Αποστολέας Θέμα: FRFR (Flat Response, Full Rate)  (Αναγνώστηκε 6432 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5793
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
FRFR (Flat Response, Full Rate)
« στις: 14/03/09, 12:13 »
Τον τελευταίο καιρό ψάχνω εκτενώς στο διαδίκτυο προκειμένου να βρω τρόπους να μεγιστοποιήσω την απόδοση των πολυεφφέ που διαθέτω. Βρήκα λοιπόν κάποια άρθρα που αναφέρονται στα λεγόμενα FRFR (Flat Response, Full Rate) συστήματα και πιο συγκεκριμένα στη χρήση τους με modelling πεταλιέρες αντί για τους παραδοσιακούς ενισχυτές κιθάρας. Τέτοια συστήματα συνήθως είναι οι ενισχυτές για πλήκτρα ή τα PA συστήματα και απ' ό,τι έχω καταλάβει, το πλεονέκτημά τους είναι ότι αφήνουν τα ηχητικά χαρακτηριστικά μιας προσομοίωσης ή ενός patch από την πεταλιέρα να ακουστούν χωρίς να αλλοιώνονται από το όποιο ιδιαίτερο ηχόχρωμα του ενισχυτή. Καθώς δεν υπάρχει σχετικό θέμα στο forum, θα ήθελα να ξεκινήσω μια συζήτηση μήπως και μού λυθούν κάποιες από τις παρακάτω απορίες:

  • Τι διαφορές υπάρχουν αναμεσα στους ενισχυτές για πλήκτρα και στα PA όταν χρησιμοποιούνται σαν FRFR;
  • Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα FRFR συστημάτων ή είναι μόνο τα παραπάνω;
  • Oι Tech 21 Power Engine μπορούν να θεωρηθούν FRFR συστήματα;
  • Έχει κανείς εμπειρία από πρώτο χέρι στη χρήση ενός τέτοιου συστήματος;

Οποιαδήποτε σχετική συνεισφορά στη συζήτηση είναι ευπρόσδεκτη.
« Τελευταία τροποποίηση: 14/03/09, 12:14 από Απόλλων »
και γύρω-γύρω μέλισσες...

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #1 στις: 14/03/09, 15:15 »
ο Τεκ21 εχει μεγαφωνο κιθαρας ενος δρομο, με οτι αυτο συνεπαγεται στην ηχητικη αποκριση και στην αποδοση ανω των 4-5 κιλοχερτζ.
Εμπειρια εχω απο την αποψη του να πει καποιο Ποντ π.χ. καρφι σε κονσολα. Αναλογα με τον συνδιασμο μηχανηματων και τις ρυθμισεις τα αποτελεσματα μπορει να ειναι απο εντυπωσιακα εως... τζιτζικια!  ;D
Οι ενισχυτες για πληκτρα συνηθως ειναι πληρους ευρους, σαν ενα ΠΑ συστημα, οποτε δεν υπαρχουν καποιες ιδιαιτερες δαφορες. Και απο δοκιμη ηχητικα τα αποτελεσματα ειναι παρομοια.
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #2 στις: 14/03/09, 15:27 »
Tα flat response full range μηχανηματα πραγματικα ειναι ιδανικα για προενισχυτες που μπορουν να κανουν καλο modelling σε ολα τα χαρακτηριστικα του καθε ενισχυτη (τελικη, προενισχυση κτλ).
Οπως λεει και η ονομασια υποτιθεται οτι ειναι ενισχυτες και ηχεια (η πακετο αυτοενισχυομενα ηχεια κτλ) που ειναισχεδιασμενα για να μην χρωματιζουν τον ηχο. Αντιθετα δλδ απο οτι ενας ενισχυτης η ηχειο κιθαρας που τονιζει καποιες συγκεκριμενες περιοχες και κοβει αλλου κτλ.
Εχω ακουσει καλα λογια για μηχανηματα (ενισχυτες) της ΑRT πχ το SL-1 SL-2. Εγω σκεφτομαι να χτυπησω εναν SL-1 που ειναι 1U space, ελαφρυ, ειναι frfr και το θελω για να συνδεσω πανω του ενα axe-fx της fractal audio που απλα τα σπαει... Μπορω ετσι να εχω τους αυθεντικους ηχους ενισχυτων που θελω αχρωματιστους (σε αντιθεση με τον 50/50 που χρησιμοποιω τωρα, που αν και κορυφαιος, αν τον βαλω πολυ δυνατα θα αρχισει να χρωματιζει τον ηχο) και μετα να τα συνδυαζω αυτα ειτε με καμπινα frfr και με modelling καμπινων απο το axe-fx, ειτε με παρακαμψη του modelling καμπινων απο το axe-fx και με την χρηση διαφορων καμπινων δικων μου.
Το μειονεκτημα αυτης της φασης ειναι οτι πιστευω πραγματικα καλο και πειστικο ηχο και κυριως αισθηση στο παιξιμο, θα εχεις μονο με πραγματικα αξιολογο modelling μηχανημα. Εγω το βρηκα αυτο στο axe-fx αλλα οτι αλλο και να χω παιξει, ποτε δεν παιρνω την αισθηση οτι παιζω με ενισχυτη αλλα με ...πεταλιερα...
Αν απο την αλλη εισαι τυχερος κατοχος ενος axe-fx (sry που ακουγεται σαν διαφημιση αλλα τα σπαει) τοτε ναι θα ελεγα οτι αξιζει μια τετοια επενδυση.
« Τελευταία τροποποίηση: 14/03/09, 15:30 από Johnie Darko »
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Συνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5793
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #3 στις: 15/03/09, 13:00 »
Eυχαριστώ για τις απαντήσεις.

Jezus, αυτό που λές για τις ρυθμίσεις προκειμένου να επιτευχθεί ένας καλός ήχος είναι λογικό και συμβαδίζει με όσα έχω διαβάσει, ότι δηλαδή ένα σύστημα FRFR δεν αποτελεί πανάκεια. Όσο για τους Power Engine, με διαφορετικό μεγάφωνο μπορούν να έρθουν πιο κοντά σε ένα σύστημα FRFR;

Johnnie Darko, πολύ καλή και ενδιαφέρουσα η ανάλυσή σου. To Axe-FX το έχω υπόψη μου και έχω δει ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια στο διαδίκτυο. Έχω όμως την εντύπωση ότι πρόκειται για ένα μηχάνημα που βρίσκεται σε εντελώς άλλη κατηγορία από πλευράς τιμής και δυνατοτήτων. Επίσης τείνω να αποκλείσω και τη λύση power amplifier και ηχεία, γιατί θα προτιμούσα κάτι όσο το δυνατόν πιο απλό, όπως ένας keyboard amplifier. Γι αυτό και θα με ενδιέφερε να μάθω αν η επιλογή αυτή συνεπάγεται (όπως φαντάζομαι) κάποιους ηχητικούς συμβιβασμούς.
και γύρω-γύρω μέλισσες...

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4475
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #4 στις: 19/03/09, 14:38 »
Γειά σου Γιώργο, πολύ ενδιαφέρον το θέμα που άνοιξες..

Έκανα πριν μερικά χρόνια ένα παρόμοιο ταξίδι έρευνας και πειραματισμών με σκοπό να αξοιποιήσω την GNX3000, διάβασα πάρα πολλά και δοκίμασα διάφορες λύσεις.
Μετά από πολύ ψάξιμο, κατέληξα ότι το πρόβλημα της χροιάς του ήχου εξαρτάται πάρα πολύ από την ρύθμιση που κάνει εσωτερικά από το λογισμικό ο κατασκευαστής για το ταίριασμα της πεταλιέρας με διάφορες μονάδες ενίσχυσης και τα αντίστοιχα μοντέλλα προσομοίωσης που προσφέρει κάθε πεταλιέρα.
Προσοχή, εδώ δεν μιλάω για presets, ούτε για amp ή cab models, μιλάω καθαρά για την τελική ηχητική προσομοίωση που κάνει η πεταλιέρα - ας πούμε για παράδειγμα προσομοίωση μεγαφώνου κιθάρας, για να συνδεθεί απ΄ευθείας με PA. Για την παρούσα συζήτηση θα τα αποκαλώ μοντέλλα διασύνδεσης.

Εϊδα λοιπόν ότι υπάρχουν δύο κυρίαρχες φιλοσοφίες που προσφέρονται σχεδόν από όλες τις πεταλιέρες τελευταίας γενιάς:
1. Μοντέλλο διασύνδεσης για ενισχυτή κιθάρας που ποντάρουν στην ύπαρξη μεγαφώνου κιθάρας, και
2. Μοντέλλο διασύνδεσης για PA, το οποίο μπορούμε να θεωρήσουμε ότι είναι το κλασικό FRFR, δηλαδή μεγάφωνα με 2 ή περισσότερους δρόμους και απόκριση flat 20Hz-20KHz.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ: Όταν έχουμε στάδιο ενίσχυσης που δεν ακολουθεί κάποιο από αυτά τα δύο συγκεκριμένα μονοπάτια, ή είναι κάπου ανάμεσα, τότε αρχίζουν τα προβλήματα συμβατότητας της χροιάς που έχει στο μυαλό του ο κατασκευαστής όταν σχεδίαζε το κάθε μοντέλλο διασύνδεσης και της χροιάς του συγκεκριμένου ενισχυτή που επιλέγουμε.

Για παράδειγμα, ο Tech 21 Power Engine, έχει φτιαχτεί καθαρά για να κάνει την καλύτερη δουλειά του "καθαρού" καναλιού ενός κανονικού ενισχυτή κιθάρας, και όπως πολύ σωστά είπε ο Κώστας, έχει την συγκεκριμένη ηχητική απόκριση που καθορίζεται από το μεγάφωνο κιθάρας. Φανερά λοιπόν, ενώ αποσκοπεί να πλησιάσει το FRFR, δεν είναι στην πράξη FRFR. Από την άλλη πλευρά, το μοντέλλο (2) που είναι για FRFR, έχει φτιαχτεί για να προσομοιώνει το μεγάφωνο κιθάρας, κατά την διασύνδεση με PA. Αυτό λοιπόν δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε με τον Power Engine διότι έχει ήδη μεγάφωνο κιθάρας και θέλουμε σε καμία περίπτωση δύο προσομοιώσεις (μία λογισμική και μία φυσική)  στην σειρά. Τελικά λοιπόν, τον Tech 21 Power Engine θα πρέπει αναγκαστικά να τον δουλέψουμε με το μοντέλλο διασύνδεσης για ενισχυτή κιθάρας δηλαδή την περίπτωση (1).

Στην αντίθετη λύση, αναζητώντας ένα καλύτερο αποτέλεσμα, χρησιμοποιούμε κάποιο PA για την απευθείας σύνδεση της πεταλιέρας με τα κεντρικά μεγάφωνα, χρησιμοποιώντας το μοντέλλο διασύνδεσης (2). Πράγματι, έχω δοκιμάσει πολλά συστήματα κατά καιρούς, και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό, δεν έχει καμμία σχέση με την χροιά από ενισχυτή κιθάρας. Εκεί πραγματικά ακούς όλη την μαεστρία του κατασκευαστή που έφτιαχνε τα amp ή cab models, όλη την στερεοφωνική μαγεία των effects, κλπ.
ΟΜΩΣ:
1. Παρά την υποτιθέμενη "φορητότητα/διαφάνεια" που θεωρητικά σου δίνει ο σχεδιασμός του μοντέλλου διασύνδεσης για PA, όλα τα presets σου στην πράξη θέλουν re-equalisation για FRFR.
2. Εγώ προσωπικά, και από συζητήσεις που έχω κάνει κατά καιρούς με φίλους και πολλοί άλλοι, όταν παίζουμε από το PA, ειδικά live, νοιώθουμε αποκομμένοι από την αμεσότητα του εγγύς ενισχυτή μας - κάτι λείπει από πλάι σου!. Δεν μπορείς να ρυθμίσεις άμεσα τίποτα, και είσαι ολοκληρωτικά στα χέρια του ηχολήπτη. Ωραίος, καταπληκτικός ο ήχος σου, αλλά μήπως τον ευχαριστιέται μόνο το κοινό και εσύ όχι και τόσο? Όλοι οι φίλοι και γνωστοί κιθαρίστες που ξέρω, προτιμούν τον δικό τους ενισχυτή στα live, πλάι τους και όχι απέυθείας το PA.
Οπότε που μένουμε?

Φαίνται ότι τα αυτοενισχυόμενα PA μεγάφωνα/monitors να είναι μία λύση που τακτοποιεί πολλά προβλήματα, καθώς:
1. Εϊναι φορητά και αυτοενισχυόμενα. Πολλά έχουν και κάποιο καλής ποιότητας EQ, οπότε έχεις έναν Tech 21 Power Engine με μεγάφωνο PA.
2. Εϊναι πράγματι FRFR. Μπορείς να βασιστείς να φτιάξεις τa presets σου, και όταν συνδεθείς και με το PA σε ένα live, ελάχιστα πράγματα πρέπει να αλλάξουν, με το αντίστοιχο μοντέλλο διασύνδεσης σταθερά το ίδιο.
3. Μπορείς να πάρεις ένα για τις πρόβες, και αν θέλεις στερεοφωνία, παίρνεις και δεύτερο.
4. Τα καλά αυτοενισχυόμενα PA μεγάφωνα/monitors  είναι στην τιμή του Power Engine. Μερικά παραδείγματα:
http://www.thomann.de/gr/tapco_by_mackie_thump_th15a.htm
http://www.thomann.de/gr/mackie_srm_450.htm
http://www.thomann.de/gr/jbl_eon15_g2.htm

Ξέρω, ακούγεται λίγο περίεργο κιθαρίστας με αυτοενισχυόμενα PA μεγάφωνα/monitors αντί για ενισχυτή..
Το αποτέλεσμα όμως είναι εξαιρετικό από την δική μου εμπειρία.

Τελειώνοντας θέλω να αναφέρω ότι, όλα τα ανωτέρω αποσκοπούν να φτάσουμε μία πεταλιέρα στο απόγειο της απόδοσης της, μέσω συστημάτων FRFR. Άρα η βάση της συζήτησης εδώ ήταν η ύπαρξη πεταλιέρας.
Το μονοπάτι αυτό, όμως, βρήκα ότι προσωπικά με απομακρύνει από την αμεσότητα και την χαρά των hands-on-tube ενισχυτών, και το ταξίδι για την "απόλυτη χροιά" των ονείρων μας.
Εδώ και αρκετό καιρό, έχω αφήσει την πεταλιέρα μου πίσω.. (αλλα δεν την πούλησα ακόμα..!..!!..δυσκολεύομαι πολύ!!!!!..)




Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #5 στις: 23/03/09, 03:34 »
Πολυ καλη αναλυση, ευχαριστουμε!  ;)
Ναι το re-equalisation ειναι σιγουρα απαραιτητο για να αποφυγουμε τα ¨τζιτζικια¨ που ελεγα πριν.
Και εγω την πεταλιερα την εχω μονο για μια φορα το χρονο που θα θελω να γραψω προχειρα οδηγους για τον ντραμερ παντως  :)
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Συνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5793
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #6 στις: 23/03/09, 04:11 »
Aδριανέ, σε ευχαριστώ για μια ακόμα αναλυτικότατη και εμπεριστατωμένη απάντησή σου. Θα ήθελα να μείνω ειδικότερα σε ένα σχόλιο:

Εγώ προσωπικά, και από συζητήσεις που έχω κάνει κατά καιρούς με φίλους και πολλοί άλλοι, όταν παίζουμε από το PA, ειδικά live, νοιώθουμε αποκομμένοι από την αμεσότητα του εγγύς ενισχυτή μας - κάτι λείπει από πλάι σου!. Δεν μπορείς να ρυθμίσεις άμεσα τίποτα, και είσαι ολοκληρωτικά στα χέρια του ηχολήπτη. Ωραίος, καταπληκτικός ο ήχος σου, αλλά μήπως τον ευχαριστιέται μόνο το κοινό και εσύ όχι και τόσο? Όλοι οι φίλοι και γνωστοί κιθαρίστες που ξέρω, προτιμούν τον δικό τους ενισχυτή στα live, πλάι τους και όχι απέυθείας το PA.

Εννοείς ότι είσαι αποκομμένος από τον ενισχυτή από πλευράς απόστασης (ο ενισχυτής δεν βρίσκεται δίπλα σου) ή από πλευράς αίσθησης (το σύστημα δεν έχει την ανταπόκριση ενός πραγματικού ενισχυτή); Γιατί ειδικά το τελευταίο το έχω ακούσει και από άλλα άτομα.
και γύρω-γύρω μέλισσες...

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #7 στις: 23/03/09, 04:24 »
χμ, απο τη στιγμη που το μονιτορ ειναι μπροστα του, φανταζομαι το δευτερο, το εχω πατατηρισει και εγω μεσα απο PA, αλλα δεν εχω κανει αρκετα πειραματα (ειδικα λαιβ) για να πω με σιγουρια.
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4475
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #8 στις: 23/03/09, 10:09 »
Eννοείς ότι είσαι αποκομμένος από τον ενισχυτή από πλευράς απόστασης (ο ενισχυτής δεν βρίσκεται δίπλα σου) ή από πλευράς αίσθησης (το σύστημα δεν έχει την ανταπόκριση ενός πραγματικού ενισχυτή); Γιατί ειδικά το τελευταίο το έχω ακούσει και από άλλα άτομα.

Κοίτα, σαφώς αυτά που ανέφερες ισχύουν, όταν μιλάμε για καταστάσεις όπου παίζεις κατ'ευθείαν από το PA ειδικά σε live.

1. Από πλευράς απόστασης, σίγουρα ο ήχος προέρχεται από τα κύρια μεγάφωνα, οπότε ακούγεται από "αλλού". Δεν μπορείς να ρυθμίσεις τίποτε μόνος σου (ούτε καν λίγο τα μπάσα για όγκο ανάμεσα στα τραγούδια), έχεις μόνο την πεταλιέρα. Δεν είναι πολύ καλό για αλλαγές που απαιτούνται σε συγκεκριμένα κομμάτια, πρέπει τις αλλαγές να τις έχεις ενσωματώσει στα presets της πεταλιέρας, πράγμα που βέβαια δεν είναι δύσκολο, απλά θέλει προετοιμασία. Απλά δεν έχεις την ευελιξία της ρύθμισης on-the-fly.

2. Από πλευράς αίσθησης - και θα μείνω λίγο εδώ - είναι το πρόβλημα. Όπως πολύ σωστά είπες το σύστημα δεν έχει την ανταπόκριση ενός πραγματικού ενισχυτή και ειδικά στο feedback (ανάδραση) και τις αρμονικές. Ξέρεις όταν παίζουμε μόνοι μας με τον ενισχυτή απέναντι, η ανάδραση και οι αρμονικές δίνουν ένα καλό αποτέλεσμα ειδικά σε solos. Όταν παίζουμε live με τον ενισχυτή μας, απλά και μόνο το γεγονός ότι είμαστε γυρισμένοι πλάτη προς τον ενισχυτή και κοιτάμε το κοινό, αλλάζει την κατάσταση και πρέπει να έχεις λίγη εμπειρία για να χειρίζεσαι καλά την ανάδραση και τις αρμονικές. Εκεί λοιπόν, θα έχετε δεί και εσείς ότι παίζοντας με ένα καλό λαμπάτο ενισχυτή, με λίγη κατάλληλη τοποθέτηση του σώματος, μπορείς να πετύχεις πολύ καλό αποτέλεσμα στις αρμονικές σου, και σε κάποιοες περιπτώσεις, να αλλάξεις αρμονική, ακόμα και με μία μικρή στροφή του σώματος. Αυτό συμβαίνει διότι ουσιαστικά αλλάζουμε την διαδρομή του ήχου από το μεγάφωνο στην κιθάρα και ενθαρύνουμε την δημιουργία διαφορετικών αρμονικών σε διαφορετικές διαδρομές. Οι περισσότεροι κιθαρίστες δεν μπαίνουν σε ανάλυση του φαινομένου, απλά το γνωρίζουν ενστικτωδώς και το χρησιμοποιούν κατάλληλα, ενώ το βιώνουν σαν μία ακόμα χρήσιμη παράμετρο ελέγχου που προσφέρει αμεσότητα και ευχαρίστηση.

Εδώ είναι που μας το χαλάνε τα PA. Πρώτον όντας μακριά και ψηλά, δεν δίνουν καλή αίσθηση του δικού μας ήχου και δεν προσφέρονται για ανάδραση. Δεύτερον, η αλλαγή αρμονικών είναι πρακτικά αδύνατη, διότι ο ήχος παράγεται από πολλά σημεία και όχι ένα, οπότε η αλλαγή διαδρομής δεν λειτουργεί καλά. Τρίτον, όπως ξέρετε, οι ηχολήπτες απαιχθάνονται την ανάδραση (και σωστά διότι καίει μηχανήματα στα άκρα της) και δεν ενθαρύνουν με τις ρυθμίσεις τους την δημιουργία ανάδρασης για να προστατέψουν τον εξοπλισμό τους. Έτσι μένουμε λίγο απομακρυσμένοι και αποστειρωμένοι. Και last but not least, η τυχόν ανάδραση και γενικά η συμπεριφορά των τρανζιστοράτων ενισχυτών του PA, δεν έχει καμμία σχέση με τις δυναμικές και την πολυσχιδή ανάδραση του λαμπάτου ενισχυτή μας.
Βέβαια, το κοινό, αντίθετα από εμάς, απολαμβάνει έναν post production ήχο ολοκληρωμένο, καλά ρυθμισμένο και πειθαρχημένο, σε αρμονία με τα υπόλοιπα όργανα, γεγονός που είναι καλό. Για αυτό μίλησα για διαφορά απόλαυσης μεταξύ ημών και του κοινού.
Τελικά όμως ο ήχος μπορεί να είναι "πειθαρχημένος" αλλά για πολλούς κιθαρίστες αυτή η αμεσότητα είναι μέρος της διασκέδασης τους και κατ' επέκτασιν μέρος της δημιουργικότητας που βάζουν κατά την στιγμή της εκτέλεσης, άρα και του καλού αποτελέσματος που θα μεταδώσουν στο κοινό.

Όλα τα ανωτέρω αναιρούνται με τα αυτοενισχυόμενα PA μεγάφωνα/monitors, που είναι πλάι μας και τα ελέγχουμε εμείς, γιαυτό πιστεύω ότι αποτελούν μία πολύ καλή λύση FRFR για πεταλιέρα. Λείπουν οι δυναμικές του λαμπάτου, αλλά έχεις την πεταλιέρα να σου δίνει το 100% του αποτελέσματος σου, με έλεγχο, καλή ανάδραση και αμεσότητα.

Μου ταιριάζει σαν στύλ ή σαν πρακτική? Για ένα μεγάλο διάστημα ήταν ένα καλό και ιδιαίτερα ενδιαφέρον ταξίδι, που άνοιξε το ταβάνι και φάνηκαν τα αστέρια αναφορικά με την πεταλιέρα μου. Αλλά εγώ προσωπικά δεν το διάλεξα σαν μόνιμη λύση.

Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #9 στις: 23/03/09, 12:13 »
Τρίτον, όπως ξέρετε, οι ηχολήπτες απαιχθάνονται την ανάδραση (και σωστά διότι καίει μηχανήματα στα άκρα της) και δεν ενθαρύνουν με τις ρυθμίσεις τους την δημιουργία ανάδρασης για να προστατέψουν τον εξοπλισμό τους.

Oxi μονο αυτο, αλλα βαζουν και μηχανηματα στο ρακ που κοβουν το feedback!
Πολυ λεπτομερες ποστ για αλλη μια φορα  :)
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Συνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5793
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #10 στις: 24/03/09, 01:34 »
Αδριανέ, και πάλι ευχαριστώ για τη συνδρομή σου. Είναι πολύ χρήσιμο και ενδιαφέρον να διαβάζει κανείς μια τόσο διεξοδική, επεξηγηματική και λογικά δομημένη ανάλυση. Και επειδή αναφέρθηκες κυρίως σε live καταστάσεις, οι οποίες ευτυχώς ή δυστυχώς δεν αφορούν και τόσο έναν αιώνιο ερασιτέχνη bedroom guitarist όπως είμαι εγώ, θεωρώ ότι η παρακάτω φράση από μόνη της θέτει το στίγμα της απάντησης στην αρχική μου αναζήτηση:

Για ένα μεγάλο διάστημα ήταν ένα καλό και ιδιαίτερα ενδιαφέρον ταξίδι, που άνοιξε το ταβάνι και φάνηκαν τα αστέρια αναφορικά με την πεταλιέρα μου. Αλλά εγώ προσωπικά δεν το διάλεξα σαν μόνιμη λύση.

Υποθέτω ότι αυτά τα "αστέρια" ψάχνω κι εγώ, τα οποία προς το παρόν θα φωτίσουν μόνο τους τοίχους ενός διαμερίσματος και όχι μια σκηνή. Όσο για "μόνιμη λύση", για εμένα προσωπικά αυτό δεν είναι το ζητούμενο. Αρκεί να συνεχίζεται το ταξίδι... ;)

Πάντως για να δώσω συνέχεια στη συζήτηση, σχετικά με τα αυτοενισχυόμενα monitor που ανέφερες, έχεις κάποια συγκεκριμένη πρόταση; Yπάρχει κατά τη γνώμη σου κάποια άλλη λύση, έστω και συμβιβαστική, στα παραπάνω προβλήματα που σχετίζονται με τη χρήση ενός συστήματος ΡΑ;
και γύρω-γύρω μέλισσες...

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #11 στις: 26/03/09, 11:34 »
Να διακοψω λιγο για να πω για μια "συμβιβαστικη" λυση που ακουγοταν πολυ καλα με αναλογο σεταπ.
Behringer K900FX Ultratone Keyboard ενισχυτης, πολυ δυνατος και καλος για τα χρηματα του.
Βεβαια εμας μας ειχε βγαλει ενα προβλημα (το οποιο μας το εφτιαξε η αντιπροσοπεια στην Πατρα, Στολλας, δωρεαν μαλιστα, παρ'οτι το ειχαμε παρει απο μιουζικ-στορ, το οποιο για μηνες εκανε τα στραβα ματια και δεν κανονιζε να το παρει πισω για επισκευη), αλλα απ'οτι μας ειπαν ηταν απλα καποια ψυχρη κοληση, οποτε δεν ηταν κατι πολυ σοβαρο, ετυχε.
Πολυ δυνατος με ντραμ-μασιν που το ειχαμε συνδεσει, επαιζε πολυ καλα και με ποντ, με φωνη κτλ.
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4475
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #12 στις: 26/03/09, 12:26 »
σχετικά με τα αυτοενισχυόμενα monitor που ανέφερες, έχεις κάποια συγκεκριμένη πρόταση; Yπάρχει κατά τη γνώμη σου κάποια άλλη λύση, έστω και συμβιβαστική, στα παραπάνω προβλήματα που σχετίζονται με τη χρήση ενός συστήματος ΡΑ;


Αναφορικά με τους ενισχυτές για keyboard που αναφέρατε και εσύ και ο Κώστας, νομίζω ότι είναι πολύ καλή λύση οταν κάποιος έχει ήδη έναν και θέλει να τον αξιοποιήσει ή να πειραματιστεί.
Όμως εγώ προσωπικά δεν θα επένδυα από την αρχή σε ενισχυτή για keyboard απλά και μόνο για να προσομοιώσω ένα σύστημα FRFR για κιθάρα και πεταλιέρα, από την στιγμή που:
1. Στα ίδια λεφτά υπάρχουν εξαιρετικά αυτοενισχυόμενα μεγάφωνα/monitors τα οποία εγγυώνται flat/reference απόκριση σε όλο το φάσμα των συχνοτήτων.
2. Τα αυτοενισχυόμενα μεγάφωνα/monitors έχουν πολύ πιο ευρεία χρήση και κάνουν για πολλές εφαρμογές γεγονός που τα καθιστά καλύτερη επένδυση.
3. Εϊναι φτιαγμένα να γίνονται εύκολα ζευγάρια για στερεοφωνία και έτσι κάνουν και για φωνή, ακόμα και για μουσική σε μικρά πάρτυ με μία μικρή κονσόλα μπροστά.
4. Μεταπωλούνται σχετικά πιο εύκολα, ακριβώς επειδή έχουν πολλές εφαρμογές.

Τώρα για την ερώτηση σου Γιώργο, και με δεδομένες τις ιδιαίτερες συνθήκες που περιέγραψες, νομίσω ότι μία καλή λύση που θα ταίριαζε σε σένα είναι η λύση των Nearfield Monitors.
Αν εξαιρέσουμε την μικρότερη ένταση που παράγουν, πιστεύω ότι ισχύουν όλα να ανωτέρω πλεονεκτήματα των αυτοενισχυόμενων monitors για την επιλογή τους, αλλά θα προσθέσω και μερικά ακόμα για τα Nearfield Monitors:
1. Έχουν την κατάλληλη/τέλεια ένταση για το σπίτι.
2. Διατηρούν την flat/reference απόκριση που θέλουμε για να αναδειχθούν τα μοντέλα της πεταλιέρας σου.
3. Ως αποτέλεσμα του (2), έχοντας ρυθμίσει presets με αυτά, στην περίπτωση που παίξεις αλλού με FRFR ή σε PA δεν θα έχεις εκπλήξεις ή μεγάλη ανάγκη για re-equilisation.
4. Έιναι οικονομικά και θα τα πάρεις σε ζευγάρι καθώς η στερεοφωνία από την πεταλιέρα είναι must για την εφαρμογή που συζητάμε.
5. Οταν/αν τα βαρεθείς, μπορούν να γίνουν τέλεια Monitors για το PC, για μίξη δικών σου κομματιών και μουσικής, ή να γίνουν πολύ καλό stereo ακόμα και με ένα mp3 player.

Να μερικά που ξεχώρισα εγώ για την εφαρμογή που συζητάμε:
http://www.thomann.de/gr/yamaha_hs80m.htm
http://www.thomann.de/gr/m-audio_studiophile_bx8_aktiver_nahfeldmonitor.htm
http://www.thomann.de/gr/mackie_mr8.htm
http://www.thomann.de/gr/behringer_b2031a_truth_aktivmonitor.htm

Βλέπεις ότι επέλεξα Nearfield Monitors με τουλάχιστον 8'' woofer για να έχεις τον απαραίτητο όγκο ώστε να χαρείς πλήρως τα μοντέλα της πεταλιέρας.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #13 στις: 28/03/09, 01:10 »

3. Εϊναι φτιαγμένα να γίνονται εύκολα ζευγάρια για στερεοφωνία και έτσι κάνουν και για φωνή, ακόμα και για μουσική σε μικρά πάρτυ με μία μικρή κονσόλα μπροστά.


Γι'αυτο προτεινα το μπερινγκερ, εχει 3-4 εισοδους πανω, εφε κτλ  ;)
πολυ καλη και η λυση για τα νιαρφιλντ  ;) αρκει να μην παιζεις σε μεγαλες εντασεις συνεχως γιατι ταλαιπωρουντε αρκετα (το εχω διαπιστωσει και αυτο με ντραμ-μασιν και κιθαροεφε)
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Συνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5793
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #14 στις: 28/03/09, 01:47 »
Πολύ χρήσιμες όλες σας οι προτάσεις. Όπως προανέφερα, σκεφτόμουν κατά βάση έναν ενισχυτή για keyboard και ο Behringer που ανέφερε ο Κώστας ήταν μία από τις επιλογές μου, μαζί με τον Peavey KB3 που έχει και 12άρι ηχείο. Αλλά επειδή σχεδιάζω για το μέλλον και ένα setup που θα περιλαμβάνει το PC και ένα σύστημα FRFR σαν μέρος του κιθαριστικού μου εξοπλισμού, τα nearfield monitors μοιάζουν ιδανικά για αυτό το σκοπό καθώς και για πολλές άλλες εφαρμογές. Όσο για τον περιορισμό των εντάσεων, αυτό στην περίπτωσή μου μάλλον πλεονέκτημα είναι παρά μειονέκτημα.

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας. Μού δώσατε αρκετή τροφή για σκέψη... και πλησιάζει και το International Music Show στο Λονδίνο... :P
και γύρω-γύρω μέλισσες...

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4475
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #15 στις: 28/03/09, 11:32 »
και πλησιάζει και το International Music Show στο Λονδίνο... :P

Τυχεράκια!!..... ζηλεύω!!.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Συνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5793
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #16 στις: 28/03/09, 12:59 »
και πλησιάζει και το International Music Show στο Λονδίνο... :P


Τυχεράκια!!..... ζηλεύω!!.


Ομολογώ ότι είμαι τυχερός καθώς ζω σε απόσταση μιας ώρας από το Λονδίνο. Μια φορά το χρόνο έχω την ευκαιρία να δω και να δοκιμάσω περισσότερες κιθάρες και εξοπλισμό απ' ότι όλο τον υπόλοιπο χρόνο.

:clap :clap :clap

Εδώ είναι και το και το σχετικό link, για όποιον "ψήνεται"... ;) ;D

London International Music Show 2009
και γύρω-γύρω μέλισσες...

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6358
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #17 στις: 28/03/09, 16:18 »
καλά...όχι πως κ εμείς είμαστε πολύ περισσότερο από Λονδίνο...απλά τα εισητήρια είναι το θέμα...

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #18 στις: 28/03/09, 19:54 »
Kαι για να σας την σπασω, την τεταρτη φευγω για πενταημερο στη Φρανκφουρτη  ;D  ;D  ;D (οποιος γνωριζει τι εχει εκει αυτες τις μερες πρεπει να με βριζει ηδη   :P )
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6358
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #20 στις: 28/03/09, 20:10 »
οου γιες!  :D
Εχω ξαναπαει στο εκθεσιακο κεντρο εκει (σε ασχετη εκθεση), θελεις πραγματικα τουλαχιστον δυο μερες για να γυρισεις την εκθεση, ειναι ατελειωτη!
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4475
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #21 στις: 29/03/09, 01:46 »
Kαι για να σας την σπασω, την τεταρτη φευγω για πενταημερο στη Φρανκφουρτη  ;D  ;D  ;D (οποιος γνωριζει τι εχει εκει αυτες τις μερες πρεπει να με βριζει ηδη   :P )

'Αλλος τυχεράκιας!!!.. Καλά να περάσετε βρέ, περιμένουμε όμως αναλυτικά νέα και σχόλια όταν με το καλό γυρίσετε!..
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6358
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #22 στις: 29/03/09, 15:01 »
αυτό μου ρθε στο μαιλ:


JAMpedals newsletter‏

    * We are happy to inform you that JAM pedals will be making its debut at the most revered music trade show in europe the Music Messe, held in Frankfurt 1-4 April 2009. You can find us at HALL 3.1 D68 (iMusic Network). There you will be able to try our full line of pedals as well as our latest examples of multi-pedals.

    * New Delay Llama version : Delay Llama+, click here to see video and samples.

    * JAMpedals will participate in the "FUZZ Guitar show", in Gothenburg (Sweden) on 18,19 April.

    * New samples by Manolis Vourakis for the Rattler, Red Muck, RetroVibe and Chill.

    * New custom painted pedals, by Christos Ntousakis and Manolia. Click here.

    * iMusic Network will be the distributor company for the JAMpedals in GERMANY, AUSTRIA and BENELUX. more info : www.i-musicnetwork.de

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 860
    • Προφίλ
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #23 στις: 02/05/09, 11:20 »
Ενδιαφερον θεμα με ενδιαφερουσες απαντησεις!
Συμφωνω οτι με τη χρηση των pa ηχειων οτι δε δινουν την ιδανικη αισθηση οντας μακρια κ ψηλα κ ας βγαινει καλα ο ηχος εξω.
Η bose σε συνεργασια με τη Line6 εχει βγαλει λεπτες ειδικες "ηχοστηλες", frfr ειδικα κ μονο για χρηση pod σε live stage. Θα το βρειτε κ στο output mode του pod xt(αν θυμαμαι καλα στο τελος). (ps-1 mode)

Γενικα το path σε recording η live ειναι, δαχτυλα(not included),------->ταλεντο(not inclunded κ οταν λειπει υπαρχει θεμα...)----->κιθαρα----->Virtual ενισχυτης(pod)------>virtual cab(pod)------>virtual mic(pod) στη θεση που διαλεγεις....Καλα ολα αυτα, καλα ακουγονται post processesed απο ηχοληπτη η στο mix στο demo cd.
Ομως το πρωτο πραγμα που ρωτησα οταν πρωτο-επαιξα το pod, ηταν: μικροφωνο ε?α Ωραια!Κλειστο παρακαλω...θελω να ακουω τον ενισχυτη οπως τον ακουγα μπροστα μου κ οχι οπως στο διπλα δωματιο μεσα απο τα μονιτορς οταν ηχογραφω...

