενημέρωσαν για την αλλαγή της κατάστασης διαθεσιμότητας και όπως τονίζουν, και το έχεις γράψει και εσυ, αυτό που έγινε δεν έχει σχέση με το πότε το πλήρωσες.
  • Αν κατάλαβα καλά, αν είχες το ποσό άμμεσα διαθέσιμο, θα ξεκινούσαν την απόστολή νωρίτερα, όπου και θα εντόπιζαν και πάλι οτι είνα ελλατωματικό. Ίδια έκβαση, αλλά λίγες μέρες νωρίτερα.
Σίγουρα καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου για την ατυχία που έτυχε, και την καθυστέρηση να πάρεις τα πραγματά σου. Αλλά δεν καταλαβαίνω, τι πιστεύεις λοιπόν οτι κάνανε λάθος, ή θα μπορούσαν να κάνουν σωστότερα;  Αναγνώρισαν το λάθος τους, και σε ενημέρωσαν όσο πιο καλά και νωρίς μπορούσαν. Εγώ νομίζω οτι σου συμπεριφέρθηκαν σωστά και με επαγγελματισμό. Και σίγουρα στα νόμιμα πλαίσια που τους δεσμέυουν. Όυτε ψέμματα είπανε, ούτε πήγανε να βγάλουν κέρδος εις βαρος σου, ούτε σου συμπεριφέρθηκαν με ασέβεια. Γιατί ο εκνευριμός και η εχθρικότητα;


Αποσυνδεδεμένος klaus77

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • απροσάρμοστος
    • Προφίλ
Δεν αναγνώρισαν τίποτα, εγώ μετά την κατάθεση μπήκα στο σιτε και είδα πως θα υπάρχει παραλαβή από της  31-03-14  και τους έστειλα ένα μαιλ αν έχουν κάνει κράτηση στην παραγγελία μου  η αν θα παραλάβω  μετά της 31 -03, μετά μου ήρθε αυτό που παρέθεσα πιο πάνω, το ελαττωματικό δεν έχει καμία σχέση ούτε το αναφέρω εγώ πουθενά, απλά πιστεύω πως ήταν μια δικαιολογία δική τους στο μαιλ γιατί απλά δεν έγινε κράτηση και εξαντληθήκαν τα προϊόντα
............?

Αποσυνδεδεμένος Lampr0s

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ
Ίσως να μην ήταν ενημερωμένα τα "κουτάκια" που δειχνουν τη διαθεσιμοτητα σωστα.. δεν ξερω αν γινεται εντελως αυτοματα αυτο στο Thomman. Σε πολλα e-shop παντως δεν γινεται αυτοματα, δηλαδη με την απλη καταχωρηση παραγγελιας να μειωνεται αυτοματως. Συνηθως ενημερωνεται η διαθεσιμοτητα απο τον πωλητη αφου τσεκαρει την εγγυρωτητα της παραγγελιας (και το προιον στην αποθηκη πολλες φορες). Οποτε αυτο παιρνει χρονο.. και σε παιρνουν τηλεφωνο μετα και σου λενε "..ξερεται κυριε συγνωμη αλλα δεν το εχουμε διαθεσιμο το προιον που παραγγειλατε"!!!
"Πας ο υψών εαυτόν ταπεινωθήσεται και ο ταπεινών εαυτόν υψωθήσεται" (Κατά Λουκάν, ιδ. 7-11)

Αποσυνδεδεμένος klaus77

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • απροσάρμοστος
    • Προφίλ
Τέλος πάντων δεν ήθελα να κουράσω  εγώ το ανέφερα απλά για να προσέξουν όσοι κάνουν παραγγελίες  την ευκολία των 10 ημερών για τη κατάθεση χρημάτων , αλλά πήρε άλλη διάσταση , σε 2 μήνες θα έρθει .  Ίσως να μην είναι αυτόματη η ενημέρωση της κατάστασης όπως είπε και ο λαμπρός  ,αλλά θα όφειλε να το διευκρίνιση ο πωλητής στο μαιλ όταν του το είπα …. Και όχι να λέει πως υπήρχε μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν ( ίσως και να ισχύει )

............?

