Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παρα πολυ ωραιο φιλε Κωστα...Εχεις ξεφυγει φιλαρακι...Γρηγορα τα πραγματα σου και εξω απο το Ελλαντα...Πρεπει να αξιοποιηθει το ταλεντο σου και δυστυχως εδω δεν ειναι το μερος...Πρεπει συντομα να κερδισεις την αναγνωριση που σου αξιζει..Alex
Παρη: thanx man...και θα συμφωνισω απολυτα μαζι σου για τον Αλεξ
Απαιτώ να προβαριστεί και να παιχτεί (και φυσικά να προστεθεί ένας κύκλος solo drums πάνω στο πρώτο θέμα ). [/i]
Μάλιστα!!!Πάρη έρχεσαι στα λόγια μου...Με αφορμή την κομματάρα του κώστα λοιπόν έχουμε 2 δεδομένα... 1) Ο Κώστας και ο Αλέξης πρεπει να φύγουν στο εξωτερικό...(ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ!!!) 2) Ένας χοιρινός γύρος Drums. Πως γινεται αυτό??? Προσοχή!!! Αρχικά κάνουμε ένα flam... (δλδ χτυπάμε σχεδόν ταυτόχρονα τις μπαγκέτες στο τυμπανο). Αυτό παράγει τον ήχο Pra...Τώρα εαν προθέσουμε και την 4η αυξημένη (sus) στο flam τι έχουμε Πάρη μου??Pra-sus. Δλδ...Prassas!!! Καλή όρεξη...!!! ΚΑΛΑ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΛΔ ΤΟ As time passes by ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΙ...
Parlats: κι ομως εκαναν πολυ λαθος ( σας ειχα ταισει δηλητηριασμενο Πρασσα)...
Υπάρχει περιοδικότητα στο χρόνο και στα ρυθμικά γενικότερα, πράγμα που, ενώ βοηθάει το μη εξασκημένο αυτί να παρακολουθήσει τις φράσεις, είναι μπούμεραγκ για το συνθέτη αυτού του genre. Και είναι μπούμεραγκ διότι περιορίζει το συνθέτη στο να εκπλήξει τον ακροατή με μία μη περιοδική εναλλαγή αντικρουόμενων συναισθημάτων και να δώσει ένα μη ισορροπημένο αποτέλεσμα κυκλοθυμίας το οποίο είναι η θεμελιώδης έκφραση, κυρίως της τζαζ. Ο Κώστας έχει καταφέρει να πλουτίσει τις φράσεις του με ακολουθίες από νότες διαφορετικής διάρκειας οι οποίες θα δημιουργούσαν μία εικόνα συμμετρίας στην παρτιτούρα, αλλά και πάλι σπάει την αυστηρή περιοδικότητα των μουσικών ερωταποκρίσεων, βοηθώντας τις συναισθηματικές εναλλαγές. Οι τονικότητες της μελωδίας από το κυρίως θέμα είναι τέτοιες που δημιουργούν το αίσθημα της αναμονής, καθώς καμία "ερώτηση" που γίνεται μέσα στο μουσικό διάλογο που ανοίγει το κομμάτι δεν απαντιέται "πλήρως", αλλά ανοίγει την επόμενη ερώτηση η οποία καθηλώνει τον ακροατή, καθώς το "θέμα συζήτησης" γίνεται ολοένα και πιο ενδιαφέρον.
Παράθεση από: ChristosK στις 20/03/06, 00:45 Υπάρχει περιοδικότητα στο χρόνο και στα ρυθμικά γενικότερα, πράγμα που, ενώ βοηθάει το μη εξασκημένο αυτί να παρακολουθήσει τις φράσεις, είναι μπούμεραγκ για το συνθέτη αυτού του genre. Και είναι μπούμεραγκ διότι περιορίζει το συνθέτη στο να εκπλήξει τον ακροατή με μία μη περιοδική εναλλαγή αντικρουόμενων συναισθημάτων και να δώσει ένα μη ισορροπημένο αποτέλεσμα κυκλοθυμίας το οποίο είναι η θεμελιώδης έκφραση, κυρίως της τζαζ. Ο Κώστας έχει καταφέρει να πλουτίσει τις φράσεις του με ακολουθίες από νότες διαφορετικής διάρκειας οι οποίες θα δημιουργούσαν μία εικόνα συμμετρίας στην παρτιτούρα, αλλά και πάλι σπάει την αυστηρή περιοδικότητα των μουσικών ερωταποκρίσεων, βοηθώντας τις συναισθηματικές εναλλαγές. Οι τονικότητες της μελωδίας από το κυρίως θέμα είναι τέτοιες που δημιουργούν το αίσθημα της αναμονής, καθώς καμία "ερώτηση" που γίνεται μέσα στο μουσικό διάλογο που ανοίγει το κομμάτι δεν απαντιέται "πλήρως", αλλά ανοίγει την επόμενη ερώτηση η οποία καθηλώνει τον ακροατή, καθώς το "θέμα συζήτησης" γίνεται ολοένα και πιο ενδιαφέρον. H ΡΟΖΙΤΑ ΣΩΚΟΥ ΕΙΣΑΙ??ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥ ΤΩ-ΡΑ
Μετα απο δικη σου παροτρυνση( εμενα δεν μου περασε καν απ'το μυαλο...), εστειλα το κομματι και στους τρεις κιθαριστες με τους οποιους εχουμε επικοινωνισει ( Ron Thal, Prashant Aswani, Mattias Eklundh)...
Αγαπητέ Χρήστο δεν αστειεύομαι καθόλου μα καθόλου. Ο Κώστας εκτός από πολύ πολύ καλός κιθαρίστας είναι και άρτιος χαρακτήρας και μάλλον αυτό είναι το πρόβλημα. Είναι πολύ σεμνός και σε αυτό το χώρο πρέπει να είσαι και λίγο αλήτης για να επιβιώσεις. Ασε εμάς που είμαστε ερασιτέχνες και κάνουμε την πλάκα μας. Ωραία τα λάιβ, ωραία τα μαγαζιά, ωραία και η νύχτα αλλά μέχρι κάποιο σημείο. Το να ακούω εγώ και άλλοι άσχετοι σαν εμένα τον Κώστα να παίζει δεν τον ωφελεί πέραν από την χαρά και την ικανοποίηση του ότι τον αναγνωρίζουν κάποια άτομα. Αυτοι που πραγματικά πρέπει να τον ακούσουν και να τον αναγνωρίσουν είναι άλλοι που δυστυχώς είναι εκτός Ελλάδος. Ατομα σαν τον Βρεττό και τον Φλουρο δεν είναι για τα όρια της Ελλάδας όσο και να θέλουμε όλοι μας να τους ακούμε αν είναι δυνατόν κάθε μέρα.
Ξεκίνησε από bluewind « 1 2 » Νομικά, διαδικαστικά, οργανωτικά
Ξεκίνησε από freemind Σύνδεσμοι μουσικών οργάνων
Ξεκίνησε από Θοδωρής Δισκοπαρουσιάσεις και κριτικές
Ξεκίνησε από kostas vretos « 1 2 3 » Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από armagedon Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από gkou Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από Snowy Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από sotiroubas Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από zeoy Συναυλίες, παραστάσεις, εκδηλώσεις