Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
Σύνολο ψηφοφόρων: 115
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η αλήθεια όμως είναι και ο καθένας γνωρίζει ότι η ολοκλήρωση ενός ανθρώπου επιτυγχάνεται μέχρι και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες βελτίωσης. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο άνθρωπος δεν ολοκληρώνεται. Απλά αποκτά εξειδίκευση.
Παράθεση από: papous στις 29/09/11, 01:56Η αλήθεια όμως είναι και ο καθένας γνωρίζει ότι η ολοκλήρωση ενός ανθρώπου επιτυγχάνεται μέχρι και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες βελτίωσης. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο άνθρωπος δεν ολοκληρώνεται. Απλά αποκτά εξειδίκευση.Ψάξε λίγο πιο πάνω, με τον Vaiking ακριβώς τα ίδια λέγαμε. Αν πιστεύετε ότι στο πανεπιστήμιο δεν υπάρχει παιδεία και ότι δεν προσφέρεται το πανεπιστήμιο ώστε κάποιος να γίνει περισσότερο άνθρωπος από ότι η ρομποτική μας κοινωνία επιβάλλει είστε γελασμένοι από την πλάνη στην οποία σας βάζουν στρατευμένοι ψυχολόγοι, κυβερνήσεις, ΜΜΕ κτλ.
Ο επιστήμονας κατέχει τη γνώση και την αλήθεια
Αν πιστεύετε ότι στο πανεπιστήμιο δεν υπάρχει παιδεία και ότι δεν προσφέρεται το πανεπιστήμιο ώστε κάποιος να γίνει περισσότερο άνθρωπος από ότι η ρομποτική μας κοινωνία επιβάλλει είστε γελασμένοι από την πλάνη στην οποία σας βάζουν στρατευμένοι ψυχολόγοι, κυβερνήσεις, ΜΜΕ κτλ.
Δεν είχα σκοπό να μιλήσω αλλα μιας και αναφέρθηκε το όνομά μου: Πανεπιστήμιο=Παν (πρόθημα που δηλώνει πως η παραγόμενη λέξη περιλαμβάνει όλα τα μέρη του συνόλου)+ Επιστήμη (Επί+Ίσταμαι=ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ). Επομένως Πανεπιστήμιο= ο χώρος οπου περιλαμβάνει όλες τις καλές γνώσεις (επιστήμες).
Φυσικά θα πρέπει οι σχολές να προσφέρουν _και_ καλλιέργεια πνεύματος και ήθους, ιδιως πχ. στους ιατρούς και δασκάλους. Αλλά αν η σχολή δεν εξασφαλίζει στον σπουδαστή μια ειδικότητα με την οποία αυτός θα εξασφαλίζει ικανοποιητικό εισόδημα, τότε μάλλον δεν θα την παρακολουθεί κανείς.
Είναι δυνατόν σε μια Ελλάδα της κρισης, οπου ακροβατει στο χαος και τη χρεωκοπια να υπάρξει κάτι που θα αλλαξει το θεσμο του πανεπιστημιου προς το καλυτερο; εαν εγω δεν εχω επιχειρηματα να υποστηριξω το πού θα οδηγήσει η αντίδραση μου προς όλο αυτό, ας μου πεις εσύ πόσο καλυτερο επιστημονα θα με κάνει η μεταρρυθμιση που ετοιμαζεται.
Παράθεση από: Kiratzoharris στις 28/09/11, 22:43Αυτο που καταστρεφεται(τελειωτικα και με σφραγιδα) αυτη τη στιγμη ειναι το δημοσιο πανεπιστημιο,ο χαρακτηρας του,,τα προγραμματα σπουδων,η ανεξαρτησια τους απο την σαπιλα των αγορων και η δυνατοτητα τους να βγαζουν οσο ηταν δυνατο ολοκληρωμενους ανθρωπους-επιστημονες και οχι εργαλεια(μαθημενα στην ελαστικη εργασια) που στην πρωτη κριση-υφεση-αναδιαρθρωση της αγορας πανε για αλλαγη.Η αλλαγη του ρολου του πανεπιστημιου σε ενα ακομα κολλεγιο δεν μου αρεσει.Πάλι δεν αναφέρεις την αιτία! Δημιουργείς έναν αφορισμό ο οποίος μπορεί να είναι αλλά και μπορεί να μην είναι αληθής. Αυτός δεν είναι πολιτικός λόγος.Επίσης η πρότασή σου εμπεριέχει ένα καταστροφικό πολιτικό σφάλμα. Πρόσεξε: "Αυτό που καταστρέφεται είναι η δυνατότητα του Πανεπιστημίου να βγάζει ολοκληρωμένους ανθρώπους-επιστήμονες" Αφήνεις να διαφανεί ότι η ενδόμυχη άποψή σου είναι ότι "ολοκληρωμένοι άνθρωποι" βγαίναν μέχρι σήμερα μόνο από Πανεπιστήμια πράγμα το οποίο, ακόμα και αν είναι αληθές, σε φέρνει σε ρήξη με την πλειονότητα του κοινωνικού συνόλου (μη πτυχιούχους), τους οποίους κρίνεις ως μη ολοκληρωμένους (και άρα ανίκανους να σε κρίνουν?)Η αλήθεια όμως είναι και ο καθένας γνωρίζει ότι η ολοκλήρωση ενός ανθρώπου επιτυγχάνεται μέχρι και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες βελτίωσης. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο άνθρωπος δεν ολοκληρώνεται. Απλά αποκτά εξειδίκευση.Αυτό αποδεικνύεται αν ενδοσκοπήσεις και στον εαυτό σου. Λες κάπου παραπάνω: "Ε, τώρα, 21 χρονών είναι πως περιμένεις να μιλάνε. Δεν είναι δα και απόφοιτοι πολιτικών επιστημών!" Δηλ παραδέχεσαι ενδόμυχα ότι ο ολοκληρωμένος πολίτης είναι μόνο ο εξιδεικευμένος απόφοιτος των πολιτικών επιστημών!!! Οπότε όχι μόνο άτομα 21 χρονών δεν μπορούν να έχουν πολιτική σκέψη και έκφραση αλλά και 41, αν δεν έχουν την παραπάνω εξειδίκευση.Δεν μπορείς μετά να λες ότι ενδιαφέρεσαι ώστε τα Πανεπιστήμια να εξυπηρετούν τις ανάγκες της κοινωνίας (ως κίνημα εννοώ). Ποιές ανάγκες? Να αποδώσουν εξιδεικευμένους "φωστήρες" με απαξιωτικό λόγο για, και ταπεινωτικές πράξεις στο, κοινωνικό συνόλο? Αυτές είναι οι ανάγκες της κοινωνίας?ΥΓ. Δεν αναφέρομαι στην συλλογιστική του συγγραφέα που παρέθεσες. Έχω τις αντιρρήσεις μου και τις έχω θέσει και δημοσίως. Αυτό που ψάχνω να βρω είναι αυτούσια κριτική, πολιτικό λόγο και προτάσεις του φοιτητικού κινήματος και όχι των κομματικών του ταγών και μεντόρων.
Αυτο που καταστρεφεται(τελειωτικα και με σφραγιδα) αυτη τη στιγμη ειναι το δημοσιο πανεπιστημιο,ο χαρακτηρας του,,τα προγραμματα σπουδων,η ανεξαρτησια τους απο την σαπιλα των αγορων και η δυνατοτητα τους να βγαζουν οσο ηταν δυνατο ολοκληρωμενους ανθρωπους-επιστημονες και οχι εργαλεια(μαθημενα στην ελαστικη εργασια) που στην πρωτη κριση-υφεση-αναδιαρθρωση της αγορας πανε για αλλαγη.Η αλλαγη του ρολου του πανεπιστημιου σε ενα ακομα κολλεγιο δεν μου αρεσει.
Παράθεση από: Garvin στις 29/09/11, 03:30Είναι δυνατόν σε μια Ελλάδα της κρισης, οπου ακροβατει στο χαος και τη χρεωκοπια να υπάρξει κάτι που θα αλλαξει το θεσμο του πανεπιστημιου προς το καλυτερο; εαν εγω δεν εχω επιχειρηματα να υποστηριξω το πού θα οδηγήσει η αντίδραση μου προς όλο αυτό, ας μου πεις εσύ πόσο καλυτερο επιστημονα θα με κάνει η μεταρρυθμιση που ετοιμαζεται.Σαφώς και είναι δυνατόν, διότι τα προβλήματα του Πανεπιστημίου δεν είναι οικονομικά αλλά δομικά και οργανωτικά. Οπότε δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο για τον οποίο δεν μπορεί να επαναδιαρθρωθεί ένα σύστημα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Να πετύχουμε δηλ περισσότερη αξιοκρατία στους διδάσκοντες, περισσότερη σοβαρότητα από τους διδασκόμενους, σύμπλευση με, και έλεγχο από τους κοινωνικούς θεσμούς.Εννοείται ότι αν έχεις καλύτερους διδάσκοντες θα οδηγηθείς και σε ανώτερα μονοπάτια αλλά και ότι το Πανεπιστήμιο θα λάβει έναν πιο θεμελιώδη ρόλο στα κοινωνικά δρώμενα.Γενικώς αυτό που παρατηρώ είναι ότι ελάχιστοι φοιτητές γνωρίζουν τον παλιότερο νόμο, διότι οι νεολαίοι τον κρατούν σαν εφτασφράγιστο μυστικό. Ναι παιδιά, τα κομματόσκυλα παίρνουν πιο εύκολα συστατικές, μπαίνουν πιο εύκολα σε μεταπτυχιακά και επιδοτούμενα προγράμματα, έχουν ευκολότερη ανέλιξη στον Δημόσιο Τομέα και καλύτερη συνεργασία με τον Δημόσιο Τομέα, διότι εξαργυρώνουν γραμμάτια συναλλαγής στα εκλεκτορικά σώματα. Πιστέψτε το. Η μόνη ολοκλήρωση που πετυχαίνουν είναι στο γλύψιμο στην διαπλοκή και στην ρεμούλα.Αυτός είναι και ο λόγος απουσίας πολιτικού λόγου. Δεν υπάρχει πολιτικός λόγος στην αντίδρασή τους, μόνο μικροσυμφεροντολογικός.Αν πιστεύεται ότι αυτό σας ωφελεί ως σύνολο με γεια σας με χαρά σας.Όσον αφορά την διάταξη για το άσυλο, είχα πει και παλιότερα ότι αρκούσε να εφαρμοστεί ο παλιότερος νόμος. Δεν χρειαζόταν να καταργηθεί.
Σαφώς, "όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας", κλπ, κλπ... Το δόγμα Μπους ακολουθείται και από τον αναρχικό χώρο τώρα?
Δεν είχα σκοπό να μιλήσω αλλα μιας και αναφέρθηκε το όνομά μου: Πανεπιστήμιο=Παν (πρόθημα που δηλώνει πως η παραγόμενη λέξη περιλαμβάνει όλα τα μέρη του συνόλου)+ Επιστήμη (Επί+Ίσταμαι=ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ). Επομένως Πανεπιστήμιο= ο χώρος οπου περιλαμβάνει όλες τις καλές γνώσεις (επιστήμες). Νομίζω πως στην ετυμολογία του πράγματος τόσο εγώ όσο και ο papous μάλλον έχουμε ολίγον περισσότερο δίκιο. Αν το αποκαλούσαμε πχ. "Πανεκπαιδευτήριο" ίσως και να είχα άδικο. Δε θα επεκταθώ περισσότερο. Έχω γράψει ευμεγέθη "σεντόνια" στο παρελθόν. Ίσως όμως και η ετυμολογία των λέξεων επιβάλλεται απο "στρατευμένους ψυχολόγους" , "κυβερνήσεις" και "ΜΜΕ" που "ρομποτοποιούν" την κοινωνία συμπεριλαμβανομένων και ημών των άτυχων που δεν καταφέραμε (ή δεν επιλέξαμε) να διαβούμε την πύλη του Πανεπιστημίου άρα έχουμε και σοβαρό έλλειμμα παιδείας...
Το πρόβλημά σου Garvin, είναι η δική μου άποψη? Αν είναι αυτό, ως καλός διαδυκτιακός συζητητής ανάτρεξε μερικές σελίδες πίσω και θα βρεις την απάντηση για όλα σου τα ερωτήματα περί της άποψής μου. Όλα είναι γραμμένα, δεν σβήνονται.Το ίδιο ισχύει και για σένα Χάρι. Έχουμε συζητήσει επισταμένως αυτά τα θέματα στο παρελθόν. Μπορείς να δικαιολογήσε όσο θέλεις, καλύτερα όμως να αρχίσεις την ενδοσκόπηση. Και μην τρελαίνεσαι, προσπαθώ να σε προστατεύσω όχι να σε διαβάλω!
Λοιπόν οι προτάσεις μου:1) Να μην καταργηθεί το Πανεπιστημιακό Άσυλο (ΠΑ), αλλά να εφαρμοστούν οι διατάξεις του νόμου. Τι εννοώ? Διαβάστε παρακαλώ τον νόμο για το ΠΑ. (Κάπου αναφέρθηκε ότι δεν υπάρχει καν)"άρθρο 2 του Ν.1268/82......2α) Παρόλαυτά κι επειδή έχω αντίθετη γνώμη στα των νόμων από τον Free έχω να προτείνω τις εξής αλλαγές: i) Κατάργηση της φοιτητικής ψήφου στα Πανεπιστημιακά όργανα. ii) Κατάργηση της φοιτητικής ψήφου στις εκλογές ανάδειξης Πρυτάνεων. iii) Να επιτραπεί η παρουσία και μόνο φοιτητικής εκπροσώπησης στα Πανεπ. όργανα και η συμβουλευτική γνωμοδώτησή τους στα διάφορα θέματα. iv) Σε πρώτη φάση και μέχρι το σύστημα να εξυγιανθεί, να οριστούν εκλέκτορες από αλλοδαπά Πανεπιστήμια που βρίσκονται ψηλά στην κατάταξη διεθνούς αξιολόγησης.Μ' αυτόν τον τρόπο θα πάψει να υπάρχει αυτή η έντονη διαπλοκή στο Πανεπιστήμιο, και ελπίζω συν τω χρόνω το άσυλο να εξελιχθεί σε πραγματικά Πανεπιστημιακό από Ανιάτων.
Εγώ φυσικά πουθενά δεν είπα ότι στο πανεπιστήμιο δεν παίρνουμε επιπλέον και παραπάνω γνώσεις πάνω σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Απλά εσείς λέτε ότι με αυτές τις νέες γνώσεις δεν έχει σημασία η παιδεία. Εγώ λέω ότι με κάθε νέα γνώση και ειδικά με παραπάνω γνώσεις και μεγαλύτερη εξειδίκευση ΟΦΕΙΛΕΙ να έρχεται μαζί και παραπάνω παιδεία. Η ετυμολογία δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την συζήτηση μας.
Ακόμα και αυτός που μαθαίνει πως μπορεί να κατέβει στα υπόγεια του Πολυτεχνείου και να φτιάξει μια μολότωφ για να τη ρίξει στους μπάτσους, κάποια παιδεία λαμβάνει εκείνη τη στιγμή!
Μια ενδιαφερουσα αποψη απο φοιτητηhttp://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=421311#.ToL2fiZWgNc.facebook
Παράθεση από: Vaiking στις 30/09/11, 10:37Ακόμα και αυτός που μαθαίνει πως μπορεί να κατέβει στα υπόγεια του Πολυτεχνείου και να φτιάξει μια μολότωφ για να τη ρίξει στους μπάτσους, κάποια παιδεία λαμβάνει εκείνη τη στιγμή! Αν πιστευεις οτι ο βιαστης οταν κανει τον πρωτο του βιασμο λαμβανει καποια μορφης παιδεια αφου αντιλαμβανεται πως αντιδρα το θυμα και βελτιωνεται, τοτε ναι θα μπορουσες να πεις οτι και το βαπορακι, και ο δολοφονος και ο κατασκευαστης βομβων λαμβανουν κατα την τελεση του "επαγγελματος" τους την αντιστοιχη. Μαλλον εννοεις το Ausbildung, την πρακτικη εκπαιδευση, την επαγγελματικη εξειδικευση παρα την παιδεια (που εκτος των γνωσεων εμπεριεχει και μια εννοια ηθικης και συμπεριφορας μεσα στους σκοπους της). ία...Παντως ειναι καταπληκτικο να συνειδητοποιει κανεις οτι το θεμα "πανεπιστημιακο ασυλο" συζητιεται στο ιδιο μερος στα ισα με τις ευκαιριες του βομβιστη να συμμετεχει σε καποια μορφης "εκπαιδευση". (Οχι οτι και εγω δεν το κανω ουκ ολιγες φορες)
Ξεκίνησε από ΧΩΡΙΑΤΗΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα