Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οχι εγω ειπα πως δεν μπορεις να βρεις 2 κιθαρες του 59 να ακουγονται το ιδιο δηλαδη η μια μπορει να ακουγεται τελεια και η αλλη χαλια! δεν ειπα πως οι 59 ειναι οι καλυτερες!!
Παράθεση από: Iced Jacob στις 08/11/07, 21:54Οχι εγω ειπα πως δεν μπορεις να βρεις 2 κιθαρες του 59 να ακουγονται το ιδιο δηλαδη η μια μπορει να ακουγεται τελεια και η αλλη χαλια! δεν ειπα πως οι 59 ειναι οι καλυτερες!!Ναι ρε γείτονα, δεν διαφωνούμε. Αυτό είπε και ο Μάρμελ στο μήνυμά του, και προφανώς και ο Gary Moore αυτό εννοούσε όταν είπε ότι δεν έχει ξαναβρεί κιθάρα με αυτό τον ήχο...Επ' ευκαιρία, πού θα δεις τον δεις αύριο;
παιδιά η συζήτηση αυτή δεν νομίζω να βγάλει κάπου!Ο καθένας έχει την δική του άποψη και επειδή δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές (Δεν μιλάμε για πεταλάκια) δεν νομίζω να μας βγάλει κάπου!
Τρανταχτο παραδειγμα για την ποιοτητα και παλαιοτητα των ξυλων (αρα και την αξια του οργανου - μουσικη και οικονομικη) εχουμε με τα βιολια Stradivarius. Ενας λογος που ακουγονται τοσο καλα ειναι επειδη την εποχη που φτιαχτηκαν τα επιπεδα υγρασιας και αλλων κλιματολογικων συνθηκων (το λενε little ice age period) ηταν τετοια που εκαναν το συγκεκριμενο ξυλο να ειναι πιο "δεμενο".Μπορει και αλλα βιολια της εποχης να ειναι φτιαγμενα απο τα ιδια ξυλα, αλλα αν π.χ. δεν ηταν απο το συγκεκριμενο δασος τοτε η διαφορα πιθανον να ειναι μερα με την νυχτα.Το κουφο ομως ειναι οτι το 2003, εγινε προσπαθεια να φτιαχτει ενα βιολι που θα ειναι ακομα καλυτερο και σε καποια δημοσιο τεστ των δυο βιολιων οι ακροατες επελεξαν το καινουργιο ως "λιγο" καλυτερο.
Ένας βασικός λόγος που κάποιο παλιό όργανο ενδέχεται να ακούγεται καλύτερα από ένα καινούριο (σαφώς με τις όποιες προυποθέσεις πχ συντήρηση κτλ),είναι γιατί πολύ απλά εχεί παιχτεί πολύ περισσοτερο.Τα μουσικά όργανα γίνονται καλύτερα με το παίξιμο,ας μήν ξεχνάμε ότι όταν αυτά τα κομμάτια ξύλου κόβονται και στη συνέχεια κολιούνται κτλ,το ξύλο δεν "γνωρίζει" οτι θα γίνει μουσικό όργανο και όχι κάτι άλλο,έτσι λοιπόν όταν κατασκευαστεί και στη συνέχεια παιχτεί,με τον καιρό τα ξύλα θα "μάθουν" να συμπεριφέρονται ως τέτοιο.
Ο godin ισχυρίζεται ότι όταν ένα όργανο παίζει ένα είδος και συγκεκριμένες συχνότητες αποκρίνεται καλύτερα σε αυτές αλλά...Η κλασσική μου που την έχω 15 χρόνια δεν ακούγεται καλύτερα από τότε που την πήρα και ας έχει "παλαιωθεί" σε καλές συνθήκες...Για solid body ηλεκτρικά όργανα, ξύλα παλαίωση και άλλους urban legents, κρατάω μικρό καλάθι. Είναι τόσο μεγάλης σημασίας το setup, οι μαγνήτες και τα ηλεκτρικά που αφήνουν ελάχιστα περιθώρια στο ποσοστό υγρασίας κλπ να συμμετάσχουν.
