Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
m.k. αυτο το τελευταιο δε το επιασα.... οσο για τις διαφορες που λετε... καλες για καλαμπουρι αλλα πιστευω πως δεν υπαρχουν.... οποιον γνωστα πληκτρα κι αν ξερετε απο πιανο εχει ξεκινησει.... να μου πειτε οτι υπαρχει διαφορα μεταξυ της σκληροτητας των πληκτρων με αποτελεσμα να αλαζει η ταχυτητα να πω ναι.... αλλα και παλι με το καταλληλο κλαβιε μπορει καποιος να κανει θαυματα....
Παράθεση από: Neikos στις 13/05/08, 13:36m.k. αυτο το τελευταιο δε το επιασα.... οσο για τις διαφορες που λετε... καλες για καλαμπουρι αλλα πιστευω πως δεν υπαρχουν.... οποιον γνωστα πληκτρα κι αν ξερετε απο πιανο εχει ξεκινησει.... να μου πειτε οτι υπαρχει διαφορα μεταξυ της σκληροτητας των πληκτρων με αποτελεσμα να αλαζει η ταχυτητα να πω ναι.... αλλα και παλι με το καταλληλο κλαβιε μπορει καποιος να κανει θαυματα.... Χρειάζονται πολλά περισότερα πράγματα από σωστή πιανιστική τεχνική για να παίξεις σωστά πλήκτρα
Παράθεση από: Neikos στις 13/05/08, 13:36m.k. αυτο το τελευταιο δε το επιασα.... οσο για τις διαφορες που λετε... καλες για καλαμπουρι αλλα πιστευω πως δεν υπαρχουν.... οποιον γνωστα πληκτρα κι αν ξερετε απο πιανο εχει ξεκινησει.... να μου πειτε οτι υπαρχει διαφορα μεταξυ της σκληροτητας των πληκτρων με αποτελεσμα να αλαζει η ταχυτητα να πω ναι.... αλλα και παλι με το καταλληλο κλαβιε μπορει καποιος να κανει θαυματα....Μάλλον δεν έχεις καταλάβει για τι πράγμα μιλάμε. Είναι διαφορετική η τεχνοτροπία των δύο οργάνων. Θα σου φέρω ένα παράδειγμα: Έχω ένα κολλητό ο οποίος είναι εξαιρετικός πιανίστας, για την ακρίβεια είναι δάσκαλος πιάνου εδώ και πολλά χρόνια, με μεγάλη εμπειρία (αυτός έμαθε και σε μένα πιάνο). Έχει βγάλει πάρα πολλά μεροκάματα σε πιάνο μπαρ και σε ρεστοράν πολυτελείας, είτε συνοδεύοντας κάποια φωνή είτε παίζοντας μόνος. Κάποια στιγμή τον φώναξα να παίξει πλήκτρα στο σχήμα μου και παρότι έχει ροκ ακούσματα, δεν μπόρεσε να το κάνει. Σε κάθε κομμάτι έπαιζε πολλά παραπάνω πράγματα, "φορτώνοντας" τα τραγούδια υπερβολικά, με αποτέλεσμα να μην καταφέρουμε να συνεργαστούμε. Όλοι στο γκρουπ λέγανε: και γ**ώ τους πιανίστες, αλλά πλήκτρα δε ξέρει να παίζει! Και μιλάω για ένα πιανίστα πτυχιούχο, με πολύ μεγάλη εμπειρία. Το ίδιο παθαίνω και εγώ. Άμα με βάλεις μπροστά σε ένα πιάνο, θα σου παίξω σχεδόν ό,τι τραγούδι θες, αλλά αν μου δώσεις το καλύτερο σύνθι και με βάλεις να παίξω σε μια μπάντα δε θα ξέρω τι να κάνω!Φυσικά και σχεδόν όλοι οι μεγάλοι πληκτράδες ξεκίνησαν από πιάνο, αλλά αυτοί ξέρανε τι έπρεπε να κάνουν με τη τεχνολογία. Αυτό δε σημαίνει ότι όλοι οι πιανίστες μπορούν να το κάνουν αυτό το πράγμα. Χρειάζονται πολλά περισότερα πράγματα από σωστή πιανιστική τεχνική για να παίξεις σωστά πλήκτρα
Παράθεση από: m.k. στις 13/05/08, 19:13Παράθεση από: Neikos στις 13/05/08, 13:36m.k. αυτο το τελευταιο δε το επιασα.... οσο για τις διαφορες που λετε... καλες για καλαμπουρι αλλα πιστευω πως δεν υπαρχουν.... οποιον γνωστα πληκτρα κι αν ξερετε απο πιανο εχει ξεκινησει.... να μου πειτε οτι υπαρχει διαφορα μεταξυ της σκληροτητας των πληκτρων με αποτελεσμα να αλαζει η ταχυτητα να πω ναι.... αλλα και παλι με το καταλληλο κλαβιε μπορει καποιος να κανει θαυματα....Μάλλον δεν έχεις καταλάβει για τι πράγμα μιλάμε. Είναι διαφορετική η τεχνοτροπία των δύο οργάνων. Θα σου φέρω ένα παράδειγμα: Έχω ένα κολλητό ο οποίος είναι εξαιρετικός πιανίστας, για την ακρίβεια είναι δάσκαλος πιάνου εδώ και πολλά χρόνια, με μεγάλη εμπειρία (αυτός έμαθε και σε μένα πιάνο). Έχει βγάλει πάρα πολλά μεροκάματα σε πιάνο μπαρ και σε ρεστοράν πολυτελείας, είτε συνοδεύοντας κάποια φωνή είτε παίζοντας μόνος. Κάποια στιγμή τον φώναξα να παίξει πλήκτρα στο σχήμα μου και παρότι έχει ροκ ακούσματα, δεν μπόρεσε να το κάνει. Σε κάθε κομμάτι έπαιζε πολλά παραπάνω πράγματα, "φορτώνοντας" τα τραγούδια υπερβολικά, με αποτέλεσμα να μην καταφέρουμε να συνεργαστούμε. Όλοι στο γκρουπ λέγανε: και γ**ώ τους πιανίστες, αλλά πλήκτρα δε ξέρει να παίζει! Και μιλάω για ένα πιανίστα πτυχιούχο, με πολύ μεγάλη εμπειρία. Το ίδιο παθαίνω και εγώ. Άμα με βάλεις μπροστά σε ένα πιάνο, θα σου παίξω σχεδόν ό,τι τραγούδι θες, αλλά αν μου δώσεις το καλύτερο σύνθι και με βάλεις να παίξω σε μια μπάντα δε θα ξέρω τι να κάνω!Φυσικά και σχεδόν όλοι οι μεγάλοι πληκτράδες ξεκίνησαν από πιάνο, αλλά αυτοί ξέρανε τι έπρεπε να κάνουν με τη τεχνολογία. Αυτό δε σημαίνει ότι όλοι οι πιανίστες μπορούν να το κάνουν αυτό το πράγμα. Χρειάζονται πολλά περισότερα πράγματα από σωστή πιανιστική τεχνική για να παίξεις σωστά πλήκτραφιλε m.k. αυτο που αναφερεις εχει να κανει με τον χαρακτηρα του καθενος.... γιατι αν σου φερω εγω καποιο αλλο τυχαιο παραδειγμα θα ανερεσω το επειχηρημα σου... θα πρεπει να σκεφτεις το γεγονος οτι σε ολα τα οργανα ισχυει αυτο... δλδ οσοι ειναι καλοι γνωστες και με πτυχια προσπαθουν να κανουν το παιξιμο τους αρτιοτερο...
Τελικα για αλλη μια φορα οι κιθαριστες θετουν ορισμους για το τι ειναι ο πληκτρας και τι πρεπει να παιζει..Και απορειτε γιατι εχουμε εξαφανιστει;
Παράθεση από: freemind στις 14/05/08, 00:53Τελικα για αλλη μια φορα οι κιθαριστες θετουν ορισμους για το τι ειναι ο πληκτρας και τι πρεπει να παιζει..Και απορειτε γιατι εχουμε εξαφανιστει; ΕΑΤ ΤΗΕ GUITARISTS ALIVE
Παράθεση από: freemind στις 14/05/08, 00:53Τελικα για αλλη μια φορα οι κιθαριστες θετουν ορισμους για το τι ειναι ο πληκτρας και τι πρεπει να παιζει..Και απορειτε γιατι εχουμε εξαφανιστει; Εγώ απο προσωπική εμπειρία έχω να πω στους κιθαρίστες ότι είναι όπως όταν παίζεις ηλεκτρική κ όπως κλασσική κιθάρα !! Η διαφορά υπάρχει στα ακούσματα που έχει ο καθένας κ στο τι θέλει να παίζει !! Ναι, ένας πιανίστας παίζει αλλιώς γιατί έμαθε να παίζει άλλα πράγματα..αν πιάσει συνθ τότε θα μάθει κ αυτό αν το θέλει...
Παράθεση από: Dee Kaye στις 14/05/08, 15:27Παράθεση από: freemind στις 14/05/08, 00:53Τελικα για αλλη μια φορα οι κιθαριστες θετουν ορισμους για το τι ειναι ο πληκτρας και τι πρεπει να παιζει..Και απορειτε γιατι εχουμε εξαφανιστει; Εγώ απο προσωπική εμπειρία έχω να πω στους κιθαρίστες ότι είναι όπως όταν παίζεις ηλεκτρική κ όπως κλασσική κιθάρα !! Η διαφορά υπάρχει στα ακούσματα που έχει ο καθένας κ στο τι θέλει να παίζει !! Ναι, ένας πιανίστας παίζει αλλιώς γιατί έμαθε να παίζει άλλα πράγματα..αν πιάσει συνθ τότε θα μάθει κ αυτό αν το θέλει... Απο προσωπική εμπειρία? για γίνε πιο συγκεκριμένη...Έλα ντε που εγώ παίζω κλασική, και αν περίμενα απο τις γνώσεις της κλασικής να παίξω ηλεκτρική, ακόμα θα περίμενα...Ή υπάρχουν πολλοί ηλεκτρικοί που να παίζουν σωστά κλασική ? Γιατι και μπάσο παίζω, αλλα μου πήρε αρκετό καιρό να σκέφτομαι και να παίζω αναλόγως. Απλά πιστεύω οτι ήταν κακό παράδειγμα...
σπουδασα 7 χρονια οργανο και οταν ακουμπησα πιανο κ πληκτρο εφαγα τρελη φρίκη (οποτε δεν εχει να κανει τοσο με τα ακούσματα. αργότερα ασχολή8ηκα με synths k arrangers και παλι δεν το παλευω το πιανο -αν κ ακουω κλασικά κομματια με πιανο κλπ . αλλωστε με αυτά μεγάλωσα ((και λιγο Τερλέγκα βεβαια ))
τώρα μας τα αλλάζεις σα τη μαιμου που πηδά απο την μπανανιά στο βαοβαβ και καπάκι στην ιτιά πλακα κάνω . θελει 2-3 χρονια για να στρώσει η αλλαγή σε παραπλήσιο όργανο τοσο τα χερια οσο κ ο εγκεφαλος
Ναι, ένας πιανίστας παίζει αλλιώς γιατί έμαθε να παίζει άλλα πράγματα..αν πιάσει συνθ τότε θα μάθει κ αυτό αν το θέλει...
Αν το θέλει, θα μάθει και τρομπόνι αμα είναι.
Αναμφισβήτητα, ένας κλασσικός κιθαρίστας έχει πλεονέκτημα άμα θελήσει να εντρυφήσει στην ηλεκτρική, και περισσότερο στο ηλεκτρικό μπάσο. Και είδα και ένα σχόλιο για κλασικούς και μπάσα. Πτυχίο δεν έχω αλλα το πρώτο μου μπάσο ήταν 5χορδο. Και ναι, είμαι πολύ άνετος με αυτό.Σίγουρα επίσης ένας πιανίστας, θα μάθει ευκολότερα πλήκτρα απο κάποιον που δεν ξέρει πιάνο, ή κάποιο παρεμφερές πληκτροφόρο.
Και στις 2 περιπτώσεις έχουμε έναν άνθρωπο, ο οποίος έχει ένα πλεονέκτημα καθώς προσπαθεί να παίξει ένα όργανο, παρόμοιο με το δικό του (μουσικό όργανο ) Αυτό σημαίνει οτι ΜΕΡΟΣ της τεχνικής που απαιτεί το νέο όργανο είναι ήδη κεκτημένο, και δεν υπάρχει πλέον τόση ανάγκη για καθοδήγηση.Το θέμα εδώ όμως δεν είναι οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μουσικών που μεταπηδούν σε άλλο όργανο, αλλα το κατα πόσο μπορεί να θεωρηθεί το πιάνο και τα πλήκτρα κοινό όργανο.
Ο ((Korgy)) σου απάντησε οτι μια μετάβαση χρειάζεται 2-3 χρόνια τουλάγχιστον.Δε σχολίασες.
Σου είπα σε αντιστοιχία με το παράδειγμα που έδωσες με κλασική/ηλεκτρική κιθάρα, οτι οι τεχνικές είναι διαφορετικές. Απάντησες οτι εξακολουθείς να εμμένεις στη γνώμη σου.
Είπες οτι η ενασχόληση με τα synth (6ετής) ήταν όσο και του πιάνου. Είχες 6 χρόνια να συνηθίσεις ένα όργανο. Το οτι μέσα σε 6 χρόνια το συνήθισες, δεν αποδεικνύει την ομοιότητα του με το πιάνο, πιο πολύ επιβεβαιώνει τη διαφορά του. Καιαυτό που συζητιέται είναι αν ένας πιανίστας μπορεί να γίνει πληκτράς σε μια μπάντα. Αμεσα θέλω να πιστέυω, και όχι ύστερα απο 6 χρόνια....
Καλά το "με τί θές να ασχοληθείς" το θεωρώ αυτόνόητοΜπορείς να αιτιολογίσεις με επιχειρήματα, το γιατί και πως εξαρτάται απο τα ακούσματα? Αποκλειστικά όπως το παρουσιάζεις δλδ..
Η διαφορά μας είναι οτι εσύ πιστεύεις οτι με πιάνο παίζεις μόνο κλασική μουσική και με τα πλήκτρα...άλλα είδη.Η συζητησή μας, αφορά τη προσσέγγιση απο άποψη τεχνικής. Ναι τα ακούσματα, ναι το τί θέλεις έχουν το ρόλο τους, αλλα για άλλη μια φορά λέμε το κάτα πόσο μπορεί ένας πιανίστας με κλασική κατάρτιση να κάνει μια άμεση μετάβαση σε πλήκτρα. Το κατα πόσο η δεξιοτεχνία του μπορεί να εφαρμοστεί και αν είναι αρκετή για να παίξει πλήκτρα.
γιατι ρε συ?? εγω δεν εχω αγγιξει οργανο αλλα μια φιλη μου επαιζε 5+ χρονια και μεσα σε ενα μηνα επαιξε πιανο ανετα...
Ξεκίνησε από freemind Σύνδεσμοι μουσικών οργάνων
Ξεκίνησε από detroit Πλήκτρα