Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μόνο σε αυτά τα τάστα συμβαίνει?
Λοιπόν, μόλις πήρα στα χέρια μου την κιθάρα μου μετά από το πρώτο της setup,αλλά δεν μου φαίνεται και πολύ ικανοποιητικό το intonation που της έγινε. Οταν γύρισασπίτι την σύνδεσα στο peterson tuner που έχω και η κιθάρα είναι κουρδισμένη με ακρίβεια.Οταν όμως χτυπάω την κάθε χορδή στο 5ο και στο 17ο ταστο τα τετραγωνάκια στην οθόνη τουtuner κάθε άλλο παρά σταθερά παραμένουν ή τουλάχιστον δεν κινούνται προς την ίδια κατεύθηνση. Στο 5ο πχ ανεβαίνουν προς τα πάνω και στο 17ο πάνε προς τα κάτω.Αυτό συμβαίνει στις περισσότερες χορδέςκαι περισσότερο στις πιό λεπτές.Δεν θα έπρεπε να παραμένουν σταθερές ή έχω καταλάβει λάθος;Επειδή έχω περισσότερη εμπιστοσύνη σε αυτόν που την σετάρισε παρά στον εαύτο μου δεν έχω πιάσει ακόμα να τη σκαλίζω αν και την έχω ξανακάνει τη διαδικασία με τις βιδούλες που τραβάνε τα σελάκια.Help!
Παράθεση από: Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 23/02/08, 16:55Μόνο σε αυτά τα τάστα συμβαίνει?Στο 5ο και στο 17ο δεν ρυθμίζεις το intonation; Τουλάχιστον έτσι λέει το βιβλίο του peterson για αυτό αναφέρω τα συγκεκριμένα τάστα.
Καταρχάς μπράβο σου που έχεις το καλύτερο κουρδιστήρι της αγοράς.
Ο τεχνίτης σου παρεμπιπτόντως έχει και αυτός Peterson?
Κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε γιατί η ακρίβεια του ειδικά στις αρμονικές τρώει για πρωϊνό σχεδόν ο,τιδήποτε άλλο κυκλοφορεί. Εν πάσει περιπτώσει, ναι, το σωστό είναι να κάνουμε ρύθμιση τόσο με ανοιχτή+12ο τάστο όσο και σε άλλους συνδιασμούς οκτάβας (5ο και 17ο είναι τυπικό). Ωστόσο μπαίνουν και άλλες παράμετροι:α) Όπως λέει σωστά ο faser, πρέπει να είσαι σίγουρος ότι πατάς και χτυπάς με τον ίδιο τρόπο τη χορδή. Δοκίμασε με τον neck μαγνήτη, με κομμένο λίγο το volume και το tone και πάντα βέβαια στη θέση παιξίματος (όχι ξαπλωμένη δηλαδή η κιθάρα).β) Αν έχεις κιθάρα τύπου Strat τότε μεγάλη πιθανότητα υπάρχει ο neck μαγνήτης να είναι πολύ ψηλά. Αυτό οδηγεί στην περίφημη ασθένεια, γνωστή ως "Stratitis" από την οποία υποφέρουν πολλές Strat. Ο neck μαγνήτης μπορεί να τραβάει περισσότερο απ'όσο χρειάζεται τη χορδή και το φαινόμενο είναι εμφανέστερο όσο ανεβαίνεις στην ταστιέρα και ειδικά στις μπάσσες χορδές. γ) Στο intonation παίζει ρόλο, τελικά, και το σχήμα και η κατάσταση των τάστων. Δηλαδή αν τα τάστα σου δεν είναι τριμμένα, γυαλισμένα και "κορωνιασμένα" τέλεια (αλλά ακόμα και τότε...), σε διάφορα σημεία της ταστιέρας θα βλέπεις διαφορές στο κούρδισμα. Τον λόγο τον καταλαβαίνεις. Αντί να πατάει η χορδή στο μέσον του τάστου μπορεί να πατάει μερικά εκατοστά του χιλιοστού πιο αριστερά ή δεξιά... δ) Και σημαντικότερο: είναι απολύτως αδύνατον να ιντονάρεις στην εντέλεια μια κιθάρα. It's the nature of the beast. Για να γίνει αυτό θα έπρεπε τα τάστα να είναι διαφορετικά για κάθε χορδή, μάλιστα ένας μάστορας στη Σουηδία φτιάχνει τέτοια τάστα (που μοιάζουν σαν σκουληκάκια αν τα δεις!). Θέλω να πω, ότι μικρές ανοχές και αποκλίσεις θα έχεις που να χτυπιέσαι κάτω. Θα έλεγα να προσπαθήσεις να κουρδίσεις την κιθάρα με κάποιο από τα tempered κουρδίσματα που έχει το Peterson (δοκίμασε το Buzz Feiten, ακόμα και σε κιθάρες χωρίς το σύστημα δουλεύει άψογα!). Αν δεις ότι ακους προβλήματα (π.χ. σε συγχορδίες ψηλά στην ταστιέρα), πήγαινε μια βόλτα από το μάστορα πάλι και καθίστε να το δείτε μαζί. Ααα, θεωρώ απολύτως αυτονόητο ότι μιλάμε για καινούργιες χορδές, έτσι? Άστες και 1-2 ώρες να στρώσουν λίγο και να χάσουν την υπερβολική λαμπεράδα, αλλά φυσικά μετά από μερικές ώρες παιξίματος (ας πούμε 8-10) ό,τι χορδές και να έχεις, το intonation θα αρχίσει αργά αλλά σταθερά να αποσταθεροποιείται. Αυτά, συγγνώμη για την πολυλογία και εύχομαι να σε βοήθησα.
Οσον αφορα τη G χορδη, εχω παρατηρισει οτι σε καποια σετ χορδες, καποια μπορει να τυχει να μην ειναι σωστα κατασκευασμενη ισως, και να εχει προβλημα σταθεροτητας.
Η ερωτηση εχει να κανει με το αν ειναι μυθος η αλληθεια αυτο που λενε οτι αν βαλεις πολλα windings την χορδη γυρω απο το machinehead επηρεαζεται tuning stability & sustain?
Minotaur συγγνώμη αλλά δεν θυμάμαι τι κιθάρα έχεις, γράψε αν θέλεις. Όσο για το Peterson έχεις δίκιο, βγάζει "ξεκούρδιστα" τα περισσότερα κουρδιστήρια της αγοράς...
Παράθεση από: Jezus στις 24/02/08, 17:10Οσον αφορα τη G χορδη, εχω παρατηρισει οτι σε καποια σετ χορδες, καποια μπορει να τυχει να μην ειναι σωστα κατασκευασμενη ισως, και να εχει προβλημα σταθεροτητας.Σωστό αυτό! -------Minotaur συγγνώμη αλλά δεν θυμάμαι τι κιθάρα έχεις, γράψε αν θέλεις. Όσο για το Peterson έχεις δίκιο, βγάζει "ξεκούρδιστα" τα περισσότερα κουρδιστήρια της αγοράς...
Αυτήν εδώ έχω πάρει και είναι με locking nuts:http://www.guitarcenter.com/Fender-American-Special-Mahogany-HSS-Stratocaster-Electric-Guitar-511165-i1168160.gc
Να και κάτι καινούργιο.Αλλά αν θέλετε κάντε το λίγο πιο λιανά.Εννοείτε μάρκες συγκεκριμένες με πρόβλημα;Πάχος; Ή μήπως απλά ελλατωματικά σέτς;
Καπως ετσι ειναι και το μπαζ φειτεν. Και περιπου ετσι κουρδιζουν και τα πιανα. Επειδη το αυτι δεν λειτουργει με μαθηματικη φορμουλα, ακουει καλυτερα ενα οργανο που οι χορδες ειναι κουρδισμενες σωστα μεταξυ τους, παρα ενα οργανο οπου καθε χορδη εχει κουρδιστει με βαση μια συγκεκριμενη συχνοτητα
Παιδιά δεν είδα καμμία σοβαρή διαφορά στις ενδείξεις μεταξύ του default setting EQU και του BFE. Και τον μαγνήτη κατέβασα αλλά δεν πιστεύω πως αποτελούσε πρόβλημα.Στο setup ο μάστορας τον έιχε πάει γύρω στα 3 mmαπό τις χορδές.Πριν το setup ήταν ακόμα χαμηλότερα απ την πλευρά των μπάσων.Δεν ξέρω μπορεί και να είμαι υπερβολικός στο τι ζητάω και μάλλον μια δεύτερη γνώμη είναι αυτό που μου χρειάζεταιτώρα, αλλά δεν ξέρω που να την πάω.
Το BFE δεν είναι για αρμονικές. Τις αρμονικές τις φτιάχνεις με το EQU και ΜΕΤΑ κουρδίζεις με το BFE ή άλλο tempered πρότυπο.
3 χιλιοστά νομίζω ότι είναι πολύ λίγο. Στη Στρατ μου (που φοράει Suhr V60LP) το καπάκι στον neck μαγνήτη είναι 3 χιλιοστά από το pickguard! Οπότε μάλλον ψηλά είναι ακόμα οι δικοί σου. Αλλά, αφού πιάνουν τα χέρια σου και ασχολείσαι, γιατί δεν ξεκινάς μόνος σου μια προσπάθεια να την "ιντονάρεις"? Μην ξεχνάς να ξεκουρδίζεις ελαφρά τη χορδή της οποίας το σελάκι μετακινείς. Μάλιστα εγώ θα σου πρότεινα:1) Να τις ξεκουρδίσεις όλες πολύ.2) Να πας τα σελάκια ΠΟΛΥ πίσω3) Να αρχίσεις να φτιάχνεις το intonationΟ λόγος που πάμε τα σελάκια πίσω, είναι γιατί αν δημιουργηθεί "γωνία" λόγω επαφής με το σελάκι πάνω στη χορδή και αυτή βρεθεί τελικά "μπροστά" από το σελάκι (εκεί που πάλλεται η χορδή δηλαδή), τότε μπορεί να προκύψουν προβλήματα intonation και ξεκουρδίσματος γενικότερα.
Btw μια και πιάσαμε και το ύψος των χορδών τα σελάκια στην 1ή και 6ή είναι εμφανώς χαμηλότερα από τα υπόλοιπα και όσο πάει στις μεσαίες χορδές τόσο ανεβαίνουν.Αυτό είναι από τη μάνα του. Μήπως είναι για ευκολία στο παίξιμο αφού οι χορδές έχουν διαφορετικό ύψος ή εξυπηρετεί κάτι άλλο;
Ξεκίνησε από BigBabol « 1 2 » Χορδές, πένες, αξεσουάρ
Ξεκίνησε από Alexisonfire Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές
Ξεκίνησε από felixk Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από Χάρος(Χάρης) Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από thanos1547 Ενισχυτές
Ξεκίνησε από lp_fan_1 Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Υπνοβάτης... Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές
Ξεκίνησε από genas Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από happydreamer Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές
Ξεκίνησε από STEFANOS604 « 1 2 » Εκμάθηση – Πρώτα βήματα