Αποστολέας Θέμα: Ποιος ενισχυτής "κοβει" καλυτερα στη μίξη?...  (Αναγνώστηκε 6851 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1532
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Με άλλα λόγια, ισχύει η φράση: "Ο Χ ενισχυτής "κόβει" καλύτερα στη μίξη από τον Ψ"
Ή πρόκειται για αστικό μύθο?
Η πεποίθησή μου (και η διαφωνία μου με φίλο κιθαρίστα) είναι ότι δεν ισχύει, και ότι με τις κατάλληλες ρυθμίσεις σε ΒΜΤ (και κονσολα ηχοληπτη  >:D ), όλοι οι ενισχυτές μπορουν να διακριθουν ικανοποιητικά στη μίξη, θα ήθελα όμως να ακούσω γνώμες πάνω σε αυτό το θέμα από την εμπειρία σας.
Σε δευτερη φάση (και αν παραδεχτούμε οτι ισχυει για καποιους ενισχυτες κιθαρας με εκ γενετης σχεδιαστικο "ταλεντο"  ;D ) θα ηθελα να αναφερετε τους ενισχυτες που κατα τη γνωμη σας ξεχωριζουν σε αυτο τον τομεα. Για να δουμε... ;D
Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Καλύτερα στην μίξη κόβει ένας ενισχυτής ο οποίος έχει οpen και αεράτο gain (british voicing, mid gain, Marshall, Vox, Orange κτλ). Οι high gain ενισχυτές λόγο του προενισχυτικού compression έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα. Ένας ήχος υπνοδωματίου δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσει καλά σε καμία μίξη. Ένας ήχος ο οποίος μας ακούγεται ψιλοχάλια (αρκετά high mids, λιγότερο gain, και roll off στα μπάσα) πιθανότατα θα κάτσει μόνος του εκεί που χρειάζεται χωρίς ιδιαίτερες μαστοριές από τον ηχολήπτη.
Οι USA school high gain ενισχυτές έχουν τεράστιο θέμα να κάτσουν σε μίξη όταν χρησιμοποιούνται από κοινούς θνητούς μουσικούς και ακόμα πιο κοινούς θνητούς ηχολήπτες. Το άπειρο gain που έχουν συνήθως λασπώνει, κομπρεσάρει και χαλάει το πράγμα με αποτέλεσμα να τον ψάχνεις μέσα σε full band mix (ειδικά αν υπάρχει και δεύτερος κιθαρίστας).
White noise

Αποσυνδεδεμένος jamesio

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 75
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Η κιθάρα "ζει" στα mids. Ενισχυτής ή πετάλι που κόβει μεσαία (πχ Big muff) κάνει την κιθάρα να χάνεται, ιδίως παρουσία δεύτερης.
Where would rock 'n' roll be without feedback?

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Νομίζω ότι είναι πολύ απλοική η ερώτηση και πιο πολύπλοκη η απάντηση.
Η απάντηση είναι σίγουρα μαθηματικός τύπος, μια εξίσωση ας πούμε, με παραμέτρους.
Σε ποιά μίξη?
Με τι μπάντα?
Με ποιά όργανα?
Σε τί είδος?


και πάει λέγοντας...
Για αυτό υπάρχουν τα ρυθμιστικά να κόβεις και να ράβεις και να ακούγεσαι ανάμεσα στους υπόλοιπους.

Αποσυνδεδεμένος kkmspm (φλουτσ)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1320
    • Προφίλ
    • Black Body Radiation
αυτο που λεει ο @sfanfan ειναι η αληθεια. Για να κοβει η κιθαρα χωρις να καλυπτει τα μπαντα με την ενταση θελει μεσαια. Καποιοι ενισχτες τα δινουν απλοχερα ενω αλλοι ειναι πιο scooped ωστοσο και οι scooped εχουν eq για να ερθουν εκει που πρεπει.

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2458
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Οταν καποιο οργανο δεν πεφτει συχνοτικα πολυ κοντα με ενα αλλο,τοτε κοβει πολυ καλα.Μετα βεβαια ερχοντε και τα εφε.το φουζ παντα βοηθαει πχ ενω το οκταβερ ισως σε χωσει στα μονοπατια του μπασου και ο μονος που θα ακουγετε ωραια ισως να ειναι ο ντραμερ
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ολα είναι μόνο θέμα συχνοτήτων. Τίποτα άλλο.
Εσείς απαντάτε ως μπασίστας και ως κιθαρίστας σε ένα γενικό ερώτημα «Ποιος ενισχυτής "κοβει" καλυτερα στη μίξη?»
Και ξαναλέω, ότι δεν είναι μόνο ΡΟΚ και μπάντα μπάσο/κιθάρα/τύμπανα. καλύτερα σε ποιά μίξη? Που και με ποιούς και τι είδος?
Εγω μέχρι πρότινος έπαιζα με τύμπανα/τρομπέτα/μπάσο/λαούτο/βιολί. Και δεν παίζαμε ροκ.
Και παίζανε εντελώς άλλες συχνότητες τα όργανα. Και κάθε φορά, ήταν άλλη φορά, και ψάχνεσαι να βρεις που ακούγεσαι σωστά.
Δεν είναι θέμα ενισχυτή, είναι πιο περίπλοκο.

Τα λέω όλα αυτά γιατί θα μας διαβάζει και άλλος κόσμος κόσμος που παίζει άλλα πράγματα.
Οταν καταλήξει η κουβέντα σε έναν ενισχυτή, θεωρείται ότι τους καλύπτει όλους? Μόνο εγώ το βλέπω ότι δεν είναι έτσι?

Αποσυνδεδεμένος animapura

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 542
  • Φύλο: Άντρας
  • O πιο ατάλαντος του kithara.gr
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Και εγώ πιστεύω ότι όντως υπάρχουν ενισχυτές που χωρίς να πειράξεις τίποτα από EQ και από post production κάθονται καλά στα πλαίσια μιας μπάντας, αλλά οι δυο αυτοί παράγοντες γενικά μπορούν να φέρουν λίγο πολύ κάθε ήχο σε σημείο που να μπορεί να ακουστεί.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα ενισχυτή που κάθεται ωραία από μόνος του και χωρίς πολλά πολλά είναι ο reissue (και λογικά και ο original) του Marshall Silver Jubilee, κυρίως γιατί έχει αρκετές μεσαίες-ψηλές και ψηλές σε σχέση με άλλους.
YouTube: http://youtube.com/channel/UCGcI99siiExlSBCLgvVKJxg

The ones who tell you that a $300 guitar can sound awesome if it's properly set-up and played through a top-notch amp, are the same people who say a $3500 guitar is way better than its cheaper model, priced at $1000.

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2458
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Δεν παιζω ροκ  ;D
και παιζουμε μαζι ηλ ντραμς ηλ πιανο αρμονιο ηλεκτροακουστικη μπασο ντεφια 5-6 φωνες και ολα καρφι στην κονσολα και ειμαστε σπεσιαλ  ;D
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος kkmspm (φλουτσ)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1320
    • Προφίλ
    • Black Body Radiation
@neeckos οσα οργανα και να εχεις, οτι μιξη και να θες να κανεις, παντα συχνοτικες διαφορες θα προβαλουν η θα θαβουν οργανα. Φυσικα και δεν υπαρχει μια μιξη για ολες τις μουσικες. Φυσικα και δεν υπαρχει ενας ενισυτης για ολα οπως και δεν ειναι παντα ζητουμενο να ειναι η κιθαρα μπροστα. Στην ερωτηση του φιλου ομως η απαντηση ειναι συγκεκριμενη. Εχω κουραστει να βλεπω καποιους να χανονται στη μιξη και για να "ισορροπησουν" ανεβαζουν την ενταση του οργανου, κατι που τις περισσοτερες φορες ειναι λαθος. Μια σωστη συχνοτικα τοποθετηση θα βοηθησει να "κοψει" το οργανο που θελουμε, οποιο και αν ειναι αυτο και στην περιπτωση της κιθαρας, καποιοι ενισχυτες εχουν eq που τους βγαζει μπροστα, ενω αλλοι θελουν λιγο παραπανω ψαξιμο/ρυθμιση για το ιδιο πραγμα. 

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
A μπραβο. Αρα δεν υπάρχει Ο ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ. Υπάρχει το EQ του κάθε ενισχυτή που κάνει δουλειά. Αλλος καλύτερα, άλλος όχι τόσο καλά. Αλλος για το ένα είδος, άλλος για το άλλο.
Κάποιος που υποστηρίζει ότι υπάρχει ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ μας τον λέει και τον αγοράζουμε και λήγει η κουβέντα και κακώς έχουμε ξοδέψει όλοι μας λεφτά τόσα χρόνια.
Δεν υπάρχει άγιο δισκοπότηρο για να το αναφέρουμε τόσο ελαφρά τη καρδία.
Στα φόρουμ στις συζητήσεις παρασύρονται όλοι με γνώμονα τη δικιά τους εμπειρία και σε ποιόν ενισχυτή κατέληξαν με τα χρόνια ότι είναι στα γούστα τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας να τον ακολουθήσουν οι υπόλοιποι. Αυτό λέω.
Αν διαβάζει κάποιος με λιγότερες γνώσεις ή που ξεκινάει τώρα, περιμένει με αγωνία να ακούσεις να καταλήγει η κουβέντα στον μαγικό ενισχυτή. Είναι λάθος. Αυτό.

Αποσυνδεδεμένος Korgy

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1439
  • Φύλο: Άντρας
  • Q the Filters 2 the F##k!!
    • Skype - korgy-
    • Προφίλ
    • το φάρμακο της περιέργειας..
Και ναταν μονο ο ενισχυτης που απαιτειται για το κοπη τη πιτα/μιξη...
Ο μουσικος-καυστήρας   . Ότι αφορά ήχο ,αγορά,πρόβα και ηχογραφήσεις εδώ είμαστε!
http://www.myspace.com/korgyatopon  -> project recording studio for the open minded ears <-

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Και ναταν μονο ο ενισχυτης που απαιτειται για το κοπη τη πιτα/μιξη...

Mα αυτό προσπαθώ να πω. Είναι μια πιο σύνθετη εξίσωση. Δεν είναι τόσο απλό.
Εμπειρίες μπορούμε να μοιραστούμε σε μια κουβέντα, αλλά είναι άλλο πράγμα αυτό και άλλο να προτείνεις τον απόλυτο ενισχυτή.

Δανείζομαι χάριν της κουβέντας απο τους παραπάνω φίλους (και χωρίς καμμία πρόθεση να προσβάλω κανέναν, ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά) κάποιες από τις κουβέντες τους.

Λέει ο sfanfan (συγγνώμη sfanfan): «...Καλύτερα στην μίξη κόβει ένας ενισχυτής ο οποίος έχει οpen και αεράτο gain (british voicing, mid gain, Marshall, Vox, Orange κτλ). Οι high gain ενισχυτές λόγο του προενισχυτικού compression έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα...».
Διαβάζει λοιπόν ένας που παίζει Λάτιν, και ψάχνει να βρει τον απόλυτο ήχο του σε έναν ενισχυτή, και δεν του λέει κάτι...

Λέει ο animapura (συγνώμη animapura): «...Χαρακτηριστικό παράδειγμα ενισχυτή που κάθεται ωραία από μόνος του και χωρίς πολλά πολλά είναι ο reissue (και λογικά και ο original) του Marshall Silver Jubilee, κυρίως γιατί έχει αρκετές μεσαίες-ψηλές και ψηλές σε σχέση με άλλους...»

Διαβάζει λοιπόν ένας που παίζει Τζαζ, και ψάχνει να βρει τον απόλυτο ήχο του σε έναν ενισχυτή, και ψήνεται να δοκιμάσει έναν τέτοιον αφού τον προτείνουν...

Δεν είναι λίγο γενικό και λάθος?