Παράθεση από: Gabriel6th στις 07/04/08, 00:03Ο godin ισχυρίζεται ότι όταν ένα όργανο παίζει ένα είδος και συγκεκριμένες συχνότητες αποκρίνεται καλύτερα σε αυτές αλλά...Η κλασσική μου που την έχω 15 χρόνια δεν ακούγεται καλύτερα από τότε που την πήρα και ας έχει "παλαιωθεί" σε καλές συνθήκες...Για solid body ηλεκτρικά όργανα, ξύλα παλαίωση και άλλους urban legents, κρατάω μικρό καλάθι. Είναι τόσο μεγάλης σημασίας το setup, οι μαγνήτες και τα ηλεκτρικά που αφήνουν ελάχιστα περιθώρια στο ποσοστό υγρασίας κλπ να συμμετάσχουν.Σε ενα αλλο θεμα ειχα βαλει ενα βιντεακι απο το εργαστηριο ενος γιαπωνεζου που φτιαχνει κιθαρες... δεν θυμαμαι το ονομα του για να το ξαναβρω, αλλα στο εν λογο βιντεο, ο κυριος αυτος εβαζε τα ετοιμα οργανα σε εναν ειδικο θαλαμο, οπου επαιζε μουσικη (κλασικη, κλασικους κιθαριστες κτλ) σε συγκεκριμενη ενταση, πιστευωντας οτι ετσι δονειτε και στρωνει ηχητικα το καπακι. Ισως να δουλευει το συστημα σε μικρο βαθμο, ισως και να ειναι βουντου, δεν γνωριζω, ο τυπος παντως ειχε ενα δωματιο αφιερωμενο σε αυτο το σκοπο, και τα οργανα εμεναν καποιο καιρο εκει μεσα.Οσον αφορα τα 15 χρονια της κιθαρας σου πιστευω δεν ειναι αρκετα για να θεωρηθρι βινταζ οργανο ισως? Οσον αφορα τα ηλεκτρικα συμφονω απολυτως, και το οτι καποια παλια ηλεκτρικα οργνανα ακουγωντε αλλιως εχει κυριως να κανει με την χρηση διαφορετικων υλικων πριν 30-50 χρονια, και οχι τοσο με την παλαιωση...
Παράθεση από: Jezus στις 07/04/08, 20:14Παράθεση από: Gabriel6th στις 07/04/08, 00:03Ο godin ισχυρίζεται ότι όταν ένα όργανο παίζει ένα είδος και συγκεκριμένες συχνότητες αποκρίνεται καλύτερα σε αυτές αλλά...Η κλασσική μου που την έχω 15 χρόνια δεν ακούγεται καλύτερα από τότε που την πήρα και ας έχει "παλαιωθεί" σε καλές συνθήκες...Για solid body ηλεκτρικά όργανα, ξύλα παλαίωση και άλλους urban legents, κρατάω μικρό καλάθι. Είναι τόσο μεγάλης σημασίας το setup, οι μαγνήτες και τα ηλεκτρικά που αφήνουν ελάχιστα περιθώρια στο ποσοστό υγρασίας κλπ να συμμετάσχουν.Σε ενα αλλο θεμα ειχα βαλει ενα βιντεακι απο το εργαστηριο ενος γιαπωνεζου που φτιαχνει κιθαρες... δεν θυμαμαι το ονομα του για να το ξαναβρω, αλλα στο εν λογο βιντεο, ο κυριος αυτος εβαζε τα ετοιμα οργανα σε εναν ειδικο θαλαμο, οπου επαιζε μουσικη (κλασικη, κλασικους κιθαριστες κτλ) σε συγκεκριμενη ενταση, πιστευωντας οτι ετσι δονειτε και στρωνει ηχητικα το καπακι. Ισως να δουλευει το συστημα σε μικρο βαθμο, ισως και να ειναι βουντου, δεν γνωριζω, ο τυπος παντως ειχε ενα δωματιο αφιερωμενο σε αυτο το σκοπο, και τα οργανα εμεναν καποιο καιρο εκει μεσα.