Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
Σύνολο ψηφοφόρων: 115
0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1) το νομοθετημα ερχεται την καταλληλη στιγμη.Τοσα χρονια υπερπροσπαθεια οτι το πανεπιστημιο παραγει(και πρεπει υποτιθεται να συνεχισει να το κανει) μονο στειρα επιστημονικη γνωση και τωρα εχει φτασει στο σημειο αυτη η αντιληψη να κυριαρχει.Λες και η γνωση δεν εχει πολιτικη τοποθετηση αναλογως απο το που προερχεται και με τι τροπο μεταδιδεται.Λες και η ερευνα ειναι κατι το αντικειμενικο ανεξαρτητα απο τον λογο που γινεται και ποιον θα ωφελησει η εφαρμογη της.Οχι η κυριαρχη αποψη λεει ευθαρσως οτι το πανεπιστημιο ειναι χωρος εξειδικευσης μελλοντικων εργαζομενων και η κοινωνια θα πρεπει να το βλεπει ως τετοιο.....2) Μαλιστα κυριαρχει η αποψη οτι ο φοιτητης δεν ειναι πλεον παραγωγικος οταν δεν παραγει κατι εστω και αν αυτο ειναι αμμισθι εργασια για τους καθηγητες του η εστω αμμισθι ασκηση σε επιχειρησεις.Αυτο που πλανιεται στον αερα ειναι οτι το πανεπιστημιο πρεπει να εκπληρωσει τον εκ των ανω επιπλαστο σκοπο του.Τη δημιαρια εξειδικευμενων εργαζομενων.Και ανεργων..
[Ασε που τελικα πιστευω (χωρις ομως να εχω αποδειξεις για αυτο, ειναι μονο προσωπικη αποψη) οτι ο μεσος αποφοιτος του Γεηλ, Κολουμπια, Οξφορδης παρα το σκληρο, ακαρδο, εξοντωτικο, απαιτητικο, ελεγχομενο, εξειδικευμενο συστημα τους ειναι 10000000 φορες πιο ευαισθητοποιημενος, ενημερος, ενεργος και προβληματισμενος, γνωστης του περιβαλλοντος κοσμου του, απο τον δικο μας καφενοβιο, αμορφωτο, 45χρονο αιωνιο φοιτητη του εκαστοτε ασυλοπροστατευομενου κομματοδιοικουμενου ιδρυματος μας πχ στο Καρλοβασι η την Χαλκιδα.
Παράθεση από: monoxeiras στις 03/09/11, 18:47[Ασε που τελικα πιστευω (χωρις ομως να εχω αποδειξεις για αυτο, ειναι μονο προσωπικη αποψη) οτι ο μεσος αποφοιτος του Γεηλ, Κολουμπια, Οξφορδης παρα το σκληρο, ακαρδο, εξοντωτικο, απαιτητικο, ελεγχομενο, εξειδικευμενο συστημα τους ειναι 10000000 φορες πιο ευαισθητοποιημενος, ενημερος, ενεργος και προβληματισμενος, γνωστης του περιβαλλοντος κοσμου του, απο τον δικο μας καφενοβιο, αμορφωτο, 45χρονο αιωνιο φοιτητη του εκαστοτε ασυλοπροστατευομενου κομματοδιοικουμενου ιδρυματος μας πχ στο Καρλοβασι η την Χαλκιδα. Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω σε αυτό, τουλάχιστον από τα δικά μου βιώματα σε αυτά τα λημέρια. Και αναφέρομαι στην πολιτικοποίηση με την καλή έννοια, όχι στην τεχνική κατάρτιση.Και επειδή βλέπω πως συγκρίνεις τα άκρα (Columbia με ΤΕΙ Χαλκίδας π.χ.), για άλλαξε τα άκρα και κάνε την ίδια σύγκριση: ΕΜΠ ας πούμε, με το μέσο αμερικάνικο κολλέγιο (το μέσο, έτσι; όχι το χειρότερο ). Τα αποτελέσματα θα είναι τολμώ να πω κωμικοτραγικά.Γιατί τα 10-20 πρώτα (και ακριβότερα) παν/μια της αμερικής, έχουν χαώδη διαφορά από τα υπόλοιπα 4,000 ιδρύματα της χώρας.
1) Η δόμηση του εκπαιδευτικού προγράμματος κατά το σύστημα 3-2-3. Θα ήταν πλήρως αποδεκτό αν τα 2 χρόνια της απόκτησης Μάστερ παρέχοντο με δωρεάν φοίτηση..2)Ο ορισμός "αξιόποινες πράξεις" είναι εξαιρετικά αόριστος..
Εκτός αυτού στην εισαγωγή του νόμου αφιερώνονται 4 σελίδες για τον λεπτομερή ορισμό των όρων που χρησιμοποιούνται σ' αυτόν, όπως γίνεται πολύ σωστά σε κάθε νόμο, αλλά ούτε μία γραμμή για τον όρο "αξιόποινες πράξεις". Δεν είμαι νομικός αλλά οπωσδήποτε θα υπάρξουν ερμηνευτικές διατάξεις οι οποίες και περιμένουμε να είναι προσεγμένες, γι' αυτό άλλωστε και παρεμβαίνουμε.
Παράθεση από: papous στις 04/09/11, 18:29Εκτός αυτού στην εισαγωγή του νόμου αφιερώνονται 4 σελίδες για τον λεπτομερή ορισμό των όρων που χρησιμοποιούνται σ' αυτόν, όπως γίνεται πολύ σωστά σε κάθε νόμο, αλλά ούτε μία γραμμή για τον όρο "αξιόποινες πράξεις". Δεν είμαι νομικός αλλά οπωσδήποτε θα υπάρξουν ερμηνευτικές διατάξεις οι οποίες και περιμένουμε να είναι προσεγμένες, γι' αυτό άλλωστε και παρεμβαίνουμε.Το αξιοποινο ως γνωστον ειναι περισσοτερο θεμα του "που" και "ποτε" παρα του "τι". Μερικα χιλιομετρα πιο περα, η διγ -αμια η πολυγα -μια ενος Σειχη επιτρεπεται ενω εδω οδηγει στη φυλακη. Ομοιως τα παιδια του Νωε, η του Αδαμ προεβην σε επιμειξια ενω σημερα αυτο θα ηταν ποινικως κολασιμο. Τα πραγματα και οι ηθικες, οι ανοχες αλλαζουν. Ισως λοιπον εφτασε το "ποτε" που καποια πραγματα εντος Πανεπιστημιων θα πρεπει να σταματησουν να ειναι ανεκτα (ειδικα οταν δεν ειναι ανεκτα και εξω).
Άρα λοιπον τι θέλουμε; Θέλουμε μια κοινωνία στην οποία την παρανομία πρέπει να την ανακαλύπτει αποκλειστικά η αστυνομία ενίοτε με χρήση "μέντιουμ" (και όχι οι "χαφιέδες" πολίτες), αλλα η αστυνομία να μην έχει δικαίωμα να μπει και να ελέγξει συγκεκριμένους χώρους όπως πχ. το Πανεπιστήμιο... Κοινώς "άσε τα πράγματα ως έχουν και κάνε τα στραβά μάτια..." Πειράζει που εγώ διαφωνώ;;;
Γενικώς φρονώ ότι οι δράσεις και αντιδράσεις για την παραμονή ή όχι της Πανεπιστημιακής ασυλίας είναι προσχηματικές και από τις δύο πλευρές.Άλλο είναι το πρόβλημα του Πανεπιστημίου, άλλο και το πρόβλημα των αντιδρώντων. Το Πανεπιστήμιο είχε μέχρι σήμερα κλειστές τις πόρτες για ανθρώπους με συγκεκριμένες Πολιτικές πεποιθήσεις και τώρα προσπαθούν να τις ανοίξουν. Οι αντιδρώντες είχαν το προνόμοιο της ανέξοδης και άκοπης ανέλιξης σε υψηλά αξιώματα και τώρα λυσούν για την διακοπή αυτής της διαφοροποίησης.
Καλο ειναι για μενα να υπαρξουν αλλαγες οχι μονο για το ασυλο αλλα και αλλες προτασεις που θα ειχαν να κανουν με τη μονιμοτητα των ΔΕΠ, γραμματεων και φαρισεων, τα εκλογικα των καθηγητων, τις προκυρηξεις θεσεων, τα πολιτικα των νεολαιων και των καθηγητων, τα ορια ηλικιας και χρονια σπουδων, τις υποχρεωτικες παρουσιες σε αμφιθεατρα και εργαστηρια, τα ανταποδοτικα διδακτρα, την υποτροφια/χρηματοδοτηση φοιτητων με ανταλλαγμα προσφορα εργασιας εντος παν/μιου, την ημερ/νια ληξης θητειας λεκτορων, την αξιολογηση, συνδεση με παραγωγη, την χρηματοδοτηση με βαση τους αληθινα παρακολουθουντες, το κλεισιμο τμηματων που απλα ζουν για να βολευουν ανθρωπους και οικονομιες κωμοπολεων, τα "ξεπερασμενα" τμηματα χωρις αντικειμενο, ο,τιδηποτε τελος παντων που θα "εσφιγγε" το πλαισιο προς το πιο συγκεκριμενο, εντατικο. Δε το βρισκω κακο, να συγκεκριμενοποιηθει το τι ζηταμε απο αυτους τους ανθρωπους και τι μπορουν αυτοι να μας προσφερουν.
Γενικοτερα απο τη στιγμη που μαστε εξω απο το χορο καλυτερα να μην διατυπωνουμε σοφηστειες γιατι οι αρλουμπες ελλοχευουν.(Μονοχειρα πες τσιιιιζ)
Oχι ρε το λεω γιατι εσυ απο τη μια εχεις αποδεχτει το ρολο σου αλλα απο την αλλη με απολυτη σοβαροτητα τσουβαλιαζεις γενικολογια/μπουρδολογια(μιας και τα μισα δεν τα στηριζεις καπου τα αλλα μισα γινονται και στο υπαρχον πανεπιστημιο) περιμενοντας να σε παρουμε στα σοβαρα..Ε τωρα αν μου αρχισεις και φλειμ-εισαι θρασυς
Ξεκίνησε από ΧΩΡΙΑΤΗΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα