Αποστολέας Θέμα: Μαρτυρες του Ιεχωβα  (Αναγνώστηκε 120252 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος morpheas

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 312
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #175 στις: 21/10/08, 14:31 »
Με τη λέξη αιρετικός χαρακτηρίζεται ο οποιοσδήποτε έχει διαφορετική άποψη, πάνω σε θεμελιώδη ζητήματα αρχής, των Θρησκειών ή και των ιδεολογιών γενικότερα. Επίσης η έννοια έχει περάσει και στη καθημερινότητα, χαρακτηρίζοντας εκείνον που έχει μια ιδιαίτερη συμπεριφορά ή άποψη από τους πολλούς.
Συμφωνώ απόλυτα μακ!Και πάνω σε αυτό προσθέτω ότι ο καθένας μας έχει τη δικιά του αίρεση,
διότι είναι αδύνατον.. όλοι μας να έχουμε την ίδια θρησκευτική ιδεολογία!
Όλο και κάπου διαφέρουμε.. άρα δεν υπάρχει μια ΚΑΘΑΡΗ ενιαία θρησκεολογική άποψη πουθενά και σε κανέναν άνθρωπο.

Και κάτι ακόμα.. εφόσον η θρησκεία έχει ως απότερο σκοπό της να "φυλακίζει" τα πλύθη.. το καλύτερο είναι να αρκεστεί ο καθένας στο να πιστεύει εκείνος.. σε αυτό που πραγματικά θέλει και όχι σε αυτό που του επιβάλουν με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο...

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #176 στις: 21/10/08, 14:38 »
Η ομαδοποιηση των πιστων ειναι ενα φαινομενο morphea, το οποιο χαρακτηριζει και τη Χριστιανικη Ορθη πιστη.
Σαφως ο καθενς μπορει να ερμηνευσει διαφορα σημεια του δογματος με διαφορετικο τροπο, ομως στην ουσια κανεις δεν αλλαζει τις βασικες αρχες.

Πχ, οι Μαρτυρες δεν δεχονται την μοναδικοτητα της Παναγιας. Αντιθετως, οποιοδηποτε ορθοδοξο ρωτησεις, θα σου πει πως η Παναγια ειναι η Μητερα των Ουρανων.

Ειναι δογματικες αντιρρησεις αυτες κι οχι ερμηνευτικες.

Ελπιζω να εγινα κατανοητος!
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος morpheas

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 312
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #177 στις: 21/10/08, 15:09 »
Στο παράδειγμά σου, σου απαντώ αρνητικά.. αν και χριστιανός ;)!
Και η ομαδοποίηση είναι το μοναδικό φαινόμενο.. όχι ένα ;)!

Αποσυνδεδεμένος analogio

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #178 στις: 24/10/08, 19:06 »
Παράθεση
Με τη λέξη αιρετικός χαρακτηρίζεται ο οποιοσδήποτε έχει διαφορετική άποψη, πάνω σε θεμελιώδη ζητήματα αρχής, των Θρησκειών ή και των ιδεολογιών γενικότερα. Επίσης η έννοια έχει περάσει και στη καθημερινότητα, χαρακτηρίζοντας εκείνον που έχει μια ιδιαίτερη συμπεριφορά ή άποψη από τους πολλούς.

Δυο λογια περι της σημασιας της λεξεως «αιρεσις», για να αποφευχθει συγχυσις και ασκοπος συζητησις.
Η πρωταρχικη σημασια ειναι ελευθερη εκλογη, «υπο αιρεσην» σημαινει τιθεμενος ορος προτιμησεως, μαθημα υπο αιρεσην, δηλ. προαιρετικο, αιρετος είναι ο εκλεγμενος σε αντιθεση με κληρωτο ή διορισμενο, η χρηση της λεξεως επεκταθηκε στην αρχαια φιλοσοφια και σημαινει «σχολη», συστημα φιλοσοφικων δογματων το οποιον αποδεχονται ελευθερως οι οπαδοι της σχολης, στην καινη διαθηκη σημαινει θρησκευτικη μεριδα, κομμα, «αιρεσις σαδδουκαιων, φαρισαιων», και φθανομε στην εκκλησιαστικη παραδοση που σημαινει μεχρι σημερα, νοθευμενη διδασκαλια της χριστιανικης πιστης και παραποιηση δογματων,
επομενως με την εκκλησιαστικη σημασια της, η λεξη αιρετικος δεν χαρακτηριζει οποιονδηποτε εχει διαφορετικη αποψη, αλλα οποιονδηποτε καταληγει και εμμενει σε απορριψη χριστιανικων δογματων, νοθευση πιστης, π.χ. απορριπτει θεοτοκος και λεει ανθρωποτοκος εμμενων στην πιστη αυτή, αιρετικος δεν σημαινει το προαιρετικον, δηλ. την ελευθερως προτεινομενη διαφορετικη αποψη, και καταδικην του προαιρετικου, αλλα το αυθαιρετον, αυθαιρετος ο εκλεγων αυτον υφ’ εαυτου, οι διαφορετικες αποψεις για θεολογικα ζητηματα λεγονται «θεολογουμενα».


Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10370
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #179 στις: 24/10/08, 23:17 »
Η διαφορα ομως Amylo ειναι πως ενω η Εκκλησια αποτελει την ανθρωπινη κοινωνια του Χριστιανισμου ( δηλαδη το δογμα δεν υποστηριζει το χρηματισμο, οποτε ειναι κατακριτεα η συμπεριφορα των ιερεων ), σε διαφορες αιρεσεις τιθεται ως αυτοσκοπος το χρημα ( εχοντας ενα χαλαρο δεσμο με το δογμα ).

Ειναι αρκετα περιπλοκο, ομως η νοοτροπια των περισσοτερων αιρεσεων δεν ειναι απλως το χρημα, αλλα η πνευματικη υποδουλωση των πιστων τους.

