Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επιφυλάξεις εκφράζουν οι πρυτάνεις επί του σχεδίου για την έρευναEurokinissiΗ Μ.Γιαννάκου στη Σύνοδο των Πρυτάνεων στην ΚαστοριάΘεσσαλονίκη Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο«Θετικό βήμα» χαρακτήρισε η Σύνοδος των Πρυτάνεων την «εισαγωγή για πρώτη φορά, προς συζήτηση Σχεδίου Εθνικής Στρατηγικής για την Έρευνα», διατυπώνει ωστόσο και επιφυλάξεις για τις προτάσεις της Διυπουργικής Επιτροπής, λέγοντας ότι «ο σημαντικός ρόλος των πανεπιστημίων υποβαθμίζεται».Ήδη τα «πανεπιστήμια έχουν επενδύσει στην αλληλεπίδραση έρευνας και εκπαίδευσης» και διαθέτουν την «τεχνογνωσία» και τις «εξειδικευμένες ερευνητικές εγκαταστάσεις, τη γενική υποδομή (βιβλιοθήκες, δίκτυα) και το προσωπικό υποστήριξης».«Ένας νόμος για την Έρευνα και την Τεχνολογία, θα πρέπει να στοχεύει στην ενίσχυση και όχι στην απομείωση της ερευνητικής δραστηριότητας των Πανεπιστημίων» τονίζεται στο ψήφισμα«Πρέπει να διασφαλίζονται οι θεσμικές προϋποθέσεις για την αποτελεσματική ανάπτυξη και άσκηση της έρευνας στα ΑΕΙ» αναφέρει στο ψήφισμά της η 54η Σύνοδος των Πρυτάνεων που ολοκληρώθηκε στην Καστοριά.Την προηγούμενη ημέρα, η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου ανακοίνωσε χρηματοδότηση της έρευνας στα πανεπιστήμια, από το νέο κοινοτικό πλαίσιο, «με 420 εκατ. ευρώ, κατευθείαν από το υπουργείο Παιδείας».Η υπουργός διευκρίνισε ότι «ένα μεγάλο ποσοστό των ερευνητικών προγραμμάτων, το 80% σχεδόν, προέρχεται από τα πανεπιστήμια» και τόνισε ότι «τα πανεπιστήμια και ήταν στο σύστημα και είναι και νομίζω ότι θα αναλάβουν και ισχυρότερο ρόλο».Εξάλλου, η κα Γιαννάκου συζήτησε με τους συμμετέχοντες στη Σύνοδο, ζητήματα εφαρμογής του νέου νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ και επανέλαβε ότι αυτός «θα εφαρμοστεί μέχρι κεραίας».«Ούτε σκοτεινά σημεία, ούτε και προβλήματα υπάρχουν» δήλωσε η υπουργός, προσθέτοντας πως «αλίμονο, αν η διαφωνία, που είναι επίκεντρο της δημοκρατίας γινόταν μοχλός αντιδημοκρατικών ενεργειών».
Για να επιστρεψουμε στον τιτλο του θεματος παντως και οι 49 που δικαστηκαν απο την πορεια στις 8/3 αθωοθηκαν και στις θεσεις τους στα εδωλια των κατηγορουμενων καποιοι αστυνομικοι. Ποιοι ειναι αλητες οεο?
Και ρε παιδιά συγνώμη, θέλετε να μου πείτε ότι όταν το 2012 παω να πιάσω δουλειά θα μου πούνε " Δεν σε προσλαμβάνουμε, γιατί κάποτε, το 2006, στην σχολή που τελείωσες είχαν κάνει κατάληψη" ?Αυτο θα είναι το πρόβλημά τους? Μπορεί να μου πουνε "δεν σε προσλαμβάνουμε γιατι εχεις τελειώσει μια σχολή που δεν είναι τόσο καλή όσο η ταδε ιδιωτική" Σαυτό όμως δεν φταίνε οι καταλήψεις που έγιναν τώρα. Στοιχειώδης λογικη ρε παιδια!Η απάντηση σε όλα σου τα ερωτήματα είναι όχι.Δικια μου ερώτηση τώρα Αν εγώ τελειώσω ιατρική αθήνών ή αρχιτεκτονική ή τετοια σχολή απ'τις "καλές" θα προτιμήσουν τον φοιτητή απ'΄έξω ?
Isnogood...τα παιδια του Λυκειου που συμμετειχαν στις πορειες, δεν θα καταλαβουν τιποτα εαν δεν μπουν στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ. Μεχρι τοτε, νομιζω πως ζουν σε μια ουτοπικη περιπτωση, οπου το πτυχιο τους θα ανταποκρινεται στην εργασια και στο μισθο τους!
FreemindΚαι ρε παιδιά συγνώμη, θέλετε να μου πείτε ότι όταν το 2012 παω να πιάσω δουλειά θα μου πούνε " Δεν σε προσλαμβάνουμε, γιατί κάποτε, το 2006, στην σχολή που τελείωσες είχαν κάνει κατάληψη" ?
Παράθεση από: -hurted- fairy στις 22/04/07, 17:46FreemindΚαι ρε παιδιά συγνώμη, θέλετε να μου πείτε ότι όταν το 2012 παω να πιάσω δουλειά θα μου πούνε " Δεν σε προσλαμβάνουμε, γιατί κάποτε, το 2006, στην σχολή που τελείωσες είχαν κάνει κατάληψη" ?Αν γράψεις σωστα το βιογραφικό σου και λέει έτος αποφοίτησης από το Λύκειο π.χ. 2000 και έτος λήψης πτυχίου 2012 εεε όσο ναναι κάτι θα ψυλιαστεί αυτός που σου παίρνει τη συνέντευξη...και μάλλον θα προτιμήσει κάποιον που δεν έκανε δώδεκα χρόνια να πάρει το πτυχίο. Εκτός και αν αναφέρεσαι μόνο στο δημόσιο που ο χρόνος λήψης πτυχίου δεν παίζει κανένα ρόλο.
Εγω παναγιώτη δεν είπα κάτι αντίθετο.... Αλλά ποιος φταίει που η νοοτροπία του έλληνα φοιτητή (και γενικώς του έλληνα) είναι αυτή? Οι καταλήψεις? Δεν νομίζω... Ισως να φταινε τα πανεπιστήμια και η δομή τους, ίσως πάλι να φταίει ολόκληρη η νοοτροπία του έλληνα. Παντως αυτή η αντίληψη ότι φοιτητής=αραλίκι και ξυσιμο υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει . Αρα λοιπόν, πως θα καλυτερευσει ελληνικη εκπαίδευση αν πρώτα πρώτα δεν αλλάξει αυτη η νοοτροπία?...
Μα φίλε μου και θέμα νοοτροπία να δεχτρούμε ότι είναι πάλι εμείς φταίμε! Ποιος καλλιεργεί την όποια νοοτροπία. Σίγουρα όχι το σύστημα. Το σύστημα θέλει να μας κάνει ρομπότ. Η νοοτροπία είναι προσωπικό θέμα του καθένα. Φταίω εγώ, εσύ, ο παραπέρα, ο απέναντι. Αν δεν αλλάξει από μόνος του ο καθένας ώστε να δουλεύει για να αποκτήσει αγαθά, και όχι να ελπίζει ότι όλο και κάποια ιστορική, βισματική συγγυρία θα τον πετάξει ψηλά, τέτοιες απόψεις θα υπάρχουν πάντα.
Το σύστημα θέλει να μας κάνει ρομπότ.
ΥΓ: Γνωρίζεις πρσωπικά αυτό το άτομο.Αν όχι, γιατί είσαι τόσο σίγουρος για την ντε και καλά αθωότητά του?