Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ έχω ψηφιακά ντραμς, το φτηνό compact σετάκι Yamaha DD-11. Τα ψηφιακά ντραμς δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουν τη ποιότητα και τους αμέτρητους διαφορετικούς ήχους που μπορεί να βγάλει ένα σετ ντραμς. Τα pad δεν έχουν τις άπειρες βαθμίδες ευαισθησίας μιας μεμβράνης ή ενός πιάτου (αν και συχνά χρησιμοποιούνται πραγματικά πιάτα σε συνδιασμό με τα ψηφ. ντραμς). Τώρα, ανάλογα με το στυλ της μουσικής που παίζεις και τις απαιτήσεις σου, τα χρησιμοποιείς για τα πάντα ή μόνο για εξάσκηση / πρόβα στο σπίτι. Πχ. μπορείς να παίξεις άνετα ηλεκτρονική ποπ αλλά δε μπορείς να παίξεις jazz (τουλάχιστον όχι χωρίς να κάνεις μεγάλες θυσίες στον ήχο και την τεχνική).
...Καποτε ειχαμε παιξει με μικροφωνα-καψες πανω στο drum set ...
Εγω το μονο που ηθελα να πω ειναι οτι διαβασα σε μια συνεντευξη του Young Των AC DC οτι στον πρωτο τους ή στο δευτερο δε θυμαμαι δισκο, ο τριτος αδελφος που εκανε την παραγωγη, επειδη δε του αρεσε το αποτελεσμα της ηχογραφησης των Drums εβαλε και ενα μικροφωνο στο...μονιτορ του ντραμερ...
Το ίδιο έκανε και για τις κιθάρες. Πήρε ήχο από ένα μικρόφωνο από μπροστά και ένα από πίσω από το ηχείο.
Σε ένα κομματι που είχαμε ηχογραφίσει, ο καμμένος ηχολήπτης έκατσε και έκοψε όλα τα σήμετα που δεν περιείχαν κορυφες!!!!!! Μιλάμε για δουλειά μιας βδομάδας αλλά αυτός το ξημέρωνε πάνω από το Cubase και τέλειωσε ποιο γρήγορα.Πρόσφατα άλλος ποιο "έξυπνος" ηχολήπτης μου έδειξε τρόπο μέσω cubase, πάλι, να κόβει τα παράσιτα των μικροφώνων και να κρατάει μόνο το χτύπημα. Ένα απλό plugin είναι, δεν θυμάμε ποιο όμως.
Όσο περισσότερα μικρόφωνα χρησιμοποιήσεις στα τύμπανα, τόσο δυσκολότερο θα γίνει το μιξάρισμα...
Τα overheads ειναι κανονας να ειναι 2. 3 ή περισσοτερα, θα σου δημιουργησουν προβληματα φασης, και θα μπλεξεις με ιστοριες, που δεν θα ηθελες ουτε καν να εχεις σαν εφιαλτες.
Υπαρχουν πολλοι τροποι να καλυψεις μια drum set. Ο κλασσικος Jazz ηχος, με το απλο drum kit, που με 2 overheads, 1 μικροφωνο στη μποτα και αντε ενα στο snare φτιαχνουν ηχο κλασσικο, απλο και οσο πιο καλης ποιοτητας ειναι τα μικροφωνα, οσο πιο καλα διαμορφωμενος ειναι ο χωρος, και οσο πιο καλα ξερει τη δουλεια του ο ηχοληπτης, τοσο πιο καλο και το αποτελεσμα.
Αν πας σε πιο ροκ καταστασεις, θα πρεπει να υπολογισεις, περα αυτων, και τουλαχιστον 1 δυναμικο ανα 2 τομ ( ή στην καλυτερη και δυναμικο για καθε τομ ). Τωρα για τα πιατινια, μην προσπαθησεις να βαλεις πυκνωτικα μεγαλου διαφραγματος, γιατι η συχνοτικη αποκριση που αναζητας, ειναι ψηλα σχετικα, και ενα πυκνωτικο μεγαλου διαφραγματος, μπορει να σου βγαλει ανεπιθυμητα αποτελεσματα.
Εξοπλισου με κανενα πακετο για drum set, που κυκλοφορουν απο διαφορες εταιριες. Ετσι θα εισαι καλυμμενος.Να πω οτι μπορεις να βαλεις και PZM ( πιεζοηλεκτρικα ) μεσα στο χωρο, αλλα αυτο πλεον απαιτει ηχοληπτη με πολλη μεγαλη πειρα.
Χωρις να θελω να γινω πολυ "κακος", επιμενω πως η χρηση 5 overheads ( ή και 3 ) απαιτει γνωσεις και εμπειρια.
Εαν εχεις βεβαια μια drum set, στυλ Dream theater, εκει επιβαλλεται η χρηση αλλων τεχνικων ( μεσα στις οποιες, οντως ειναι και η χρηση παραπανω των 2 overheads ), τις οποιες δεν νομιζω οτι θα μπορεσεις να τις πραγματοποιησεις μονος σου..ποσο μαλλον να δωσεις και λεφτα γι'αυτες.
Εξαλλου, εσυ μιλας για ροκ κατασταση, και μετα περιγραφεις τεχνικες και effects, που ουτε ποζεραδες δεν χρησιμοποιουν με τοση ευκολια. Αν μιλας για metal, τοτε μην περιμενεις να πιασεις ηχο μεγαλης μπαντας με μικροφωνα..
Ωρα να βαλεις τα triggers στη ζωη σου, οπως εκαναν τοσοι και τοσοι drummer ( και οταν τους ακους λες "Μα τι παιζει το ατομο.." ) και εφτιαξαν τον ηχο τους.
Εαν πιστευεις οτι εχεις δουλεψει πανω σε αυτα τοσο πολυ, τοτε μην περιμενεις κανεναν απο εδω να σε συμβουλευσει...
Απλα επειδη εχει τυχει να δουλεψω σε στουντιο σαν βοηθος του βοηθου ( "θαναση πιασε ενα καφε" ), η ηχογραφηση ενος απλου κομματιου για τα ντραμς, απαιτει πανω απο 6 ωρες, με πολλαπλες δοκιμες, και τοποθετησεις των μικροφωνων.
Αλλιως, θα βασανιστεις απειρες ωρες, με μεγαλη απογοητευση για το αποτελεσμα.
Αν μιλας για το C3000B, σιγουρα εχει μια τρομερη αποδοση στις υψηλες συχνοτητες ομως δεν ξερω κατα ποσο θα σε βολψει να κανεις δουλεια μονο με ενα τετοιο ( ομολογουμενως ακριβο ) μικροφωνο!
Οποτε, αν θελεις 3 C1000S, σκεψου οτι θελεις και 3 υποδοχες με phantom power. Αλλος ενας μπελας στο κεφαλι σου...
Ξεκίνησε από Μακρια απο τις 9αρες « 1 2 3 » Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από Dr^Fritz Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από DROSOULITIS « 1 2 ... 5 6 » Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από Blacksheepιος Κρουστά
Ξεκίνησε από chorrer Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από GEOLOU Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από kostas80 Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές
Ξεκίνησε από jimaras1996 Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από neeckos « 1 2 » Μαγνήτες και ηλεκτρικά