Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
θα ηταν ακριβως το ιδιο πραγμα.τα κουρδισματα φτιαχτηκαν με βαση την ανθρωπινη φωνη.και επειδη η φωνη του ανθρωπου δεν αλλαζει ετσι και η πορεια θα ηταν η ιδια.
Οτι πολλα συγκροτηματα ηδη εφαρμοζουν αλλα κουρδισματα, οπως και πολλοι session κιθαριστες, οποτε η μουσικη υπαρχει και με την ιδια μορφη...
Παράθεση από: mogli στις 13/10/06, 02:11θα ηταν ακριβως το ιδιο πραγμα.τα κουρδισματα φτιαχτηκαν με βαση την ανθρωπινη φωνη.και επειδη η φωνη του ανθρωπου δεν αλλαζει ετσι και η πορεια θα ηταν η ιδια.Δεν προσπάθησα να το θέσω έτσι το θέμα... Σίγουρα φτιάχντηκαν έχοντας κάτι σαν βάση. Απλά αναρωτιέμαι πως θα ήταν αν δεν υπήρχε αυτή η βάση ή απλά ήταν άλλη (όχι η φωνή στη συγκεκριμένη περίπτωση)!
Η ιδια διοτι η μουσικη δεν εχει να κανει με κουρδισματα, αλλα με νοτες....
Ο μικρός drummer_boy ανακαλύπτει τον κόσμο.
Η μουσική βασίζεται στις νότες και ειδικότερα στις κλίμακες. Όποιο κούρδισμα και αν είχαν οι κιθάρες, οι κλίμακες θα είχαν ακριβώς το ίδιο άκουσμα (θα άλλαζε μόνο η δακτυλοθεσία). Αυτό συμβαίνει διότι οι αποστάσεις των νοτών σε μια κλίμακα (π.χ Τ-Τ-Η-Τ-Τ-Τ-Η για τις μείζονες) έχουν δημιουργηθεί γιατί έτσι δεν ακούγονται παράξενες ή φάλτσες στο ανθρώπινο αυτί (ακούστε Ξενάκη που δεν ακολουθεί την πετατημένη στις κλίμακες για να πάρετε μια γεύση για ατονάλ συνθέσεις). Αν κάποιος θα ήθελε να ακούσει πως θα ήταν η μουσική με άλλο κούρδισμα δεν έχει παρά να ρίξει μια αυτιά στην Koyunbaba του Carlos Domeniconi. Οι κλασικοί κιθαρίστες θα καταλάβουν με την πρώτη τι εννοω... Αυτή η ΥΠΕΡΤΑΤΗ σύνθεση δεν θα μπορούσε να γραφτεί με άλλο κούρδισμα εκτός από το συγκεκριμένο διότι θα ήταν αδύνατο να παιχτεί (μακρινές αποστάσεις των θέσεων και το συγκεκριμένο άρπισμα στο 4ο μέρος are the reasons)
Στο δεύτερο συμφωνώ όμως στο πρώτο εν μέρει συμφωνώ: λαμβάνω πάντα υπόψιν τους αυτοδίδαχτους και τα ακκόρντα και γενικά τεχνικές που θα δημιουργήσουν με το οποιοδήποτε χόρδισμα. Και οι αυτοδίδαχτοι δεν περιορίζονται και τόσο σε κλίμακες όσο στην κλίμακα που οι ίδιοι θα δημιουργήσουν με κριτήριο να τους αρέσει και να βολεύει και στο παίξιμο αναλόγως με το χόρδισμα. Παίζουν πολλά
Παράθεση από: Anaximandros στις 09/08/07, 16:24Στο δεύτερο συμφωνώ όμως στο πρώτο εν μέρει συμφωνώ: λαμβάνω πάντα υπόψιν τους αυτοδίδαχτους και τα ακκόρντα και γενικά τεχνικές που θα δημιουργήσουν με το οποιοδήποτε χόρδισμα. Και οι αυτοδίδαχτοι δεν περιορίζονται και τόσο σε κλίμακες όσο στην κλίμακα που οι ίδιοι θα δημιουργήσουν με κριτήριο να τους αρέσει και να βολεύει και στο παίξιμο αναλόγως με το χόρδισμα. Παίζουν πολλά Αναξίμανδρε, η μουσική και το πως ακούγεται στα αυτιά μας είναι κάτι το αντικειμενικό. Το φάλτσο χτυπάει στο αυτί όπως και να το κάνουμε. Πάρε για παράδειγμα αυτό το παλικαράκι http://youtube.com/watch?v=Ywd4G1DVvCQ. Ακόμα και οι αυτοδίδακτοι που ίσως δεν γνωρίζουν περί κλιμάκων, αργά ή γρήγορα θα δουν ότι σε ένα κατέβασμα που επιχειρούν μερικές νότες δεν κολλάνε οπότε θα τις αλλάξουν, μετά θα το ξανακούσουν, θα αλλάξουν κάποιες άλλες και μοιραία θα καταλήξουν σε ένα κατέβασμα που θα υπόκεινται στους νόμους της αρμονίας (ακόμα και ο φίλος μας στο youtube θα αλλάξει αν και έχει postαρει πάνω από 150 videos so far, και ακόμα τα ίδια φάλτσα ακούγονται Υ.Γ: Όποιος παρακολουθήσει το video χωρίς να γελάσει, τότε τι να πω....είναι ταλέντο
Παράθεση από: faser στις 09/08/07, 16:48Παράθεση από: Anaximandros στις 09/08/07, 16:24Στο δεύτερο συμφωνώ όμως στο πρώτο εν μέρει συμφωνώ: λαμβάνω πάντα υπόψιν τους αυτοδίδαχτους και τα ακκόρντα και γενικά τεχνικές που θα δημιουργήσουν με το οποιοδήποτε χόρδισμα. Και οι αυτοδίδαχτοι δεν περιορίζονται και τόσο σε κλίμακες όσο στην κλίμακα που οι ίδιοι θα δημιουργήσουν με κριτήριο να τους αρέσει και να βολεύει και στο παίξιμο αναλόγως με το χόρδισμα. Παίζουν πολλά Αναξίμανδρε, η μουσική και το πως ακούγεται στα αυτιά μας είναι κάτι το αντικειμενικό. Το φάλτσο χτυπάει στο αυτί όπως και να το κάνουμε. Πάρε για παράδειγμα αυτό το παλικαράκι http://youtube.com/watch?v=Ywd4G1DVvCQ. Ακόμα και οι αυτοδίδακτοι που ίσως δεν γνωρίζουν περί κλιμάκων, αργά ή γρήγορα θα δουν ότι σε ένα κατέβασμα που επιχειρούν μερικές νότες δεν κολλάνε οπότε θα τις αλλάξουν, μετά θα το ξανακούσουν, θα αλλάξουν κάποιες άλλες και μοιραία θα καταλήξουν σε ένα κατέβασμα που θα υπόκεινται στους νόμους της αρμονίας (ακόμα και ο φίλος μας στο youtube θα αλλάξει αν και έχει postαρει πάνω από 150 videos so far, και ακόμα τα ίδια φάλτσα ακούγονται Υ.Γ: Όποιος παρακολουθήσει το video χωρίς να γελάσει, τότε τι να πω....είναι ταλέντο Συμφωνώ απόλυτα στα παραπάνω όμως η Αρμονία δε λέει μέσα για κλίμακες και συγχορδίες που αποτελούνται από κάποιες νότες από ασυγκέραστο όπως αρκετοί αυτοδίδαχτοι μα και με δάσκαλο τις μελετάνε. Δε λέει καν για συγκερασμένες Χιτζάζ, Χιτζασιάρ, Νιαβέντ κτλ (αν και ίσως να θεωρούνται αυτονόητες όταν μιλάμε για συγκερασμένο σύστημα).Και για να ξαναπάμε στην κιθάρα: Το χόρδισμα της κιθάρας όταν λέμε ότι είναι διαφορετικό, δεν εννοούμε απαραίτητα την περίπτωση όπου όλες οι χορδές είναι χορδισμένες σε νότες συγκερασμένου συστήματος. Μπορεί κάποια/-ες χορδή/-ες να την/-ις χορδίσουμε σε μόρια.
Παράθεση από: Anaximandros στις 09/08/07, 17:00Παράθεση από: faser στις 09/08/07, 16:48Παράθεση από: Anaximandros στις 09/08/07, 16:24Στο δεύτερο συμφωνώ όμως στο πρώτο εν μέρει συμφωνώ: λαμβάνω πάντα υπόψιν τους αυτοδίδαχτους και τα ακκόρντα και γενικά τεχνικές που θα δημιουργήσουν με το οποιοδήποτε χόρδισμα. Και οι αυτοδίδαχτοι δεν περιορίζονται και τόσο σε κλίμακες όσο στην κλίμακα που οι ίδιοι θα δημιουργήσουν με κριτήριο να τους αρέσει και να βολεύει και στο παίξιμο αναλόγως με το χόρδισμα. Παίζουν πολλά Αναξίμανδρε, η μουσική και το πως ακούγεται στα αυτιά μας είναι κάτι το αντικειμενικό. Το φάλτσο χτυπάει στο αυτί όπως και να το κάνουμε. Πάρε για παράδειγμα αυτό το παλικαράκι http://youtube.com/watch?v=Ywd4G1DVvCQ. Ακόμα και οι αυτοδίδακτοι που ίσως δεν γνωρίζουν περί κλιμάκων, αργά ή γρήγορα θα δουν ότι σε ένα κατέβασμα που επιχειρούν μερικές νότες δεν κολλάνε οπότε θα τις αλλάξουν, μετά θα το ξανακούσουν, θα αλλάξουν κάποιες άλλες και μοιραία θα καταλήξουν σε ένα κατέβασμα που θα υπόκεινται στους νόμους της αρμονίας (ακόμα και ο φίλος μας στο youtube θα αλλάξει αν και έχει postαρει πάνω από 150 videos so far, και ακόμα τα ίδια φάλτσα ακούγονται Υ.Γ: Όποιος παρακολουθήσει το video χωρίς να γελάσει, τότε τι να πω....είναι ταλέντο Συμφωνώ απόλυτα στα παραπάνω όμως η Αρμονία δε λέει μέσα για κλίμακες και συγχορδίες που αποτελούνται από κάποιες νότες από ασυγκέραστο όπως αρκετοί αυτοδίδαχτοι μα και με δάσκαλο τις μελετάνε. Δε λέει καν για συγκερασμένες Χιτζάζ, Χιτζασιάρ, Νιαβέντ κτλ (αν και ίσως να θεωρούνται αυτονόητες όταν μιλάμε για συγκερασμένο σύστημα).Και για να ξαναπάμε στην κιθάρα: Το χόρδισμα της κιθάρας όταν λέμε ότι είναι διαφορετικό, δεν εννοούμε απαραίτητα την περίπτωση όπου όλες οι χορδές είναι χορδισμένες σε νότες συγκερασμένου συστήματος. Μπορεί κάποια/-ες χορδή/-ες να την/-ις χορδίσουμε σε μόρια.Σωστό αυτό που λες. Βέβαια όταν εγώ εννοούσα αρμονία, δεν εννοούσα αποκλειστικά την παρωχυμένη αρμονία των textbooks (π.χ. Αμάραντος Αμαραντίδης) αλλά και όλες τις σύγχρονες αρμονίες που όμως είναι φιλικές προς το ανθρώπινο αυτί. Btw, όταν εννοείς κούρδισμα σε μόρια τι εννοείς;
Ξεκίνησε από D'Andri Βιβλίο Εντυπώσεων
Ξεκίνησε από drakoumel Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από Ο Νέος Κιθαρωδός Μουσική και υπολογιστές
Ξεκίνησε από MACMISIAS « 1 2 3 » Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από Shineonsyd Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από 314style Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από Southernrock.gr Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από AnimaPura Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Στόκας Διασκέδαση
Ξεκίνησε από ΠΟΙΟΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα