Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
στα οποία όταν βαριέσαι να οδηγήσεις απλά θα βάζεις τον αυτόματο πιλότο.
Τα οποία θα επεξεργάζονται καθαρό αέρα για καύσιμο και θα εκπέμπουν φιλτραρισμένο καθαρό οξυγόνο.
Τα οποία δε θα αποτελούνται από ένα μάτσο σίδηρο αλλά από υλικό βιολογικής προέλευσης. Τέρμα η ροπή ,τα άλογα, ο θόρυβος του κινητήρα, εξάτμισης, η αδρεναλίνη και η αίσθηση των G, τέρμα οι προσπεράσεις γοήτρου και η δυνατή μουσική, τέρμα το αυτοκίνητα όπως το ξέρουμε και το λατρεύουμε. Λοιπόν? Τι λέτε?
Τώρα που η Porche έβγαλε ντιζελοκήνιτο ξεχάστε τα στερεότυπα του τύπου: βιοαυτοκίνητο=χαμηλά γκάζια....
Λοιπόν? Τι λέτε?
3. Μαστερ..Τι σχεση εχει αν το αυτοκινητο ειναι απο λαμαρινα υλικο βιολογικης προελευσης?Αυτο σε εμποδιζει να κανεις μπατιλικια?Το προβλημα σου αφου θες αδρεναλινη θα επρεπε να ειναι τα υβριδικα τα οποια ουτως η αλλως οπως φαινεται δεν θα αναπτυχθουν και πολυ περισσοτερο.
Παράθεση από: Christen στις 24/03/09, 14:46Λοιπόν? Τι λέτε?Λέω:Έχεις κάτι συγκεκριμένο να μας πεις για αυτό το θέμα;
2ον)Πώς "θα επεξεργάζονται καθαρό αέρα για καύσιμο"? --->Είναι φυσικά-χημικά-πρακτικά αδύνατο να κάψεις αέρα. (Πόσο μάλλον αφού δεν έχουμε καθόλου καθαρό αέρα... ) Καύση σημαίνει προσθήκη οξυγώνου σε μια ένωση η οποία αντιδρά και χαιρόμαστε τα αποτελέσματά της. (οι περισσότεροι περάσαμε από το λύκειο).--->Στα αμάξια τώρα, έστω ότι παράγεις τη σπίθα με ηλεκτρικό ρεύμα... Τι θα κάψεις? "καθαρό αέρα" αντί βενζίνης?
2.Απο ποτε τα ντιζελοκινητα ειναι και βιοαυτοκινητα?
Τα ανθρακονηματα ειναι σαν το γυαλι, σπανε και σφαζουν, δεν παραμορφωνουν οπως το ατσαλι. Οποτε υποθετω οτι δεν παρεχουν τοση ασφαλεια. Επισης αμα χαλασει κατι το αντικαθιστας ενω το μεταλλο μπορεις να το ξανασφυριλατησεις, και επιπλεον ειναι πανακριβα.
Σιγουρα η ποιοτητα του ανθρακονηματος παιζει μεγαλο ρολο ομως το ανθρακονημα που χρησιμοποιειται ειτε σε αγωνες ειτε γενικως σε σπορ αυτοκινητα για μιεωση βαρους ειτε ακομη και σε ποδηλατα ειναι πιο ανθεκτικο απο το ατσαλι.Τωρα αυτοκινητο ολοκληρο απο ανθρακονημα δεν ειναι εφικτο μαλλον οχι μονο λογω κοστους αλλα και γιατι αν φτιαξεις δομικα στοιχεια του αυτοκινητου(που δεχονται δηλαδη δυναμεις στη περιπτωση προσκρουσης) απο ανθρακονημα δεν ειναι οτι καλυτερο.Παρολαυτα συγκεκριμενα σημεια οπως πχ ο κλωβος στις f1 και αλλα πολλα ειναι πολυ καλυτερο να φτιαχνονται απο ανθρακονημα και το χει δειξει και η εμπειρια αυτο.
το χει δειξει και η εμπειρια αυτο.
Παράθεση από: Kiratzoharris στις 27/03/09, 00:20Σιγουρα η ποιοτητα του ανθρακονηματος παιζει μεγαλο ρολο ομως το ανθρακονημα που χρησιμοποιειται ειτε σε αγωνες ειτε γενικως σε σπορ αυτοκινητα για μιεωση βαρους ειτε ακομη και σε ποδηλατα ειναι πιο ανθεκτικο απο το ατσαλι.Τωρα αυτοκινητο ολοκληρο απο ανθρακονημα δεν ειναι εφικτο μαλλον οχι μονο λογω κοστους αλλα και γιατι αν φτιαξεις δομικα στοιχεια του αυτοκινητου(που δεχονται δηλαδη δυναμεις στη περιπτωση προσκρουσης) απο ανθρακονημα δεν ειναι οτι καλυτερο.Παρολαυτα συγκεκριμενα σημεια οπως πχ ο κλωβος στις f1 και αλλα πολλα ειναι πολυ καλυτερο να φτιαχνονται απο ανθρακονημα και το χει δειξει και η εμπειρια αυτο.+1 Πώς τα καταφέρνετε εδώ μέσα και με καλύπτετε τόσο πολύ ποτέ δεν το κατάλαβα.. (συγκριτικά με άλλα φόρουμ μιλάω. Να μην επεκταθώ γιατί θα αρχίσω τα μπινελίκια και δεν κάνει... )Και η ατάκα της ημέρας!Παράθεση από: Kiratzoharris στις 27/03/09, 00:20το χει δειξει και η εμπειρια αυτο. φφφφφφφφφςςςςςςςςς!!! Μ΄έστειλες! (κάτι μου λέει πως μετακομίζουμε για Κάδο σιγά σιγά...)
Εκτος του οτι εκανα συνεχεια το ιδιο ορθογραφικο με το ανθρακονυμα
σε ποιον θα ριξεις μπινελικια?
Ξεκίνησε από philip the great « 1 2 3 4 » Λοιπά
Ξεκίνησε από glambrakop Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές