Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για μενα το προβλημα με τα θρησκευτικα ειναι ουσιαστικα και τα δυο. Εχει κατηχητικο χαρακτηρα και ειναι αχρηστο ενα μαθημα που διδασκει μια θρησκεια μονο με ή χωρις κατηχητικο χαρακτηρα.
@συννεφακι.Να κανω καποιες παρατηρησεις.Κατ'αρχας απο ποτε η βαθμολογια αποτελει κινητρο μαθησης? Η βαθμολογια αποτελει κινητρο στειρας αποστηθησης και βαθμοθηριας. Δηαλδη πιστευεις οτι αν τα παιδια δεν ειχαν το κινητρο του βαθμου δεν θα μαθαινανε? Μονο ο βαθμος σπρωχνει εναν ανθρωπο στο να μαθει? Τι να πω δηλαδη...
Παράθεση από: Roufus-King Mob στις 10/09/08, 12:17@συννεφακι.Να κανω καποιες παρατηρησεις.Κατ'αρχας απο ποτε η βαθμολογια αποτελει κινητρο μαθησης? Η βαθμολογια αποτελει κινητρο στειρας αποστηθησης και βαθμοθηριας. Δηαλδη πιστευεις οτι αν τα παιδια δεν ειχαν το κινητρο του βαθμου δεν θα μαθαινανε? Μονο ο βαθμος σπρωχνει εναν ανθρωπο στο να μαθει? Τι να πω δηλαδη...Έναν άνθρωπο όχι. Ένα παιδί γυμνασίου - λυκείου ναι. Και οι τσαντίλες των γονιών του.
Ο βαθμός λειτουργεί σαν επιβράβευση ...
Δηλαδη εσυ πιστευεις οτι δεν υπαρχει καμια θεληση για μαθηση απο εναν ανθρωπο στα 14-18 του, ειναι τελειως κενος και επιζητει μονο τον ανταγωνισμο οποτε πρεπει να αξιοποιησουμε αυτη του τηνκατασταση ωστε να του βαλουμε στο κεφαλι γνωσεις που κρινουμε σωστες. Εντυπωσιαζομαι....
@συννεφακι.Να κανω καποιες παρατηρησεις.Κατ'αρχας απο ποτε η βαθμολογια αποτελει κινητρο μαθησης?
Υπαρχουν τοσα ανοιχτα θεματα περι εκπαιδευσης κι εμεις βρηκαμε αυτο για να θεσουμε τα πιο καιρια και ουσιωδη ερωτηματα Ε, τωρα που πηρε μια λογικη σειρα, γιατι να μην μεινει ετσι; Απο το να γεμισει με αμπελοφιλοσοφιες και πομπωδεις εκφρασεις αλλων θεματων, καλυτερα να μεινει για λιγους!
Παράθεση από: Roufus-King Mob στις 10/09/08, 13:10Δηλαδη εσυ πιστευεις οτι δεν υπαρχει καμια θεληση για μαθηση απο εναν ανθρωπο στα 14-18 του, ειναι τελειως κενος και επιζητει μονο τον ανταγωνισμο οποτε πρεπει να αξιοποιησουμε αυτη του τηνκατασταση ωστε να του βαλουμε στο κεφαλι γνωσεις που κρινουμε σωστες. Εντυπωσιαζομαι....Τουλάχιστον για τα θρησκευτικά (που είναι και το θέμα αυτού του thread γιατί πάει να ξεφύγει) ναι, πιστεύω ότι το μοναδικό κίνητρο του 95% των μαθητών δημοτικού-γυμνασίου και λυκείου για μάθηση είναι ο βαθμός.
Δεν ειναι κινητρο για μαθηση ο βαθμος. Το μαθημα ειναι κινητρο και προσφερεται για βαθμοθηρια (μιας και ευκολα και αδιαφορα τσιμπας 20αρι). Δεν νομιζω να μαθαινει κανεις ποτε κατι...
...μιας και διανύω την τελεφταία σχολική χρονιά...
Συγνωμη, αλλα οσοι περνουν απαλαγη τι θα κανουν, θα γυριζουν ασκοπα στο προαυλιο χωρο του σχολειου?Γιατι αυτο θα ηταν κατι πολυ ασχημο... κατα τη γνωμη μου θα επρεπε ή να καταργηθουν τελειως, ή να διδασκουν απο μια ακεραιη σκοπια για ολες τις θρησκειες (και την απουσια αυτων), ωστε να εχει ενδιαφερον για οποιονδηποτε να παρακολουθησει.
Είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθήσουν το μάθημα του άλλου τμηματος τα παιδιά που πέρνουν απαλαγή! Και το λέω απο πρώτο χέρι μιας και διανύω την τελεφταία σχολική χρονιά : ! Αλλιώς πέρνουν απουσία!