Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ξερεις αν ειναι απο τις πρωτες τις αναλυουν μεχρι αηδιας οποτε θα την φας χωρις αλλομετα βαριουνται και δεν ψαχνουν καθολου οποτε αν εχεις κατι το αξιολογο περναει ετσι...και αν ειναι 2 το μεσημερι βιαζονται να φυγουν και ολα τους φαινονται φρικτα
γιατί όταν ακούω από παιδιά ατάκες όπως "θα πεθάνω δεν πέρασα εδώ, εκεί, παραπέρα" τρελένομαι...
Παράθεση από: sakman στις 20/06/09, 12:42 γιατί όταν ακούω από παιδιά ατάκες όπως "θα πεθάνω δεν πέρασα εδώ, εκεί, παραπέρα" τρελένομαι...αυτό ειναι ο ορισμός του loser....όπως έχω ξαναπεί στο συγκεκριμένο θέμα στις πρώτες σελίδες....το να στεναχωρηθείς ειναι απολύτως φυσιολογικο....το να θεωρείς ότι η ζωή σου τέλειωσε ειναι ανώριμο.....
Παράθεση από: master of puppets στις 20/06/09, 16:30Παράθεση από: sakman στις 20/06/09, 12:42 γιατί όταν ακούω από παιδιά ατάκες όπως "θα πεθάνω δεν πέρασα εδώ, εκεί, παραπέρα" τρελένομαι...αυτό ειναι ο ορισμός του loser....όπως έχω ξαναπεί στο συγκεκριμένο θέμα στις πρώτες σελίδες....το να στεναχωρηθείς ειναι απολύτως φυσιολογικο....το να θεωρείς ότι η ζωή σου τέλειωσε ειναι ανώριμο.....+1 ... οχι μονο ανωριμο αλλα και ανοητο
Παράθεση από: Chimaira στις 20/06/09, 17:48Παράθεση από: master of puppets στις 20/06/09, 16:30Παράθεση από: sakman στις 20/06/09, 12:42 γιατί όταν ακούω από παιδιά ατάκες όπως "θα πεθάνω δεν πέρασα εδώ, εκεί, παραπέρα" τρελένομαι...αυτό ειναι ο ορισμός του loser....όπως έχω ξαναπεί στο συγκεκριμένο θέμα στις πρώτες σελίδες....το να στεναχωρηθείς ειναι απολύτως φυσιολογικο....το να θεωρείς ότι η ζωή σου τέλειωσε ειναι ανώριμο.....+1 ... οχι μονο ανωριμο αλλα και ανοητοΕβγαλες 18700 ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ!Τεμαχιστε τον!
EEEEΠ ΟΧΙ 1870018876 Εβγαλαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα
εδώ είναι οι αποψεις μου,για όσους ενδιαφέρονται...Λόγια τελειό-φυτων ή αλλιώς ο δρόμος για την ''επιτυχία''Με αφορμή αυτό το άρθρο που παραθέτω παρακάτω αποφάσισα να γράψω κι εγώ τις σκέψεις μου για το θέμα,και όχι μόνο...Το άρθρο σε γενικές γραμμές αναφέρεται στις τελευταίες μέρες πριν τις Πανελλαδικές εξετάσεις,όπου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών παρακολουθούν εντατικά τα μαθήματα του φροντιστηρίου,με αποτέλεσμα οι σχολικές αίθουσες να μένουν άδειες. Η «νόμιμη» -από πλευρά απουσιών για τους μαθητές - κατάσταση αποτελεί ένα αναγκαίο κακό που προβάλλει όμως την υποτίμηση του δημόσιου σχολείου. Και εδώ θέλω να σταθώ...Είναι ντροπή μέσα από ένα άρθρο να παρουσιάζεται απλά αυτή η κατάσταση χωρίς να σχολιάζεται...Τα λόγια των μαθητών είναι τα ακόλουθα...«Κράτησα τις απουσίες μου για μετά το Πάσχα. Πλέον το να πας στην τάξη θεωρείται χαμένος χρόνος. Δεν μας προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο. Στο σπίτι κάνουμε καλύτερη δουλειά. Αλλωστε, περισσότεροι από το 40% των μαθητών της τάξης μου δεν πάνε για μάθημα πια»«Οι μαθητές προ των Πανελλαδικών επινοούμε διάφορους τρόπους προκειμένου να βρούμε χρόνο για διάβασμα στο σπίτι και επαναλήψεις με διαγωνίσματα στο φροντιστήριο. Κάποιοι πηγαίνουν σχολείο και παρακολουθούν μόνο τα μαθήματα Κατεύθυνσης που είναι 2-3 ώρες την ημέρα και άλλοι προσέρχονται μόνο τις πρώτες πρωινές ώρες. Οι καθηγητές δεν μπορούν παρά να κάνουν τα στραβά μάτια»«Δυστυχώς, όσο κι αν ακούγεται υπερβολικό, οι καθηγητές του σχολείου δεν ενδιαφέρονται τόσο για το τι θα μάθουμε. Δείχνουν κουρασμένοι και βαριεστημένοι. Πώς να μας βοηθήσουν αυτές τις κρίσιμες ώρες. Γι αυτό και εμείς δεν έχουμε λόγο πια να χάνουμε χρόνο στην τάξη»«Κάνουμε μέχρι και 16 ώρες την εβδομάδα φροντιστήριο. Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Το σχολείο δεν προσφέρει αυτά που χρειαζόμαστε και οι Πανελλαδικές εξετάσεις καθορίζουν, δυστυχώς, ολόκληρη τη ζωή μας. Μια αποτυχία μάς γυρίζει πίσω. Δεν έχουμε περιθώρια για τέτοια λάθη».Μέσα από αυτές τις δηλώσεις φαίνεται η «σαπίλα» της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι μαθητές έχουν απαξιώσει πλήρως το σχολείο και τους καθηγητές τους (αν και δεν τους αδικώ).Μετά λύπης μου είδα συνομηλίκους μου να λένε ότι οι εξετάσεις θα κρίνουν ολόκληρη τη ζωή τους. Και αυτό είναι το πρόβλημα. Είναι η χειρότερη απόρροια του συστήματος. Δηλαδή, μια ενδεχόμενη αποτυχία στις εξετάσεις εξισώνεται με μία αυριανή μέτρια ποιότητα ζωής; Ποιός γέννησε αυτές τις αντιλήψεις; Ποιός έμαθε στα παιδιά να ψηφίζουν υπέρ των καταλήψεων μόνο και μόνο για να επωφεληθούν από το κλείσιμο του σχολείου και για να έχουν χρόνο να διαβάσουν για το φροντιστήριο;Σε αυτές τις δηλώσεις βλέπω ένα δυσάρεστο βόλεμα. Φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά πώς έχει διάθεση κανείς να αλλάξει αυτό που ζει όταν πηγαίνει -με τα καθορισμένα από άλλους- «πρέπει» του συστήματος; Δε θέλω να αναφερθώ σε κλισέ εκφράσεις, αλλά το μέλλον μας πρέπει να το αποφασίζουμε εμείς οι ίδιοι, και όχι η αγορά εργασίας.Τελικώς φαντάζομαι ότι όλα τα σχολικά μας χρόνια,και ιδιαίτερα αυτά του Λυκείου είναι μια πορεία για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Τρία χρόνια άγχους, δύο βδομάδες αγωνίας,πολλές ώρες διαβάσματος και ένας κακός ανταγωνισμός μεταξύ μας στη λογική του «θα βγάλω καλύτερο βαθμό από τον διπλανό μου.». Μερική ή ολική στέρηση των ασχολιών που μας γεμίζουν πραγματικά. Ακούμε γονείς να λένε,τουλάχιστον εμένα έτσι μου ’λεγαν: «Είσαι κουρασμένος για διάβασμα αλλά για να παίξεις κιθάρα δεν είσαι;» Όχι,γιατί το πρώτο με καθίζει σε μια καρέκλα,ενώ το δεύτερο εκτονώνει!Σε όλη αυτή τη «γιορτή» έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε και το ρόλο των ΜΜΕ. Ξαφνικά κάθε Μάιο όλα τα δελτία ειδήσεων θυμούνται ότι υπάρχει και η γενιά μας. Όλοι αυτοί που μας δίνουν «κουράγιο για το δύσκολο δρόμο των εξετάσεων» είναι οι ίδιοι που πριν μερικούς μήνες μας κριτικάρουν όταν διεκδικούμε τα δικαιώματά μας στους δρόμους. Είναι αυτοί που άλλοτε μας αποκαλούσαν κωλόπαιδα,και με τα γεγονότα του Δεκεμβρίου δηλώναν μαζί μας.Ας καταννοήσουμε λοιπόν ότι εμείς έχουμε τη δύναμη και όχι αυτοί. Και ας το καταννοήσουμε όσο είναι καιρός,απαλλαγμένοι από κομματικά ιδεολογικά Dachau και χρώματα. Να μη μεγαλώσουμε μπροστά σε μία τηλεόραση,ώντας άβουλα και παθητικά έρμαιά τους.Εδώ το εν λόγω άρθροhttp://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8470&pubid=3072763
Ακούω για αποδέσμευση του λυκείου από τον τρόπο εισαγωγής στο πανεπιστήμιο και θέλω να πω μερικές σκέψεις. Ο βασικός λόγος που ο Αρσένης προχώρησε στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 2000 αν θυμάμαι σωστά, με τα 14 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, η οποία εν τέλει εξελίχθηκε στο σύστημα του Ευθυμίου με τα 9 και της Γιαννάκου με τα 6, ήταν η απαξίώση στην οποία είχε περιέλθει το λύκειο κατά την εποχή των Δεσμών. Οι τότε μαθητές, πήγαιναν σε φροντιστήρια μεν, αλλά σε μικρότερο ποσοστό και σε λιγότερο εντατικό ρυθμό, αλλά είχαν κυριολεκτιικά γραμμένο το λύκειο.Το σύστημα Αρσένη και τα κακέκτυπα του είχε ως στόχο η εισαγωγή των υποψηφίων να εξαρτάται :1) από τις επιδόσεις των μαθητών στα 27 συνολικά μαθήματα (13 στη Β Λυκείου, 14 στην Γ, αν θυμάμαι σωστά) μέσω πανελληνίων εξετάσεων2) από τον προφορικό βαθμό3) από το Τεστ Δεξιοτήτων, μια ιδέα ανάλογη των SATs περίπου, η οποία θα διεξαγόταν ανεξάρτητα από τις πανελλήνιες εξετάσεις και θα είχε διαφορετική δομή από αυτές (πολλαπλής επιλογής νομίζω).Ο Αρσένης λοιπόν έφερε ένα πολύ φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο θα εξασφάλιζε αξιοκρατία, γενική παιδεία, θα ζωντάνευε τα πράγματα στα σχολεία, θα έφερνε τρόπους εξέτασεις που ακόμη δεν έχουμε δει στην Ελλάδα και θεωρήθηκε πως θα μείωνε και τα φροντιστήρια, καθώς κανείς δε θα καθόταν να κάνει Θρησκευτικά ή Δίκαιο. Αυτό το σύστημα πολεμήθηκε από πάρα πολλούς, όπως και οποιαδήποτε αλλαγή στην Ελλάδα της γκρίνιας και της αδράνειας, γιατί πολύ απλά δεν είχε υπάρξει στοιχειώδης υλικοτεχνική και ψυχολογική προετοιμασία. Χαρακτηριστικά, οι περισσότεροι μαθητές της πρώτης φουρνιάς του νέου συστήματος αγνοούσαν μέχρι το καλοκαίρι της Α Λυκείου, ότι σε ένα χρόνο θα δίνουν πανελλήνιες. Άρχισε κύμα καταλήψεων πολλών μηνών, του οποίου τα κέρδη ήταν η κατάργηση του Τεστ Δεξιοτήτων, δηλ. του σημείου το οποίο θα απαιτούσε περισσότερο συνδυαστική γνώση και λιγότερη παπαγαλία, μείωση του ποσοστού βαρύτητας των προφορικών (καθώς θεωρήθηκε πως η υποκειμενικότητα στη βαθμολόγηση θα δημιουργούσε αδικίες) και κατέστησε τις εξετάσεις της Β Λυκείου απλώς "ζέσταμα" γιατί θα μετρούσαν μόνο αν η επίδοση ενός μαθητή ήταν χειρότερη στην Γ Λυκείου, το οποίο πρακτικά συνέβαινε ελάχιστα.Οι λόγοι αποτυχίας αυτού του συστήματος είναι πολλοί. Μερικοί από τους οποίους είναι κατά τη γνώμη μου η εξής :- δεν υπήρχε επαρκής ενημέρωση για την αποδοχή του- δεν ταίριαζε τόσο στην Ελληνική κουλτούρα. Κανείς δε κατάλαβε ότι η διεξαγωγή Πανελληνίων Εξετάσεων από μια ανεξάρτητη κρατική αρχή, είναι για να διασφαλίσει τη σταθερότητα και την αξιοπιστία, και ότι πρακτικά δεν έχει άλλη διαφορά από το να ήταν οι εξετάσεις του σχολείου ή Νομαρχιακές. Στην Ελλάδα του 2009 όπως βλέπουμε και στα ποστ των παιδιών που έδωσαν τώρα, κυριαρχεί η άποψη πως ο υποψήφιος πρέπει να αξιολογείται ΜΟΝΟ στα μαθήματα εκείνα που έχουν συνάφεια με τη σχολή προτίμησης του, και πως δικαιούται να αδιαφορεί για τα υπόλοιπα μαθήματα, έτσι πράγματα δεδομένα στο εξωτερικό (SATs, Abitur κλπ) εδώ εκλαμβάνονται ως αντιδραστικά μέτρα.- Η αιώνια δικομματική κόντρα. Αντί ΠΑΣΟΚ και ΝΔ να κάτσουν υπεύθυνα και να σχεδιάσουν από κοινού ένα εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο θα δοκιμαζόταν πρώτα και για αρκετά χρόνια σε πειραματικά σχολεία και θα εφαρμοζόταν μετά από αρκετά χρόνια από την ψήφιση του, ώστε να προσαρμοστεί και ο κόσμος στις νέες απαιτήσεις και να γίνουν με άνεση χρόνου διορθώσεις, το ΠΑΣΟΚ βιάστηκε να φέρει το νομοσχέδιο για να κερδίσει τις δάφνες της μεταρρύθμισης και η ΝΔ προέβη σε στείρα αντιπολίτευση, συνεπικουρούμενη από τα κόμματα της αριστεράς.- Επίσης, για να πετύχει ένα τέτοιο σύστημα, οφείλει το κράτος να υποστηρίξει με γενναία χρηματοδότιση, ειδικά στα σχολεία της επαρχίας στα οποία υπάρχουν βασικές ελλείψεις.Σήμερα τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα. Μιλάμε για κατάργηση οποιασδήποτε αξιολόγησης πριν το πανεπιστήμιο και εξειδικευμένες εξετάσεις μέσα στο πανεπιστήμιο, με προπαρασκευαστικά έτη και λοιπές μπούρδες που επιμηκύνουν άσκοπα το χρόνο σπουδών. Έτσι συνδυάζουμε τα αρνητικά και των 2 συστημάτων (έλλειψη ενδιαφέροντος για τα μαθήματα λυκείου, χαμηλό γνωσιακό περιεχόμενο εισακτέων) και οδηγούμαστε σε έναν όχλο 500 πρωτοετών τουλάχιστον στις σχολές υψηλής προτίμησης, από τους οποίους το πανεπιστήμιο θα πρέπει να βρει τους καλύτερους και να πετάξει τους χειρότερους, οι οποίοι μετά δε θα ξέρουν τι να κάνουν στη ζωή τους γιατί το μόνο που θα έχουν στα χέρια τους θα είναι ένα απαξιωμένο απολυτήριο λυκείου - εκτός αν μπουν σε άλλη σχολή, παρακολουθήσουν ένα ακομη προπαρασκευαστικό έτος κοκ.
Ξεκίνησε από philip the great Συναυλίες, παραστάσεις, εκδηλώσεις
Ξεκίνησε από Βραζίλης « 1 2 ... 6 7 » Συναντήσεις
Ξεκίνησε από Tagima « 1 2 ... 10 11 » Συναυλίες, παραστάσεις, εκδηλώσεις
Ξεκίνησε από master of puppets « 1 2 3 » Αθλητισμός
Ξεκίνησε από ε? Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Μαργαρίτα Π. Δισκοπαρουσιάσεις και κριτικές
Ξεκίνησε από Ioannis Anastassakis Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από philip the great « 1 2 » Λοιπά
Ξεκίνησε από panixgr « 1 2 » Επιστήμη και Τεχνολογία