Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Eλάχιστα μοντέλα κοινωνιών απ' αυτά που έχουν προταθεί δεν προστρέχουν στην βία (με την ευρύτερη έννοια) για την καθιέρωση και την διατήρησή τους. Η μεγάλη κατάκτηση του Πολιτισμού είναι η κεντρική και μόνον άσκηση της βίας μέσα από θεσμοθετημένα όργανα τα οποία υπάρχει η δυνατότητα να ελεχθούν από τον καθένα, και όχι μόνο από θεσμικά όργανα. Εκεί πάσχει η Παλαιοκώσταινα. Στην απουσία δυνατότητας ελέγχου των οργάνων που ασκούν βία από τον οποιοδήποτε πολίτη. (Μεγάλο θέμα αλλά συζητήσιμο)
Από την άλλη η σκληρότερη μορφή βίας είναι η απραξία. Είτε η ενεργητική είτε η παθητική. Ένα παράδειγμα παθητικής απραξίας: Κάποιος βιάζει μια κοπέλα και μια παρέα παρακολουθεί το θέαμα χωρίς να κάνει τίποτα. Ποιός είναι ο απεχθέστερος βιαστής, αυτός που εκτελεί την πράξη ή αυτός που την αντιλαμβάνεται και δεν αντιδρά?
Ενα παράδειγμα ενεργητικής απραξίας: Εάν δεν συμφωνεί κάποιος με την ύπαρξη των τραπεζών μπορεί κάλιστα να μην καταθέτει χρήματα σ' αυτές. Ποιός ο λόγος να κάψεις μια τράπεζα για να την καταστρέψεις (δεδομένου και το ότι καίγοντάς την δεν την καταστρέφεις αλλά μάλλον καλό της κάνεις, διότι είναι ασφαλισμένη) εφόσον αν αποσύρεις απλώς τις καταθέσεις σου θα καταρεύσει ως χάρτινος πύργος
τελος παντων αυτο που προτεινω ειναι να σπασει ο καθενας την δικη του τηλεοραση , τον δικο του ψευτη Θεο , τον δικο του δικαστη και τα δικα του συνορα....
Οπότε αυτόν που χρησιμοποιεί μολότωφ για να κάψει (ένα πολύ επικίνδυνο όπλο, ας θυμηθούμε ότι οι Πολωνοί κράτησαν τους Ναζί επί 40 ημέρες στην Βαρσοβία με κύριο όπλο τις μολότωφ) τότε ή είναι ηλίθιος διότι δεν έχει ιδέα για το πως λειτουργεί το σύστημα που πολεμά, ή αποτελεί μέρος του διεφθαρμένου συστήματος.Και στις δύο περιπτώσεις δεν αξίζει τον σεβασμό μου.
εγω ειχα την τυχη , οπως και οι περισσοτεροι απο εμας νομιζω να μην νοιωσω την απογνωση και την αδικια που εχουν νοιωσει καποιοι ανθρωποι.
Εκεί πάσχει η Παλαιοκώσταινα. Στην απουσία δυνατότητας ελέγχου των οργάνων που ασκούν βία από τον οποιοδήποτε πολίτη.
Ένα άλλο θέμα που θα ήθελα πάρα πολύ να ξέρω την γνώμη σου, είναι το εξής:Παράθεση από: papous στις 11/03/09, 19:07Εκεί πάσχει η Παλαιοκώσταινα. Στην απουσία δυνατότητας ελέγχου των οργάνων που ασκούν βία από τον οποιοδήποτε πολίτη. Αναλύω: τα όργανα που ασκούν βία τα διαχειρίζονται συνήθως καρεκλοκένταυροι (= δημόσιοι υπάλληλοι σε θέσεις κλειδιά) οι οποίοι ερμηνεύουν τους νόμους κατά το πως θέλουν, επικαλούμενοι το δικαίωμά τους στην υποκειμενικότητα, είτε από ευθυνοφοβία είτε για να εξυπηρετήσουν διάφορα συμφέροντα. Δεν νομίζεις ότι σ' αυτό πρέπει κατ' αρχήν ν' αντισταθούμε? Σ' αυτήν την περίπτωση οι μολότωφ δεν βοηθούν, μάλλον ενισχύουν αυτήν την "βεβαιότητα" για την ανάγκη "προσωπικής" ερμηνείας.
Δεν έχω να προσθέσω κάτι επί της ουσίας Ρακένδυτε. Μόνο το ότι η ηθική δεν προσδιορίζεται από εμένα κι από εσένα αλλά από όλους μας. Όταν πχ η μεγάλη πλειονότητα των σεξουαλικά ενεργών αρσενικών και αρκετών θηλυκών βρίσκει την ευχαρίστηση στο αγοραίο σεξ δοσμένο από θύματα δουλεμπορίου, αυτή είναι η ηθική μας επί του θέματος, ανεξάρτητα από το τι λέμε.Παρόλ' αυτά υπάρχει και μια μεγάλη μερίδα που φέρει τον αντίλογο επί της κρατούσας ηθικής. Αυτοί μπορεί να αποτελέσουν τον πυρήνα ώστε να προσαρτηθούν και άλλα άτομα γύρω της. Σαφώς και δεν πρέπει να δυσαρεστηθούν εάν δεν βρουν μιμητές ή επικροτητές, μπορεί να σημαίνει ότι αυτή δεν είναι η τάση που αποδίδει το συμφέρον του συνόλου για την συγκεκριμένη εποχή, κάτι που δεν μπορεί να κριθεί απολύτως αντικειμενικά στο παρόν χρονικό πλαίσιο.Έτσι παρόλο που δεν συμφωνώ σε καμμία περίπτωση στο να σωπαίνεις και να παύεις να ενεργείς επίσης δεν συμφωνώ με την προσπάθεια να επιβάλεις με την βία τις απόψεις σου. (Η γενική δηλώνει γενικότητα, μην νομίζεις ότι μιλώ προσωπικά )