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6176
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Το πιθανότερο είναι να έγινε αυτό που σου λέει ο Απόλλων....

Να μην ξέρανε πως είναι ελαττωματικό μέχρι τη στιγμή που πήγαν να το ελέγξουν για να στο στείλουν...
Μπορεί να ισχύει και αυτό που λες, ότι δηλαδή όλο αυτό είναι μια δικαιολογία για να καλύψουν το ότι δε δεσμεύσανε τα προϊόντα για σένα αλλά το σίγουρο είναι πως δεν θα μάθεις ποτέ τι έγινε...

Αποσυνδεδεμένος kopaniamento

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πάντως το να μην είναι 100% συγχρονισμένο το e-shop με την αποθήκη, είναι προβλημα σε όλα τα e-shops, και το μόνο που μπορούν για αυτό είναι να σε ενημερώσουν όσο πιο νωρίς μπορούνε και να σου επιτρέπουν να ακυρώσεις την παραγγελία.

απλά πιστεύω πως ήταν μια δικαιολογία δική τους στο μαιλ γιατί απλά δεν έγινε κράτηση και εξαντληθήκαν τα προϊόντα

Αλλά ακόμα και αν δεν υπήρχε η περίπτωση να συνέβη το παραπάνω, πιστεύεις οτι η μόνη λογική εκδοχή είναι οτι δεν κάνανε κράτηση, τα στείλανε αλλού, και σου λένε ψέμματα οτι η παραγγελία ακυρώθηκε λόγω του ελλατωματικού?
Μπορείς να το αποδείξεις ? εισαι σίγουρος ?

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5703
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Kάπου έχουμε χάσει το νόημα νομίζω...

Φίλε klaus77, κατανοώ την απογοήτευσή σου, αλλά μέχρι εκεί. Όπως τα βλέπω εγώ τα πράγματα, έχεις μια συναλλαγή με ένα κατάστημα το οποίο σού προμηθεύει μουσικά είδη σε χαμηλότερες τιμές, με μεγαλύτερη εγγύηση και γενικά με πιο ευνοϊκούς όρους από ότι η εγχώρια αγορά, σού επιτρέπει να πληρώσεις 10 μέρες μετά την παραγγελία (!) και επιπλέον επικοινωνεί μαζί σου στη γλώσσα σου. Έγινε λοιπόν μία στραβή, σε ένα από τα προϊόντα της συγκεκριμένης παραγγελίας, είτε λόγω αμέλειας, είτε λόγω λάθους εν καλή πίστη (δεν το ξέρουμε σίγουρα). Όπως είπες κι εσύ, έχεις κάνεις αρκετές παραγγελίες τελευταία και δεν φαντάζομαι ότι θα συνέχιζες να αγοράζεις από τον Thomann αν σε κάθε παραγγελία υπήρχαν τέτοια προβλήματα. Αυτά είναι τα δεδομένα.

Αντί λοιπόν να το προσπεράσεις και να πεις "τι να γίνει, συμβαίνουν αυτά", κάθεσαι και ανοίγεις μια συζήτηση σε ένα forum, με τίτλο "Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κανένας άλλος" (πώς να μην την πατήσει άλλος δηλαδή...; ούτε αυτό το κατάλαβα), στην οποία "ξεφορτώνεις" (γιατί όπως λες από την αρχή "φόρτωσες άσχημα") και εκφράζεσαι με τρόπο δυσανάλογο του προβλήματος που αντιμετώπισες. Μλιάς για ψέματα, για τραγική συμπεριφορά, για έλλειψη σοβαρότητας και δεν συμμαζεύεται. Και έτσι κατά τη γνώμη μου χάνεις το όποιο δίκιο είχες. Θα σού έλεγα να το ξεχάσεις προς το παρόν, να ηρεμήσεις, και το ξανασυζητάμε αύριο με περισσότερη ψυχραιμία και προοπτική...
...και στις Εθνικές της ελευθερίας κανείς δεν τολμάει να οδηγήσει χωρίς αλυσίδες

Αποσυνδεδεμένος klaus77

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • απροσάρμοστος
    • Προφίλ
Αποκλείετε να  έγινε έλεγχος σήμερα στη παραγγελία μου , τα χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό τα βλέπουν σε 1-2 μέρες  , εγώ τα κατέθεσα σήμερα το πρωί και η παραγγελία μου στο σιτε ήταν σε κατάσταση αναμονής πληρωμής , απλά είδε το μαιλ μου  για την παραλαβή , κοίταξε ότι έχει εξαντληθεί και έστειλε  το δικό του 

Συγχώνευση μηνυμάτων: 02/04/14, 23:57
Κοπανιαμεντο δεν ακυρώθηκε καμία παραγγελία , απλά θα τα πάρω σε 2 μήνες , το ελαττωματικό προϊόν το ανέφερε ο πωλητής όταν του είπα γιαti δεν έγινε κράτηση στα προϊόντα αφού ήταν άμεσα διαθέσιμα στην κατάσταση   
« Τελευταία τροποποίηση: 05/02/14, 00:36 από klaus77 »
............?

Αποσυνδεδεμένος kopaniamento

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
(γιατί όπως λες από την αρχή "φόρτωσες άσχημα") και εκφράζεσαι με τρόπο δυσανάλογο του προβλήματος που αντιμετώπισες. Μλιάς για ψέματα, για τραγική συμπεριφορά, για έλλειψη σοβαρότητας και δεν συμμαζεύεται. Και έτσι κατά τη γνώμη μου χάνεις το όποιο δίκιο είχες. Θα σού έλεγα να το ξεχάσεις προς το παρόν, να ηρεμήσεις, και το ξανασυζητάμε αύριο με περισσότερη ψυχραιμία και προοπτική...

Ακριβώς αυτό. Πολλές κατηγορίες που στηρίζονται σε υποθέσεις. Καλύτερα να μην είσαι τοσο απόλυτος και επιθετικός, ειδικά όταν δεν ξέρεις ούτε ό ίδιος στα σίγουρα τι έγινε. Δεν είναι σωστό, ούτε νομικά ούτε ηθικά.




Αποσυνδεδεμένος Lampr0s

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ
Μα φυσικα το παιδι δεν μπορει να το αποδειξει!!!  ..απλα υποθετει και δικαιωμα του ειναι γιατι αισθανεται θιγμενος και καλα κανει. Ο καθενας μας ας βγαλει τα δικα του συμπερασματα!!!


Να σας πω αλλη περιπτωση? Έστειλαν σε φιλο μου μπασο δειγμα (ξερετε αυτα που στελνουν οι εταιριες στους αντιπροσωπους σαν ενημερωτικο νεου προϊοντος αλλα οχι προς πώληση!!!) και οταν τους το γυρισε πισω σφυριζαν κλεφτηκα με παρομοια τετοια μηνυματα που εστειλαν στον klaus77. Το ψεμα συννεφο ;)
"Πας ο υψών εαυτόν ταπεινωθήσεται και ο ταπεινών εαυτόν υψωθήσεται" (Κατά Λουκάν, ιδ. 7-11)

Αποσυνδεδεμένος klaus77

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • απροσάρμοστος
    • Προφίλ
Απόλλων όπως είπα και πιο πάνω εγώ το ανέφερα και ξεκίνησα το θέμα με βάση τη πρώτη παραγράφω που έγραψα , τα υπόλοιπα ήρθαν μετά γιατί μετά πήρα τα μηνύματα από των πωλητή ,Και φυσικά μετά από τα μηνύματα του άλλαξε εντελώς και το δικό μου ύφος    επάνω στο θέμα  ,  και ναι για εμένα είναι ψέμα με βάση τη κατάσταση που μου δείχνει το σιτε , δε μπορεί να μου λέει άμεσα διαθέσιμο και ο πωλητής να μιλαει για ένα μόνο και ελαττωματικό , κάποιος μπορεί να χρειάζεται κάτι την άλλη εβδομάδα και να το κάνει παραγγελία  να το πλήρωση και να μην διαθέτη άλλα χρήματα αν του κάτσει μια τέτοια στραβή  για να το πάρει από κάπου αλλού η και χρόνο ακόμη για την αναμονή επιστροφής χρημάτων που για να συμβεί αυτό θα πρέπει να ελέγχει την παραγγελία συνεχώς όπως εγώ της τελευταίες μέρες για την κατάσταση της …  και να ενημερώσεις των υπεύθυνο της παραγγελίας   
« Τελευταία τροποποίηση: 05/02/14, 00:15 από klaus77 »
............?

Αποσυνδεδεμένος kopaniamento

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
..απλα υποθετει και δικαιωμα του ειναι γιατι αισθανεται θιγμενος και καλα κανει.
Οχι, δεν έχει το δικαίωμα. Γιατι αν δεν έχει δίκιο, συκοφαντεί χωρίς βάση. Ας κρατάμε λίγο ψυχραιμία και αντικειμενικότητα.

@klaus77 ζήτα τα λεφτά σου πίσω αν έχεις πρόβλημα ή προτιμάς να τα πάρεις απο αλλού ή οτιδήποτε. Θα στα δώσουν. Αν πιστεύεις οτι υπάρχει μια πιθανότητα να σε κοροϊδεύουν, μην τους ξαναπροτιμήσεις. Μέχρι εκεί όμως

Αποσυνδεδεμένος klaus77

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • απροσάρμοστος
    • Προφίλ
Φιλέ κοπανιαμεντο συμφωνώ σε όλα όσα λες άλλα νομίζω πως το μέχρι εκεί σε κάτι που αφορά εμένα και τη δική μου τσέπη ή την αντιμετώπιση από κάποιο κατάστημα που αφήνω χρήματα  νομίζω πως το ορίζω εγώ , δεν κατηγόρησα κανέναν κατέθεσα απλά ένα περιστατικό  με φτηνές δικαιολογίες ( για εμένα πάντα ) αυτό δε σημαίνει πως συμφωνούμε

Ότι είναι  ευρέος γνωστό κατάστημα δε το κάνει και αψεγάδιαστο , το νάκα που τον θάβουν  σε άπειρα topic και δεν τον προτινη κάνεις είναι γιατί είναι απλά μέσα στα ελληνικά σύνορα ?  εγώ παντός όσες φορές  πήγα σε κατάστημα του μια χαρά εξυπηρετήθηκα 
« Τελευταία τροποποίηση: 05/02/14, 00:44 από klaus77 »
............?

Αποσυνδεδεμένος kopaniamento

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
δεν κατηγόρησα κανέναν
::)
Δεν νομίζω οτι συννενούμαστε, έχει περάσει η ώρα, και μετά την διαφήμιση του Νάκα, φοβάμαι οτι αυτή η συζήτηση μπορεί να καταλήξει -και της αξίζει- στον κάδο με  1200 τρόπους.



 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
thomann

Ξεκίνησε από souf « 1 2 3 4 » Καταστήματα, αγορά

94 Απαντήσεις
19902 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 06/10/09, 12:34
από indie-anos laternative
10 Απαντήσεις
2638 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 05/09/08, 21:01
από RORY GALLAGHER
16 Απαντήσεις
2905 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19/10/08, 20:18
από Υπνοβάτης...
9 Απαντήσεις
1321 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/02/09, 22:40
από ilianthos-Kanlis
4 Απαντήσεις
888 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/02/10, 01:10
από Wise_One
12 Απαντήσεις
1804 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16/06/10, 11:57
από taz007r
17 Απαντήσεις
26886 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14/12/12, 10:03
από Archangel
2 Απαντήσεις
1469 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27/05/11, 22:19
από ReMiOs
7 Απαντήσεις
26110 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/09/12, 04:39
από ΡιχάρδοςΜαυροπερισσότερος
0 Απαντήσεις
13504 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 05/02/14, 11:58
από freemind