Δεν κλεινεις το mic sim(βασικα κλεινει αλλα θα το δουμε παρακατω...) σε full range flat response ηχεια(studio direct mode)! Αν επιλεξεις ouput mode σε combo amp η Line6 προβλεπει οτι θα μπει ειτε σε power amp in ειτε σε front input. Ρυθμιζει ολο το σημα, σβηνει το mic simulation(γιατι θα ακουστει απο κιθαριστικη καμπινα κ ισως να υπαρχει ξανα μικροφωνο μπροστα της...) κ ουσιαστικα το αφηνει ελευθερο στα πριμα.Σαν να ηταν "distortion box" η κανονικος προενισχυτης κιθαρας.

Και αν το βαλεις αυτο σε frfr συστημα καλοσοριζεις την πασιγνωστη τεχνικη metalzone απευθειας στην κονσολα.(βζζζζζβζβζβζββζβζζ).
Οποτε το μονο που γινεται σε frfr συστηματα (monitors, P.A. στερεοφωνικα, power engines) ειναι να χρησιμοποιησεις το Pod μαζι με το Mic sim. Σε αλλους αρεσει(σαν να ακουω το δισκο!!!). Σε Live η σε ηχογραφηση ειναι το σωστο(ο,τι θα εκανες κ στην πραγματικοτητα!). Οταν παιζω μονος μου το μισω πραγματικα....Μπορεις να βαλεις reverb chorus, delay κ αλλα ωστε να προσπαθησεις να δωσεις αυτον τον "αερα" που παιρνει το μικροφωνο...αλλα δε γινεται ακριβως(στο guitar player υπηρχε ολοκληρο θεμα με τη διαφορα αυτη κ συμβουλες ρυθμισεις για να γινει λιγοτερο μονοδιαστατος ο ηχος οταν παιζεις μονος σου σε frfr).



Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 860
    • Προφίλ
Απ: FRFR (Flat Response, Full Rate)
« Απάντηση #24 στις: 02/05/09, 11:20 »
Τωρα για το power engine 60 στην τωρινη του μορφη, ειναι ενα περιεργο θεμα. Το ειχα κ το δοκιμασα με pod, με το direct out του tech21 trademark 10, με distortion pedals(πιο καθαρο συστημα δε θα βρειτε για κατι τετοιο...), με το direct out των mesa boogie μου, με...ο,τι υπηρχε. Το πουλησα οταν εδωσα κ το pod....
Τα υπερ του ειναι, οτι πρωτον εχει το σχημα κιθαριστικου ενισχυτη.Με μια στιβαρη καμπινα(σηκωνει τα 110 κιλα μου οταν καθομαι πανω!). Εχει το q κιθαριστικης καμπινας κ εχει ενα μεγαφωνο που "ακροβατει" εντεχνως μεταξυ frfr κ κιθαριστικου.

Στην πρωτη revision το power engine(k to trademark 60) ειχαν ενα μεγαφωνο 12 ιντσων tech21 special design. Το μεγαφωνο αυτο δεν ηταν με τιποτα κιθαριστικο. Ηταν σχεδον frfr κ πιστευω οτι πηγαινε πολυ παραπανω απο 9-10 khz με ευθεια καμπυλη(γιατι κ κ τα κιθαριστικα πανε αλλα ουτε που το ακους...). Αν παιξεις το "Pod" σε τετοιο, θα χρειαστεις κ το mic sim που ελεγα. Ετσι ειναι κ με το Pod στο trademark 10(8ιντσο σχεδον full range  κ ανεβαινει ακομη πιο ψηλα).

Στη δευτερη revision μπηκε το celestion seventy/80. Το μεγαφωνο αυτο θα το βρειτε σε laney lc, randall(tube, ss) κ ακομη σε...modelling combos(Vox ad50 κ φημολογουμενα καποια απο της Line6!). Η celestion περιγραφει ως flat, με εκτεταμενα πριμα. Ο,τι χριειαζεται για modern (η και modelling) συστηματα...
Αν παιξεις direct με το mic sim ανοιχτο θεωρωντας οτι ειναι frfr(δεν ειναι τελικα...) θα ακουσεις αρκετα μουντο ηχο. Και εκει ειναι ολη η μαγεια.
Πρωτα απο ολα, ειναι το μονο συστημα, ενισχυτης αν θελεις, που επαιξα το pod με το mic sim κλειστο κ ο ηχος ανοιξε, απλωθηκε στο δωματιο κ δεν τζιτζικιζε δηλαδη επιτελους το pod θυμιζε κανονικο ενισχυτη!!!!.Κ μαλιστα τελειως αχρωματιστο. Το fender θυμιζε fender, το marshall, marshall, οι cab sims κανανε απιστευτη διαφορα αναλογα με το μοντελο κοκ!!!Τωρα αν ειχε v30 μπορει να ακουγοταν ωραια στην...v30 προσομειωση καμπινας η κ με κλειστη εντελως, αλλα μετα πως θα ακουγα τα roland jc120 simulations στο full(καταπληκτικος ηχος...)?

Δευτερον αν τοσο θελεις να το ακους σαν frfr, γινεται αν κ οχι 100% ιδιο...Εδω κανει λιγο λαθος οποιος βλεπει το seveny/80 κ το θεωρει εντελως κιθαριστικο μεγαφωνο κ κατα επεκταση το pe60 σαν καθαρο καναλι ενισχυτη. Το Power engine εχει post eq μετα το pod(κ το pod χτ εχει, αλλα το χρησιμοποιουσα για να φτιασιδωσω το σημα του οχι για να προσαρμοστω στο μεγαφωνο του συστηματος...) οποτε μπορεις π.χ. να κοψεις λιγο μπασσο να δωσεις τα πριμα πολυ παραπανω κ να παιξεις με τα μεσαια μεχρι να φερεις το σημα πολυ κοντα σε αυτο που ακους απο stereo, monitor κτλ. Αυτη η μεθοδος πετυχαινε με ολα τα modelling που δοκιμασα επανω...Φυσικα δε θα ακουστει οπως ενα PA που εχει κορνα για τα πριμα, οπως κ αυτο δε θα ακουστει οπως ενα studio monitor με tweeter ΑΙR η μεταξιου...απλα δεν ειναι το ιδιο! Παντως το seventy/80 δεν ειναι 100% κιθαριστικο, απλα παιζει κ αυτο το ρολο οπως κ του frfr, κ μαλιστα ειναι ενα καλο φθηνο μεγαφωνο που το ειδα να το κοπαναει σε Live ενας lc50 κ να μη μπουκωνει ουτε να μπουμαρει.(αν επιμενεις με τα eq μπορεις να το χαλασεις βεβαια...).

