Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με την κατάργησή του?

Ναι
34 (29.3%)
Όχι
74 (63.8%)
Άλλο (αναφέρετε)
8 (6.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 115

Αποστολέας Θέμα: Πανεπιστημιακό άσυλο  (Αναγνώστηκε 161078 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Μητσάκος

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1818
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρίστας της κακιάς ώρας...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #625 στις: 29/09/11, 03:28 »
Η αλήθεια όμως είναι και ο καθένας γνωρίζει ότι η ολοκλήρωση ενός ανθρώπου επιτυγχάνεται μέχρι και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες βελτίωσης. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο άνθρωπος δεν ολοκληρώνεται. Απλά αποκτά εξειδίκευση.

Αυτή η άποψη δεν είναι απλά εσφαλμένη, αλλά κι επικίνδυνη για τον κόσμο, αν γίνει κοινωνική πεποιήθηση. Και αντικρούεται πανεύκολα, είναι τουλάχιστον αστείο ένας άνθρωπος να πιστεύει ότι τα ερεθίσματα που λαμβάνει στο προκατασκευασμένο μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια σχολικό περιβάλλον υπερτερούν αυτών που δέχεται σε έναν τόσο ανοικτό σε ιδέες και δραστηριότητες χώρο όπως το πανεπιστήμιο. Είχα αναφερθεί και παλαιότερα, νομίζω και στο ίδιο θέμα, για όλες τις ευκαιρίες που έχει κανείς να καλλιεργηθεί, να μορφωθεί και να βελτιώσει τον εαυτό του σε πληθώρα τομέων, που δεν θα το ξανακάνω, βαριέμαι και τέτοια ώρα. Χώρια που δεν είναι καν απαραίτητο, λίγο να σκεφτεί κανείς θα του έρθουν αμέσως πάρα πολλές τέτοιες περιπτώσεις. To παράδειγμα που φέρνεις είναι αποκύημα ανθρώπινης κακομοιριάς, που αντί να κάτσει κανείς να δουλέψει με τον εαυτό του και τα ελαττώματά του, τα καθιστά ως μη αναστρέψιμα. Μπορώ να σου φέρνω αντιπαραδείγματα όλη τη νύχτα, ανθρώπων που ενδιαφέρθηκαν για την καλλιέργειά τους και επιδίωξαν να εμπλουτίσουν την προσωπικότητά τους, ακόμη και σε ηλικές μεγαλύτερες της δικής σου (ναι, είδα το προφίλ).

Το πανεπιστήμιο πρέπει να βγάζει μορφωμένους ανθρώπους με πολιτιστικές ευαισθησίες και κοινωνική συνείδηση, όχι απλά εξειδικευμένους γνώστες μερικών εφαρμογών μιας επιστήμης.

Και κάτι άλλο. Η επιστήμη εκφράζει μια μορφή απόλυτης αλήθειας στον τομέα της. Κοινώς, στοχεύει στη βέλτιστη λύση ενός προβλήματος με το οποίο και καταπιάνεται. Η πολιτική από την άλλη εκφράζει ομάδες συμφερόντων και στην πλειονότητα των περιπτώσεων παραβλέπει επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις που δεν συντελούν στην επίτευξη των στόχων των ομάδων αυτών. Για μένα, όλα όσα αναφέρονται περί πολιτικού λόγου είναι λίγο εκτός τόπου και χρόνου.

Αν αποδεχόμαστε την αυθεντία της επιστήμης, απαλλαγμένης από τεχνητά όρια και συμφεροντολογικές επιδιώξεις, τότε αυτόματα επαφιόμαστε στα συμπεράσματά της για να δομήσουμε την κοινωνία μας, τις ανθρώπινες σχέσεις, την οικονομική δραστηριότητα, τη σχέση μας με το φυσικό περιβάλλον και όλες τις παραμέτρους της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης με τον πλανήτη.

Ο επιστήμονας κατέχει τη γνώση και την αλήθεια, ο πολιτικός προσπαθεί να τη φέρει στα μέτρα που τον συμφέρουν για να προωθήσει τις επιδιώξεις του. Είναι προφανές τι πρέπει να προάγει το πανεπιστήμιο λοιπόν κι εξίσου προφανές ότι η πολιτική έρχεται σε ρήξη με αυτό.
If music be the food of love, play on,
Give me excess of it; that surfeiting,
The appetite may sicken, and so die...

Αποσυνδεδεμένος Garvin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 903
  • Φύλο: Άντρας
  • There's no business like show business!
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #626 στις: 29/09/11, 03:30 »
παππου, επειδη υπεκφευγεις ωσαν το χελι θα ελεγα  :P να μιλησουμε λιγο απλα και να μην αναλωθουμε στο αν γινομαστε ολοκληρωμενοι επιστημονες απο το πανεπιστημιο κλπ...

Ένα απο τα επιχειρηματα που εχουν αυτοι που στηριζουν το νομο ειναι οτι η ιδιωτικοποιηση στους τομεις ερευνας και οχι γινεται και στις αλλες χωρες. (Για την ακριβεια είναι πάνω κάτω σαν το αμερικανικο συστημα). Ναι, τα ιδιωτικα σε αλλες χωρες γ**ούν και δέρνουν. Η Ελλαδα όμως, αυτη τη στιγμη, ειναι σε θεση να υποστηριξει εναν τετοιο νομο προς οφελος του φοιτητη; πιστευεις οτι ο κεντρικος αξονας αυτου του σχεδιου για την παιδεια θα ωφελησει εμενα που δεν εχω να πληρωσω αλλα διαβαζω σαν σκυλι ή εν πάσει περιπτώσει ενδιαφέρομαι για το αντικειμενο και δεν τεινω να γινω ''αιωνιος φοιτητης'' ;

Είναι δυνατόν σε μια Ελλάδα της κρισης, οπου ακροβατει στο χαος και τη χρεωκοπια να υπάρξει κάτι που θα αλλαξει το θεσμο του πανεπιστημιου προς το καλυτερο; εαν εγω δεν εχω επιχειρηματα να υποστηριξω το πού θα οδηγήσει η αντίδραση μου προς όλο αυτό, ας μου πεις εσύ πόσο καλυτερο επιστημονα θα με κάνει η μεταρρυθμιση που ετοιμαζεται.