Οσον αφορα τα 15 χρονια της κιθαρας σου πιστευω δεν ειναι αρκετα για να θεωρηθρι βινταζ οργανο ισως? Οσον αφορα τα ηλεκτρικα συμφονω απολυτως, και το οτι καποια παλια ηλεκτρικα οργνανα ακουγωντε αλλιως εχει κυριως να κανει με την χρηση διαφορετικων υλικων πριν 30-50 χρονια, και οχι τοσο με την παλαιωση...Δεν είναι παλιά μια κιθάρα 15 χρονών όντως. Αλλά 15 χρόνια με 2-3 ώρες ενασχόληση τη μέρα (τα πρώτα 10 τουλάχιστον), καλή συντήρηση και πάντα καινούριες χορδές και βλέπω ότι όσο περνάει ο καιρός όχι απλά δε βελτιώνεται από ένα σημείο και μετά αλλά έχει αρχίσει και θαμπώνει. Και φυσικά κοντεύει η ώρα του neck reseting μιας και τα κόκκαλα έχουν αρχίσει να φθήνουν επικύνδυνα...
Nα μοιραστω και γω την αποψη μου μαζι σας με τη σειρα μου...δεν ειναι θεμα μοδας μονο.Το vintage οργανο εχει τεραστια πλεονεκτηματα.Πρωτον τα 3υλα του ειναι παλια συνεπως και σωστα ξηραμενα. Μια κιθαρα τωρινης κατασκευης χρειαζετε 5-8 χρονια μεχρι να 3ηραθουν πληρως τα ξυλα της και να δωσει το 100% του ηχου της. Εξερουνται οι χειροποιητες στισ οποιες ο κατασκευαστης εχει την δυνατοτητα να χρησιμοποιησει εξαρχης ξεραμενα ξυλα πραγμα το οποιο δεν μπορουν να κανουν τα μεγαλα εργοστασια λογο του μεγαλου κοστους. Αυτα περι ξυλου και τα λεω απο την πλευρα του δασολογου.Τωρα αλλο ενα θεμα.Ειναι δυνατον ενα εργοστασιο το οποιο πριν απο 30 χρονια εβγαζε 100 κιθαρες το μηνα και σε πολυ μικρο βαθμο χρησιμοποιουσε αυτοματοποιημενη κατασκευη, τωρα να βγαζει 2000 κιθαρες τη μερα και με πληρως αυτοματοποιημενο τροπο να παραγει οργανα ιδιας κατασκευης και ποιοτητας?Λιγο δυσκολο το κοβω.Δεν λεω σε καμια περιπτωση να κυνηγας τα vintage οργανα και να σνομπαρεις τα σημερινα...Τωρα οσον αφορα τα ρελικ και τα δηθεν ρελικ οργανα ουδεν σχολιον....ΟΥΤΕ για πλακα ειναι η αποψη μου.Αυτα μονο και διορθοστε με αν κανω λαθος
πια η διαφορα ηλεκρικου και μη οργανου?δηλαδη στα ηλεκρικα οργανα το ξυλο δεν πεζει ρολο κατα την αποψη σου?
Ξεκίνησε από Arg0 Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από takis79 Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από MakisSRV « 1 2 » Εφέ
Ξεκίνησε από themos Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από BigBabol Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές
Ξεκίνησε από J.P. DiMaggio Εφέ
Ξεκίνησε από tasosSG Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από Adoni Άλλα όργανα
Ξεκίνησε από Χάρος(Χάρης) « 1 2 3 » Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από STEFANOS604 Υγεία