Αποστολέας Θέμα: Τεχνικές Fingerpicking - Apoyando και Tirando  (Αναγνώστηκε 8316 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Vagriego

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Έχω μια απορία για το πώς παίζεται το απογιάντο και το τιράντο.Ειδικά δε η χρήση του
αντίχειρα στις τεχνικές αυτές.Ευχαριστώ...
« Τελευταία τροποποίηση: 28/03/05, 14:55 από Ο Νέος Κιθαρωδός »
Soy Un truhan soy un senor
algo bohemio y sonador...

Αποσυνδεδεμένος wizofcom

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τεχνικές Fingerpicking
« Απάντηση #1 στις: 27/03/05, 16:44 »
Apoyando (απογιάντο)

Χτυπάμε την χορδή και κατόπιν το δάχτυλο που την χτύπησε στηρίζεται στην αμέσως πιο <<χοντρή>> χορδή    συμβολίζεται με ένα πλάγιο V
Για τον αντίχειρα ισχύει το αντίθετο... στηρίζεται στην αμέσως πιο <<λεπτή>> χορδή αφού χτυπήσει


Tiranto (Τιραντο)

Χτυπάμε την χορδή και μετά το δάχτυλο λυγίζει προς το εσωτερικό της παλάμης, το ίδιο και ο αντίχειρας


Αποσυνδεδεμένος Panos1984

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τεχνικές Fingerpicking
« Απάντηση #2 στις: 28/03/05, 01:05 »
ειναι αυτο που λεμε: με και χωρις στηριγμα (Apoyando και Tiranto αντιστοιχα).

Αποσυνδεδεμένος Ommadawn

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Φύλο: Άντρας
  • My name is Peter Stillman-This is not my real name
    • Προφίλ
    • My Soundcloud
Απ: Τεχνικές Fingerpicking - Apoyando και Tirando
« Απάντηση #3 στις: 16/05/05, 01:04 »
Εκτός από τα πολύ σωστά πράγματα που τα παιδιά σου είπαν παραπάνω να συμπληρώσω τα εξής.
1)Όταν παίζουμε τιράντο είναι πολύ πιο εύκολο να επιταχύνουμε πχ παίζοντας μια κλίμακα. Για αυτό αν διαβάζεις κλίμακες, διαβαστες πάντα απογιάντο. :-\
2)Δοκίμασε να παίξεις ένα passage απλά τιράντο αστήριχτο, (στον αέρα ο αντίχειρας), και μετά τιράντο με i-m-a (διάλεξε το ζεύγος που σε βολεύει.. για μένα πιο γρήγορο είναι το i-a-i-a... ακριβως γιατι εναλάσσοντας τα δάχτυλα δεν ...χτυπάει το ένα στο άλλο...δεν είναι διπλανά..!) αλλά με στήριγμα του p στην 6η χορδή. Πειραματίσου με διάφορα στηρίγματα σε διάφορες χορδές σε διαφορετικά Passages σε ένα κομμάτι.Δίνουν ένα πιο "σίγουρο" ύφος στα passages τα στηρίγματα, ορισμένες φορές, φαίνετια και φλαμενκέ...
3)Το απογιάντο είναι πιο δυνατό, πιο εμφατικό και ακόμα πιο φλαμενκε..
4)Υπάρχουν τεχνικές κατά τις οποίες το tirando αποκτάει τη δύναμη του apoyando. Εξαρτάται από την κίνηση του δαχτυλα..Τράβηγμα-τσίμπημα με επιστροφή του δαχτύλου κοντά στην παλάμη? Ή παράλληλη κίνηση του δαχτύλου με τά το picking?Πειραματίσου επίσης με το σημείο του δαχτύλου που κάνει trigger την τιραντο κίνηση..Παρατήρηε τα δάχτυλά σου..Το picking ξεκινάει από τη μέση του δαχτύλου? (λυγίζει ακριβλως στη μέση) Ή από τη βάση του? (κινείται όλο το δάχτυλο).
Πειραματίσου σε όλα αυτά για την παραγωγή διαφορετικών ήχων πάνω σε μια καλή κιθάρα εν ανάγκη για να καταλαβαίνεις και τι ήχο παράγεις.

ΥΓ για το δεξί χέρι..Αν δοκιμάσεις αυτά τα πράγματα και σε διαφορετικές περιοχες (πάνω από το ηχείο, αριστερά του ηχείου, δεξιά του ηχείου) και με κάθετη ή πλαγιαστή ποζισιόν του δεξιού χεριού, θα καταλάβεις το πόσα διαφορετικά χρώματα μπορείς να παράγεις με μια κλασσική κιθάρα. (όπως επίσης και γιατί την προτιμώ από ένα ακουστικό ή ηλεκτρικό όργανο που ΄χουν ανάγκη μηχανήματα για να αλλάξουν τα χρώματά τους... - αστειεύομαι ..)

Καλή Αναζήτηση.
Kucci
soundcloud.com/conticucci

Αποσυνδεδεμένος Anaximandros

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 597
  • Τα καλύτερα έρχονται!
    • Προφίλ
Απ: Τεχνικές Fingerpicking
« Απάντηση #4 στις: 13/08/07, 13:53 »
Apoyando (απογιάντο)

Χτυπάμε την χορδή και κατόπιν το δάχτυλο που την χτύπησε στηρίζεται στην αμέσως πιο <<χοντρή>> χορδή    συμβολίζεται με ένα πλάγιο V
Για τον αντίχειρα ισχύει το αντίθετο... στηρίζεται στην αμέσως πιο <<λεπτή>> χορδή αφού χτυπήσει


Tiranto (Τιραντο)

Χτυπάμε την χορδή και μετά το δάχτυλο λυγίζει προς το εσωτερικό της παλάμης, το ίδιο και ο αντίχειρας



Το Απογιάντο στο βιβλίο του Sagreras συμβολίζεται με ''Λ'' (κάτι σα λάμδα). Όμως, επειδή το Απογιάντο χρησιμεύει πάρα πολύ στο να τονίζουμε νότες, ο συμβολισμός του τονισμού γενικά στη μουσική είναι ένα ''>'' όπως πολύ σωστά αναφέρεις και ονομάζεται Accent.
Τώρα, επειδή βλέπω ότι αρκετά παιδιά κάνουν ένα λάθος στα Αρπίσματα όταν τα μαθαίνουν, σημαντική σημείωση:
Τα Αρπίσματα παίζονται με Τιράντο, όχι με Απογιάντο.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
68 Απαντήσεις
37553 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27/02/08, 14:34
από chris87
117 Απαντήσεις
113624 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12/05/15, 14:43
από Jezus
4 Απαντήσεις
2012 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 05/10/09, 20:52
από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood
0 Απαντήσεις
1423 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27/04/11, 00:32
από GreatAres
4 Απαντήσεις
4363 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 05/09/14, 14:41
από Guitar Fan
2 Απαντήσεις
3584 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/06/16, 13:03
από Πάνος Μαλαχιάς
0 Απαντήσεις
3400 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15/03/18, 15:47
από Ioannis Anastassakis