Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: MACMISIAS στις 28/08/08, 14:13Εντάξει βρε Νίκο ,και η Παλαιά Διαθήκη μέσα στη Βίβλο είναι,ας μην επικεντρωθούμε τώρα εκεί.Δεν μου έχεις απαντήσει όμως για την Μετάληψη που είναι μέγα μυστήριο για την Χριστιανοσύνη.Πως μπορεί ο Χριστός να λέει έστω συμβολικά το "πιείτε αυτό είναι το αίμα μου",αν υπάρχει τόσο μεγάλη απαγόρευση για το αίμα.Η απάντηση βρίσκεται στο λόγο για τον οποίο το αίμα θεωρείται τόσο ιερό.Όπως έγραψα πρωτύτερα, ο Θεός αποφάσισε να ξεχωρίσει το αίμα ώστε να χρησιμοποιηθεί με έναν τρόπο που θα εξασφάλιζε την αιώνια ζωή μας, δηλαδή στη θυσία του Ιησού Χριστού.Ο Χριστός δεν είπε στους μαθητές του απλώς «πιείτε αυτό είναι το αίμα μου», αλλά: «Πίετε εξ αυτού πάντες. Διότι τούτο είναι το αίμα μου το της καινής διαθήκης, το υπέρ πολλών εκχυνόμενον εις άφεσιν αμαρτιών».—Ματθαίος 26:28, 29.Ο απόστολος Παύλος αντί να παραθέσει τα λόγια του Χριστού όπως τα κατέγραψε ο Ματθαίος, το διατύπωσε λίγο διαφορετικά, δηλαδή: «Τούτο το ποτήριον είναι η καινή διαθήκη εν τω αίματί μου».—1 Κορινθίους 11:25)Συνεπώς, αυτό που περιείχε το ποτήρι αντιπροσώπευε το πολύτιμο αίμα του μέσω του οποίου επικυρώθηκε η καινή διαθήκη, στην οποία μεσίτευε ο Ιησούς Χριστός, φέρνοντας έτσι σε σχέση διαθήκης τους μαθητές του με τον Πατέρα του, όπως παλαιότερα ο Μωυσής μεσίτευσε στην Παλαιά Διαθήκη ή Διαθήκη του Νόμου, μεταξύ του Θεού και των απογόνων του Ιακώβ.
Εντάξει βρε Νίκο ,και η Παλαιά Διαθήκη μέσα στη Βίβλο είναι,ας μην επικεντρωθούμε τώρα εκεί.Δεν μου έχεις απαντήσει όμως για την Μετάληψη που είναι μέγα μυστήριο για την Χριστιανοσύνη.Πως μπορεί ο Χριστός να λέει έστω συμβολικά το "πιείτε αυτό είναι το αίμα μου",αν υπάρχει τόσο μεγάλη απαγόρευση για το αίμα.
Γενικά έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχει τίποτε συγκεκριμένο ,εκτός από τις οδηγίες για τα ειδωλόθυτα στη Παλαιά Διαθήκη.
Το βασικότερο για μένα είναι ότι και το αίμα ανήκει στον υλικό κόσμο και εκεί επιστρέφει με τον θάνατο.Οπότε το να του δίνουμε θεικές διαστάσεις ή να πιστεύουμε ότι είναι το μέσο που χρησιμοποιεί ο Θεός για να περνάει στον Άνθρωπο τη Χάρη Του είναι μάλλον αυθαίρετο και δεν έχει καμμία σοβαρή βάση.
Μετά να σου πω ότι νοιώθω πλέον ότι η κουβέντα έχει βαλτώσει.
Παράθεση από: MACMISIAS στις 01/09/08, 13:59Γενικά έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχει τίποτε συγκεκριμένο ,εκτός από τις οδηγίες για τα ειδωλόθυτα στη Παλαιά Διαθήκη.Η εντολή για τους Χριστιανούς είναι πολύ συγκεκριμένη: "Να απέχητε από ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνείας· από των οποίων φυλάττοντες εαυτούς θέλετε πράξει καλώς.—Πράξεις 15:29.Η εντολή αυτή δόθηκε από τους Χριστιανούς αποστόλους.
Εφόσον δεν υπάρχουν τόσο λεπτομερής οδηγίες στην Αγία Γραφή, ο καθένας πρέπει να χρησιμοποιήσει τη συνείδησή του για να αποφασίσει τι θα κάνει σε ορισμένες περιπτώσεις. Εάν κάποιος γνωρίζοντας τι λέει ο Λόγος του Θεού όσον αφορά το αίμα, αποφασίσει ότι το να υποβληθεί σε αιμοκάθαρση παραβιάζει τη συνείδησή του, είναι δικαίωμά του να την αρνηθεί. Στα θέματα που δε συγκρούονται τόσο άμεσα με την Αγία Γραφή ο καθένας πρέπει να ακολουθεί τη συνείδησή του.
Η εντολή για τους Χριστιανούς είναι πολύ συγκεκριμένη: "Να απέχητε από ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνείας· από των οποίων φυλάττοντες εαυτούς θέλετε πράξει καλώς.—Πράξεις 15:29.Η εντολή αυτή δόθηκε από τους Χριστιανούς αποστόλους.
Η Παναγια πως αναγνωριζεται απο τους Μαρτυρες;
δηλ. «παν ότιδηποτε πουλιεται από τον χασαπη να το τρωτε, χωρις να ελεγχετε στο παραμικρο την συνειδηση σας, το ιδιο και όταν σας προσκαλουν σε γευμα, να τρωτε καθετι που σας προσφερετε, εάν όμως σας πουν ότι το παρατιθεμενον γευμα είναι από ειδωλοθυτα, τοτε να μην τρωγετε όχι γιατι πειραζει την δικη σας συνειδηση αλλα την συνειδηση του αλλου», η εντολη αυτη δοθηκε απο τους χριστιανους αποστολους, με λιγα λογια και ειδωλοθυτα (=ζωα που προσφερονται θυσια στα ειδωλα) και κρεας με αιμα, τα παντα επιτρεπονται εις την τραπεζα, τού γάρ Κυρίου η γη και το πλήρωμα αυτής, η γη και το πληρωμα της γης (= οτι πληρει και γεμιζει τη γη) είναι του Κυριου, συνεπως και αυτό που τρωτε είναι του Κυριου, εν μακέλλω είναι το κρεοπωλειον, εξ ου και μακελιό, φιλομάκελλος είναι επιθετο του σκυλου, κυων φιλομάκελλος, δηλ. στον σκυλο αρεσει να κοβει βολτες και να στηνεται εξω από το χασαπειό.
Πολλά άτομα προτού γίνουν Χριστιανοί συνήθιζαν να τρώνε κρέας που είχε προσφερθεί στα είδωλα (1 Κορινθίους 8:7)
Οι απόστολοι εξέδωσαν μια επίσημη απαγόρευση το 49 μ.Χ., την οποία φρόντισαν να γνωστοποιήσουν στις Εκκλησίες.Η απαγόρευση (την έχω γράψει κατ’ επανάληψη) ήταν η εξης: «Να απέχητε από ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνείας». (Πράξεις 15:29)
Σχετικά με το δεύτερο ζήτημα, ο Παύλος έδειξε ότι εφόσον η τελετουργική προσφορά των κρεάτων στα είδωλα δεν προκαλούσε αλλαγή στο κρέας, οι Χριστιανοί θα μπορούσαν με καθαρή συνείδηση να αγοράσουν κρέας από μια αγορά η οποία έπαιρνε από θρησκευτικούς ναούς ένα μέρος από το κρέας που διέθετε. Αυτό το κρέας ήταν όπως και κάθε άλλο κρέας, κι έτσι ο Χριστιανός δεν βρισκόταν κάτω από την υποχρέωση να κάνει έρευνα σχετικά με την προέλευσή του. (1 Κορινθίους 10:25, 26: «Παν το πωλούμενον εν τω μακελλίω τρώγετε, μηδέν εξετάζοντες διά την συνείδησιν. Διότι του Κυρίου είναι η γη και το πλήρωμα αυτής».)Επιπλέον, όταν ένα Χριστιανό θα τον προσκαλούσαν σε γεύμα δεν θα χρειαζόταν να ερευνήσει από πού προήλθε το κρέας, αλλά θα μπορούσε να το φάει με καθαρή συνείδηση. Ωστόσο, αν κάποιο άτομο που ήταν παρόν στο γεύμα έκανε την παρατήρηση ότι το κρέας ήταν «ειδωλόθυτον», τότε ο Χριστιανός δεν θα έπρεπε να το φάει για να μην κάνει τους άλλους να προσκόψουν.—1 Κορινθίους 10:25-29.
Η απαγόρευση (την έχω γράψει κατ’ επανάληψη) ήταν η εξης: «Να απέχητε από ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνείας». (Πράξεις 15:29)Έτσι οι πρώτοι Χριστιανοί προστατεύονταν από την ειδωλολατρία.
papous, εν ολιγοις οι ΜτΙ ειναι κρυπτο-ιουδαίζοντες, δηλ. ιουδαικης εμπνευσεως δοξασια, ανοιγουν την καινην διαθηκην και την εξηγουν δια της παλαιας, ξεσηκωνουν εδαφια της καινης τα οποια επικολουν εις την παλαιαν, εαν προσαρμοζονται τα κρατουν, εαν τα εδαφια της καινης παρεκλινουν ή διαφωνουν ανοικτα προς τα της παλαιας, τοτε τα απορριπτουν και τελικως επικρατει η παλαια διαθηκη, δηλ. ο εβραικος νομος (tora), οπως συμβαινει στην προκειμενη περιπτωση με το ζητημα της βρωσεως αιματος, στο οποιο οι ΜτΙ ακολουθουν και μενουν στην απαγορευση της παλαιας δαιθηκης, δηλ. εισαγουν τον Νομο κριτή της Καινης, πλην νομοθετης ειναι το προσωπο της καινης, ο δε Νομος κρινεται υπο του Νομοθετη και οχι ο νομοθετης υπο του νομου.
Περίπου 800 χρόνια αργότερα, όταν ο Θεός έδωσε το Μωσαϊκό Νόμο, γύρω στο 1500 π.Χ., αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες για τη ζωή και το αίμα.Στα εδ. Λευτικό 17:12 ο δημιουργός επαναλαμβάνει την απαγόρευση για την βρώση αίματος. Αλλά στο προηγούμενο εδάφιο, στο Λευτικό 17:11, εξηγεί για πρώτη φορά το γιατί: «Διότι η ψυχή της σάρκας είναι στο αίμα, και εγώ ο ίδιος το έβαλα πάνω στο θυσιαστήριο για εσάς προκειμένου να γίνεται εξιλέωση για τις ψυχές σας, επειδή το αίμα είναι που κάνει εξιλέωση μέσω της ψυχής που είναι σε αυτό».
Ο Δημιουργός, λοιπόν, αποφάσισε να θεωρεί ότι το αίμα έχει εξέχουσα σημασία, ξεχωρίζοντάς το για μία ειδική χρήση η οποία θα μπορούσε να σώσει πολλές ζωές. Επρόκειτο να παίξει ζωτικό ρόλο στην κάλυψη αμαρτιών (εξιλέωση). Γι’ αυτό λοιπόν, υπό το Νόμο, η μόνη εξουσιοδοτημένη από τον Θεό χρήση του αίματος ήταν στο θυσιαστήριο, ώστε να γίνεται εξιλέωση για τις ζωές των ανθρώπων που εκζητούσαν τη συγχώρηση του Θεού.
Οποτε, καταληγουμε πως η διαμαχη των "κεφαλιων" των Ιεχωβαδων πριν κατι χρονια, για το ποτε θα γινει...το τελος του κοσμου ( και βεβαια η λανθασμενη χρονολογηση και απο τους 2 ) σκοπους της Σκοπιας.