Βέβαια, δεν είναι απόλυτο αυτό (καλώς είπες "περισσοτέρων" και όχι "όλων"). Υπάρχουν θρησκείες/αιρέσεις/ιδεολογίες/(όπως θέλετε πείτε τις) που έχουν σκοπό την ανθρωπιά και απεχθάνονται το χρήμα/ύλη. Μπορείς πχ. να βασίζεσαι στο κήρυγμα του Χριστού (που είναι με μία λέξη: Αγάπη) και όχι στο χριστιανικό δόγμα όπως διαμορφώθηκε ανά τους αιώνες, που μερικές φορές δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έλεγε και εννοούσε ο Χριστός.

Αποσυνδεδεμένος analogio

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Απ: Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #180 στις: 24/10/08, 23:58 »

Μπορείς πχ. να βασίζεσαι στο κήρυγμα του Χριστού (που είναι με μία λέξη: Αγάπη) και όχι στο χριστιανικό δόγμα όπως διαμορφώθηκε ανά τους αιώνες, που μερικές φορές δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έλεγε και εννοούσε ο Χριστός.

Βασιλη, ολα τα χριστιανικα δογματα της Εκκλησιας στηριζονται επι της Αγιας Γραφης, παλαια διαθηκη, προφητες, ευαγγελιο, αποστολοι, πατερικη παραδοση.

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10370
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #181 στις: 25/10/08, 21:05 »
analogio,
Μιλάω για κάτι πέρα από δόγματα και κανόνες της χριστιανική εκκλησία (ή εκκλησίες αν προτιμάτε).
Θα δώσω ένα παράδειγμα, αν και φοβάμαι ότι θα φύγουμε εκτός θέματος:
http://en.wikipedia.org/wiki/Spiritism
(Ένα από τα βιβλία του Allan Kardec αναφέρεται στην ερμηνεία του Ευαγγελίου με βάση την ιδεολογία/φιλοσοφία του Πνευματισμού, χωρίς την διάθεση για ίδρυση νέας θρησκείας ή αίρεσης)

Αποσυνδεδεμένος analogio

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #182 στις: 26/10/08, 21:59 »
Αναμενοντας στη σταση απαντηση από Νικο, σχολιαζομε ευμενως ποικιλα θεματα.

Βασιλης, δηλ. ποιο εναι κατι περα από δογματα και κανονες, ερωτω αν ξερεις κατι, θεωρεις ότι η Βιβλος των Πνευματων του Καρντεκ είναι περαν δογματων και κανονων ;; είσαι σιγουρος ;; ο Καρντεκ προσονομαζεται κωδικοποιητης, τι σημαινει κωδικας ;; δεν σημαινει συστημα και κλειδι συστηματος, και δογματα τι είναι ;; δεν είναι συστηματικη εκθεση και λογικη διατυπωση ζωντανης πιστης, γιατι επιμενει ο κοσμος να εκδηλωνει αντιπαθεια και τρομο στο ακουσμα και μονο της λεξης δογμα ;; περιφρονει την σημασια της λεξεως ή είναι μοδα ;; περιφρονηση και μοδα αποτελουν γνωστικα εργαλεια και εκφραζουν μεθοδο ενασχολησης και βαθεια γνωση ;; εκτος δογματων, δηλ. εκτος λογικου περιγραμματος των οριων της πιστης, υπαρχουν φιλοσοφικες σχολες, κοσμοθεωριες, δοξα, γνωμη, από καλες και αριστες εως ιδιοπαθης και παραδοξες εως μετριες και κακοπαθης, αν εννοεις αυτο, σιγουρα υπαρχουν, εξαρταται πως το εννοεις περα απο δογματα και κανονες.

Αποσυνδεδεμένος Nikos Les Paul

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #183 στις: 19/11/08, 00:19 »
Επέστρεψα στο σπίτι μου και τώρα έχω πάλι σύνδεση. Αλλά απ' ότι βλέπω έχω πολύ διάβασμα... προχώρησε πολύ το topic.
Freemind θα σου απαντήσω στο επόμενο post μου.

Αποσυνδεδεμένος Giorgos K.

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 686
  • Φύλο: Άντρας
  • Προσωπικό κείμενο
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #184 στις: 01/12/08, 01:25 »

Στην ουσια και με απλα λογια, δεν χυθηκε ποτε αιμα Μαρτυρα του Ιεχωβα, λογω της θρησκευτικης του πιστης. Επομενως, δεν υπαρχει λογος να τους θεωρουμε "φουκαραδες", αφου δεν ειναι απομονωμενοι απο την κοινωνια.
κάτσε φίλε δηλαδή πρέπει να χυθεί αίμα για να είναι κάτι ιερό??
ΚΑΡΑ-ΟΥ σε αυτό
συμφωνό με όλα τα υπόλοιπα που είπες

φέρθηκα σαν μάρτυρας με την βίβλο με τα λόγια σου
απόσπασα ενα κομμάτι και το παρουσιάζω ξεχωριστά
 8)
« Τελευταία τροποποίηση: 01/12/08, 01:27 από GiorgarasK. »
Υπογραφή

Αποσυνδεδεμένος Nikos Les Paul

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #185 στις: 08/12/08, 11:58 »
Παρακάτω αναφέρω γεγονότα που αφορούν στο ξεκίνημα της σύγχρονης ιστορίας των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Έτσι θα απαντηθούν τα ερωτήματα που έθεσε ο Freemind, καθώς και άλλες απορίες που ίσως έχετε.

Για λόγους συντομίας, αναφέρω τα πιο βασικά γεγονότα, γι’ αυτό αν θεωρείτε ότι δε μπορείτε να καταλάβετε κάτι ή αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες γράψτε τις και θα απαντήσω.

Λοιπόν,

Ο Κάρολος Τέηζ Ρώσσελ γεννήθηκε στο Αλεγκένι της Πενσυλβανίας των Η.Π.Α. το 1952. Ενώ ανατράφηκε ως Πρεσβυτεριανός, τελικά έγινε μέλος της Κογκρεγκασιοναλιστικής Εκκλησίας επειδή προτιμούσε τις απόψεις της.

Στα εφηβικά του χρόνια συνεργαζόταν με τον πατέρα του στο κατάστημά τους με αντρικά ενδύματα, το οποίο αποτελούσε ακμάζουσα επιχείρηση. Επέκτεινε αρκετά την επιχείρηση και διηύθυνε  μόνος του αρκετά καταστήματα.

Ενώ στον επιχειρηματικό τομέα τα πράγματα πήγαιναν καλά, από πνευματική άποψη ήταν πολύ προβληματισμένος. Παρότι πίστευε με ειλικρίνεια στα δόγματα που διδάχτηκε από τους γονείς του, τον ενοχλούσαν οι διδασκαλίες της αιώνιας τιμωρίας στην κόλαση και του προκαθορισμού. Πίστευε ότι ένας Θεός που θα χρησιμοποιούσε τη δύναμή του για να δημιουργήσει ανθρώπινα όντα, τα οποία γνώριζε εκ των προτέρων ότι θα βασανίζονταν αιώνια και τα προόριζε γι’ αυτό, δεν μπορούσε να είναι ούτε σοφός ούτε και στοργικός. Οι αρχές του θα ήταν κατώτερες από τις αρχές των ανθρώπων. Εντούτοις, συνέχισε να πιστεύει στην ύπαρξη του Θεού. Ψάχνοντας για απαντήσεις, εξέτασε μερικές μεγάλες Ανατολικές θρησκείες, τις οποίες όμως βρήκε μη ικανοποιητικές.

Πλησιάζοντας διάφορους νεαρούς γνωστούς του, τους είπε την πρόθεσή του να μελετήσει την Αγία Γραφή. Σύντομα σχηματίστηκε μια μικρή ομάδα από περίπου 6 άτομα τα οποία μαζεύονταν κάθε εβδομάδα για συστηματική Γραφική μελέτη. Αυτό έγινε περίπου το 1870. Στα επόμενα 5 χρόνια, η θρησκευτική τους νοοτροπία άλλαξε ριζικά.

Καθώς ερευνούσαν τις Γραφές, πολλά πράγματα γίνονταν πιο σαφή για αυτούς. Διέκριναν τις Γραφικές αλήθειες σχετικά με το ότι η ανθρώπινη ψυχή πεθαίνει, καθώς και ότι η αθανασία ήταν ένα δώρο που θα το αποκτούσαν εκείνοι οι οποίοι γίνονταν συγκληρονόμοι με τον Χριστό στην ουράνια Βασιλεία του. (Ιεζ. 18:20· Ρωμ. 2:6, 7) Άρχισαν να κατανοούν τη δοξασία περί της λυτρωτικής θυσίας του Ιησού Χριστού και την ευκαιρία την οποία κατέστησε δυνατή αυτή η προμήθεια για το ανθρώπινο γένος. (Ματθ. 20:28) Αναγνώρισαν ότι, παρ’ όλο που ο Ιησούς πρωτοήρθε στη γη ως άνθρωπος με σάρκα, στην επάνοδό του θα ήταν αόρατα παρών ως πνευματικό πρόσωπο. (Ιωάν. 14:19) Επιπρόσθετα, έμαθαν ότι ο αντικειμενικός σκοπός της επανόδου του Ιησού ήταν, όχι να καταστρέψει τους πάντες, αλλά να ευλογήσει τις υπάκουες οικογένειες της γης. (Γαλ. 3 : 8 )

Θέλοντας να γνωστοποιήσει τις αλήθειες που διέκριναν, το 1873, ο Κ. Τ. Ρώσσελ έγραψε και εξέδωσε με δικά του έξοδα ένα βιβλιάριο με τίτλο «Ο Σκοπός και ο Τρόπος της Επανόδου του Κυρίου.» Εκδόθηκαν περίπου 50.000 αντίτυπα και είχε μεγάλη διάδοση.

Κάποιο πρωί του Ιανουαρίου του 1876, ο Ρώσσελ έλαβε  ένα αντίτυπο κάποιου θρησκευτικού περιοδικού που λεγόταν “Ο Κήρυξ της Πρωίας” (Herald of the Morning). Επρόκειτο για περιοδικό προσκείμενο στον Αντβεντισμό. Ο εκδότης, ο Νέλσον Μπάρμπουρ από το Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης, πίστευε ότι ο αντικειμενικός σκοπός της επανόδου του Χριστού δεν ήταν να καταστρέψει τις οικογένειες της γης αλλά να τις ευλογήσει και ότι δεν θα ερχόταν με σάρκα αλλά ως πνεύμα. Αυτό ήταν σε αρμονία με τα όσα πίστευαν επί αρκετό καιρό ο Ρώσσελ και οι σύντροφοί του από το Αλεγκένι. Ο Μπάρμπουρ, όμως είχε την άποψη, από χρονολογικές προφητείες της Γραφής, ότι ο Χριστός ήταν ήδη παρών (αόρατα) και κατάφερε να πείσει τον Ρώσσελ ότι η αόρατη παρουσία του Χριστού είχε αρχίσει το 1874.

Πεπεισμένος ότι η αόρατη παρουσία του Χριστού είχε αρχίσει, ήταν αποφασισμένος να την κηρύξει στους άλλους. Σε ηλικία εικοσιπέντε χρόνων, το 1877, ο Ρώσσελ άρχισε να πουλάει τις μετοχές των επιχειρήσεων του και να ταξιδεύει από πόλη σε πόλη, δίνοντας ομιλίες σε δημόσιες συγκεντρώσεις, στους δρόμους και στους Προτεσταντικούς ναούς. Εξαιτίας αυτού του έργου, έγινε γνωστός σαν «Πάστορας» Ρώσσελ. Αποφάσισε να διαθέσει την περιουσία του στη διάδοση του έργου, να αφιερώσει τη ζωή του σ’ αυτό το σκοπό, να απαγορέψει την περιφορά δίσκων σε όλες τις συναθροίσεις και η συνέχιση του έργου να εξαρτάται από εθελοντικές συνεισφορές όταν θα εξαντλούνταν τα δικά του χρήματα.

Το 1879, ο Ρώσσελ άρχισε να εκδίδει ένα μηνιαίο περιοδικό που θα υποστήριζε τη διδασκαλία του λύτρου και θα διακήρυττε την παρουσία του Χριστού. Αυτό το περιοδικό ήταν Η Σκοπιά, η οποία εξακολουθεί να εκδίδεται από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά εδώ και σχεδόν 130 χρόνια, χωρίς διακοπή.

Ο Κ. Τ. Ρώσσελ χρησιμοποίησε τη Σκοπιά και άλλα έντυπα προκειμένου να υπερασπιστεί τις Βιβλικές αλήθειες και να αντικρούσει ως ψεύτικες τις θρησκευτικές διδασκαλίες και ανθρώπινες φιλοσοφίες που έρχονταν σε αντίθεση με την Αγία Γραφή. Ωστόσο, δεν ισχυρίστηκε ότι ανακάλυψε καινούριες αλήθειες. Από τα τέλη του 18ου αιώνα, πολλοί κληρικοί και Βιβλικοί λόγιοι εξέθεταν ως ψεύτικες τις διδασκαλίες περί αθανασίας της ψυχής και περί αιώνιας τιμωρίας για τους πονηρούς. Όμως, εκείνον τον καιρό κανένας δεν έκανε περισσότερα από τον Κ. Τ. Ρώσσελ και τους συντρόφους του για να γνωστοποιήσει αυτές τις αλήθειες.

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #186 στις: 08/12/08, 12:23 »
Αυτο δεν απανταει στο ερωτημα ομως γιατι οι πρωτοι Μαρτυρες θεωρουσαν πως ο κοσμος τελειωνει..και μαλιστα με συγκεκριμενες ημερομηνιες;

Αυτο δεν αποτελει αστοχια των ιδρυτων μιας αιρεσης; Και μια τρανη αποδειξη λανθασμενης νοοτροπιας;

Αυτο ηταν το ερωτημα μου. Οχι η ζωη του Ρωσσελ :/
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Nikos Les Paul

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #187 στις: 08/12/08, 12:32 »
Αυτό ήταν το πρώτο κομμάτι. Ακολουθεί και δεύτερο. Αυτά που έγραψα ήταν απαραίτητα για να καταλάβεις τα παρακάτω.

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #188 στις: 29/01/09, 02:56 »
Μαλιστα..Παντως παραδεχεσαι πως ηταν λανθασμενη η προσεγγιση του εσχατος απο τους πρωτους Μαρτυρες;
Ευελπιστω να διαβασουμε και το 2ο κομματι καποια στιγμη, γιατι μενουν αναπαντητα τα ερωτηματα που τεθηκαν πιο πανω. Και το πιο σημαντικο ειναι "πως ανθρωποι που εσχατολογησαν με λαθος ημερομηνιες μπορουν να θεωρουνται ικανοι για τη δημιουργια θρησκειας και πιστης;"

Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Nikos Les Paul

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #189 στις: 29/01/09, 23:48 »
Συγνώμη για την καθυστέρηση freemind.

Όπως έγραψα στο προηγούμενο post, ο Κάρολος Τ. Ρώσσελ είχε πειστεί ότι η αόρατη παρουσία του Χριστού είχε αρχίσει το 1874.  Τότε, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά βασιζόμενοι στο συλλογισμό ότι γεγονότα του πρώτου αιώνα μπορεί να αντιστοιχούσαν με παράλληλα συναφών γεγονότων μεταγενέστερης περιόδου, συμπέραναν επίσης ότι, αν το βάφτισμα και το χρίσμα του Ιησού το φθινόπωρο του 29 Κ.Χ. είχαν το παράλληλό τους στην έναρξη μιας αόρατης παρουσίας το 1874, τότε η είσοδός του στην Ιερουσαλήμ ως Βασιλιά την άνοιξη του 33 Κ.Χ. θα προσδιόριζε την άνοιξη του 1878 ως τον καιρό κατά τον οποίο θα αναλάμβανε εξουσία ως ουράνιος Βασιλιάς. Νόμιζαν επίσης ότι εκείνον τον καιρό θα λάβαιναν την ουράνια ανταμοιβή τους. Αυτό ασφαλώς δεν συνέβη.

Στη διάλεξη «Εκατομμύρια που Ζουν Τώρα Δεν θα Πεθάνουν Ποτέ», την οποία εκφώνησε ο Ι. Φ. Ρόδερφορντ στις 21 Μαρτίου 1920, στράφηκε η προσοχή στο έτος 1925. Ο υπολογισμός βασίστηκε στα Ιωβηλαία έτη (Ιωβηλαίο=50ο έτος) και σχετιζόταν με την χρονολογία της εισόδου του αρχαίου λαού του Θεού στην Υποσχεμένη Γη. Αν και είχαν κάνει λάθος, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά μετέδιδαν με ζήλο αυτή την προοπτική σε άλλους.

Αργότερα, από το 1935 ως το 1944, μια επανεξέταση της γενικής διάταξης της Βιβλικής χρονολόγησης αποκάλυψε ότι η κακή μετάφραση των εδαφίων Πράξεις 13:19, 20 στη Μετάφραση Βασιλέως Ιακώβου, σε συνδυασμό με ορισμένους άλλους παράγοντες, είχε προκαλέσει λάθος ενός και πλέον αιώνα στη χρονολόγηση. Αυτό οδήγησε αργότερα στη σκέψη—που άλλοτε αναφερόταν ως πιθανότητα και άλλοτε πιο κατηγορηματικά—ότι, εφόσον η έβδομη χιλιετία της ανθρώπινης ιστορίας θα άρχιζε το 1975, τα γεγονότα που σχετίζονται με την έναρξη της Χιλιετούς Βασιλείας του Χριστού μπορεί να άρχιζαν να λαβαίνουν χώρα τότε.

Τέτοιου είδους προσδοκίες που είχαν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά οδήγησαν σε σοβαρές απογοητεύσεις.
Για παράδειγμα, μετά το 1925, ο αριθμός των παρόντων στις συναθροίσεις τους έπεσε ραγδαία σε μερικές εκκλησίες της Γαλλίας και της Ελβετίας. Και πάλι, το 1975, υπήρξε απογοήτευση όταν δεν πραγματοποιήθηκαν οι προσδοκίες τους.

Αυτά είναι πράγματα που είναι γνωστά στους Μάρτυρες του Ιεχωβά.

Παρότι πολλοί έχουν χρησιμοποιήσει αυτά τα γεγονότα για να τους γελοιοποιήσουν, στην πραγματικότητα οι προσδοκίες τους είχαν τις ρίζες τους στην έντονη επιθυμία που είχαν να δουν την εκπλήρωση των υποσχέσεων του Θεού.

Αυτές οι εσφαλμένες προσδοκίες καθώς και οι αλλαγές με το πέρασμα του χρόνου στις κατανοήσεις των Μαρτύρων πάνω σε βιβλικές διδασκαλίες, εξηγούνται όταν διαβάσει κανείς για το σύγχρονο ξεκίνημά τους. Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά δεν αποτελούν παρακλάδι κάποιας θρησκείας. Δεν είναι ομάδα που αποσκίρτησε από κάποιο άλλο θρησκευτικό δόγμα, παίρνοντας μαζί και τις πεποιθήσεις εκείνου του δόγματος. Είναι άνθρωποι άρχισαν να μελετούν το Λόγο του Θεού, την Αγία Γραφή, και έβλεπαν σταδιακά να έρχονται στο φως διδασκαλίες που ήταν κρυμμένες από μερικές εκκλησίες του Χριστιανικού κόσμου. Καθώς τις μάθαιναν άρχισαν να τις συνδυάζουν με όσα ήδη γνώριζαν, αλλά εφόσον δεν είχαν τη πλήρη εικόνα της Αγίας Γραφής, οδηγούνταν σε εσφαλμένα συμπεράσματα.

Εντούτοις, από την αρχή προσπαθούσαν να είναι δραστήριοι στο να μιλούν για αυτά που έχουν μάθει από την Αγία Γραφή, διότι ακολουθούσαν και ακολουθούν τη γραφική συμβουλή του Χριστού: «Αυτό που σας λέω στο σκοτάδι, πείτε το στο φως· και αυτό που ακούτε να λέγεται ψιθυριστά, κηρύξτε το από τις ταράτσες» (Ματθαίος 10:27)
Η Γραφή λέει με ποιο τρόπο οι Χριστιανοί του 1ου αιώνα εφάρμοσαν αυτά τα λόγια: «Και κάθε ημέρα στο ναό και από σπίτι σε σπίτι συνέχισαν αδιάκοπα να διδάσκουν και να διακηρύττουν τα καλά νέα για τον Χριστό, τον Ιησού». (Πράξεις 5:42)

Το ίδιο κάνουν και οι Μάρτυρες του Ιεχωβά.
Παρότι δεν γνωρίζουν το πότε, είναι πεπεισμένοι ότι η εκπλήρωση των υποσχέσεων του Θεού είναι κοντά.

Ενώ εκατομμύρια άνθρωποι προσεύχονται καθημερινά από συνήθεια «Ελθέτω η βασιλεία σου», λέγοντας το Πάτερ Ημών, οι Μάρτυρες ερευνούν τις Γραφές για να δουν τι αλλαγές πρόκειται να φέρει αυτή η βασιλεία, και βλέπουν αυτή τη βασιλεία ως τη μόνη ελπίδα για τη σωτηρία της ανθρωπότητας. Αυτό προσπαθούν να σας πουν όταν έρχονται στις πόρτες σας ή όταν σας βρίσκουν στο δρόμο.

Σχετικά με αυτό, σας παραθέτω τι ειπώθηκε σε μια συνδιάσκεψη θρησκευτικών ηγετών στην Ισπανία: «Ίσως [οι εκκλησίες] έχουν παραμελήσει υπερβολικά αυτό που σαφώς αποτελεί τη μεγαλύτερη απασχόληση των Μαρτύρων—τις οικιακές επισκέψεις, πράγμα που προέρχεται από την αποστολική μεθοδολογία της πρώτης εκκλησίας. Ενώ οι εκκλησίες, όχι σε λίγες περιπτώσεις, περιορίζονται στο να χτίζουν τους ναούς τους, να χτυπάνε τις καμπάνες τους για να ελκύουν τους ανθρώπους και να κηρύττουν μέσα στους τόπους λατρείας τους, [οι Μάρτυρες] ακολουθούν την αποστολική μέθοδο να πηγαίνουν από σπίτι σε σπίτι και να επωφελούνται από κάθε ευκαιρία για να δώσουν μαρτυρία».—El Catolicismo (Ο Καθολικισμός), Μπογκοτά της Κολομβίας, 14 Σεπτεμβρίου 1975, σ. 14.

Ενώ, όπως έγραψα νωρίτερα, όλα ξεκίνησαν από μια μικρή ομάδα που μελετούσε την Αγία Γραφή, σήμερα οι Μάρτυρες του Ιεχωβά αριθμούν λίγο παραπάνω από 7.000.000 μέλη σε 235 χώρες στον κόσμο. Όλοι τους είναι ενεργοί στο να μιλούν στους άλλους για αυτά που γνωρίζουν για τη βασιλεία του Θεού.


Αποσυνδεδεμένος Amylo

  • Και αν δεν σας αρέσει...
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #190 στις: 30/01/09, 04:25 »
στην εκθεση επρεπε να ησουν καλος... :-[ ??? ;D :P
οταν καποιο βραδυ ξυπνησεις απο την αποτομη κραυγη σου...κ τρεξεις στην μαμα σου να το πεις...κ εκεινη τρομαγμενη κλεισει την φωνη σου στο ψυγειο...τοτε θα ναι αργα,μεσανυχτα..και θα χεις κουραστει.....

Αποσυνδεδεμένος pascal.

  • Δεν Είμαι Δικηγόρος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 699
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Αυτό είναι η ζωή; Ε τότε, άλλη μια φορά!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #191 στις: 30/01/09, 08:49 »
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί να ορίσει μια θρησκεία εσχατολογικές ημερομηνίες, θέτοντας τον εαυτό της σε τόσο μεγάλο κίνδυνο να γελοιοποιηθεί και να δώσει και λαβές στους αντιφρονούντες, όπως και έγινε.
Όσα ξέρει η γυναίκα του κιθαρίστα δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος!

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #192 στις: 30/01/09, 11:13 »
Εμενα με καλυψε η απορια της pascal. Πολυ φοβαμαι πως η αντιγραφη ( απο καπου; ) της ιστοριας των Μαρτυρων του Ιεχωβα και η επιμονη πως δεν αποτελουν παρακλαδι ( αιρεση ) αλλα θρησκεια δε με βρισκουν συμφωνο.

Δεν εχω να χωρισω κατι με τους Μαρτυρες του Ιεχωβα ως Χριστιανος Ορθοδοξος, ομως με ενοχλει ο προσυλητισμος και το κυνηγι που κανουν απο πορτα σε πορτα. Παρολαυτα οποιος μπηκε στο θεμα και διαβασε τις αποριες/ενστασεις μας και τις απαντησεις του Νικου μπορει να βγαλει ελευθερα τα συμπερασματα του.

Χαιρομαι ομως που μεσω της ιστοριας αποδεικτηκε πως οντως οι Μαρτυρες του Ιεχωβα στηριχτηκαν σε εσχατολογικες ιδεες κι οχι σε καθαρη κι αμεση Διδασκαλια του Λογου του Κυριου. ;) Αλλιως δε θα χρειαζοταν να διορθωνουν και να ξαναδιορθωνουν ημερομηνιες.
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος pascal.

  • Δεν Είμαι Δικηγόρος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 699
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Αυτό είναι η ζωή; Ε τότε, άλλη μια φορά!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #193 στις: 30/01/09, 11:50 »
Άκου Θανάση τον συλλογισμό μου:

Αν ήμουν εγώ πνευματική ηγέτης ενός θρησκευτικού κινήματος και ήμουν π.χ. 50 ετών, θα έβαζα καταρχήν την ημερομηνία για 30 χρόνια μετά, οπότε αφ' ενός μεν να επωφεληθώ την κοσμοσυρροή και τα όσα φέρνει αυτή επί 30 χρόνια, αφ' ετέρου δε όταν δεν επαληθευτεί η ημερομηνία ή να έχω πεθάνει οπότε να μην ακούσω το "κρα" και "ου" ή να έχω στο μεταξύ τόσα λεφτά που η μαζική αποχώρηση του κόσμου να μη με νοιάζει.

Εδώ δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει...

Εξάλλου, αν εγώ πω ότι η Δευτέρα Παρουσία θα συμβεί στις 14 Φεβρουαρίου 2009, υπάρχουν δύο τινά:
α) να μην συμβεί και να ρεζιλευτώ
β) να συμβεί, αλλά να μην είμαστε καν εδώ για να μου δώσει κάποιος τα εύσημα. Εκτός και αν η δεύτερη έλευση του Χριστού (άυλη ή υλική) για τους Μάρτυρες του Ιεχωβά δεν συνεπάγεται τέλος του κόσμου, οπότε εντάξει. Θα υπάρχει χρόνος για τα μπράβο.

Σόρυ για το μπακαλίστικο του ύφους μου, αλλά δεν μπορώ τα περίπλοκα. Επίσης, αυτά που γράφω πραγματικά τα έχω απορία και δεν είναι ειρωνικά.
Όσα ξέρει η γυναίκα του κιθαρίστα δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος!

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #194 στις: 30/01/09, 11:55 »
Νομιζω πως θα πρεπει να περιμενουμε την προσωπικη αποψη του Νικου, γιατι ολα τα παραπανω που κατεθεσε περισσοτερο αποτελεσμα υπαγορευσης θυμιζουν παρα προσωπικη τοποθετηση στα ερωτηματα ;)
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #195 στις: 30/01/09, 21:35 »
Ενώ εκατομμύρια άνθρωποι προσεύχονται καθημερινά από συνήθεια «Ελθέτω η βασιλεία σου», λέγοντας το Πάτερ Ημών,οι Μάρτυρες ερευνούν τις Γραφές για να δουν τι αλλαγές πρόκειται να φέρει αυτή η βασιλεία,

Φαντάζομαι ότι αυτό το κάνουν για να είναι προετοιμασμένοι και να μην κάνουν κάποια επένδυση η οποία θα χαθεί στην καινούρια Βασιλεία. Αν δηλ οι εταιρείες όπλων ή οι εταιρείες προϊόντων αίματος καταργηθούν να μην επενδύσουν σε τίτλους αυτών των εταιρειών και χάσουν τα λεφτά τους, αλλά σε τίτλους εταιρειών στοιχημάτων.

Και δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Απλά δεν μπορώ να βρω κάποιον άλλον λόγο για τον οποίο να θέλεις να μάθεις εκ των προτέρων πως θα είναι η κατάσταση στην Βασιλεία του Θεού σου.
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος analogio

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #196 στις: 30/01/09, 22:35 »
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί να ορίσει μια θρησκεία εσχατολογικές ημερομηνίες, θέτοντας τον εαυτό της σε τόσο μεγάλο κίνδυνο να γελοιοποιηθεί και να δώσει και λαβές στους αντιφρονούντες, όπως και έγινε.

Διοτι οι θρησκειες δεν πιστευουν ολες τα ιδια πραγματα και καθε θρησκεια διεκδικει την αληθεια με το μερος της, τον αληθινο θεο, δηλ. εμεις πιστευομε στον αληθινο θεο, οι αλλες θρησκειες πιστευουν διαφορετικα επομενως οι αλλες θρησκειες πιστευουν σε ψευτικο θεο (=ανυπαρκτο θεο),
ιδιαιτερον σημειον υπερφυσικης γνωσεως του αληθινου θεου ειναι και ο ορισμος ημερομηνιας της δευτερας παρουσιας, η γνωση της ημερομηνιας ειναι μια ιδιαιτερη γνωση η οποια κρατα τους οπαδους συσπειρωμενους στην σεκτα και τους ξεχωριζει απο οπαδους αλλων οργανωσεων,
οι σεκτες αυτες παρακλαδια του προτεσταντισμου, οι οποιες εχουν το ιδιαιτερο γνωρισμα της εσχατολογικης προγνωσεως και προσδοκιας, ανηκουν στο ευρυτερο κινημα των αντβεντιστων (= adventus, ελευσις και Ελευσιανοι),
δηλ. κυκλοφορησε το νεο μοντελο αυτοκινητου, τα εχει ολα συν ημερομηνια, αν το προιον δεν εχει κατι καινουργιο, η εταιρεια δεν θα μπορη να το πουλησει :)




Εδώ δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει...

Εξάλλου, αν εγώ πω ότι η Δευτέρα Παρουσία θα συμβεί στις 14 Φεβρουαρίου 2009, υπάρχουν δύο τινά:
α) να μην συμβεί και να ρεζιλευτώ
β) να συμβεί, αλλά να μην είμαστε καν εδώ για να μου δώσει κάποιος τα εύσημα. Εκτός και αν η δεύτερη έλευση του Χριστού (άυλη ή υλική) για τους Μάρτυρες του Ιεχωβά δεν συνεπάγεται τέλος του κόσμου, οπότε εντάξει. Θα υπάρχει χρόνος για τα μπράβο.

Δευτερα παρουσια σε λοταρια, λες ;; θελω κι εγω, ποτε κληρωνει ;; αλλα ποιο ειναι το αναμενομενο κερδος ;; για τους ΜτΙ ξερομε οτι πονταρουν διοτι προεξεφλουν κερδος την χιλιετη βασιλεια, αν ορισεις ημερομηνια το μονο σιγουρο ειναι οτι εχεις ηδη ρεζιλευτει, το β) δεν επιδεχεται υποθεση, δηλ. υποθετεις οτι υπαρχει περιπτωση να συμβει την ορισμενη ημερομηνια ;; να οριζομε τοτε ο καθενας μια ημερομηνια, εγω λεω 1 Δεκεμβριου (να εχει περασει το καλοκαιρι) 2009, το ξανασκεφτηκα ομως, αφου δεν συμφερει και δεν κερδιζω τιποτα, μαλλον τα χανω ολα, αστο καλυτερα, ας πονταρουν οι προσδοκουντες μεγαλα κερδη  ;D
Συγνώμη για την καθυστέρηση freemind.

Τότε, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά βασιζόμενοι στο συλλογισμό ότι γεγονότα του πρώτου αιώνα μπορεί να αντιστοιχούσαν με παράλληλα συναφών γεγονότων μεταγενέστερης περιόδου, συμπέραναν επίσης ότι, αν το βάφτισμα και το χρίσμα του Ιησού το φθινόπωρο του 29 Κ.Χ. είχαν το παράλληλό τους στην έναρξη μιας αόρατης παρουσίας το 1874, τότε η είσοδός του στην Ιερουσαλήμ ως Βασιλιά την άνοιξη του 33 Κ.Χ. θα προσδιόριζε την άνοιξη του 1878 ως τον καιρό κατά τον οποίο θα αναλάμβανε εξουσία ως ουράνιος Βασιλιάς.


Με βασει τον συλλογισμο εκφραζονται υποθεσεις και εικασιες, δεν οριζονται ημερομηνιες αγαπητε, ουτε εκδιδονται τελη, αλλα για τους αφελης και ημερομηνιες οριζονται και τελη εκδιδονται, αλλωστε με βασει τον συλλογισμο ο θεος υπαρχει και δεν υπαρχει  :)

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #197 στις: 01/02/09, 12:22 »
Τότε, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά βασιζόμενοι στο συλλογισμό ότι γεγονότα του πρώτου αιώνα μπορεί να αντιστοιχούσαν με παράλληλα συναφών γεγονότων μεταγενέστερης περιόδου, συμπέραναν επίσης ότι, αν το βάφτισμα και το χρίσμα του Ιησού το φθινόπωρο του 29 Κ.Χ. είχαν το παράλληλό τους στην έναρξη μιας αόρατης παρουσίας το 1874, τότε η είσοδός του στην Ιερουσαλήμ ως Βασιλιά την άνοιξη του 33 Κ.Χ. θα προσδιόριζε την άνοιξη του 1878 ως τον καιρό κατά τον οποίο θα αναλάμβανε εξουσία ως ουράνιος Βασιλιάς.

Με βασει τον συλλογισμο εκφραζονται υποθεσεις και εικασιες, δεν οριζονται ημερομηνιες αγαπητε, ουτε εκδιδονται τελη, αλλα για τους αφελης και ημερομηνιες οριζονται και τελη εκδιδονται, αλλωστε με βασει τον συλλογισμο ο θεος υπαρχει και δεν υπαρχει  :)

Νομίζω ότι διαφαίνεται καθαρά από αυτό το εδάφιο που παράθεσες αναλόγιο που μπορεί να σε οδηγήσει η αλαζονία της μοναδικότητας. Η λανθασμένη ερμηνεία των δεδομένων ( της ΑΓ εν προκειμένω) από ανθρώπους που διατείνονται ότι ερμηνεύουν μόνοι και αληθώς τα δεδομένα.

Ιδού λοιπόν που βρίσκεται το σφάλμα: Η ιστορία δεν αναπτύσεται γραμμικά αλλά κυκλικά, όπως μας λέει και ο Νίτσε. Οπότε δεν θα πρέπει να βρούμε το γραμμικό παράλληλο γεγονός αλλά το αναλογικό παράλληλο. Για να μην σας κουράζω καταλήγουμε στην σχέση ΧΒ = 1874/29 Χ 4 + 1874 (όπου ΧΒ η χρονολογία Βασιλείας) Δηλ η ΧΒ θα πρέπει να είναι το 2132. Μακρυά από εμάς, οπότε έχουμε άφθονο χρόνο ξεσαλώματος!

Όμως.... (πάντα υπάρχει και αυτό το ρημάδι) είναι γνωστόν ότι το σύμπαν διαστέλλεται επιταχυνόμενα. Άρα και εμείς ακολουθούμε επιταχυνόμενη κίνηση. Τουτέστιν ο άνθρωπος του 2009 κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα από τον άνθρωπο του 29 μΧ οπότε, σύμφωνα με τον σχετικισμό, αντιλαμβάνεται και διαφορετικά τον χρόνο από αυτόν. Η διάρκεια της ημέρας είναι πολύ μεγαλύτερη τώρα απ' ότι ήταν το 29.

Δεδομένου ότι οι Γραφές απευθύνονται στον εσώτερο άνθρωπο έχουν συνεκτιμήσει αυτήν την μεταβολή. Διορθώνοντας λοιπόν, με βάση τα παραπάνω στοιχεία, την ΧΒ βρίσκουμε 2032.

Και πως τα γνωρίζω όλα τούτα? Δεν θα σας το κρύψω άλλο, θα είμαι ο Υπουργός Οικονομικών του καινούριου στάτους. Μπορείτε λοιπόν από τώρα να δίνεται τον οβολό σας υπό μορφή επιδότησης ώστε να σας κάνω κανένα ρουσφετάκι όταν φτάσει η ημέρα της Κρίσεως. Και προσοχή στους τσαρλατάνους. ΕΓΩ είμαι ο μόνος, ξεχωριστός, υπέροχος, αλάνθαστος ερμηνευτής.

:D
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος Ωρίωνας

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
  • http://www.e-na.com/mpolitexneio.aspx
    • Προφίλ
    • http://mousikiamilla.blogspot.com/
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #198 στις: 07/02/09, 17:07 »
Παιδία όλες οι θρησκείες (ανεξαιρέτως) λόγω άνθρώπινων αδυναμιών περιέχουν φαυλότητες όπως επίσης και προτερήματα, ΌΛΕΣ.
Την πίστη μπορείς να την βρεις ανοίγοντας την καινή διαθήκη και διαβάζοντας αυτά που είπε ο Χριστός. ΟΠΟΙΟΣΔΉΠΟΤΕ  άλλος εκπροσωπεί χριστιανικό δόγμα είναι υποδεέστερος Του.
Δεν χρειάζεται να σου ερμηνεύσει κανείς την καινή διαθήκη ο Χριστός δεν μιλούσε με ακαδημαικούς όρους αλλά με λαϊκους όρους, δεν ήρθε για να πει πράγματα που θα καταλάβουν λίγοι, αντιθέτως ήρθε για να πει πράγματα που θα καταλάβουν όλοι.
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ π**άρα απο κανένα χριστιανικό δόγμα να σας πει τι εννοούσε ο Χριστός. Ο Χριστός αν επιδεχόταν μεταφραστές δεν θα θεωρούνταν Θεάνθρωπος αλλά λογοτέχνης και ούτε έχει εξουσιοδοτήσει κανέναν για εκπρόσωπό του.
ΜΙΛΗΣΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Γι αυτόν το λόγο χρησιμοποιούσε παραβολές και της ερμήνευε. Χρησιμοποιούσε παραβολές για να τον καταλάβουν ολοι και τις ερμήνευε για να αναδείξει ποσο σημαντική είναι η κριτική σκέψη.
Όποιοσδήποτε προσπαθήσει να ερμηνεύσει τα λόγια του Χριστού και να σας τα πασάρει όπως του αρέσει, αυτόματα προσβάλει εσάς και τον Χριστό. Εσάς γιατί σας θεωρεί πνευματικά ανεπαρκή και τον Χριστό γιατί τον ανάγει σε διδακτικά ανεπαρκή.

Και για να μη νομίζετε οτιδήποτε να σας δηλώσω οτι είμαι Χριστιανός ορθόδοξος πηγαίνω στην εκκλησία αλλά δεν αποδέχομαι την glamourous ιεραρχία της και δεν φιλάω 32 εικόνες κάθε φορά που μπαίνω μέσα (θεωρώ ότι ένας ασπασμός αρκεί ως ένδειξη ταπεινοφροσύνης και δέους) επίσης όποτε και όσο μπορώ προσφέρω αγαθά αλλά ποτέ μετρητό. Τέλος, δεν ταυτίζω ολοκληρωτικά τις δύο ακόλουθες έννοιες : Εκκλησία του Χριστού & Εκκλησία της Ελλάδος

Θα μπορούσα να μιλήσω ώρες γι αυτά αλλά θα βάλω εδώ ένα φρένο.
Έρωτας: Γεννιέται σε μια στιγμή, ζει για μια εποχή και πεθαίνει σε μια μέρα.
Αγάπη: Γεννιέται αργά, μεγαλώνει σιωπηλά και θάνατο ποτέ δεν βρίσκει.

Αποσυνδεδεμένος groovymood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1252
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #199 στις: 08/02/09, 02:54 »
Όλες οι θρησκείες βασίζονται σε κάποια άλλη υποτιθέμενη ζωή μετά θάνατον...(το οποίο είναι η πιο αβάσιμη θεωρία που έχει εφεύρει ο άνθρωπος αδυνατόντας να κατανοήσει οτι κάποτε επέρχεται το τέλος της υπαρξής του...)

Απο μικρούς μαθαίνουν τους ανθρώπους να πράττουν αυτό που κάθε θρησκεία θεωρεί ορθό, όχι όμως για να ευτυχήσουν σε αυτή τη ζωή αλλά για να μην δυστυχήσουν σε κάποια άλλη.
« Τελευταία τροποποίηση: 08/02/09, 17:40 από groovymood001 »
Just play the damn thing!!