Αποσυνδεδεμένος animapura

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 542
  • Φύλο: Άντρας
  • O πιο ατάλαντος του kithara.gr
    • Facebook profile
    • Προφίλ

Και ναταν μονο ο ενισχυτης που απαιτειται για το κοπη τη πιτα/μιξη...

Mα αυτό προσπαθώ να πω. Είναι μια πιο σύνθετη εξίσωση. Δεν είναι τόσο απλό.
Εμπειρίες μπορούμε να μοιραστούμε σε μια κουβέντα, αλλά είναι άλλο πράγμα αυτό και άλλο να προτείνεις τον απόλυτο ενισχυτή.

Δανείζομαι χάριν της κουβέντας απο τους παραπάνω φίλους (και χωρίς καμμία πρόθεση να προσβάλω κανέναν, ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά) κάποιες από τις κουβέντες τους.

Λέει ο sfanfan (συγγνώμη sfanfan): «...Καλύτερα στην μίξη κόβει ένας ενισχυτής ο οποίος έχει οpen και αεράτο gain (british voicing, mid gain, Marshall, Vox, Orange κτλ). Οι high gain ενισχυτές λόγο του προενισχυτικού compression έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα...».
Διαβάζει λοιπόν ένας που παίζει Λάτιν, και ψάχνει να βρει τον απόλυτο ήχο του σε έναν ενισχυτή, και δεν του λέει κάτι...

Λέει ο animapura (συγνώμη animapura): «...Χαρακτηριστικό παράδειγμα ενισχυτή που κάθεται ωραία από μόνος του και χωρίς πολλά πολλά είναι ο reissue (και λογικά και ο original) του Marshall Silver Jubilee, κυρίως γιατί έχει αρκετές μεσαίες-ψηλές και ψηλές σε σχέση με άλλους...»

Διαβάζει λοιπόν ένας που παίζει Τζαζ, και ψάχνει να βρει τον απόλυτο ήχο του σε έναν ενισχυτή, και ψήνεται να δοκιμάσει έναν τέτοιον αφού τον προτείνουν...

Δεν είναι λίγο γενικό και λάθος?
Καταλαβαίνω απόλυτα τι λες εδώ (και πριν) και δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη. Απλά ο συγκεκριμένος κόβει πράγματι καλά από μόνος του όσον αφορά τον ήχο που περιμένεις από αυτόν, σε rock καταστάσεις δηλαδή. Έτσι και αλλιώς δεν νομίζω κάποιος που παίζει Jazz να ψαχτεί για έναν Jubilee. Νομίζω ότι όλοι πρώτα κοιτάνε την χροιά ενός ενισχυτή και αν μπορούν να παίξουν αυτό που θέλουν με αυτόν και ύστερα λεπτομέρειες όπως αυτή που συζητάμε στο παρόν νήμα.
YouTube: http://youtube.com/channel/UCGcI99siiExlSBCLgvVKJxg

The ones who tell you that a $300 guitar can sound awesome if it's properly set-up and played through a top-notch amp, are the same people who say a $3500 guitar is way better than its cheaper model, priced at $1000.

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εσύ έχεις δίκιο, και ο συγκεκριμένος είναι και σούπερ ενισχυτής.
Εγώ το βλέπω από την πλευρά ενός που δεν γνωρίζει και θα πάει σήμερα το πρωι σε κατάστημα με μουσικά όργανα και θα ζητήσει τον συγκεκριμένο ενισχυτή γιατί αυτός του είπαν ότι είναι το απόλυτο μηχάνημα.
Μας διαβάζουν και πιτσιρικάδες που δεν έχουν την ίδια εμπειρία και τους πάμε τρένο με αυτά που προτείνουμε. Εκεί διαφωνώ.
Σε ανέφερα τυχαία ως παράδειγμα. Εβαλα τον εαυτό μου ως 20χρονο που είδε τον τίτλο και είπε «ωραία φάση, εγώ που έχω τα λεφτά και ψάχνομαι, γιατί να γυρνάω τα μαγαζιά, θα δω που θα καταλήξει η κουβέντα και θα παω να αγοράσω αυτόν που προτείνουν...». Είμαστε σε ενα φόρουμ που διαβάζουν πάρα πολλοί και ελάχιστοι γράφουν. Είναι επιρροή όπως και να το κάνεις...

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4452
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Γενικά είναι όπως τα είπατε ήδη, αναλυτικότερα "κόβουν" περισσότερο ενισχύοντας τα μεσαία:
  • British voiced λαμπάτοι ενισχυτές
  • Λυχνίες JJ κυρίως προενισχύτριες
  • Μεγάφωνα V30
  • Κιθάρες LesPaul
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι είναι "καλύτερα" και μάλλον εκνευρίζουν την υπόλοιπη μπάντα όταν αγγίζουν τα πλαίσια της "αυθάδειας" όπως πολλοί ξέρουμε πρώτο χέρι. Όλα θέλουν μέτρο, σεβασμό στο σύνολο και συνεργασία για συχνοτικό χώρο για όλα τα όργανα.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
...σεβασμό στο σύνολο και συνεργασία για συχνοτικό χώρο για όλα τα όργανα.


Ωραία. Είμαι κιθαρίστας και παίζω σε ένα σύνολο με πεντε πνευστά. Αυτά δεν μπορούν να κάνουν κάτι συχνοτικά, αυτό έχουν, αυτό βγάζουν. Τρομπέτα, κόρνο, τούμπα, κλπ. Πιάνουν όλο το εύρος.
Εγώ θεωρώ ότι οποιονδήποτε ενισχυτή και να έχω δεν με νοιάζει, αρκεί να έχω ένα EQ πετάλι στα πόδια μου, ώστε να βρώ τον χώρο μου συχνοτικά. Δεν είναι θέμα ενισχυτή. Το τι χροιά θα έχω είναι άλλη ιστορία. Αν θα μου αρέσει ή όχι. Τον χώρο μου θα τον βρω στην μίξη σε ένα λεπτό.
Οπως επίσης πολλές φορές έχω τύχει παίζοντας με μπάντα να έχω βρεί τις σούπερ ρυθμίσεις στον σούπερ ντούπερ ενισχυτή και να ακούγομαι άψογα. Και όταν τελειώσαμε και έπαιξα μόνος, ο ήχος μου ήταν απαράδεκτος για να τον είχα διαλέξει από πριν. Κατάφερα δηλαδή έναν καλό ενισχυτή να τον κάνω να ακούγεται μάπα, ενώ στην μίξη έβγαινα σούπερ. Συχνοτικό λοιπόν. Θέμα ψυχολογίας της στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1532
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Σαφως και στοχος μας εδω ειναι να μοιραστουμε εμπειριες και επ' ουδενι να καταληξουμε σε ενα συγκεκριμενο μοντελο/μαρκα ενισχυτη (που δεν θα εχει κανενα πρακτικο νοημα).


Τα πρακτικα προβληματα μπαντας  σε συνθηκες προβας / live (ειδικα με 2 κιθαριστες που εχουν διαφορετικων σχολων ενισχυτες, πχ ενας JCM800 & ενας Mesa Rectifier) ειναι που εχουν πιστευω πολυ ενδιαφερον - πχ, ενδιαφερεται ο ενας κιθαριστας να παρει καινουριο ενισχυτη, θα πρεπει να λαβει υποψιν του με τι παιζει ο αλλος, ή μπορει να επιλεξει οποιο μοντελο του αρεσει και αργοτερα μπορει να το "φερει" ωστε να ακουγονται και οι 2 ταυτοχρονα χωρις προβληματα?
Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Σαφως και στοχος μας εδω ειναι να μοιραστουμε εμπειριες και επ' ουδενι να καταληξουμε σε ενα συγκεκριμενο μοντελο/μαρκα ενισχυτη (που δεν θα εχει κανενα πρακτικο νοημα).


Τα πρακτικα προβληματα μπαντας  σε συνθηκες προβας / live (ειδικα με 2 κιθαριστες που εχουν διαφορετικων σχολων ενισχυτες, πχ ενας JCM800 & ενας Mesa Rectifier) ειναι που εχουν πιστευω πολυ ενδιαφερον - πχ, ενδιαφερεται ο ενας κιθαριστας να παρει καινουριο ενισχυτη, θα πρεπει να λαβει υποψιν του με τι παιζει ο αλλος, ή μπορει να επιλεξει οποιο μοντελο του αρεσει και αργοτερα μπορει να το "φερει" ωστε να ακουγονται και οι 2 ταυτοχρονα χωρις προβληματα?

Σαφής. Αρα μιλάμε για κλασική ροκ μπάντα, δυο κιθαρες/μπασο/τύμπανα. Αρα είναι πιο συγκεκριμένο το ερώτημα, όχι αόριστο.
Είναι άλλο το «Τα πρακτικα προβληματα μπαντας  σε συνθηκες προβας / live (ειδικα με 2 κιθαριστες που εχουν διαφορετικων σχολων ενισχυτες» και άλλο το «Ποιος ενισχυτής "κοβει" καλυτερα στη μίξη?...»

ΕDIT: Παρεμπιπτόντως η δεύτερη παράγραφος σου είναι μια πολύ ωραία κουβέντα. Αλλα δεν κατάλαβα αυτό εξαρχής...
« Τελευταία τροποποίηση: 14/07/16, 13:20 από neeckos »

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4452
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Τα πρακτικα προβληματα μπαντας  σε συνθηκες προβας / live (ειδικα με 2 κιθαριστες που εχουν διαφορετικων σχολων ενισχυτες, πχ ενας JCM800 & ενας Mesa Rectifier) ειναι που εχουν πιστευω πολυ ενδιαφερον - πχ, ενδιαφερεται ο ενας κιθαριστας να παρει καινουριο ενισχυτη, θα πρεπει να λαβει υποψιν του με τι παιζει ο αλλος, ή μπορει να επιλεξει οποιο μοντελο του αρεσει και αργοτερα μπορει να το "φερει" ωστε να ακουγονται και οι 2 ταυτοχρονα χωρις προβληματα?
Προσωπικά θεωρώ σαφώς το δεύτερο.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1532
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ

Σιγουρα ενας ενισχυτης με τα χαρακτηριστικα που ανεφερε ο Ανδριανος θα ειναι με το "καλημερα" πιο... "ξυραφι" απο εναν με διαφορετικα specs, ομως ειναι κατι που... "ερχεται" απ'οσο καταλαβα , μιας και με χιλιους δυο τροπους (απο τις ρυθμισεις των BMT tonestacks των ενισχυτων, εως την κονσολα του PA) μπορουν να ακουστουν και οι 2 χωρις προβληματα, και σιγουρα δεν θα επρεπε να ειναι κριτηριο επιλογης για εναν ενισχυτη. Αρα, η φραση του τιτλου δεν ειναι urban legend, ομως δεν θα επρεπε να ειναι και ανασταλτικος παραγοντας στην αγορα ενος ενισχυτη (που δεν ειναι στα specs αυτα), σωστα καταλαβα?
Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4452
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Αφού το έχεις: "Life is too short for bad tone"
Διάλεξε τον εξοπλισμό σου να αρέσει πρωτίστως σε εσένα, να σε φτιάχει η χροιά σου και μετά όλα τα άλλα θα τα βρείτε στην πορεία..
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1532
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Χαχαχα Ανδριανε, σ'ευχαριστώ, δεν το εχω, ακομα το ψαχνω  ;D


Δεν ειναι να αγοραστει κάτι (...ακομα  >:D ), απλα κουβεντα κανουμε να μαθαινουμε και κατι νεο ανταλλαζοντας αποψεις απο βιωματικες καταστασεις.


Αραγες υπαρχει τροπος να τσεκαρουμε τον ηχο που εχουμε σπιτι, αν γνωριζουμε απο πριν οτι θα παιξουμε στο ευρος πχ 100-900 Hz? Αν υπαρχει για παραδειγμα ενα s/w app (αναλυτης φασματος ??? ) που να μας δειχνει το φασμα του "practice-σπιτικου" μας ηχου, αν δηλαδη χρειαζεται ρυθμιση το EQ του ενισχυτη/εφε για να ακουστουμε οσο πιο σωστα γινεται στη μιξη της μπαντας, ενω διατηρουμε (οσο γινεται...) τον αγαπημενο μας ηχο απο το home practice/studio? (για να γλυτωσουμε ετσι πολυτιμο χρονο απο ρυθμισεις εξοπλισμου στην προβα/live)


edit: Κατι σαν αυτο ισως ? Κανει για τη δουλεια αυτη? Ή καποιο αλλο που εχετε δουλεψει για παρομοιες καταστασεις?


http://www.voxengo.com/product/span/
« Τελευταία τροποποίηση: 15/07/16, 09:24 από Kosthrash »
Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2458
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Δεν τσεκαρα το λινκ που εβαλες,αλλα ξερω οτι υπαρχουν τετοια s/w.Σου βγαζουν κιματογραφιμματα πινακες κτλ.Αλλα τι να το κανεις;μπωρεις να ξες πως θα ειναι ο χορος;που θα βαραν τα ηχεια;που θα ειναι τοποθετιμενα;
Τα ΠΑΝΤΑ εχουν τον ρολο τους (ακομα και αυτα τα ασπρομαυρα αρκουδακια  ;D )
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4452
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Συχνοτική ανάλυση κατά Fourier μπορείς να κάνεις με πολλά προϊόντα αλλά πρέπει να γίνεται πάντα στον τελικό ήχο, από την καμπίνα σου σε καλό μικρόφωνο. Όμως και χωρίς αυτό, το αυτί σου είναι αρκετό αν έχεις κάποιο καλό EQ να ρυθμίσεις να "κόβεις", με λιγη εξάσκηση η αντίληψη οξύνεται γρήγορα.

Γενικά ότι ρυθμίσεις κάνεις πρέπει να είσαι στο περιβάλλον που θα παίξεις, δηλαδή να παίζει το γκρουπ σου όλο και να ακούς και να ρυθμίζεις. Ότι ρυθμίσεις και να κάνεις όταν παίζεις μόνος σου, θα υστερούν.

Εγώ μετά από πολλές δοκιμές έχω καταλήξει σε δύο προϊόντα που χρησιμοποιώ για να διαμορφώνω την χροιά μου να "κόβει", το ένα είναι ένα midi controlled EQ το οποίο έχω στην πεταλιέρα μου και ενεργοποιείται μα κάθε preset μου ξεχωριστά:
http://www.thomann.de/gr/source_audio_programmable_eq.htm?ref=search_rslt_eq+midi_274800_21

..και το άλλο είναι το εξαιρετικό EQ της Empress που έχει πολύ ιδιαίτερα ρυθμιστικά που σου δίνουν την δυνατότητα να εστιάσεις το Q σε πολύ ειδικές περιοχές, πολύ πιο ευέλικτα από τον ενισχυτή:
http://www.thomann.de/gr/empress_effects_paraeq_w_boost.htm?ref=search_rslt_empress+eq_348985_0

Και τα δύο τα έχω τελευταία στο loop για να δίνουν την τελική χροιά.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
17 Απαντήσεις
5375 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/09/11, 12:56
από Alex_Under
12 Απαντήσεις
6897 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/05/05, 06:48
από Petrucci
15 Απαντήσεις
4749 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 01/11/06, 00:59
από zoltan
17 Απαντήσεις
3872 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26/03/08, 22:30
από Jezus
11 Απαντήσεις
2751 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 31/08/08, 20:51
από Seth21
0 Απαντήσεις
986 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/01/13, 18:09
από Spyros Delta
5 Απαντήσεις
2848 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12/02/13, 15:36
από hot_sauce (φλουτσ)
37 Απαντήσεις
25487 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/09/17, 19:50
από Romanos1000
9 Απαντήσεις
2487 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11/08/15, 01:24
από JoePerry
0 Απαντήσεις
4734 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 02/03/16, 21:01
από Alex_Under