Μαλιστα επι αρκετο καιρο δοκιμαζα το studio preamp της mesa boogie στο power engine αλλα κ το triaxis, αλλα κ το direct out του f-30 μου. Περιττο να σας πω οτι πολυ καλυτερα ακουγοταν ολα απο το Direct out παρα απο το main out "μοντελο διασυνδεσης" που ηταν σαν να το εβαζες σε καθαρο ουδετερο ενισχυτη. Κ απο αυτα καλα ακουγοταν πιο ανοιχτα αλλα λιγοτερο σφικτα σαν κατι να ελειπε εντονα(τελικος λαμπας ισως?Ισως κ οχι, αρκετοι εξω χρησιμοποιουν τετοια preamps ακομη κ με solid state τελικους).

Το power engine δεν ειναι ενα καθαρο καναλι κιθαριστικου ενισχυτη. Ειναι ενα εντελως ουδετερο συστημα σε κιθαριστικη καμπινα με ενα μουσικοτατο eq κ δικο του master volume...Για οποιον ζηταει αυτο ακριβως +full range flat response, θα προτεινα ανεπιφυλακτα να δει κ το power engine acoustic. Εχει tweeter. Εχει (νομιζω) το παλιο μεγαφωνο της εταιρειας(?). Ειναι πολυ πιο φθηνο...(χαζομαρες της tech21, γιατι???) κ εχει αν θυμαμαι καλα compressor κ ενα σκασμο ρυθμιστικα για τα μεσαια (Punch κτλ) που θυμιζουν τον sansamp psa 1.1. Απλα μην περιμενεις να ακουσεις αυτο που ακουσα απο το κανονικο Power engine, δηλαδη κανονικο κιθαροενισχυτικο ηχο...(το pod στα καλυτερα του...)

Ολα αυτα καλα, απλα ειναι πολυ ακριβο για αυτο που ειναι....ευστοχο προιον κ πολυ ευχαριστως με βλεπω στο μελλον με αλλα δυο απο αυτα κ Pod x3 στερεο κ απο ενα ενισχυτη στο καθενα...(mic sim στα αγυριστα παρακαλω). Αλλα πολυ ακριβο. Και δεν νομιζω καν οτι μελετησε το pod η εταιρεια κ αλλαξε απο το δικο της μεγαφωνο στο celestion για να εχει αυτο το διττο χαρακτηρα. Απλα εχω την εντυπωση οτι τελειωσε τη συνεργασια της με την eminence. Πολλοι χρηστες power engine κ sansamp στο εξωτερικο ψαχνουν στο ebay κ αγοραζουν το παλιο μεγαφωνο της εταιρειας....(ακουγεται πολυ καλυτερα στα καθαρα κ με το sansamp κ στο distortion).
Πιστευω οτι θα μπορουσε καποιος να φτιαξει ενα π.χ. με καμπινα με celestion seventy/80(εχει η laney φθηνες...) κ κανενα rocktrοn velocity τελικο(ουδετερο) κ κανενα post eq. Αλλα παλι αθροιζονται ενω αν τα ψαξεις μεταχειρισμενα δυσκολο να τα πετυχεις ολα μαζι...

Οποιος εχει keyboard amp ενισχυτη κ θελει αυτο το recorded συναισθημα δε νομιζω οτι χρειαζεται τιποτα παραπανω κ απο τις στερεο εξοδους δινει μια στο μαγαζι, κομπλε με Mic sim κ το ιδιο σημα ακουει κ απο ενα τετοιο ενισχυτη διπλα του. Αν επιμενεις το Pod κανει feedback απο μονο του παρεμπιπτοντως!!!O jezuz ισως αναφερει κ τα atomic, αλλα δυστυχως δεν εχει τυχει να δοκιμασω κατι τετοιο εχει κανενας τετοια εμπειρια, τι μεγαφωνα φορανε κ κατα ποσο χρωματιζεται ο ηχος απο το δικο τους μεγαφωνο???Αν παιζουν καλα με studio direct κ mic sim η με combo power amp κ καθολου μικροφωνο στο path.

To modelling το αν θα ειναι τελευταια λυση παει κι ερχεται...σιγουρα δε χανεις!!!Π.χ. για το axe-fx διαβασα σε ξενο forum καποιος αναρωτιοταν
 αν θα επρεπε να αγορασει το axe-fx ultra η...mesa boogie mark V για να πιασει καλους, mesa κ αλλους παρεμφερεις ηχους!!!Οχι μονο δεν τον πηραν στο ψιλο...αλλα καθισαν το συζητησαν αναλυοντας πλεονεκτηματα σα λυση κ ηχο, clipakia του axe-fx κ αλλα!!! Δεν ξερω αν το μελλον ειναι αυτα, αλλα πλεον εχουν παρει δικαιως το δικο τους μεριδιο στην κιθαριστικη αγορα, η στα ταξιδια που συνεχιζονται(που εγραψε κ ο adriannos)!!!Τιποτα καινουριο δε βγαινει, κ ολοι οι ενισχυταραδες φαγωνονται για το ποσο plexi κ ποσο recto ειναι ο καθενας, το modelling επισης κανει αυτο κ πολλα αλλα, σε χαμηλοτερη τιμη κ σε χαμηλοτερη ενταση...(το αν κανει ικανοποιητικα ειναι κατι που εγκειται στον καθενα...) Γενικα καθε καλο κιθαριστικο σπιτι πιστευω χρειαζεται την ερωμενη του, εεε το modelling ηθελα να πω.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
8 Απαντήσεις
2399 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/01/07, 02:54
από Baphomet (Πέτρος)
7 Απαντήσεις
2330 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 03/03/08, 19:54
από faser
87 Απαντήσεις
17638 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24/08/08, 19:22
από dunkan
40 Απαντήσεις
7091 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/04/09, 18:10
από Germ1984
11 Απαντήσεις
3280 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26/09/09, 09:18
από tech21man
16 Απαντήσεις
3327 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21/04/11, 14:14
από theodoropoulos
0 Απαντήσεις
1091 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 05/05/11, 00:46
από rockguide
10 Απαντήσεις
2942 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/06/11, 22:45
από adr1anos
0 Απαντήσεις
1354 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12/09/12, 14:04
από themis_1986
12 Απαντήσεις
2444 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/01/17, 15:32
από panixgr