Και γενικοτερα, ως προς αυτο το νομο δεν νομιζω οτι υπαρχει συμφωνω ή δε συμφωνώ. Υπάρχει με ωφελεί ή όχι. Και το όφελος θα είναι συνολικό για όλους τους φοιτητές (καλύτερη εκπαίδευση, πιο ''δυνατό'' πτυχιο), άρα ή είσαι υπερβολικά αισιόδοξος έως ονειροπώλος και πιστεύεις ότι θα δουλέψει, ή δεν το πιστεύεις αυτό και αντιστέκεσαι. Δε θα μπω σε λογικές του στυλ ''εσένα έχει ο μπαμπάς σου άρα δε σε νοιάζει'' που υιοθετούν οι κομμουνιστάς, ας υποθέσουμε ότι είμαστε γ*μώ τα παιδιά όλοι μας και θέλουμε το καλό και των μη εχόντων καθώς και των επόμενων γενιών.
« Τελευταία τροποποίηση: 29/09/11, 03:46 από Garvin »

Αποσυνδεδεμένος YmiRLinG

  • Μπασίστας
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3331
  • Φύλο: Άντρας
  • A.C.A.B.=Always Carry A Banana
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #627 στις: 29/09/11, 03:42 »
Η αλήθεια όμως είναι και ο καθένας γνωρίζει ότι η ολοκλήρωση ενός ανθρώπου επιτυγχάνεται μέχρι και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες βελτίωσης. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο άνθρωπος δεν ολοκληρώνεται. Απλά αποκτά εξειδίκευση.
Ψάξε λίγο πιο πάνω, με τον Vaiking ακριβώς τα ίδια λέγαμε. Αν πιστεύετε ότι στο πανεπιστήμιο δεν υπάρχει παιδεία και ότι δεν προσφέρεται το πανεπιστήμιο ώστε κάποιος να γίνει περισσότερο άνθρωπος από ότι η ρομποτική μας κοινωνία επιβάλλει είστε γελασμένοι από την πλάνη στην οποία σας βάζουν στρατευμένοι ψυχολόγοι, κυβερνήσεις, ΜΜΕ κτλ.
Over large parts of the continent other people prefered to make money without working at all, and since the Disc had yet to develop a music recording industry they were forced to fall back on older, more traditional forms of banditry

Αποσυνδεδεμένος Garvin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 903
  • Φύλο: Άντρας
  • There's no business like show business!
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #628 στις: 29/09/11, 03:48 »
Η αλήθεια όμως είναι και ο καθένας γνωρίζει ότι η ολοκλήρωση ενός ανθρώπου επιτυγχάνεται μέχρι και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες βελτίωσης. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο άνθρωπος δεν ολοκληρώνεται. Απλά αποκτά εξειδίκευση.
Ψάξε λίγο πιο πάνω, με τον Vaiking ακριβώς τα ίδια λέγαμε. Αν πιστεύετε ότι στο πανεπιστήμιο δεν υπάρχει παιδεία και ότι δεν προσφέρεται το πανεπιστήμιο ώστε κάποιος να γίνει περισσότερο άνθρωπος από ότι η ρομποτική μας κοινωνία επιβάλλει είστε γελασμένοι από την πλάνη στην οποία σας βάζουν στρατευμένοι ψυχολόγοι, κυβερνήσεις, ΜΜΕ κτλ.

καλά δε θα κολλήσουμε εκεί τώρα....θα πάει αλλού η συζήτηση...

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #629 στις: 29/09/11, 04:41 »
Ο επιστήμονας κατέχει τη γνώση και την αλήθεια

Φίλε μου, επίτηδες το κάνεις? ??? Νομίζω πως δεν χρειάζεται άλλη απάντηση.....

Πού 'σαι eternauta να δεις ποιοί κατέχουν την αλήθεια και κατηγορούσες εμένα!!! Οι απόφυτοι των Πανεπιστημίων και οι του φυστητικού κινήματος...  :roll

Αν πιστεύετε ότι στο πανεπιστήμιο δεν υπάρχει παιδεία και ότι δεν προσφέρεται το πανεπιστήμιο ώστε κάποιος να γίνει περισσότερο άνθρωπος από ότι η ρομποτική μας κοινωνία επιβάλλει είστε γελασμένοι από την πλάνη στην οποία σας βάζουν στρατευμένοι ψυχολόγοι, κυβερνήσεις, ΜΜΕ κτλ.

Σαφώς, "όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας", κλπ, κλπ... Το δόγμα Μπους ακολουθείται και από τον αναρχικό χώρο τώρα?
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος Μητσάκος

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1818
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρίστας της κακιάς ώρας...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #630 στις: 29/09/11, 04:58 »
Είσαι σε θέση να απαντήσεις σοβαρά έστω για μια φορά και να αποφύγεις εκ θαύματος το εμβρυακό χιούμορ ή τσάμπα σπαταλώ χρόνο?

Αν δεν κατέχουν οι επιστήμονες τη γνώση, ποιοι την κατέχουν? Τα κοάλα? Οι Νεφελίμ? Οι νίντζα? Αυτοί στο CERN και στη NASA αετούς πετάνε? Ή μήπως μόνο λύκειο έβγαλαν? Ή μήπως δεν ξέρουν το χριστό τους στους τομείς που δραστηριοποιούνται και τους βάλανε εκεί γιατί είναι και γ**ώ τα παιδιά?

Και η γνώση τι είναι? Δεν είναι η αλήθεια που δομεί το σύμπαν στο οποίο ζείς? Δεν εξηγεί τα πάσης φύσεως φαινόμενα γύρω μας?

Ή μήπως αυτό που έγραψα περιλαμβάνει το σύνολο των αποφοίτων πανεπιστημίου? Κριτική ικανότητα έχεις ή σταμάτησε να αναπτύσσεται στο δημοτικό, μιας και είναι τα μισά χρόνια κατά τα οποία κατ' εσέ διαπλάθεται η προσωπικότητα ενός ανθρώπου?

Εγώ σου λέω τι θα έπρεπε να εξάγει ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ, κι όχι κατά μειοψηφία όπως δυστυχώς συμβαίνει, το πανεπιστήμιο κι εσύ μου το παίζεις αστειάτορας?

Πίσω στη μιζέρια σου, και πολύ ασχολήθηκα με την πάρτη σου παρωδία.
« Τελευταία τροποποίηση: 29/09/11, 05:00 από mits@kos »
If music be the food of love, play on,
Give me excess of it; that surfeiting,
The appetite may sicken, and so die...

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #631 στις: 29/09/11, 05:26 »
Eντάξει Μητσάκο, αν σε πρόσβαλα κάπου άθελά μου πες μου το να επανορθώσω αν μπορώ. Δεν διαφωνούμε ότι το σύστημα χρειάζεται ξήλωμα απ' τις ρίζες του.

Περί της "κατοχής" της γνώσης και της αλήθειας δεν συμφωνούμε. Η λέξη "κατέχω" είναι πολύ μεγάλη για να λέγεται αβίαστα, αλλά δεν θα το αναλύσουμε εδώ αυτό το θέμα.

Γενικώς ο αληθής επιστήμονας είναι απλώς και μόνο ένας καλιτέχνης. Μην έχεις και μεγάλη εμπιστοσύνη στους επιστήμονες και μην νομίζεις ότι σε υποβιβάζει κάποιος. Ο μόνος που μπορεί να υποβιβάσει έναν άνθρωπο είναι ο ίδιος ο εαυτός του!
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος Vaiking

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 881
  • Φύλο: Άντρας
  • Why should I sit and sigh...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #632 στις: 29/09/11, 13:38 »
Η αλήθεια όμως είναι και ο καθένας γνωρίζει ότι η ολοκλήρωση ενός ανθρώπου επιτυγχάνεται μέχρι και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες βελτίωσης. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο άνθρωπος δεν ολοκληρώνεται. Απλά αποκτά εξειδίκευση.
Ψάξε λίγο πιο πάνω, με τον Vaiking ακριβώς τα ίδια λέγαμε. Αν πιστεύετε ότι στο πανεπιστήμιο δεν υπάρχει παιδεία και ότι δεν προσφέρεται το πανεπιστήμιο ώστε κάποιος να γίνει περισσότερο άνθρωπος από ότι η ρομποτική μας κοινωνία επιβάλλει είστε γελασμένοι από την πλάνη στην οποία σας βάζουν στρατευμένοι ψυχολόγοι, κυβερνήσεις, ΜΜΕ κτλ.
Δεν είχα σκοπό να μιλήσω αλλα μιας και αναφέρθηκε το όνομά μου: Πανεπιστήμιο=Παν (πρόθημα που δηλώνει πως η παραγόμενη λέξη περιλαμβάνει όλα τα μέρη του συνόλου)+ Επιστήμη (Επί+Ίσταμαι=ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ). Επομένως Πανεπιστήμιο= ο χώρος οπου περιλαμβάνει όλες τις καλές γνώσεις (επιστήμες). Νομίζω πως στην ετυμολογία του πράγματος τόσο εγώ όσο και ο papous μάλλον έχουμε ολίγον περισσότερο δίκιο. Αν το αποκαλούσαμε πχ. "Πανεκπαιδευτήριο" ίσως και να είχα άδικο. Δε θα επεκταθώ περισσότερο. Έχω γράψει ευμεγέθη "σεντόνια" στο παρελθόν. Ίσως όμως και η ετυμολογία των λέξεων επιβάλλεται απο "στρατευμένους ψυχολόγους" , "κυβερνήσεις" και "ΜΜΕ" που "ρομποτοποιούν" την κοινωνία συμπεριλαμβανομένων και ημών των άτυχων που δεν καταφέραμε (ή δεν επιλέξαμε) να διαβούμε την πύλη του Πανεπιστημίου άρα έχουμε και σοβαρό έλλειμμα παιδείας...  :)
The most important second of our lives is the last one...

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10369
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #633 στις: 29/09/11, 14:47 »
Δεν είχα σκοπό να μιλήσω αλλα μιας και αναφέρθηκε το όνομά μου: Πανεπιστήμιο=Παν (πρόθημα που δηλώνει πως η παραγόμενη λέξη περιλαμβάνει όλα τα μέρη του συνόλου)+ Επιστήμη (Επί+Ίσταμαι=ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ). Επομένως Πανεπιστήμιο= ο χώρος οπου περιλαμβάνει όλες τις καλές γνώσεις (επιστήμες).

Μόνο που η σημασία των λέξεων -αλλά και οι κοινωνίες- αλλάζουν. Οι αρχαίοι έλληνες αρέσκονταν στο να έχουν γνώσεις περί παντός επιστητού, και να φιλοσοφούν, κλπ., ενώ για τις χαμαλοδουλειές είχαν τους σκλάβους ή τέλος πάντων χειρωνάκτες.

Στη σημερινή κοινωνία, σπουδάζουμε για να έχουμε μια δουλειά η οποία θα μας αποφέρει εισόδημα εις χρήμα, για να αγοράσουμε τα προς το ζειν. Αυτό είναι η προτεραιότητά μας, όταν επιλέγουμε μια σχολή/επιστήμη. Με την καλλιέργεια του πνεύματος ασχολούμαστε όταν έχουμε ελεύθερο χρόνο.
Φυσικά θα πρέπει οι σχολές να προσφέρουν _και_ καλλιέργεια πνεύματος και ήθους, ιδιως πχ. στους ιατρούς και δασκάλους. Αλλά αν η σχολή δεν εξασφαλίζει στον σπουδαστή μια ειδικότητα με την οποία αυτός θα εξασφαλίζει ικανοποιητικό εισόδημα, τότε μάλλον δεν θα την παρακολουθεί κανείς.

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #634 στις: 29/09/11, 15:16 »
Φυσικά θα πρέπει οι σχολές να προσφέρουν _και_ καλλιέργεια πνεύματος και ήθους, ιδιως πχ. στους ιατρούς και δασκάλους. Αλλά αν η σχολή δεν εξασφαλίζει στον σπουδαστή μια ειδικότητα με την οποία αυτός θα εξασφαλίζει ικανοποιητικό εισόδημα, τότε μάλλον δεν θα την παρακολουθεί κανείς.

Αυτή η πρόταση εμπεριέχει και το οξύμωρο της φοιτητικής αντιπαράθεσης. Ενώ ο λόγος των φοιτητών αναλώνεται στην ανασφάλεια των μετά του πτυχίου ευρεσης εργασίας και των εργασιακών δικαιωμάτων, συγχρόνως εξανίνίστανται διότι, λέει, ο νόμος συνδέει το πτυχίο με την αγορά εργασίας. (Πράγμα το οποίο δεν ισχύει, παρεμπιπτόντως. Μακάρι να ίσχυε)

Μα δεν γίνεται ρε παιδιά. Σε μια χώρα που δεν παράγει, οι επιστήμονες που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή δεν είναι δυνατόν να βρουν δουλειά. Πως θα βρούν δουλειά όλοι οι χημ. μηχανικοί πχ. όταν υπάρχουν μόνο 20 εργοστάσια στα οποία μπορεί να χρησιμοποιηθούν και αυτά εισάγουν Γερμανούς επιστήμονες?

Αν σπουδάζει όμως κάποιος χημ. μηχανικός για να "ολοκληρωθεί" ως άνθρωπος κανένα πρόβλημα. Ολοκληρώνεται είτε έχει είτε δεν έχει εργασία. Ποιό είναι το πρόβλημα δεν καταλαβαίνω...

Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος elrich

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 734
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρομπούζουκο ολέ
    • Προφίλ
    • http://laikikithara.forumgreek.com
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #635 στις: 29/09/11, 16:34 »
Αχα, παππού, μόλις κρυφοκοίταξα από το προφίλ σου ότι είμαστε και συγχωριανοί... έτσι εξηγούνται όλα.
Μιλάμε εκ του ασφαλούς λόγω της επικείμενης ανεξαρτησίας μας σε 3 μήνες  ;D

Αποσυνδεδεμένος Kiratzoharris

  • Ο παραγωγός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2987
  • Φύλο: Άντρας
  • Να, ένας τέντυμπόης!
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #636 στις: 29/09/11, 18:47 »
Μια ενδιαφερουσα αποψη απο φοιτητη
http://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=421311#.ToL2fiZWgNc.facebook
I am capitalism and you will tremble and cry when your boss tells you that they are downsizing, you will promise to work twice as hard.
TOMATOSE MOVIE

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #637 στις: 29/09/11, 18:57 »
Είναι δυνατόν σε μια Ελλάδα της κρισης, οπου ακροβατει στο χαος και τη χρεωκοπια να υπάρξει κάτι που θα αλλαξει το θεσμο του πανεπιστημιου προς το καλυτερο; εαν εγω δεν εχω επιχειρηματα να υποστηριξω το πού θα οδηγήσει η αντίδραση μου προς όλο αυτό, ας μου πεις εσύ πόσο καλυτερο επιστημονα θα με κάνει η μεταρρυθμιση που ετοιμαζεται.

Σαφώς και είναι δυνατόν, διότι τα προβλήματα του Πανεπιστημίου δεν είναι οικονομικά αλλά δομικά και οργανωτικά. Οπότε δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο για τον οποίο δεν μπορεί να επαναδιαρθρωθεί ένα σύστημα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Να πετύχουμε  δηλ περισσότερη αξιοκρατία στους διδάσκοντες, περισσότερη σοβαρότητα από τους διδασκόμενους, σύμπλευση με, και έλεγχο από τους κοινωνικούς θεσμούς.

Εννοείται ότι αν έχεις καλύτερους διδάσκοντες θα οδηγηθείς και σε ανώτερα μονοπάτια αλλά και ότι το Πανεπιστήμιο θα λάβει έναν πιο θεμελιώδη ρόλο στα κοινωνικά δρώμενα.

Γενικώς αυτό που παρατηρώ είναι ότι ελάχιστοι φοιτητές γνωρίζουν τον παλιότερο νόμο, διότι οι νεολαίοι τον κρατούν σαν εφτασφράγιστο μυστικό. Ναι παιδιά, τα κομματόσκυλα παίρνουν πιο εύκολα συστατικές, μπαίνουν πιο εύκολα σε μεταπτυχιακά και επιδοτούμενα προγράμματα, έχουν ευκολότερη ανέλιξη στον Δημόσιο Τομέα και καλύτερη συνεργασία με τον Δημόσιο Τομέα, διότι εξαργυρώνουν γραμμάτια συναλλαγής στα εκλεκτορικά σώματα. Πιστέψτε το. Η μόνη ολοκλήρωση που πετυχαίνουν είναι στο γλύψιμο στην διαπλοκή και στην ρεμούλα.
Αυτός είναι και ο λόγος απουσίας πολιτικού λόγου. Δεν υπάρχει πολιτικός λόγος στην αντίδρασή τους, μόνο μικροσυμφεροντολογικός.
Αν πιστεύεται ότι αυτό σας ωφελεί ως σύνολο με γεια σας με χαρά σας.

Όσον αφορά την διάταξη για το άσυλο, είχα πει και παλιότερα ότι αρκούσε να εφαρμοστεί ο παλιότερος νόμος. Δεν χρειαζόταν να καταργηθεί.
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος Kiratzoharris

  • Ο παραγωγός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2987
  • Φύλο: Άντρας
  • Να, ένας τέντυμπόης!
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #638 στις: 29/09/11, 20:09 »
Αυτο που καταστρεφεται(τελειωτικα και με σφραγιδα) αυτη τη στιγμη ειναι το δημοσιο πανεπιστημιο,ο χαρακτηρας του,,τα προγραμματα σπουδων,η ανεξαρτησια τους απο την σαπιλα των αγορων και η δυνατοτητα τους να βγαζουν οσο ηταν δυνατο ολοκληρωμενους ανθρωπους-επιστημονες και οχι εργαλεια(μαθημενα στην ελαστικη εργασια) που στην πρωτη κριση-υφεση-αναδιαρθρωση της αγορας πανε για αλλαγη.Η αλλαγη του ρολου του πανεπιστημιου σε ενα ακομα κολλεγιο δεν μου αρεσει.

Πάλι δεν αναφέρεις την αιτία! Δημιουργείς έναν αφορισμό ο οποίος μπορεί να είναι αλλά και μπορεί να μην είναι αληθής. Αυτός δεν είναι πολιτικός λόγος.

Επίσης η πρότασή σου εμπεριέχει ένα καταστροφικό πολιτικό σφάλμα. Πρόσεξε: "Αυτό που καταστρέφεται είναι η δυνατότητα του Πανεπιστημίου να βγάζει ολοκληρωμένους ανθρώπους-επιστήμονες" Αφήνεις να διαφανεί ότι η ενδόμυχη άποψή σου είναι ότι "ολοκληρωμένοι άνθρωποι" βγαίναν μέχρι σήμερα μόνο από Πανεπιστήμια πράγμα το οποίο, ακόμα και αν είναι αληθές, σε φέρνει σε ρήξη με την πλειονότητα του κοινωνικού συνόλου (μη πτυχιούχους), τους οποίους κρίνεις ως μη ολοκληρωμένους (και άρα ανίκανους να σε κρίνουν?)

Η αλήθεια όμως είναι και ο καθένας γνωρίζει ότι η ολοκλήρωση ενός ανθρώπου επιτυγχάνεται μέχρι και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες βελτίωσης. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο άνθρωπος δεν ολοκληρώνεται. Απλά αποκτά εξειδίκευση.
Αυτό αποδεικνύεται αν ενδοσκοπήσεις και στον εαυτό σου. Λες κάπου παραπάνω: "Ε, τώρα, 21 χρονών είναι πως περιμένεις να μιλάνε. Δεν είναι δα και απόφοιτοι πολιτικών επιστημών!"  Δηλ παραδέχεσαι ενδόμυχα ότι ο ολοκληρωμένος πολίτης είναι μόνο ο εξιδεικευμένος απόφοιτος των πολιτικών επιστημών!!! Οπότε όχι μόνο άτομα 21 χρονών δεν μπορούν να έχουν πολιτική σκέψη και έκφραση αλλά και 41, αν δεν έχουν την παραπάνω εξειδίκευση.

Δεν μπορείς μετά να λες ότι ενδιαφέρεσαι ώστε τα Πανεπιστήμια να εξυπηρετούν τις ανάγκες της κοινωνίας (ως κίνημα εννοώ). Ποιές ανάγκες? Να αποδώσουν εξιδεικευμένους "φωστήρες" με απαξιωτικό λόγο για, και ταπεινωτικές πράξεις  στο, κοινωνικό συνόλο? Αυτές είναι οι ανάγκες της κοινωνίας?

ΥΓ. Δεν αναφέρομαι στην συλλογιστική του συγγραφέα που παρέθεσες. Έχω τις αντιρρήσεις μου και τις έχω θέσει και δημοσίως. Αυτό που ψάχνω να βρω είναι αυτούσια κριτική, πολιτικό λόγο και προτάσεις του φοιτητικού κινήματος και όχι των κομματικών του ταγών και μεντόρων.
Την αιτια για ποιο πραγμα?Για το οτι ερχεται αυτος ο νομος?Μπορω να σου κανω 10 ωρες αιτιολογηση αλλα και παλι θα μου λες οτι ειμαι εκτος θεματος και δεν εκφερω πολιτικο λογο απλουστατα γιατι δεν λεω αυτο που θελεις να ακουσεις!

Η δευτερη παραγραφος ειναι λασπολογια..Το πανεπιστημιο σε μαθαινει να σκεφτεσαι..Δεν σε μαθαινει ουτε ΜΟΝΟ να πατας κουμπακια,ουτε να ξερεις να χειριζεσαι τα μηχανηματα του Κοκκαλη και της ιντραλοτ που χρηματοδοτει το τμημα μου..Σε μαθαινει να σκεφτεσαι επιστημονικα γυρω απο καποια θεματα..Δεν ανεφερα πουθενα οτι χωρις να πας πανεπιστημιο δεν μπορεις να γινεις ολοκληρωμενος ανθρωπος αλλα χωρις πανεπιστημιο δεν μπορεις να αποκτησεις καποιες ιδιοτητες που εχει καποιος που θελει να λεγεται επιστημονας.Συγκεκριμενα εφοδια δηλαδη..Αυτος που δεν παει πανεπιστημιο αποκταει αλλου ειδους γνωσεις μεσα απο τη δουλεια την οποια εξασκει..Τον κοινωνικο αυτοματισμο που εχουν επιβαλει σε σενα αλλου..

Λασπολογια #2 Περι ειδικευσης και μονον εχουν απαντησει και αλλοι πολυ καλυτερα..Περι του παραδειγματος τωρα εννοουσα τον ΤΡΟΠΟ που μιλαει ο τυπος και οχι το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ αυτων που λεει..Ειναι απολυτα λογικο αυτος που ναι 17 και χει κανει 5 πολιτικες συζητησεις να μιλαει με εναν τροπο που δεν ΣΑΣ αρεσει(αλλο οτι μπορει να λεει τα πιο καιρια επιχειρηματα),ενας που ειναι 21 και εχει εξασκηθει στο να εκφερει λογο μιλαει με πιο μεστο τροπο,η Παπαρηγα που κανει σε ολη της τη ζωη αυτο δεν χρησιμοποιει ουτε το που λες,ουτε το ετσι,ουτε το βασικα αλλο αν το περιεχομενο αυτων που λεει ειναι σωστο η μας εκφραζει..Ετσι και ενας που σπουδαζει πολιτικες επιστημες εχει μια μεγλαυτερη τριβη με τον ''πολιτικο'' λογο για αυτο και μπορει να ακομα και ενα χαζο επιχειρημα να το ρθρωσει καλυτερα απο εναν μαθηματικο ξερω γω που ολη την ωρα διαβαζει αριθμους..
I am capitalism and you will tremble and cry when your boss tells you that they are downsizing, you will promise to work twice as hard.
TOMATOSE MOVIE

Αποσυνδεδεμένος Garvin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 903
  • Φύλο: Άντρας
  • There's no business like show business!
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #639 στις: 29/09/11, 21:07 »
Είναι δυνατόν σε μια Ελλάδα της κρισης, οπου ακροβατει στο χαος και τη χρεωκοπια να υπάρξει κάτι που θα αλλαξει το θεσμο του πανεπιστημιου προς το καλυτερο; εαν εγω δεν εχω επιχειρηματα να υποστηριξω το πού θα οδηγήσει η αντίδραση μου προς όλο αυτό, ας μου πεις εσύ πόσο καλυτερο επιστημονα θα με κάνει η μεταρρυθμιση που ετοιμαζεται.

Σαφώς και είναι δυνατόν, διότι τα προβλήματα του Πανεπιστημίου δεν είναι οικονομικά αλλά δομικά και οργανωτικά. Οπότε δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο για τον οποίο δεν μπορεί να επαναδιαρθρωθεί ένα σύστημα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Να πετύχουμε  δηλ περισσότερη αξιοκρατία στους διδάσκοντες, περισσότερη σοβαρότητα από τους διδασκόμενους, σύμπλευση με, και έλεγχο από τους κοινωνικούς θεσμούς.

Εννοείται ότι αν έχεις καλύτερους διδάσκοντες θα οδηγηθείς και σε ανώτερα μονοπάτια αλλά και ότι το Πανεπιστήμιο θα λάβει έναν πιο θεμελιώδη ρόλο στα κοινωνικά δρώμενα.

Γενικώς αυτό που παρατηρώ είναι ότι ελάχιστοι φοιτητές γνωρίζουν τον παλιότερο νόμο, διότι οι νεολαίοι τον κρατούν σαν εφτασφράγιστο μυστικό. Ναι παιδιά, τα κομματόσκυλα παίρνουν πιο εύκολα συστατικές, μπαίνουν πιο εύκολα σε μεταπτυχιακά και επιδοτούμενα προγράμματα, έχουν ευκολότερη ανέλιξη στον Δημόσιο Τομέα και καλύτερη συνεργασία με τον Δημόσιο Τομέα, διότι εξαργυρώνουν γραμμάτια συναλλαγής στα εκλεκτορικά σώματα. Πιστέψτε το. Η μόνη ολοκλήρωση που πετυχαίνουν είναι στο γλύψιμο στην διαπλοκή και στην ρεμούλα.
Αυτός είναι και ο λόγος απουσίας πολιτικού λόγου. Δεν υπάρχει πολιτικός λόγος στην αντίδρασή τους, μόνο μικροσυμφεροντολογικός.
Αν πιστεύεται ότι αυτό σας ωφελεί ως σύνολο με γεια σας με χαρά σας.

Όσον αφορά την διάταξη για το άσυλο, είχα πει και παλιότερα ότι αρκούσε να εφαρμοστεί ο παλιότερος νόμος. Δεν χρειαζόταν να καταργηθεί.

Δεν μου απαντας όμως. Γενικά είσαι υπέρ του νόμου ή είσαι κατά του τρόπου με τον οποίον εκδηλώνεται η αντίδραση; Ανέφερες τα προβλήματα του Πανεπιστήμιου στα οποία δε διαφωνώ. Ο νέος νόμος θα φέρει αλλαγές διορθώνοντας τα δηλαδή; Ότι επωφελούνται διαχρονικά τα κομματόσκυλα το ξέρουμε, τι σχέση έχει αυτό; Γιατί πάει να ξεφύγει η συζήτηση ξανά...Βέβαια θα μου πεις, η συζητηση αυτη ειναι για το ασυλο  :P

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #640 στις: 29/09/11, 22:29 »
Το πρόβλημά σου Garvin, είναι η δική μου άποψη? Αν είναι αυτό, ως καλός διαδυκτιακός συζητητής ανάτρεξε μερικές σελίδες πίσω και θα βρεις την απάντηση για όλα σου τα ερωτήματα περί της άποψής μου. Όλα είναι γραμμένα, δεν σβήνονται.

Το ίδιο ισχύει και για σένα Χάρι. Έχουμε συζητήσει επισταμένως αυτά τα θέματα στο παρελθόν. Μπορείς να δικαιολογήσε όσο θέλεις, καλύτερα όμως να αρχίσεις την ενδοσκόπηση. Και μην τρελαίνεσαι, προσπαθώ να σε προστατεύσω όχι να σε διαβάλω!
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος YmiRLinG

  • Μπασίστας
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3331
  • Φύλο: Άντρας
  • A.C.A.B.=Always Carry A Banana
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #641 στις: 29/09/11, 23:23 »

Σαφώς, "όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας", κλπ, κλπ... Το δόγμα Μπους ακολουθείται και από τον αναρχικό χώρο τώρα?
Say what? Δεν είπα τίποτα τέτοιο προφανώς.

Δεν είχα σκοπό να μιλήσω αλλα μιας και αναφέρθηκε το όνομά μου: Πανεπιστήμιο=Παν (πρόθημα που δηλώνει πως η παραγόμενη λέξη περιλαμβάνει όλα τα μέρη του συνόλου)+ Επιστήμη (Επί+Ίσταμαι=ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ). Επομένως Πανεπιστήμιο= ο χώρος οπου περιλαμβάνει όλες τις καλές γνώσεις (επιστήμες). Νομίζω πως στην ετυμολογία του πράγματος τόσο εγώ όσο και ο papous μάλλον έχουμε ολίγον περισσότερο δίκιο. Αν το αποκαλούσαμε πχ. "Πανεκπαιδευτήριο" ίσως και να είχα άδικο. Δε θα επεκταθώ περισσότερο. Έχω γράψει ευμεγέθη "σεντόνια" στο παρελθόν. Ίσως όμως και η ετυμολογία των λέξεων επιβάλλεται απο "στρατευμένους ψυχολόγους" , "κυβερνήσεις" και "ΜΜΕ" που "ρομποτοποιούν" την κοινωνία συμπεριλαμβανομένων και ημών των άτυχων που δεν καταφέραμε (ή δεν επιλέξαμε) να διαβούμε την πύλη του Πανεπιστημίου άρα έχουμε και σοβαρό έλλειμμα παιδείας...  :)
Εγώ φυσικά πουθενά δεν είπα ότι στο πανεπιστήμιο δεν παίρνουμε επιπλέον και παραπάνω γνώσεις πάνω σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Απλά εσείς λέτε ότι με αυτές τις νέες γνώσεις δεν έχει σημασία η παιδεία. Εγώ λέω ότι με κάθε νέα γνώση και ειδικά με παραπάνω γνώσεις και μεγαλύτερη εξειδίκευση ΟΦΕΙΛΕΙ να έρχεται μαζί και παραπάνω παιδεία. Η ετυμολογία δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την συζήτηση μας.

Over large parts of the continent other people prefered to make money without working at all, and since the Disc had yet to develop a music recording industry they were forced to fall back on older, more traditional forms of banditry

Αποσυνδεδεμένος Garvin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 903
  • Φύλο: Άντρας
  • There's no business like show business!
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #642 στις: 30/09/11, 00:29 »
Το πρόβλημά σου Garvin, είναι η δική μου άποψη? Αν είναι αυτό, ως καλός διαδυκτιακός συζητητής ανάτρεξε μερικές σελίδες πίσω και θα βρεις την απάντηση για όλα σου τα ερωτήματα περί της άποψής μου. Όλα είναι γραμμένα, δεν σβήνονται.

Το ίδιο ισχύει και για σένα Χάρι. Έχουμε συζητήσει επισταμένως αυτά τα θέματα στο παρελθόν. Μπορείς να δικαιολογήσε όσο θέλεις, καλύτερα όμως να αρχίσεις την ενδοσκόπηση. Και μην τρελαίνεσαι, προσπαθώ να σε προστατεύσω όχι να σε διαβάλω!

ειναι τεραστιο το thread για να ανατρεξω. δεν μου εχεις απαντησει πού τελικά διαφωνείς.

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Aστυνομία και αλητεία Μέρος 2ο
« Απάντηση #643 στις: 30/09/11, 02:19 »

Λοιπόν οι προτάσεις μου:
1) Να μην καταργηθεί το Πανεπιστημιακό Άσυλο (ΠΑ), αλλά να εφαρμοστούν οι διατάξεις του νόμου. Τι εννοώ? Διαβάστε παρακαλώ τον νόμο για το ΠΑ. (Κάπου αναφέρθηκε ότι δεν υπάρχει καν)

"άρθρο 2 του Ν.1268/82
...

...
2α) Παρόλαυτά κι επειδή έχω αντίθετη γνώμη στα των νόμων από τον Free έχω να προτείνω τις εξής αλλαγές: i) Κατάργηση της φοιτητικής ψήφου στα Πανεπιστημιακά όργανα. ii) Κατάργηση της φοιτητικής ψήφου στις εκλογές ανάδειξης Πρυτάνεων. iii) Να επιτραπεί η παρουσία και μόνο φοιτητικής εκπροσώπησης στα Πανεπ. όργανα και η συμβουλευτική γνωμοδώτησή τους στα διάφορα θέματα. iv) Σε πρώτη φάση και μέχρι το σύστημα να εξυγιανθεί, να οριστούν εκλέκτορες από αλλοδαπά Πανεπιστήμια που βρίσκονται ψηλά στην κατάταξη διεθνούς αξιολόγησης.



Μ' αυτόν τον τρόπο θα πάψει να υπάρχει αυτή η έντονη διαπλοκή στο Πανεπιστήμιο, και ελπίζω συν τω χρόνω το άσυλο να εξελιχθεί σε πραγματικά Πανεπιστημιακό από Ανιάτων.
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος Vaiking

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 881
  • Φύλο: Άντρας
  • Why should I sit and sigh...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #644 στις: 30/09/11, 10:37 »
Εγώ φυσικά πουθενά δεν είπα ότι στο πανεπιστήμιο δεν παίρνουμε επιπλέον και παραπάνω γνώσεις πάνω σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Απλά εσείς λέτε ότι με αυτές τις νέες γνώσεις δεν έχει σημασία η παιδεία. Εγώ λέω ότι με κάθε νέα γνώση και ειδικά με παραπάνω γνώσεις και μεγαλύτερη εξειδίκευση ΟΦΕΙΛΕΙ να έρχεται μαζί και παραπάνω παιδεία. Η ετυμολογία δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την συζήτηση μας.
Παιδεία λαμβάνουμε παντού και πάντα, είτε το αντιλαμβανόμαστε είτε όχι. Ακόμα και αυτός που μαθαίνει πως μπορεί να κατέβει στα υπόγεια του Πολυτεχνείου και να φτιάξει μια μολότωφ για να τη ρίξει στους μπάτσους, κάποια παιδεία λαμβάνει εκείνη τη στιγμή! Ή αυτός που πηγαίνοντας για σπουδές και φτιάχνει μια μπάντα με συμφοιτητές του (δυνατότητα που ίσως δεν είχε στην πόλη του) και μαθαίνει τα καλά της δημιουργικής συνεργασίας.. και αυτό παιδεία είναι! Ή να το πάω και παραπέρα, και αυτός που τρώει ένα περιποιημένο πρόστιμο γιατί παρκάρησε σε θέση ανάπηρου, αν το ξανασκεφτεί  και συνειδητοποιήσει πως τιμωρήθηκε γιατί δε σεβάστηκε τα δικαιώματα των μη αρτιμελών συνανθρώπων του, λαμβάνει  κάποιου είδους παιδεία!

Εγώ αυτό που έχω πει και ξαναματαλέω είναι πως αν το κράτος έχει δώσει σωστή παιδεία στις χαμηλότερες βαθμίδες της εκπαίδευσης (όπου οι ανθρώπινοι χαρακτήρες διαπλάθονται πιο εύκολα) τότε το Πανεπιστήμιο μπορεί να ασχοληθεί με το κύριο- ετυμολογικά ορθό- αντικείμενό του, που είναι η παροχή εξειδικευμένων γνώσεων. Αν δηλαδή το 12ετές σχολείο καταφέρει να φτιάξει "καλούς" ανθρώπους, τότε στο Πανεπιστήμιο θα βγούν καλοί επιστήμονες. Αν το σχολείο έχει καταφέρει να φτιάξει "λαμόγια" τότε το Πανεπιστήμιο θα βγάλει λαμόγια επιστήμονες. Δε γίνεται να ακυρωθεί 12ετής παιδεία (της πιο γόνιμης ηλικίας για παροχή παιδείας) με 3-5 χρόνια φοίτησης σε Πανεπιστήμιο η οποία ξεκινά άλλωστε σε μια ηλικία οπου το Σύνταγμα σου δίνει δικαίωμα ψήφου, προφανώς θεωρόντας σε " αρκετά παιδευμένο".

Εκτός και αν θεωρούμε πως τα 12 χρόνια στο σχολείο δε φτάνουν για παροχή ολοκληρωμένης παιδείας, άρα θα έπρεπε να μεταθέσουμε το δικαίωμα ψήφου πχ. μετά το 23 έτος ηλικίας, κάτι που δε με βρίσκει απαραιτήτως αντίθετο...
« Τελευταία τροποποίηση: 30/09/11, 10:40 από Vaiking »
The most important second of our lives is the last one...

Αποσυνδεδεμένος monoxeiras

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Αγαπα με αληθινα και θα σε δανειζω
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #645 στις: 30/09/11, 12:58 »
Ακόμα και αυτός που μαθαίνει πως μπορεί να κατέβει στα υπόγεια του Πολυτεχνείου και να φτιάξει μια μολότωφ για να τη ρίξει στους μπάτσους, κάποια παιδεία λαμβάνει εκείνη τη στιγμή!
 
Αν πιστευεις οτι ο βιαστης οταν κανει τον πρωτο του βιασμο λαμβανει καποια μορφης παιδεια αφου αντιλαμβανεται πως αντιδρα το θυμα και βελτιωνεται, τοτε ναι θα μπορουσες να πεις οτι και το βαπορακι, και ο δολοφονος και ο κατασκευαστης βομβων λαμβανουν κατα την τελεση του "επαγγελματος" τους την αντιστοιχη. Μαλλον εννοεις το Ausbildung, την πρακτικη εκπαιδευση, την επαγγελματικη εξειδικευση παρα την παιδεια (που εκτος των γνωσεων εμπεριεχει και μια εννοια ηθικης και συμπεριφορας μεσα στους σκοπους της). 


Παντως ειναι καταπληκτικο να συνειδητοποιει κανεις οτι το θεμα  "πανεπιστημιακο ασυλο" συζητιεται στο ιδιο μερος στα ισα με τις ευκαιριες του βομβιστη να συμμετεχει σε καποια μορφης "εκπαιδευση".
(Οχι οτι και εγω δεν το κανω ουκ ολιγες φορες)
 




« Τελευταία τροποποίηση: 30/09/11, 13:05 από monoxeiras »
Αλλαζουμε τον κοσμο, παιζουμε μονο με Gibson.

Αποσυνδεδεμένος YmiRLinG

  • Μπασίστας
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3331
  • Φύλο: Άντρας
  • A.C.A.B.=Always Carry A Banana
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #646 στις: 30/09/11, 13:51 »
@Vaiking

Δεν θα σχολιάσω την πρώτη παράγραφο αφού επαναλαμβάνεις το ίδιο λανθασμένο πράγμα συνεχώς. Απλώς παίζεις με τις λέξεις. Εγώ είμαι πολύ ξεκάθαρος με σχετικά με το ποιού είδους παιδεία οφείλει να δίνει το πανεπιστήμιο και δεν έχω κανένα πρόβλημα αν θέλετε να τα ξαναπώ.

Εγώ δεν λέω να ακυρωθεί η παιδεία 12ετούς σχολείου δεν λέω τίποτα τέτοιο. Λέω απλά ότι ΚΑΙ η παιδεία του πανεπιστημίου είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. Είναι απαράδεκτο να θεωρείς ότι κάποιος πρέπει να σου δίνει στείρα εξειδίκευση χωρίς παιδεία για την χρήση της. Στο σχολείο δεν σου μαθαίνει κανείς πως να διαχειρίζεσαι την μεγάλη εξειδίκευση και την βαθιά γνώση σε ένα θέμα, που η έλλειψη παιδείας μπορεί να σε κάνει ελιτιστή, να σε περιωρίσει ή και να σε περιθωριοποίσει κοινωνικά, ή ακόμα και να σε κάνει επικίνδυνο για την κοινωνία αν δεν έχεις την παιδεία για καλή χρήση της.

Τα περί ετυμολογίας είναι άκυρα, και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση λέγεται γυμνάσιο και λύκειο ως κατάλοιπα, και το πανεπιστήμιο μας ονομάζεται και Ακαδημία, και το ΕΜΠ είναι πολυτεχνείο δεν βλέπω παντού ακριβή ετυμολογική σχέση με το τι κάνουν στην πραγματικότητα. Τα περί ψηφοφορίας είναι παντελώς άσχετα.
Over large parts of the continent other people prefered to make money without working at all, and since the Disc had yet to develop a music recording industry they were forced to fall back on older, more traditional forms of banditry

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #647 στις: 30/09/11, 14:15 »
Μια ενδιαφερουσα αποψη απο φοιτητη
http://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=421311#.ToL2fiZWgNc.facebook


Λόγω του ότι αυτή η θέση προωθείται ως θέση του φοιτητικού κινήματος ας την κρίνουμε πολιτικά:

Αρχίζοντας απ' το τέλος, το ότι αναφέρεται ως άριστος φοιτητής της Ιατρικής δεν λέει τίποτα για τον εξωτερικό παρατηρητή. Κι αυτό διότι, όπως όλοι καταγγέλατε πριν δύο χρόνια άνευ αντιλόγου, τα θέματα των εξετάσεων διαρέουν από τις κομματικές νεολαίες, οπότε η έννοια της αξιολόγησης των φοιτητών έχει χάσει την σημασία της στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Τα αποτελέσματα είναι αναξιόπιστα δηλ, ανεξαρτήτως του υποκειμένου.

Στην συνέχεια της μελέτης: οι περισσότερες ενστάσεις αναφέρονται σε θέματα χρηματοδότησης (συγγράματα, σίτιση, στέγη, έρευνα)προβλήματα τα οποία προϋπήρχαν και δεν είναι απότοκα του νέου νομοσχεδίου. Δεν αφορούν λοιπόν αντίλογο για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. (Στα περισσότερα έχω τις ενστάσεις μου αλλά δεν είναι της παρούσης συγκυρίας η συζήτησή τους, τώρα συζητάμε για το νέο νόμο πλαίσιο)

Όσον αφορά τις ενστάσεις περι του νόμου - οι οποίες παρεμπιπτόντως περιγράφονται σε δύο μικρές παραγράφους των τριών σειρών (δηλ δεν περιγράφονται κατ' ουσίαν) - έχω να πω τα εξής:
1) Οι θέσεις περί της διοίκησης είναι γνωστές μην μακρυγορώ, θεωρώ ευλογία το ότι είχε κάποιος το σθένος να διώξει τους φοιτητές από τα όργανα διοίκησης.
2) Το ότι οι φοιτητές δεν συμμετέχουν στην διοίκηση δεν σημαίνει ότι φιμώνονται. Κάθε καθηγητής και κάθε διοίκηση σ' οποιοδήποτε Πανεπιστήμιο του κόσμου δέχεται φοιτητές ή ομάδες φοιτητών για να συζητήσουν προβλήματά τους ακόμα και εξωπανεπιστημιακά. Λόγω του ότι Πανεπιστήμιο χωρίς παρουσία φοιτητών δεν νοείται ως έννοια...
3) Η έρευνα ήδη χρηματοδοτούνταν και από τον ιδιωτικό τομέα είτε με τον σωστό είτε με τον λάθος τρόπο και με τον προηγούμενο νόμο. (παραδείγματα, οι έρευνες των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας με την συνεργασία του Πολυτεχνείου, τα γκραντ φαρμακοβιομηχανιών στον τομέα της ιατροβιοτεχνολογίας κλπ). Οπότε ο νέος νόμος δεν φέρνει κάτι το καινούριο σ' αυτήν την υπόθεση.
4) Η θέση του λέκτορα καταργείται δεν αίρεται η μονιμότητά του.
5) Ο θεσμός των διδακτικών μονάδων έχει δοκιμαστεί στα ήδη υπάρχοντα μεταπτυχιακά προγράμματα. Δεν είδα καμμιά παράταξη να έχει πρόβλημα στα 12 χρόνια που εφαρμόζεται. Άσχετα απ' αυτό πουθενά δεν αναφέρεται ότι παίρνεις διδακτικές μονάδες μέσω "συνεδρίων".


Κανείς δεν είπε ότι ο νόμος αυτός είναι τέλειος απλά ότι είναι πολύ καλύτερος απ' τον προηγούμενο!
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος YmiRLinG

  • Μπασίστας
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3331
  • Φύλο: Άντρας
  • A.C.A.B.=Always Carry A Banana
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #648 στις: 30/09/11, 16:43 »
Ωραίος παππου. Στέκεσαι στο 1/10 του άρθρου και τα άλλα απλά τα απαξιώνεις με την (ηλίθια) δικαιολογία ότι κάποια δεν αποτελούν αντίλογο στο συγκεκριένο νόμο και τα άλλα γιατί μαγικά γνωρίζεις πάρα πολλά για την παιδεία. Όταν πεις συγκεκριμένα γιατί είναι καλύτερος ο νόμος αυτός ή θες να σχολιάσεις συγκεκριμένα το άρθρο να το ξανασυζητήσουμε παραθέτωντας και τα αντίστοιχα αρθρα του νόμου.
Over large parts of the continent other people prefered to make money without working at all, and since the Disc had yet to develop a music recording industry they were forced to fall back on older, more traditional forms of banditry

Αποσυνδεδεμένος Vaiking

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 881
  • Φύλο: Άντρας
  • Why should I sit and sigh...
    • Προφίλ
Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« Απάντηση #649 στις: 30/09/11, 21:33 »
Ακόμα και αυτός που μαθαίνει πως μπορεί να κατέβει στα υπόγεια του Πολυτεχνείου και να φτιάξει μια μολότωφ για να τη ρίξει στους μπάτσους, κάποια παιδεία λαμβάνει εκείνη τη στιγμή!
 
Αν πιστευεις οτι ο βιαστης οταν κανει τον πρωτο του βιασμο λαμβανει καποια μορφης παιδεια αφου αντιλαμβανεται πως αντιδρα το θυμα και βελτιωνεται, τοτε ναι θα μπορουσες να πεις οτι και το βαπορακι, και ο δολοφονος και ο κατασκευαστης βομβων λαμβανουν κατα την τελεση του "επαγγελματος" τους την αντιστοιχη. Μαλλον εννοεις το Ausbildung, την πρακτικη εκπαιδευση, την επαγγελματικη εξειδικευση παρα την παιδεια (που εκτος των γνωσεων εμπεριεχει και μια εννοια ηθικης και συμπεριφορας μεσα στους σκοπους της).  ία...


Παντως ειναι καταπληκτικο να συνειδητοποιει κανεις οτι το θεμα  "πανεπιστημιακο ασυλο" συζητιεται στο ιδιο μερος στα ισα με τις ευκαιριες του βομβιστη να συμμετεχει σε καποια μορφης "εκπαιδευση".
(Οχι οτι και εγω δεν το κανω ουκ ολιγες φορες)
 
Υπάρχει και η κακή παιδεία... Ορισμένα πράγματα και καταστάσεις παρέχουν κακή παιδεία, μόνο που η κακή παιδεία δεν είναι υποχρέωση του κράτους να την προστατεύει... δεν έχω χρόνο να σου το αναλύσω περισσότερο αλλα φαντάζομαι καταλαβαίνεις τι εννοώ...
The most important second of our lives is the last one...

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
411 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/06/23, 20:44
από ΧΩΡΙΑΤΗΣ